Help - Search - Members - Calendar
Full Version: dacia logan pe gaz
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
draghici36486
exista posibilitatea sa pui gaz pe logan fara sa pierzi garantia? ar fii ceva bun , sar rezolva si problemele cu consumul prea mare
Astept pareri si solutii
stefan_ieu
Pierzi garantia cu siguranta. A spus-o Stroe acum cateva luni la tv.
G e o r g e
pai asta iti putea garanta si eu ! laugh.gif

pierzi garantia.

o noua metoda de alimentare a motorului implica foarte multe lucruri. in primul rand alt calculator si de aici adiacentele : fire samd.
stefan_ieu
Era evident George. Eu i-am spus de declaratia lui Stroe ca sa inteleaga ca e un raspuns cu sustinere oficiala. Sa nu creada omul ca doar ne dam cu parerea.
draghici36486
va multumesc mult
BOGDAN37762
intraba pe un service care monteza GPL deoarece loganul (renault in general) are admisie din plastic si din cate stiu eu nu se poate pune GPL. calculatorul nu se schimba.
stefan_ieu
Acum 1 luna am vazut pe strada un Logan pe care scria mare : "Logan cu instalatie GPL", si avea capac de alimentare in lateral. Deci sigur se poate monta.
Era si un nr de telefon, dar nu l-am retinut ca nu ma interesa.
Gabriel39610
se poate mey...eu tocmai am vazut busit in stalp un logan pe gaz (SCRIA MARE PE EL "NOUA DACIA LOGAN CU INSTALATIE GPL") smile.gif)) cu sigurantza soferul si pasagerul dreapta au murit...cica avea 2 x airbag care nici macar nu s`au deschis (de la pasageri din spate info)

NU VA LUATZI LOGAN!!! SI MAI MULT...NU INVESTITZI BANI IN EA ULTERIOR DACA DEJA ATZI PUS 'BOTU" LA SMEKERIA CELOR DE LA RENAULT SI DACIA !!
lucian14
suna la orice atelier de montaj GPL o sa stii exact cat costa si ca se poate monta (chestia cu admisia de plastic nu am inteles-o, nici aia cu calculatorul nou biggrin.gif )
toata lumea se pricepe la gaze observ!!!
producatorul nu agreaza montarea de GPL decat daca o face el biggrin.gif
G e o r g e
la supernova se monteaza inca un calculator !
lucian14
se poate ...
oricum la solnitza costa mult trecerea pe gaz...aproape 1000 euro .. la banii astia cred ca ii pun si motor nou baietzii de la GPL blink.gif
BOGDAN37762
Poti deschide orice capota sub care este un motor renault pe benzina si vezi galeria de admisie de plastic. Daca ai proble la pornire, o sa se acumuleze gaz in galeria de admisie, urmeaza un rateu si un drum la magazin pt. o galerie noua. Ma intereseaza si pe mine gpl pe motoare renault dar nu vreau sa stau cu frica sau cu galeri de rezerva in portbagaj.
apropo pretul benzinei scade iar a-l gpl-ukui creste, nu cred ca mai este avantajos.
eddie
Eu stiam ca o instalatie GPL era in jur de 10 mil.,mai scumpa pentru masinile cu injectie.Din cate stiu eu, GPL-ul asta duce mai repede motorul,arderea are loc intr-un mediu mai uscat decat cel da le motorina sau benzina,nu merita decat daca faci multi km,taxi sau firma care alearga in toata tara.Parerea mea este decat un Logan cu GPL,mai bine altceva putin mai scump,cu consum mai mic.
Vasile26083
QUOTE(BOGDAN37762)
Poti deschide orice capota sub care este un motor renault pe benzina si vezi galeria de admisie de plastic. Daca ai proble la pornire, o sa se acumuleze gaz in galeria de admisie, urmeaza un rateu si un drum la magazin pt. o galerie noua. Ma intereseaza si pe mine gpl pe motoare renault dar nu vreau sa stau cu frica sau cu galeri de rezerva in portbagaj.
apropo pretul benzinei scade iar a-l gpl-ukui creste, nu cred ca mai este avantajos.


Asteapta pana la 1 Aprilie sa vezi cum o sa scada pretul benzinei :bandit:

Nici nu cred ca iti omologheaza la RAR un GPL montat pe galeria de admisie de plastic.
Lucas
Fratilor avetzi treptate. Dar va intreb ceva. Ce putere ar avea un Logan pe gaz? Am inteles ca gazul diminueaza puterea cand este cuplat. Daca am inteles bine atunci chiar ca Logan pe gaz este un melc veritabil.
wizzard
Conform informatiilor furnizate de cei care monteaza astfel de instalatii, puterea motorului scade cu 6% in cazul rularii pe gaz. Cel putin teoretic. Practic este mai greu de verificat veridicitatea afirmatiilor acestora. Depinde insa foarte mult de reglajele facute si de softul calculatorului.
lucian14
revin...
puterea gazului este practic cam cu 10% mai mica pe benzina. Cam atat trebuie sa creasca consumul motorului trecut pe gaz pentru a compensa.
calculatorul compenseaza automat necesarul de gaz si atunci puterea ramane aceeasi .
adevarat ca necesarul pe gaz la viteza mai creste progresiv odata cu viteza, deci cei care au gaz si vor sa ruleze cu viteza mare vor consuma progresiv mai mult gaz decat benzina.
Asta nu inseamna ca nu pot obtine viteze maxime (cel putzin teoretic) cu GPL.
acum daca vorbim de Logan ... sa fim seriosi eu nu m-as incumeta sa merg cu 130 Km/H deja devine periculos sa o ia vantul (mai ceva decat Matizul).
Asa ca oricum o dai este mai rentabil GPL-ul.
CAt despre preturi... sa mai verificam odata.. cat a scazut benzina in ultimul timp smile.gif?
Edie ramane ferm pe pozitii la capitolul benzina ( o fi angajat petrom?tongue.gif ) si poate ca o ia gratis? dar textele cu arderea uscata sunt deja explicate pe larg in alte topicuri GPL.
Eu macar am folosit GPl timp de trei ani de zile si vorbesc de lucruri testate.
Galeria de plastic este protejata de instalatia GPL speciala (si cea mai scumpa pe pitza) - intrebatzi soferii de taxi care au folosit-o pe Solnitza cate galerii au spart in timp!

va urz bafta si carcoteli cat cuprinde!
mihai38772
QUOTE(lucian14)
acum daca vorbim de Logan ... sa fim seriosi eu nu m-as incumeta sa merg cu 130 Km/H deja devine periculos sa o ia vantul (mai ceva decat Matizul).


Cum ai tras tu concluzia asta???
Ai zburat tu la 130 cu Loganul ???
Ai auzit pe cineva sa sboare de pe sosea cu Loganul ???
Cum ai tras concluzia asta ???

Eu am mers cu 160 constant si cu 180 unde am putut sa merg si sta foarte bine pe sosea
stefan_ieu
Mihai, esti subiectiv. La cat e de inalta nu are cum sa fie foarte stabila.
Stabilitatea pe sosea nu se verifica atunci cand ai drumul drept si o calci sa ajungi pana la 180km/h. Stabilitatea se vede in curbe si la schimbarea brusca a directiei la viteze ridicate.
wizzard
Ai spus: "nu are cum sa fie". Vorbesti din punct de vedere teoretic. Nu cred ca vei fi ok in nici o masina daca schimbi brusc directia la 180km/ora (banuiesc ca asta inseamna viteza ridicata pt tine).

Acum cateva zile am vazut doua masini un Logan si o Corsa care faceau giumbuslucuri in mijlocul intersectiei (era 12 sau 1 noaptea): plecat cu scartait, derapaje controlate, alunecari cu spatele. Cred ca s-au jucat 10-15 minute dupa care au plecat in tromba. Nu spun ca Loganul este o masina superstabila sau mai stiu eu ce. Dar haideti sa nu exageram, mai ales daca nu am condus-o. Eu am facut un drive test cu ea si mi se pare o masina OK - nu as cumpara-o pentru ca am motivele mele pur subiective.

Sa revenim on topic.

O instalatie de gaz pentru Solenta costa 1.000 euro. Cam atat ar trebui sa coste si pentru Logan. Daca treci cu vederea pierderea garantiei in cazul montarii GPL, trebuie sa faci si un calcul sa vezi in cat timp amortizezi investitia. Dupa aceea este decizia ta daca se merita sau nu.
mihai38772
QUOTE(stefan_ieu)
Mihai, esti subiectiv. La cat e de inalta nu are cum sa fie foarte stabila.
Stabilitatea pe sosea nu se verifica atunci cand ai drumul drept si o calci sa ajungi pana la 180km/h. Stabilitatea se vede in curbe si la schimbarea brusca a directiei la viteze ridicate.


Eu stiu ca stabilitatea in teste se face la 60 km/h
Este o tampenie sa spui ca un Logan zboara de pe strada la 130 km/h
Cu un viraj la 130 de km / h ,brusc,zbori cu orice masina
Este adevarat ca este inalta,nu are stabilitatea in curbe ca o msina cu garda jos ,dar are si un avantaj pt strazile noastre.Asta iarna ,la acele praguri de gheata din Bucuresti eu nu am avut probleme
eddie
QUOTE(mihai38772)
Este o tampenie sa spui ca un Logan zboara de pe strada la 130 km/h
Cu un viraj la 130 de km / h ,brusc,zbori cu orice masina
Este adevarat ca este inalta,nu are stabilitatea in curbe ca o msina cu garda jos ,dar are si un avantaj pt strazile noastre.Asta iarna ,la acele praguri de gheata din Bucuresti eu nu am avut probleme

Daca te referi numai la Dacii,ai dreptate,dar ca sa te referi la toate masinile,sa le bagi intr-un lighean cu Logan-ul,mai iti trebuie experienta si ingaduinta....vad.
mihai38772
Incearca tu sa faci o manevra brusca la 130 km / h cu Clio si apoi mai vorbim ( poate )
lucian14
bineinteles ca nu e vorba de a schimba directia la 180km/h... era o figura de stil.
ideea este sa intri intr-un viraj la o viteza acceptabila comparativ cu o masina din clasa respectiva.
incearca sa compari un cielo care intra la limita cu 130 intr-o curba mai lejera cu un logan ... nu are nici o sansa loganelul ... si nu trebuie sa fii mare specialist sa-ti dai seama de asta! la asta se facea referire aici.
giumbuslucuri pot sa fac si eu cu bicicleta (fitipadi, rasuciri, mers pe o roata. etc...) asta ce o sa insemne ca pot sa ma compar cu un BMW? bicycle.gif
mihai38772
QUOTE(stefan_ieu)
Mihai, esti subiectiv. La cat e de inalta nu are cum sa fie foarte stabila.
Stabilitatea pe sosea nu se verifica atunci cand ai drumul drept si o calci sa ajungi pana la 180km/h. Stabilitatea se vede in curbe si la schimbarea brusca a directiei la viteze ridicate.


O schimbare brusca a vitezei este cu totul altceva decat a lua un viraj cu viteza - daca vorbim in figuri de stil riscam sa nu ne mai intelegem
Oricum,probabil ca Cielo sta putin mai bine in curbe deoarece are centrul de greutate mai jos ,dar acest lecru poate fi un dezavantaj pentru drumurile noastre (traim in Romania)
stefan_ieu
Eu nu am vorbit la figurat. Iar cele 2 situatii sunt diferite, de-aia le-am si mentionat pe ambele. Nu am specificat viteze nici la curbe (pentru ca depinde de raza) si nici la schimbarea bursca de directie (pentru ca depinde de cat de tare tragi de volan). Am spus doar ca stabilitatea nu se verifica mergand pe autostrada cu 130 (si nici cu 230). Si cu un damas (daca nu bate vantul biggrin.gif ) mergi pe drum drept cu 130.
Referitor la partea a doua, aici nu se vorbea de avantajele si dezavantajele garzii mai ridicate sau mai coborate de la sol. Ci de stabilitate.
mihai38772
Inaltimea si stabilitatea sunt in stransa legatura
Eu cred ca atunci cand vorbim de stabilitate trebuie sa vorbim de avantajele si dezavantajele undei masini poate mai putin stabila ca altele dar mai inalta
lucian14
stabilitatea nu depinde doar de garda la sol! si oricum nu sunt diferente mari de garda la masinile de serie.
conteaza multi alti factori cum ar fi: suspensii, directie, greutate samd....si mai ales inteligentza soferului smile.gif
Totusi sa nu uitam - nici o masina nu se conduce singura... o sa vedetzi asta daca va uitatzi la urmele de pe copacii care marginesc drumurile.
De obicei asta uita soferul cand il ia flama ca nu marca masinii conteaza ci mintea conducatorului!
G e o r g e
rog unul dintre moderatori sa faca split !
mihai51160
Eu am o dacia logan si i-am pus instalatie de gaz. In primul rand nu am pierdut toata garantia, ci numai la motor, apoi instalatia aceata de gaz costa 750 euro. Nu se sparge galeria de admisie pentru ca aceasta instalatie este cu ingectoare de gaz pentru fiecare cilindru in parte si este gestionat gazul in sistem electronic, avand un computer al instalatiei. Am deja 3000 km cu gazul si merge f. bine. Nu a scazut puterea motorului si este adevarat ca nu mai consuma in regim mixt 6,7 litri la suta cum consuma pe benzina si consuma 8 l la suta gaz. Dar parerea mea, care am asa ceva, este ca se merita.
James Kilowatt
E pe bune consumul ala (si de benzina si de gaz) sau le-ai rotunjit putin?
Ma intereseaza si pe mine subiectul cu gazul.

Prinde pe gaz viteza de maxima care o prindea si pe benzina? Da' pe verificate, nu "cred ca" sau "simt ca"
mihai51160
CONSUMUL E PE BUNE SI NU AM DE CE SA MINT. EU AM MERS CU GAZ CU ACEEASI VITEZA CU CARE AM MERS SI CU BENZINA( 150). MAI ARE PEDALA DAR EU NU SUNT UN VITEZOMAN. DACA TE INTERESEAZA ITI DAU O ADRESA DE WEB SI SUNA SI TU LA EI. www.majore.ro
James Kilowatt
Multumesc oricum pentru informatii, insa pe mine ma intereseaza in mod direct, pentru ca nici nu sunt in Ro si nici nu am logan, insa ma bate gandul la o masina pe GPL. Aici litrul de GPL costa 0.39€, fata de benzina care e 1.25€/
mihai51160
cauta si tu pe net in tara in care esti si contacteaza un service acolo care monteaza gpl
cris-3
Cu garantia nu stiu cum e dar instalatii GPL pentru motoare cu injectie multipunct (nu numai de logan) se gasesc deja la m e t r o cu montaj gratuit la aproape 30 mil.
sorin37756
Va asigur ca pe GPL nu scade consumul. Ba chiar eu urc cu Dacia pe GPL mult mai bine decat atunci cand trec pe benzina.
Consuma in afara, inclusiv pe traseu montan, cam 9 % cred. Cu 31 l am facut Bucuresti Targoviste Campulung Brasov Sinaia ucioasa Bucuresti...
James Kilowatt
De care dacie? Si de care instalatie GPL? Ca daca e vorba de berlina, atunci nu pare sa fie musai o sfaraiala GPL-ul in romania.

Fosta dacie a lui taica-miu, pe carburator, lua si 5.5 afara (mergand cuminte, pana in 110km/h), asa ca 9 pe GPL e cam tot un drac...

Daca e vorba de logan, solenta sau dsn atunci e chiar dezamagitor... in mod normal, la motoarele cu injectie multipunct instalatia GPL e mai evoluata si nu ar trebui sa consume mai mult de 20% in plus fata de benzina... adica, in loc de 6 afara, sa mearga pana pe la 7.5 pe gpl...
mihai51160
QUOTE(mihai51160)
Eu am o dacia logan si i-am pus instalatie de gaz. In primul rand nu am pierdut toata garantia, ci numai la motor, apoi instalatia aceata de gaz costa 750 euro. Nu se sparge galeria de admisie pentru ca aceasta instalatie este cu ingectoare de gaz pentru fiecare cilindru in parte si este gestionat gazul in sistem electronic, avand un computer al instalatiei. Am deja 3000 km cu gazul si merge f. bine. Nu a scazut puterea motorului si este adevarat ca nu mai consuma in regim mixt 6,7 litri la suta cum consuma pe benzina si consuma 8 l la suta gaz. Dar parerea mea, care am asa ceva, este ca se merita.

fratilor, am scris despre instalatie pe gaz la logan. acum am 7000 km pe gaz si este la fel de bine. mai mult incepe sa consume mai putin gaz. la 10000 km se face o revizie in care se schimba un filtru de gaz care costa cu tot cu manopera 500.000 lei. deci se merita.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.