Nissan Almera - bune, rele, service |
This topic is about Nissan Almera - bune, rele, service, the author, roni10, wrote about: Salut. Am si eu o almera din 2005 1.5 benzina si am 2 intrebari. 1. Ce diametru au boxele din usi fata si cele din spate? ca vreau sa le schimb si sa ... To read more just scroll down
Nissan Almera - bune, rele, service |
Sep 19 2008, 05:18 PM
Post
#1161
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 08 Member No.: 118.000 |
1. Ce diametru au boxele din usi fata si cele din spate? ca vreau sa le schimb si sa nu iau ceva aiurea 2. Ati avut careva probleme cu un troncanit ciudat ca de planetara ? pe care cei de la nissan cica nu il aud Multumesc mult... |
|
|
Sep 19 2008, 08:40 PM
Post
#1162
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 24-January 08 Member No.: 116.166 |
Salut. Am si eu o almera din 2005 1.5 benzina si am 2 intrebari. 1. Ce diametru au boxele din usi fata si cele din spate? ca vreau sa le schimb si sa nu iau ceva aiurea 2. Ati avut careva probleme cu un troncanit ciudat ca de planetara ? pe care cei de la nissan cica nu il aud Multumesc mult... Welcome! Troncanitul acela ciudat, la mine nu se aude. Multe cauze pot fi. Eu am patit o chestie de genul asta la un Renault vechi. Ii schimbasem tot pe fata (bucse, pivoti, amortizoare) si imi troncanea la o roata. Motivul: etrierul se slabise din suruburi si avea un joc foarte mare si el troncanea. Am 48.000 de km si vreau sa-i schimb bujiile? Pt. cunoscatori: ce bujii sa pun? Eu ma gandesc la NGK!! |
|
|
Sep 19 2008, 11:32 PM
Post
#1163
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 08 Member No.: 118.000 |
MS mult o sa verific etrieru. Eu ti as recomanda bosh k bujii.
1. Astept si eu un raspuns la diametru boxelor din usi si cele din spate. |
|
|
Sep 21 2008, 07:57 PM
Post
#1164
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 08 Member No.: 118.000 |
Sunt 16, 16.5 , 17 ? hmmm... plzzzz help |
|
|
Sep 22 2008, 07:24 AM
Post
#1165
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 3-June 07 From: Brasov Member No.: 107.486 |
-------------------- Viata e facuta din amanunte, ce e drept ca-s mici si multe!
Nissan Almera 1.4 Sedan N15 Dacia 1310 L 1.4 |
|
|
Sep 22 2008, 12:47 PM
Post
#1166
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 08 Member No.: 118.000 |
Ms mult dar eu le am dasfacut capacele alea si cred ca sunt de 16.5 cm adica sunt destul de mari boxele. Adica le am masurat si de la un capat la celalat au 16 cm. E f ciudat ca daca iau unele mai mari nu incap dar daca iau unele mai mici nu imi vin bine in suport. Cred ca cel mai bine e sa ma duc sa intreb la o firma de montaj boxe ce trebuie sa imi cumpar.
|
|
|
Sep 22 2008, 04:56 PM
Post
#1167
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 3-June 07 From: Brasov Member No.: 107.486 |
Eu asta am gasit la modelul meu. Cred ca ai N16 si de acolo si diferenta.
-------------------- Viata e facuta din amanunte, ce e drept ca-s mici si multe!
Nissan Almera 1.4 Sedan N15 Dacia 1310 L 1.4 |
|
|
Sep 22 2008, 05:20 PM
Post
#1168
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 08 Member No.: 118.000 |
Pai am asa Almera 1.5 72kw an fab 2005 berlina.
Deci ma inebunesc difuzoarele astea ca am fost si pe la astia la firme si bulangii mi au zis ca atunci cand vreau sa cumpar si difuzoarele de la iei si s au bulangit si nu mi au zis ce boxe mi ar trebuie marime. Da e f naspa situatia ca nimeni nu am gasit sa ma ajute si pe mine. Ca de montat e simplu dar nu vreau sa imi pumpar ceva ce nu e bun si sa mai dau si o gramada de bani pe ele asa degeaba. Da alexere ai avut probleme cu masina? Ca eu am avut destul de multe si am inceput sa ma satur de service ala din pipera si nu e sa zici ca am o masina alergata are in 2ani si 7 luni are 40 mii km si deja am schimbat rulmentu pe dreapta boxa stanga fata de 2 ori am fost cu martoru de la airbag de vreo 3 ori plus tot felu de scartaituri , troncanituri si etc gen probleme pe care aia la nissan au zis ca nu are nimik. Am si eu o intrebare. Atunci cand o acelerezi tare gen sa pleci mai repede ti se intampla atunci cand trage sa se intample parca sa nu mai aiba forta si sa se balbaie masina? |
|
|
Sep 22 2008, 06:43 PM
Post
#1169
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Intrebare, in mod sigur Arheopterix o sa-mi poata da o idee, restul ideilor le astept de la ceilalti posesori.
La mers constant cu Almera se aude un zgomot, "ca un huruit" - citat. Debraierea face zgomotul sa dispara, dar odata pusa masina in viteza reapare dupa 15-30 de min. Masina nu o mai conduc eu, ci socra-miu, si nici timp de iesit pe autostrada cu ea nu am. Eu cred ca nu mai are suficient ulei in cutie. L-am trimis la service, dar e foarte comod. Ce posibile probleme credeti ca ar avea? La mers normal, in oras sau pe drumuri unde schimba viteza nu apare zgomotul niciodata. -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Sep 22 2008, 09:35 PM
Post
#1170
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 24-January 08 Member No.: 116.166 |
Intrebare, in mod sigur Arheopterix o sa-mi poata da o idee, restul ideilor le astept de la ceilalti posesori. La mers constant cu Almera se aude un zgomot, "ca un huruit" - citat. Debraierea face zgomotul sa dispara, dar odata pusa masina in viteza reapare dupa 15-30 de min. Masina nu o mai conduc eu, ci socra-miu, si nici timp de iesit pe autostrada cu ea nu am. Eu cred ca nu mai are suficient ulei in cutie. L-am trimis la service, dar e foarte comod. Ce posibile probleme credeti ca ar avea? La mers normal, in oras sau pe drumuri unde schimba viteza nu apare zgomotul niciodata. Si eu am, cateodata, problema asta. Sunt zile in care huruie si vibreaza in acceleratie pe la 3300 rpm de ma dispera. Sunt zile in care e asa silentioasa, nu are nici o vibratie, motorul se tureaza asa lin, de-mi vine s-o pup, mai mare dragul mi-e de ea. Acum nu stiu: ori am eu ceva, ori masina are ceva??? Eu "merg pe mana" ambreiajului, cred ca el face. Mai nou am descoperit cum sa-l "calmez". Trag frana de mana, o bag in viteza unu si ii dau cateva socuri (sa se aseze ambreiajul, asa zic eu) si-si revine. Poate fi si de la cutie, dar e ciudat: apare .... dispare!!! Cred ca, daca este uleiul de vina ar trebuie sa faca mereu. Daca esti din Buc. si ai putin timp intr-un weekend si vrei sa ne intalnim, zi-mi pe privat. This post has been edited by spata2008: Sep 22 2008, 09:36 PM |
|
|
Sep 22 2008, 09:54 PM
Post
#1171
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 24-January 08 Member No.: 116.166 |
Pai am asa Almera 1.5 72kw an fab 2005 berlina. ... Da e f naspa situatia ca nimeni nu am gasit sa ma ajute si pe mine. Ca de montat e simplu dar nu vreau sa imi pumpar ceva ce nu e bun si sa mai dau si o gramada de bani pe ele asa degeaba. ... ... Am si eu o intrebare. Atunci cand o acelerezi tare gen sa pleci mai repede ti se intampla atunci cand trage sa se intample parca sa nu mai aiba forta si sa se balbaie masina? .... De ce nu dai putin intr-o parte mocheta din spate de acopera boxele sa vezi pe spatele lor ce dimensiune au sau sa le masori mai bine? Cand accelerezi tare la plecarea de pe loc, da, multe masini fac asa. Mai patesc si eu. Simti ca se inneaca, nu? In primul rand daca turezi tare la plecarea de pe loc, patineaza ambreaiajul (la Almera sa stii ca e unul din punctele slabe) si in al doilea rand cred ca este si antidemarajul. This post has been edited by spata2008: Sep 22 2008, 09:55 PM |
|
|
Sep 23 2008, 07:27 AM
Post
#1172
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 25-January 08 Member No.: 116.170 |
...Am si eu o intrebare. Atunci cand o acelerezi tare gen sa pleci mai repede ti se intampla atunci cand trage sa se intample parca sa nu mai aiba forta si sa se balbaie masina? .... ...Cand accelerezi tare la plecarea de pe loc, da, multe masini fac asa. Mai patesc si eu. Simti ca se inneaca, nu? In primul rand daca turezi tare la plecarea de pe loc, patineaza ambreaiajul (la Almera sa stii ca e unul din punctele slabe) si in al doilea rand cred ca este si antidemarajul. Cred ca este altceva. Cand apesi pedala de acceleratie "la blana" la plecarea de pe loc (sau la viteza foarte mica), computerul pierde ceva timp sa faca interpolarea intre ce ii ceri tu si cat poate oferi masina. Din acest motiv apare o usoara "inecare" a motorului - exces de carburant. Incearca sa apesi progresiv pedala si ai sa vezi ca demarajul este mult mai bun si, constant, in forta. Antidemerajul nu are nimic de-a face cu asta. Antidemarajul doar impiedica pornirea motorului in lipsa cheii originale (interogarea electronica a cipului din cheie). Dupa pornirea motorului cipul din cheie nu mai are niciun rol (poti scoate cipul din cheie, motorul tot va merge). Ce spui tu poate fi sistemul de control al tractiunii dar, din cate stiu eu, nu sunt modele de Almera dotate cu asa ceva. Controlul tractiunii te impiedica sa pleci "cu scartz", in forta, asigura plecarea lenta a masinii, fara derapajul vreuneia din roti. |
|
|
Sep 23 2008, 07:38 AM
Post
#1173
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 24-January 08 Member No.: 116.166 |
...Am si eu o intrebare. Atunci cand o acelerezi tare gen sa pleci mai repede ti se intampla atunci cand trage sa se intample parca sa nu mai aiba forta si sa se balbaie masina? .... ...Cand accelerezi tare la plecarea de pe loc, da, multe masini fac asa. Mai patesc si eu. Simti ca se inneaca, nu? In primul rand daca turezi tare la plecarea de pe loc, patineaza ambreaiajul (la Almera sa stii ca e unul din punctele slabe) si in al doilea rand cred ca este si antidemarajul. Cred ca este altceva. Cand apesi pedala de acceleratie "la blana" la plecarea de pe loc (sau la viteza foarte mica), computerul pierde ceva timp sa faca interpolarea intre ce ii ceri tu si cat poate oferi masina. Din acest motiv apare o usoara "inecare" a motorului - exces de carburant. Incearca sa apesi progresiv pedala si ai sa vezi ca demarajul este mult mai bun si, constant, in forta. Antidemerajul nu are nimic de-a face cu asta. Antidemarajul doar impiedica pornirea motorului in lipsa cheii originale (interogarea electronica a cipului din cheie). Dupa pornirea motorului cipul din cheie nu mai are niciun rol (poti scoate cipul din cheie, motorul tot va merge). Ce spui tu poate fi sistemul de control al tractiunii dar, din cate stiu eu, nu sunt modele de Almera dotate cu asa ceva. Controlul tractiunii te impiedica sa pleci "cu scartz", in forta, asigura plecarea lenta a masinii, fara derapajul vreuneia din roti. Multam' klaxxy! Desi stiu cate ceva despre masini, asta chiar nu am stiut: antidemarajul impiedica pornirea masinii fara cheia originala. Am crezut ca este un sistem care impiedica masina sa plece "cu scartz"!! Ai dreptate: pedala se apasa progresiv, nu toata cursa odata. In felul asta faci economie de carburant si masina are forta. |
|
|
Sep 23 2008, 08:08 AM
Post
#1174
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 08 Member No.: 118.000 |
Da eu am fost la iei la Nissan pe soseaua pipera si mi a bagat calculatoru ala al loc ca le am zis ce mi se intampla la masina si mi a iesit motoru la capacitate maxima dar zicea un mecanic de acolo ca poate sa fie de la clapeta de acceleratie care trebuie sa fie curatata.
Acum inteleg ca toate almerele au asa zisa problema masina se "balbaie" exact cand aceelerezi la maxim indiferent de treapta de viteza/ Stiti ceva despre "clapeta de aceeleratie"? Apropo voi la ce service mergeti? stii vre un service bun nu ca cel de la pipera |
|
|
Sep 23 2008, 08:16 AM
Post
#1175
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 25-January 08 Member No.: 116.170 |
Cu placere! In masura in care stiu ceva, impartasesc cu mare placere si altora.
Nu am gasit pe net un site care sa trateze exhaustiv problema antidemarajului dar, intrucat sistemul este, principial, acelasi la toate masinile, poti citi cele scrise in link-ul urmator. Chiar daca se refera la Logan, ideea este aceeasi. http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=5036 P.S. Sper sa nu-mi iau vreo sanctiune pentru link-ul asta, in niciun caz nu am vrut sa fac reclama vreunui alt site sau forum, am vrut doar sa prezint puncte de vedere ale celor care au mai discutat subiectul asta. This post has been edited by klaxxy: Sep 23 2008, 08:17 AM |
|
|
Sep 23 2008, 08:31 AM
Post
#1176
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 25-January 08 Member No.: 116.170 |
Da eu am fost la iei la Nissan pe soseaua pipera si mi a bagat calculatoru ala al loc ca le am zis ce mi se intampla la masina si mi a iesit motoru la capacitate maxima dar zicea un mecanic de acolo ca poate sa fie de la clapeta de acceleratie care trebuie sa fie curatata. Acum inteleg ca toate almerele au asa zisa problema masina se "balbaie" exact cand aceelerezi la maxim indiferent de treapta de viteza/ Stiti ceva despre "clapeta de aceeleratie"? Apropo voi la ce service mergeti? stii vre un service bun nu ca cel de la pipera Nu stiu ca motoarele cu injectie sa aiba clapete de acceleratie. Acelea sunt specifice carburatoarelor. La motoarele cu injectie (asa cum sunt si motoarele de pe Almera) procesul este altul. Pedala de acceleratie este cuplata cu un fel de potentiometru (este ceva mai complicat, dar in esenta asta este). Apasarea pedalei se traduce printr-un anumit unghi de rotatie al potentiometrului (practic un traductor de rotatie). Acesta transfera informatia la calculator care decide, functie de marimea unghiului, de turatia motorului si de puterea existenta, cat combustibil sa injecteze in fiecare cilindru. Cam asta este, pe scurt, procesul de accelerare. Din acest motiv exclud sa fie probleme cu vreo clapeta, mai ales daca computerul de diagnoza a stabilit ca motorul este in parametri normali. Este clar ca mecanicul acela este ... mecanic, nu le are cu electronica si cu controlul computerizat al motorului. Masina nu are nimic, trebuie doar sa te inveti cu ea, sa o exploatezi la parametrii maximali pe care ii poate oferi. Nu uita ca orice obiect tehnic este realizat cu o suma intreaga de compromisuri. De aceea este foarte important sa inveti sa il exploatezi la cat poate oferi el, nu la ce ti-ai dori tu. |
|
|
Sep 23 2008, 08:38 AM
Post
#1177
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 24-January 08 Member No.: 116.166 |
Da eu am fost la iei la Nissan pe soseaua pipera si mi a bagat calculatoru ala al loc ca le am zis ce mi se intampla la masina si mi a iesit motoru la capacitate maxima dar zicea un mecanic de acolo ca poate sa fie de la clapeta de acceleratie care trebuie sa fie curatata. Acum inteleg ca toate almerele au asa zisa problema masina se "balbaie" exact cand aceelerezi la maxim indiferent de treapta de viteza/ Stiti ceva despre "clapeta de aceeleratie"? Apropo voi la ce service mergeti? stii vre un service bun nu ca cel de la pipera Eu cred ca tu ai avut diesel sau chiar ai o problema la pedala? La mine se intampla odata la sase luni sa-mi iau teapa, sa apas tare pedala dupa ce eliberez ambreiajul si masina sa "se inece". La tine face mereu? Ai incercat sa apesi progresiv sa vezi ce se intampla? Din ce am auzit si eu, service-ul B... din Pipera este cel mai bun. Cine ti-a pus computerul pe masina nu cred ca era un mecanic, cred ca era inginerul. Nu era mic de statura si avea barba? This post has been edited by spata2008: Sep 23 2008, 08:41 AM |
|
|
Sep 23 2008, 12:10 PM
Post
#1178
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
E posibil sa mai fie o explicatie la treaba cu pedala la fund.
Almera (cel putin a mea care e 1.8) are injectie directa. Stiu ca injectia directa ,in cea ce priveste acceleratia,e mai proasta decat injectia obisnuita. Adica masina se ineaca cum descrieti voi. Faptul ca masina merge mai lin sau mai putin,se poate datora calitatii benzinei,sau daca mergeti pe rezerva si motorul primeste depunerile din rezervor. Treaba cu huruitul nu o pot explica. Dragilor,nu va fac ipohondrii,dar cea ce descrieti voi sunt floare la ureche. Boxe,martor airbag... Pai daca a-ti avut VW de exeplu (preferabil tdi) ,sau renault (preferabil DCI) sa vedet acolo probleme. Motoare moarte la 40.000.Certuri cu reprezentanta care neaga ca e defect de fabricatia etc. Kituri ambreiaj defecte din fabrica samd. E adevarat ca almera mea dupa 39.000,mai zdrangane ceva in port bagaj (posibil o scula pe roata de rezerva),mai troncane putin pe piatra cubina,dar inafara de 2 becuri nu am schimbat nici piesa inafara de consumabile. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
Sep 23 2008, 12:23 PM
Post
#1179
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 13-October 07 Member No.: 115.082 |
Da eu am fost la iei la Nissan pe soseaua pipera si mi a bagat calculatoru ala al loc ca le am zis ce mi se intampla la masina si mi a iesit motoru la capacitate maxima dar zicea un mecanic de acolo ca poate sa fie de la clapeta de acceleratie care trebuie sa fie curatata. Acum inteleg ca toate almerele au asa zisa problema masina se "balbaie" exact cand aceelerezi la maxim indiferent de treapta de viteza/ Stiti ceva despre "clapeta de aceeleratie"? Apropo voi la ce service mergeti? stii vre un service bun nu ca cel de la pipera E posibil sa mai fie o explicatie la treaba cu pedala la fund. Almera (cel putin a mea care e 1.8) are injectie directa. Stiu ca injectia directa ,in cea ce priveste acceleratia,e mai proasta decat injectia obisnuita. Adica masina se ineaca cum descrieti voi. Faptul ca masina merge mai lin sau mai putin,se poate datora calitatii benzinei,sau daca mergeti pe rezerva si motorul primeste depunerile din rezervor. Treaba cu huruitul nu o pot explica. Dragilor,nu va fac ipohondrii,dar cea ce descrieti voi sunt floare la ureche. Boxe,martor airbag... Pai daca a-ti avut VW de exeplu (preferabil tdi) ,sau renault (preferabil DCI) sa vedet acolo probleme. Motoare moarte la 40.000.Certuri cu reprezentanta care neaga ca e defect de fabricatia etc. Kituri ambreiaj defecte din fabrica samd. E adevarat ca almera mea dupa 39.000,mai zdrangane ceva in port bagaj (posibil o scula pe roata de rezerva),mai troncane putin pe piatra cubina,dar inafara de 2 becuri nu am schimbat nici piesa inafara de consumabile. @ Roni : aproape orice masina de serie !!! are problema asta . Nu sunt gandite pentru asa ceva. Ceea ce ii ceri este sa urce in turatie de la 850-1000 la 3000 intr-o secunda. Asa ceva este fizic aproape imposibil. Deci....trebuie sa te obisnuiesti cu ea. De multe ori la depasiri , la 80 km/h ii dau a doua si fuge bine. Subscriu la ce spune Arhi apropo de ipohondrie. A mea are 73 000 Km ( 1.5 i , Decembrie 2005) si tot asa un bec, in rest consumabilele. Mai face nazuri usa din spate dreapta, in sensul ca, in anumite situatii nu blocheaza complet dar un pic de ulei penetrant rezolva problema. Si bara fata este usor miscata, dar este asa de la 5000 km, insa decat sa o dau pe mana tinichigiilor....voi rezolva singur problema. In rest, nu greierasi, nu vibratii...nu altceva. Eu sunt multumit de comportarea ei si in afara de scaderea semnificativa a valorii de revanzare, nu am reprosuri. Si in ultimul an fa si destule santiere cu ea... This post has been edited by Winter1966: Sep 23 2008, 12:25 PM |
|
|
Sep 23 2008, 05:59 PM
Post
#1180
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Eu ziceam de uleiul din cutie pentru ca doar la mers constant, pentru destul de multa vreme, face...O sa-l mai bat la cap sa se duca intr-un service sa-i verifice nivelul si doar daca e ulei cit trebuie o sa o vorbesc la Badsi.
In alta ordine de idei, un prieten a fost nevoit sa schimbe ambreiajul la o Almera de 1.5 din 2003. A inceput sa patineze. Pretul, cu tot cu manopera, la Badsi, putin peste 1500 ron. Personal consider ca e foarte ieftin! Fata de ce preturi am auzit la alte masini asta e foarte putin! Nu pot sa nu compar cu bara fata de la Avensis care, inlocuita complet, cu vopsit, montat a ajuns la ~3000 de ron! Si asta e un plastic amarit! -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 11:44 AM |