Discutie & Pronosticuri - editia Sakhir 2010 |
This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Sakhir 2010, the author, DRAGOS, wrote about: QUOTE (Oana Mar 14 2010, 1033 PM) si eu. ne batem pe ultimul loc /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> m- ... To read more just scroll down
Discutie & Pronosticuri - editia Sakhir 2010 |
Mar 14 2010, 10:59 PM
Post
#41
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
si eu. ne batem pe ultimul loc m-ati uitat pe mine din pacate cursa de azi mi-a anulat tot entuziasmul creat de intoarcerea lu Shumy in F1... -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Mar 14 2010, 11:19 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Asa vor fi toate cursele. Asta e F1. Mai interesanta la comentarii si pronosticuri. Cursa in sine, desi plicticoasa, a fost mai echilibrata decat ma asteptam. Imi pare rau pentru Vetel. M-a surprins ca a tinut atat timp cursa sub control - stiam ca i se duc mai repede pneurile (FALS), dar problema de fiabilitate era de asteptat.
Sincer vorbind, ar trebui sa penalizam sportul asta de rahat si sa nu-l mai consumam. Regulamentul e idiot.!!!! Acum nimeni nu mai incearca nimic din cauza de"overdrive" si de pneuri. In plus vad ca e incurajata in continuare ideea, de altfel adanc inradacinata , cu pusculita: se numara la sfarsit. Sa vedem ce zic cei 4 asi : "Overtaking was basically impossible unless somebody made a mistake," (schumy) "With no refuelling, it will be difficult to see any overtaking, so after the first lap the positions will be set," (alonso) "You start with fuel, you do one stop and it's pretty much a train all the way." (hamilton) "The first lap is definitely your best chance of overtaking," (Button) |
|
|
Mar 14 2010, 11:24 PM
Post
#43
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 242 Joined: 22-March 09 From: Timisoara Member No.: 119.577 |
ce s-a intamplat in cursa conteaza mai putin pe langa faptul ca f1 s-a transfromat intr-un rahat. toata lumea are aceeasi cantitate de combustibil in rezervor, toata lumea are aceeasi strategie de cursa , totul este anduranta si nimic senzationakl nu se intampla. in principiu, ordinea din prima curba a cursei ramane aproape neschimabata pana la sfarsit. 3 insi am urmarit cursa asta si doi dintre noi au atipit. mi-e tare frica de faptul ca asa vor fi toate cursele. Asa este AZAZEL , ai dreptate . Cred ca acum singurele schimbari din cursa vor fi cele datorate fiabilitatii si eventual a "miracolelor" inovatoare in aerodinamica ! -------------------- Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
|
|
|
Mar 15 2010, 03:53 AM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
te inseli. nimeni nu-l va "zbura" vreodata pe schumy din f1, chiar daca va termina pe ultimele pozitii (ceea ce este chiar imposibil). datorita lui f1 a reinceput sa aibe succes in randul fanilor, ceea ce n-au reusit sa faca "Hamilton, Button, Vettel , BGP" la un loc. stiu oameni care nu s-au mai uitat la o cursa de ani de zile si care au asteptat cu nerabdare sa inceapa campionatul asta. la un moment dat chiar ma gandeam la o conspiratie in care bernie ar fi platit bani frumosi pentru ca cineva sa-l aduca pe schumy inapoi, numai sa nu-i moara sportul pe criza asta... LE vreodata adica in astia 3 ani de contract Ba eu cred ca il vor zbura inapoi la standuri. Pana la urma F1 este un bussines, adica totul se rezuma la bani. Nu zic, primele etape or sa aiba audienta foarte buna (in mare masura si datorita lui Schumi). Dar stai sa mearga el jumatate de sezon intre locurile 5 si 10 si sa vezi cum se enerveaza multi, spun ca Schumi i-a dezamagit si citesc eventual pe net cine a castigat cursa, ca li se va parea plictisioare (la ingredientul asta se adauga in mare masura si regulile idioate). Eu te-as contrazice cu Hamilton mai ales. Inca din primul sezon i-a facut praf cam pe toti, la fel cum au reusit BGP si Red Bull anul trecut. Deci eu zic ca nu totul se rezuma la Schumi. Apropo, sezonul asta tii cu Ferrari sau cu Schumi (implicit Mercedes)? -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Mar 15 2010, 07:43 AM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
|
|
|
Mar 15 2010, 11:05 AM
Post
#46
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Am deschis cu sufletul la gura televizorul (ups, calculatorul) ca sa vad primele calificari si nu mi-au displacut deloc, ba chiar am stat cu sufletul la gura desi, de ex, in q3 nici macar nu l-am vazut pe Alonso.
A urmat clasificarea in cursa si mi-am zis: "hai, mah, ca <<viitor de aur, formula 1 2010 are>>!" Duminica incepe cursa; mi-am luat rahatele de mancat si am deschis iar calculatorul ca sa savurez prima etapa. Bz-bz-bz, vrum-vrum, Vettel ramane primul, Alonso trece foarte frumos pe langa Massa (e clar ca spaniolul ar fi facut totul ca sa termine inaintea colegului sau) si incep sa se invarta in "cerc". Vrum-vrum, se termina rahatelele de mancat, unii schimba cauciucurile, nimic interesant, toti merg la consum, la relanti, doar prin spate "lupii tineri" mai au cate un zvac (care in unele cazuri se soldeaza cu abandonuri), pilotii cu macar 1 sezon in spate raman pe pista; Miki abereaza, alalalt abereaza peste Miki, Marinescu incearca sa mai zica una alta insa si Miki si alalalt abereaza peste el. Alonso castiga timpi, Massa castiga timpi, Miki prognozeaza ca Alonso o sa-si rupa pneurile si masina fara sa vada ca timpii pe tur ai lui Vettel au crescut cu 1-2 sec; Alonso trece pe locul 1, Massa pe 2, din pacate si Hamilton trece de Vettel care aude de la boxe ca nu poate fi ajutat asa ca tine masina pe pista (iar finalul ne arata ca a facut-o mai bine decat ar fi sperat). Schumacher merge foarte bine (tinand cont de absenta de 3 ani), a castigat 1 loc, a terminat cu succes prima cursa (pe un circuit care in trecut i-a placut), iar Rosberg merge muuuult mai constant ca anul trecut. Cursa se termina. Concluziile mele: Au mers toti ca pe gheata, chestia asta cu plinul de combustibil e deosebit de trista. Ai grija de gume, ai grija de gaz, ai grija de motor... WTF??? alergam sa scoatem cel mai bun timp sau ne invartim ca sa prezentam reclamele de pe masina? ce s-a intamplat in cursa conteaza mai putin pe langa faptul ca f1 s-a transfromat intr-un rahat. toata lumea are aceeasi cantitate de combustibil in rezervor, toata lumea are aceeasi strategie de cursa , totul este anduranta si nimic senzationakl nu se intampla. Ce dracu se intampla? F1 nu e moarta, f1 se transforma... Ce sunt rahaturile astea? 8 motoare, 11 cauciucuri, acelasi combustibil, aceleasi capace, aceleasi..., aceleasi..., n-ai voie sa..., nu trebuie sa... E FORMULA 1, fratilor! Nu ai bani? Du-te in f2/gp/renault! Noile echipe au fost mai mult decat patetice din cauza limitarii de buget; daca Ferrari, McLaren, Williams etc activeaza de ani buni in aceasta cometitie, au inovatii rezultate de-a lungul a unor investitii ale anilor trecuti de multe milioane de euro, noii veniti cu 45 mil de $ sunt aproape mancati, in plus 6 zile de teste!!! wtf, cum adica n-ai voie sa testezi materialul tehnic sau uman?! Apoi de ce sa nu schimbi motorul? Ar trebui sa ai voie sa schimbi 10 motoare si 100 cauciucuri pe cursa daca poti, sa fugi cu 500 kmh, sa mergi pe 2 roti din titan pentru ca FORMULA 1 este un concurs de viteza pura. Si atat! Asteptam cu interes cursa a 2-a. PS: Schumy va ramane in f1 atat timp cat va vrea si va dori: face bani, spectacol, audienta, curse geniale (sunt sigur ca urmeaza si astea: RB+MS=strategii de geniu) face tot ce trebuie pentru a creste interesul tele/spectatorilor. This post has been edited by klm: Mar 15 2010, 11:07 AM -------------------- |
|
|
Mar 15 2010, 11:16 AM
Post
#47
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
Eu te-as contrazice cu Hamilton mai ales. Inca din primul sezon i-a facut praf cam pe toti, la fel cum au reusit BGP si Red Bull anul trecut. Deci eu zic ca nu totul se rezuma la Schumi. nu cred ca ai inteles ce am vrut eu sa zic. pe langa faptul ca hamilton nu a facut praf pe nimeni (sa-ti aduc aminte cum a castigat campionatul ala?) eu nu vorbeam despre rezultatele pilotilor, ci despre pilotul care a reusit sa readuca in fata tv-ului fanii care au renuntat demult la f1. si NU, hamilton NU a facut asta. a adunat el cativa pasionati de prin anglia si cam atat. ca si button, de altfel. numai cine nu vrea nu vede ca pentru formula 1 revenirea lui schumy e o mana cereasca. care-i pilotul ala care aduce mai multi bani decat el? anul asta tin cu schumy (nu cu mercedes) si apoi cu massa... iar ferrari (fara alonso) ramane echipa mea de suflet -------------------- |
|
|
Mar 15 2010, 04:01 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Pilotul care acum a adus foarte multi telespectatori este acelasi care acum vreo 6-7 ani i-a facut pe toti sa nu se mai uite la F1, pentru ca stiau oricum cine va castiga cursa si totul era foarte plictisitor. Practic Schumacher alerga de unul singur. Iar Hamilton, pe langa cei cativa englezi pe care i-a adus, au mai fost, pe langa fanii McLaren si pe cei anti-Schumacher si toti astia au fost destul de multi. De asemenea nu poti spune ca succesul pe care l-au avut anul trecut BGP si Red Bull nu au atras public. Deci uite ca nu numai Schumacher stie sa atraga public (si implicit si bani).
Eu zic ca revenirea neamtului e o mana cereasca in conditiile in care va face spectacol, asa cum stiu toti ca facea candva. Iar daca nu va reusi asta, fie ca e vorba de faptul ca, asa cum am mai zis, s-au mai schimbat cateva lucruri sau are peste 40 de ani (o chestie mai mult psihologica), publicul il va uita. Ca sa ma fac mai bine inteles, ceva asemanator a patit si David Coulthard, dupa care s-a retras, iar Schumi s-ar retrage din nou la standuri. Luci, evident ca o asemenea schimbare nu s-ar putea face acum, insa undeva in iarna, mai sti?! Si sincer nu cred ca s-ar pune problema ca Mercedes nu ar avea cu cine sa-l inlocuiasca. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Mar 15 2010, 04:27 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
nu poti spune ca succesul pe care l-au avut anul trecut BGP si Red Bull nu au atras public. ba da. vrei sa vezi? iti mai explic o data: publicul pe care l-au adus ei nu poate fi comparat cu cel adus de schumy. daca schumy nu va face spectacol, nu e vina lui. de fapt, reformulez: daca el nu va face spectacol, nimeni nu o s-o faca. iar comparatia cu coulthard e putin trasa de par... Michael happy with the first race "Still today, a day after my Comeback-race, I feel extremely well. With regards to the fitness, this race was not at all difficult for me and I was not exhausted at all. This is partly due to the fact that those tyres, in that heat, do not allow for more speed. But all in all I have to say: I am very, very happy and proud about how it went, considering I was completely out for three years and did not have a lot of driving for preparation. It would be strange to assume that I would come in, sit in the car and drive circles around the others – I, for my part, did not assume that in any case." "What was nice was that I was very calm and relaxed prior to the race; as I was in former years. The only thing I did not manage to do this time was to sleep shortly before the start – the photos and the drivers parade simply took too much time. I only came back to the garage very late and we had to start the preparations to the race immediately." This post has been edited by Oana: Mar 15 2010, 08:25 PM -------------------- |
|
|
Mar 15 2010, 08:57 PM
Post
#50
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Trec peste durerea de ochi si creieri pe care mi-a dat-o mesajul meu trecut (l-am scris in mai multe reprize in timpul unei zile incarcate)...
Pilotul care acum a adus foarte multi telespectatori este acelasi care acum vreo 6-7 ani i-a facut pe toti sa nu se mai uite la F1, pentru ca stiau oricum cine va castiga cursa si totul era foarte plictisitor. Practic Schumacher alerga de unul singur. Iar Hamilton, pe langa cei cativa englezi pe care i-a adus, au mai fost, pe langa fanii McLaren si pe cei anti-Schumacher si toti astia au fost destul de multi. De asemenea nu poti spune ca succesul pe care l-au avut anul trecut BGP si Red Bull nu au atras public. Deci uite ca nu numai Schumacher stie sa atraga public (si implicit si bani). laurentiu, ori ne-am uitat la alte campionate in urma cu 6-7 ani, ori ne-am uitat intr-un mod total diferit. Sa zicem ca intr-un fel ai dreptate, dupa Hakkinen (care nu a fost un pilot prea stralucit) si pana la Alonso singurul adversal al lui Schumy a fost el insusi, tocmai de aia am avut parte de multe satisfactii: castigarea de curse dupa calificari codase; plecari din poll, alunecari in decor si reveniri pe primul loc; victorie cu 4 pituri la Monte Carlo (si/sau Spa); geniu (da, chiar geniu, cauta filmulete pe Youtube) la precizia traselor; pilotaj de exceptie pe ploaie unde masina cade pe ultimul loc (cine in afara de Alonso, Vettel si Sutil o fac la fel de bine?!); munca titanica in pregatirea masinii cu rezultate de exceptie (pana si Barichello reusea puncte) si multe altele cu Ferrari; dar MS nu este <=> Ferrari ci a crescut in '93-94 langa Senna, Mansell, Prost si a muncit enorm ca sa aiba dreptul sa-i trateze pe toti de sus fie ca iti place tie sau nu . De aia MS a atras si atrage mai multi bani si public decat restul pilotilor la un loc: pentru ca este un CAMPION. -------------------- |
|
|
Mar 17 2010, 07:11 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
Deci uite ca nu numai Schumacher stie sa atraga public (si implicit si bani). An average of 10.5 million viewers - translating to a market share of just under 50 percent - tuned in for the season-opening Grand Prix of 2010 on RTL, which compares with the 5.3 million who watched Round 1 in Melbourne 12 months ago. "We did expect higher viewing figures but we never dared to think that they would be that much higher," commented RTL's Manfred Loppe. sursa urmeaza sa spui ca e normal fiind publicul de la el de acasa, nu? This post has been edited by Oana: Mar 17 2010, 07:13 PM -------------------- |
|
|
Mar 26 2010, 08:34 PM
Post
#52
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
cicula zvonul ca de fapt vettel nu a avut nici o defectiune la masina cursa trecuta si ca de fapt daca mergea in ritm sustinut facea pana prostului, motorul renault consumand mai mult combustibil fata de cat estimase echipa.
-------------------- |
|
|
Mar 26 2010, 08:54 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
"Maybe Ron Dennis wanted to attract attention with his theory, because otherwise no one asks for his opinion anymore," Vettel, 22, is quoted as saying from Melbourne by Germany's Auto Motor und Sport. ( articolul aici ).
Daca fraza citata e adevarata, Vettel e un idiot si asta m-ar surprinde. |
|
|
Mar 27 2010, 06:54 AM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
e o simpla razbunare. ron dennis a fost cel care s-a opus cu veto incercarii lui red bull de a cumpara motoare mercedes. ma astept sa mai auzim d-astea de la red bull, pentru restul sezonului. desi termenul pe care il utilizezi e o biata injuratura, fara sa fie nevoie sa fie fundamentata, iti dau dreptate daca vrei spui ca vettel nu se controleaza prea bine cind cineva sau ceva il scoate din sarite. e (inca) un pushtan teribil din punctul asta de vedere.
-------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 02:16 PM |