IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Service Hyundai Romania-DEZASTRU!!!

This topic is about Service Hyundai Romania-DEZASTRU!!!, the author, ralu8955, wrote about: Dragilor, nu calcati in service-ul Casa Auto din Iasi Sunt ingrozitori M-am plictisit de stat cu masina in service...si asta nu pentru ca masina ar av ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Service Hyundai Romania-DEZASTRU!!!
ralu8955
post Jul 15 2008, 04:33 PM
Post #21


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 15-July 08
Member No.: 117.505



Dragilor, nu calcati in service-ul Casa Auto din Iasi! Sunt ingrozitori!
M-am plictisit de stat cu masina in service...si asta nu pentru ca masina ar avea ceva special. Am un Accent pe motorina din 2006 si pe langa faptul ca reviziile au crescut exponential cu kilometrii parcursi (cand am cumparat masina, am intrebat cat costa reviziile si la showroom mi s-a spus 3-5 mil! ei bine, am platit 9,12,15 mil!!!), nici serviciile nu sunt cum ar trebui! Pe langa asta, daca trebuie sa schimbi ceva pe garantie, astepti o piesa cam...oricat! Raspunsul standard este: am facut comanda, nu stiu cand vine piesa. Cum sa nu stii cand vine piesa?! Unde si in ce alt domeniu s-a mai vazut sa dai comanda unui furnizor si sa astepti...nu se stie cat!
Povestea e lunga si n-are rost sa va povestesc acum chiar tot, dar pentru orice lucru mic cerut de la service Casa Auto Iasi, raspunsurile au fost doar nu stiu, nu pot, nu cred.
In final, masina costa prea mult pentru ce este de fapt. Si culmea, masina in sine nu are nici o vina. De vina sunt serviciile post vanzare, insa per total cheltuieli auto - pretul e prea mare!
Un mic exemplu a celor intamplate la Iasi: am bushit masina in radiator. A curs antigel pe jos. M-am dus la service imediat si le-am spus. Au constatat si mi-au dat masina sa circul pana vin piesele, spunand ca radiatorul nu are mare lucru si sa verific daca scade nivelul lichidului de racire si sa completez. Am plecat si nivelul lichidului de racire n-a scazut, dar motorul s-a incins pana s-a calat complet (radiatorul era lovit si obturat si nu circula nimic prin el). Dupa discutii si demonstratii au reparat motorul (mai precis, schimbat motorul). Am plecat cu masina de la ei, fericiti ca dupa 3 luni avem din nou masina si...am constatat cu nu mai functioneaza CDplayer-ul si deci nici comenzile de pe volan. Am revenit in service si mi s-a spus ca nu au cum sa rezolve situatia, decat schimband casetofonul si renuntand deocamdata la comenzile de pe volan. Acest deocamdata a ramas definitiv si ei ridica mereu din umeri.

Acum din nou sunt cu masina in service asteptand un nush-ce furtun care..."nu stim cand vine"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adina6778
post Aug 4 2008, 12:19 PM
Post #22


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 9-July 08
Member No.: 117.455



QUOTE (radu96247 @ Jan 9 2007, 11:03 AM) *
Am inteles ca in acest an se vor mai deschide inca 2 service-uri,iar ca serviciile au inceput sa se inbunatateasca inca din noiembrie 2006,datorita reclamatiilor.Cel de la care am auzit astea este un dealer care incerca sa-mi vanda un accent,de aceea nu stiu ce relevanta are.Poate doar incerca sa ma imbarlige sa o cumpar!!!!!

cumva ai apelat la un dealer din Stefan cel Mare - Reinvierii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adina6778
post Aug 4 2008, 12:30 PM
Post #23


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 9-July 08
Member No.: 117.455



QUOTE (sandman @ Jul 3 2008, 06:07 PM) *
fratilor, masinile hyundai sunt super ok, nu stiu de ce se feresc oamenii de ele. eu mi-am luat hyundai din germania, si nu am avut nicio probl. si nu am fost in service hyundai cu masina. schimbul de ulei si alte alea le fac la un service particular, unde e muuult sub preturile de la un dealer. serviceul de la dealer e service doar pt masini in garantie!

sunt de acord cu tine. Masinile sunt super. Eu am un Getz de care sunt fff multumita. Numai ca nu sunt multumita de serviciile oamenlor de la Hyundai. Sunt sub orice critica. Daca trebuie sa ai de-a face cu ei trebuie sa te inarmezi cu rabdare si nervi de otel si sa te straduiesti sa ignori NESIMTIREA lor. Pacat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R a z v a n
post Aug 13 2008, 07:20 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 639
Joined: 4-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 81.585



QUOTE (Cipp @ Jun 27 2008, 10:34 PM) *
Asa e cand faci afaceri cu tiriac. Omul asta a preferat sa piarda afacerea Metro, decat sa le plateasca unor amarati ouale si pasarile pe care se obligase sa le plateasca prin contract. Ma ingrozesc ce aud!

:-))
de unde stii tu atatea ma yogi bear, ca un urs mare...i numarat tu oualele? :-)) hai ca esti funny

This post has been edited by R a z v a n: Aug 13 2008, 07:21 PM


--------------------
boom-boom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R a z v a n
post Aug 13 2008, 07:37 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 639
Joined: 4-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 81.585



QUOTE (ralu8955 @ Jul 15 2008, 05:33 PM) *
reviziile au crescut exponential cu kilometrii parcursi (cand am cumparat masina, am intrebat cat costa reviziile si la showroom mi s-a spus 3-5 mil! ei bine, am platit 9,12,15 mil!!!), nici serviciile nu sunt cum ar trebui!

Asta e clubul frustratilor nepriceputi. Au crescut la pret pentru ca "ti-au facut mai multe la masina" doamna.

QUOTE (ralu8955 @ Jul 15 2008, 05:33 PM) *
Un mic exemplu a celor intamplate la Iasi: am bushit masina in radiator. A curs antigel pe jos. M-am dus la service imediat si le-am spus. Au constatat si mi-au dat masina sa circul pana vin piesele, spunand ca radiatorul nu are mare lucru si sa verific daca scade nivelul lichidului de racire si sa completez. Am plecat si nivelul lichidului de racire n-a scazut, dar motorul s-a incins pana s-a calat complet (radiatorul era lovit si obturat si nu circula nimic prin el). Dupa discutii si demonstratii au reparat motorul (mai precis, schimbat motorul).

Deci ti-au schimbat motoru dar n-au vorbit frumos, nu?, aha.

QUOTE (ralu8955 @ Jul 15 2008, 05:33 PM) *
In final, masina costa prea mult pentru ce este de fapt. Si culmea, masina in sine nu are nici o vina. De vina sunt serviciile post vanzare, insa per total cheltuieli auto - pretul e prea mare!......
.... Am plecat cu masina de la ei, fericiti ca dupa 3 luni avem din nou masina si...am constatat cu nu mai functioneaza CDplayer-ul si deci nici comenzile de pe volan. Am revenit in service si mi s-a spus ca nu au cum sa rezolve situatia, decat schimband casetofonul si renuntand deocamdata la comenzile de pe volan. Acest deocamdata a ramas definitiv si ei ridica mereu din umeri.

pai reparatiile banuiesc ca le-ai facut pe casco si garantie, REVIZIILE sunt un cost cat se poate de normal LA ORICE MASINA si daca nu ma insel exista tarife fixe pentru operatiuni si pe net CHILL OUT!!!


--------------------
boom-boom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel c.
post May 23 2009, 10:22 PM
Post #26


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 23-May 09
Member No.: 120.047



stiu eu un service si mai prost, cred ca asta le intrece pe toate MAGNA TECH din CALARASI. sub nici o forma sa nu ajunge ti acolo,este miyerie si la propriu si la figurat, serviceul murdar mecanicii murdari ,gandaci cat am stat acolo 2-3, toata lumea tipa,este jale la calarasi.
am fost de 2 ori, prima data am avut impresia ca mi se pare, dar a doua oara mam convins
am asteptat un amortizor 5 saptamani iar la prima reviyie mau jecmanit pur si simplu de bani,
angajatii sunt obligati sa pastreye cutiile de la filtrele originale si sa puna filtrele luate after market in ele, patronul cine o fi el am auyit ca este intr un mare blocaj financiar dar asta nu presupune noi clientii sa suferim
sunt foarte deyamagit de parodia de service care o aveti la calarasi, este o mare rusine, acolo domneste miyeria si haosul, nimeni nu stie de capul lui

JALNIC, RUSINE.... no.gif no.gif no.gif no.gif no.gif no.gif :
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AquaGreen
post Jul 3 2009, 03:54 PM
Post #27


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 3-July 09
Member No.: 120.372



QUOTE (andy_c @ Jun 27 2008, 08:53 PM) *
Salut sunt din Iasi si am un hyundai accent, cu motor de 1.3, pe benzina, din 2005.
In prima faza totul este ok. Se conduce f. usor, se aseaza bine la drum, cu un consum mixt de 8,5%.
Masina find folosita pe firma are deja 100.000 km parcursi.
Problemele aparute:
- consum mare de ulei (1litru la cca 2500km)
- reviziile destul de scumpe (filtru de ulei, filtre de polen, schimb de ulei si un beculet deja inseamna 10 mil.)
- am avut de schimbat placutele de frana, la reprezentanta a ajuns cu manopera 7 mil.
- parbrizul crapat - la reprezentanta 18 mil cu tot cu manopera (la gimarom a ajuns 5 mil )
- kitul de ambreaj 6 mil, iar pe original 12 mil
- amortizoarele 2,8 ...3,5 mil bucata, pe original 6,5 mil/buc.
- am fost la reprezentanta, cu certificatul in dinti, sa comand o supapa de retur pentru pompa de benzina. Dupa 7 zile mi-au dat o supapa din plastic care nici nu se potriveste. (a costat 1 mil).
Vreau sa subliniez ca f multe piese nu se gasesc decat pe original, sunt f scumpe si au termenul de livrare de 6-7 zile.

Cele mai tari filtre (ieftine si bune)... facute de ROMCARBON Buzau... va jur!! Nu ma asteptam!!! Singura diferenta intre Romcarbon si Mann este denumirea... in rest materia prima este aceeasi, au aceiasi furnizori. Am avut ocazia sa particip la o prezentare facuta intr-un magazin din Bucuresti de catre un reprezentant Romcarbon care mi-a facut si un cadou un filtru de polen si unul de ulei (am un Hyundai I30, motor 1.6, 126CP). Super multumit de ele dupa aprox. 8000km!!! Si nu spun asta pt ca le-am primit moka... filtrul de ulei era in jur de 14 lei, iar de polen 24 lei thumbsup.gif cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danyelsandu
post Jul 27 2009, 11:16 PM
Post #28


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 27-July 09
Member No.: 120.549



Sal all, din cate citesc majoritatea se lovesc de serviciile proaste de la service. Am un hyundai i30 crdi si ma bate gandul sa renunt la garantie ca nu mai fac fata cu bani. l noi in oras fiind doar o singura reprezentanta hyundai preturile sun exorbitante mai ca iti vine sa iti tii masina in garaj decat sa mergi la revizie.un exemplu simplu: filtru motorina la tulcea (orasul cu pricina) 278 ron acelasi filtru de motorina la bucuresti 85 ron. marea mea uimire a fost ca la revizia de 20000 am vrut sa schimb si filtrul de polen dar m-am razgandit repede 420 ron, asta, spun ei din cauza ca este modelul pe motorina . eu nu ma plang de servicii ci de preturile pe care le poarta. de masina sunt super multumit iar de acum chit ca va trebui sa fac 330 km de la TL la B dar stiu ca ma ajunge mult mai ieftin o revizie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Santa Fe
post Oct 1 2009, 10:17 AM
Post #29


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 1-October 09
Member No.: 120.992



Salut prieteni,

Eu am un Santa Fe Crdi, si am ales serviceul din Pitesti, Ma-Vis, pe care il recomand cu caldura oricarui detinator de auto Hyundai. Sunt parolisti, ce vorbesti la telefon este vorba, si accesul e destul de usor...pe autostrada.
Incercati.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgekm
post Oct 22 2009, 05:12 PM
Post #30


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 22-October 09
From: tulcea
Member No.: 121.385



As vrea sa stiu cum se procedeaza cand scoti masina dintr-un service, pentru ca si la Service-ul Hyundai din Tulcea e jale !... Masina mea a fost lovita, mi-au dat termen de reparatie 2saptamani, va dati seama ca a durat mai mult. Cand am luat-o imi lipsea triunghiul reflectorizant, luminile din interior din plafon nu functioneaza, masca de la sigurante de sub bord am gasit-o scoasa si aruncata in portbagaj printre toate sculele pe care le-au scos din truse si nu le-au mai strans la loc, ecranul de protectie de la volan nu a fost prins cum trebuie...practic deloc...e zgariata in interior intre scaune, probabil au vrut sa isi inscriptioneze numele... stiu ca par lucruri marunte dar m-am saturat sa le inghit lipsa de profesionalism. Nu mai spun ca imediat dupa reparatie am fost la inspectia tehnica periodica si surpriza! nu tineau franele pe stanga...am dus-o din nou in service, nici macar nu s-au obosit sa imi spuna daca au schimbat placutele sau ce Dumnezeu au facut acolo...
Deasemenea, nu mi-au inregistrat nicaieri cererea de a-mi vopsi bara din spate(daca tot era in service) desigur contracost, iar cand am luat masina ce credeti ca mi s-a raspuns??? "am uitat!"
Mentionez ca toate acestea s-au intamplat si pentru ca nu am facut niciun fel de presiuni, nu le-am vorbit urat, nu am tipat...dar am primit un mesaj de amenintare ca mi se retine masina daca nu le duc o hartie... cu care am intarziat cam 24 de ore de la solicitarea lor, din motive independente de mine ...
FOARTE FOARTE FOARTE URAT!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dary27
post Nov 18 2009, 11:36 AM
Post #31


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 18-November 09
Member No.: 122.119



Sunt posesorul unui Hyundai Santa Fe crdi ,client fidel al service-ului dinTulcea de cand s-a deschis.
Sunt foarte multumit de serviciile lor.Toata lumea este deschisa si transparenta in tot ceea ce se intampla acolo cu masina ta.
Am fost placut impresionat de faptul ca din momentul in care se preeia masina ti-se acorda o atentie deosebita.
Incercati si serviciile celor din Tulcea.Chiar sunt OK si ii recomand posesorilor de Hyundai.
BRAVO LOR!!!!!!! : thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
santafe71
post Dec 16 2009, 02:10 PM
Post #32


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 16-December 09
Member No.: 122.600



vi se pare .toate serviciile hyundai din romania sunt praf.va recomand pentru cei din vestul tarii reprezentantele hyundai din UNGARIA unde veti intalni calitate ,profesionalism si costuri reduse pentru lucrarile efectuate la orice model hyundai.diferenta este de aprox.30%. thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
admin
post Dec 28 2009, 05:25 PM
Post #33


Administrator
******

Group: Root Admin
Posts: 1.991
Joined: 23-April 04
Member No.: 2



QUOTE (Santa Fe @ Oct 1 2009, 12:17 PM) *
Salut prieteni,

Eu am un Santa Fe Crdi, si am ales serviceul din Pitesti, Ma-Vis, pe care il recomand cu caldura oricarui detinator de auto Hyundai. Sunt parolisti, ce vorbesti la telefon este vorba, si accesul e destul de usor...pe autostrada.
Incercati.


Cand am citit mesajul asta am avut o revelatie, mi-au trecut prin cap niste imagini cu tine (domnisoara draguta de la marketing Ma-Vis), cum stateai dimineata in birou plictisita si navigai pe internet. Ai cautat pe google "service Hyundai", ai ajuns aici si ai zis sa trantesti o reclama:)

Poate ma insel, dar din formularea mesajului, din contactele mele anterioare cu Ma-Vis..sunt 99% sigur ca "te-am citit" smile.gif Mi-a placut mult finalul, de mare valoare smile.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
claudinodin
post Apr 8 2010, 06:50 AM
Post #34


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 8-April 10
Member No.: 125.081



Daca asta vi se pare ok?? sa-mi ziceti cutu....am un i30 nou m-a disperat consuma10 la 1000 nu am realizat nimik ,am fost la Auto sib Sibiu,nimic,la Ma vis ,nimik cind mai erau,la Beatrice pitesti ,astept de 2 saptamini ,nimik de un 1 si 7 luni nimeni nu face nimik,sunt de c......t vai mama noastra .banii vor si nimik facut astept solutionarea de la OPC sa vad poate fac ei ceva ,de Romania .haideti sa facem o asociatie si sai dam in judecata???? ce ziceti???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovidiunicolaescu
post Aug 15 2011, 12:56 PM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 15-August 11
Member No.: 135.253



QUOTE (santafe71 @ Dec 16 2009, 12:10 PM) *
vi se pare .toate serviciile hyundai din romania sunt praf.va recomand pentru cei din vestul tarii reprezentantele hyundai din UNGARIA unde veti intalni calitate ,profesionalism si costuri reduse pentru lucrarile efectuate la orice model hyundai.diferenta este de aprox.30%. thumbsup.gif


Ce putem sa facem?....... Se stie ca la toate tipurile de Hyundai producatorul acorda garantii de peste 6 ani, cu conditia efectuarii reviziilor obligatorii. Nu stiu sigur in aceasta situatie daca esti obligat ca reviziile obligatorii sa le faci musai la dealerul respectiv ?(in cazul meu la reprezentanta Hyundai din Bdul. expozitiei) Si in cazul in care schimbi serviceul cu un altul daca mai beneficiezi de garantie?....
In situartia mea neseriozitatea celor de la serviceul mentionat s-a datorat numai din vina unor angajati din atelier.... Prima data am constatat inlocuirea unei surubelnite din trusa masinii cu o alta uzata... sincer sa fiu chiar mi-a fost jena sa anunt lucrul asta.
La urmatoarea revizie am sesizat ca Accentul meu CRDI avea un zgomot si trepidatie la motor destul de mari pentru cei 18000 km parcursi..... mi-au spus ca mai " trebuie sa se lase motorul"......????? dar am auzit apoi lucratorii vorbind intre ei ca nu au mai auzit asa zgomot decit la tractoare.
Am plecat cu masina din service cu recomandarea sa merg mai turat (adica turatia sa fie in jurul a 3000 de ture unde ar fi regimul normal de lucru.... iar vitezele sa le schimb cam la 3500 -4000 de ture ....?) cu asemenea indicatii pretioase crerd ca acum nu as mai avea masina.
Ieri am fost la revizie si am fost itrebat ce fel de ulei sa puna; 1- ulei refacut, 2-ulei sigilat Mobil , sau 3- ulei sigilat alta marca. Am optat pentru varianta 2 adica ulei Mobil sigilat. Au deschis bidonul in fata mea si cind au intors bidonul din acesta a inceput sa curga un lichid de culoarea cafelei......
ce mai puteam sa spun ? Cind am ajuns acasa (dupa 15km) am verificat joja si uleiul era deja negru.....

Astazi am mai un secret.... Toate masinile aflate in garantie sunt prevazute cu un fel de limitator la motor care va fi scos numai la cererea beneficiarului la sfirsitul garantiei. Personalul de la service justifica ca acest lucru este prevazut impotriva celor care forteaza excesiv motoarelesi apoi solicita lucrari in garantie..... Atunci cum ramine cu ambalarea excesiva facuta in atelier sau la ITP situatii in care turatia ajunge la peste 5700 ture, mai mai sa sara cilindrii prin chiuloasa....
Recomandarile mecanicilor de a tura excesiv motorul dar si interzicerea introducerii in uleiul de schimb a unor aditivi pe baza de teflon, sunt facute in maniera de a se ajunge la situatia in care autovehicolul sa fie o cazatura la sfirsitul perioadei de garantie.

Daca ma insel astept sa ma contraziceti, sau poate exista posibilitatea efectuarii reviziilor in alt service dar atunci garantia unde o mai soliciti?
Astept parerile voastre,
Cu stima,
Ovidiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dinpoplaca
post Aug 15 2011, 03:56 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 30-April 11
Member No.: 132.158



Daca uleiul in masina e negru, chiar daca shimbi uleiul cu ulei nou si curat o sa se inegrasca din cauza uleiului ramas in motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovidiunicolaescu
post Aug 16 2011, 04:42 PM
Post #37


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 15-August 11
Member No.: 135.253



QUOTE (dinpoplaca @ Aug 15 2011, 01:56 PM) *
Daca uleiul in masina e negru, chiar daca shimbi uleiul cu ulei nou si curat o sa se inegrasca din cauza uleiului ramas in motor.


Sunt deja la a 6-a revizie si deci la al 6-lea schmb de ulei, dar niciodata nu au pus ulei maro la schmb (uleiul de la schmburile anterioare avea culoarea mierii) si niciodata nu s-a intimplat ca dupa 15 km uleiul sa devina negru.... explicatia data era corecta in situatia in care la schiumburile anterioare pateam la fel..... " poate ca o explicatie mai plauzibila sa fie culoarea masinii... la masina de culoare neagra uleiul se innegreste de ciuda...... iar la masina de culoare alba uleiul devine alb ca varul.... " similar cu a-i spune unui pilot cu sute de ore de zbor ca aparatul de zbor care tocmai l-a depasit era de fapt planeta Venus.... multumesc de explicatia logica.... oricum in scurt timp pentru a proteja motorul am sa consider acest schimb de ulei pierdere in buget , am sa cumpar singur ulei si am sa fac schimbul la alt atelier, iar data viitoare voi veni la revizie cu uleiul propriu.... orice alta marca pe care ei nu o au. (de ex.Castrol sau BP).

Cer scuze pentru eventuala ironie,
dar cind am ajuns acasa am avrut curiozitatea sa verivic nivelul uleiului si am sters joja pe un servetel.... era ca si cind as fi scos joja din vopsea neagra... asa ceva nu am patit niciodata. Sper sa nu patiti si voi la fel pentru ca in acest caz am sa va intreb ce culoare are busonul de ulei.

Cu stima,
Ovidiu Nicolaescu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 16 2011, 05:07 PM
Post #38


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE (ovidiunicolaescu @ Aug 15 2011, 11:56 AM) *
Recomandarile mecanicilor de a tura excesiv motorul dar si interzicerea introducerii in uleiul de schimb a unor aditivi pe baza de teflon, sunt facute in maniera de a se ajunge la situatia in care autovehicolul sa fie o cazatura la sfirsitul perioadei de garantie.


Ce ti s-a intamplat tie la revizie e greu de comentat... cred ca cel mai interesant ar fi sa trimiti un esantion din uleiul proaspat schimbat la analize, insa nu stiu unde ar fi cel mai apropiat laborator. Poate a fost contrafacut, poate vre-un mecanic "descurcaret" a dezvoltat o "afacere", naiba stie.

La chestia cu teflonul insa sunt de acord cu "oficialii". Aditivii pot fi pacatosi si pot face mai mult rau decat bine. Marea lor majoritate functioneaza (daca functioneaza) pe baza maririi vascozitatii, ca sa miscoreze pierderile sau arderile. Insa asta duce la o uzura mult mai accentuala la pornire si la rece, practic atunci cand e uzura cea mai mare. Fabricantii de motoare si uleiuri mie unuia imi inspira mult mai multa incredere decat niste SRL-uri care fac aditivi. Intr-un motor deja praf poti pune aditivi sau un ulei mai vascos decat cel din carte, insa intr-unul nou n-as face-o sub nici o forma.

Iar masini ajunse cazaturi la sfarsitul garantiei nu prea mai exista, chiar si daca garantia aia e de 7 ani ca la Hyundai. Motorul e ultima chestie care pica la o masina, daca ajunge cazan, de obicei ajunge din alte cauze. Motorul tau care face ca tractorul are poate o problema, nu e normal... am avut si eu motorul ala si e unul foarte OK, nu face in nici un caz ca un tractor, sunt multe motoare mai cu staif din aceeasi generatie mai zgomotoase.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dinpoplaca
post Aug 16 2011, 07:43 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 30-April 11
Member No.: 132.158



QUOTE (ovidiunicolaescu @ Aug 16 2011, 09:42 AM) *
Sunt deja la a 6-a revizie si deci la al 6-lea schmb de ulei, dar niciodata nu au pus ulei maro la schmb (uleiul de la schmburile anterioare avea culoarea mierii) si niciodata nu s-a intimplat ca dupa 15 km uleiul sa devina negru....

Atunci poate ar trebui sa corbesti cu patronii dealerului, sau sa faci ca si mine .. iti schimbi uleiul singur.

This post has been edited by dinpoplaca: Aug 16 2011, 07:46 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 17 2011, 08:58 AM
Post #40


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



18.000km, 6 revizii? blink.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 10:30 AM