wv golf V versus Toyota Auris-Kia Ceed |
This topic is about wv golf V versus Toyota Auris-Kia Ceed, the author, fredy103262, wrote about: Din punct de vedere al fiabilitatii, intretinerii si pretului de revanzare dupa 2-3 ani de folosinta, dintre Kia ceed 1.6 CRDI 116 C.P., Toyota Auris ... To read more just scroll down
wv golf V versus Toyota Auris-Kia Ceed |
May 15 2008, 06:09 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.255 |
|
|
|
May 15 2008, 10:09 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 134 Joined: 15-May 07 From: Targu Jiu (Gorj) Member No.: 106.246 |
din start ai pornit in dezavantaj cu unele. sa inteleg ca nu te intereseaza pretul de achizitie?
|
|
|
May 15 2008, 11:36 PM
Post
#3
|
|
membru vesel Group: Membri Posts: 1.829 Joined: 7-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.184 |
Kia Ceed si Toyota Auris au ambele cca 1 an de cand au fost lansate la noi in tara, deci la noi nu cred ca vei gasi nimic de 2-3 ani.
Referitor la Ceed, am citit f multe laude legate de motorul CRDI de 1.6 (115 cp) care cica ar fi grozav. O fi...dar mie suspensiile Ceed-ului (in special pe spate) imi rup rinichii. Deci nu-mi place deloc la partea de confort. In schimb imi place mult la partea de dotari. E o masina bine dotata pt pretul ei. Aurisul/Corolla sunt ceva mai confortabile, iar eu dupa aproape 1 an cu Aurisul meu nu ma pot plange de nimic. Am avut probleme cu greieri, cosasi si alte vietati...da' le-am rezovat la service in garantie, deci nu prea am ce comenta. De Golf 5 pot sa zic de bine de confort, desi spatiul mi se pare un pic mai mic fata de Auris/Ceed. Dar motorul de la G5 (1.9 tdi de 105 cp) desi trage f bine, e clar in urma celorlalte doua. Motoarele de la Kia/Toyota sunt mai capabile si mai putin zgomotoase decat dieselul de la G5. Din masinile din clasa compacta diesel eu as mai lua in considerare masinile cu motorul de 1.6 HDI (peugeot 307, citroen c4, mazda 3, ford focus)...motoare mai apreciate decat vechiul 1.9 tdi. This post has been edited by Hoinar: May 15 2008, 11:36 PM -------------------- Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!" Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D |
|
|
May 16 2008, 03:21 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
May 16 2008, 07:09 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 218 Joined: 4-May 08 From: Craiova Member No.: 117.024 |
Bafta ! -------------------- |
|
|
May 16 2008, 07:55 AM
Post
#6
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
La revanzare G5 e king of the hill. Nici o masina din clasa asta nu i se poate compara.
Ca si tinuta de drum, G5 e comparabil doar cu Focus, restul sunt sub. Cee'd am auzit si eu ca, in ciuda suspensiie independente spate, e destul de rigida si seaca. Auris nu stiu cum e. Golf mi-a placut foarte mult ca si amortizare, e ferma dar nu te face sa-ti clantane dintii in gura. Eu as alege fara dubii Golf. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
May 16 2008, 09:38 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Ca motorizare, Golful e clar ultimul dintre cele trei modele, fiind de generatie mult mai veche. Ca fiabilitate e devreme sa ne pronuntam, avand in vedere ca atat Auris cat si Ceed au doar un an de cand au aparut pe piata. In traditia vechiului model de Corolla hatch pe care-l inlocuieste, e foarte posibil ca Aurisul sa iasa in avantaj. Dpdv al costurilor de intretinere, Ceed te usureaza cel mai putin la buzunar. Iar ca pret de revanzare, cel putin pentru Romania, Golful e cel mai avantajos. Conteaza acum pe cei pui accentul. Daca o vrei doar pentru 2 ani, iar apoi sa o revinzi in Romania, mergi pe Golf.
-------------------- |
|
|
May 16 2008, 11:30 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
Am condus si G5, dar 2.0 FSI, am mers si cu 1.9 TDI (cam zgomotos, intr-adevar, dar nu intr-atat incat sa te termine...), si cu C'eed; cu Auris inca nu m-am dat, asa ca nu ma pronunt, in nici un fel...
Daca tot il iei SH, si pentru ca Auris si C'eed nu (prea) vei gasi sh, si chiar daca gasesti, preturile vor fi destul de mari, as marsa si eu tot pe G5...nu pierzi mare lucru la el la revanzare, si o sa ai destui musterii...plus ca mergi pe ceva cunoscut si para-cunoscut, motorul ala a ajuns la fel de comun ca cel de Dacie...orice mecanic stie sa-si bage nasul in el...asa ca nici cu intretinerea nu o sa ai prea multe probleme...sfatul meu, daca iei G5: cauta o varianta cu mai multe dotari...VW are multe variante de echipare, si ar fi bine sa ai destule pe ea (conteaza la revanzare...). Bafta! PS Tine-ne si pe noi la curent cu ce ai gasit, si in ce pret... -------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
May 16 2008, 05:28 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.255 |
Normal ca si pentru mine, ca pentru majoritatea cumparatorilor, conteaza si pretul, unde am observat ca cel mai ieftin este VWGolf V, urmat de Kia, iar cea mai scumpa este Toyota Auris.Diferenta intre VW si Toyota fiind de circa 1500 euro.Probabil ca Aurisul este un model nou, iar VW va scoate in aceasta toamna pe piata Golful VI.Eu am luat in calcul masini fabricate in anul 2007, nu mai vechi, iar Aurisul deja are un an vechime de cand se afla pe piata.
Stiu si eu ca din punct de vedere al intretinerii, in acest moment VW este usor de intretinut, fiind usor de gasit piese de schimb si personal calificat pt intretinere.Cred ca ar mai fi un avantaj in acest moment alegerea Golfului V, deoarece fiind in ultimele luni de fabricatie, este vindecat de ,,bolile copilariei''. Dar si Toyota are deja deschise service-uri peste tot in tara, iar piesele se pare ca ar fi mai ieftine si mai robuste ca cele de VW.Cel putin asa am auzit de la altii... Deocamdata trebuie sa ma mai documentez si sa meditez la ce voi face. |
|
|
May 16 2008, 05:34 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 21-November 06 From: Romania Member No.: 93.003 |
Din cate stiu eu, la capitolul tabla, masinile nemtesti sunt mai robuste ca si cele japoneze.In schimb insa la motorizare japonezii sunt mai performanti, inclusiv in cazul motorizarii Toyota versus VW.
Kia am impresia ca a copiat foarte multe lucruri de la japonezi. La partea din spate Kia Ceed seamana foarte bine cu Toyota Corolla.Cel putin asa mi se pare mie. La revanzare, in acest moment , se gasesc mai usor cumparatori pt VW decat pentru Kia sau Toyota. |
|
|
May 16 2008, 09:18 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Din cate stiu eu, la capitolul tabla, masinile nemtesti sunt mai robuste ca si cele japoneze. E posibil, dar uita-te cu atentie la noua Corolla cum arata dupa un accident groaznic (lovita de un copac, s-a rostogolit de cateva ori etc) Soferul nu a avut nimic, a fost doar speriat. Aurisul e frate geaman cu noua Corolla. Daca "capitolul tabla" pentru tine inseamna "rezistenta in caz de accident" cred ca ti-am oferit o dovada destul de buna ca Toyota are masini superrezistente. Doar pentru informarea ta, uita-te si pe linkurile astea de pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=Lrk6vsb77xk http://www.youtube.com/watch?v=HQ_60PpxSzI http://www.youtube.com/watch?v=pe8tS-frgP8 etc.
Attached File(s)
IMG_0606.jpg ( 152.28K )
Number of downloads: 13
IMG_0607.jpg ( 161.92K ) Number of downloads: 14 IMG_0608.jpg ( 155.02K ) Number of downloads: 13 IMG_0609.jpg ( 169.5K ) Number of downloads: 14 IMG_0610.jpg ( 153.75K ) Number of downloads: 11 IMG_0611.jpg ( 149.95K ) Number of downloads: 14 IMG_0612.jpg ( 95.38K ) Number of downloads: 9 IMG_0614.jpg ( 100.17K ) Number of downloads: 7 -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
May 16 2008, 09:26 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Din cate stiu eu, la capitolul tabla, masinile nemtesti sunt mai robuste ca si cele japoneze. Cum adică la capitolul tablă ? -------------------- |
|
|
May 16 2008, 10:20 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 181 Joined: 21-November 06 From: Romania Member No.: 93.003 |
Masinile nemtesti au tabla mai groasa si mai rezistenta la coroziune si tamponari.Cel putin asa am auzit de la un tinichingiu auto cu experienta.
Mercedes ofera 32 de ani , parca, garantie la coroziune, iar Loganul 6, ca si Renault Clio Simbol. |
|
|
May 16 2008, 10:21 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
WOW! Foarte socante imaginile. Dar asta nu inseamna ca Toyota este foarte sigura. Ceea ce incerci tu sa zici aminteste de Euro NCAP, unde testele alea sunt mai mult sa-ti "fure ochii". Poate si cu un Golf sau un C'eed daca te rasturnai aveai cam aceleasi sanse sa supravietuiesti.
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
May 16 2008, 10:37 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Masinile nemtesti au tabla mai groasa si mai rezistenta la coroziune si tamponari.Cel putin asa am auzit de la un tinichingiu auto cu experienta. Și la japoneze primești 12 ani garanție la coroziune. Însă la toate mărcile se oferă garanție doar la perforarea dinspre interior spre exterior, așa că nu te prea încălzește nici dacă-ți dă 50 de ani garanție în multe cazuri. Cât despre grosimea tablei, a rămas doar un mit, treaba asta era probabil valabilă acum 10 ani (am avut și eu Opel din '92, iar atunci e adevărat tabla era mult mai solidă). În prezent la aproape toate mașinile mi se pare la fel de subțire și sensibilă tabla, iar de vopselurile ecologice nu mai vorbesc. Cât despre tamponări, trăiască CASCO, cam toate au bara față și spate din plastic. This post has been edited by OvidiuH: May 16 2008, 10:39 PM -------------------- |
|
|
May 16 2008, 11:12 PM
Post
#16
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Masinile nemtesti au tabla mai groasa si mai rezistenta la coroziune si tamponari.Cel putin asa am auzit de la un tinichingiu auto cu experienta. Mercedes ofera 32 de ani , parca, garantie la coroziune, iar Loganul 6, ca si Renault Clio Simbol. Ca o masina sa fie rezistenta la tamponari nu cred ca trebuie sa fie tabla groasa. Gandeste-te la veche dacie, care are tabla de... multi milimetri si la un accident se face punga. La un accident conteaza sa ramana intreaga cabina, locul unde stau paragerii, restul poate sa fie complet distrus. -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
May 16 2008, 11:21 PM
Post
#17
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Ba chiar trebuie sa fie complet distrus Totul inafara de cabina e gandit sa se faca punga ca sa absoarba din soc.
Oricum, eu cred ca respectivul mecanic s-a referit la tamponari usoare, acolo unde o dacie veche rezista de o mie de ori mai bine ca o masina noua. -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
May 16 2008, 11:48 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
WOW! Foarte socante imaginile. Dar asta nu inseamna ca Toyota este foarte sigura. Ceea ce incerci tu sa zici aminteste de Euro NCAP, unde testele alea sunt mai mult sa-ti "fure ochii". Poate si cu un Golf sau un C'eed daca te rasturnai aveai cam aceleasi sanse sa supravietuiesti. Eu nu vreau sa amintesc despre Ncap sau de altceva, doar am demonstrat cu se comporta "tabla" unei Corolle in caz de accident. Tu, bineinteles, poti sa-ti iei (sau sa sustii) in continuare Golf sau C'eed. Eu merg pe mana Toyotei. Asta, evident nu inseamna ca Golf V nu va avea o valoare de revanzare mult mai mare decat Auris. Pentru ca e nemteasca, frate, si mai este si TDI. (Am un vecin de bloc proprietar de Logan care ar da oricat sa aiba sigla TDI pe masina ) This post has been edited by M A R I A N: May 16 2008, 11:52 PM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
May 17 2008, 09:38 AM
Post
#19
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Daca e sa fim rigurosi pana la capat, putem continua legat de pozele cu aceea Corolla....
Din cate tin eu minte a fost vorba de o mica intrecere intre proprietarul Corollei si un Audi. Corolla neavand VSC (ESP-ul lor) a derapat pe la 160 la ora (parca atata zicea proprietarul) iar Audi-ul nu ..... Din cate mai tin mint, proprietarul acelei Corolle si-a comandat tot o Corolla dar cu ESP (cred ca Dan poate sa confirme) Ce vreau sa se inteleaga din ce am postat: - nu vreau sa transform topicul intr-un versus VW-japo pt ca sunt destule si la combat - am vrut sa mentionez ca daca ai masina echipata cu ESP, ai clar mai multe sanse. - si in ultimul rand, nu degeaba primesc masinile 5 stele la euroncap, in ultimii ani s-au facut multi pasi in modul cum este preluat socul de catre o masina moderna. Si ultimul sfat, sa-ti iei o masna care iti place dar cu cat mai multe dotari de siguranta, pt ca la cum se circula la noi..... -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
May 17 2008, 10:08 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
.... Din cate tin eu minte a fost vorba de o mica intrecere intre proprietarul Corollei si un Audi. Corolla neavand VSC (ESP-ul lor) a derapat pe la 160 la ora (parca atata zicea proprietarul) iar Audi-ul nu ..... Din cate mai tin mint, proprietarul acelei Corolle si-a comandat tot o Corolla dar cu ESP (cred ca Dan poate sa confirme) ..... Si ultimul sfat, sa-ti iei o masna care iti place dar cu cat mai multe dotari de siguranta, pt ca la cum se circula la noi..... Uite, eu aici vad unele contradictii. Adica, faci intreceri cu masina, intri ca berbecul in viraj prea tare, te opresti in aratura, dai vina pe lipsa ESP, iti iei ESP ca sa poti face linistit intreceri pe drumurile publice in siguranta. Ia nene masini cu ESP si dotari de siguranta, ca daca faci cumva o intreceri intri dracu' in nesimtitul care merge regulamentar pe celalalt sens.... ca la noi ALTII circula aiurea tare... Referitor la dotarile de siguranta, eu am vazut unii care cumpara masini cu 30 airbaguri, cu ABS, ASR, ESP, PLM... isi pun roti late ca-s mai stabile... si merg cu cauciucuri resapate slick ca n-au bani sa-si ia un pneu cinstit la timp.... In privinta revanzarii, eu sunt curios care se va vinde mai usor.... un golf despre care multi sunt convinsi ca are kilometrajul dat inapoi sau un ceed cu inca vre-un an - doi - trei de garantie si carnet de service. Eu unul stiu ce-as cumpara, fara sa ezit. This post has been edited by James Kilowatt: May 17 2008, 10:09 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 10:17 AM |