Service Hyundai Romania-DEZASTRU!!! |
This topic is about Service Hyundai Romania-DEZASTRU!!!, the author, Emil47193, wrote about: Salut! Fratilor, service-ul Hyundai din Bdul Expozitiei este un dezastru! Hai sa va spun ce probleme am avut ca sa stiti cum merg treburile. Am un Hyu ... To read more just scroll down
Service Hyundai Romania-DEZASTRU!!! |
Sep 29 2006, 06:50 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 18-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.186 |
Fratilor, service-ul Hyundai din Bdul Expozitiei este un dezastru! Hai sa va spun ce probleme am avut ca sa stiti cum merg treburile. Am un Hyundai Accent 2004. In vara asta am avut un accident cu el in urma caruia ambele usi de pe dreapta, aripa spate si pragurile au fost avariate. In plus, directia tragea puternic stanga. Am facut comanda de usi si aripa, pentru ca baietii n-au pe stoc mai nimic. A durat 2 saptamani pana au venit. Am dus-o in service, le-am specificat clar ca directia e stramba si doresc s-o repare (totul era pe CASCO) si m-am pus pe asteptat. O saptamana, doua... Nici o veste. Am sunat eu, vreo doua ore, pana am reusit sa dau de gigelul care se ocupa de masina. Mi-a spus ca inca nu e gata si ca mai dureaza. Peste inca 2 saptamani, tot eu l-am sunat. De data asta, mi-a spus ca masina e gata dar... e o problema: nu au pe stoc chieder ca sa puna la loc luneta! A mai durat inca 2 saptamani ca sa vina un nenorocit de chieder. In total, masina a stat in service 6 saptamani! Si inca n-am terminat. Cand in sfarsit m-a chemat s-o iau, am constatat cu stupoare ca directia era la fel de stramba ca si atunci cand am dus-o la ei. Asta era vineri dupa-masa. Evident, m-au programat luni pentru verificare si reparatie. Alta zi pierduta, alti nervi. Rezultatul: au descoperit ca amortizorul pe spate era strambat si trebuia inlocuit. Evident, nu aveau pe stoc. A mai durat inca 2 saptamani pana sa vina. In sfarsit, a venit, l-au inlocuit, au facut (zic ei) geometria rotilor si... rezultatul este ca acum masina trage dreapta in loc de stanga! Trebuie iar s-o duc la geometrie, dar nu ma mai prind nemernicii si nesimtitii aia pe-acolo. Prefer sa dau din buzunar cateva sute de mii dar sa stiu ca se face ca lumea. Asa ca va dau un sfat pentru cei care aveti Hyundai: circulati cu ochii-n 4 ca daca Doamne-fereste aveti vreun accident, mai multi nervi si sange-rau va faceti la service decat la politie si asigurari la un loc. Eu unul de-acum inainte nu mai sfatuiesc pe nimeni sa-si cumpere Hyundai. Masina e buna, nu zic nu, dar serviciile post-vanzare sunt execrabile! |
|
|
Oct 4 2006, 03:58 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 58 Joined: 11-February 06 From: Giurgiu (Giurgiu) Member No.: 67.986 |
Si eu sint patit cu neseriozitatea service-urilor Hyundai, mai ales a celui din zona Fabrica de Chibrituri (cred ca service agreat, dar scria mare brand-ul).
-------------------- Toyota Yaris D-4D Luna
Hyundai Sonata 1997 / 2000 cmc / 136 CP |
|
|
Jan 9 2007, 10:00 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-January 07 From: Bucuresti Member No.: 96.223 |
Nu va recomand service-ul din Fabrica de Chibrituri (Multibrand), sunt neseriosi. Mi-am reparat masina la ei in urma unui accident si dupa ce ca in loc de 3 zile cat au zis ca dureaza m-au tinut 5 de marti pana luni, timp in care i-am vizitat de doua ori ca sa ma asigur ca au inteles ce au de facut, cand am ridicat masina portiera care fusese data spre revopsire nu era facuta, geanta la fel nereparata si masina toata plina de praf. Inainte sa vad masina i-am intrebat daca este gata si raspunsul a fost "Da, este gata." Am incheiat un Proces Verbal prin care se obligau sa faca ce nu au facut, dar au avut nesimtirea sa afirme ca este facut si am ridicat masina pt ca aveam urgenta nevoie de ea, urmand sa ravin sa termine reparatia. Mi-au promis ca au sa o fac in 'regim de urgenta'. Cand spal masina, ca de la ei am luat-o plina de parf, constat ca aripa era vopsita intr-o alta nuanta aripa nemontata cum trebuie si culmea nesimirii, lucasul care era crapat si trebuia schimbat cu unul nou l-au schimbat cu cel din stanga. Asa ca in loc sa ma duc la ei sa termine ce au de facut m-am dus la OPC si acum astept sa vad daca macar cu OPC-ul pe cap stiu sa faca o treaba mai buna
|
|
|
Jan 9 2007, 12:03 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 8-January 07 From: Bucuresti Member No.: 96.240 |
|
|
|
Jan 30 2007, 10:45 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 30-January 07 From: Bucuresti Member No.: 98.060 |
A, si inca ceva.... la bucuresti si daca aveam programare tot mai asteptam. La Ploiesti nu s-a pus porblema sa astept o secunda. cum am intrat cu masina, cum s-au si apucat de ea. ATENTIE MARE!!! Serviceurile din Brasov au o caracteristica generala... preturi mari, timpul pentru revizii si orice reparatie este f. mare, etc. |
|
|
May 1 2007, 01:58 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 30-April 07 From: Focsani (Vrancea) Member No.: 105.081 |
va rog puteti sa-mi spuneti mai multe detalii in leg. cu service-ul din ploiesti! adresa si chestii destea
|
|
|
Feb 17 2008, 06:19 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 17-February 08 Member No.: 116.400 |
Daca doar atat ti se pare dezastru, sa va povestesc eu:
am lovit Santa Fe-ul meu nou si am fost la Service pe Expozitiei. Am fost tratat foarte rau, am fost programat la o luna departare de momentul prezentarii in service, am asteptat o luna masina, am primit masina si nu au facut tot ce trebuia. Cel mai grav mi se pare faptul ca am cerut in mod expres sa fie comunicat catre Asigurari ca trebuie schimbata si aripa dreapta, dar cei din service nu au facut-o ci, mai mult, au sunat si au spus ca se poate indrepta (MASINA ERA NOUA, EU PLATESC BANI GREI LA CASCO, EU SUNT CLIENTUL EU DECID CE SE SCHIMBA SI CE NU !!!). Cei de la RAI nu au primit cerere de schimbare aripa, nu au avut ce accepta. Deci, am aripa indreptata pe masina noua ... Alta problema ... scaunul de la sofer, plin de mizerie, cu protectia de plastic rupta, pusa doar de ochii lumii, pe covorul soferului, plin de noroi ... bordul murdar ... plin de urme de ulei. In masina am gasit 3 suruburi (or fi ale mele, or fi in plus ... nu stiu, poate au uitat sa le monteze ... ). PROBLEMA CARE A PUS CAPAC LA TOATE: REZERVORUL DE LICHID DE PARBRIZ ERA PLIN OCHI, CAND AM PLECAT, JOI, PE 14 FEBRUARE. IERI AU FOST -7 GRADE CELSIUS SI DIMINEATA, AZI CAND AM PLECAT LA BIROU AM AVUT O MARE SURPRIZA: NU FUNCTIONA POMPA DE LA REZERVOR, DECI NU STROPEA PARBRIZUL CU LICHID. NU VA SPUN CE GREU AM MERS, CA NU VEDEAM NIMIC PE PARBRIZ SI LUNETA ... DAR DE UNDE ERA PROBLEMA - SIMPLU AM AVUT APA IN REZERVORUL DE PARBRIZ, IN LOC DE LICHID CARE SA NU INGHETE. APA A INGHETAT, E POSIBIL CA REZERVORUL SA SE CRAPE IAR POMPA SA SE STRICE. Daca era asa de scump lichidul de parbriz si nu puteau sa imi puna in service, imi spuneau si cumparam eu separat, nu isi bateau joc, sau poate am platit si au pus apa in schimb. Oricum, gestul este incalificabil. Acum la inca o zi am mai facut o descoperire !!! Farul schimbat face condens !!! Deci ... probleme. Am vorbit cu un avocat, o sa fac reclamatie la compania mama si apoi, pornesc in Romania o campanie de strangere a tuturor nemultumitilor, fac un Site cu petitii si le inaintez Guvernului pentru OPC, apoi firmei mama. Poate chiar fac o Asociatie pentru a strange toti petentii si ne vom reprezenta singuri !!! PENIBILI !!! |
|
|
Feb 17 2008, 06:24 PM
Post
#8
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Alexandru, cred ca poti largi putin aria de selectie a candidatilor la posesorii tuturor marcilor grupului Tiriac... Toate sufera de pe urma service-ului tipic grupului, mai mult sau mai putin. Iar cea mai mica suferinta e pretul. Si cand ma gandesc ca l-am admirat candva pe omul asta... Infect!
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 19 2008, 03:55 PM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 17-February 08 Member No.: 116.400 |
Revin cu problema mea de mai sus.
Am vorbit cu Dl. Antal de la Service Expozitiei, in urma mailului trimis, in care i-am explicat tot ce s-a intamplat. Nu vreau sa mint, obiectivitatea m aimpinge sa va spun adevarul: si-a cerut mii de scuze, a aranjat ca masina sa reintre in service pe cheltuiala lor si sa fie reverificata. De asemenea, mentionez ca a trimis pe cineva sa ia masina de la mine de la birou si sa o aduca. Este un om de cuvant, cred ca il tradeaza oamenii din atelier, dar ... asta este. Daca va incalzeste cu ceva, se va deschide un alt Service Hyundai in Bucuresti, la Otopeni. |
|
|
Mar 20 2008, 10:40 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Un prietn a cumparat un Tucson.
F repede a descoperit ca masina (noua) trepideaza urat pe la 100km/h. S-a dus in service (expozitiei) si l-au programat peste 2 sapt. Nu cred ca e ceva de comentat. Bataie de joc pe banii omului. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
Mar 30 2008, 08:06 AM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 29-March 08 Member No.: 116.796 |
Fratilor, eu eram gata sa-mi iau un hyundai accent dar am renuntat rpd cand am vazut c se scrie despre el. Cred ca raman la logan.
|
|
|
May 2 2008, 05:48 PM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 2-May 08 Member No.: 117.010 |
Salut,
Subscriu la faptul ca Service-ul Hyundai din Bdul.Expozitiei este un dezastru... si nu numai... In 2000 mi-am luat din Germania de la Dortmund din magazin un Galloper TDI 2,5 7 locuri full option cu garantie 3 ani la 29.500 DM adica cca. 14.500$ iar in Ro. era 26.000 $ CIP . Service-ul de garantie si postgarantie din 10.000 in 10.000 a fost facut la o filiala a unui service din Ungaria in Romania... totul a fost super fain pana cand.... ... ... am auzit de S.C. Hyundai Motor S.R.L. al grupului domnului Tiriac..., cel din Bdul Expozitiei nr. 2. Daca pana in 2003 nu a existat nicio problema, respectiv pana la cca. 50.000 km nu am stiut ce-i acela defect sau reparatie... dupa ce si-au bagat mainile cei din service-ul Hyundai au inceput problemele. Am plecat cu "piese la pachet", suruburi, furtune, coliere, cu piese nestranse ca de ex. rotile, colierul de la turbina, filtrul de motorina, cu constatari de defecte ce ma lasau interzis, siderat... nu-mi venea sa-mi cred urechilor ce auzeam, iar Dl.Director ridica senin din umeri si-mi spunea ca lucreaza cu romani si nu are ce face... ...Pai sa inchida service-ul, ce sa faca... Mai exact, primul "meci" l-am avut cand dupa ce mi-au inlocuit un filtru de ulei si de motorina, am constatat ca porneste foarte greu, practic nu era strans filtrul de motorina si prindea aer, asa ca, nu l-am strans ci m-am intors la service si am spus ca "dupa revizia facuta la dvs, porneste greu", ok. am lasat masina in service si am plecat. Am primit telefon si sa vin sa iau masina, am ajuns si SURPRIZA... o facrura de curatat si reglat injectoare... de unde si pana unde... Ok. am acceptat-o, am achitat-o nestiind cum merge treaba cu ei. La 3 saptamani, surpriza, pornea greu, iar in service, iar lasata, iar telefon... Alo, sunt de la service, Ing. Bunecu si avem o problema la masina dvs. respectiv trebuie schimbat sistemul de injectie, in spetza pompa la care a fost umblat pt. curatat probabil si nu s-a pus o sita, fapt ce a dus la stricarea ei. Bine am zis schimbati-o, care-i baiul dar aveti grija ca a fost desigilata si curatata de dvs. si le-am dat toate datele anterioare. Cand M-am dus sa ridic masina, surpriza, nu era nevoie de schimbat pompa de injectie (ca trebuia sa se faca pe banii lor) ci numai putin reglata si nu a costat nimic. Atunci nu am inteles nimic dar ulterior mi-am dat seama de cat sunt de jogodii toti de la portar la director. Schimbat semicaseta de directie ca avea joc, la 6 luni revizie generala si constatare mecanica, defect constatat "uzura accentuata semicaseta directie", ok. schimbati-o dar fara a-i anunta ca-i in garantie piesa tot de ei pusa, au schimbat-o iar cand a trebuit sa o suporte au innebunit, cap de bara scos cu flexul prin taiere nu cu presa, intinzatoare puse aiurea si neprinse si multe, multe altele. Totul a culminat cu cuploarele 4x4 de pe rotile fatza care le-au pus (cel stang de la ei la 20.000.000 lei bucata) iar cel drept procurat de mine la 9.000.000 lei bucata tot de la Forum Auto care-i aprovizioneaza si pe ei cu piese. Sunt in garantie si spun ca defect este acum cel adus de mine si pus pe dreapta si nu cel din stanga, pus de ei, dar de cuplat cand am dus-o in service nu cupla cel stang si facea si zgomot. Mi-am schimbat cauciucurile si pt. a avea garantie m-am dus la reprezentanta sa-mi fac unghiurile de directie si incidenta si SURPRIZA mi-au stricat unghiurile tocindu-mi cauciucurile in 15.000 km pana la sarma. Am sesizat de 4 ori si de fiecare data incercau sa ma convinga ca-i descentrata masina iar cei de la Samma si Bridgestone spunandu-mi ca-s defecte unghiurile de se pot observa cu ochiul liber. Cand i-am amenintat cu protectia consumatorului si le-am dat fotocopii dupa constatarile celor de la samma si bridgestone, mi-au platit cauciucurile si prin minue s-au rezolvat si unghiurile de fuga, nu mai era descentrata masina. Dl.Ing. Bunescu precum si celalalt inginer cu plete si barba, discuta cu clientii de parca-i la masa pe tarla, de fiecare data ma cert cu ei si incearca sa-mi arate ca-s prost si nu stiu ce are masina. Am o constatare mecanica facuta la ei, ultima, care arata clar trebuie un simering si o garnitura sa fie schimbate iar cand am revenit sa le schimb, cu programare de 25 de zile, el ma convinge ca-i turbina defecta la 120.000 km si trebuie schimbata, ca ambreiajul este defect, si multe altele de parca-i masina de 300.000, ea fiind condusa doar de mine si in afara bucurestiului. Acum masina-i in service cu aceste probleme iar sfatul meu pt. toti detinatori de Hyundai este unul singur FUGITI DE SERVICE-UL DIN Bdul EXPOZITIEI iar daca totusi ajungeti acolo cereti-le clar scris negru pe alb ce defect s-a constatat la masina dvs, (vor vocifera dar invocati legea 449/2003 si 363/2007 privind protectia consumatorului si garantia pieselor de schimb precum si a manoperei, in spetza certificat constatator cu stampila service-ului autorizat - adica ei). Nu-i atentionati asupra eventualelor piese schimbate de ei care sunt in garantie, ca nu le schimba, lasatii sa le schimbe si refuzati plata ulterior invocand garantia. Nu le semnati pe spatele situatiei de lucrari decat cu mentiunea "NU am participat la schimbarea pieselor/reparatiilor fiindu-mi interzis accesul in service, deci nu pot confirma executarea lor asa cum se solicita" SA NU VA FIE FRICA SA VA CERTATI CU EI, LUCREAZA CU PERSONAL NECALIFICAT SI CU MULTI TINERI, APROAPE COPII. RECLAMATII LA PROTECTIA CONSUMATORULUI, NU PIERDETI DECAT 25 DE MINUTE DAR MERITA, NU SUNTEM BATAIA LOR DE JOC PE BANII NOSTRII, NOI MUNCIM PE BANI IAR EI NE JUPOAIE LA PRETURI DUBLE DECAT IN EUROPA SI NE SI TRATEAZA CA PE NISTE HOTI CAND EI SUNT HOTII. Daca ne unim reusim sa-i punem la punct si sa ne recunoasca drepturile. O zi buna va doresc. |
|
|
May 30 2008, 03:48 PM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 30-May 08 Member No.: 117.205 |
daca il numiti dezastru service-ul din expozitie aveti cu adevarat mila de ei! e o adevaraat catastrofa..am avut un hyundai accent lovit usor practic o aripa o bara si un far ghiciti cat am stat in servie pana sa faac masina? va zic eu 2 luni si ceva si dupa ce am dat mii de telefoane sa-i strsez ca altfel nu te baga nimeni in seama acolo plus ca am foast personal de mai multe ori...dupa ce am avut masian atata amar de timp la ei in service am luat-o intr-o seara in final de la ei...rasufland usurat si crezand ca totul e ok...m-am inselat amarnic masina avea multe probelem in loc sa o vopseasca argintiu ce culoare are masina mai aveau putin si o faceau roz a trebuit sa o vopseasca de 3 ori ca sa iasa cat de cat...m-am umplut de nervi plus ca ei cica au reglat geometria am platit din bani proprii inca o geometrie la ei pt ca ei au zis ca masina nu are nimic si ca e din roti tragea dreapta m-am dus la o vulcanizare centreaza roti scimbala intre ele fa-le presiune tot asa....m-am saturat de incapabili astia..eo mizerie de service pana la urma problema am rezolvat-o in alta parte din proprii pt ca nesimtiti aia isi bat joc de bani oamenilor si de timpu si nervi nostri!
|
|
|
Jun 20 2008, 08:43 AM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 20-June 08 Member No.: 117.346 |
Masinile nu sunt rele(am un Accent si un Getz), dar si fara accidente tot trebuie sa te duci la revizii ca altfel pierzi garantia.Dar sa te fereasca sfantul sa ai un accident.Isi bat joc pur si simplu.Pentru o oglinda sparta sotul meu a facut 4 drumuri, si tot nu vroiau sa i-o dea(platita).A trebuit sa fac scandal, si minune.Oglinda a aparut in 3 minute.Acum am o avarie la caroseria Getz-lui.Am asteptat 1 luna la programare, iar de 1 luna e in service si nu i-au facut nimic.Mi-au spus ca piesele de caroserie care au venit din Germania au fost strambe.Eu cred ca mint, si ma gandesc sa-i dau in judecata(serviceul de la expozitie este singurul service Hyundai care repara masini in garantie).Daca mai sunt amatori , putem face o asociatie a posesorilor de Hyundai nemultumiti de service.Oricum, mergeti si va luati alta masina, nu Hyundai,
|
|
|
Jun 20 2008, 08:46 AM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 20-June 08 Member No.: 117.346 |
|
|
|
Jun 27 2008, 07:53 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 27-June 08 Member No.: 117.391 |
Salut sunt din Iasi si am un hyundai accent, cu motor de 1.3, pe benzina, din 2005.
In prima faza totul este ok. Se conduce f. usor, se aseaza bine la drum, cu un consum mixt de 8,5%. Masina find folosita pe firma are deja 100.000 km parcursi. Problemele aparute: - consum mare de ulei (1litru la cca 2500km) - reviziile destul de scumpe (filtru de ulei, filtre de polen, schimb de ulei si un beculet deja inseamna 10 mil.) - am avut de schimbat placutele de frana, la reprezentanta a ajuns cu manopera 7 mil. - parbrizul crapat - la reprezentanta 18 mil cu tot cu manopera (la gimarom a ajuns 5 mil ) - kitul de ambreaj 6 mil, iar pe original 12 mil - amortizoarele 2,8 ...3,5 mil bucata, pe original 6,5 mil/buc. - am fost la reprezentanta, cu certificatul in dinti, sa comand o supapa de retur pentru pompa de benzina. Dupa 7 zile mi-au dat o supapa din plastic care nici nu se potriveste. (a costat 1 mil). Vreau sa subliniez ca f multe piese nu se gasesc decat pe original, sunt f scumpe si au termenul de livrare de 6-7 zile. |
|
|
Jun 27 2008, 09:34 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
Asa e cand faci afaceri cu tiriac. Omul asta a preferat sa piarda afacerea Metro, decat sa le plateasca unor amarati ouale si pasarile pe care se obligase sa le plateasca prin contract. Ma ingrozesc ce aud!
-------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
Jun 29 2008, 04:30 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 27-June 08 Member No.: 117.391 |
Uitasem ceva f tare.
Am avut 2 zgarieturi de cheie pe partea dreapta, de langa far pana pe tripla din spate. Am deschis dosar la CASCO si fuguta la CasaAuto. Stiti cat a ajuns devizul de lucrare? ... 3700 RON. Cred ca in alta parte vopsesc toata masina cu banii astia. Altadata pt un spoiler am asteptat 20 de zile ca sa-l aduca si inca 7 pt programarea lucrarii. Parerea mea este ca service-ul Hyundai este un dezastru peste tot. Angajati platiti prost (am avut discutii cu mai multi angajati), calitatea proasta a lucrarii si preturi de te doare capul. |
|
|
Jul 3 2008, 07:07 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 212 Joined: 21-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.770 |
fratilor, masinile hyundai sunt super ok, nu stiu de ce se feresc oamenii de ele. eu mi-am luat hyundai din germania, si nu am avut nicio probl. si nu am fost in service hyundai cu masina. schimbul de ulei si alte alea le fac la un service particular, unde e muuult sub preturile de la un dealer. serviceul de la dealer e service doar pt masini in garantie!
-------------------- Seat Leon 1.4 TSI 125CP
Fiat Seicento 1.1 55CP |
|
|
Jul 4 2008, 07:46 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Din ce-am vazut, au deschis un nou service in Vitan, undeva in apropiere de Real.
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 11:44 AM |