modificare majora a unei lada |
This topic is about modificare majora a unei lada, the author, alexandru93488, wrote about: va salut!masina este desfacuta aproape de tot,mai are pe ea instalatia de franare,suspensie si directie de la care vreau sa incep.Imi puteti spune ce ... To read more just scroll down
modificare majora a unei lada |
Nov 27 2006, 04:58 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 27-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.481 |
|
|
|
Nov 27 2006, 06:40 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Salut! Ce lada e ? Inainte de a te apuca sa tai, rupi, modifici, mai gandeste-te! Discuri ventilate... sunt si brembo... pt lada... iti dau codul.... se potrivesc la fix, fara nici o modificare.... Pompa de frana pune tot de lada... nu prea vad rostu ca sa te chinui cu alta pompa.... Daca vrei sa-ti pui servo pe ea nu merita sa adaptezi de pe alta masina... cea mai buna solutie e sa iei de pe o niva din dezmembrari, pt ca e mai usor de adaptat (motoarele de lada sunt intersanjabile, bine in afara de samara si de astea noi). Atasez poza cu discurile brembo... in Ungaria la auto bardi costa 2500 forinti (pret redus cu nush ce ocazie), dar presupun ca fara reducere pretu ii cam pe la 3500 forinti/buc. Modelul e M08.2559.20B. Sa ne tii la curent cu ceea ce faci...
|
|
|
Nov 27 2006, 10:46 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 5-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.509 |
Baietzi admir ceea ce faceti voi ...car mi se pare o munca titanica...pe langa mult timp iti papa si multi bani.Succes si ....sa vedem finalu
|
|
|
Nov 28 2006, 01:43 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
Despre suspensie,daca vrei sa o intaresti eu zic ca trebuie sa te gandesti si la ce jante pui...daca ramai la cele pe 13,sau daca vei pune 14 sau 15 ,sfatul meu este sa modifici suspensia dupa ce faci rost de o pereche de jante,banuiesc ca nu le vei lasa pe cele originale...sau pe care le ai iar daca le schimbi treb sa verifici ce modificari sa faci pe fata caci unele jante lovesc bascula superioara si etrierul. Multa bafta! -------------------- Lada 1200s
|
|
|
Nov 28 2006, 02:55 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 27-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.481 |
aveti idee de unde imi pot cumpara un grup de fiat 124 sau argenta? |
|
|
Nov 29 2006, 01:41 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.556 |
Dezmembrari... Altundeva nu cred ca gasesti. Eu cautam la un moment dat Volumex-ul de pe Argenta. M-am lasat pagubas.
Succes ! :wave: -------------------- Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
|
|
|
Nov 29 2006, 05:53 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 27-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.481 |
stie cineva cum s-au pus acele doua amortizoare?
cate spire pot taia cel mai mult din arc? |
|
|
Nov 29 2006, 06:09 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Tu ce vrei ? Sa cobori spatele? sau sa il inalti ? Eu iti recomand sa il inalti mai bine, pt ca daca pui jenti mai mari, e posibilitatea sa iti frece din start. Si ce model de Lada e ? 1500 ? sau 1200 ?
|
|
|
Nov 29 2006, 08:00 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
salut! daca pui jantele pe 15 in spate si tai din arcuri cauciucul o sa loveasca de aripa cand o sa dai peste denivelari,poti cumpara arcuri sport rigide si amortizoare sport dar dupa parerea mea o sa o faci prea rigida,sfatul meu e sa-i pui arcuri de lada combi(break) care, fata de cele originale sunt mai rigide si au cateva spire in plus....Bafta!
-------------------- Lada 1200s
|
|
|
Nov 29 2006, 08:24 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
ar fi mai ieftin si mai simplu de gasit arcurile de break. Daca tai din arcuri fara sa intaresti amortizoarele nu o sa obti o masina mai manevrabila, ci doar o garda mai mica
-------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
Nov 29 2006, 09:16 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 27-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.481 |
arcuri de breck are...si vor fii taiate....amortizoarele intarite...si aripile evazate
|
|
|
Nov 30 2006, 06:15 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
:coolspeak: nu cumva tu vrei sa participi la cursa aia din jurul Casei Poporului si sa iei :1:
-------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 05:45 AM |