Reglarea carburatorului |
This topic is about Reglarea carburatorului, the author, Daniel82595, wrote about: ok deci cum naiba se face ca eu unul cu ale mele cunostite nu-i dau de cap. Am fost la service bujoreni ca sa-mi schimbe rulmentul de la alternator si ... To read more just scroll down
Reglarea carburatorului |
Aug 17 2006, 10:29 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
Am fost la service bujoreni ca sa-mi schimbe rulmentul de la alternator si o parte din carcasa alternatorului care era crapata. Acolo a venit un mecanic schiop (daca il prind ii aranjez si celalalt picior) si s-a uitat el pe la motor si mi-a 'reglat' el carburatorul si avansul. Am acceptat pt ca inainte cand revenea la relanti masina tremura un pik dupa care se stabilea la 800 ture. Toate bune si frumoase, ba chiar masina fugea mai tare dar imi consuma cam 20% :evil:. Cand am scos bujiile erau negre . Acel mecanic mai mult ca sigur a facut intentionat numai ca sa ma duc eu la el ca ma tot vrajea... acu asta e :bash:. Avansul l-am reglat eu cu becul, dar carburatorul nu reusesc tot cosuma mult.....cred ca o fi umblat la jiclorul de sus si auzisem ca la ala nu se umbla. Va rog daca stiti sa-mi explicati si mie detaliat cum se face reglajul, am pus si poze si am numerotat asa jiglere alea (nu prea stiu eu care ce face). 1 - aer 2 - nu stiu ( nu se umbla) 3 - benzina cred 4 - relanti asa e? lamuriti-ma |
|
|
Aug 17 2006, 10:30 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
1 si 2
|
|
|
Aug 17 2006, 10:31 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
3 si 4. Pozele sunt facute inainte de patzanie
|
|
|
Aug 18 2006, 08:59 AM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 91 Joined: 21-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.396 |
|
|
|
Aug 18 2006, 12:37 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
|
|
|
Aug 18 2006, 04:20 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
hmmmm, surubul 4 nu e de la relantiu!!!!!!!!!!!!! Ai grija ce faci cu ala, ca ala regleaza cursa clapetei de acceleratie, si daca umblii cu ala, poti sa "neutralizezi" celelalte suruburi de reglaj. Carburatoarele de tipul astuia (2107 adica Ozon) nu au surub de reglaj al relantiului propriu-zis. Relantiu se regleaza cu suruburl din fata si acela lateral (notate cred la tine cu 1 respectiv 3).
|
|
|
Aug 18 2006, 04:54 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
offf cred ca o sa ma dau batut :evil: .....si ma duc la dl.patru
|
|
|
Aug 20 2006, 08:18 AM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 27-May 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 77.855 |
Bujie neagra inseamna amestec bogat deci ii vine prea multa benzina si prea putin aer => Motorul tau ar trebui la rece sa mearga extraordinar si sa fie foarte puternic si la cald sa mearga innecat!
Sfat........du-te peste el, baga-l cu botu in carburator sa ti-l faca. Eu ma intreb daca nu cumva ti-a inlocuit vreun jiglor cu unu mai mare! Eu cand am luat Lada, era gatuita (pt ca mosul desi avea 20 mil pensie se zgarcea la benzina) si nu prea tragea cum trebuie. Am mers la un nea' mecanicu si mi-a schimbat un jiglor (dar nu mai stiu exact care ca eu curatam platina in momentul respectiv) si masina a devenit mult mai dinamica. Din cate imi amintesc jiglorul respectiv era de 175 si a pus unu de 225 (sau 250 nu mai stiu exact). Presupun ca in cazul tau jiglorul notat cu 3. Eu ma gandesc ca in cazul tau s-ar putea sa-ti fi pus un jiglor si mai mare. -------------------- Lada 2104
|
|
|
Aug 20 2006, 08:55 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
nu de inlocuit nu a inlocuit nimik pt ca eram acolo si pe moment am fost chiar incantat. pozele astea sunt facute inainte si jiclorul ala cel mai de sus (la care se zice sa nu umbli) e cel mai imp. La mine era strans la maxim.
In pozele astea se vedem ca e pus pe diagonala. L-am luat si l-am pus in toate pozitile ca in poza pana cand mi-a placut mie cum arat bujia.....si aku nu ma consuma dar cu alea 2 de jos nu stiu ce sa fac (1 si 3 in poza). Stie un prieten sa le faca dar nu il prea prind ca sa mutat si e cam complicata treaba......oricum as vrea sa fac un carbotest, sa fie treaba calumea dar nu prea stiu unde....ma mai informez. Bine ca nu mai consuma asa:D. ma gandeam la www.service-auto.go.ro |
|
|
Aug 21 2006, 07:30 AM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 91 Joined: 21-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.396 |
Paste jiglorul de care zici tu se afla in carburator nu unde a notat el cu 3.ala e un jiglor de amestec de reglaj
|
|
|
Aug 22 2006, 10:41 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
in mod normal se regleaza doar din 1 si trei
daca ti-a stricat bou ala ceva mai bine da un tel D-lui Patru, emai sigur si mai direct... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Aug 25 2006, 03:22 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 21-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.493 |
si eu am acelashi tip de carburator care ma gandesc din ce in ce mai mult sa il schimb, nu reusesc sa reglez frumos din cele 2 suruburi , poate s-a uzat ceva pe dinautrul lui, nu stiu ce sa zic, poate ma trimite-ti la cineva, la vreun mecanic si pe mine, va multumesc mult.
|
|
|
Aug 25 2006, 03:26 PM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 21-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.493 |
si eu am acelashi tip de carburator care ma gandesc din ce in ce mai mult sa il schimb, nu reusesc sa reglez frumos din cele 2 suruburi , poate s-a uzat ceva pe dinautrul lui, nu stiu ce sa zic, poate ma trimite-ti la cineva, la vreun mecanic si pe mine, va multumesc mult.
|
|
|
Aug 25 2006, 08:08 PM
Post
#14
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.649 |
Pt cine are nevoie de nr de tel al Domnului Patru sa dea un email la mariusrizea@idilis.ro.
|
|
|
Aug 25 2006, 09:42 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 543 Joined: 23-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.556 |
Stiu ca e cel mai usor raspuns de dat, dar si eu am patit la fel iar rezolvarea la mine a fost sa-l schimb. Costa 270 RON la magazinul din prelungirea Ghencea. E "setat" de fabrica si stiti ca e facut cum trebuie.
Bafta ! :wave: -------------------- Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
|
|
|
Aug 25 2006, 10:02 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
treaba s-a rezolvat intr-un mod profesionist zic yo. de schimbat yo zic sa nu-l schimbi eventual schimbi jicloarele.
fi atent la DL.Patru te poti duce dar poa sa faca cam ce putem si noi adica reglaje din suruburile 1 si 3, si te lasa fara 300.000 cred,(desi yo n-am inteles cum se face cu ele) alea de jos insa carbotest nu poate ceea ce i-am facut eu :angel:. Unii o sa ziceti ca nu se merita dar eu zic ca se merita. La mine surbul ala cel mai de sus la care nu se umbla era strans la maxim...de catre florescu ala. Am facut masina sa consume rezonabil, dc se poate spune asa, 150.000 de la obor la AMG Dacia la sfarsitul pantelimonului. Acolo am facut carbotest, adica scos carb, spalt bine, reglat pe banc de al toate suruburile inclusiv ala de sus ceea ce un om nu poate face si am fost fff multumit. Am citit despre carbotest-ul la AMG pe alte forumuri si despre nea Costica cel care se ocupa. Treaba a facut 1 milion si are 3 luni garantie (a dat Costel cu vopsea galbena pt sigiliu ). Mi-a descoperit membrana de la spritz putin ciupita si jiglerul de relanti ar trebui sa fie de 50 dar mi-a aratat el al ochi si pare cam de 60-65. Membrana e 31.000 si jiglerul cu electro_ce_o_fi aia e 125.000. Treaba a meritat din punctul meu de vedere pentru ca eu trebuie sa schimb oricum rulmentul de presiune iar manopera e 2 mil+ 341.000 rulmentul si am zis ca mai bine fac carbotest-ul si rulmentul il schimb eu cu inca un prieten (are garaj). De atunci nu am mers decat un singur drum (ca imi e frica cu rulmentul de presiune) in oras fix 40 km in jur de ora 12 de am ajuns si prin carrefour militari si a consumat (poate nu apreciez eu bine) un pic sub 10L. Inainte de a ma duce la AMG l-am sunat pe Dl.Patru si mi-a zis ca ei nu pot face carbotest. Deci dc ti la carburatorul+buzunarul tau incearca si asta |
|
|
Aug 28 2006, 04:12 PM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 21-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.493 |
doar ca azi am tot umblat la ea, scade relantiul daca o las 1 minut 2 nu si-l pastreaza
acum ma gandesc sa nu fie ceva de la pompa , sa nu bage suficient? stiu ca trebuiesc respectate niste distante acolo la prindere de blocul motor a pompei de benizna, dar eu zic ca e okai in acest loc . nu ma ajuta si pe mine nimeni cu vreo idee clara in ce as putea face, ca ma scoate din sarite sa tot umblu la ea si sa nu ii dau de cap. |
|
|
Aug 29 2006, 08:04 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
la pompa e simplu de verificat: scoti furtunul si dai la "coada": tre sa arunce benzina bine de tot in sus
cat despre reglaj, cel mai bine mergi unde s-a dus Daniel, sau la patru, si nu te mai chinui atat... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Aug 29 2006, 01:22 PM
Post
#19
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 21-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.493 |
-sar putea sa nu fie de ajuns doar carbotest si atunci ma costa 3 milioane povestea cu carburatoru in loc de 2 mil daca ar fi sa ma duc sa iau unul nou
totushi pt cunostinta mea, cum as putea sa ii dau mai mult aer ca parca tot inecata imi merge si scoate si nitel fum? care e jiglerul de aer sa zic asa ? |
|
|
Sep 6 2006, 08:49 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
ajutor am facut o prostie :evil:. De la gropi (cred) nu imi mai intra al doilea corp la carburator. eh m-am apukat sa fac si desfac yo pe acolo, am rezolvat treaba dar din nestiinta/curiozitate/prostie am dat de niste piulite situate pe o tija care are legatura cu a2-a camera.....sau cu avansul, nici eu nu stiu.
deci CE NAIBA AM FACUT ca accelerez revine la relanti si se accelereaza singura pana la 1500 rpm. atasez poza la nr 29 si 52 e treaba. cine vrea poza sunt la www.tuning.cz/ladaauto. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 08:31 PM |