IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Discutie & Pronosticuri - editia Melbourne 2009

This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Melbourne 2009, the author, Alex-F1, wrote about: La pronosticuri nu ma mai bag, ca nu ma mai atrage, dar la discutii o sa mai particip... /whistling.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":whistli ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Closed TopicStart new topic
> Discutie & Pronosticuri - editia Melbourne 2009
Alex-F1
post Mar 28 2009, 09:54 AM
Post #21


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



La pronosticuri nu ma mai bag, ca nu ma mai atrage, dar la discutii o sa mai particip... whistling.gif

Bai ce bine-a fost prinele 10 minute, cand le-au taiat maul la Victoras si Michiduta!!!!! 36182451.gif Cine stie cat au vorbit ei asa in punga, pana s-au prins ca nu-i aude nimeni!!!!! laugh.gif Le scriam un mail de multumire alora de la TVR daca o tineau asa toata ora!!!!! yes.gif

Mah, prea mare diferenta intre cei grei (Ferrari, Renault, McLaren) si astia de la Brawn GP.....nici chiar asa.....ceva nu-i in regula.....ca doar nu s-or fi lasat chiar asa pe tanjeala echipele mari, iar cele mici sa fi scos asii din maneci acuma! Sa se faca dreptate!!!! verymad.gif

Hai ca la urma urmei nici nu-s chiar asa urate masinile....cam late ce-i drept plugurile alea din fata si usor de rupt in lupte corp la corp. Ca si culori, Renault si McLaren imi plac cel mai mult.

Destul de nasol pt. piloti cu calificarile/cursa la o ora locala asa de inaintata, fiindca soarele e mai jos si asfaltul luceste al dreaq in unele locuri, umbre lungi/inselatoare/deranjante pe circuit, dar deh, ce nu face tata Bernie pt. noi europenii.... yup.gif

Asteptam cu nerabdare cursa..... banana.gif

This post has been edited by Alex-F1: Mar 28 2009, 09:56 AM


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Mar 28 2009, 10:25 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (DRAGOS @ Mar 28 2009, 04:47 AM) *
nu cred ca cei doi de la brown o sa reziste toata cursa la nivelul asta, parerea mea e ca au CEVA, care-i face sa mearga tare, dar nu stiu daca si constant.

yep. au. si nici nu stiu acuma daca ce au ei se numeste diffuser sau adrenalina.

nu stiu daca ai urmarit povestea. anul trecut, cu toata competenta lu brawn (omul care l-a propulsat pe scumacher) si a lui nick fry (a carui competenta indoielnica a debitat totusi design-ul a citeva masini de f1 pe parcursul anilor), honda era ca vai de capul ei. nici macar abtibilduri cu vreun brand name nu duceau pe masina. prin august, echipa a anuntat patetic ca ei nu mai lucreaza la masina de 2008, ci la aia de 2009. de parca cele 0 puncte pe care le aveau la vremea respectiva le dadeau asa, un sentiment de relaxare cum ii dadeau lu schumacher pe vremuri. in decembrie honda-mama le taie cu foarfeca cecurile de plata si zice ca din cauza vremurilor grele nu mai continua proiectul cu f1. o saptamina dupa aia, aceeasi mama honda se scapina-n cap si zice ca la nevoie o sa continue sa le dea motoare. si dupa aia ca... hm. ca mai dau si niste bani de zestre cui o sa vrea sa cumpere echipa.

uite-asa curge timpul pina prin februarie. sarbatori de Craciun, vacanta, aia aia. probabil ca cei din echipa aveau ceva bani din compensatiile de concediere de la honda, si se mai intilneau la firma doar ca sa stea de vorba si sa mearga la o bere dup-aia. prin februarie probabil ca li s-au terminat banii, si ross brawn a zis ca le mai da el cite ceva, din banii lui, dar sa se apuce totusi sa faca o masina. tot ross are ceva succes sa cumpere niste motoare ieftine de la mercedes, are ceva ghinion ca sa nu mai primeasca bani de la zgirie brinza ecclestone, are o idee buna cu un inginer caruia i se spune "vreau maxim de forta contraportanta din specificatia asta de diffusere". doua poze colo, trei prezentari dincolo, un pic de presa pe declaratii fulminante, o masina prezentata ostentativ intr-o culoare alba, bingo.

cu o zi inainte de prima cursa din sezon, ghici cine musca. pai cine altcineva decit copilul teribil al afacerilor la minut. sir richard branson. nu stiu daca l-ai vazut, pe scaunul din pit wall, sau primind explicatii in garaj despre ce se-ntimpla. e un copil: si-a luat ieri o jucarie noua, si a zburat o zi intreaga pina-n partea ailalta a pamintului ca sa se joace cu ea. cred ca as da orice ca sa pot fi o zi in pielea lui. (si probabil ca as cheltui-o pe un zbor cu virgin galactic.)

nu stiu ce se alege din toata povestea asta. poate brawn team or sa cistige miine, poate or sa fie descalificati, poate o sa li se strice masina, poate o sa ii busheasca in diffuser vreun adrian sutil din gresala, sau vreun hamilton incruntat de ciuda. cui ii pasa! momentul lor de glorie e acum, si de-acum incolo trebuie numa sa capitalizeze, cit timp au ocazia, ce-au cistigat. sa-ti vezi investitorul principal tzopaind de bucurie, si sa stii ca are bani sa te mai sustina inca o vreme prin situatia de criza de-acum, e mare lucru.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Mar 28 2009, 10:31 AM
Post #23


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



stiam povestea in mare, dar nu toate detaliile. merci de rezumat thumbsup.gif

ce e clar, dupa parerea mea, e ca ascensiunea asta a fostei echipe honda e cat se poate de ciudata si are sanse mari sa cada exact asa cum s-a ridicat. fulminant.






--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Mar 28 2009, 12:20 PM
Post #24


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



doamne ce nebunie. am tot sperat ca echipele mari vor scoate si ele un as din maneca in calificari si ca pana acum nu s-au agitat deoarece nu au avut motiv. dar nimic... oricat de legale zic ei ca sunt aceste diffusere, ceva nu se leaga. cum adica ditamai echipele cu ditamai inginerii nu s-au gandit sa faca asta? mi-e imposibil sa cred si gata. ma bucur, insa, pentru rosberg, pe care l-am tot sustinut de-a lungul anilor.
masinile sunt urate rau. forma, culori, tot. cel putin la bgp cand ma uitam, ma dureau ochii. wacko.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 28 2009, 05:58 PM
Post #25


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



dupa noul regulament, FIA a publicat cantitatea de combustibil pt pilotiii din top 10:
Button 22 tururi
barichello 23 tururi
Vettel 20 tururi
Rosberg 20 tururi
kubica 17 tururi
massa 18 tururi
raikkonen 18 tururi

practic BGP sunt si mai rapide de cat au parut a fi tinand cont ca au fost doldora de combustibil.
ferrari sunt extrem de lente in comparati cu Red bull si Williams daca tinem cont de cantitatea de combustibil. La fel si Kubica. comparatia intre ferrari + sauber cu BGP nici nu mai trebuie facuta. diferenta de la cer la pamant.

cele doua toyota tinand cont ca au fost descalificate, nu mai conteaza.
despre webber nu am gasit nimic vis a vis de cantitatea de combustibil

This post has been edited by AZAZEL: Mar 28 2009, 06:00 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Mar 28 2009, 06:07 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



absolut stupida miscarea alora de la toyota. ce-o fi fost in capu lor???...


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 28 2009, 06:19 PM
Post #27


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



am gasit acum greutatea masinilor de inaintea cursei:

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9085.html

heidfeld, alonso, piquet, fisichella, sutil si Kovalainen este posibil sa mearga pe un singur schimb.

vad ca si webber are masina grea , fiind cel mai greu din top 10 exceptandu-i pe brown gp.
deci rezultatul lui din calificari este unul destul de bun tinand cont ca avea sanse mari sa se califice pe 8 sau 9 daca nu facea o greseala pe finalul ultimului tur.

This post has been edited by AZAZEL: Mar 28 2009, 06:22 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Mar 28 2009, 08:03 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (AZAZEL @ Mar 28 2009, 01:19 PM) *
vad ca si webber are masina grea , fiind cel mai greu din top 10 exceptandu-i pe brown gp.

e ghipsu smile.gif smile.gif


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 28 2009, 10:41 PM
Post #29


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE (20krpm @ Mar 28 2009, 10:25 AM) *
. sa-ti vezi investitorul principal tzopaind de bucurie, si sa stii ca are bani sa te mai sustina inca o vreme prin situatia de criza de-acum, e mare lucru.


http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Branson

potrivit Forbes 2008 omul este al 236 miliardar al lumii cu o avere estimata la 4.4 miliarde de dolari


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 29 2009, 10:02 AM
Post #30


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



am fost la o tigara chiar cand a abandonat masaa.
ce s-a intamplat?

pana la urma ferrari sunt praf atat tehnic cat si uman.
chiar nu ma asteptam ca hamilton sa faca puncte si tare mi-e teama ca intr-o saptamana va castiga cursa de la melbourne. cum e sa pleci de pe 18 si sa castigi?

This post has been edited by AZAZEL: Mar 29 2009, 10:06 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 29 2009, 10:05 AM
Post #31


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (DRAGOS @ Mar 28 2009, 01:47 AM) *
hmmm
nu cred ca cei doi de la brown o sa reziste toata cursa la nivelul asta, parerea mea e ca au CEVA, care-i face sa mearga tare, dar nu stiu daca si constant. vom vedea.
socant. mi-e prea somn ca sa mai comentez. brawn gp super masini pt ca soferii nu impresioneaza


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 29 2009, 10:24 AM
Post #32


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



barichello a spus in conferinta de presa sa fie lasati in spate cu difuserul nelegal pt ca la inceputul cursei aceasta a fost distrus la masina lui de catre kovalainen si bgp a merg ca pe sine si fara difuser.

This post has been edited by AZAZEL: Mar 29 2009, 10:24 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Mar 29 2009, 10:38 AM
Post #33


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Inca nu s-a zis nimica de Massa. Din transmisiune se auzea ca nu putea schimba vitezele..motorul suna egal fara nici o nota de schimbare.


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Mar 29 2009, 11:27 AM
Post #34


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



QUOTE (AZAZEL @ Mar 29 2009, 10:02 AM) *
am fost la o tigara chiar cand a abandonat masaa.
ce s-a intamplat?

pai si ce ai pierdut? nu stii de ce a abandonat massa sau de ce au abandonat ceilalti?

vettel, saracu, a gafat-o rau de data asta. la ce start a avut, final pe masura. cu toate scuzele pe care si le-a cerut, asta nu se uita prea curand. e drept ca si kubica a avut partea lui de vina.
apropo de start, ati observat vreo "umbra" de kers pe undeva? daca l-au folosit, a fost insesizabil. noroc ca mi-au dat mura'n gura din masina lui hamilton, ca sa mi se para si mie ca vad o diferenta smile.gif
kimi iar a venit beat la munca si massa incepe, ca si anul trecut, cu stangul. sper sa nu se repete si rezultatul din malaysia. verymad.gif
cum era faza aia cu pilotul care castiga prima cursa, devine campion? din cate am citit, pana acum toate echipele care au facut 1-2 in prima cursa a sezonulu, au castigat in final ambele titluri. ar fi ceva... iar barrichello, nu cumva brazilia 2008 trebuia sa fie ultima lui cursa? nu comentez nimic de brawn gp ca nu stiu ce sa zic... a, ba da, stiu: au inceput se scrie istoria acestui sezon


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Mar 29 2009, 12:08 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Incredibil ce au facut cei de la bgp. O echipa care anul trecut supravietua in F1 precum un pacient la reanimare acum sa faca legea e ceva uimitor. Sunt de parere in continuare ca ceva nu e in regula la ei. Nu vad cum deodata sa fie asa de buni.
Mie mi s-a parut o surpriza si Toyota. Poate ca criza i-a facut sa fie mai buni.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Mar 29 2009, 12:30 PM
Post #36


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



cea mai mare surpriza la toyota a venit acum cateva minute, cand li s-a comunicat ca trulli a fost retrogradat. 25 de secunde penalizare (ce l-au aruncat pe locul 12) dupa ce l-a depasit pe hamilton sub safety car, la sfarsitul cursei...
si uite cum hamilton a urcat pe podium...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 29 2009, 03:45 PM
Post #37


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Bai Ferrari sint in kkt. Asta e clar. Si Mclaren.

Brawn GP e complet altceva; interesant este cum red Bull si pustiul vettel se tineau bine, fara KERS si fara diffuser. Aici vina o dau pe Kubica, are era mult mai iute si s-a cam grabit cu depasitul pe exterior. Nu mi-e clar unde mai in dreapta se putea duce vettel care se urcase deja cu masina pe marginea curbei.

Cit despre KERS, la un moment dat au dat un fragment din conversatia cuiva cu inginerii de la boxe si aia discutau cum e imposibil sa treaca de Alonso - praca - pentru ca foloseste KERS.

Cit despre faptul ca masinile pot merge mai aproape una de alta si ca depasirile sint mai usoare - asta pare sa arate ca regulamentul tehnic nou a functionat. Insa 1) aripile pe fata trebuiesc reproiectate mai micute 2) rotile pe spate trebuiesc latite (sau cele pe fata ingustate). Masinile (conform celor de la SPEED) au prea mult front downforce lucru vizibil si intuitiv de altfel pentru ca la toata lumea le fugea fundul (exceptind cei cu diffuser "legal" sau "mai legal". Si intuitiv de altfel pt ca acum au aripa mai mare pe fata, cu ariputze reglabile comparat cu o aripa pe spate mai ingusta si cu mai putini elementi.

This post has been edited by f1anatic: Mar 29 2009, 03:47 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Mar 29 2009, 08:10 PM
Post #38


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



si ptr ca 20krpm nu a facut inca platforma de calcul, am socotit eu manual:
azazel - 10
hdi - 7
20krpm - 5
oana - 4
va rog sa va verificati rezultatele. azazel, sa pregatesti intrebarea pentru runda urmatoare.

si mi-am adus aminte o chestie haioasa din cursa de azi: cum a ratat fisichella intrarea la boxe laugh.gif a avut vreo problema sau pur si simplu a uitat unde era si admira peisajul?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Mar 29 2009, 08:16 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



daca incercati sa va explicati de ce bgp a mers asa de bine, cu sau fara diffusere - nu uitati ca ross brawn nu e tocmai un nimeni, ci e omul care l-a dus pe schumacher acolo unde a ajuns. si adaugati si faptul ca echipa are citeva luni de lucru in avans fata de ceilalti. acuma intr-un fel sau altul, pe parcursul sezonului, chestia asta o sa se mai erodeze. cam pe cind o sa ajunga in europa cred ca deja bgp va fi un midfielder. fie ca diffuserele alea vor fi acceptate, si-atunci saptamina urmatoare toata lumea le va face la fel, fie ca nu vor fi acceptate si - sa spunem - respecificate, sau clarificate, si bgp si ceilalti vor trebui sa le dea jos. brawn o sa ramina o masina proiectata bine, condusa de soferi cu multa multa experienta, vor avea o oarecare doza de incredere in ei, si asta ii va duce cel putin pina in mijlocul sezonului. dupa aia om mai vedea.

vettel m-a facut sa-l injur inca din cursa lui de debut ca non-rookie, si asta m-a facut sa realizez ca de fapt io tin cu el cam la modul serios. drept ca gresala lui a fost doar tactica, pe cind a lui kubica a fost gresala de sofer, dar cind vrei sa ajungi mare campion, din cind in cind you have to let go. cele 2 puncte in bataia cu kubica oricum le pierdea, pentru ca se vede treaba ca prime-urile cu care a venit bridgestone saptamina asta nu tin mai mult de 3-4 ture. daca te masori cu alta masina in 3-4-5 viraje si vezi ca esti mult sub ceea ce poate celalalt, lasa-l sa treaca, pick up the pace, vezi daca poti s-o tii, si daca poti, dupa o vreme kersuie-l. pentru o situatie ca aia, pozitia din spate nu e chiar asa de rea. (usor de zis de-aici de la mine de pe canapea, asa-i?)

io nu stiu cum voi n-ati vazut efectul kers-ului, ca io de vreo 3-4 ori am facut woo-hoo.

a, ce vroiam sa spun si m-am luat cu vorba, e ca daca bgp a reusit sa faca ce-a facut cu un buget asa de amarit, incep sa-i dau dreptate lu peter windsor care vrea sa demonstreze ca se poate, si ca am inceput sa prind ceva incredere in proiectul ala care se numeste usgpe.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Mar 29 2009, 08:23 PM
Post #40


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Pfffff......prima cursa vizionata "cot la cot" cu fiu-miu (2 ani si 7 luni).....cred ca per total s-a uitat si el cu mine vreo 25-30 de ture, cu comentariile de rigoare, gen "ute ca-l pinde acuma" sau "uaaaaaa o facut acident ala, vine salvaea?"!!!! laugh.gif

Posibil ca nenea Brawn n-a dat el la Ferrari 100% din potentialul lui de geniu, ci a tinut ceva acolo deoparte pt. zilele cand - cine stie - va avea si el echipa lui si iata ca acele zile au sosit si a fost momentul ideal ca sa scoata asul din maneca.....e o ipoteza.....acuma om vedea....io unu ma bucur pt. Button si Barri, ca in sfarsit le-a venit si lor vremea.....dar sa nu zicem hop prea devreme..... Kubica io zic ca iara s-a lacomit si-au platit amandoi pt. asta.....vezi Doamne, cum sa stea un amarastean ca Vettel in fata lui?.....


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 10th May 2024 - 04:23 AM