Andrei79789
Mar 29 2007, 10:03 AM
Se pare ca probleme de aprindere si carburatie ma tot urmaresc
Ieri vin de la munca cu masina si pe drum dupa ce s-a incalzit motorul dau sa bag socul. Daca il bagam complet mi se aprinde indicatorul de de ulei. Nu murea dar nici mult nu mai avea. Ajung acasa si o las sa mearga cu socul bagat ... tot asa. Desfac capacul de la filtru de aer, observ sa se aude un suierat. Mototul isi revine (suna rotund si nu se mai aprinde uleiu). Deci carburatorul nu are suficienta admisie de aer (tiraj).
O fi vre-o mizerie acolo ? Sau se poate face din reglaje ?
Horia49540
Mar 29 2007, 11:05 AM
daca si-a revenit si merge ca inainte las-o asa, e posibil sa fi fostvreo murdarie...
la masini asa vechi rezervorul e probabil putin ruginit, filtrele probabil neschimbate pe traseu si din cand in cand se poate sa mai scape cate o murdarie... :wave:
Andrei79789
Mar 29 2007, 11:27 AM
O sa mai probez in seara asta dar stiu ca dupa ce am pus capacul de la filtru de aer (care e nou nout) la loc tot dadea sa moara. Ma gansesc sa nu fie vre-o ganitura slabita.
tzo99516
Mar 29 2007, 05:56 PM
pai ai incercat sa pui al filtru de aer? ca poate de la aia e ca in momentul in care dai jos capacul de la filtru de aer masina nu mai e obligata sa traga aer prin filtru, trace de unde ii vine mai repede.Eu zic sa incerci sa schimbi filtrul de aer ca la cat praf e in bucuresti nu ma mira,asteptam vesti de la tine!
Andrei79789
Mar 29 2007, 09:25 PM
Filtrul de aer e bun, nu are nimic, suflu prin el si e ok. Am pornit-o azi si la fel.
Face figura asta la relanti. Imi dau seama dupa indicatorul de ulei de pe bord ca e subturata. Pun capacul, nu trage aer, il scot, e ok. Daca pun mana deasupara primei camere a carburatorului nu simt ca trage, daca o turez trage, nu stiu ce sa zic, ma duc maine in service sa vedem ce are si asa mai am de schimbat o cruce cardanica.
Georgian40398
Mar 29 2007, 11:35 PM
in care service te duci ? :bounce:
tzo99516
Mar 30 2007, 08:02 AM
parerea mea e ca te duci degeaba in service cu masina,orice masina trage aer cand are filtrul naspa,dar cantitatea de aer trasa la ralanti e mult mai mica decat cea in turatie,incearca sa schimbi filtrul de aer
Andrei79789
Mar 30 2007, 08:39 AM
Ceva nu e in regula, suiera dau de tot carburatorul cum nu a mai facut-o pana acum.
Service-ul nu e cine stie ce, e un acr de langa primaria sectorului 1 (Str. Sld. Raducanu, nr.3, Sector 1)
Andrei79789
Mar 30 2007, 07:41 PM
Mda ... trebuia sa imi dea prin cap, nu avea nimic, era de la furtunul de gaze. Intra prea mult gaz nears in motor. Daca il scoteam din cartier, ralanti-ul isi revenea. Concluzia mecanicului a fost ca sa ii schimb uleiul. Am ro3+omv de anul trecut. Acum o sa pun aral cum zicea Horia, am gasit BasicElastic SAE 15W-40 si MultiElastic SAE 15W-40. Banuiesc ca MultiElastic e mai bun.
Totusi nu ma lamuresc cu suieratul ala de la ce e, nu facea in halul asta ...
Dragos56563
Mar 30 2007, 10:55 PM
Poate trage aer fals pe undeva... Verifica planitatea flansei de prindere a carburatorului... Dar nu prea cred sa fie, pentru ca altfel, nu-si revenea turatia la relanti...
Bafta !
:wave:
Matei93575
Apr 2 2007, 06:58 PM
Baieti a innebunit laditza mea :argue: Nu-mi dau seama unde e buba dar va descriu defectul poate ma puteti ajuta cu vreo idee.de pornit porneste usor merge in relanti frumos dar daca vrei sa accelerezi incepe motorul sa mearga aiurea da rateuri in carb.Daca am forjat-o putin mergea normal dar nu pt mult timp.Eu tot banui ceva la carb dar am si GPL pe ea si la fel se comporta si pe gaz.Iar daca te incumeti de drum te zdruncina rau.Sper sa gasesc buba ca in week-end am de facut un drum lung.Salutare
tzo99516
Apr 2 2007, 09:55 PM
daca se balbaie,poa sa fie un jeg in carb,asa ca tre sa-l desfaci(de la jumate) si sa-l cureti( cu aer,incerci cu pompa) si se schimba mersul,cat despre rateuri,sa nu fie ceva pe la avans,ai grija daca mai umbla cineva pe la ea sa nu umble pe unde nu trebuie
ionita56403
Apr 3 2007, 09:00 AM
uitate si la ondensatoru de la delcou poate fi si de acolo cand se buleste ala da diferite simptome
tzo99516
Apr 3 2007, 05:36 PM
ala cade foarte greu la lada si dupan cate stiu eu nu mai porneste,dar o fi posobil si cum zici tu
ionita56403
Apr 4 2007, 08:32 AM
stiu ca pica foarte greu iti porneste greu masina dar da simptome diferite cand o acelerezi nu se accelereaza depinde sau se accelereaza si nu trage cum am zis da simptome diferite
Daniel82595
May 22 2007, 12:35 PM
dupa o groaza de incercari in a regla carburatorul nu pot sa scap de o problema, si anume, atunci cand opresc motorul porneste doar cu pedala la fund ca si cum ar fi inecat. Ceva sugestii ? pls
Marius102861
May 22 2007, 01:51 PM
La mine tragea "aer fals" pe la furtunul de servo sfrana (era gaurit)!
Asa ca vezi si tu.
Salutare
Daniel82595
May 22 2007, 03:40 PM
am verificat nu e de la furtunul de servo.
furtunul e nou ca ala vechi a pocnit anul trecut intr-o depasire
Marius102861
May 23 2007, 06:31 AM
daca tragi furtunul de la carb de gaze din carter (cum ai zis) dar stupi stutul (sa nu traga aer) cum merge?
Daniel82595
May 26 2007, 02:01 PM
deci pe langa faptul ca nu pornea decat cu pedala la fund cand motorul era cald aveam si un relanti pe la 5-600.
azi m-am bagat sa schimb capacul de sus de la carb cu unu de niva de la tzo ca ala al ei nu mai e etans
. faza e ca nu se potriveste
pun toate piesele la loc si surpriza masina abia sta la 1500 cu socul tras si tot flucteaza turatia. daca bag socul moare.
am curatat buji, platina, verificat plutitor.....pe urma mi s-a facut foame si am lasat-o asa
Aveti idee ce naiba mai are acum?
tzo99516
May 26 2007, 04:18 PM
curata si tu jigloarele (si de aer si de benzina)ca poate e de la alea,si verifica si membrana de vacum!
ti-am zis ieri sa-i iau cu totul
Daniel82595
May 26 2007, 07:11 PM
oho stai linistit ca am curatat tot ce se putea curata.
chiar am scos si suruburile de reglaj alea de jos.....si unu nu pot sa-l mai pun la loc, adica l-am desurubat 17 ture pana l-am scos si nu vrea sa intre decat 3 inauntru. Acum cred ca are un consum....
Horia49540
May 28 2007, 08:54 AM
aoleu, sa nu cumva sa-i fi sctricat filetul
unge surubul cu vaselina si incearca asa usurel
altfel, daca nu merge, tre demontat si refacut filetul daca se poate, nu e normal sa stai cu surubul asa...
da' poate scapi doar cu vaselina...
succes :wave:
Daniel82595
May 28 2007, 05:29 PM
am incercat si cu vaselina si degeaba
partea buna e ca nu se afuma bujiile cu el pus asa
despre asta din poza e vb....ala de jos
Horia49540
May 29 2007, 09:56 AM
aaa, pai nu e pericol atunci, credeam ca e ala de sus
la nevoie ala se desface din cele doua suruburi in cruce din lateral si se schimba cu tot cu soclu
da' daca merge bine asa lasa-l asa
:wave:
Daniel82595
May 29 2007, 06:29 PM
stai linistit horia ca stiu ca la ala de sus nu se umbla ca il mai faci doar pe stand
asa ma gandeam si eu sa sch cu tot dar nu stiam ce si cum.....o sa caut pe la rusi si pe la magazin ca nu strica unul nou
Cosmin65397
May 29 2007, 06:40 PM
daniele....sa-ti cam fie invatatura asta....mai bine o lasai asa,nu mai desfaceai surubu ala ,ca doar nu te duci cu ea la vreun concurs de frumusezte...
ca nu rea curatat....sper s-o poti face..!bafta
Daniel82595
May 31 2007, 06:33 PM
Azi am fost cu cristi (ms cristi pt plimbare) la dezmembrari mi-am luat carburator complet cu 30 ron si maine o sa fac transplatul de surub, haha.
Carburatorul asta are un fel de sigiliu la surubul al 3-lea, ala de sus. Sa inteleg ca e reglat din fabrica, adica este OK ?
Horia49540
Jun 1 2007, 08:29 AM
pai cam asa
si bravo ca l-ai luat
si bine zice Cosmin, mai bien nu mblai - moartea lui "bine" e "mai bine"
cat despre sigiliul pus pe surubul asta, parerrea mea este totusi ca sigiliul este acolo doar pentru un motor nou, ca sa nu umble oamenii la el sa strice reglajul
la un motor vechi trebuie umblat pana la urma , dar doar daca nu reusesti alt reglaj, caci se pune intrebarea logica: daca nu trebuie umblat NICIODATA, de ce nu au facut un orificiu calibrat si gata???! :wave:
iulian104479
Jun 1 2007, 11:51 AM
Salut.Am gasit azi un carb cu o chestie electronica lipita de el langa parghia de la acceleratie(cateva fire,un montaj electronic in plastic,o lama cu o rola mica la capat).are cineva idee despre ce e vorba?
Horia49540
Jun 1 2007, 02:17 PM
probabil este carburator cu sistem electronic de deschidere a treptei a doua
iulian104479
Jun 1 2007, 03:08 PM
Mariustom
Jun 1 2007, 05:01 PM
QUOTE(iulian104479)
QUOTE(Regulament)
11. Nu se răspunde doar cu o iconiță emotiva. Aici suntem pe un forum nu pe mirc.
Ai citit Regulamentul ???
iulian104479
Jun 1 2007, 06:25 PM
Mea culpa.Ma grabeam(eram la un peco) si n-am mai scris nimic.Regulamentul are dreptate.Am gresit.
Daniel82595
Jun 1 2007, 10:18 PM
am rezolvat cu carburatorul
de reglat am reglat-o cum am putut.....vedem duminica :wave:
Mahalean98571
Jun 3 2007, 11:27 AM
sal am si eu ceva probleme cu rusoiaca evident de aprindere
am fost ieri un drum lung de vreo 100 km a pornit bine am mers prin oras prin intersectii si n-a avut nici o problema cu relantiul
am facut vreo 30 km prin afara si apoi a inceput sa nu mai stea la relantiu
la turatii mari merge fara nici o treaba dar cand intram intr-o intersectie imi era de amar murea moturul si pe langa ca nu sta la relantiu porneste foarte greu motorul trebuie sa dau la demarou mult si eventual sa-i dau si un sprit s-o ieie
va dati seama ce ma rugam sa nu prind o intersectie
relantiul moare instantaneu chiar si atunci cand schimb dintr-o trapta superioara in una inferioara, bine ca porneste din inertie
m-am gandit ca este ceva jiglor infundat dar daca ar fi nu prea ma pricep la mecanica asa ca va rog sa-mi dati niste sfaturi detaliate
precizez ca am manualul de la Lada 1200 iar eu am Lada 1500
va multumesc
tzo99516
Jun 3 2007, 04:53 PM
nu are nimica chiar daca ai manualul de 1.2 ca sunt cam lafel!
ai un jiglor infundat ca asa am patit si eu intainte si dupa ce le-am curatat merge!
curata-l putin si o sa fie bine
Daniel82595
Jun 14 2007, 06:43 PM
azi am iesit cu masina putin din oras, vreo 20 km si acum iar imi tremura la relanti, sta de la 500..... ma enerveaza :bash: :bash: :bash:
mai mult de 80 km/h nu am mers
Sula103604
Jun 14 2007, 11:46 PM
Oameni buni..la cati km/h se deschide a doua camera la carburatorul Laditei..asa numai de curiozitate??!?!?
Mariustom
Jun 15 2007, 05:39 AM
Din ce știu eu, camera a doua se deschide funcție de turația motorului (implicit apăsarea pedalei de accelerație) adică pe la 3000 rpm, aprox.
Daniel82595
Jun 15 2007, 08:54 AM
camera a doua intra dupa 3500 rpm cuplul max al motorului fiind la 3500rpm fix.
tzo99516
Jun 15 2007, 09:40 PM
dupan cate stiu eu cuplul maxim la lada 2103 dar si la altele e cam pe la 5600 de rotatii,eu asa imi aduc aminte ca scrie in cartea masinii
Daniel82595
Jun 15 2007, 09:55 PM
aia e puterea maxima....cuplul e mai jos
Daniel82595
Jun 17 2007, 10:15 AM
QUOTE(Daniel82595)
azi am iesit cu masina putin din oras, vreo 20 km si acum iar imi tremura la relanti, sta de la 500..... ma enerveaza :bash: :bash: :bash:
mai mult de 80 km/h nu am mers
....si atunci am inchis vreo 20 grade de la surubul de aer si statea la 800 rpm.
Aseara, cand franez am simtit in pedala niste pulsatii, parca era abs hahah, si un sunet pe fata. Am mai mers 5 km si dintr-o data brusc mi-a scazut turatia la relanti pana pe la 100-200 si dadea sa moara....ba chiar a murit de cateva ori. Am tras un pic socu si sta pe la 1200 dar cu fluctuatii mari. Ce naibi are? :bash:
tzo99516
Jun 17 2007, 02:18 PM
pai sa nu fie ceva din aprindere(pe la delco carbunasul ala mic,rotorul, vro fisa impuscata) sau poate sa ai vrun mare "jeg"(gunoi) in carb
ziceai ca ai si probleme cu ambreajul,cand ai pus frana erai in viteza cu masina ca daca nu mai debraiaza bine si agatza placa san u fie si de la el,nustu exact,las ca o sa ma apuc eu de treaba la a mea si ne uitam si la a ta:D
Horia49540
Jun 18 2007, 08:20 AM
Tzotzo, te admir ca vorbesti doar de turatii de peste 5000 haha
dupa cum ii mergea motrul ultima data nu e din aprindere, dar e din carburator
nu cred ca i-ar strica o repriza de vreo 100-110 la ora cateva minute cu trageri si bagari de soc
asta mai desfunda carburatorul
sau altfel,demontat spalat reglat sau si mai bine regleaza-o intrun fel bunicel si las-o asa:))))))))
Daniel82595
Jun 18 2007, 09:26 AM
daca in seara aceea abia am ajuns acasa, ieri statea la relanti far nici o problema. Singura chestie e ca fluctueaza turatia cand am scoul tras dar asta nu ma deranjza.
O sa incerc niste viteze mai mari ca acum am schimbat si uleiul si accelereaza mai bine (e mai subtire).
Horia49540
Jun 18 2007, 10:24 AM
da, pot sa faci o proba asa, dar nu chinui masina exagerat
si nu te agita prea tare cu carburatorul, altii au defectiuni mai mari si merg asa...
nu zic ca nu ebine sa mearga bine, evident:)
dar e munca multa sa-l desfaci, speli etc.
daca ai reprize bune, consum bun e bine :wave:
Daniel82595
Jun 18 2007, 11:12 AM
pai deocamdata nu-i fac nimic ca nu am chef de mestereala si consumu e ok, dar daca mai face figuri relantiul.....
Andrei79789
Jun 18 2007, 09:00 PM
Imi spunea un mecanic la un moment dat: cand carburatotul nu isi mai pastreaza reglajele e momentul sa il schimbi ....
Daniel, ia-ti unul nou, cred ca per total iesi mai ieftin.
Vii cu mine si cu Horia @ Russe si gasesti acolo la pret bun
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.