IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Parerea voastra pls....

This topic is about Parerea voastra pls...., the author, andrei27237, wrote about: Un prieten mi-a prpus sa iau de la el cutia in 5 trepte si sa o io dau pe a mea in 4 trepte si o diferenta de 5 milioane + manopera de montare... Meri ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Parerea voastra pls....
andrei27237
post Mar 18 2006, 07:56 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 348
Joined: 5-June 04
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 27.230



Un prieten mi-a prpus sa iau de la el cutia in 5 trepte si sa o io dau pe a mea in 4 trepte si o diferenta de 5 milioane + manopera de montare...


Merita?


--------------------
Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post Mar 19 2006, 02:15 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Salve! Ce cutie sa iei de la el? tot de lada?


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei27237
post Mar 19 2006, 04:34 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 348
Joined: 5-June 04
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 27.230



Da , tot de lada in 5 tr.


--------------------
Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Mar 19 2006, 07:30 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Nu stii ce pierzi, daca nu faci miscarea!
Numai sa fii atent la a 5 a sa nu sara din viteza! Proba, ai facut la ea?

Daca este buna nu sta pe ganduri! Se schimba situatia tare de tot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Mar 19 2006, 11:19 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



In general e ok oferta, numa ca e cam piperata suma ( aici o cutie de la Lada 2107 cu 5 viteze e 3.5 mil ). Verifica starea treptei a 5-a pt. ca e problematica un pic ( mai slaba ungere). Daca ti se sparge pinionul de la tr. a 5-a, unul nou ii in jur de 9 mil. si plus ca e posibil sa ti se sparga carcasa de la sch.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalin46093
post Mar 21 2006, 06:29 AM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 192
Joined: 5-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.086



Ai grija la cutiile cu 5 trepte.Nu sunt deloc fiabile ,pe langa cele de 4 trepte.Daca vrei sa faci performanta (viteza) sau mergi f. mult distante mari e bine sa ai una cu 5 trepte,daca nu las-o pe cea de 4 trepte .Si iti garantez ca prietenul tau o va schimba mai repede pe cea de 5 trepte decat tu pe cea cu 4.
Si in plus te cam usuca la bani.Iti cere o diferenta prea mare.(mai mult de 2,5 mil eu unul nu i-as da. :evil:


--------------------
LADA 1500 Jiguly(1980)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post Mar 21 2006, 02:08 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Salutare! Parerea mea e sa o lasi pe cea originala in 4 tr!


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Icsulescu68672
post Mar 21 2006, 03:34 PM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 19-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 68.665



subscriu. las-o pe aia originala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Mar 21 2006, 03:52 PM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Totusi sunt de parere ca ar fi bine sa-ti pui cutie cu 5 viteze. O sa ai treapta 1 mai lunga, si o sa obtii la viteza mai mare la turatie mai mica (toate treptele de vit. sunt mai lungi ). In plus ca o s-o ia de pe loc mai rapid. Se mai observa si la consum ( la urcus, nu mergi in a 3-a cu 60-70 km/h la 3000-4000 rot, ci urci in a 4-a cu 70 la 2000 - 3500 rot.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex71699
post Mar 24 2006, 03:29 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.692



Noroc in primul rand la toata lumea.Daca se poate ash vrea shi eu sa spun cateva lucruri.In primul rand consumul este mult mai mare la turatii mici in sarcina asa ca oricum un urcus este indicat de facut la 3000-3500 rot/min shi intr-o treapta reductzie adica 1,2 sau 3 nu cashtigi nimic cu a-4a care oricum shi la cutia cu 5 shi la cea cu 4 este 1:1.Apoi daca vrei cutia cu 5 sa te ashteptzi la suierat in a-5-a, faza e ca rushii au pus pur shi simplu pinionu de a -5-a intr-o anexa a cutiei unde uleiul nu prea ajunge iar acesta nu se unge, plus ca in general cutiile cu 5 trepte sunt proaste shi nefiabile shi cred ca de asta vrea pr tau sa ti-o plaseze, cutiile cu 4 sunt ca Getragurile de la BMW , nu au moarte.sfatul meu este mai bine sa cautzi o cutie cu 4 dar cu rapoarte de 5 exista shi treptele sunt mult mai lugi iar cutia este fiabila.Bafta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 24 2006, 04:39 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



si eu sunt de acord cu alex...eu unul nu mi-as da cutia in 4 trepte pe nimic
iar pentru o lada 1500 gasesc ca cea mai buna chestie este sa pui (daca gasesti) o cutie de lada 1600 ca a lui Georgian, aia e cutie lunga in 4 trepte si intr-adevar castigi la viteza si consum
dar daca pui o cutie mai lunga (tot in 4 viteze) o sa scada demarajul si puterea de urcare la munte...
it's your choice :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post Mar 24 2006, 05:03 PM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



V-a sa zica cutiile in patru trepte-s de doua feluri? interesant........dar cum s-or putea deosebi? si cutia de LADA 1200 este identica cu cea de pe 1500?
Nu stiu ce sa spun.....dar de multe ori cand mergi in afara se cere clar treapta a cincea....am senzatia ca este prea puternic motorul pentru patru trepte,si parca iti da sentimentul ca il tine in loc.....in fine eu am o problema cu turatia asta care mi se pare mare rau incepand de la 80.......pai la suta a mea are cam 4500 !!!!! nu prea mi se pare normal,dar asta e,nu te pune numeni sa mergi cu 100 biggrin.gif Eu unul as schimba fara regrete cutia actuala cu alta cu 5 trepte,dar vazand cele spuse de voi cu privire la fiabilitate,m-as gandi de doua ori,si in nici un caz n-as vinde-o pe asta......si inca o chestie , daca schimbul presupune modificari,atunci m-as lasa pagubas din prima.......... :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Mar 24 2006, 05:55 PM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Da asa este... din pacate cutia de 5 de lada nu prea e fiabila... din fericire, eu nu am avut probleme cu ea... numai cu treapta a 3-a am avut... zgomotul acela enervant.... in fine... weekendul asta ma apuc sa ma bag sub Fiat sa verific cutia de viteze, eventual s-o demontez. Abia astept s-o vad montata, si sa scap de toate durerile de cap. Sper sa scap cu cate mai putine modificari. Va spun ca conteaza f. mult sa ai treapta a 5-a in special daca te duci mult pe drumuri intinse. La mine, cu cutia de vit in 4 trepte prindeam suta cam la 3000 - 3500 . Nu e totuna sa te duci 70 km la viteza de 100 km/h sau peste, la 3500/4500 rot. sau sa te duci tot 70 km, cu 100 km/h sau peste, la 1700/3500 rot. . Se vede un pic la consum, dar e mai lejer asa. Sapt. asta am condus o Laditza 1200 s cu cutie de Fiat. Mergea superbbbb. Avea tr. a 1-a foarte lunga, si abia puteai sa demarezi de pe loc, fara sa-ti patineze rotile din spate. Deci demarajul e superb. Cand alti bagau in tr. a 3-a eu atunci o bagam in a 2-a. Turatia pe drum intins la 100 km/h in tr. a 5-a era in jur de 1500-2000 (nu stiu exact, pentru ca nu avea turometru).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 24 2006, 06:42 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



lada 1200,1300 si 1500 au aceeasi cutie
lada 1500 si 1600 diferential mai lung
lada 1600 are o cutie mai lunga

si mai e o chestie: daca ziceti ca treapta a cincea are raportul tot 1:1, atunci nu scade deloc turatia, dar poti exploata mai bine resursele motorului in treptele intermediare

totusi nu cred sa scada turatia la 100 la ora la 1700 ture cu orice cutie, nu ar avea motorul forta
ganditi-va ca 1700-1800 are la 40 la ora intr-a patra (asta la cutia cu 4 trepte lada 1200)
daca ai 4000 ture intr-a patra la o suta
si chiar daca treapta a cincea ar avea un raport de 0,8 ar scadea turatia intr-a cincea la 100 la ora la 3200 rot/min, deci tot peste 3000, dar e un castig totusi biggrin.gif
la 100 la roa daca ar avea aceeasi turatie rezistenta vantului ar opri masina destul de mult...

daca e o cutie bine construita merita cinci trepte, normal, dar daca nu e la fel de rezistenta, eventual pui una de cinci si o pastrezi in garaj pe aia de 4 biggrin.gif


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 24 2006, 06:48 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



QUOTE(Horia49540)
la 100 la roa daca ar avea aceeasi turatie rezistenta vantului ar opri masina destul de mult...


na ca iar m-am grabit
adica daca la 100 la ora intr-a cincea ar avea aceeasi turatie ca la 40 la ora intr-a 4a - adica 1700 rot/min
sper sa se inteleaga acum:))))))


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex71699
post Mar 24 2006, 07:30 PM
Post #16


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.692



salve.Eu nu am zis ca a-5-a are 1:1 , am zis ca a-4-a are la toate cutiile 1:1 a -5-a la cutia de 1500 are 0:82 si asa e Horia, 100 la ora ai la 3000 de ture adica la turatzia de 80 la ora in a -4-a .Nu zic ca o cutie cu 5 nu e buna din pct de vedere al cunsumului shi in plus intr-adevar chiar cere mashina treapta 5.Eu am mers in a-4-a cu 150 la 5600 de ture shi de acolo n-a mai urcat pt ca aia e turatzia de putere maxima shi de acolo scade brusc , dar imaginatzi-va ca motorul poate; eu zic ca, cu a-5-a merge 180 fara jena, sa nu uitam ca 1500 are 83 de cai la motor shi 75 la rotzi nu ca mashinile 'noi' la care puterea data este cea a motorului, la rotzi ajungand cu aproape 8% mai putzin.Asa ca merita una cu 5 prb este ca nu e fiabila deloc, dar din ce am auzit merge mai mult daca bagi a-5-a de la 100 la ora in sus.


--------------------
VAZ RACING CLUB!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei27237
post Mar 25 2006, 01:34 PM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 348
Joined: 5-June 04
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 27.230



Salutare...

Multam de raspunsuri,am lipsit o perioada am fost in delegatie prin timisoara... (apropo,am vazut acolo o lada 1500 rosu inchis superba!!!! zici ca era scoasa din fabrica...felicitari proprietarului...) si azi am revenit.

Am facut cateva drumuri f lungi, vara trecuta am facut turul roamniei 2200 km... si sapt trecuta am mers pana la barlad,dupa bacau.... chiar asi di avut nevoie de a 5-a....

Pe drumul ala bengos de la suceava la bacau am tinut-o constant la 100 km/h si statea pe la 4000 rpm...... poate e cam mult sa o ti asa cateva ore in sir... nu?

E clar renunt la ideea sa imi pun cutia in5 .... dar mi-ati trezit interesul pt o cutie in 4 cu trepte lungi.... de unde imifac rost?!?

Si inca ceva.... exista diferentiale cu raport mai lung? atunci si asta ar rezolva pb.....


--------------------
Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Mar 25 2006, 01:44 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Hehee, daca ati sti ca eu bag in treapta 4 de la 40 si ceva la ora in sus... Asa m-am obisnuit, sa nu o chinui beer.gif Nu stiu daca am trepte mai lungi, vorba voastra, dar cum poci sa stiu sigur ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex71699
post Mar 25 2006, 02:43 PM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.692



Andrei, plaja de turatzie nominala a motorului este intre 3500-4500 rot/min shi asta scrie in manual nu o zic eu, stai linishtit ca nu e nici o problema , la 4000 rot/min se "simte el bine" ca sa zic asa e consumul optim shi ungerea f buna asa ca nu ai chiar nici un motiv sa-tzi faci griji.Eu unul am scris shi mai sus am mers odata aprox. 60-70 km numai intre 5000-5600 rot/min , asa ca daca ai un ulei bun nu ai de ce sa-tzi faci griji.Cat despre cutia cu rapoarte lungi voi cauta shi o sa-tzi dau codul ei exact, numai asa potzi s-o diferentziezi de cele ''scurte''.Bafta.


--------------------
VAZ RACING CLUB!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei27237
post Mar 25 2006, 03:18 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 348
Joined: 5-June 04
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 27.230



Multam de raspuns.....

Sti ceva de vreun diferential cu raport final mai lung?


--------------------
Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 01:47 PM