Lada 2104, probleme incarcare! |
This topic is about Lada 2104, probleme incarcare!, the author, Corhana77862, wrote about: Ieri am mers pana la Bicaz cu ea (26 de km de Piatra Neamt) si in cam pe la 5 km de locul in care aveam treaba vad ca acul de la incarcare ajunge pe r ... To read more just scroll down
Lada 2104, probleme incarcare! |
Jul 3 2006, 05:16 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 27-May 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 77.855 |
-------------------- Lada 2104
|
|
|
Jul 3 2006, 05:31 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Pai nu cumva se potriveste ceva de la orice lada, de ex 1200 ?
Si eu aveam bateria moarta din cand in cand, am patit de 3 ori la drum lung... Am inlocuit cica bendixul la service si probabil ca s-a rezolvat, nu mai am probleme de atunci cu incarcarea. Am ramas insa cu siguranta 5 de la stanga incinsa cand folosesc farurile... |
|
|
Jul 3 2006, 08:30 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 26-April 06 From: Timisoara Member No.: 74.554 |
Salut,
hai sa-ti zic si eu ce stiu de alternator: cele de Lada au carbuni (2 buc.) cu un arc si se monteaza relativ usor daca nu scoate tensiune ( nu curent, ca asta trebuie sa-l masori pe o sarcina macar rezistiva ) ~ 14V cu releu de incarcare bun ( regulator de tensiune ) atunci pot fi carbunii SAU/SI diodele ff rar pica rotorul sau statorul ( apa , fire dezizolate in urma unei suprasolicitari cu consum peste puterea maxima suportata ) bendix-ul este o "chestie " care te ajuta sa cuplezi electromotorul ( care nu-i totuna cu alternatorul) care invarte "motorul" in vederea pornirii si nu are a face nimic cu tensiunea de incarcare sau lipsa tensiunii pe baterie ( d.p.d.v. consum electric de lunga durata) In Timisoara la un nene care aduce din Ungaria, un alternator nou este vreo 3 mil. ( sau era) si unul reconditionat parca era la 1.5mil. -------------------- People are simply..unpredictable!
LGN 1.6MPI |
|
|
Jul 4 2006, 08:09 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jul 4 2006, 09:21 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
|
|
|
Jul 5 2006, 06:23 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
S-ar parea ca este alternator cu releu regulator de tensiune incorporat. Cel putin la 2104,2105,2107 asa ar tb. sa fie de fabrica.
Monteaza un releu de incarcare de Dacie si nu vei avea pb! |
|
|
Jul 6 2006, 05:59 AM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 27-May 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 77.855 |
Am luat alternator de la dezmembrari, identic, aproape nou. L-am montat, l-am verificat si scoate curent. insa tot nu incarca bateria. Ce mai poate fi? Alternatorul genereaza curent insa motorul tot numai pe baterie merge!
-------------------- Lada 2104
|
|
|
Jul 6 2006, 07:26 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
releul. sau un fir. verifica intii sa fie firele toate la locul lor si bine prinse, curata firul de masa si locul de contact si mai incearca o data.
|
|
|
Jul 6 2006, 08:22 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
corect
ia fir cu fir principal si verifica cu un ohmmetru sa nu fie intrerupte, verifica mufe si toate cele poate e vreun fir de vina si te pomenesti ca ai injurat alternatorul ala italian degeaba :bash: :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jul 6 2006, 09:31 AM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 91 Joined: 21-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.396 |
sau uitate care e siguranta de le firul excitator la mine la 1200 e a opta numarat din st in dreapta
|
|
|
Jul 16 2006, 11:01 AM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 7-July 06 From: SLATINA Member No.: 81.836 |
Pacat ca ai schimbat alternatorul italian. Era mai bun ca originalul! Ai probleme cu sig. la releu de tensiune. Daca nu gasesti original, merge si de dacie . Electronic s-au mecanic mai bine.
|
|
|
Jul 16 2006, 10:18 PM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 27-May 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 77.855 |
Alternatorul l-am schimbat cu unul acelasi tip luat de la dezmembrari. Acum din cate observ, incarca, dar mai putin decat ar trebui. Nu pot merge cu lumini deloc, iar daca circul numai ziua, trebuie sa pun bateria pe redresor cam o data pe saptamana. Dupa ce o iau de pe redresor, acul se duce pe verde, si incet incet scade pe rosu. Martorul rosu ce pe cadranul din stanga, unde este desenat simbolul bateriei, nu l-am vazut niciodata aprins. Nu-mi explic ce se intampla. Sigurantele de pe tablou sunt functionale toate. Mai sunt pe undeva niste reglaje de facut? Pe la electrician nu am mai avut timp sa ajung ca am avut o saptamana plina!
-------------------- Lada 2104
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:47 AM |