Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Melbourne 2009
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Pages: 1, 2
Oana
si de astazi incepe distractia. pronosticurile se vor posta inainte de inceperea cursei si vor contine:

top 8 - 6 pct pentru castigatorul cursei, 3 pct pentru oricare alt pilot ce a terminat pe locul indicat, 1 pct pentru fiecare pilot ce termina cursa in primii 8

pole position - 1 pct
fastest lap - 1 pct
finish - 1 pct
q - 3 pct (ce pilot termina cursa pe ultima pozitie?)

succes. anul trecut concursul a fost castigat de 20krpm...

LE: cursa incepe la ora 9
20krpm
incepe sa-mi para rau ca am fost impotriva intrebarii aleia cu "cine termina pe ultimul loc", ca saptamina asta l-as fi avut la sigur pe bernie smile.gif ineptii debitate cu o asemenea frecventa n-am mai auzit de la ultima mea profesoara de socialsm stiintific. echipele nu sint de acord sa aiba o cursa in US? decizia ca sistemul de punctaj alba-neagra sa intre in exercitiu era de fapt pentru 2010? FOA / CVC nu are datorii la echipe? brr...

pentru ca nimeni nu a pus intrebarea yetapei pina acum - o pun eu. credeti ca rezultatul final din cursa de saptamina asta va ramine valabil?

20krpm
oh boy. am vazut numai primele 8 minute din antrenamente si deja pot spune ca masinile se comporta radical diferit fata de anul trecut. mult mai multa aderenta la sol, mult mai multa siguranta in miscarile laterale, parca-s niste go-karts. mi se pare mie sau sint si mai mici ca anul trecut? sau o fi din cauza aripii de contrportanta si a aripii aleia generoase din fata? (sincer, aripa aia din fata mi-aduce aminte de o colega din liceu pe care cam toata lumea isi dorea sa... ma-ntelegeti.)
AZAZEL
chiar nu stiu ce sa zic.
este evident ca echipele ce sunt banuite ca nu sunt 100% sub litera regulamentului par mai rapide.
cu siguranta ca daca BGP, toyota si williams vor face multe puncte va fi un scandal mare.

cand l-am auzit pe 20krpm ca a vazut primele minute din antrenamente, ma gandeam ca wtf vorbeste omul asta. ulterior am cosntientizat ca azi e vineri si a inceput balciul.

pana la urma, vor bate in cursa cei de la BGP cu un tur pe cel de pe locul 3 asa cum a facut mclaren in 1998?

massa a insistat ca, indiferent ce echipa isi punea un rezervol gol de combustibil in antrenamentele din iarna, nu putea tine ritmul cu BGP iar acum cateva zile spunea ca este convins ca restul de 18 piloti nu pot spera la nimic mai mult dupa cursa din australia decat la locul 3.

Oana
QUOTE (20krpm @ Mar 27 2009, 07:01 AM) *
pentru ca nimeni nu a pus intrebarea yetapei pina acum - o pun eu.

dar asta ce este?
QUOTE (oana87995 @ Mar 24 2009, 01:54 PM) *
q - 3 pct (ce pilot termina cursa pe ultima pozitie?)


nu am inteles nimic din rezultatele antrenamentelor de azi. dar am senzatia ca unele echipe umbla cu lucruri necurate. daca nu e asa, va fi un sezon foarte interesant.
f1anatic
E o harababura asa ca ma abtin de la comentarii. astept sa vad calificarile inse prezic un sezon aiurit cu mai multe echipe "in the hot seat" de-a lungul sezonului.
AZAZEL
repede:

din ce stiti voi cotele la casele de pariuri se schimba dupa calificarile de sambata?

ma gandeam sa pariez azi pe cativa piloti pt ziua de sambata , insa poate unul din cei 3 sau 4 piloti la care ma gandeam , se califica pe 15 si mai bine astept calificarile.
20krpm
bai nu stiu. in schimb am aflat ieri seara (discutau comentatorii la televizor) cam cit de greu e kersu. cica 35-40kg, adica 80-90lbs. ditamai bolovanu frate. si nu numai atit, dar se pare ca nici n-ai voie sa-l potrivesti in masina unde ai vrea tu - sint numa citeva locuri in care poti sa-l pui, prin regulament.
AZAZEL
cotele pt pole si cursa:
http://www.astra-sport-bets.ro/200701/?typ...amp;sport_id=11

mi-a fos frica sa ma bag la pole la pariu, pt ca el nu depinde in general de cat de rapida este masina/pilotul ci depinde in mare parte de cantitatea de combustibil

ca atare am pus doua bilete pt cursa:
1. cu risc mai mic:
-jenson button termina in primii 3 cota 1.8
-trulli in primii 8 cota 1.55
-massa in primii 8 cota 1.35
-raikkonen in primii 3 cota 1.95
-rosberg in primii 8 cota 1.35

total cota 9.92 insa am pariat pe mai putin decat contravaloarea unui pachet de tigari

2. cu risc mai ridicat:
-button castiga cota 4.8
-heidefeld in primii 8 cota 1.7
barichello in primii 3 cota 2.15
raikkonenin primii 3 cota 1.95
rosberg in primii 8 cota 1.35
massa in primii 8 cota 1.35

total cota 62.35 . aceeasi suma pariata
am facut-o pt fun nu pt a castiga bani pt ca as fi pariat pe mai putini piloti si o suma mai mare. astfel astept si urmaresc acest GP mai intens.

fuck: button este cotat cu cea mai mare sansa la pole urmat de barichello si de raikkonen +rosberg la egalitate. urmeaza massa si alonso.
la victorie buton cu cea mai mare sansa, urmat de raikkonen, barichello , rosberg. massa si alonso
Oana
de departe asta este cel mai greu pronostic de pana acum.
1 rosberg
2 button
3 kovalainen
4 barrichello
5 massa
6 trulli
7 alonso
8 vettel

pole position - barrichelllo
fastest lap - button
finish - 14
q - bourdais
20krpm
totul depinde de felul in care se va judeca procesul diffuserelor. explicatia pe care cineva o dadea acum vreo saptamina e ca cele 3 echipe care sint acum sub semnul intrebarii sint exact cele care nu au avut ingineri care au participat la sedinta in care s-au discutat specificatiile aerodinamice pentru 2009. asadar, cind au inceput sa proiecteze diffuserele, ei au pornit conform specificatiilor, fara a avea o idee anterioara despre cum vor trebui ele sa arate, si au iesit cu ele cum au iesit. cind le-au vazut, toti ceilalti au zis "aaa... pai stai ca noi nu asa ne-am gindit ca o sa arate". asa ca, daca e sa le dam dreptate, cred ca putem sa le dam. dar din pacate dreptatea nu face doi bani pe linga toanele lu ecclestone si-ale lu mosley.

am sa merg totusi pe ideea ca cei care vor cistiga saptamina asta nu se vor trezi cu punctele luate. asa ca:
1. ROS
2. GLO
3. BUT
4. RAI
5. BAR
6. TRU
7. ALO
8. WEB
pole: ROS
fast: BAR
finish: 21
last: HAM

sint foarte curios de felul in care o sa functioneze chersu lu heidfeld. si ma tem cumplit pentru ala cu flywheel de la williams... ma tem pentru ca daca Doamne fereste au un accident si zboara roata aia, nu poti sa stii unde ajunge. si tribunele in melbourne sint tare aproape de traseu. si am ami tem - ca intotdeauna la melbourne - de dungile albe de pe strazile alea ale lor, mai ales la felul in care se misca masinile anu asta.
20krpm
io am zis ca 21 de masini termina cursa? smile.gif cred ca am numarat si pace car-u. sorry, ma gindeam la un singur abandon. 19.
AZAZEL
am dormit 3 ore noaptea asta.

rosberg declara ieri ca se pare ca williams e mai rapid decat anticipau ei. de altfel cele mai rapide masini sunt cele ilegale si cica acum cateva luni briatore ar fi intrebat verbal daca se poate ca-si deseneze partea spate a masinii asa cum s-a dovedit ulterior ca o vor face reprezentantii celor 3 masini iar raspunsul a fost ca nu.
flavio spunea ca daca se va ramane fara obstructionari pt cele 3 echipe, pana in barcelona si renault va avea pregatita masina conform celor 3 echipe. nu cred ca cele 3 echipe vor ramane nepenalizate. sau poate intentionat nu le vor penaliza, cu scopul ca F1 sa aduca ceva nou in f1 din punct de vedere al ierarhiei si vom vedea in urmatoarele doua luni o goana a celor 7 echipe de a se pune la punct supa solutia celorlate 3.
totusi, cred ca actualmente doar ferrari arata ca ar putea sa le puna probleme celor 3.

nici nu stiu ce sa zic despre turbatul de rosberg.

so pariul meu va merge pe BGP pt ca chiar cred ca ei sunt cei mai rapizi.

button
rosberg
kimi
barichelo
trulli
massa
alonso
heidfeld


pole button
fast raikkonen
finish 15
ultimul buemi


slaba participarea la concurs pe anul asta. cred ca doar f1anatic va mai veni cu un pronostic.
hdi
Particip si eu cu un pronostic mai extravagant rolleyes.gif

1-Kubica
2-Alonso
3-Hamilton
4-Massa
5-Button
6-Barichello
7-Heidfeld
8-Raikkonen

Pole:Button
Fast: Alonso
Finish: 17
Last: Vettel
20krpm
bine-ai venit, hdi. smile.gif

macar tu esti sincer, nu te dai rotund ca noi astia cu 'sperentza. tu i-ai tras din caciula, si cred ca pentru weekendu asta bine-ai facut smile.gif
AZAZEL
de acum nu ma mai las influentat de voi niciodata.
am vazut ca i-ati pus pe BGP in fata, dar nu prea si am zis sa nu exagerez nici eu punandu-i pe 1 si 2.

BGP nu pot fi batuti decat de ei insisi(o greseala de pilotaj sau o defectiune tehnica) si cred ca Ross brown avea dreptate cand spunea ca se asteapta sa lase la un tur in urma pe locul 3 clasat.

la mclaren ma asteptam sa fie slabi, la renault ma asteptam sa fie mai buni iar la ferrari ma asteptam sa nu aiba probleme in a se califica in top 6. wtf kimi si massa abia au prins Q3.
nu stiu ce sa cred de vettel si kubica. cel mai probabil au combustibil putin.

HAI BGP !!!!!!

PS sper sa omologheze astia rezultatele si sa nu se ajunga la procese.
20krpm
man oh man. sir richard branson hits it again. nu cred ca am mai vazut vreodata un om care sa fie asa pe faza. sa cumperi o echipa de formula 1 azi care porneasca din prima linie miine??? wtf. omul asta si-a multiplicat (de cite ori?) investitie de citeva milioane peste noapte. oricum. multa cerneala o sa curga pina miine. si poate si dupa.

si ghici cine e in prima masina care n-are diffusere. my old man vettel. bafta multa, si ia-ti o masina buna la anu, ca ai crescut mare deja.
DRAGOS
damn it, am ratat momentul de a pune pronosticul...

asta e, ratez o etapa...poate odata cu asta imi merge mai bine ca anul trecut biggrin.gif
20krpm
... ca tu si crezi ca dupa babilonia de azi noi o sa facem prea multe puncte smile.gif
DRAGOS
hmmm, cred ca HDI o sa dea lovitura in etapa asta.

nu cred ca cei doi de la brown o sa reziste toata cursa la nivelul asta, parerea mea e ca au CEVA, care-i face sa mearga tare, dar nu stiu daca si constant. vom vedea.

eu il vad pe kubica pe primul loc smile.gif
Alex-F1
La pronosticuri nu ma mai bag, ca nu ma mai atrage, dar la discutii o sa mai particip... whistling.gif

Bai ce bine-a fost prinele 10 minute, cand le-au taiat maul la Victoras si Michiduta!!!!! 36182451.gif Cine stie cat au vorbit ei asa in punga, pana s-au prins ca nu-i aude nimeni!!!!! laugh.gif Le scriam un mail de multumire alora de la TVR daca o tineau asa toata ora!!!!! yes.gif

Mah, prea mare diferenta intre cei grei (Ferrari, Renault, McLaren) si astia de la Brawn GP.....nici chiar asa.....ceva nu-i in regula.....ca doar nu s-or fi lasat chiar asa pe tanjeala echipele mari, iar cele mici sa fi scos asii din maneci acuma! Sa se faca dreptate!!!! verymad.gif

Hai ca la urma urmei nici nu-s chiar asa urate masinile....cam late ce-i drept plugurile alea din fata si usor de rupt in lupte corp la corp. Ca si culori, Renault si McLaren imi plac cel mai mult.

Destul de nasol pt. piloti cu calificarile/cursa la o ora locala asa de inaintata, fiindca soarele e mai jos si asfaltul luceste al dreaq in unele locuri, umbre lungi/inselatoare/deranjante pe circuit, dar deh, ce nu face tata Bernie pt. noi europenii.... yup.gif

Asteptam cu nerabdare cursa..... banana.gif
20krpm
QUOTE (DRAGOS @ Mar 28 2009, 04:47 AM) *
nu cred ca cei doi de la brown o sa reziste toata cursa la nivelul asta, parerea mea e ca au CEVA, care-i face sa mearga tare, dar nu stiu daca si constant.

yep. au. si nici nu stiu acuma daca ce au ei se numeste diffuser sau adrenalina.

nu stiu daca ai urmarit povestea. anul trecut, cu toata competenta lu brawn (omul care l-a propulsat pe scumacher) si a lui nick fry (a carui competenta indoielnica a debitat totusi design-ul a citeva masini de f1 pe parcursul anilor), honda era ca vai de capul ei. nici macar abtibilduri cu vreun brand name nu duceau pe masina. prin august, echipa a anuntat patetic ca ei nu mai lucreaza la masina de 2008, ci la aia de 2009. de parca cele 0 puncte pe care le aveau la vremea respectiva le dadeau asa, un sentiment de relaxare cum ii dadeau lu schumacher pe vremuri. in decembrie honda-mama le taie cu foarfeca cecurile de plata si zice ca din cauza vremurilor grele nu mai continua proiectul cu f1. o saptamina dupa aia, aceeasi mama honda se scapina-n cap si zice ca la nevoie o sa continue sa le dea motoare. si dupa aia ca... hm. ca mai dau si niste bani de zestre cui o sa vrea sa cumpere echipa.

uite-asa curge timpul pina prin februarie. sarbatori de Craciun, vacanta, aia aia. probabil ca cei din echipa aveau ceva bani din compensatiile de concediere de la honda, si se mai intilneau la firma doar ca sa stea de vorba si sa mearga la o bere dup-aia. prin februarie probabil ca li s-au terminat banii, si ross brawn a zis ca le mai da el cite ceva, din banii lui, dar sa se apuce totusi sa faca o masina. tot ross are ceva succes sa cumpere niste motoare ieftine de la mercedes, are ceva ghinion ca sa nu mai primeasca bani de la zgirie brinza ecclestone, are o idee buna cu un inginer caruia i se spune "vreau maxim de forta contraportanta din specificatia asta de diffusere". doua poze colo, trei prezentari dincolo, un pic de presa pe declaratii fulminante, o masina prezentata ostentativ intr-o culoare alba, bingo.

cu o zi inainte de prima cursa din sezon, ghici cine musca. pai cine altcineva decit copilul teribil al afacerilor la minut. sir richard branson. nu stiu daca l-ai vazut, pe scaunul din pit wall, sau primind explicatii in garaj despre ce se-ntimpla. e un copil: si-a luat ieri o jucarie noua, si a zburat o zi intreaga pina-n partea ailalta a pamintului ca sa se joace cu ea. cred ca as da orice ca sa pot fi o zi in pielea lui. (si probabil ca as cheltui-o pe un zbor cu virgin galactic.)

nu stiu ce se alege din toata povestea asta. poate brawn team or sa cistige miine, poate or sa fie descalificati, poate o sa li se strice masina, poate o sa ii busheasca in diffuser vreun adrian sutil din gresala, sau vreun hamilton incruntat de ciuda. cui ii pasa! momentul lor de glorie e acum, si de-acum incolo trebuie numa sa capitalizeze, cit timp au ocazia, ce-au cistigat. sa-ti vezi investitorul principal tzopaind de bucurie, si sa stii ca are bani sa te mai sustina inca o vreme prin situatia de criza de-acum, e mare lucru.
DRAGOS
stiam povestea in mare, dar nu toate detaliile. merci de rezumat thumbsup.gif

ce e clar, dupa parerea mea, e ca ascensiunea asta a fostei echipe honda e cat se poate de ciudata si are sanse mari sa cada exact asa cum s-a ridicat. fulminant.




Oana
doamne ce nebunie. am tot sperat ca echipele mari vor scoate si ele un as din maneca in calificari si ca pana acum nu s-au agitat deoarece nu au avut motiv. dar nimic... oricat de legale zic ei ca sunt aceste diffusere, ceva nu se leaga. cum adica ditamai echipele cu ditamai inginerii nu s-au gandit sa faca asta? mi-e imposibil sa cred si gata. ma bucur, insa, pentru rosberg, pe care l-am tot sustinut de-a lungul anilor.
masinile sunt urate rau. forma, culori, tot. cel putin la bgp cand ma uitam, ma dureau ochii. wacko.gif
AZAZEL
dupa noul regulament, FIA a publicat cantitatea de combustibil pt pilotiii din top 10:
Button 22 tururi
barichello 23 tururi
Vettel 20 tururi
Rosberg 20 tururi
kubica 17 tururi
massa 18 tururi
raikkonen 18 tururi

practic BGP sunt si mai rapide de cat au parut a fi tinand cont ca au fost doldora de combustibil.
ferrari sunt extrem de lente in comparati cu Red bull si Williams daca tinem cont de cantitatea de combustibil. La fel si Kubica. comparatia intre ferrari + sauber cu BGP nici nu mai trebuie facuta. diferenta de la cer la pamant.

cele doua toyota tinand cont ca au fost descalificate, nu mai conteaza.
despre webber nu am gasit nimic vis a vis de cantitatea de combustibil
20krpm
absolut stupida miscarea alora de la toyota. ce-o fi fost in capu lor???...
AZAZEL
am gasit acum greutatea masinilor de inaintea cursei:

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9085.html

heidfeld, alonso, piquet, fisichella, sutil si Kovalainen este posibil sa mearga pe un singur schimb.

vad ca si webber are masina grea , fiind cel mai greu din top 10 exceptandu-i pe brown gp.
deci rezultatul lui din calificari este unul destul de bun tinand cont ca avea sanse mari sa se califice pe 8 sau 9 daca nu facea o greseala pe finalul ultimului tur.
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Mar 28 2009, 01:19 PM) *
vad ca si webber are masina grea , fiind cel mai greu din top 10 exceptandu-i pe brown gp.

e ghipsu smile.gif smile.gif
AZAZEL
QUOTE (20krpm @ Mar 28 2009, 10:25 AM) *
. sa-ti vezi investitorul principal tzopaind de bucurie, si sa stii ca are bani sa te mai sustina inca o vreme prin situatia de criza de-acum, e mare lucru.


http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Branson

potrivit Forbes 2008 omul este al 236 miliardar al lumii cu o avere estimata la 4.4 miliarde de dolari
AZAZEL
am fost la o tigara chiar cand a abandonat masaa.
ce s-a intamplat?

pana la urma ferrari sunt praf atat tehnic cat si uman.
chiar nu ma asteptam ca hamilton sa faca puncte si tare mi-e teama ca intr-o saptamana va castiga cursa de la melbourne. cum e sa pleci de pe 18 si sa castigi?
f1anatic
QUOTE (DRAGOS @ Mar 28 2009, 01:47 AM) *
hmmm
nu cred ca cei doi de la brown o sa reziste toata cursa la nivelul asta, parerea mea e ca au CEVA, care-i face sa mearga tare, dar nu stiu daca si constant. vom vedea.
socant. mi-e prea somn ca sa mai comentez. brawn gp super masini pt ca soferii nu impresioneaza
AZAZEL
barichello a spus in conferinta de presa sa fie lasati in spate cu difuserul nelegal pt ca la inceputul cursei aceasta a fost distrus la masina lui de catre kovalainen si bgp a merg ca pe sine si fara difuser.
pmhoria
Inca nu s-a zis nimica de Massa. Din transmisiune se auzea ca nu putea schimba vitezele..motorul suna egal fara nici o nota de schimbare.
Oana
QUOTE (AZAZEL @ Mar 29 2009, 10:02 AM) *
am fost la o tigara chiar cand a abandonat masaa.
ce s-a intamplat?

pai si ce ai pierdut? nu stii de ce a abandonat massa sau de ce au abandonat ceilalti?

vettel, saracu, a gafat-o rau de data asta. la ce start a avut, final pe masura. cu toate scuzele pe care si le-a cerut, asta nu se uita prea curand. e drept ca si kubica a avut partea lui de vina.
apropo de start, ati observat vreo "umbra" de kers pe undeva? daca l-au folosit, a fost insesizabil. noroc ca mi-au dat mura'n gura din masina lui hamilton, ca sa mi se para si mie ca vad o diferenta smile.gif
kimi iar a venit beat la munca si massa incepe, ca si anul trecut, cu stangul. sper sa nu se repete si rezultatul din malaysia. verymad.gif
cum era faza aia cu pilotul care castiga prima cursa, devine campion? din cate am citit, pana acum toate echipele care au facut 1-2 in prima cursa a sezonulu, au castigat in final ambele titluri. ar fi ceva... iar barrichello, nu cumva brazilia 2008 trebuia sa fie ultima lui cursa? nu comentez nimic de brawn gp ca nu stiu ce sa zic... a, ba da, stiu: au inceput se scrie istoria acestui sezon
laurentiu
Incredibil ce au facut cei de la bgp. O echipa care anul trecut supravietua in F1 precum un pacient la reanimare acum sa faca legea e ceva uimitor. Sunt de parere in continuare ca ceva nu e in regula la ei. Nu vad cum deodata sa fie asa de buni.
Mie mi s-a parut o surpriza si Toyota. Poate ca criza i-a facut sa fie mai buni.
Oana
cea mai mare surpriza la toyota a venit acum cateva minute, cand li s-a comunicat ca trulli a fost retrogradat. 25 de secunde penalizare (ce l-au aruncat pe locul 12) dupa ce l-a depasit pe hamilton sub safety car, la sfarsitul cursei...
si uite cum hamilton a urcat pe podium...
f1anatic
Bai Ferrari sint in kkt. Asta e clar. Si Mclaren.

Brawn GP e complet altceva; interesant este cum red Bull si pustiul vettel se tineau bine, fara KERS si fara diffuser. Aici vina o dau pe Kubica, are era mult mai iute si s-a cam grabit cu depasitul pe exterior. Nu mi-e clar unde mai in dreapta se putea duce vettel care se urcase deja cu masina pe marginea curbei.

Cit despre KERS, la un moment dat au dat un fragment din conversatia cuiva cu inginerii de la boxe si aia discutau cum e imposibil sa treaca de Alonso - praca - pentru ca foloseste KERS.

Cit despre faptul ca masinile pot merge mai aproape una de alta si ca depasirile sint mai usoare - asta pare sa arate ca regulamentul tehnic nou a functionat. Insa 1) aripile pe fata trebuiesc reproiectate mai micute 2) rotile pe spate trebuiesc latite (sau cele pe fata ingustate). Masinile (conform celor de la SPEED) au prea mult front downforce lucru vizibil si intuitiv de altfel pentru ca la toata lumea le fugea fundul (exceptind cei cu diffuser "legal" sau "mai legal". Si intuitiv de altfel pt ca acum au aripa mai mare pe fata, cu ariputze reglabile comparat cu o aripa pe spate mai ingusta si cu mai putini elementi.
Oana
si ptr ca 20krpm nu a facut inca platforma de calcul, am socotit eu manual:
azazel - 10
hdi - 7
20krpm - 5
oana - 4
va rog sa va verificati rezultatele. azazel, sa pregatesti intrebarea pentru runda urmatoare.

si mi-am adus aminte o chestie haioasa din cursa de azi: cum a ratat fisichella intrarea la boxe laugh.gif a avut vreo problema sau pur si simplu a uitat unde era si admira peisajul?
20krpm
daca incercati sa va explicati de ce bgp a mers asa de bine, cu sau fara diffusere - nu uitati ca ross brawn nu e tocmai un nimeni, ci e omul care l-a dus pe schumacher acolo unde a ajuns. si adaugati si faptul ca echipa are citeva luni de lucru in avans fata de ceilalti. acuma intr-un fel sau altul, pe parcursul sezonului, chestia asta o sa se mai erodeze. cam pe cind o sa ajunga in europa cred ca deja bgp va fi un midfielder. fie ca diffuserele alea vor fi acceptate, si-atunci saptamina urmatoare toata lumea le va face la fel, fie ca nu vor fi acceptate si - sa spunem - respecificate, sau clarificate, si bgp si ceilalti vor trebui sa le dea jos. brawn o sa ramina o masina proiectata bine, condusa de soferi cu multa multa experienta, vor avea o oarecare doza de incredere in ei, si asta ii va duce cel putin pina in mijlocul sezonului. dupa aia om mai vedea.

vettel m-a facut sa-l injur inca din cursa lui de debut ca non-rookie, si asta m-a facut sa realizez ca de fapt io tin cu el cam la modul serios. drept ca gresala lui a fost doar tactica, pe cind a lui kubica a fost gresala de sofer, dar cind vrei sa ajungi mare campion, din cind in cind you have to let go. cele 2 puncte in bataia cu kubica oricum le pierdea, pentru ca se vede treaba ca prime-urile cu care a venit bridgestone saptamina asta nu tin mai mult de 3-4 ture. daca te masori cu alta masina in 3-4-5 viraje si vezi ca esti mult sub ceea ce poate celalalt, lasa-l sa treaca, pick up the pace, vezi daca poti s-o tii, si daca poti, dupa o vreme kersuie-l. pentru o situatie ca aia, pozitia din spate nu e chiar asa de rea. (usor de zis de-aici de la mine de pe canapea, asa-i?)

io nu stiu cum voi n-ati vazut efectul kers-ului, ca io de vreo 3-4 ori am facut woo-hoo.

a, ce vroiam sa spun si m-am luat cu vorba, e ca daca bgp a reusit sa faca ce-a facut cu un buget asa de amarit, incep sa-i dau dreptate lu peter windsor care vrea sa demonstreze ca se poate, si ca am inceput sa prind ceva incredere in proiectul ala care se numeste usgpe.
Alex-F1
Pfffff......prima cursa vizionata "cot la cot" cu fiu-miu (2 ani si 7 luni).....cred ca per total s-a uitat si el cu mine vreo 25-30 de ture, cu comentariile de rigoare, gen "ute ca-l pinde acuma" sau "uaaaaaa o facut acident ala, vine salvaea?"!!!! laugh.gif

Posibil ca nenea Brawn n-a dat el la Ferrari 100% din potentialul lui de geniu, ci a tinut ceva acolo deoparte pt. zilele cand - cine stie - va avea si el echipa lui si iata ca acele zile au sosit si a fost momentul ideal ca sa scoata asul din maneca.....e o ipoteza.....acuma om vedea....io unu ma bucur pt. Button si Barri, ca in sfarsit le-a venit si lor vremea.....dar sa nu zicem hop prea devreme..... Kubica io zic ca iara s-a lacomit si-au platit amandoi pt. asta.....vezi Doamne, cum sa stea un amarastean ca Vettel in fata lui?.....
AZAZEL
QUOTE (20krpm @ Mar 29 2009, 08:16 PM) *
io nu stiu cum voi n-ati vazut efectul kers-ului, ca io de vreo 3-4 ori am facut woo-hoo.


mie mi s-a parut ca e fantastic acest kers si mi-a dovedit-o o imagine din masina lui hamilton cand urmarea o toyota.
pe linia dreapta de la mijlocul turului a apasat butonul de kers si l-a tinut pana aproape de perioada de franare. hamilton parca zbura.

20krpm
barichello a spus ca difuserul lui a fost distrus inca de la inceputul cursei cand kovalainen a intrat in el si ca celelalte echipe ar fi trebuit sa observe ca masina lui a fost rapida si cu difuserul distrus. eu zic ca BGP vor fi competitivi pana cel tarziu pana la mijlcul sezonului si ca daca vor fi atenti pana la sf anului vor reusi sa termine undeva pe locul doi atat la piloti cat si la constructori.

sunt ofticat rau pt penalizarea primita de trulli. pacat ca omul asta a fost lovit de fia din toate partile in acest weekend.
20krpm
de ce esti ofticat de penalizarea lui trulli? ca amindoua au fost destul de clear cut. o data n-a fost penalizat el ci echipa, a doua oara a depasit sub safety car si acolo a ramas. astea-s chestii care nici macar nu-s discutabile.

ce mi s-a parut mie ciudat (acum revad cursa, ca ieri seara am avut musafiri si din gresala am pus-o la inregistrat in standard definition) e ca la primul full course yellow, pace car-ul, asteptindu-l pe button, i-a facut semn sa depaseasca lui massa, care era tehnic in momentul respectiv in prima pozitie (cei din fata lui intrasera in pits). hmmm... nu vreau sa sune ca la fotbal, dar aia chiar a fost gresala de arbitraj.
Oana
am sesizat si eu asta, dar mi s-a parut ca i-au facut semn lui button, nu lui massa... pentru ca massa incetinise si a avut un moment de ezitare, dar apoi a depasit safety car-ul. si atunci button a vrut sa faca aceeasi lucru si mi s-a parut ca semnul era pentru el, ca sa nu depaseasca. poti sa mai revezi o data faza?
20krpm
button nu era in grupul in care era massa. la faza respectiva erau 3 masini: kubica (sau heidfeld), massa si vettel. in momentul in care iese din pits, pace car-ul merge incet si asteapta leaderul sa se aseze in spatele lor; pina cind se intimpla asta fac semn celorlalte masini sa depaseasca. in cazul nostru pace car-ul a iesit la citeva secunde dupa ce button a iesit din pits; button intrase din p1 si am impresia ca ei au crezut ca trebuie sa-l astepte pe button, si deci sa lase sa treaca toate celelalte masini. nu cred ca massa era primul in momentul respectiv; bmw-ul din grupul respectiv, oricare o fi fost el, ar fi fost inaintea lui massa, dar ei nu si-au pus problema si au depasit pace car-ul cind li s-a spus. daca ar fi fost sigur pe el, massa ar fi trebuit sa se opreasca si sa ramina acolo, pentru ca teoretic avea dreptul asta. a avut el o pornire, pentru ca altfel probabil ca n-as fi observat faza, dar s-a dus.
klm
Duminica dimineata abia mi-am deschis ochii dupa ziua (si mai ales dupa noaptea de sambata) iar atat cat am reusit sa disting de la cativa metri buni fata de televizor nu-mi permite sa imi spun o parere despre cum a decurs cursa insa ce e cu rezultatele astea, fratilor blink.gif ?!
Oana
nici noi nu stim sa-ti explicam ce-i cu rezultatele astea, dar te asigur ca vei intelege singur duminica asta...
laurentiu
CITAT(oana87995 @ Mar 30 2009, 04:52 PM) *
nici noi nu stim sa-ti explicam ce-i cu rezultatele astea, dar te asigur ca vei intelege singur duminica asta...


sper sa inteleg si eu ca sincer sunt intr-o mare dilema.
ce facem cu pronosticurile? incepem etapa asta?
klm
Oana, vad o schimbare pentru care trebuie sa te felicit.
Laurentiu, eu le mai dau 2 max 3 curse celor de ba BGP apoi cred ca se vor scufunda in anonimatul mijlocului clasamentelor.
Oana
QUOTE (laurentiu @ Mar 31 2009, 07:53 AM) *
ce facem cu pronosticurile? incepem etapa asta?

noi am inceput de saptamana trecuta, dar nu-ti face griji ca nu am facut mare branza. oricand ne poti intrece...

@klm... merci. esti primul care vede.
laurentiu
CITAT(Oana @ Mar 31 2009, 06:01 AM) *
CITAT(laurentiu @ Mar 31 2009, 07:53 AM) *
ce facem cu pronosticurile? incepem etapa asta?

noi am inceput de saptamana trecuta, dar nu-ti face griji ca nu am facut mare branza. oricand ne poti intrece...


aaa unde, cum cand? Eu n-am vazut nimic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.