Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Service Hyundai Romania-DEZASTRU!!!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Hyundai
Emil47193
Salut!

Fratilor, service-ul Hyundai din Bdul Expozitiei este un dezastru! Hai sa va spun ce probleme am avut ca sa stiti cum merg treburile.

Am un Hyundai Accent 2004. In vara asta am avut un accident cu el in urma caruia ambele usi de pe dreapta, aripa spate si pragurile au fost avariate. In plus, directia tragea puternic stanga. Am facut comanda de usi si aripa, pentru ca baietii n-au pe stoc mai nimic. A durat 2 saptamani pana au venit. Am dus-o in service, le-am specificat clar ca directia e stramba si doresc s-o repare (totul era pe CASCO) si m-am pus pe asteptat. O saptamana, doua... Nici o veste. Am sunat eu, vreo doua ore, pana am reusit sa dau de gigelul care se ocupa de masina. Mi-a spus ca inca nu e gata si ca mai dureaza. Peste inca 2 saptamani, tot eu l-am sunat. De data asta, mi-a spus ca masina e gata dar... e o problema: nu au pe stoc chieder ca sa puna la loc luneta! A mai durat inca 2 saptamani ca sa vina un nenorocit de chieder. In total, masina a stat in service 6 saptamani! Si inca n-am terminat. Cand in sfarsit m-a chemat s-o iau, am constatat cu stupoare ca directia era la fel de stramba ca si atunci cand am dus-o la ei. Asta era vineri dupa-masa. Evident, m-au programat luni pentru verificare si reparatie. Alta zi pierduta, alti nervi. Rezultatul: au descoperit ca amortizorul pe spate era strambat si trebuia inlocuit. Evident, nu aveau pe stoc. A mai durat inca 2 saptamani pana sa vina. In sfarsit, a venit, l-au inlocuit, au facut (zic ei) geometria rotilor si... rezultatul este ca acum masina trage dreapta in loc de stanga! Trebuie iar s-o duc la geometrie, dar nu ma mai prind nemernicii si nesimtitii aia pe-acolo. Prefer sa dau din buzunar cateva sute de mii dar sa stiu ca se face ca lumea.

Asa ca va dau un sfat pentru cei care aveti Hyundai: circulati cu ochii-n 4 ca daca Doamne-fereste aveti vreun accident, mai multi nervi si sange-rau va faceti la service decat la politie si asigurari la un loc. Eu unul de-acum inainte nu mai sfatuiesc pe nimeni sa-si cumpere Hyundai. Masina e buna, nu zic nu, dar serviciile post-vanzare sunt execrabile!
Bogdan67993
Si eu sint patit cu neseriozitatea service-urilor Hyundai, mai ales a celui din zona Fabrica de Chibrituri (cred ca service agreat, dar scria mare brand-ul).
claudiu96230
Nu va recomand service-ul din Fabrica de Chibrituri (Multibrand), sunt neseriosi. Mi-am reparat masina la ei in urma unui accident si dupa ce ca in loc de 3 zile cat au zis ca dureaza m-au tinut 5 de marti pana luni, timp in care i-am vizitat de doua ori ca sa ma asigur ca au inteles ce au de facut, cand am ridicat masina portiera care fusese data spre revopsire nu era facuta, geanta la fel nereparata si masina toata plina de praf. Inainte sa vad masina i-am intrebat daca este gata si raspunsul a fost "Da, este gata." Am incheiat un Proces Verbal prin care se obligau sa faca ce nu au facut, dar au avut nesimtirea sa afirme ca este facut si am ridicat masina pt ca aveam urgenta nevoie de ea, urmand sa ravin sa termine reparatia. Mi-au promis ca au sa o fac in 'regim de urgenta'. Cand spal masina, ca de la ei am luat-o plina de parf, constat ca aripa era vopsita intr-o alta nuanta aripa nemontata cum trebuie si culmea nesimirii, lucasul care era crapat si trebuia schimbat cu unul nou l-au schimbat cu cel din stanga. Asa ca in loc sa ma duc la ei sa termine ce au de facut m-am dus la OPC si acum astept sa vad daca macar cu OPC-ul pe cap stiu sa faca o treaba mai buna
radu96247
Am inteles ca in acest an se vor mai deschide inca 2 service-uri,iar ca serviciile au inceput sa se inbunatateasca inca din noiembrie 2006,datorita reclamatiilor.Cel de la care am auzit astea este un dealer care incerca sa-mi vanda un accent,de aceea nu stiu ce relevanta are.Poate doar incerca sa ma imbarlige sa o cumpar!!!!!
Costin98067
Este intradevar o problema pe la serviceurile auto din bucuresti (nu vorbim de cele de marca cum ar fi mercedes, bmv bavaria, bosch etc). Vorbind exclusiv de Hiunday, este naspa si pe expozitiei si la fab de chibrituri. Eu am fost de multe ori cu probleme cu un accent new. Promisiuni desarte, nervi, timp pierdut si la sfarsit... factura te-nebuneste. Luna aceasta am fost la Ploiesti cu masina la ELCA Service (autorizat hiunday) si numai de hiunday se ocupa. in cam o ora si jumatate am plecat cu masina testata, probata, revizia facuta si ca bani nu mai spun. la bucuresti m-ar fi costat in jur e 6 mil + TVA. La ploiesti m-a dus 2 mil si o suta cu tva cu tot. servicii de calitate, promtitudine, respect fata de clienti si preturi acceptabile. In concluzie, nu toate serviceurile din romania sunt ca cele din bucuresti...


A, si inca ceva.... la bucuresti si daca aveam programare tot mai asteptam. La Ploiesti nu s-a pus porblema sa astept o secunda. cum am intrat cu masina, cum s-au si apucat de ea.
ATENTIE MARE!!! Serviceurile din Brasov au o caracteristica generala... preturi mari, timpul pentru revizii si orice reparatie este f. mare, etc.
marius105088
va rog puteti sa-mi spuneti mai multe detalii in leg. cu service-ul din ploiesti! adresa si chestii destea
alexandrumv
Daca doar atat ti se pare dezastru, sa va povestesc eu:

am lovit Santa Fe-ul meu nou si am fost la Service pe Expozitiei. Am fost tratat foarte rau, am fost programat la o luna departare de momentul prezentarii in service, am asteptat o luna masina, am primit masina si nu au facut tot ce trebuia. Cel mai grav mi se pare faptul ca am cerut in mod expres sa fie comunicat catre Asigurari ca trebuie schimbata si aripa dreapta, dar cei din service nu au facut-o ci, mai mult, au sunat si au spus ca se poate indrepta (MASINA ERA NOUA, EU PLATESC BANI GREI LA CASCO, EU SUNT CLIENTUL EU DECID CE SE SCHIMBA SI CE NU !!!). Cei de la RAI nu au primit cerere de schimbare aripa, nu au avut ce accepta. Deci, am aripa indreptata pe masina noua ...

Alta problema ... scaunul de la sofer, plin de mizerie, cu protectia de plastic rupta, pusa doar de ochii lumii, pe covorul soferului, plin de noroi ... bordul murdar ... plin de urme de ulei. In masina am gasit 3 suruburi (or fi ale mele, or fi in plus ... nu stiu, poate au uitat sa le monteze ... ).

PROBLEMA CARE A PUS CAPAC LA TOATE: REZERVORUL DE LICHID DE PARBRIZ ERA PLIN OCHI, CAND AM PLECAT, JOI, PE 14 FEBRUARE. IERI AU FOST -7 GRADE CELSIUS SI DIMINEATA, AZI CAND AM PLECAT LA BIROU AM AVUT O MARE SURPRIZA: NU FUNCTIONA POMPA DE LA REZERVOR, DECI NU STROPEA PARBRIZUL CU LICHID. NU VA SPUN CE GREU AM MERS, CA NU VEDEAM NIMIC PE PARBRIZ SI LUNETA ... DAR DE UNDE ERA PROBLEMA - SIMPLU AM AVUT APA IN REZERVORUL DE PARBRIZ, IN LOC DE LICHID CARE SA NU INGHETE. APA A INGHETAT, E POSIBIL CA REZERVORUL SA SE CRAPE IAR POMPA SA SE STRICE. Daca era asa de scump lichidul de parbriz si nu puteau sa imi puna in service, imi spuneau si cumparam eu separat, nu isi bateau joc, sau poate am platit si au pus apa in schimb. Oricum, gestul este incalificabil.

Acum la inca o zi am mai facut o descoperire !!! Farul schimbat face condens !!! Deci ... probleme.

Am vorbit cu un avocat, o sa fac reclamatie la compania mama si apoi, pornesc in Romania o campanie de strangere a tuturor nemultumitilor, fac un Site cu petitii si le inaintez Guvernului pentru OPC, apoi firmei mama. Poate chiar fac o Asociatie pentru a strange toti petentii si ne vom reprezenta singuri !!!

PENIBILI !!!
T u d o r
Alexandru, cred ca poti largi putin aria de selectie a candidatilor la posesorii tuturor marcilor grupului Tiriac... Toate sufera de pe urma service-ului tipic grupului, mai mult sau mai putin. Iar cea mai mica suferinta e pretul. Si cand ma gandesc ca l-am admirat candva pe omul asta... Infect!
alexandrumv
Revin cu problema mea de mai sus.
Am vorbit cu Dl. Antal de la Service Expozitiei, in urma mailului trimis, in care i-am explicat tot ce s-a intamplat. Nu vreau sa mint, obiectivitatea m aimpinge sa va spun adevarul: si-a cerut mii de scuze, a aranjat ca masina sa reintre in service pe cheltuiala lor si sa fie reverificata. De asemenea, mentionez ca a trimis pe cineva sa ia masina de la mine de la birou si sa o aduca.
Este un om de cuvant, cred ca il tradeaza oamenii din atelier, dar ... asta este. Daca va incalzeste cu ceva, se va deschide un alt Service Hyundai in Bucuresti, la Otopeni.
Arheopterix
Un prietn a cumparat un Tucson.
F repede a descoperit ca masina (noua) trepideaza urat pe la 100km/h.
S-a dus in service (expozitiei) si l-au programat peste 2 sapt.
Nu cred ca e ceva de comentat.
Bataie de joc pe banii omului.
pirvumihai
Fratilor, eu eram gata sa-mi iau un hyundai accent dar am renuntat rpd cand am vazut c se scrie despre el. Cred ca raman la logan.
idmsv
Salut,
Subscriu la faptul ca Service-ul Hyundai din Bdul.Expozitiei este un dezastru... si nu numai...
In 2000 mi-am luat din Germania de la Dortmund din magazin un Galloper TDI 2,5 7 locuri full option cu garantie 3 ani la 29.500 DM adica cca. 14.500$ iar in Ro. era 26.000 $ CIP . Service-ul de garantie si postgarantie din 10.000 in 10.000 a fost facut la o filiala a unui service din Ungaria in Romania... totul a fost super fain pana cand.... ... ... am auzit de S.C. Hyundai Motor S.R.L. al grupului domnului Tiriac..., cel din Bdul Expozitiei nr. 2.
Daca pana in 2003 nu a existat nicio problema, respectiv pana la cca. 50.000 km nu am stiut ce-i acela defect sau reparatie... dupa ce si-au bagat mainile cei din service-ul Hyundai au inceput problemele.
Am plecat cu "piese la pachet", suruburi, furtune, coliere, cu piese nestranse ca de ex. rotile, colierul de la turbina, filtrul de motorina, cu constatari de defecte ce ma lasau interzis, siderat... nu-mi venea sa-mi cred urechilor ce auzeam, iar Dl.Director ridica senin din umeri si-mi spunea ca lucreaza cu romani si nu are ce face...
...Pai sa inchida service-ul, ce sa faca...
Mai exact, primul "meci" l-am avut cand dupa ce mi-au inlocuit un filtru de ulei si de motorina, am constatat ca porneste foarte greu, practic nu era strans filtrul de motorina si prindea aer, asa ca, nu l-am strans ci m-am intors la service si am spus ca "dupa revizia facuta la dvs, porneste greu", ok. am lasat masina in service si am plecat. Am primit telefon si sa vin sa iau masina, am ajuns si SURPRIZA... o facrura de curatat si reglat injectoare... de unde si pana unde... Ok. am acceptat-o, am achitat-o nestiind cum merge treaba cu ei. La 3 saptamani, surpriza, pornea greu, iar in service, iar lasata, iar telefon... Alo, sunt de la service, Ing. Bunecu si avem o problema la masina dvs. respectiv trebuie schimbat sistemul de injectie, in spetza pompa la care a fost umblat pt. curatat probabil si nu s-a pus o sita, fapt ce a dus la stricarea ei. Bine am zis schimbati-o, care-i baiul dar aveti grija ca a fost desigilata si curatata de dvs. si le-am dat toate datele anterioare. Cand M-am dus sa ridic masina, surpriza, nu era nevoie de schimbat pompa de injectie (ca trebuia sa se faca pe banii lor) ci numai putin reglata si nu a costat nimic.
Atunci nu am inteles nimic dar ulterior mi-am dat seama de cat sunt de jogodii toti de la portar la director. Schimbat semicaseta de directie ca avea joc, la 6 luni revizie generala si constatare mecanica, defect constatat "uzura accentuata semicaseta directie", ok. schimbati-o dar fara a-i anunta ca-i in garantie piesa tot de ei pusa, au schimbat-o iar cand a trebuit sa o suporte au innebunit, cap de bara scos cu flexul prin taiere nu cu presa, intinzatoare puse aiurea si neprinse si multe, multe altele.
Totul a culminat cu cuploarele 4x4 de pe rotile fatza care le-au pus (cel stang de la ei la 20.000.000 lei bucata) iar cel drept procurat de mine la 9.000.000 lei bucata tot de la Forum Auto care-i aprovizioneaza si pe ei cu piese. Sunt in garantie si spun ca defect este acum cel adus de mine si pus pe dreapta si nu cel din stanga, pus de ei, dar de cuplat cand am dus-o in service nu cupla cel stang si facea si zgomot.
Mi-am schimbat cauciucurile si pt. a avea garantie m-am dus la reprezentanta sa-mi fac unghiurile de directie si incidenta si SURPRIZA mi-au stricat unghiurile tocindu-mi cauciucurile in 15.000 km pana la sarma. Am sesizat de 4 ori si de fiecare data incercau sa ma convinga ca-i descentrata masina iar cei de la Samma si Bridgestone spunandu-mi ca-s defecte unghiurile de se pot observa cu ochiul liber. Cand i-am amenintat cu protectia consumatorului si le-am dat fotocopii dupa constatarile celor de la samma si bridgestone, mi-au platit cauciucurile si prin minue s-au rezolvat si unghiurile de fuga, nu mai era descentrata masina.
Dl.Ing. Bunescu precum si celalalt inginer cu plete si barba, discuta cu clientii de parca-i la masa pe tarla, de fiecare data ma cert cu ei si incearca sa-mi arate ca-s prost si nu stiu ce are masina. Am o constatare mecanica facuta la ei, ultima, care arata clar trebuie un simering si o garnitura sa fie schimbate iar cand am revenit sa le schimb, cu programare de 25 de zile, el ma convinge ca-i turbina defecta la 120.000 km si trebuie schimbata, ca ambreiajul este defect, si multe altele de parca-i masina de 300.000, ea fiind condusa doar de mine si in afara bucurestiului.
Acum masina-i in service cu aceste probleme iar sfatul meu pt. toti detinatori de Hyundai este unul singur
FUGITI DE SERVICE-UL DIN Bdul EXPOZITIEI iar daca totusi ajungeti acolo cereti-le clar scris negru pe alb ce defect s-a constatat la masina dvs, (vor vocifera dar invocati legea 449/2003 si 363/2007 privind protectia consumatorului si garantia pieselor de schimb precum si a manoperei, in spetza certificat constatator cu stampila service-ului autorizat - adica ei).
Nu-i atentionati asupra eventualelor piese schimbate de ei care sunt in garantie, ca nu le schimba, lasatii sa le schimbe si refuzati plata ulterior invocand garantia.
Nu le semnati pe spatele situatiei de lucrari decat cu mentiunea "NU am participat la schimbarea pieselor/reparatiilor fiindu-mi interzis accesul in service, deci nu pot confirma executarea lor asa cum se solicita"
SA NU VA FIE FRICA SA VA CERTATI CU EI, LUCREAZA CU PERSONAL NECALIFICAT SI CU MULTI TINERI, APROAPE COPII.
RECLAMATII LA PROTECTIA CONSUMATORULUI, NU PIERDETI DECAT 25 DE MINUTE DAR MERITA, NU SUNTEM BATAIA LOR DE JOC PE BANII NOSTRII, NOI MUNCIM PE BANI IAR EI NE JUPOAIE LA PRETURI DUBLE DECAT IN EUROPA SI NE SI TRATEAZA CA PE NISTE HOTI CAND EI SUNT HOTII. Daca ne unim reusim sa-i punem la punct si sa ne recunoasca drepturile.
O zi buna va doresc.
yoo
daca il numiti dezastru service-ul din expozitie aveti cu adevarat mila de ei! e o adevaraat catastrofa..am avut un hyundai accent lovit usor practic o aripa o bara si un far ghiciti cat am stat in servie pana sa faac masina? va zic eu 2 luni si ceva si dupa ce am dat mii de telefoane sa-i strsez ca altfel nu te baga nimeni in seama acolo plus ca am foast personal de mai multe ori...dupa ce am avut masian atata amar de timp la ei in service am luat-o intr-o seara in final de la ei...rasufland usurat si crezand ca totul e ok...m-am inselat amarnic masina avea multe probelem in loc sa o vopseasca argintiu ce culoare are masina mai aveau putin si o faceau roz a trebuit sa o vopseasca de 3 ori ca sa iasa cat de cat...m-am umplut de nervi plus ca ei cica au reglat geometria am platit din bani proprii inca o geometrie la ei pt ca ei au zis ca masina nu are nimic si ca e din roti tragea dreapta m-am dus la o vulcanizare centreaza roti scimbala intre ele fa-le presiune tot asa....m-am saturat de incapabili astia..eo mizerie de service pana la urma problema am rezolvat-o in alta parte din proprii pt ca nesimtiti aia isi bat joc de bani oamenilor si de timpu si nervi nostri!
mihaelas
Masinile nu sunt rele(am un Accent si un Getz), dar si fara accidente tot trebuie sa te duci la revizii ca altfel pierzi garantia.Dar sa te fereasca sfantul sa ai un accident.Isi bat joc pur si simplu.Pentru o oglinda sparta sotul meu a facut 4 drumuri, si tot nu vroiau sa i-o dea(platita).A trebuit sa fac scandal, si minune.Oglinda a aparut in 3 minute.Acum am o avarie la caroseria Getz-lui.Am asteptat 1 luna la programare, iar de 1 luna e in service si nu i-au facut nimic.Mi-au spus ca piesele de caroserie care au venit din Germania au fost strambe.Eu cred ca mint, si ma gandesc sa-i dau in judecata(serviceul de la expozitie este singurul service Hyundai care repara masini in garantie).Daca mai sunt amatori , putem face o asociatie a posesorilor de Hyundai nemultumiti de service.Oricum, mergeti si va luati alta masina, nu Hyundai,

mihaelas
QUOTE (marius105088 @ May 1 2007, 12:58 PM) *
va rog puteti sa-mi spuneti mai multe detalii in leg. cu service-ul din ploiesti! adresa si chestii destea


Va rog, vreau sa intru si eu in asociatia dumneaqvoastr.Nu se poate sa fim tratati ca niste prosti
andy_c
Salut sunt din Iasi si am un hyundai accent, cu motor de 1.3, pe benzina, din 2005.
In prima faza totul este ok. Se conduce f. usor, se aseaza bine la drum, cu un consum mixt de 8,5%.
Masina find folosita pe firma are deja 100.000 km parcursi.
Problemele aparute:
- consum mare de ulei (1litru la cca 2500km)
- reviziile destul de scumpe (filtru de ulei, filtre de polen, schimb de ulei si un beculet deja inseamna 10 mil.)
- am avut de schimbat placutele de frana, la reprezentanta a ajuns cu manopera 7 mil.
- parbrizul crapat - la reprezentanta 18 mil cu tot cu manopera (la gimarom a ajuns 5 mil )
- kitul de ambreaj 6 mil, iar pe original 12 mil
- amortizoarele 2,8 ...3,5 mil bucata, pe original 6,5 mil/buc.
- am fost la reprezentanta, cu certificatul in dinti, sa comand o supapa de retur pentru pompa de benzina. Dupa 7 zile mi-au dat o supapa din plastic care nici nu se potriveste. (a costat 1 mil).
Vreau sa subliniez ca f multe piese nu se gasesc decat pe original, sunt f scumpe si au termenul de livrare de 6-7 zile.
Cipp
Asa e cand faci afaceri cu tiriac. Omul asta a preferat sa piarda afacerea Metro, decat sa le plateasca unor amarati ouale si pasarile pe care se obligase sa le plateasca prin contract. Ma ingrozesc ce aud!
andy_c
Uitasem ceva f tare.
Am avut 2 zgarieturi de cheie pe partea dreapta, de langa far pana pe tripla din spate.
Am deschis dosar la CASCO si fuguta la CasaAuto. Stiti cat a ajuns devizul de lucrare? ... 3700 RON.
Cred ca in alta parte vopsesc toata masina cu banii astia.
Altadata pt un spoiler am asteptat 20 de zile ca sa-l aduca si inca 7 pt programarea lucrarii.
Parerea mea este ca service-ul Hyundai este un dezastru peste tot. Angajati platiti prost (am avut discutii cu mai multi angajati), calitatea proasta a lucrarii si preturi de te doare capul.
sandman
fratilor, masinile hyundai sunt super ok, nu stiu de ce se feresc oamenii de ele. eu mi-am luat hyundai din germania, si nu am avut nicio probl. si nu am fost in service hyundai cu masina. schimbul de ulei si alte alea le fac la un service particular, unde e muuult sub preturile de la un dealer. serviceul de la dealer e service doar pt masini in garantie!
OvidiuH
Din ce-am vazut, au deschis un nou service in Vitan, undeva in apropiere de Real.
ralu8955
Dragilor, nu calcati in service-ul Casa Auto din Iasi! Sunt ingrozitori!
M-am plictisit de stat cu masina in service...si asta nu pentru ca masina ar avea ceva special. Am un Accent pe motorina din 2006 si pe langa faptul ca reviziile au crescut exponential cu kilometrii parcursi (cand am cumparat masina, am intrebat cat costa reviziile si la showroom mi s-a spus 3-5 mil! ei bine, am platit 9,12,15 mil!!!), nici serviciile nu sunt cum ar trebui! Pe langa asta, daca trebuie sa schimbi ceva pe garantie, astepti o piesa cam...oricat! Raspunsul standard este: am facut comanda, nu stiu cand vine piesa. Cum sa nu stii cand vine piesa?! Unde si in ce alt domeniu s-a mai vazut sa dai comanda unui furnizor si sa astepti...nu se stie cat!
Povestea e lunga si n-are rost sa va povestesc acum chiar tot, dar pentru orice lucru mic cerut de la service Casa Auto Iasi, raspunsurile au fost doar nu stiu, nu pot, nu cred.
In final, masina costa prea mult pentru ce este de fapt. Si culmea, masina in sine nu are nici o vina. De vina sunt serviciile post vanzare, insa per total cheltuieli auto - pretul e prea mare!
Un mic exemplu a celor intamplate la Iasi: am bushit masina in radiator. A curs antigel pe jos. M-am dus la service imediat si le-am spus. Au constatat si mi-au dat masina sa circul pana vin piesele, spunand ca radiatorul nu are mare lucru si sa verific daca scade nivelul lichidului de racire si sa completez. Am plecat si nivelul lichidului de racire n-a scazut, dar motorul s-a incins pana s-a calat complet (radiatorul era lovit si obturat si nu circula nimic prin el). Dupa discutii si demonstratii au reparat motorul (mai precis, schimbat motorul). Am plecat cu masina de la ei, fericiti ca dupa 3 luni avem din nou masina si...am constatat cu nu mai functioneaza CDplayer-ul si deci nici comenzile de pe volan. Am revenit in service si mi s-a spus ca nu au cum sa rezolve situatia, decat schimband casetofonul si renuntand deocamdata la comenzile de pe volan. Acest deocamdata a ramas definitiv si ei ridica mereu din umeri.

Acum din nou sunt cu masina in service asteptand un nush-ce furtun care..."nu stim cand vine"
adina6778
QUOTE (radu96247 @ Jan 9 2007, 11:03 AM) *
Am inteles ca in acest an se vor mai deschide inca 2 service-uri,iar ca serviciile au inceput sa se inbunatateasca inca din noiembrie 2006,datorita reclamatiilor.Cel de la care am auzit astea este un dealer care incerca sa-mi vanda un accent,de aceea nu stiu ce relevanta are.Poate doar incerca sa ma imbarlige sa o cumpar!!!!!

cumva ai apelat la un dealer din Stefan cel Mare - Reinvierii?
adina6778
QUOTE (sandman @ Jul 3 2008, 06:07 PM) *
fratilor, masinile hyundai sunt super ok, nu stiu de ce se feresc oamenii de ele. eu mi-am luat hyundai din germania, si nu am avut nicio probl. si nu am fost in service hyundai cu masina. schimbul de ulei si alte alea le fac la un service particular, unde e muuult sub preturile de la un dealer. serviceul de la dealer e service doar pt masini in garantie!

sunt de acord cu tine. Masinile sunt super. Eu am un Getz de care sunt fff multumita. Numai ca nu sunt multumita de serviciile oamenlor de la Hyundai. Sunt sub orice critica. Daca trebuie sa ai de-a face cu ei trebuie sa te inarmezi cu rabdare si nervi de otel si sa te straduiesti sa ignori NESIMTIREA lor. Pacat!
R a z v a n
QUOTE (Cipp @ Jun 27 2008, 10:34 PM) *
Asa e cand faci afaceri cu tiriac. Omul asta a preferat sa piarda afacerea Metro, decat sa le plateasca unor amarati ouale si pasarile pe care se obligase sa le plateasca prin contract. Ma ingrozesc ce aud!

:-))
de unde stii tu atatea ma yogi bear, ca un urs mare...i numarat tu oualele? :-)) hai ca esti funny
R a z v a n
QUOTE (ralu8955 @ Jul 15 2008, 05:33 PM) *
reviziile au crescut exponential cu kilometrii parcursi (cand am cumparat masina, am intrebat cat costa reviziile si la showroom mi s-a spus 3-5 mil! ei bine, am platit 9,12,15 mil!!!), nici serviciile nu sunt cum ar trebui!

Asta e clubul frustratilor nepriceputi. Au crescut la pret pentru ca "ti-au facut mai multe la masina" doamna.

QUOTE (ralu8955 @ Jul 15 2008, 05:33 PM) *
Un mic exemplu a celor intamplate la Iasi: am bushit masina in radiator. A curs antigel pe jos. M-am dus la service imediat si le-am spus. Au constatat si mi-au dat masina sa circul pana vin piesele, spunand ca radiatorul nu are mare lucru si sa verific daca scade nivelul lichidului de racire si sa completez. Am plecat si nivelul lichidului de racire n-a scazut, dar motorul s-a incins pana s-a calat complet (radiatorul era lovit si obturat si nu circula nimic prin el). Dupa discutii si demonstratii au reparat motorul (mai precis, schimbat motorul).

Deci ti-au schimbat motoru dar n-au vorbit frumos, nu?, aha.

QUOTE (ralu8955 @ Jul 15 2008, 05:33 PM) *
In final, masina costa prea mult pentru ce este de fapt. Si culmea, masina in sine nu are nici o vina. De vina sunt serviciile post vanzare, insa per total cheltuieli auto - pretul e prea mare!......
.... Am plecat cu masina de la ei, fericiti ca dupa 3 luni avem din nou masina si...am constatat cu nu mai functioneaza CDplayer-ul si deci nici comenzile de pe volan. Am revenit in service si mi s-a spus ca nu au cum sa rezolve situatia, decat schimband casetofonul si renuntand deocamdata la comenzile de pe volan. Acest deocamdata a ramas definitiv si ei ridica mereu din umeri.

pai reparatiile banuiesc ca le-ai facut pe casco si garantie, REVIZIILE sunt un cost cat se poate de normal LA ORICE MASINA si daca nu ma insel exista tarife fixe pentru operatiuni si pe net CHILL OUT!!!
gabriel c.
stiu eu un service si mai prost, cred ca asta le intrece pe toate MAGNA TECH din CALARASI. sub nici o forma sa nu ajunge ti acolo,este miyerie si la propriu si la figurat, serviceul murdar mecanicii murdari ,gandaci cat am stat acolo 2-3, toata lumea tipa,este jale la calarasi.
am fost de 2 ori, prima data am avut impresia ca mi se pare, dar a doua oara mam convins
am asteptat un amortizor 5 saptamani iar la prima reviyie mau jecmanit pur si simplu de bani,
angajatii sunt obligati sa pastreye cutiile de la filtrele originale si sa puna filtrele luate after market in ele, patronul cine o fi el am auyit ca este intr un mare blocaj financiar dar asta nu presupune noi clientii sa suferim
sunt foarte deyamagit de parodia de service care o aveti la calarasi, este o mare rusine, acolo domneste miyeria si haosul, nimeni nu stie de capul lui

JALNIC, RUSINE.... no.gif no.gif no.gif no.gif no.gif no.gif :
AquaGreen
QUOTE (andy_c @ Jun 27 2008, 08:53 PM) *
Salut sunt din Iasi si am un hyundai accent, cu motor de 1.3, pe benzina, din 2005.
In prima faza totul este ok. Se conduce f. usor, se aseaza bine la drum, cu un consum mixt de 8,5%.
Masina find folosita pe firma are deja 100.000 km parcursi.
Problemele aparute:
- consum mare de ulei (1litru la cca 2500km)
- reviziile destul de scumpe (filtru de ulei, filtre de polen, schimb de ulei si un beculet deja inseamna 10 mil.)
- am avut de schimbat placutele de frana, la reprezentanta a ajuns cu manopera 7 mil.
- parbrizul crapat - la reprezentanta 18 mil cu tot cu manopera (la gimarom a ajuns 5 mil )
- kitul de ambreaj 6 mil, iar pe original 12 mil
- amortizoarele 2,8 ...3,5 mil bucata, pe original 6,5 mil/buc.
- am fost la reprezentanta, cu certificatul in dinti, sa comand o supapa de retur pentru pompa de benzina. Dupa 7 zile mi-au dat o supapa din plastic care nici nu se potriveste. (a costat 1 mil).
Vreau sa subliniez ca f multe piese nu se gasesc decat pe original, sunt f scumpe si au termenul de livrare de 6-7 zile.

Cele mai tari filtre (ieftine si bune)... facute de ROMCARBON Buzau... va jur!! Nu ma asteptam!!! Singura diferenta intre Romcarbon si Mann este denumirea... in rest materia prima este aceeasi, au aceiasi furnizori. Am avut ocazia sa particip la o prezentare facuta intr-un magazin din Bucuresti de catre un reprezentant Romcarbon care mi-a facut si un cadou un filtru de polen si unul de ulei (am un Hyundai I30, motor 1.6, 126CP). Super multumit de ele dupa aprox. 8000km!!! Si nu spun asta pt ca le-am primit moka... filtrul de ulei era in jur de 14 lei, iar de polen 24 lei thumbsup.gif cool.gif
danyelsandu
Sal all, din cate citesc majoritatea se lovesc de serviciile proaste de la service. Am un hyundai i30 crdi si ma bate gandul sa renunt la garantie ca nu mai fac fata cu bani. l noi in oras fiind doar o singura reprezentanta hyundai preturile sun exorbitante mai ca iti vine sa iti tii masina in garaj decat sa mergi la revizie.un exemplu simplu: filtru motorina la tulcea (orasul cu pricina) 278 ron acelasi filtru de motorina la bucuresti 85 ron. marea mea uimire a fost ca la revizia de 20000 am vrut sa schimb si filtrul de polen dar m-am razgandit repede 420 ron, asta, spun ei din cauza ca este modelul pe motorina . eu nu ma plang de servicii ci de preturile pe care le poarta. de masina sunt super multumit iar de acum chit ca va trebui sa fac 330 km de la TL la B dar stiu ca ma ajunge mult mai ieftin o revizie
Santa Fe
Salut prieteni,

Eu am un Santa Fe Crdi, si am ales serviceul din Pitesti, Ma-Vis, pe care il recomand cu caldura oricarui detinator de auto Hyundai. Sunt parolisti, ce vorbesti la telefon este vorba, si accesul e destul de usor...pe autostrada.
Incercati.
georgekm
As vrea sa stiu cum se procedeaza cand scoti masina dintr-un service, pentru ca si la Service-ul Hyundai din Tulcea e jale !... Masina mea a fost lovita, mi-au dat termen de reparatie 2saptamani, va dati seama ca a durat mai mult. Cand am luat-o imi lipsea triunghiul reflectorizant, luminile din interior din plafon nu functioneaza, masca de la sigurante de sub bord am gasit-o scoasa si aruncata in portbagaj printre toate sculele pe care le-au scos din truse si nu le-au mai strans la loc, ecranul de protectie de la volan nu a fost prins cum trebuie...practic deloc...e zgariata in interior intre scaune, probabil au vrut sa isi inscriptioneze numele... stiu ca par lucruri marunte dar m-am saturat sa le inghit lipsa de profesionalism. Nu mai spun ca imediat dupa reparatie am fost la inspectia tehnica periodica si surpriza! nu tineau franele pe stanga...am dus-o din nou in service, nici macar nu s-au obosit sa imi spuna daca au schimbat placutele sau ce Dumnezeu au facut acolo...
Deasemenea, nu mi-au inregistrat nicaieri cererea de a-mi vopsi bara din spate(daca tot era in service) desigur contracost, iar cand am luat masina ce credeti ca mi s-a raspuns??? "am uitat!"
Mentionez ca toate acestea s-au intamplat si pentru ca nu am facut niciun fel de presiuni, nu le-am vorbit urat, nu am tipat...dar am primit un mesaj de amenintare ca mi se retine masina daca nu le duc o hartie... cu care am intarziat cam 24 de ore de la solicitarea lor, din motive independente de mine ...
FOARTE FOARTE FOARTE URAT!
dary27
Sunt posesorul unui Hyundai Santa Fe crdi ,client fidel al service-ului dinTulcea de cand s-a deschis.
Sunt foarte multumit de serviciile lor.Toata lumea este deschisa si transparenta in tot ceea ce se intampla acolo cu masina ta.
Am fost placut impresionat de faptul ca din momentul in care se preeia masina ti-se acorda o atentie deosebita.
Incercati si serviciile celor din Tulcea.Chiar sunt OK si ii recomand posesorilor de Hyundai.
BRAVO LOR!!!!!!! : thumbsup.gif
santafe71
vi se pare .toate serviciile hyundai din romania sunt praf.va recomand pentru cei din vestul tarii reprezentantele hyundai din UNGARIA unde veti intalni calitate ,profesionalism si costuri reduse pentru lucrarile efectuate la orice model hyundai.diferenta este de aprox.30%. thumbsup.gif
admin
QUOTE (Santa Fe @ Oct 1 2009, 12:17 PM) *
Salut prieteni,

Eu am un Santa Fe Crdi, si am ales serviceul din Pitesti, Ma-Vis, pe care il recomand cu caldura oricarui detinator de auto Hyundai. Sunt parolisti, ce vorbesti la telefon este vorba, si accesul e destul de usor...pe autostrada.
Incercati.


Cand am citit mesajul asta am avut o revelatie, mi-au trecut prin cap niste imagini cu tine (domnisoara draguta de la marketing Ma-Vis), cum stateai dimineata in birou plictisita si navigai pe internet. Ai cautat pe google "service Hyundai", ai ajuns aici si ai zis sa trantesti o reclama:)

Poate ma insel, dar din formularea mesajului, din contactele mele anterioare cu Ma-Vis..sunt 99% sigur ca "te-am citit" smile.gif Mi-a placut mult finalul, de mare valoare smile.gif)
claudinodin
Daca asta vi se pare ok?? sa-mi ziceti cutu....am un i30 nou m-a disperat consuma10 la 1000 nu am realizat nimik ,am fost la Auto sib Sibiu,nimic,la Ma vis ,nimik cind mai erau,la Beatrice pitesti ,astept de 2 saptamini ,nimik de un 1 si 7 luni nimeni nu face nimik,sunt de c......t vai mama noastra .banii vor si nimik facut astept solutionarea de la OPC sa vad poate fac ei ceva ,de Romania .haideti sa facem o asociatie si sai dam in judecata???? ce ziceti???
ovidiunicolaescu
QUOTE (santafe71 @ Dec 16 2009, 12:10 PM) *
vi se pare .toate serviciile hyundai din romania sunt praf.va recomand pentru cei din vestul tarii reprezentantele hyundai din UNGARIA unde veti intalni calitate ,profesionalism si costuri reduse pentru lucrarile efectuate la orice model hyundai.diferenta este de aprox.30%. thumbsup.gif


Ce putem sa facem?....... Se stie ca la toate tipurile de Hyundai producatorul acorda garantii de peste 6 ani, cu conditia efectuarii reviziilor obligatorii. Nu stiu sigur in aceasta situatie daca esti obligat ca reviziile obligatorii sa le faci musai la dealerul respectiv ?(in cazul meu la reprezentanta Hyundai din Bdul. expozitiei) Si in cazul in care schimbi serviceul cu un altul daca mai beneficiezi de garantie?....
In situartia mea neseriozitatea celor de la serviceul mentionat s-a datorat numai din vina unor angajati din atelier.... Prima data am constatat inlocuirea unei surubelnite din trusa masinii cu o alta uzata... sincer sa fiu chiar mi-a fost jena sa anunt lucrul asta.
La urmatoarea revizie am sesizat ca Accentul meu CRDI avea un zgomot si trepidatie la motor destul de mari pentru cei 18000 km parcursi..... mi-au spus ca mai " trebuie sa se lase motorul"......????? dar am auzit apoi lucratorii vorbind intre ei ca nu au mai auzit asa zgomot decit la tractoare.
Am plecat cu masina din service cu recomandarea sa merg mai turat (adica turatia sa fie in jurul a 3000 de ture unde ar fi regimul normal de lucru.... iar vitezele sa le schimb cam la 3500 -4000 de ture ....?) cu asemenea indicatii pretioase crerd ca acum nu as mai avea masina.
Ieri am fost la revizie si am fost itrebat ce fel de ulei sa puna; 1- ulei refacut, 2-ulei sigilat Mobil , sau 3- ulei sigilat alta marca. Am optat pentru varianta 2 adica ulei Mobil sigilat. Au deschis bidonul in fata mea si cind au intors bidonul din acesta a inceput sa curga un lichid de culoarea cafelei......
ce mai puteam sa spun ? Cind am ajuns acasa (dupa 15km) am verificat joja si uleiul era deja negru.....

Astazi am mai un secret.... Toate masinile aflate in garantie sunt prevazute cu un fel de limitator la motor care va fi scos numai la cererea beneficiarului la sfirsitul garantiei. Personalul de la service justifica ca acest lucru este prevazut impotriva celor care forteaza excesiv motoarelesi apoi solicita lucrari in garantie..... Atunci cum ramine cu ambalarea excesiva facuta in atelier sau la ITP situatii in care turatia ajunge la peste 5700 ture, mai mai sa sara cilindrii prin chiuloasa....
Recomandarile mecanicilor de a tura excesiv motorul dar si interzicerea introducerii in uleiul de schimb a unor aditivi pe baza de teflon, sunt facute in maniera de a se ajunge la situatia in care autovehicolul sa fie o cazatura la sfirsitul perioadei de garantie.

Daca ma insel astept sa ma contraziceti, sau poate exista posibilitatea efectuarii reviziilor in alt service dar atunci garantia unde o mai soliciti?
Astept parerile voastre,
Cu stima,
Ovidiu
dinpoplaca
Daca uleiul in masina e negru, chiar daca shimbi uleiul cu ulei nou si curat o sa se inegrasca din cauza uleiului ramas in motor.
ovidiunicolaescu
QUOTE (dinpoplaca @ Aug 15 2011, 01:56 PM) *
Daca uleiul in masina e negru, chiar daca shimbi uleiul cu ulei nou si curat o sa se inegrasca din cauza uleiului ramas in motor.


Sunt deja la a 6-a revizie si deci la al 6-lea schmb de ulei, dar niciodata nu au pus ulei maro la schmb (uleiul de la schmburile anterioare avea culoarea mierii) si niciodata nu s-a intimplat ca dupa 15 km uleiul sa devina negru.... explicatia data era corecta in situatia in care la schiumburile anterioare pateam la fel..... " poate ca o explicatie mai plauzibila sa fie culoarea masinii... la masina de culoare neagra uleiul se innegreste de ciuda...... iar la masina de culoare alba uleiul devine alb ca varul.... " similar cu a-i spune unui pilot cu sute de ore de zbor ca aparatul de zbor care tocmai l-a depasit era de fapt planeta Venus.... multumesc de explicatia logica.... oricum in scurt timp pentru a proteja motorul am sa consider acest schimb de ulei pierdere in buget , am sa cumpar singur ulei si am sa fac schimbul la alt atelier, iar data viitoare voi veni la revizie cu uleiul propriu.... orice alta marca pe care ei nu o au. (de ex.Castrol sau BP).

Cer scuze pentru eventuala ironie,
dar cind am ajuns acasa am avrut curiozitatea sa verivic nivelul uleiului si am sters joja pe un servetel.... era ca si cind as fi scos joja din vopsea neagra... asa ceva nu am patit niciodata. Sper sa nu patiti si voi la fel pentru ca in acest caz am sa va intreb ce culoare are busonul de ulei.

Cu stima,
Ovidiu Nicolaescu
James Kilowatt
QUOTE (ovidiunicolaescu @ Aug 15 2011, 11:56 AM) *
Recomandarile mecanicilor de a tura excesiv motorul dar si interzicerea introducerii in uleiul de schimb a unor aditivi pe baza de teflon, sunt facute in maniera de a se ajunge la situatia in care autovehicolul sa fie o cazatura la sfirsitul perioadei de garantie.


Ce ti s-a intamplat tie la revizie e greu de comentat... cred ca cel mai interesant ar fi sa trimiti un esantion din uleiul proaspat schimbat la analize, insa nu stiu unde ar fi cel mai apropiat laborator. Poate a fost contrafacut, poate vre-un mecanic "descurcaret" a dezvoltat o "afacere", naiba stie.

La chestia cu teflonul insa sunt de acord cu "oficialii". Aditivii pot fi pacatosi si pot face mai mult rau decat bine. Marea lor majoritate functioneaza (daca functioneaza) pe baza maririi vascozitatii, ca sa miscoreze pierderile sau arderile. Insa asta duce la o uzura mult mai accentuala la pornire si la rece, practic atunci cand e uzura cea mai mare. Fabricantii de motoare si uleiuri mie unuia imi inspira mult mai multa incredere decat niste SRL-uri care fac aditivi. Intr-un motor deja praf poti pune aditivi sau un ulei mai vascos decat cel din carte, insa intr-unul nou n-as face-o sub nici o forma.

Iar masini ajunse cazaturi la sfarsitul garantiei nu prea mai exista, chiar si daca garantia aia e de 7 ani ca la Hyundai. Motorul e ultima chestie care pica la o masina, daca ajunge cazan, de obicei ajunge din alte cauze. Motorul tau care face ca tractorul are poate o problema, nu e normal... am avut si eu motorul ala si e unul foarte OK, nu face in nici un caz ca un tractor, sunt multe motoare mai cu staif din aceeasi generatie mai zgomotoase.
dinpoplaca
QUOTE (ovidiunicolaescu @ Aug 16 2011, 09:42 AM) *
Sunt deja la a 6-a revizie si deci la al 6-lea schmb de ulei, dar niciodata nu au pus ulei maro la schmb (uleiul de la schmburile anterioare avea culoarea mierii) si niciodata nu s-a intimplat ca dupa 15 km uleiul sa devina negru....

Atunci poate ar trebui sa corbesti cu patronii dealerului, sau sa faci ca si mine .. iti schimbi uleiul singur.
James Kilowatt
18.000km, 6 revizii? blink.gif
ammi
Cel mai naspa service Hyundai este in Timisoara cel de pe calea Sagului..Habar nu au sa puna calc pe masina..nu stiu sa ti spuna ce defectiuni are masina...nu stiu sa umble pe calc...am fost la un service oarecare si din prima au spus: nu ti merge aerul conditionat si nu stiu ce injector.. iar cei de la hyundai sunt praf..pe langa faptul k mi s a spus la telefon un pret si cand am fost cu masina la ei am platit alt pret..dc stiti in Timisoara un service ok, va rog sa mi spuneti si mie...eu pana acum am dat de oameni care au fc experimente pe masina mea..
AlexTM
Nu cred ca e greu sa umbli pe calc, desi nu inteleg rostul. Intinzi foile pe jos si apoi mergi pe ele. Le-au pus in jurul masinii, sa nu se ridice praful probabil.
Dar de ce au pus calc si pe masina?
mike.omega
"calc"= calculator. Nu foi de calc biggrin.gif
AlexTM
Stiu biggrin.gif
ovidiunicolaescu
QUOTE (James Kilowatt @ Aug 17 2011, 06:58 AM) *
18.000km, 6 revizii? blink.gif


Scuze pentru intirziere, dar am fost 5 zile la mare si cu wirelessul de la hotel nu prea am reusit sa accesez forumul.... si m-am lasat pagubas.
Revin asupra celor din mesaj "6 revizii la 18 000 km' =mea culpa= cred ca din graba am scris gresit, in loc de 28 000 km , scuze pt. inadvertenta deci corect este 28 000 km, iar reviziile obligatorii sunt 1/an chiar daca numarul de km parcursi nu au fost efectuati + revizii recomandate.... da sunt sase stampile pe cartea de service.

Referitor la aditiv ma refeream la aditivul pe baza de teflon, nu la cel pe baza de rasini, orice ulei contine aditivi pe baza de rasini, dar aditivul pe baza de teflon are alte proprietati. Microparticolele de teflon se depun pe piesele aflate in miscare(frecare) si au rolul de a preveni uzura prin formarea unui strat superficial de teflon pe suprafetele respective, lucru care asigura o ungere mai eficienta si o uzura mai mica, astupind chiar si micile zgirieturi sau imperfectiuni de pe suprafetele aflate in contact.
Incercati cel mai ieftin aditiv din aceasta gama, nu dau denumirea pentru a nu fi intrerpretata ca reclama, si veti constata si singuri cum functioneaza un motor dupa un singur tratament... chiar si la o masina cu grad de uzura mai ridicat.

Inaintea Accentului am avut un Chrysler Sunbeam produs in Anglia in 1974 si va pot spune ca in 1989 dupa ce am refacut motorul si l-am echipat complet la cota zero, dupa primul schimb de ulei, am aplicat tratamentul cu aditivul respectiv, care se gaseste si azi pe piata la noi si nici nu este foarte scump, atentie insa ca sunt 2 tipuri de cutii(albastra si galbena), alegeti varianta cu galben si veti constata singuri ca motorul nu mai are nici un zgomot, dar se imbunatateste si compresia... In concluzie cind am renuntat la masina veche, am regretat despartirea din punct de vedere al functionarii ireprosabile a motorului.

Faptul ca un motor produs in 2007 nu ar putea suporta un astfel de tratament mi se pare un pic cam exagerat, oare in 1974 se produceau motoare cu galerii de ungere mai bune la numai 4 valve? ......

Va pot spune ca la motoarele de helicoptere se utilizeaza si astazi aditivi la fiecare zbor, atit la ulei(pe baza de teflon) cit si la combustibil(pe baza mixta de rasini+teflon), altfel va puteti inchipui cam ce s-ar intimpla daca un motor de acest tip s-ar cala in zbor...

Oricum noi raminem la Hyundai, pe care o consider una dintre cele mai reusite marci, din foarte multe puncte de vedere ; design, motor, fiabilitate, pret.
Si ca orice barbat "prima nevasta este masina pe care o conduce"... deci trebuie sa-i acordam atentia cuvenita , asta in cazul in care nu intentionam sa ne transformam in samasari de masini si sa le schimbam in fiecare an cu alta second-hand....

Cu stima,
Ovidiu Nicolaescu
mihaiTulcea
Salutare! in legatura cu servisurile din Romania....dezastru sunt Mincinosi ,Nepriceputi si pe Japca! Traesc de peste 20 ani in Grecia,am de 11ani, un hyundai cupe care functioneaza super si nu am avut nici un fel de problema cu el...dar ajuns in Romania (TULCEA) intr-un an ,am fost agatat de un vitezoman cu o dacie berlina,care nu s-a asigurat in depasire ,mi-a smuls masca fata si indoit aripa +semnalizare si spot! am fost deci la un servis sa repar masina....La "CONVENABIL SRL"mi-au facut un deviz de 7500roni(2000euro) prin care jumate platea asigurarea obligatorie RO si restul eu,cu toate ca nu eram de vina ,asa au spus ei ca e in RO!cand am auzit ,stiind pretul real al servisului, am cerut asigurari RO sa i-mi dea jumatatea de bani ,care au spus ei ca i-mi da,pe motivul ca :nu am timp sa astept cu lunile in RO ....si ca vreau sa imi fac masina in GR!ajuns la firma de asigurare,alti Hoti!,au spus ca nu pot sa dea jumatate, in cazul ca vreau bani ,ei ma pot plati ,dar cu preturile fabricantului din Koreea! a scos un catalog,cu preturile fabricantului ,si mi-a dat vre-o 400eu,adica cam un sfert din cei 7500roni, cat era devizul.mi-au spus ca pot sa-i dau in judecata,in termen de 15 zile, daca nu i-mi convine! Asta am si facut am gasit un avocat"bun"" i-am dat vre-o 200 euro!avocatul mia tras teapa si el la randul lui ,nu a facut nimic,a plecat din Tulcea si nu am mai dat de el!Asa e!..........in Grecia masina era gata in 2 zile.am dat 80eu aripa,140eu masca,65eu spot ceata,30 semnalizare,150 vopsitul si manopera ,adica 500eu cu ciubuc cu tot! thumbsup.gif despre cum am trecut cu masina lovita prin vama la Giurgiu.........Va povestesc alta data! IUBESC ROMANIA! ninja.gif
cosminpaul19
Am cumparat de curand un Hyundai I30 si m-am dus cu ea la aceasta reprezentanta din Expozitiei sa ii fac o verificare inainte de a o cumpara ( mecanic+electric+diagnoza ).
Au zis ca totul este in regula.
Dupa ce am cumparat masina, cam la o saptamana, m-am dus sa ii schimb cureaua de transmisie pentru ca am vrut eu.
Mi-au enumerat tot felul de probleme: ambreiaj, bielete, roti blocate etc.
In rest, preturi foarte mari piese+manopera.
Acest service este doar pentru cei care au timp si bani smile.gif
sorin.l
De cel din Constanta ce stiti, sa merg cu masina la ei?
Un alt service serios in zona Cernavoda stiti?
Am un Santa Fe, SH, din 2003.
IUL_KC
QUOTE (dary27 @ Nov 18 2009, 09:36 AM) *
Sunt posesorul unui Hyundai Santa Fe crdi ,client fidel al service-ului dinTulcea de cand s-a deschis.
Sunt foarte multumit de serviciile lor.Toata lumea este deschisa si transparenta in tot ceea ce se intampla acolo cu masina ta.
Am fost placut impresionat de faptul ca din momentul in care se preeia masina ti-se acorda o atentie deosebita.
Incercati si serviciile celor din Tulcea.Chiar sunt OK si ii recomand posesorilor de Hyundai.
BRAVO LOR!!!!!!! : thumbsup.gif



Sa inteleg ca esti angajat al celor de la Hyundai Tulcea .Pacat ca trebuie sa va injositi in halul asta si sa mintiti clientii pe fata ..... ar trebui sa fiti demni
Si eu am fost cu masina la ei in service ...daca se poate numi asa si in efortul lor de a vopsi cateva elemente (pentru ca habar nu au si este un efort) au gazat fiecare terminatie a elementului respectiv , nu mai zic de bandouri care acum arata ca un pom dupa vopsire .
nu stiu daca a mai vazut cineva ca o janta la reconditionat sa se vopseasca in culoarea masinii desi sunt nuante diferite , si partea cea mai interesanta e ca au vopsito direct pe masina cu tot cu suruburi
Feritiva sa ajungeti acolo daca tineti la masina voastra.
Daca doriti probe va pot pune si poze ...si inregistrari audio smile.gif) ca am fost mai harnic .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.