Probleme carburator |
This topic is about Probleme carburator, the author, Andrei79789, wrote about: Se pare ca probleme de aprindere si carburatie ma tot urmaresc /sad.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":(" border="0" alt="sad.gif" /> Ieri vin ... To read more just scroll down
Probleme carburator |
Mar 29 2007, 10:03 AM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 87 Joined: 13-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.782 |
Ieri vin de la munca cu masina si pe drum dupa ce s-a incalzit motorul dau sa bag socul. Daca il bagam complet mi se aprinde indicatorul de de ulei. Nu murea dar nici mult nu mai avea. Ajung acasa si o las sa mearga cu socul bagat ... tot asa. Desfac capacul de la filtru de aer, observ sa se aude un suierat. Mototul isi revine (suna rotund si nu se mai aprinde uleiu). Deci carburatorul nu are suficienta admisie de aer (tiraj). O fi vre-o mizerie acolo ? Sau se poate face din reglaje ? -------------------- Lada 1200 - 80.000km
|
|
|
Mar 29 2007, 11:05 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
daca si-a revenit si merge ca inainte las-o asa, e posibil sa fi fostvreo murdarie...
la masini asa vechi rezervorul e probabil putin ruginit, filtrele probabil neschimbate pe traseu si din cand in cand se poate sa mai scape cate o murdarie... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 29 2007, 11:27 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 87 Joined: 13-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.782 |
O sa mai probez in seara asta dar stiu ca dupa ce am pus capacul de la filtru de aer (care e nou nout) la loc tot dadea sa moara. Ma gansesc sa nu fie vre-o ganitura slabita.
-------------------- Lada 1200 - 80.000km
|
|
|
Mar 29 2007, 05:56 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Mar 29 2007, 09:25 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 87 Joined: 13-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.782 |
Face figura asta la relanti. Imi dau seama dupa indicatorul de ulei de pe bord ca e subturata. Pun capacul, nu trage aer, il scot, e ok. Daca pun mana deasupara primei camere a carburatorului nu simt ca trage, daca o turez trage, nu stiu ce sa zic, ma duc maine in service sa vedem ce are si asa mai am de schimbat o cruce cardanica. -------------------- Lada 1200 - 80.000km
|
|
|
Mar 29 2007, 11:35 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
in care service te duci ? :bounce:
-------------------- Cand ma gandesc cum era lada mea 2106 cand era in stare f. buna ... :( Dar oricum, nu am de unde sa stiu :)
|
|
|
Mar 30 2007, 08:02 AM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
parerea mea e ca te duci degeaba in service cu masina,orice masina trage aer cand are filtrul naspa,dar cantitatea de aer trasa la ralanti e mult mai mica decat cea in turatie,incearca sa schimbi filtrul de aer
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Mar 30 2007, 08:39 AM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 87 Joined: 13-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.782 |
Ceva nu e in regula, suiera dau de tot carburatorul cum nu a mai facut-o pana acum.
Service-ul nu e cine stie ce, e un acr de langa primaria sectorului 1 (Str. Sld. Raducanu, nr.3, Sector 1) -------------------- Lada 1200 - 80.000km
|
|
|
Mar 30 2007, 07:41 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 87 Joined: 13-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.782 |
Mda ... trebuia sa imi dea prin cap, nu avea nimic, era de la furtunul de gaze. Intra prea mult gaz nears in motor. Daca il scoteam din cartier, ralanti-ul isi revenea. Concluzia mecanicului a fost ca sa ii schimb uleiul. Am ro3+omv de anul trecut. Acum o sa pun aral cum zicea Horia, am gasit BasicElastic SAE 15W-40 si MultiElastic SAE 15W-40. Banuiesc ca MultiElastic e mai bun.
Totusi nu ma lamuresc cu suieratul ala de la ce e, nu facea in halul asta ... -------------------- Lada 1200 - 80.000km
|
|
|
Mar 30 2007, 10:55 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.556 |
Poate trage aer fals pe undeva... Verifica planitatea flansei de prindere a carburatorului... Dar nu prea cred sa fie, pentru ca altfel, nu-si revenea turatia la relanti...
Bafta ! :wave: -------------------- Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
|
|
|
Apr 2 2007, 06:58 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Baieti a innebunit laditza mea :argue: Nu-mi dau seama unde e buba dar va descriu defectul poate ma puteti ajuta cu vreo idee.de pornit porneste usor merge in relanti frumos dar daca vrei sa accelerezi incepe motorul sa mearga aiurea da rateuri in carb.Daca am forjat-o putin mergea normal dar nu pt mult timp.Eu tot banui ceva la carb dar am si GPL pe ea si la fel se comporta si pe gaz.Iar daca te incumeti de drum te zdruncina rau.Sper sa gasesc buba ca in week-end am de facut un drum lung.Salutare
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Apr 2 2007, 09:55 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
daca se balbaie,poa sa fie un jeg in carb,asa ca tre sa-l desfaci(de la jumate) si sa-l cureti( cu aer,incerci cu pompa) si se schimba mersul,cat despre rateuri,sa nu fie ceva pe la avans,ai grija daca mai umbla cineva pe la ea sa nu umble pe unde nu trebuie
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Apr 3 2007, 09:00 AM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 91 Joined: 21-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.396 |
uitate si la ondensatoru de la delcou poate fi si de acolo cand se buleste ala da diferite simptome
|
|
|
Apr 3 2007, 05:36 PM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
ala cade foarte greu la lada si dupan cate stiu eu nu mai porneste,dar o fi posobil si cum zici tu
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Apr 4 2007, 08:32 AM
Post
#15
|
|
sofer Group: Membri Posts: 91 Joined: 21-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.396 |
stiu ca pica foarte greu iti porneste greu masina dar da simptome diferite cand o acelerezi nu se accelereaza depinde sau se accelereaza si nu trage cum am zis da simptome diferite
|
|
|
May 22 2007, 12:35 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
dupa o groaza de incercari in a regla carburatorul nu pot sa scap de o problema, si anume, atunci cand opresc motorul porneste doar cu pedala la fund ca si cum ar fi inecat. Ceva sugestii ? pls
-------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
May 22 2007, 01:51 PM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
La mine tragea "aer fals" pe la furtunul de servo sfrana (era gaurit)!
Asa ca vezi si tu. Salutare -------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 22 2007, 03:40 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
am verificat nu e de la furtunul de servo.
furtunul e nou ca ala vechi a pocnit anul trecut intr-o depasire -------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
May 23 2007, 06:31 AM
Post
#19
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
daca tragi furtunul de la carb de gaze din carter (cum ai zis) dar stupi stutul (sa nu traga aer) cum merge?
-------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 26 2007, 02:01 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
deci pe langa faptul ca nu pornea decat cu pedala la fund cand motorul era cald aveam si un relanti pe la 5-600.
azi m-am bagat sa schimb capacul de sus de la carb cu unu de niva de la tzo ca ala al ei nu mai e etans . faza e ca nu se potriveste pun toate piesele la loc si surpriza masina abia sta la 1500 cu socul tras si tot flucteaza turatia. daca bag socul moare. am curatat buji, platina, verificat plutitor.....pe urma mi s-a facut foame si am lasat-o asa Aveti idee ce naiba mai are acum? -------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 02:02 AM |