Am deschis cu sufletul la gura televizorul (ups, calculatorul) ca sa vad primele calificari si nu mi-au displacut deloc, ba chiar am stat cu sufletul la gura desi, de ex, in q3 nici macar nu l-am vazut pe Alonso.
A urmat clasificarea in cursa si mi-am zis: "hai, mah, ca <<viitor de aur, formula 1 2010 are>>!"
Duminica incepe cursa; mi-am luat rahatele de mancat si am deschis iar calculatorul ca sa savurez prima etapa.
Bz-bz-bz, vrum-vrum, Vettel ramane primul, Alonso trece foarte frumos pe langa Massa (e clar ca spaniolul ar fi facut totul ca sa termine inaintea colegului sau) si incep sa se invarta in "cerc".
Vrum-vrum, se termina rahatelele de mancat, unii schimba cauciucurile, nimic interesant, toti merg la consum, la relanti, doar prin spate "lupii tineri" mai au cate un zvac (care in unele cazuri se soldeaza cu abandonuri), pilotii cu macar 1 sezon in spate raman pe pista; Miki abereaza, alalalt abereaza peste Miki, Marinescu incearca sa mai zica una alta insa si Miki si alalalt abereaza peste el.
Alonso castiga timpi, Massa castiga timpi, Miki prognozeaza ca Alonso o sa-si rupa pneurile si masina fara sa vada ca timpii pe tur ai lui Vettel au crescut cu 1-2 sec; Alonso trece pe locul 1, Massa pe 2, din pacate si Hamilton trece de Vettel care aude de la boxe ca nu poate fi ajutat asa ca tine masina pe pista (iar finalul ne arata ca a facut-o mai bine decat ar fi sperat).
Schumacher merge foarte bine (tinand cont de absenta de 3 ani), a castigat 1 loc, a terminat cu succes prima cursa (pe un circuit care in trecut i-a placut), iar Rosberg merge muuuult mai constant ca anul trecut.
Cursa se termina.
Concluziile mele:
CITAT(Diesel @ Mar 14 2010, 04:17 PM)
Au mers toti ca pe gheata, chestia asta cu plinul de combustibil e deosebit de trista. Ai grija de gume, ai grija de gaz, ai grija de motor... WTF??? alergam sa scoatem cel mai bun timp sau ne invartim ca sa prezentam reclamele de pe masina?
CITAT(AZAZEL @ Mar 14 2010, 08:51 PM)
ce s-a intamplat in cursa conteaza mai putin pe langa faptul ca f1 s-a transfromat intr-un rahat.
toata lumea are aceeasi cantitate de combustibil in rezervor, toata lumea are aceeasi strategie de cursa , totul este anduranta si nimic senzationakl nu se intampla.
Ce dracu se intampla?
F1 nu e moarta, f1 se transforma...
Ce sunt rahaturile astea? 8 motoare, 11 cauciucuri, acelasi combustibil, aceleasi capace, aceleasi..., aceleasi..., n-ai voie sa..., nu trebuie sa...
E FORMULA 1, fratilor!
Nu ai bani? Du-te in f2/gp/renault! Noile echipe au fost mai mult decat patetice din cauza limitarii de buget; daca Ferrari, McLaren, Williams etc activeaza de ani buni in aceasta cometitie, au inovatii rezultate de-a lungul a unor investitii ale anilor trecuti de multe milioane de euro, noii veniti cu 45 mil de $ sunt aproape mancati, in plus 6 zile de teste!!! wtf, cum adica n-ai voie sa testezi materialul tehnic sau uman?!
Apoi de ce sa nu schimbi motorul? Ar trebui sa ai voie sa schimbi 10 motoare si 100 cauciucuri pe cursa daca poti, sa fugi cu 500 kmh, sa mergi pe 2 roti din titan pentru ca FORMULA 1 este un concurs de viteza pura.
Si atat!
Asteptam cu interes cursa a 2-a.
PS: Schumy va ramane in f1 atat timp cat va vrea si va dori: face bani, spectacol, audienta, curse geniale (sunt sigur ca urmeaza si astea: RB+MS=strategii de geniu) face tot ce trebuie pentru a creste interesul tele/spectatorilor.