Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Almera - bune, rele, service
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
Xalanx
Sunt proprietarul unui Almera de 1.5 litri pe benzina, varianta Acenta. Am mai intalnit in diverse locuri oameni care cautau informatii despre masina asta si iata ca va pot "servi" cu cate ceva.

Bune:
- masina e surprinzator de agila, pentru motorul de 1.5, chiar cu greutatea de 1.26 tone. Chiar incarcata la maxim, 5 persoane plus portbagaj indesat (si nu cu sticle goale de plastic), se duce foarte frumos.
- la viteze mari se comporta excelent, am mers cu 170 km/h cu ea (o sa-i dau si mai mult) si nu simti viteza aia, nu trepideaza nimic. Extrem de stabila.
- consumul este acceptabil. Fara AC in afara localitatii poate ajunge la 5.1 %. In oras, in functie de cum mergi este intre 7 si 8.5. Cu AC ajungi si la 9 sau mai mult.
- loc suficient in interior, dar persoana care sta in mijloc in spate e de preferat sa fie un copil.
- portbagaj incapator (355 litri, fata de sa zicem 282 cat are Citroen C4)
- directia excelenta, masina se aseaza foarte bine pe drum; manevrele in locuri inghesuite nu dau bataie de cap.

Acum, dupa 2000 si ceva de km, avem si niste
Rele:
- franele scartaie. La viteza mica, nu la viteza mare. Dar e enervant.
- un greieras in bord, undeva la tweeter-ul din stanga. Nu e foare deranjant, dar... el exista, nu? Sunetul aproape se confunda cu motorul, daca apas putin pe bord acolo dispare.
- geamul din dreapta deschis la jumatate in conditii de drum de tara troncane.
- stopul dreapta spate face condens
- pedala de ambreiaj SCARTAIE!!! Asta e fenomenal. Dar scartaie infernal.
- aerul conditionat (in functie de puterea la care merge) are un impact considerabil asupra felului in care "trage" masina. Bine, nu urci panta cu a doua, da' totusi...

Service:
- am fost cu problema cu ambreiajul. Si cu o zgarietura (cheie, "prieteni") pe capota. Au reparat ambreiajul si a tinut... pana m-am intors la birou, de la service. Este vorba de arcul de readucere a pedalei, care se freaca de ceva. Impins intr-o parte merge, dar inevitabil revine in pozitia in care produce scartaitul.
- la faza cu zgarietura: "da, vopsim capota... dar daca nu iese aceeasi culoare?" Mi s-a parut o remarca absurda.
- evident ca asa zisa reparatie a ambreiajului m-a determinat sa sun din nou la service. Raspuns: "da, deci n-a tinut... pai o sa vorbesc si eu cu baietii sa vedem ce solutie adoptam". Era vorba de lansat sateliti pe orbita si interlocutorul era directorul tehnic, de la Nissan din Pitesti.

De saptamana viitoare intru in concediu si intentionez sa-mi pun la punct problemele astea. O sa mai scriu pe forum despre cum a mers.
Xalanx
Nu am ajuns inca in service, peste vreo 2-3 saptamani ajung. Intre timp am fost la Bucuresti si i-am dat 190 km/h pe autostrada. Era cam aglomerata, n-am avut unde sa-i dau mai mult, dar se ducea linistita. La 190 masina e cat se poate de stabila, singurul lucru care indica viteza asta pentru un pasager care nu se uita pe geam e zgomotul motorului, pentru ca Almera e cam "noisy" la turatii mari. In rest, poti sa-ti pui caietul pe bord si sa scrii linistit, nu te misca. Cred ca am facut autostrada in cam 35-40 de minute, cu o medie de vreo 170 (aproximativ).
Deci masina ca performante e super, face banii. Dar aceste mici detalii care reusesc sa enerveze, gen greierasi, scartaituri si altele... inca mi se pare inadmisibile.
dan28486
Am si eu un Almera Visia(sedan) de un an jumate ... si sunt destul de multumit de el. Si la mine scartie frana, si la turatii mari e cam zgomotoasa (am inteles ca e si din cauza faptului ca are lant de distributie, nu curea de distributie). Singura problema care ma deranjeaza, e ca uneori nu intra in mars-arriere direct, trebuie sa o bag in alta viteza si abia dupa aceea intra !?!?!?
Am fost la prima revizie si le-am zis de problema dar mi-au zis ca nu e asa grav dar daca persista sa revin sa vada ce se poate face. Apropos de prima revizie am sunat aici in Timisoara sa vad cat face si mi-au zis ca in jur de 5-6 milioane ... pana la urma am fost la Arad si mi-au luat 2,5 milioane (service autorizat bine-nteles).
In rest am prins si 200km/ora in panta pe autostrada (cu masina incarcata) ... si cred ca mai mergea ... pana la 170-180 km/ora e ok, dar peste deja nu o mai conduceam eu;
Numai bine!
Xalanx
QUOTE(dan28486)
Am si eu un Almera Visia(sedan) de un an jumate ... si sunt destul de multumit de el. Si la mine scartie frana, si la turatii mari e cam zgomotoasa (am inteles ca e si din cauza faptului ca are lant de distributie, nu curea de distributie). Singura problema care ma deranjeaza, e ca uneori nu intra in mars-arriere direct, trebuie sa o bag in alta viteza si abia dupa aceea intra !?!?!?
Am fost la prima revizie si le-am zis de problema dar mi-au zis ca nu e asa grav dar daca persista sa revin sa vada ce se poate face. Apropos de prima revizie am sunat aici in Timisoara sa vad cat face si mi-au zis ca in jur de 5-6 milioane ... pana la urma am fost la Arad si mi-au luat 2,5 milioane (service autorizat bine-nteles).
In rest am prins si 200km/ora in panta pe autostrada (cu masina incarcata) ... si cred ca mai mergea ... pana la 170-180 km/ora e ok, dar peste deja nu o mai conduceam eu;
Numai bine!


Pentru problema cu marsarierul: incearca sa-i dai un "sprit". Cu ambreiajul calcat apesi odata scurt pe acceleratie, dai drumul la ambreiaj, apoi il calci din nou si bagi in viteza.
Interesanta teoria cu zgomotul provocat de lant. Cred ca este posibil.
dan28486
Chestia cu lantul de distributie mi-au zis-o cand am cumparat-o ... nu ma pricep prea bine la masini (acum invat) da-i cred pe cuvant ... deocamdata. O sa incerc si ce mi-ai zis cu mars-arrierul ... cand mi-am facut revizia cei de la service mi-au zis sa trag dreapta de schimbator si sa astept putin , dar parca tot nu functioneaza. Mi-au zis ca e ceva problema de sincronizare??? oricum cert e ca mergea bine la inceput, iar acum trebuie sa fac tot felul de smecherii sa dau cu spatele... Apropos filtrul de polen stii cumva pe unde este?
Mersi
Xalanx
QUOTE(dan28486)
Apropos filtrul de polen stii cumva pe unde este?
Mersi


Nu stiu. Daca nu cumva este in aceeasi carcasa cu filtrul de aer (in dreapta).
Random
As dori daca se poate sa-mi spuneti si mie unde in Arad e service-ul autorizat Nissan, adresa sau numar de tel., ceva...O sa fiu "fericitul" posesor al unui Nissan Almera 1.5 Visia si sunt foarte interesat de tot ce inseamna intretinere, costuri...etc
Xalanx
Sa stapanesti sanatos masina! Sa stii ca e o masina buna, incapatoare si suficient de puternica la motorul de 1.5.
Service-ul in Arad, conform site-ului oficial Nissan Romania vine asa:


Showroom
Adresa Calea Bodrogului nr. 10, Arad, Jud. Arad - Arad
Director Victor PICA
Sef vanzari Adrian PICA
Tel 0257/281.995.
Fax 0257/280.794.
Email getax@rdsar.ro


Atelier
Adresa Calea Bodrogului nr. 10, Arad, Jud. Arad - Arad
Sef atelier Anton ILICA
Sef piese
Tel 0257/281.995.
Random
Multumesc.
Dar nu era vorba de service-ul oficial Nisssan, ci de "un service" autorizat (cel de care vorbea dan28486) unde manopera e mai mica decat la Nissan
Random
De ex. la service-uri oficiale prima revizie e cel puti 4.000.000. Dan28486 spunea de un service autorizat in Arad la care aceeasi operatie a costat 2.500.000. Unde e service-ul asta?
dan28486
Eu stau in Timisoara si cel de aici e mai scump decat in Arad... ambele autorizate(sau oficiale cum vreti sa le ziceti pentru Nissan ,bine-nteles)
Am fost acum o saptamana la cel de aici ca mi se apridea becul de la airbag si centuri pretensionate intermitent ... n-a facut contact probabil la un moment dat si trebuia doar resetat in cazul in care acum era ok. Am aflat ca era vorba de airbagul lateral(din scaunul din dreata). In fine totul s-a rezolvat in 5min.
L-am intrebat printre altelele de ce ne pun sa mergem cu masina la Arad!?, adica de ce mi s-a spus ca o revizie la un an costa intre 5-6milioane ... pe cand la un renault Clio costa in jur de 3 (tot la ei)...i-am zis si ca am fost la Arad si a costat 2,5mil.
Mi-a raspuns ca poate mi s-a spus pretul pentru motorizarea maxima si ca nici la ei de fapt nu costa atat bla, bla, ... in concluzie a incercat sa ma abureasca dar nu a reusit.

Numai bine!
Random
Pentru Dn. Dan28486
Mi-a venit masina. E super(cel putin pentru mine). Si eu stau in Timisoara. Totusi, nu mi-ati dat adresa si/ sau nr. de tel al serviceu-lui din Arad. Un prieten care are tot Almera, ma asteapta sa-i spun unde e service-ul asta ca sa se duca sa-si faca revizia de 30.000.
Random
Va multumesc f.f. mult dn. Dan.
Acum am vazut mesajele cu adresa lasate de dvs. Din pacate, am trimis "post-ul" anterior fara sa verific mesajele. Scuze.
Gica63019
QUOTE(alin33912)
Pentru Dn. Dan28486
Mi-a venit masina. E super(cel putin pentru mine). Si eu stau in Timisoara. Totusi, nu mi-ati dat adresa si/ sau nr. de tel al serviceu-lui din Arad. Un prieten care are tot Almera, ma asteapta sa-i spun unde e service-ul asta ca sa se duca sa-si faca revizia de 30.000.


Oficial sau neoficial, service-ul trebuie sa fie autorizat de Nissan. Lista acestora o gasesti pe www.nissan.ro sau suni la 203.88.77 sau o iei din carnetul de intretinere. Daca esti cu masina in garantie e pacat sa nu te duci in reteaua autorizata, pentru ca altfel risti sa pierzi garantia (de fapt nu risti, chiar o pierzi).

In rest, iti doresc s-o stapanesti sanatos.
Random
Multumesc de urare. Din pacate am si niste probleme cu ea.
- Cum a mai spus cineva aici, sunt zgomote in usa dr.fata cand geamul e putin deschis.
- Nu merge radio pe FM(radioCD este cel incorporat in bord din dotare), merge pe AM,MW, pe CD, dar nu merge pe FM. Am fost la service AutoEuropa din Timisoaraunde le-a luat 3 ore sa desfaca plasticele ca sa ajunga la radioCD, dupa care au ajuns la concluzia ca trebuie inlocuit, drept care au trimis o "alerta" la Bucuresti. Raspunsul la alerta presupune o rediagnosticare a defectului(cred ca n-au comletat corect "alerta" trimisa la Buc.), deci inca o zi pierduta(sunt programat pe 3 Ian 2006 si prima diagnosticare a fost facuta pe 14 Dec 2005) pe la Autoeuropa.
Asa ca daca n-aveti timp de pierdut EVITATI pe cat posibil Autoeuropa din Timisoara.
Tarabostes
Si eu am aceasta problema, masina are doua saptamani. A fost cineva la service?
dan28486
Aceasi problema ??? cu radioul?
Din pacate mesterii de la Autoeuropa Timisoara sunt mosteniti odata cu cladirea ... in afara de faptul ca service-ul pt. Nissan se face in acelasi loc si cu aceeasi oameni de la Dacia.
Renault Timisoara e separat dar tot nu am auzit lucruri bune despre ei ...
Si eu am fost sa-mi arate cum se pune casetofonul-ul in bord si cand am vazut ca vrea sa intre unu' cu surubelnita direct intre plasticurile alea de acolo i-am zis vreo doua dupa care si-a pus o carpa in varful surubelnitei... tot nu a reusit nimic ... s-au mai uitat pe calculator sa vada cum se deschide si tot degeaba ... am plecat rapid ca imi stricau bordul clar.
Pana la urma mi l-am pus eu sub butoanele alea de ventilator si clima , ca mai sus nu am reusit nici eu ... oricum sta excelent.
Cred ca ar trebui facuta o sesizare la Nissan Romania, si chiar de dincolo ... poate isi schimba abordarea.
Un an bun!
Random
Am "noutati"

Azi m-au sunat cei de la AutoEuropa sa ma anunte ca s-a aprobat de la Bucuresti inlocuirea RadioCD-ului si luni o sa faca comanda pentru el. Avand in vedere ca le-a luat o (una) luna de zile sa se convinga ca radioul e defect, sper ca pana la Paste sa-l aduca si pana la Craciunul urmator sa-l monteze.
De zgomotul din zgomotul din usi nici nu le-am mai zis, astept sa se faca vremea frumoasa si-l rezolv eu.
Mi se pare ca consuma cam 10% in oras, dar merita daca ma gandesc ca si Loganu' lu' fratemiu mananca la fel.
In rest numai bine.
Tarabostes
Am facut in jur de 1300 de Km pana acum si grosso modo masina imi place. Insa imi scartzaie diverse, mai nou hayonul la inchidere si deschidere dar si altele pe la bord, iar unul dintre stopuri a facut condens. Ce e drept nici nu prea am avut timp si nici vremea asta nu ma imbie sa arunc o privire mai atenta.
Farurile mi se pare ca bat extrem de prost, inclusiv reglate pe pozitie inalta ( de faza scurta vorbesc ) tre sa vad daca exista sii un reglaj direct pe far. Intrebarea este daca merita mers la service pentru probleme marunte?
Xalanx
QUOTE(gabi64453)
Am facut in jur de 1300 de Km pana acum si grosso modo masina imi place. Insa imi scartzaie diverse, mai nou hayonul la inchidere si deschidere dar si altele pe la bord, iar unul dintre stopuri a facut condens. Ce e drept nici nu prea am avut timp si nici vremea asta nu ma imbie sa arunc o privire mai atenta.
Farurile mi se pare ca bat extrem de prost, inclusiv reglate pe pozitie inalta ( de faza scurta vorbesc ) tre sa vad daca exista sii un reglaj direct pe far. Intrebarea este daca merita mers la service pentru probleme marunte?


Depinde de service. La mine a meritat. Sa-ti dau un hint pentru treaba cu stopul aburit. Si la mine a fost exact aceeasi problema. Am fost la service, baietii l-au desfacut si problema era unul din tuburile in unghi drept pentru aerisire, care se infig in masticul ala care izoleaza. Era indreptat in sus in loc sa fie indreptat lateral, cu alte cuvinte colecta apa masiv in stop si chiar si in portbagaj. Au si englezii indienii lor...
Uita-te si in portbagaj daca e ud, eu n-am sesizat prea devreme problema, apa se strangea la roata de rezerva.

Farurile mi se par destul de ok, hm... pe faza lunga.
Dragos64522
Apropos de lumini: si mie mi se pare faza scurta cam neinspirat reglata, parca nu lumineaza deloc in lateral.
Nu stiu cum este la modelul cu facelift, dar la al meu (2001) luminile de bord sunt cam chioare pe gustul meu, ar fi fost bun un buton de reglare a intensitatii.
Daca tot le-am insirat aici pe "cele rele": mai am o problema cu dezaburirea geamurilor laterale din spate, unde aerul conditionat nu ajunge prea usor...
Xalanx
Faza scurta e bunicica.. hai sa zic suportabila. In general, in oras unde exista lumina din mai multe directii (mai un stalp luminat, mai o firma ceva) nu am probleme. In afara insa, pe cate un camp pustiu ar trebui sa merg cu 70 la ora cel mult sa fiu sigur ca pot reactiona prompt in caz de nevoie. Insa faza lunga e chiar buna. Se vede pana departe.

Eu am Almera cu facelift-ul de prin 2003 parca. Intensitatea luminii la computerul de bord este reglabila, are light si dark. Cand aprinzi farurile trece in mod automat pe dark, dar o poti trece inapoi pe light daca vrei. Vitezometrul si celelalte se vad perfect.

Referitor la geamurile din spate. Daca ai pasageri in spate, e ceva mai dificil, pentru ca vor respira spre geam si evident se va aburi. In cazul asta, indreapta duzele de aer catre in sus spre centru, sa va incalzi de sus, mai uniform. La mine a mers treaba asta. In cazul in care nu ai pasageri in spate, singurul lucru de care trebuie sa ai grija, este ca nu cumva vreuna din duze sa bata in lateral, catre geamuri. E aer cald, geamul rece - condens.
Tarabostes
Pt mine combinatia ideala pentru dezaburire este aer cald, treapta 2 la ventilator, flux aer orientat catre luneta, fara AC, aer proaspat nu recirculat, si in general merge. Imi pare rau ca nu am si oglinzi incalzite dar asa a fost bugetul.
lucian66592
Salutare tuturor,

Sunt posesorul unui autoturism Nissan Primera, de aproape doi ani si a venit momentul sa achizitionez un autoturism pentru sotie(probabil un Almera hatch-back sau un Micra).Va fi tot un Nissan, in primul rand pentru profesionalismul si calitatea serviciilor de care am avut parte in service.Am citit pe forum de problemele pe care le-au avut altii in service, insa sa stiti ca problemele apar in orice service, indiferent de marca.Ideea este ca ale mele au fost tratate intodeauna cu profesionalism, iar faptul ca uneori am asteptat dupa o piesa mai mult decat mi se parea firesc, nu este neaparat din vina celor de la Auto Europa, doar nu o fac ei.
Rog posesorii de Micra si de Almera sa-mi spuna parerea lor despre autoturismele lor.
Multumesc.
Xalanx
Almera:

plusuri:
- fiabila (pana acum)
- confortabila
- rezistenta la tratamente mai "dure" - drumuri la tara in mod constant, in principiu, incarcata din greu de multe ori
- dotata cu aproape tot ce ai putea dori la varianta Acenta
- foarte manevrabila
- motorul de 1.5 e suficient. Cu cel de 1.8 ai deja un hot-hatch.
- consum ok
- incalzeste repede habitaclul iarna
- e foarte stabila in curbe

minusuri:
- cd player-ul nu poate derula in cadrul melodiei... :furios:
- oarecum zgomotoasa peste 130 km/h
- farurile nu sunt extraordinare pe faza scurta

cam putine minusuri, ce-i drept...
Arheopterix
Am o Almera 1.8 sedan cu 21000km.
La plusuri :Sta bine pe sosea,si in viraje.
Garda destul de mare.
Fiabilitate.
Consum bun.
vizibilitate buna.
Frane bune.

La minusuri:
Centurile de siguranta din fata,cand le deschid,trebuie ajutate sa intre in lacasul lor.
Daca scaunul soferului e sus la maxim(cand conduc in oras) nu pot folosi parasolarul (nu mai vad nimic) .Nu sunt gigant am 184 cm.
Bancheta spate cu putin loc la picioare.
Scaune nu f comode in fata.
G e o r g e
QUOTE
Daca scaunul soferului e sus la maxim(cand conduc in oras) nu pot folosi parasolarul (nu mai vad nimic) .Nu sunt gigant am 184 cm.


e normal
Arheopterix
Normal poate ptr ninja aia mici care mi-au fabricat masina....
Asta inseamna ca daca ai 190 si scaunul coborat ,tot nu poti folosi parasolarul.
Random
[quote="lucian66592"]Salutare tuturor,

...in primul rand pentru profesionalismul si calitatea serviciilor de care am avut parte in service.Rog posesorii de Micra si de Almera sa-mi spuna parerea lor despre autoturismele lor....

elogiul adus celor de mai sus mentionati de dvs. este exagerat, bineinteles asta daca nu cumva lucrati acolo. Poate primiti si un set de covoare "cadou" :scratchchin: .
Almera e o masina BUNA, si atat.Nu straluceste prin nimic fata de competitori, decat poate prin pretul scazut, care s-ar justifica numai daca ne gandim ca modelul o sa dispara definitiv in curand. Am vazut ca a zis cineva ca nu se deruleaza melodia la cd: complet gresit daca e vorba de CD-ul instalat din fabrica pe almera. CD-ul are un sunet de o calitate extraordinara, e chiar unul dintre avantaje fata de competitori. La drum e zgomotoasa, la a mea la o turatia de 3000 in treapta a 5-a intra tobele in rezonanta(cred) ca e un zgomot ciudat, dar dispare daca se depaseste turatia sa se incetineste. Mai sunt ceva zgomote in usile fata cand geamul e deschis putin. In rest de fiabilitate la Almera n-am ce zice pt. ca am numai 1500km.
Micra, ...nu-si merita banii. E prea putina masina de banii aia. Bineinteles asta e parerea mea.
Xalanx
@alin33912 - cum zici ca derulezi in cadrul melodiei? Adica fast forward si rewind? Evident, am cd-ul cu care a venit din fabrica.
Nu stiu daca lucian lucreaza la Nissan, dar pot spune ca dupa o mica neintelegere la inceput, cei de la service din Pitesti au dovedit un profesionalism exemplar. Cu alte cuvinte nu pot decat sa-i laud si nu sunt frate de cruce cu nici unul de-acolo.
Almera e o masina buna, intr-adevar. Straluceste suficient prin pret. Adica o iei la pret de masina de clasa mica, ea fiind o compacta.
Bine, unora le mai plac si alte chestii, comparativ cu alte masini. Spre exemplu computerul de bord, care nu are un ecran de 5x2 cm, calitatea sunetului (spre deosebire de Focus - parerea mea), garda la sol generoasa - spre deosebire de C4, tabla TZAPANA de pe ea - lucrul asta s-a dovedit si in cazul unui accident destul de urat pe care l-am avut asta vara, portbagajul incapator - spre deosebire din nou, de C4. Etc, etc...
Unora le mai place si design-ul. Oameni ciudati.
In rest, e un hatchback de familie BUN. Imi permite sa-mi duc copilul la gradinita si nevasta la serviciu in conditii excelente.

Zgomotul geamurilor (deschise) de la usile din fata o sa-l gasesti la mai multe masini, nu numai la Almera.
Este ciudat zgomotul ala la 3000 rpm. In locul tau as face o vizita in service.

Da, si uite ca mi-am amintit, voiam sa intreb posesorii de Almera: cat de confortabila vi se pare masina? O parere pertinenta ar fi dupa un drum foarte lung. Eu am mers maxim 450 km si nu m-am simtit deloc obosit. Pasagerii de asemenea.
lucian66592
In primul rand doresc sa va multumesc tuturor pentru sfaturile pe care le-am primit de la voi si care ma ajuta foarte mult in a lua o decizie.
Referitor le "elogiile" aduse celor de la Auto Europa, pot sa va spun doar ca este vorba de o buna colaborare, lucru pe care l-am constatat dupa 87.000 km si cel putin 10 intrari in service, exact ceea ce spune si Xalanx.Presurile nu le-am primit cadou, le-am cumparat si au fost destul de scumpe, aproape 3.000.000 doar pentru inscriptionarea cu Nissan Primera.
Despre Micra, am citit multe lucruri bune, singurul lucru care ma face sa stau pe ganduri este pretul.Totusi nu am primit nici un raspuns de la vreun posesor de Micra.SUNT CHIAR ATAT DE PUTINI???
Dragos64522
La Almera as adauga:
+ spatiul generos din interior, franele (cred ca s-a mai zis), pozitia de condus (usor mai joasa)
- vizibilitate proasta din cauza montantilor

Despre Micra, nu stiu prea multe, pare o masina haioasa de oras...parca cam scumpa ?
Mumu
Am vazut aici multe lucruri interesante avind in vedere ca intr-o saptamina imi vine si mie masina(1,5 Visia hatchback).Greu de tot a fost sa ma decid(unii dintre voi poate stiti ca ne-am mai intilnit si pe alte topicuri),dar din ce citesc aici constat ca am facut o alegere buna.Oricum voi reveni cu parerile mele pro si contra dupa aceea.Am ales acest model din cauza faptului ca nu am vrut "sa ma intind mai mult decit mi-e plapuma",cum se mai spune,si din cauza faptului ca sedanul Visia nu e in stoc in Bucuresti,cu toate pilele pe care le-am pus in functiune(altfel ar fi trebuit sa astept 2-3 luni sa o fabrice).Din cite am fost informat masina este destul de sigura(ma refer aici la elementele de siguranta)aducindu-mi aminte de vorbele cuiva care spunea ca s-a in infasurat cu una dupa un copac si a iesit de acolo fara nici o zgirietura(Doamne fereste!!!).Nu vreau sa par un mare nepriceput,totusi,poate imi spune si mie cineva ce afacere mare sau mica faci daca ai oglinzi incalzite. arigato.gif
Xalanx
Cristian, felicitari pentru alegere. Sa stapanesti sanatos masina, fara incidente. Asteptam impresii biggrin.gif

Oglinzile incalzite ar trebui sa se mentina uscate cam pe orice fel de timp. Bineinteles daca ploua si ploaia bate chiar in oglinda cumva oblic, nu e posibil. Sincer, nu mi se pare ceva extrem de dezirabil. Pur si simplu sterg oglinzile si plec la drum.
Random
Eu am varianta Visia, dar banuiesc ca capabilitatile CD-player-ului sunt aceleasi. La mine se poate derula in timpul melodiei pe CD daca tin apasat tasta ">>".
Cu zgomotul(vibratia) care zic eu ca vine de la tobe, o sa ma duc la service cand trebuie sa-mi schimbe CDplayerul, poate o sa depisteze ei ceva.
Xalanx
QUOTE(alin33912)
Eu am varianta Visia, dar banuiesc ca capabilitatile CD-player-ului sunt aceleasi. La mine se poate derula in timpul melodiei pe CD daca tin apasat tasta ">>".
Cu zgomotul(vibratia) care zic eu ca vine de la tobe, o sa ma duc la service cand trebuie sa-mi schimbe CDplayerul, poate o sa depisteze ei ceva.


Haaa!! Deci intr-adevar in mod normal merge daca tii apasata tasta >>. Gata, maine le fac o vizita. Daca tu ai Visia si la tine merge, si la mine trebuie sa mearga pentru ca am Acenta. O sa-i "sinucid cu sicul de la baston", ca in Caragiale.
dana67269
Ciao, sunt noua pe forum, asa ca sa nu fiti rai daca o sa mai scriu si prostioare. am Micra, am luat-o din Ungaria cand inca nu exista Nissan in Timisoara( 2002), si sunt foarte multumita de ea. Prietenul meu la inceput a ras de broscuta mea, dar dupa ce a condus-o prima data nu a mai zis nimic :clapping: . Cred ca pt o fata e masina perfecta, oricum inca nu am vazut vreun barbat in Micra, dar daca as vedea unul la semafor cred ca ne-am saluta ca intre fete :flower:
Arheopterix
Acum ceva timp, la cateva sapt dupa accidentul lui Teo Peter,un alt angajat al ambasadei SUA ,a facut un accident in care si-a pierdut viata .
Era pe Buc-Ploiesti.
Conducea un Grand Cherokee,si s-a ciocnit cu 2 masini.
Prima era o Almera.Frontal.
Pasagerii din Almera au scapat (erau legati) Americanul a decedat pe loc.
Xalanx
@Arheopterix - impressive! Am constatat si eu (din nefericire chiar pe pielea mea) cat de solida e Almera. Are tabla, nu gluma!
dana67269
:death: pacat de el daca era tanar, oricum angajatii ambasadelor merg toti ca niste apucati, cred ca imunitatea e valabila si in caz de accidente...
Dumnezeu sa ii pazeasca sufletul
Xalanx
offtopic.gif Rest In Pieces cred ca a iesit de fapt.
dana67269
si eu am lovit masina pe dedesupt iarna trecuta si s-a spart rezervorul de ulei, si apropos de cei de la Autoeuropa nu am avut probleme cu ei, dar nici nu pot da zic cu mana pe inima ca mi-au reparat repede broscuta, a durat 4 zile Mi-au zis ca e iarna si sunt multe masini lovite si de aia dureaza mai mult. da am inchiriat de la ei alta masina. mai rau a fost ca am zgariat-o ca era mare si nu puteam sa o parchez, dar baiatu de acolo a fost un dragut si nu s-a suparat :flower:
Arheopterix
Despre servicul Badsi din Buc:

Am avut nevoie numai de revizii,dar partea de mecanica e ok.
Poti sta langa masina si sa vezi ca se schimba uleiul,filtru,piesa etc.
Inginerul verifica personal tot.
Nu am auzit multi nemultumiti.
Unii nemultumiti,erau cu Nissanuri mai ciudate (modele americane sau mai rare)care bineinteles nu se stie prea multe despre ele si e problema si cu piesele.

Treaba e alta la tinicigerie /vopsitorie...
Am avut o zgarietura de cheie,de cca 10 cm.
Am fost programat dar m-au rechemat de 2 ori pana au primit masina.
Au tinut-o 4 zile!!!!!
Cand am primit-o inapoi,era stropita in 3 locuri cu lac.Parca a fost vopsita in fata blocului!
Manerul de la interiorul usii (de care se trage ca sa se inchida) nu era starns si am ramas cu el in mana.
Ornamentul de pe usa ,dupa 10 zile s-a desprins partial.
Am fost,si l-au prins din nou.
Iar ptr o f. scurta perioada de timp.
Saturandu-ma am apelat la o cunostinta,care in fata casei ,in 10 min ,a lipit ornamentul care de un an inca nu s-a desprins....
Asa ca mari discrepante intre mecanica si tinichigerie.
Mumu
Nu am luat inca masina dar din vizitele mele le dealer am observat un lucru care m-i se pare rusinos pentru japonezi care sunt atit de meticulosi in ceea ce fac:lipsa scutului la motor.Mi-a explicat dealerul ca are doua traverse care protejeaza baia de ulei si atit.Cei care ati facut mai multi km cu ele ce-mi puteti spune de acest lucru.Ma gindesc ca pe linga lipsa de protectie a motorului compartimentul se murdareste foarte repede,nu stiu...Astept informatii de la "Almeristi".
Xalanx
Am 8000 km cu masina si vreau sa spun ca motorul este surprinzator de curat. Nu stiu cum se face treaba asta, mai ales ca am mers mult la tara, unde drumurile sunt destul de offroad, am avut situatii cand am intrat cu roata aproape jumate in noroi, baltoace cat cuprinde, etc. Masina are o garda la sol generoasa, deci nu cred ca ar trebui sa-ti faci griji. Oricum, cei din Pitesti stiu problema cu scutul si mi-au spus ca incearca sa gaseasca o solutie la asta. O sa ma interesez din nou si o sa-ti spun daca se poate face ceva.
Mumu
Ca deobicei Xalanx pe faza!Multumesc pt informatie si mai urmaresc treaba cu Pitestiul(din cind in cind mai am drum prin Rm.Vilcea)si nu ar fi o problema sa ma opresc si pe acolo.
Xalanx
Anytime, amigo biggrin.gif

Hehe... am devenit oarecum fan Nissan. S-a intamplat sa am ceva mai mult timp acum.

Ok, acum am si eu o intrebare pentru posesorii de 'mera. Ce cauciucuri aveti? Mie mi-a venit cu Bridgestone si vreau sa spun ca nu sunt multumit de ele. Deja le-am facut rocada (cele de pe spate puse pe fata si viceversa).
Arheopterix
Almera mea (si cred ca si a voastra) e mai inalta cu cativa cm decat un Golf -de exemplu.
A venit cu Michelin Energy de 195.

Sa vedeti ce fun Nissan sunt eu,care am cumparat un NIssan Cherry cu 183.000 km,I-am schimbat imediat amortizoarele pe spate (Monroe 100$ bucata) si am mers pana la 300.000 decat cu consumabile.
La 300.000 am schimbat pompa de apa (care era "made in India"!!!!)
Si pompa de spritz.La scurt timp a picat toba definitiv,dar o consider tot consumabil.
La 400.000 am dat-o cadou varului meu,care i-a schimbat discul (schimbat de fostul propietar la 160.000 si placa).A ajuns la 450.000 cand a inceput sa aiba joc in caseta de directie.Acum e "abandonata" la el in curte.
Dragos64522
Tot Bridgestone. Nu stiu daca sa fiu multumit sau nu, ca nu am cu ce sa compar.
@Xalanx: le-ai facut deja rocada ? Eu le-am rotit doar de 2 ori pana acum. In manual parca recomandarea este la 10000km.

Apropos de traversele de sub baia de ulei. Foarte utile biggrin.gif . Le-am "probat".
Xalanx
@Dragos: pai le-am facut-o, pentru ca incepusem sa cam pierd aderenta pe la tara, pe timp nasol. Adevarul e ca ocazional (si nu foarte rar) am condus mai sportiv. Curbe luate accelerat, etc.
Stiu ca in manual scrie la 10.000.

Oricum, recomandarea persoanei de la service este Michelin. Nici un alt fel de anvelopa. Si... cam inclin sa-l ascult. In concluzie o sa-mi iau Michelin de vara + jante de 16 (daca ajung banii) si iarna viitoare o sa-mi pun tot Michelin.

Mai e o chestie cu anvelopele astea. Dimensiunea pentru jante de 15 este 185/65/15 si pentru 16 este 195/55/16. Acum ma gandesc... n-or fi mergand si 195/65/15? E vorba de latimea talonului, deci as zice ca ar trebui sa mearga.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.