IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Nissan Almera - bune, rele, service

This topic is about Nissan Almera - bune, rele, service, the author, roni10, wrote about: Da la badsi era un nene cu barba care mi a pus calculatoru ala inginer. Inteleg ce ziceti ca iti dai seama ca orice masina are chestiile iei la almere ... To read more just scroll down

88 Pages V  « < 58 59 60 61 62 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Almera - bune, rele, service
roni10
post Sep 23 2008, 06:26 PM
Post #1181


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 19-September 08
Member No.: 118.000



Da la badsi era un nene cu barba care mi a pus calculatoru ala inginer.
Inteleg ce ziceti ca iti dai seama ca orice masina are chestiile iei la almere ce sa zic si eu mici probleme stiu pe cineva vw passat nou sta mai mult in service sau un prieten are un megan si s a dus cu masina in garantie sa isi schimbe cd player si l au tinunt atat de mult in cat a iesit masina din garantie cu tot felu de scuze si sunt 10 de alte masini cu un prestigiu mai mare decat nissan care au probleme.
Eu am 40 mii km in 2 ani si 7 luni nu zic nu am mai si abuzat uneori de dragu de a pleca mai tare sau de a depasi mai repede.
Aveti idee in cat timp atinge 100km pe ora? bine valoare reala nu ceea ce dau iei pe site
Ati auzit pe cineva la almera cu probleme la motor sau cutie de viteza? probleme mai grave
Nu de alteceva dar dupa un anumit timp vreau sa i o las lu tata si sunt curios daca au probleme mai grave in timp.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
spata2008
post Sep 23 2008, 09:36 PM
Post #1182


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 24-January 08
Member No.: 116.166



QUOTE (roni10 @ Sep 23 2008, 06:26 PM) *
Da la badsi era un nene cu barba care mi a pus calculatoru ala inginer.
Inteleg ce ziceti ca iti dai seama ca orice masina are chestiile iei la almere ce sa zic si eu mici probleme stiu pe cineva vw passat nou sta mai mult in service sau un prieten are un megan si s a dus cu masina in garantie sa isi schimbe cd player si l au tinunt atat de mult in cat a iesit masina din garantie cu tot felu de scuze si sunt 10 de alte masini cu un prestigiu mai mare decat nissan care au probleme.
Eu am 40 mii km in 2 ani si 7 luni nu zic nu am mai si abuzat uneori de dragu de a pleca mai tare sau de a depasi mai repede.
Aveti idee in cat timp atinge 100km pe ora? bine valoare reala nu ceea ce dau iei pe site
Ati auzit pe cineva la almera cu probleme la motor sau cutie de viteza? probleme mai grave
Nu de alteceva dar dupa un anumit timp vreau sa i o las lu tata si sunt curios daca au probleme mai grave in timp.

In 2006, o prestigioasa revista auto din Anglia a facut topul celor mai fiabile 100 de masini din lume.
"Potrivit publicatiei Warranty Direct, in topul celor mai fiabile 100 de masini din lume, pe primele 10 locuri sunt numai automobile de origine japoneza.
Criteriul pentru stabilirea ordinii a fost frecventa defectiunilor care au aparut pe parcursul vietii automobilului.
Din cele 50.000 de modele luate in considerare, din primele 20 doar 4 modele nu apartin constructorilor japonezi Honda, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki si Toyota. Iata primele 10 locuri:
1. Honda Accord
2. Subaru Forester
3. Mazda MX-5
4. Mitsubishi Carisma
5. Toyota Yaris
6. Honda Civic
7. Nissan Almera
8. Honda CR-V
9. Toyota RAV4
10. Nissan Micra
Sursa: PresaOnline.com"
Roni, daca stii sa tii la ea si nu esti ghinionist, o sa aibe viata lunga masina.
Almera te simte, e romantica cateodata si rebela altadata. Cand isi doreste sentimente, las-o usor, fii calm cu ea. Cand o simti rebela, ia-o de par, da-i palme peste fese, nu se supara.
Sincer eu nu am auzit de probleme majore la Almere. Tot ce stiu, e clasic: senzor airbag, vibratii, becuri arse, galagioasa si alte nimicuri. In cel mai rau caz: un rulment, ambreiaj si alte cateva chestii.

This post has been edited by spata2008: Sep 23 2008, 09:38 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klaxxy
post Sep 24 2008, 07:27 AM
Post #1183


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 25-January 08
Member No.: 116.170



Exact statistica asta m-a convins si pe mine sa cumpar Almera la inceputul anului 2007. Stiam ca modelul a fost scos din fabricatie la 31.12.2006, de aceea, in ciuda pretului absolut rezonabil, aveam rezerve sa iau Almera. Cand am vazut insa ce pozitie are in topul fiabilitatii nu am mai stat pe ganduri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roni10
post Sep 24 2008, 09:07 AM
Post #1184


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 19-September 08
Member No.: 118.000



Ms mult ca mi ai aratat topul asta chiar nu il stiam. In prinicipiu e bine ca masinile japoneze sunt pe printre primele in top ei pun mult pret pe fiabilitatea masini ca ei vand foare multe masini in america nu in euro si in general americani nu sunt prea grijulii cu masinile. Fata de noi care la noi masinile sunt ingrijite.
Eu mi am luat almera din pura intamplare. Am avut o dacie 1310 si am vandut-o si dupa aceea am inceput cautarile si au durat cam 5 luni de zile pana mi am cumparat masina. Am trecut pragul multor firme: renault m am uitat la clio dupa care la megan, dupa am fost la skoda m a uitat la octavia tour, am vrut sa imi iau citroen c 4 si tot asa am tinut-o vreo 5 luni am stat pe capu la astia de la reprezentante. Si dupa mult timp ce treceam mereu pe langa nissanu dupa stefan cel mare am intrat sa vad daca imi gasesc ceva si am avut o surpriza pur si simplu dupa ce m am uracat in masina asta mi s a pus pata pe ea sa o cumpar pur si simplu mi a placut f mult si cum arata si ce stia sa faca si marca. Si la cateava zile mi am cumparat-o si pana acum sunt multumit da stii ca ori ce om cand are ceva bun incepe sa ii caute defecte cel putin asa sunt eu.
Am si o intrebare asa ca un test comparativ ce parere aveti in noua almera" tida" si almera care s a facut inainte?
Mie sincer nu ma atrage deloc pt ca de la cum arata e o masina de compromis ei au facut o masina sa se vanda in felu cum arata pt ca e spatioasa. Motoarele pe tida au pus motoarele renault si acum a devenit un renault cu alta fata.
Nissanu almera arata a masina e joasa are liniile unei masini dragute nu a unui compromis.
Voi ce parere aveti ca o parelela nissan tida si nissan almera
aaaa ... si intrebare voi aveti vecini prietenosi care va zgarie masina?sau fac tot felu de chesti de genu asta masinilor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winter1966
post Sep 24 2008, 03:41 PM
Post #1185


sofer
***

Group: Membri
Posts: 71
Joined: 13-October 07
Member No.: 115.082



QUOTE (roni10 @ Sep 24 2008, 09:07 AM) *
Ms mult ca mi ai aratat topul asta chiar nu il stiam. In prinicipiu e bine ca masinile japoneze sunt pe printre primele in top ei pun mult pret pe fiabilitatea masini ca ei vand foare multe masini in america nu in euro si in general americani nu sunt prea grijulii cu masinile. Fata de noi care la noi masinile sunt ingrijite.
Eu mi am luat almera din pura intamplare. Am avut o dacie 1310 si am vandut-o si dupa aceea am inceput cautarile si au durat cam 5 luni de zile pana mi am cumparat masina. Am trecut pragul multor firme: renault m am uitat la clio dupa care la megan, dupa am fost la skoda m a uitat la octavia tour, am vrut sa imi iau citroen c 4 si tot asa am tinut-o vreo 5 luni am stat pe capu la astia de la reprezentante. Si dupa mult timp ce treceam mereu pe langa nissanu dupa stefan cel mare am intrat sa vad daca imi gasesc ceva si am avut o surpriza pur si simplu dupa ce m am uracat in masina asta mi s a pus pata pe ea sa o cumpar pur si simplu mi a placut f mult si cum arata si ce stia sa faca si marca. Si la cateava zile mi am cumparat-o si pana acum sunt multumit da stii ca ori ce om cand are ceva bun incepe sa ii caute defecte cel putin asa sunt eu.
Am si o intrebare asa ca un test comparativ ce parere aveti in noua almera" tida" si almera care s a facut inainte?
Mie sincer nu ma atrage deloc pt ca de la cum arata e o masina de compromis ei au facut o masina sa se vanda in felu cum arata pt ca e spatioasa. Motoarele pe tida au pus motoarele renault si acum a devenit un renault cu alta fata.
Nissanu almera arata a masina e joasa are liniile unei masini dragute nu a unui compromis.
Voi ce parere aveti ca o parelela nissan tida si nissan almera
aaaa ... si intrebare voi aveti vecini prietenosi care va zgarie masina?sau fac tot felu de chesti de genu asta masinilor


Roni sa stii ca si eu am facut alegerea cam tot asa , si am avut termen de comparatie de la Dacia 1300 pana la o perioada cu Audi Allroad ( al firmei.. din pacate pinch.gif ) dar mai constant sau mai mult timp Opel Ascona, Astra si Daewoo Nubira.

Cand am cumparat-o ma gandeam la o masina care sa fie si de familie, si buna pentru drumuri lungi si dese, fiabila si nu neaparat " flashy, de fitze" . Renault am refuzat din principiu, C4 tentant dar service-ul incert, VW scump fata de ce ofera, si Skoda Octavia Tour ma incadram la 1.4 dar motorul este prea mic. Intr-o doara am intrat si eu in showroom la Nissan si daca aveau POS o cumparam pe loc. Nu stiu de ce... mai era si o Primera dar asa mi-a placut .

Una peste alta nu regret. Daca era motorul de 1.8 eram mai bucuros, dar... asta e.

Cu vecinii.. nu prea am probleme. Ceea ce este adevarat este ca vopseaua este destul de sensibila. Eu mai am niste zgarieturi de pe la spalat, pietre... etc, dar la modul absolut rezonabil.

Tiida.... sick.gif Interiorul pare interesant, comfortabil, si destul de ingrijit. Dar....exteriorul este dezamagitor. Dupa cum spunea unul din colegii de forum (scuze dar nu imi amintesc cine , poate Arhi...) a spus ca urmatoarea nu va mai fi Nissan, pentru ca nu mai este Nissan ci Renault. Cred ca si la mine se va intampla la fel, daca Nissan nu scoate altceva . Qashqai interesant... dar ce as prefera, adica All mode este aproape la pretul Xtrail-ului, deci nu prea merita.....pentru mine.

This post has been edited by Winter1966: Sep 24 2008, 03:45 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roni10
post Sep 24 2008, 04:03 PM
Post #1186


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 19-September 08
Member No.: 118.000



Toate ca toate la cat costa masina isi merita fiecare banut si la ceea ce face si exact cum zicea un coleg pe forum daca stii sa te comportii cu ea stie sa fie si eleganta stie sa fie si sportiva stie sa fie atragatoare numai ca cel putin in cazul meu nu stiu ce am parca am un fix parca as cauta lucrurile care nu imi plac la ea nu stiu din ce cauza poate ca cand ai ceva vrei ceva si mai mult si poate daia ii gasesc tot felu de chichite. Dar oricum de fiecare data cand se urca o persoana noua in masina care nu s a uracat are o parere f f f f buna si s au uracat persoane cu masini mult mai scumpe si au ramas desptul de impresionati de felul in care se prezinta masina. Multi priteni au zis ca huruitul motorului de care se plange toata lumea si inculusiv eu ii da un farmec masini si o sportivitate , multa lume mi a spus lucrul asta.
Tida e un compromis facut de nissan pt a creste vanzarile. Tida un fel de Logan motor , cutie , si divere piese de la megan puse pe alta caroserie si ca si la logan si al semn........
I

Go to the top of the page
 
+Quote Post
spata2008
post Sep 25 2008, 08:49 AM
Post #1187


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 24-January 08
Member No.: 116.166



QUOTE (roni10 @ Sep 24 2008, 04:03 PM) *
Toate ca toate la cat costa masina isi merita fiecare banut si la ceea ce face si exact cum zicea un coleg pe forum daca stii sa te comportii cu ea stie sa fie si eleganta stie sa fie si sportiva stie sa fie atragatoare numai ca cel putin in cazul meu nu stiu ce am parca am un fix parca as cauta lucrurile care nu imi plac la ea nu stiu din ce cauza poate ca cand ai ceva vrei ceva si mai mult si poate daia ii gasesc tot felu de chichite. Dar oricum de fiecare data cand se urca o persoana noua in masina care nu s a uracat are o parere f f f f buna si s au uracat persoane cu masini mult mai scumpe si au ramas desptul de impresionati de felul in care se prezinta masina. Multi priteni au zis ca huruitul motorului de care se plange toata lumea si inculusiv eu ii da un farmec masini si o sportivitate , multa lume mi a spus lucrul asta.
Tida e un compromis facut de nissan pt a creste vanzarile. Tida un fel de Logan motor , cutie , si divere piese de la megan puse pe alta caroserie si ca si la logan si al semn........
I

e bine ca ai inteles ca la cat costa masina isi merita fiecare banut la fel am fost si eu la inceput dar acum mi-a trecut am zis asta e am dat putini bani pe ea adica la aceeasi bani puteam sa iau logan sau clio din 2004 am si avut putin noroc tiida este foarte spatioasa si este mai bine izolata fonic despre fiabilitate discutam peste cativa ani (. , , . ! .)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winter1966
post Sep 25 2008, 12:52 PM
Post #1188


sofer
***

Group: Membri
Posts: 71
Joined: 13-October 07
Member No.: 115.082



QUOTE (roni10 @ Sep 24 2008, 04:03 PM) *
Toate ca toate la cat costa masina isi merita fiecare banut si la ceea ce face si exact cum zicea un coleg pe forum daca stii sa te comportii cu ea stie sa fie si eleganta stie sa fie si sportiva stie sa fie atragatoare numai ca cel putin in cazul meu nu stiu ce am parca am un fix parca as cauta lucrurile care nu imi plac la ea nu stiu din ce cauza poate ca cand ai ceva vrei ceva si mai mult si poate daia ii gasesc tot felu de chichite. Dar oricum de fiecare data cand se urca o persoana noua in masina care nu s a uracat are o parere f f f f buna si s au uracat persoane cu masini mult mai scumpe si au ramas desptul de impresionati de felul in care se prezinta masina. Multi priteni au zis ca huruitul motorului de care se plange toata lumea si inculusiv eu ii da un farmec masini si o sportivitate , multa lume mi a spus lucrul asta.
Tida e un compromis facut de nissan pt a creste vanzarile. Tida un fel de Logan motor , cutie , si divere piese de la megan puse pe alta caroserie si ca si la logan si al semn........
I


In conditii normale de trafic si exploatare nu pot spune ca ma deranjeaza zgomotul motorului. Cand il urc peste 5000 ture atunci devine cu adevarat zgomotos, dar avantajul de a avea distributia pe lant, conteaza. Eu am 3 experiente cu curea distributie rupta, ( o data absolut din vina mea), si finalizate ieftin din fericire, si stiu sa apreciez.
Ca zgomot mai degraba ma enerveaza pe ploaie sau pe pietris zgomotul de la pasajele rotilor spate. De multe ori am impresia ca este un geam deschis.(sau spart...)

Altfel sigur ca daca faci comparatii cu AUDI, Mercedes...etc Almera iese dezavantajata. Dar punand in balanta pretul de achizitie, cel de exploatare, precum si faptul ca nu este un model tentant pentru utilizarea de catre terti pentru piese de schimb ( vezi oglinzile de Opel...etc) este o achizitie buna.

Cauti lucrurile care nu iti place pentru ca, desi ai ales si cu inima, parca ai un mic dracusor care te impinge spre ceva mai......altfel.Deci cauti un pretext pentru o noua achizitie, iar parerile de pe forum iti linistesc Ego-ul ca nu ai aruncat banii de pomana rolleyes.gif Fii linistit si altii sunt asa, chiar daca scriu sau nu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roni10
post Sep 25 2008, 01:27 PM
Post #1189


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 19-September 08
Member No.: 118.000



De schimbare nu se pune problema cat timp sunt multumit de masina nu am de ce sa o schimb plus ca acum ca sa iti shimbi masina nu faci decat sa pierzi bani , masina acum nu mai e o investitie buna e o investitie in care doar pierzi deci sunt multumit de ce am.
Mai vreau sa ii fac cateava mici imbunatatiri : sa ii pun 4 boxe jbl , niste jante de aliaj ca sa le tin pe astea de otel cu cauciucuri de iarna.
Voi reviziile unde le faceti? eu ma gandeam ca de anul asta sa mi le fac singur dar nu stiu sigur daca e bine sa le fac?
Ce parere aveti? o fi bine sa mi le fac singur
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klaxxy
post Sep 25 2008, 01:35 PM
Post #1190


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 25-January 08
Member No.: 116.170



Reviziile facute singur sunt foarte riscante. Nu este vorba (doar) de pricepere. Nu ai sculele necesare. Inevitabil, cand ajungi la un rulment, de exemplu, si nu ai depresorul care trebuie, il iei la ciocane. Din acel moment incepe sa isi piarda statutul de masina si trece spre cel de harb. Apoi ... cand stii care sunt parametrii motorului? Fara un computer + soft adecvat nu faci nimic. Masina are prea multa electronica, prea multa hidraulica pentru a risca.
Parerea mea ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spata2008
post Sep 25 2008, 01:56 PM
Post #1191


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 24-January 08
Member No.: 116.166



QUOTE (roni10 @ Sep 25 2008, 01:27 PM) *
.....
Voi reviziile unde le faceti? eu ma gandeam ca de anul asta sa mi le fac singur dar nu stiu sigur daca e bine sa le fac?
Ce parere aveti? o fi bine sa mi le fac singur

Cand am luat masina, in ianuarie, urma sa-i fac revizia de 3 ani sau 45.000 km. Am sunat la Badsi sa-i intreb cat costa revizia de 45.000 km si mi-au zis o suma aproape de 1.000 lei. Le-am zis ca nu vreau sa schimb decat filtrele si uleiul (placutele de frana au fost schimbate la 30.000) si mi-au zis ca asta-i pretul, aproximativ.
Am gasit o alta solutie: am apelat la un service bun. Am cumparat de la ei ulei si filtru si am primit schimb gratuit. Cat timp se scurgea uleiul mecanicul de acolo, contra sumei de 20 lei, mi-a facut si o mica revizie. Tot la ei am facut si unghiul de fuga. Filtrul de aer l-am schimbat eu, in 2 minute.
Reprezentantele sunt foarte scumpe.
Eu am zis ca o sa ma duc odata pe an sau la un an jumate, la service-ul din targ din Vitan, dau 250 lei si fac un test complet al masinii si ma scot mai ieftin decat la service-ul Nissan.
Oricum, revizii imi fac singur odata pe luna sau la doua luni. Adica: verific toate lichidele, nivelul uleiului, ascult motorul sa nu intervina un sunet ciudat, ridic fiecare roata pe cric si o verific sa nu aibe jocuri. De doua ori pe an ma duc la rampa si o verific.
Daca te pricepi putin, te scoti mai ieftin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roni10
post Sep 25 2008, 03:44 PM
Post #1192


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 19-September 08
Member No.: 118.000



Frate la revizii ma refeream la minimum adica la ceea ce poate face toata lumea: schimbat ulei, schimbat filtre, schimbat placute de frana adica astea minime. Nu ma refer la chestiile mai complicate cele mai complicate o sa le fac la un service pe care inca nu l am gasit sa lucreze bine si sa aiba si preturi bune. Daca aveti sfaturi si pt mine de un service astept sa imi dati si mie detalii . Multumesc anticipat
Si tot am aceea problema cu unn toncanit ca de planetara care se aude pe linie dreapta mai incet iar in curba dreapta mult mai tare iar atunci cand iau curba stang nu se aude nimik nimik si nu inteleg ce poate sa aiba. Masina e in garantie dar am fost la ala si s-a uracat un nene cu barba si a facut el tot felu de chestii cu masina si a zis ca nu se aude si a venit si un mecanic si tot la fel nu a auzit nimik si nu stiu ce pot sa fac ca sunt terminat imi sta pe creier troncanitul ala. e foarte ciudat nu e de la planetara nici de la pivoti nici de la bucsi nici de la etrier nu stiu de la ce poate fi. Din momentu cand mi a aparut mi au schimbat cei de la nissan rulmentu pe drepata si de atunci a aparut troncanitu si mi s a schimbat si putin volanu adica ca sa merg drept tre sa il tin 2 grate stanga de atunci nu stiu ce sa mai fac.
Astept si eu sugestii la problema mea. Multumesc si respect
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Sep 25 2008, 08:51 PM
Post #1193


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE (roni10 @ Sep 25 2008, 04:44 PM) *
...Si tot am aceea problema cu unn toncanit ca de planetara care se aude pe linie dreapta mai incet iar in curba dreapta mult mai tare iar atunci cand iau curba stang nu se aude nimik nimik si nu inteleg ce poate sa aiba. Masina e in garantie dar am fost la ala si s-a uracat un nene cu barba si a facut el tot felu de chestii cu masina si a zis ca nu se aude si a venit si un mecanic si tot la fel nu a auzit nimik si nu stiu ce pot sa fac ca sunt terminat imi sta pe creier troncanitul ala. e foarte ciudat nu e de la planetara nici de la pivoti nici de la bucsi nici de la etrier nu stiu de la ce poate fi.
Astept si eu sugestii la problema mea. Multumesc si respect


Dupa ce am schimbat TOT pe partea dreapta pentru a scapa de zgomotul/bataia asta pe care il/o am de la 1.000km(acum am 45.000 si n-am scapat de el), am ajuns la o concluzie: ABS-ul e de vina.

QUOTE (spata2008)
Sunt zile in care huruie si vibreaza in acceleratie pe la 3300 rpm de ma dispera.
Sunt zile in care e asa silentioasa, nu are nici o vibratie, motorul se tureaza asa lin, de-mi vine s-o pup, mai mare dragul mi-e de ea.
Acum nu stiu: ori am eu ceva, ori masina are ceva??? Eu "merg pe mana" ambreiajului, cred ca el face.


La mine vibreaza/uruie de la 3000rpm pana la 3200rpm. Eu cred ca-i de la tobe sau suporti/tampoane de motor/cutie/evacuare. Nu cred ca-i de la ambreiaj.

QUOTE (winter1966)
Cauti lucrurile care nu iti place pentru ca, desi ai ales si cu inima, parca ai un mic dracusor care te impinge spre ceva mai......altfel.Deci cauti un pretext pentru o noua achizitie, iar parerile de pe forum iti linistesc Ego-ul ca nu ai aruncat banii de pomana rolleyes.gif Fii linistit si altii sunt asa, chiar daca scriu sau nu...


Daca fiabilitate inseamna ca masina trebuie sa mearga oricum, numai sa mearga, atunci Almera e o masina fiabila. Si alte marci la acelasi pret pot face asta mult mai confortabil si fara batai. Eu n-am cum sa uit multele zile petrecute in service incercand sa rezolv problema cu bataia zisa mai sus. Si nu am rezolvat-o. Nu as mai cumpara Almera. In schimb, as cumpara X-Trail. whistling.gif
Probabil ca dupa ce o voi vinde (poate am noroc de un client surd si insensibil la vibratii), o sa-mi aduc aminte numai partile bune ale Almerei: consum mic, intretinere ieftina.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spata2008
post Sep 26 2008, 10:17 AM
Post #1194


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 24-January 08
Member No.: 116.166



QUOTE (Random @ Sep 25 2008, 08:51 PM) *
QUOTE (spata2008)
Sunt zile in care huruie si vibreaza in acceleratie pe la 3300 rpm de ma dispera.
Sunt zile in care e asa silentioasa, nu are nici o vibratie, motorul se tureaza asa lin, de-mi vine s-o pup, mai mare dragul mi-e de ea.
Acum nu stiu: ori am eu ceva, ori masina are ceva??? Eu "merg pe mana" ambreiajului, cred ca el face.


La mine vibreaza/uruie de la 3000rpm pana la 3200rpm. Eu cred ca-i de la tobe sau suporti/tampoane de motor/cutie/evacuare. Nu cred ca-i de la ambreiaj.

Am verificat pe sub masina. M-am uitat cu atentie la tampoane, le-am miscat cu un levier, par in regula.
Esapamentul e bine prins. Ciudat!
E bine ca nu vibreaza mereu. Asta ma pune pe ganduri.
Doua zile e impecabila, trei vibreaza ..... unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winter1966
post Sep 26 2008, 10:24 AM
Post #1195


sofer
***

Group: Membri
Posts: 71
Joined: 13-October 07
Member No.: 115.082



QUOTE (Random @ Sep 25 2008, 09:51 PM) *
QUOTE (roni10 @ Sep 25 2008, 04:44 PM) *
...Si tot am aceea problema cu unn toncanit ca de planetara care se aude pe linie dreapta mai incet iar in curba dreapta mult mai tare iar atunci cand iau curba stang nu se aude nimik nimik si nu inteleg ce poate sa aiba. Masina e in garantie dar am fost la ala si s-a uracat un nene cu barba si a facut el tot felu de chestii cu masina si a zis ca nu se aude si a venit si un mecanic si tot la fel nu a auzit nimik si nu stiu ce pot sa fac ca sunt terminat imi sta pe creier troncanitul ala. e foarte ciudat nu e de la planetara nici de la pivoti nici de la bucsi nici de la etrier nu stiu de la ce poate fi.
Astept si eu sugestii la problema mea. Multumesc si respect


Dupa ce am schimbat TOT pe partea dreapta pentru a scapa de zgomotul/bataia asta pe care il/o am de la 1.000km(acum am 45.000 si n-am scapat de el), am ajuns la o concluzie: ABS-ul e de vina.

QUOTE (spata2008)
Sunt zile in care huruie si vibreaza in acceleratie pe la 3300 rpm de ma dispera.
Sunt zile in care e asa silentioasa, nu are nici o vibratie, motorul se tureaza asa lin, de-mi vine s-o pup, mai mare dragul mi-e de ea.
Acum nu stiu: ori am eu ceva, ori masina are ceva??? Eu "merg pe mana" ambreiajului, cred ca el face.


La mine vibreaza/uruie de la 3000rpm pana la 3200rpm. Eu cred ca-i de la tobe sau suporti/tampoane de motor/cutie/evacuare. Nu cred ca-i de la ambreiaj.

QUOTE (winter1966)
Cauti lucrurile care nu iti place pentru ca, desi ai ales si cu inima, parca ai un mic dracusor care te impinge spre ceva mai......altfel.Deci cauti un pretext pentru o noua achizitie, iar parerile de pe forum iti linistesc Ego-ul ca nu ai aruncat banii de pomana rolleyes.gif Fii linistit si altii sunt asa, chiar daca scriu sau nu...


Daca fiabilitate inseamna ca masina trebuie sa mearga oricum, numai sa mearga, atunci Almera e o masina fiabila. Si alte marci la acelasi pret pot face asta mult mai confortabil si fara batai. Eu n-am cum sa uit multele zile petrecute in service incercand sa rezolv problema cu bataia zisa mai sus. Si nu am rezolvat-o. Nu as mai cumpara Almera. In schimb, as cumpara X-Trail. whistling.gif
Probabil ca dupa ce o voi vinde (poate am noroc de un client surd si insensibil la vibratii), o sa-mi aduc aminte numai partile bune ale Almerei: consum mic, intretinere ieftina.


La mine cu certitudine fiabilitate NU inseamna sa mearga oricum (as fi cumparat vechea Dacia..). Stiu care au fost problemele cu care din pacate te-ai confruntat. Totusi... vazand comentariile celorlalti posesori... cred ca ai fost foarte ghinionist.Foarte. Dar, ma intreb de ce oare nu ai incercat un service Nissan din Ungaria, doar esti aproape ? Nu sunt nici aia superspecialisti, dar sunt mult mai seriosi. Doar garantia este cel putin europeana.

Xtrail...da... cred ca l-as lua si eu, dar nu sunt acum pregatit de o astfel de cheltuiala , ca investitie nu este.


Apropo de vibratii la unul din Opelurile anterioare (un batran Ascona) aveam cam tot asa vibratii de la esapament. Si dupa ce un destept mi l-a refacut dupa sistemul Dacia , netinand seama de pozitionarea diferita a motorului implicit miscarea transmisa in esapament, problema a devenit mult mai serioasa. Deci poate usor sa fie imbatranite tampoanele elastice pe care este esapamentul si asta sa induca vibratii. Ambreiajul vibreaza in mod normal la ambreiere/debreiere si la alte turatii. Nu spun ca nu se poate intampla si altfel.

Apropo de bataie, la acelasi Ascona am avut tot asa o bataie si un zgomot ca si cum s-ar rupe ceva dar nimeni nu a reusit sa ii dea de cap. Cand am dus-o la verificarea obligatorie si a trosnit la intrarea in hala, mecanicul m-a intrebat daca sunt sigur ca nu vreau sa repar ceva inainte... Si apoi a spus ca nu intelege ca totul era perfect tehnic..... Bineinteles ca nici eu nu am inteles, dar am inteles ca nu este motiv de panica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klaxxy
post Sep 26 2008, 11:06 AM
Post #1196


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 25-January 08
Member No.: 116.170



Vibratiile pot avea mai multe cauze, de aceea trebuie identificate si tratate separat.
1. Motorul. Orice motor are o gama de turatii in care vibreaza (turatia de rezonanta). La Almera este pe la 3100-3300 rpm. Nu este bine sa mentineti mult timp motorul in acest interval (la motoarele mari, dar mari - peste 2000 cp, exista pe tahometru o zona rosie pe care este indicat sa o tranzitezi cat mai repede, atat in crestere cat si in scadere de turatie, si in care este interzis sa mentii motorul mult timp pentru ca se poate fisura blocul motor. Este cazul motoarelor navale, de exemplu). Va puteti da seama de acest fenomen stand pe loc, cu ambreiajul apasat si crescand lent turatia. La turatia de rezonanta masina incepe sa vibreze, uneori chiar puternic. Nu se poate remedia, este o problema ce tine de calculul motorului si de constructia lui. Trebuie doar evitata zona interzisa de turatii.
2. Transmisia. Tot lantul de transmisie (cutie, planetare, roti, suspensii, etc) are propriile frecvente / turatii de rezonanta. In general ansamblul este bine echilibrat dar nu odata se intampla ca pe un drum aparent bun, insa cu mici imperfectiuni de planeitate regulate (cazul stratului de asfalt depus la viteza constanta de agregatul de asfaltare - asta duce la foarte mici "valuri" echidistante pe supafata asfaltului) , la o anumita viteza (independent, deci, de turatia motorului sau de treapta de viteza), sa apara vibratii. Acestea sunt cauzate de intrarea intregii caroserii in rezonanta cu vibratiile produse de drum, si pot fi foarte suparatoare. Se evita prin cresterea / scaderea vitezei, minim cu 10 km/h. De mentionat ca vibratiile acestea pot aveal loc, pe acelasi drum, la viteze foarte diferite. Cauza este schimbarea frecventei de rezonanta a caroseriei functie de bagaje, pasageri, locul ocupat de acestea / acestia in masina, conditii meteo (in special forta si directia vantului), nivelul de carburant din rezervor, etc, etc.
3. Linia de evacuare. In general este o vibratie distincta. Apare la accelerarea puternica a motorului, chiar cu masina pe loc. Nu apare la cresterea lenta a turatiei. Zgomotul este de "parait" si, stand langa masina, realizezi rapid de unde vine. Asa se poate depista usor cauza: un colier slabit, o gaura in linia de evacuare, un tampon uzat. de regula sa elimina prin schimbarea elementelor defecte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarabostes
post Sep 26 2008, 12:41 PM
Post #1197


specialist
******

Group: Membri
Posts: 749
Joined: 3-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 64.446



Si la mine vibreaza motorul putin mai altfel in zona de 3000 ture, simt asta la drum lung si turatie constanta, dar nu e suparator, doar ca suna mai atlfel, prefer sa merg putin peste acest nivel.

la mine de cand m-a lovit unul in spate apare cateodata o vibratie la esapament, la plecare de pe loc, apare doar din cand in cand


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spata2008
post Sep 26 2008, 01:48 PM
Post #1198


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 24-January 08
Member No.: 116.166



QUOTE (klaxxy @ Sep 26 2008, 11:06 AM) *
Vibratiile pot avea mai multe cauze, de aceea trebuie identificate si tratate separat.
1. Motorul. Orice motor are o gama de turatii in care vibreaza (turatia de rezonanta). La Almera este pe la 3100-3300 rpm. Nu este bine sa mentineti mult timp motorul in acest interval (la motoarele mari, dar mari - peste 2000 cp, exista pe tahometru o zona rosie pe care este indicat sa o tranzitezi cat mai repede, atat in crestere cat si in scadere de turatie, si in care este interzis sa mentii motorul mult timp pentru ca se poate fisura blocul motor. Este cazul motoarelor navale, de exemplu). Va puteti da seama de acest fenomen stand pe loc, cu ambreiajul apasat si crescand lent turatia. La turatia de rezonanta masina incepe sa vibreze, uneori chiar puternic. Nu se poate remedia, este o problema ce tine de calculul motorului si de constructia lui. Trebuie doar evitata zona interzisa de turatii.
2. Transmisia. Tot lantul de transmisie (cutie, planetare, roti, suspensii, etc) are propriile frecvente / turatii de rezonanta. In general ansamblul este bine echilibrat dar nu odata se intampla ca pe un drum aparent bun, insa cu mici imperfectiuni de planeitate regulate (cazul stratului de asfalt depus la viteza constanta de agregatul de asfaltare - asta duce la foarte mici "valuri" echidistante pe supafata asfaltului) , la o anumita viteza (independent, deci, de turatia motorului sau de treapta de viteza), sa apara vibratii. Acestea sunt cauzate de intrarea intregii caroserii in rezonanta cu vibratiile produse de drum, si pot fi foarte suparatoare. Se evita prin cresterea / scaderea vitezei, minim cu 10 km/h. De mentionat ca vibratiile acestea pot aveal loc, pe acelasi drum, la viteze foarte diferite. Cauza este schimbarea frecventei de rezonanta a caroseriei functie de bagaje, pasageri, locul ocupat de acestea / acestia in masina, conditii meteo (in special forta si directia vantului), nivelul de carburant din rezervor, etc, etc.
3. Linia de evacuare. In general este o vibratie distincta. Apare la accelerarea puternica a motorului, chiar cu masina pe loc. Nu apare la cresterea lenta a turatiei. Zgomotul este de "parait" si, stand langa masina, realizezi rapid de unde vine. Asa se poate depista usor cauza: un colier slabit, o gaura in linia de evacuare, un tampon uzat. de regula sa elimina prin schimbarea elementelor defecte.

Am incercat asta si cu ambreiajul calcat si cu el ridicat. Nu vibreaza deloc.
Am turat si lent si rapid pana la 5000-6000 rpm si nu are nici o vibratie.
Toata vibratia apare atunci cand masina este in cuplu, adica atunci cand o accelerez.
Daca merg constant cu 3200 rpm, nu vibreaza. Daca am 3200 rpm si incep sa turez usor pentru ai mari viteza, atunci incepe vibratia.
Deci, totul se intampla in acceleratie, asta m-a facut sa cred ca este ambreiajul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klaxxy
post Sep 26 2008, 02:06 PM
Post #1199


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 25-January 08
Member No.: 116.170



Daca asa se manifesta este posibil sa fie ambreiajul (evident) dar si cutia. Insa nu cred ca este vorba de o vibratie proprie ci mai degraba un efect de amplificare ce apare atunci cand toate elementele lucreaza in forta. Faptul ca apare la aceeasi turatie dar numai in forta ma face sa cred ca tot motorul este generatorul vibratiei, dar cutia si ambreiajul actioneaza ca un amplificator. In plus si motorul va vibra mai puternic (dar la aceeasi turatie) atunci cand lucreaza in forta.
Este doar o parere. Nu ma bazez pe niciun studiu de specialitate, doar pe intuitia rezultata dupa cateva zeci de ani de stat intre masini si motoare, chiar daca nu sunt masini auto ci masini industriale.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Sep 26 2008, 08:06 PM
Post #1200


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



Winter, m-am gandit si la varianta cu Ungaria, dar dupa ce am incercat tot ce-am putut aici in Romania, m-am gandit ca n-o sa-mi schimbe ei pe garantie piesele unei masini cumparate in Ro. Oricum, m-am resemnat.

Totusi, ca sa ma conving, as vrea sa incerc sa scot "mufa" de la ABS si sa fac o proba, dar si in cazul asta, lichidul de frana trece prin circuitele ABS-ului, s-ar putea sa nu fie elocvent "testul". L-as face si asa, numai ca mi-e frica ca o sa am alte probleme dupa ce o sa repun "mufa" la loc. A mai incercat cineva asta? Poate cineva dintre voi sa-mi spuna daca risc ceva?

Chestia cu rezonanta/vibratia motoarelor e valabila, dar orice motor "modern" e echilibrat, de exemplu orificiile special facute pentru a echilibra vilbrochenul, totul e "gandit" in asa fel incat sa fie eliminate vibratiile. Mai mult, dac-ar fi asa, de ce numai motorul Almerei vibreaza? Eu cred ca e o chestie de tampoane sau rezonanta sitelor din tobe la o anumita turatie. La mine face si intr-a 4-a, la aceeasi turatie. Ce e mai nasol, e ca la 115-120km/h intr-a 5-a(viteza normala de "croaziera"), atunci e la turatia "vibranta". Tre sa merg ori pana in 100km/h, ori peste 130 ca sa evit vibratiile....ceea ce n-ar fi rau daca n-am trai in Romania. Pentru mine nu e asa deranjanta vibratia asta, bataia aia de pe dreapta ma "omoara".






--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

88 Pages V  « < 58 59 60 61 62 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 04:37 PM