Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Sakhir 2010
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Pages: 1, 2
Oana
Click to view attachment
Tururi: 49
Lungime circuit: 6.299 km
Lungime cursa: 308.405 km
Record: 1:30.252 - M. Schumacher (2004)

Castigatori precedenti
2009 - J. Button (Brawn)
2008 - F. Massa (Ferrari)
2007 - F. Massa (Ferrari)
2006 - F. Alonso (Renault)
2005 - F. Alonso (Renault)
2004 - M. Schumacher (Ferrari)

Rezultate 2009
Pole Position: Jarno Trulli
Podium
Click to view attachment

programul etapei:
-vineri 12 martie
antrenamente 1 09:00-10:30
antrenamente 2 13:00-14:30
-sambata 13 martie
antrenamente 3 10:00-11:00
calificari 13:00-14:00
-duminica 14 martie
cursa 14:00

asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine:
- top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct
- pole position - 3 pct
- fastest lap - 3 pct
- finish - 3 pct
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - 3 pct
- intrebarea etapei (azazel) - premiata cu un tricou si o sapca inscriptionate masini.ro. criteriul de departajare va fi, in cazul mai multor raspunsuri corecte, numarul de puncte de la concursul de pronosticuri. (userul cu cele mai multe puncte este declarat castigator)

Succes tuturor!
AZAZEL
intrebarea mea este urmatoarea:
cine se va califica mai in fata si apoi cine va termina cursa mai in fata dintre rosberg si schumacher.

primesc puncte doar cei ce nimeresc atat pe cel ce va domina in cursa cat si pe cel ce va domina in calificari.
Oana
QUOTE (AZAZEL @ Mar 11 2010, 08:40 PM) *
primesc puncte doar cei ce nimeresc atat pe cel ce va domina in cursa cat si pe cel ce va domina in calificari.

nu primeste nimeni niciun punct. raspunzand la aceasta intrebarea puteti castiga sapca si tricoul.
Lucian107416
pana cand trebuie raspuns?
Oana
pana incep calificarile
AZAZEL
nu am reusit sa trag nici o concluzie in urma zilei de azi
Lucian107416
probabil ca nici maine. Antrenamentul de maine da cele mai multe indicii, sa zicem asa, pentru calificari. Apropos Azazel, stim cu totii ca nici tu nu stii raspunsul la "intrebarea ta", asa ca esti invitat sa participi si tu.
Diesel
Sper sa ma implic la fiecare etapa smile.gif

- top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct
1 L. Hamilton
2 M. Schumacher
3 J. Button
4 N. Rosberg
5 S. Vettel
6 F. Massa
7 F. Alonso
8 M. Webber
9 R. Barrichello
10 A. Sutil

- pole position - S. Vettel
- fastest lap - M. Webber
- finish - 12piloti
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - N. Hulkenberg
- intrebarea etapei (azazel)
In calificari: Rosberg mai rapid decat Schumacher (cred ca ambii ajung la Q3)
In cursa, Schumacher se claseaza mai bine decat Rosberg
Oana
QUOTE (Diesel @ Mar 13 2010, 07:54 AM) *
Sper sa ma implic la fiecare etapa smile.gif

o sa incep sa va trimit mail-uri sa va aduc aminte... daca ati imbatranit si aveti probleme cu memoria whistling.gif
roadempire
1.Alonso
2 .Hamilton
3 Massa
4 Vettel
5 Rosberg
6 Button
7 Schumacher
8 M. Webber
9 Kubica
10 A. Sutil

- pole position - Alonso
- fastest lap - Hamilton
- finish - 17piloti
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - L. di Grassi
- intrebarea etapei (azazel)
In calificari: Rosberg mai rapid decat Schumacher
In cursa: Rosberg se claseaza in fata lui Schumy
Lucian107416
1.Massa
2.Alonso
3 Hamilton
4 Schumacher
5 Button
6 Vettel
7 Rosberg
8 M. Webber
9 Kubica
10 Liuzzi

- pole position - Massa
- fastest lap - Schumacher
- finish - 18 piloti
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - Senna
- intrebarea etapei (azazel)
In calificari: Schumacher mai rapid decat Rosberg
In cursa: Schumacher se claseaza in fata lui Rosberg
laurentiu
1. Schumacher
2. Massa
3 Rosberg
4. Hamilton
5. Alonso
6. Button
7. Webber
8. Kubica
9. Vettel
10. Barichello

Pleaca din pole: Rosberg
Fastest lap: Massa
Termina cursa: 19
Ultimul pilot care termina cursa (clasat)-di Grassi
Raspuns:
-in calificari: Rosberg mai rapid decat Schumi
-in cursa: Schumacher mai bine decat Rosberg
DRAGOS
1. Vettel
2. Rosberg
3. Schumacher
4. Hamilton
5. Alonso
6. Massa
7. Button
8. Kubica
9. Webber
10. Sutil

Pole: Vettel
FL: Schumacher
Finish: 15
Ultimul pilot: Hulkenberg
Q1: calificari - Rosberg
O2: cursa - Schumacher
Oana
- top 10
1 rosberg
2 alonso
3 button
4 massa
5 schumacher
6 hamilton
7 vettel
8 kubica
9 webber
10 sutil

- pole position - alonso
- fastest lap - massa
- finish - 17
- ultimul pilot care termina cursa (clasat) - P. de la Rosa
- intrebarea etapei (azazel)
calificari = rosberg
cursa = rosberg
klm
1. Alonso
2. Schumacher
3. Webber
4. Massa
5. Vettel
6. Hamilton
7. Roseberg
8. Kubica.

pole Alonso
fast Roseberg
termina 19
ultimul clasat Alguersuari

calificari+cursa Schumy
9er
1. Alonso
2. Vettel
3. Hamilton
4. Schumacher
5. Massa
6. Webber
7. Rosberg
8. Button
9. Sutil
10. Kubica

PP: Vettel
FL: Hamilton
F: 16
L: Petrov
Q1 / Q2: Rosberg / Schumacher
AZAZEL
la plesneala:

1. vettel
2. webber
3. rosberg
4. alonso
5. hamilton
6. massa
7. button
8. schumacher
9. sutil
10. barichello

pole vettel
fastest webber
termina 17
ultimul clasat chandhock
la intrebare taspunsul este rosberg in ambele cazuri

multumita sefa !!!???


chiar sunt curios care este ordinea performantelor masinilor in acest inceput de sezon.
Lucian107416
mda. ingrijorator. Se pare ca va fi sezon Ferrari. Ceilalti au prea mult de recuperat.
Oana
nu crezi ca e cam devreme sa pui aceasta eticheta? eu una n-am putut sa trag nicio concluzie dupa ziua de azi...
Lucian107416
jumatate de secunda mi se pare enorm. In plus, Vettel si Massa cred ca au avut cauciucuri soft. Si chiar daca RedBull sunt aproape, vor cadea la fiabilitate.
PS. Felicitari Azazel.
Oana
stai asa sa vedem ce benzina au macar
Lucian107416
Anul asta sunt toti pe gol. Iar in cursa pleaca cu plin.
Oana
da, ai dreptate. am uitat complet ca nu se mai alimenteaza in timpul cursei.

LE eu tot imi mentin parerea ca nu puteam trage o concluzie dupa timpii din calificari, chiar daca imaginea este ca red bull si ferrari domina. totusi, in situatia in care in cursa vor avea o suta si ceva de kg in plus, cred ca se schimba datele problemei. e mult prea devreme sa-i scoatem din ecuatie pe mercedes si mclaren pentru ca una este sa fii rapid pe un tur si alta sa fii linistit toata cursa, fiind plin de benzina, stiind sa protejezi motorul si cauciucurile etc. si apropo de asta, massa si alonso au motoare noi in cursa de azi...

Diesel
N-am priceput nimic din cursa, enervat fiind si de comentatori. Sper sa isi inghita mustata marele specialist al poporului.

Au mers toti ca pe gheata, chestia asta cu plinul de combustibil e deosebit de trista. Ai grija de gume, ai grija de gaz, ai grija de motor... WTF??? alergam sa scoatem cel mai bun timp sau ne invartim ca sa prezentam reclamele de pe masina?

Turul de 1:54.1 din Q3 a lui Vettel a fost un adevarat carusel. Ma asteptam se se ajunga macar la 1:56 la sfarsitul cursei, 1:58 e trist. Inteleg ca la final erau cu cauciucuri "hard" dar erau uzate totusi. Unde gasesc fastest lap si autorul?

Stiam ca dezachilibrele astea intre cauciucuri noi/rezervor plin si cauciucuri uzate/rezervor gol se rezolva din anti-ruliu care se regleaza de pe volan. S-a interzis si asta?

In schimb, au fost distractive depasirile de la coada plutonului, nimic de retinut, dar macar n-am adormit.
Oana
QUOTE (Diesel @ Mar 14 2010, 04:17 PM) *
Unde gasesc fastest lap si autorul?

http://www.formula1.com/results/season/201...stest_laps.html
Lucian107416
am fost singurul care a ghicit podiumul - ar trebui sa se dea punte si pentru asta biggrin.gif - atat doar ca pozitiile au fost inversate, asa ca punctajul meu e slabut. Cine face top-ul ?
Oana
nu ai fost singurul. si roadempire a ghicit pilotii, dar tot inversat. rezultatele le voi posta aici in scurt timp.

sper ca acest campionat sa nu se desfasoare cum a fost cursa asta, ca e de-a dreptul stresant. daca vettel mai rezista putin pe prima pozitie, cu siguranta ar fi cedat si masina lui alonso, care ar fi tras tare sa-l depaseasca. sau ar fi ramas fara benzina smile.gif de unde depasiri spectaculoase? ca nu mai are nimeni curaj sa-si forteze masina...

din 2005, castigatorul primei curse a devenit si campion mondial. sper sa nu se intample asta si in 2010.
Diesel
Un singur pilot sub 1:59 wallbash.gif
roadempire
Parca am asistat la o cursa de anduranta verymad.gif
Oana
"That's the action we're going to have, unfortunately, with this kind of environment and race strategies", spune Michael.
laurentiu
Abea am asteptat cursa asta, Bahrain fiind circuitul meu preferat. Insa mi s-a parut plictisitor iar Schumi m-a cam dezamagit. Sper sa isi intre repede in mana, desi nu stiu... s-au schimbat multe de cand a plecat din F1.
Schumacher a mai mers pe circuitul asta de cand s-a retras? Daca nu, as gasi o explicatie (mai mult morala) pentru cursa asta slaba. Nu ma asteptam in schimb la o asemenea cursa din partea lui Alonso.
Oana
a mai mers si a si castigat in 2004, cand s-a tinut prima data. cei trei ani lipsa nu se recupereaza asa usor, cu cateva teste. va mai avea nevoie de niste curse pana isi va reintra oarecum in ritm. dar hai sa ajungem in europa macar.
nu stiu daca am mai spus-o, dar cred ca in ceea ce-l priveste anul asta este de sacrificiu
roadempire
Eu din contra ,cred ca Shumi a mers mai mult decat bine.
A facut o cursa economicoasa si a scos maxim posibil din aceasta cursa.Nu a fortat masina peste limita,nu si-a asumat riscuri inutile.
Se vede de la o posta cat e de precis si calculat. Sper sa-si dezvolte masina si sa o ajusteze pe placul sau.
Cat despre disputa lui cu Rosberg,e mai lent ,dar asta cred ca nu va dura la nesfarsit. In fine ....se pare ca MercedesGP mai are mult de lucru !
laurentiu
CITAT(Oana @ Mar 14 2010, 12:41 PM) *
nu stiu daca am mai spus-o, dar cred ca in ceea ce-l priveste anul asta este de sacrificiu


Tocmai asta e, nu cred ca se pune problema ca ar fi sau nu un an de sacrificiu. Singurul avantaj al lui Schumi este ca, candva, nu avea concurent in F1. Dar asa cum am mai zis lucrurile s-au schimbat mult in ultimii ani (au aparut Hamilton, Button, Vettel , BGP etc.) si daca neamtu' nu face treaba buna anul asta eu cred ca va "zbura" din F1. Se va spune atunci ca nu mai face fata in F1 plus ca a si... imbatranit. Deci sacrificiu, nesacrificiu trebuie sa mearga foarte bine. Unde mai pui ca toata lumea este cu ochii pe el?!
Oana
te inseli. nimeni nu-l va "zbura" vreodata pe schumy din f1, chiar daca va termina pe ultimele pozitii (ceea ce este chiar imposibil). datorita lui f1 a reinceput sa aibe succes in randul fanilor, ceea ce n-au reusit sa faca "Hamilton, Button, Vettel , BGP" la un loc. stiu oameni care nu s-au mai uitat la o cursa de ani de zile si care au asteptat cu nerabdare sa inceapa campionatul asta. la un moment dat chiar ma gandeam la o conspiratie in care bernie ar fi platit bani frumosi pentru ca cineva sa-l aduca pe schumy inapoi, numai sa nu-i moara sportul pe criza asta...

LE vreodata adica in astia 3 ani de contract
AZAZEL
ce s-a intamplat in cursa conteaza mai putin pe langa faptul ca f1 s-a transfromat intr-un rahat.
toata lumea are aceeasi cantitate de combustibil in rezervor, toata lumea are aceeasi strategie de cursa , totul este anduranta si nimic senzationakl nu se intampla.
in principiu, ordinea din prima curba a cursei ramane aproape neschimabata pana la sfarsit.
3 insi am urmarit cursa asta si doi dintre noi au atipit.

mi-e tare frica de faptul ca asa vor fi toate cursele.
Oana
rezultatele etapei le gasiti aici

cele mai multe puncte le-a adunat roadempire, 54, urmat de 9er, cu 43 pct. la intrebarea etapei au raspuns corect roadempire, azazel si eu, invingator fiind declarat tot roadempire band.gif , intrucat are cele mai multe puncte la pronostic.

felicitari castigatorului. astept un mail de la tine cu adresa unde sa-ti trimitem premiul. si sa te gandesti si la o intrebare pentru urmatoarea etapa, care va avea loc pe 28 martie
Diesel
Vai ce praf sunt... cred ca cea mai interesanta parte vor fi pronosticurile.
roadempire
Multumesc !

Oana ti-am trimis datele pe PM,dar nu am confirmarea ca le-ai primit smile.gif
Oana
QUOTE (Diesel @ Mar 14 2010, 10:16 PM) *
Vai ce praf sunt...

si eu. ne batem pe ultimul loc smile.gif

@roadempire - receptionat
DRAGOS
QUOTE (Oana @ Mar 14 2010, 10:33 PM) *
si eu. ne batem pe ultimul loc smile.gif


m-ati uitat pe mine smile.gif

din pacate cursa de azi mi-a anulat tot entuziasmul creat de intoarcerea lu Shumy in F1...
Lucian107416
Asa vor fi toate cursele. Asta e F1. Mai interesanta la comentarii si pronosticuri. Cursa in sine, desi plicticoasa, a fost mai echilibrata decat ma asteptam. Imi pare rau pentru Vetel. M-a surprins ca a tinut atat timp cursa sub control - stiam ca i se duc mai repede pneurile (FALS), dar problema de fiabilitate era de asteptat.
Sincer vorbind, ar trebui sa penalizam sportul asta de rahat si sa nu-l mai consumam. Regulamentul e idiot.!!!! Acum nimeni nu mai incearca nimic din cauza de"overdrive" si de pneuri. In plus vad ca e incurajata in continuare ideea, de altfel adanc inradacinata , cu pusculita: se numara la sfarsit.
Sa vedem ce zic cei 4 asi :
"Overtaking was basically impossible unless somebody made a mistake," (schumy)
"With no refuelling, it will be difficult to see any overtaking, so after the first lap the positions will be set," (alonso)
"You start with fuel, you do one stop and it's pretty much a train all the way." (hamilton)
"The first lap is definitely your best chance of overtaking," (Button)
roadempire
QUOTE (AZAZEL @ Mar 14 2010, 08:51 PM) *
ce s-a intamplat in cursa conteaza mai putin pe langa faptul ca f1 s-a transfromat intr-un rahat.
toata lumea are aceeasi cantitate de combustibil in rezervor, toata lumea are aceeasi strategie de cursa , totul este anduranta si nimic senzationakl nu se intampla.
in principiu, ordinea din prima curba a cursei ramane aproape neschimabata pana la sfarsit.
3 insi am urmarit cursa asta si doi dintre noi au atipit.

mi-e tare frica de faptul ca asa vor fi toate cursele.

Asa este AZAZEL , ai dreptate .
Cred ca acum singurele schimbari din cursa vor fi cele datorate fiabilitatii si eventual a "miracolelor" inovatoare in aerodinamica !
laurentiu
CITAT(Oana @ Mar 14 2010, 02:47 PM) *
te inseli. nimeni nu-l va "zbura" vreodata pe schumy din f1, chiar daca va termina pe ultimele pozitii (ceea ce este chiar imposibil). datorita lui f1 a reinceput sa aibe succes in randul fanilor, ceea ce n-au reusit sa faca "Hamilton, Button, Vettel , BGP" la un loc. stiu oameni care nu s-au mai uitat la o cursa de ani de zile si care au asteptat cu nerabdare sa inceapa campionatul asta. la un moment dat chiar ma gandeam la o conspiratie in care bernie ar fi platit bani frumosi pentru ca cineva sa-l aduca pe schumy inapoi, numai sa nu-i moara sportul pe criza asta...

LE vreodata adica in astia 3 ani de contract


Ba eu cred ca il vor zbura inapoi la standuri. Pana la urma F1 este un bussines, adica totul se rezuma la bani. Nu zic, primele etape or sa aiba audienta foarte buna (in mare masura si datorita lui Schumi). Dar stai sa mearga el jumatate de sezon intre locurile 5 si 10 si sa vezi cum se enerveaza multi, spun ca Schumi i-a dezamagit si citesc eventual pe net cine a castigat cursa, ca li se va parea plictisioare (la ingredientul asta se adauga in mare masura si regulile idioate).
Eu te-as contrazice cu Hamilton mai ales. Inca din primul sezon i-a facut praf cam pe toti, la fel cum au reusit BGP si Red Bull anul trecut. Deci eu zic ca nu totul se rezuma la Schumi.
Apropo, sezonul asta tii cu Ferrari sau cu Schumi (implicit Mercedes)? teehee.gif

Lucian107416
De ce naiba sa-l zboare pe Schumi??? Sa-l inlocuiasca cu cine ??? A obtibut un loc mai bun decat Button, de ex!!!! A mers bine, dar n-a stralucit. In cursa asta a stralucit doar prostia lui Massa si imbecilitatea lui Sutil.
klm
Am deschis cu sufletul la gura televizorul (ups, calculatorul) ca sa vad primele calificari si nu mi-au displacut deloc, ba chiar am stat cu sufletul la gura desi, de ex, in q3 nici macar nu l-am vazut pe Alonso.
A urmat clasificarea in cursa si mi-am zis: "hai, mah, ca <<viitor de aur, formula 1 2010 are>>!"
Duminica incepe cursa; mi-am luat rahatele de mancat si am deschis iar calculatorul ca sa savurez prima etapa.
Bz-bz-bz, vrum-vrum, Vettel ramane primul, Alonso trece foarte frumos pe langa Massa (e clar ca spaniolul ar fi facut totul ca sa termine inaintea colegului sau) si incep sa se invarta in "cerc".
Vrum-vrum, se termina rahatelele de mancat, unii schimba cauciucurile, nimic interesant, toti merg la consum, la relanti, doar prin spate "lupii tineri" mai au cate un zvac (care in unele cazuri se soldeaza cu abandonuri), pilotii cu macar 1 sezon in spate raman pe pista; Miki abereaza, alalalt abereaza peste Miki, Marinescu incearca sa mai zica una alta insa si Miki si alalalt abereaza peste el.
Alonso castiga timpi, Massa castiga timpi, Miki prognozeaza ca Alonso o sa-si rupa pneurile si masina fara sa vada ca timpii pe tur ai lui Vettel au crescut cu 1-2 sec; Alonso trece pe locul 1, Massa pe 2, din pacate si Hamilton trece de Vettel care aude de la boxe ca nu poate fi ajutat asa ca tine masina pe pista (iar finalul ne arata ca a facut-o mai bine decat ar fi sperat).
Schumacher merge foarte bine (tinand cont de absenta de 3 ani), a castigat 1 loc, a terminat cu succes prima cursa (pe un circuit care in trecut i-a placut), iar Rosberg merge muuuult mai constant ca anul trecut.
Cursa se termina.

Concluziile mele:
CITAT(Diesel @ Mar 14 2010, 04:17 PM) *
Au mers toti ca pe gheata, chestia asta cu plinul de combustibil e deosebit de trista. Ai grija de gume, ai grija de gaz, ai grija de motor... WTF??? alergam sa scoatem cel mai bun timp sau ne invartim ca sa prezentam reclamele de pe masina?

CITAT(AZAZEL @ Mar 14 2010, 08:51 PM) *
ce s-a intamplat in cursa conteaza mai putin pe langa faptul ca f1 s-a transfromat intr-un rahat.
toata lumea are aceeasi cantitate de combustibil in rezervor, toata lumea are aceeasi strategie de cursa , totul este anduranta si nimic senzationakl nu se intampla.


Ce dracu se intampla?
F1 nu e moarta, f1 se transforma...
Ce sunt rahaturile astea? 8 motoare, 11 cauciucuri, acelasi combustibil, aceleasi capace, aceleasi..., aceleasi..., n-ai voie sa..., nu trebuie sa...
E FORMULA 1, fratilor!
Nu ai bani? Du-te in f2/gp/renault! Noile echipe au fost mai mult decat patetice din cauza limitarii de buget; daca Ferrari, McLaren, Williams etc activeaza de ani buni in aceasta cometitie, au inovatii rezultate de-a lungul a unor investitii ale anilor trecuti de multe milioane de euro, noii veniti cu 45 mil de $ sunt aproape mancati, in plus 6 zile de teste!!! wtf, cum adica n-ai voie sa testezi materialul tehnic sau uman?!
Apoi de ce sa nu schimbi motorul? Ar trebui sa ai voie sa schimbi 10 motoare si 100 cauciucuri pe cursa daca poti, sa fugi cu 500 kmh, sa mergi pe 2 roti din titan pentru ca FORMULA 1 este un concurs de viteza pura.
Si atat!
Asteptam cu interes cursa a 2-a.

PS: Schumy va ramane in f1 atat timp cat va vrea si va dori: face bani, spectacol, audienta, curse geniale (sunt sigur ca urmeaza si astea: RB+MS=strategii de geniu) face tot ce trebuie pentru a creste interesul tele/spectatorilor.
Oana
QUOTE (laurentiu @ Mar 15 2010, 03:53 AM) *
Eu te-as contrazice cu Hamilton mai ales. Inca din primul sezon i-a facut praf cam pe toti, la fel cum au reusit BGP si Red Bull anul trecut. Deci eu zic ca nu totul se rezuma la Schumi.

nu cred ca ai inteles ce am vrut eu sa zic. pe langa faptul ca hamilton nu a facut praf pe nimeni (sa-ti aduc aminte cum a castigat campionatul ala?) eu nu vorbeam despre rezultatele pilotilor, ci despre pilotul care a reusit sa readuca in fata tv-ului fanii care au renuntat demult la f1. si NU, hamilton NU a facut asta. a adunat el cativa pasionati de prin anglia si cam atat. ca si button, de altfel.
numai cine nu vrea nu vede ca pentru formula 1 revenirea lui schumy e o mana cereasca. care-i pilotul ala care aduce mai multi bani decat el?

anul asta tin cu schumy (nu cu mercedes) si apoi cu massa... iar ferrari (fara alonso) ramane echipa mea de suflet
laurentiu
Pilotul care acum a adus foarte multi telespectatori este acelasi care acum vreo 6-7 ani i-a facut pe toti sa nu se mai uite la F1, pentru ca stiau oricum cine va castiga cursa si totul era foarte plictisitor. Practic Schumacher alerga de unul singur. Iar Hamilton, pe langa cei cativa englezi pe care i-a adus, au mai fost, pe langa fanii McLaren si pe cei anti-Schumacher si toti astia au fost destul de multi. De asemenea nu poti spune ca succesul pe care l-au avut anul trecut BGP si Red Bull nu au atras public. Deci uite ca nu numai Schumacher stie sa atraga public (si implicit si bani).
Eu zic ca revenirea neamtului e o mana cereasca in conditiile in care va face spectacol, asa cum stiu toti ca facea candva. Iar daca nu va reusi asta, fie ca e vorba de faptul ca, asa cum am mai zis, s-au mai schimbat cateva lucruri sau are peste 40 de ani (o chestie mai mult psihologica), publicul il va uita. Ca sa ma fac mai bine inteles, ceva asemanator a patit si David Coulthard, dupa care s-a retras, iar Schumi s-ar retrage din nou la standuri.

Luci, evident ca o asemenea schimbare nu s-ar putea face acum, insa undeva in iarna, mai sti?! Si sincer nu cred ca s-ar pune problema ca Mercedes nu ar avea cu cine sa-l inlocuiasca.

Oana
QUOTE (laurentiu @ Mar 15 2010, 04:01 PM) *
nu poti spune ca succesul pe care l-au avut anul trecut BGP si Red Bull nu au atras public.

ba da. vrei sa vezi? smile.gif iti mai explic o data: publicul pe care l-au adus ei nu poate fi comparat cu cel adus de schumy.

daca schumy nu va face spectacol, nu e vina lui. de fapt, reformulez: daca el nu va face spectacol, nimeni nu o s-o faca. tongue.gif iar comparatia cu coulthard e putin trasa de par...

Michael happy with the first race
"Still today, a day after my Comeback-race, I feel extremely well. With regards to the fitness, this race was not at all difficult for me and I was not exhausted at all. This is partly due to the fact that those tyres, in that heat, do not allow for more speed. But all in all I have to say: I am very, very happy and proud about how it went, considering I was completely out for three years and did not have a lot of driving for preparation. It would be strange to assume that I would come in, sit in the car and drive circles around the others – I, for my part, did not assume that in any case." "What was nice was that I was very calm and relaxed prior to the race; as I was in former years. The only thing I did not manage to do this time was to sleep shortly before the start – the photos and the drivers parade simply took too much time. I only came back to the garage very late and we had to start the preparations to the race immediately."
klm
Trec peste durerea de ochi si creieri pe care mi-a dat-o mesajul meu trecut (l-am scris in mai multe reprize in timpul unei zile incarcate)...
CITAT(laurentiu @ Mar 15 2010, 04:01 PM) *
Pilotul care acum a adus foarte multi telespectatori este acelasi care acum vreo 6-7 ani i-a facut pe toti sa nu se mai uite la F1, pentru ca stiau oricum cine va castiga cursa si totul era foarte plictisitor. Practic Schumacher alerga de unul singur. Iar Hamilton, pe langa cei cativa englezi pe care i-a adus, au mai fost, pe langa fanii McLaren si pe cei anti-Schumacher si toti astia au fost destul de multi. De asemenea nu poti spune ca succesul pe care l-au avut anul trecut BGP si Red Bull nu au atras public. Deci uite ca nu numai Schumacher stie sa atraga public (si implicit si bani).

laurentiu, ori ne-am uitat la alte campionate in urma cu 6-7 ani, ori ne-am uitat intr-un mod total diferit.
Sa zicem ca intr-un fel ai dreptate, dupa Hakkinen (care nu a fost un pilot prea stralucit) si pana la Alonso singurul adversal al lui Schumy a fost el insusi, tocmai de aia am avut parte de multe satisfactii: castigarea de curse dupa calificari codase; plecari din poll, alunecari in decor si reveniri pe primul loc; victorie cu 4 pituri la Monte Carlo (si/sau Spa); geniu (da, chiar geniu, cauta filmulete pe Youtube) la precizia traselor; pilotaj de exceptie pe ploaie unde masina cade pe ultimul loc (cine in afara de Alonso, Vettel si Sutil o fac la fel de bine?!); munca titanica in pregatirea masinii cu rezultate de exceptie (pana si Barichello reusea puncte) si multe altele cu Ferrari; dar MS nu este <=> Ferrari ci a crescut in '93-94 langa Senna, Mansell, Prost si a muncit enorm ca sa aiba dreptul sa-i trateze pe toti de sus fie ca iti place tie sau nu wink.gif.
De aia MS a atras si atrage mai multi bani si public decat restul pilotilor la un loc: pentru ca este un CAMPION.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.