Help - Search - Members - Calendar
Full Version: wv golf V versus Toyota Auris-Kia Ceed
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
fredy103262
Din punct de vedere al fiabilitatii, intretinerii si pretului de revanzare dupa 2-3 ani de folosinta, dintre Kia cee'd 1.6 CRDI 116 C.P., Toyota Auris Auris 2.0 D-4D Sol 126 C.P. si VW Golf V 1,9 TDI 105 C.P., toate avand sub 50000km, fabricate in anul 2007, de culoare gri metalizat, aceleasi dotari, printre altele fiind prevazute cu ESP , calculator de bord si climatronic, care ar fi cea mai buna optiune pentru o viitoare achizitie?Daca s-ar face un clasament , care ar fi acela?
ivd
din start ai pornit in dezavantaj cu unele. sa inteleg ca nu te intereseaza pretul de achizitie? dry.gif
Hoinar
Kia Ceed si Toyota Auris au ambele cca 1 an de cand au fost lansate la noi in tara, deci la noi nu cred ca vei gasi nimic de 2-3 ani.

Referitor la Ceed, am citit f multe laude legate de motorul CRDI de 1.6 (115 cp) care cica ar fi grozav. O fi...dar mie suspensiile Ceed-ului (in special pe spate) imi rup rinichii. Deci nu-mi place deloc la partea de confort. In schimb imi place mult la partea de dotari. E o masina bine dotata pt pretul ei.

Aurisul/Corolla sunt ceva mai confortabile, iar eu dupa aproape 1 an cu Aurisul meu nu ma pot plange de nimic. Am avut probleme cu greieri, cosasi si alte vietati...da' le-am rezovat la service in garantie, deci nu prea am ce comenta.

De Golf 5 pot sa zic de bine de confort, desi spatiul mi se pare un pic mai mic fata de Auris/Ceed. Dar motorul de la G5 (1.9 tdi de 105 cp) desi trage f bine, e clar in urma celorlalte doua. Motoarele de la Kia/Toyota sunt mai capabile si mai putin zgomotoase decat dieselul de la G5.

Din masinile din clasa compacta diesel eu as mai lua in considerare masinile cu motorul de 1.6 HDI (peugeot 307, citroen c4, mazda 3, ford focus)...motoare mai apreciate decat vechiul 1.9 tdi.
laurentiu
Cred ca fiecare se incadreaza intr-una din cerinte: fiabilitate-Auris, intretinere-C'eed, pret la revanzare-Golf V (nu neaparat pentru ca este mai bun, ci pentru ca in fata are un "W" argintiu). Asa ca, una peste alta... eu zic Golf V.
Marius*
Si eu subscriu postul lui laurentiu. Aceeasi alegere: Golf 5.
Bafta !
T u d o r
La revanzare G5 e king of the hill. Nici o masina din clasa asta nu i se poate compara.

Ca si tinuta de drum, G5 e comparabil doar cu Focus, restul sunt sub. Cee'd am auzit si eu ca, in ciuda suspensiie independente spate, e destul de rigida si seaca. Auris nu stiu cum e. Golf mi-a placut foarte mult ca si amortizare, e ferma dar nu te face sa-ti clantane dintii in gura.
Eu as alege fara dubii Golf.
OvidiuH
Ca motorizare, Golful e clar ultimul dintre cele trei modele, fiind de generatie mult mai veche. Ca fiabilitate e devreme sa ne pronuntam, avand in vedere ca atat Auris cat si Ceed au doar un an de cand au aparut pe piata. In traditia vechiului model de Corolla hatch pe care-l inlocuieste, e foarte posibil ca Aurisul sa iasa in avantaj. Dpdv al costurilor de intretinere, Ceed te usureaza cel mai putin la buzunar. Iar ca pret de revanzare, cel putin pentru Romania, Golful e cel mai avantajos. Conteaza acum pe cei pui accentul. Daca o vrei doar pentru 2 ani, iar apoi sa o revinzi in Romania, mergi pe Golf.
adrian_flavius
Am condus si G5, dar 2.0 FSI, am mers si cu 1.9 TDI (cam zgomotos, intr-adevar, dar nu intr-atat incat sa te termine...), si cu C'eed; cu Auris inca nu m-am dat, asa ca nu ma pronunt, in nici un fel...

Daca tot il iei SH, si pentru ca Auris si C'eed nu (prea) vei gasi sh, si chiar daca gasesti, preturile vor fi destul de mari, as marsa si eu tot pe G5...nu pierzi mare lucru la el la revanzare, si o sa ai destui musterii...plus ca mergi pe ceva cunoscut si para-cunoscut, motorul ala a ajuns la fel de comun ca cel de Dacie...orice mecanic stie sa-si bage nasul in el...asa ca nici cu intretinerea nu o sa ai prea multe probleme...sfatul meu, daca iei G5: cauta o varianta cu mai multe dotari...VW are multe variante de echipare, si ar fi bine sa ai destule pe ea (conteaza la revanzare...).

Bafta!

PS Tine-ne si pe noi la curent cu ce ai gasit, si in ce pret... thumbsup.gif
fredy103262
Normal ca si pentru mine, ca pentru majoritatea cumparatorilor, conteaza si pretul, unde am observat ca cel mai ieftin este VWGolf V, urmat de Kia, iar cea mai scumpa este Toyota Auris.Diferenta intre VW si Toyota fiind de circa 1500 euro.Probabil ca Aurisul este un model nou, iar VW va scoate in aceasta toamna pe piata Golful VI.Eu am luat in calcul masini fabricate in anul 2007, nu mai vechi, iar Aurisul deja are un an vechime de cand se afla pe piata.
Stiu si eu ca din punct de vedere al intretinerii, in acest moment VW este usor de intretinut, fiind usor de gasit piese de schimb si personal calificat pt intretinere.Cred ca ar mai fi un avantaj in acest moment alegerea Golfului V, deoarece fiind in ultimele luni de fabricatie, este vindecat de ,,bolile copilariei''.
Dar si Toyota are deja deschise service-uri peste tot in tara, iar piesele se pare ca ar fi mai ieftine si mai robuste ca cele de VW.Cel putin asa am auzit de la altii...
Deocamdata trebuie sa ma mai documentez si sa meditez la ce voi face.
sorin200693010
Din cate stiu eu, la capitolul tabla, masinile nemtesti sunt mai robuste ca si cele japoneze.In schimb insa la motorizare japonezii sunt mai performanti, inclusiv in cazul motorizarii Toyota versus VW.
Kia am impresia ca a copiat foarte multe lucruri de la japonezi. La partea din spate Kia Ceed seamana foarte bine cu Toyota Corolla.Cel putin asa mi se pare mie.
La revanzare, in acest moment , se gasesc mai usor cumparatori pt VW decat pentru Kia sau Toyota.
M A R I A N
QUOTE (sorin200693010 @ May 16 2008, 12:34 PM) *
Din cate stiu eu, la capitolul tabla, masinile nemtesti sunt mai robuste ca si cele japoneze.


E posibil, dar uita-te cu atentie la noua Corolla cum arata dupa un accident groaznic (lovita de un copac, s-a rostogolit de cateva ori etc) Soferul nu a avut nimic, a fost doar speriat. Aurisul e frate geaman cu noua Corolla.
Daca "capitolul tabla" pentru tine inseamna "rezistenta in caz de accident" cred ca ti-am oferit o dovada destul de buna ca Toyota are masini superrezistente.

Doar pentru informarea ta, uita-te si pe linkurile astea de pe youtube

http://www.youtube.com/watch?v=Lrk6vsb77xk

http://www.youtube.com/watch?v=HQ_60PpxSzI

http://www.youtube.com/watch?v=pe8tS-frgP8

etc.
OvidiuH
QUOTE (sorin200693010 @ May 16 2008, 06:34 PM) *
Din cate stiu eu, la capitolul tabla, masinile nemtesti sunt mai robuste ca si cele japoneze.

Cum adică la capitolul tablă ?
sorin200693010
Masinile nemtesti au tabla mai groasa si mai rezistenta la coroziune si tamponari.Cel putin asa am auzit de la un tinichingiu auto cu experienta.
Mercedes ofera 32 de ani , parca, garantie la coroziune, iar Loganul 6, ca si Renault Clio Simbol.
laurentiu
WOW! Foarte socante imaginile. Dar asta nu inseamna ca Toyota este foarte sigura. Ceea ce incerci tu sa zici aminteste de Euro NCAP, unde testele alea sunt mai mult sa-ti "fure ochii". Poate si cu un Golf sau un C'eed daca te rasturnai aveai cam aceleasi sanse sa supravietuiesti.
OvidiuH
QUOTE (sorin200693010 @ May 16 2008, 10:20 PM) *
Masinile nemtesti au tabla mai groasa si mai rezistenta la coroziune si tamponari.Cel putin asa am auzit de la un tinichingiu auto cu experienta.

Și la japoneze primești 12 ani garanție la coroziune. Însă la toate mărcile se oferă garanție doar la perforarea dinspre interior spre exterior, așa că nu te prea încălzește nici dacă-ți dă 50 de ani garanție în multe cazuri. Cât despre grosimea tablei, a rămas doar un mit, treaba asta era probabil valabilă acum 10 ani (am avut și eu Opel din '92, iar atunci e adevărat tabla era mult mai solidă). În prezent la aproape toate mașinile mi se pare la fel de subțire și sensibilă tabla, iar de vopselurile ecologice nu mai vorbesc. Cât despre tamponări, trăiască CASCO, cam toate au bara față și spate din plastic.
22nst
QUOTE (sorin200693010 @ May 16 2008, 11:20 PM) *
Masinile nemtesti au tabla mai groasa si mai rezistenta la coroziune si tamponari.Cel putin asa am auzit de la un tinichingiu auto cu experienta.
Mercedes ofera 32 de ani , parca, garantie la coroziune, iar Loganul 6, ca si Renault Clio Simbol.


Ca o masina sa fie rezistenta la tamponari nu cred ca trebuie sa fie tabla groasa.
Gandeste-te la veche dacie, care are tabla de... multi milimetri si la un accident se face punga.
La un accident conteaza sa ramana intreaga cabina, locul unde stau paragerii, restul poate sa fie complet distrus.
DRAGOS
Ba chiar trebuie sa fie complet distrus thumbsup.gif Totul inafara de cabina e gandit sa se faca punga ca sa absoarba din soc.

Oricum, eu cred ca respectivul mecanic s-a referit la tamponari usoare, acolo unde o dacie veche rezista de o mie de ori mai bine ca o masina noua.
M A R I A N
QUOTE (laurentiu @ May 16 2008, 04:21 PM) *
WOW! Foarte socante imaginile. Dar asta nu inseamna ca Toyota este foarte sigura. Ceea ce incerci tu sa zici aminteste de Euro NCAP, unde testele alea sunt mai mult sa-ti "fure ochii". Poate si cu un Golf sau un C'eed daca te rasturnai aveai cam aceleasi sanse sa supravietuiesti.


Eu nu vreau sa amintesc despre Ncap sau de altceva, doar am demonstrat cu se comporta "tabla" unei Corolle in caz de accident. Tu, bineinteles, poti sa-ti iei (sau sa sustii) in continuare Golf sau C'eed. Eu merg pe mana Toyotei. Asta, evident nu inseamna ca Golf V nu va avea o valoare de revanzare mult mai mare decat Auris. Pentru ca e nemteasca, frate, si mai este si TDI. (Am un vecin de bloc proprietar de Logan care ar da oricat sa aiba sigla TDI pe masina laugh.gif )
pmhoria
Daca e sa fim rigurosi pana la capat, putem continua legat de pozele cu aceea Corolla....
Din cate tin eu minte a fost vorba de o mica intrecere intre proprietarul Corollei si un Audi. Corolla neavand VSC (ESP-ul lor) a derapat pe la 160 la ora (parca atata zicea proprietarul) iar Audi-ul nu .....
Din cate mai tin mint, proprietarul acelei Corolle si-a comandat tot o Corolla dar cu ESP (cred ca Dan poate sa confirme)

Ce vreau sa se inteleaga din ce am postat:
- nu vreau sa transform topicul intr-un versus VW-japo pt ca sunt destule si la combat
- am vrut sa mentionez ca daca ai masina echipata cu ESP, ai clar mai multe sanse.
- si in ultimul rand, nu degeaba primesc masinile 5 stele la euroncap, in ultimii ani s-au facut multi pasi in modul cum este preluat socul de catre o masina moderna.
Si ultimul sfat, sa-ti iei o masna care iti place dar cu cat mai multe dotari de siguranta, pt ca la cum se circula la noi.....
James Kilowatt
QUOTE (pmhoria @ May 17 2008, 04:38 AM) *
....
Din cate tin eu minte a fost vorba de o mica intrecere intre proprietarul Corollei si un Audi. Corolla neavand VSC (ESP-ul lor) a derapat pe la 160 la ora (parca atata zicea proprietarul) iar Audi-ul nu .....
Din cate mai tin mint, proprietarul acelei Corolle si-a comandat tot o Corolla dar cu ESP (cred ca Dan poate sa confirme)

.....
Si ultimul sfat, sa-ti iei o masna care iti place dar cu cat mai multe dotari de siguranta, pt ca la cum se circula la noi.....



Uite, eu aici vad unele contradictii. Adica, faci intreceri cu masina, intri ca berbecul in viraj prea tare, te opresti in aratura, dai vina pe lipsa ESP, iti iei ESP ca sa poti face linistit intreceri pe drumurile publice in siguranta.

Ia nene masini cu ESP si dotari de siguranta, ca daca faci cumva o intreceri intri dracu' in nesimtitul care merge regulamentar pe celalalt sens.... ca la noi ALTII circula aiurea tare...

Referitor la dotarile de siguranta, eu am vazut unii care cumpara masini cu 30 airbaguri, cu ABS, ASR, ESP, PLM... isi pun roti late ca-s mai stabile... si merg cu cauciucuri resapate slick ca n-au bani sa-si ia un pneu cinstit la timp....

In privinta revanzarii, eu sunt curios care se va vinde mai usor.... un golf despre care multi sunt convinsi ca are kilometrajul dat inapoi sau un ceed cu inca vre-un an - doi - trei de garantie si carnet de service. Eu unul stiu ce-as cumpara, fara sa ezit.
HalbaSus
LOL, la 160 km/h nu ESP-ul te tine pe drum... dar sa lasam off-topicul la o parte.

Eu am condus si golf V si toyota auris (dar cu motorul anemic de 1.4D4D 90 cp). Chiar daca fac abstractie de motor tot nu mi-a placut aurisul, tinuta de drum slabuta, pozitie de condus inalta, comenzi ne-ergonomice, interior ciudat (ce-i drept spectaculos la prima vedere)... La golf V singura problema ar fi motorul, care e foarte galagios... in rest numai de bine. Daca mai e sa luam in calcul si diferenta mare de pret (1500 euro... cam mult as zice eu). Eu as merge pe golf... sau pe alte masini din clasa compacta.
sorin200693010
Si intre Golf sau alte masini compacte spre ce te-ai orienta mai exact?Toyota Corolla ai lua-o in considerare?Care ar fi preferintele tale tinand cond de fiabilitate , intretinere si revanzare peste 2-3 ani?
FAR EASTERN
QUOTE (James Kilowatt @ May 17 2008, 11:08 AM) *
Referitor la dotarile de siguranta, eu am vazut unii care cumpara masini cu 30 airbaguri, cu ABS, ASR, ESP, PLM... isi pun roti late ca-s mai stabile... si merg cu cauciucuri resapate slick ca n-au bani sa-si ia un pneu cinstit la timp....



Ha, ha, ha. James, ai fost tare. thumbsup.gif N-am mai auzit de asa dotare la masini. laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
sorin200693010
Un pic probabil ca a exagerat dar am vazut si eu pe multi care isi cumpara marci premium in schimb achizitioneaza anvelope second hand, jafuri, folosesc piese contrafacute, si apeleaza la tot felul de meseriasi....principalul pentru ei este imaginea, ca fac parte din lumea selecta a celor cu masini premium smile.gif
Ma rog, fiecare cu felul sau de a fi...
fredy103262
Se pare ca pararea majoritatii celor care s-au pronuntat este pt VWGolf V...
M-am gandit si eu la Corolla, hatchback, dar nu stiu ce sa zic...cum este fata de VW la intretinere si fiabilitate?
HalbaSus
FAR EASTERN: cred ca despre asta vorbea James... daca tu te-ai gandit la altceva... sa-ti fie rusine:
QUOTE
Product lifecycle management (PLM) is the process of managing the entire lifecycle of a product from its conception, through design and manufacture, to service and disposal.


Eu as lua golful... singura problema ar fi motorul, care desi e fiabil este invechit si zgomotos, avand in vedere scumpirea motorinei... si daca nici nu mergi foarte multi km pe an (sub 20.000) poate ar fi interesant un golf cu motorul 1.6, e mult mai silentios, la fel de fiabil singurele lui probleme ar fi ca e la fel de invechit ca si 1.9 TDI-ul si consuma ceva mai mult decat alte motoare de 1.6 (cam 10-11% in oras).

Corolla (daca ne luam dupa imaginea marcii) ar trebui sa fie ceva mai fiabila (desi Golful e una din cele mai "solide" VW-uri, nu a avut problemele de fiabilitate ale passatului, masina care a dus mult in jos imaginea firmei)... Ca dinamica golful e superior, interiorul e mai sobru la golf si are materiale ceva mai bune (parerea mea), pe de alta parte corolla beneficiaza de garantie mai mare (deci e posibil sa prinzi una in garantie), are deobicei mai multe dotari... cel mai bine e sa te urci in fiecare si sa vezi care iti place mai mult.
klm
CITAT(sorin200693010 @ May 16 2008, 05:34 PM) *
In schimb insa la motorizare japonezii sunt mai performanti, inclusiv in cazul motorizarii Toyota versus VW.

La ce te referi cand spui ca sunt mai performanti?
sorin200693010
Motorul TDI este inferior motorizarii Toyota D-4D.Motorul montat pe Toyota , D-4D , apartine noii generatii de motoare diesel. Este mai modern, si silentios fata de TDI, care este invechit si galagios .Dar asta nu este o noutate.
klm
"Motoarele Toyota sunt mai performante decat motoarele VW" <=> "Motoarele VW sunt inferioare motoarelor Toyota".
Deci ai spus acelasi lucru in 2 raspunsuri diferite.
Poate ne dai niste cifre (eu am gasit 1,9 tdi: 71dB, 2.0 d-4d: 68 dB); poate ne explica o persoana care se pricepe ce inseamna diferenta de 3-5 dB.
La motoarele pe benzina cu care am mers (nemtesti, coreene, italiene, frantuzesti) chiar daca dadeam geamul jos tot nu le auzeam ca merg cand eram pe loc si presupun ca si japonezele sunt la fel de silentioase.
Deci repet intrebarea: la ce te referi cand spui ca japonezii sunt mai performanti?
Mariustom
Topicul japoneze versus nemțești e în altă parte, daaa ??? unsure.gif



ninja.gif
OvidiuH
Cam 70-75 db e nivelul scos de un aspirator in functionare. Pentru o crestere de 10 db, urechea umana percepe o dublare a "volumului".
sorin200693010
Deci repet intrebarea: la ce te referi cand spui ca japonezii sunt mai performanti?


La arhicunoscuta fiabilitate a motoarelor japoneze care sunt de cursa lunga, daca le oferi ce au nevoie pentru o functionare la parametrii normali si care au o viata mai lunga ca si motoarele de VW, Peugeot sau Renault.
In U.S.A., Toyota sau Honda sunt mai apreciate ca si VW.Si asta datorita fiabilitatii lor, in comparatie cu constructorul german VW.
In Germania, mai exact in Bavaria, VW este in minoritate, majoritatea marcilor auto folosite fiind Honda, Toyota, Kia, Mercedes, BMW sau Audi.De ce oare?
La noi inca multi oameni habar nu au ce inseamna fiabilitatea marcilor japoneze sau a altor marci europene cum ar fi Volvo sau Saab, care sunt peste VW, dar ....inca nu se stie de ele.
Multi oameni se feresc de aceste marci fiindca nu cunosc nimic despre ele.Asa ca le blameaza.
adrian_flavius
Fredy, intrucat toate modele enumerate de tine se gasesc inca in show-room-uri, eu zic sa te duci frumusel la dealer, sa te dai cu ele, sa vezi ce-ti place si ce nu la fiecare, si pe urma sa incepi sa-ti cauti un sh din modelul la care te-ai hotarat...cei mai multi (printre ei si eu...) am vazut ca au votat pentru G5...dar tot e bine sa vezi si tu ce ti se potriveste cel mai bine...pana la urma tu o vei conduce...bafta multa thumbsup.gif
klm
Nu ne putem pastra intre granitele trasate de topic deoarece Auris si Ceed au aparut in 2006 iar Golf-ul... hat departe in timp, dar poti lua Corolla sau oricare alt model de Toyota si sa vii cu date statistice (de ex: 80% din corolle ajung la 500k km, ceed-urile la 800k pe cand motoarele de golf crapa la 200k conform...) din orice sursa de informare (daca e arhicunoscuta inseamna ca nu iti va fi greu sa gasesti surse), chiar ma intereseaza si pe mine sa imi iau si eu auris sau ceed si vreau sa vad de ce bavarezii le aleg in detrimentul vw.

OvidiuH
QUOTE (klm @ May 19 2008, 02:58 PM) *
Nu ne putem pastra intre granitele trasate de topic deoarece Auris si Ceed au aparut in 2006

2007...
sorin200693010
QUOTE (OvidiuH @ May 19 2008, 12:05 PM) *
QUOTE (klm @ May 19 2008, 02:58 PM) *
Nu ne putem pastra intre granitele trasate de topic deoarece Auris si Ceed au aparut in 2006

2007...



Asa este. Iar VW Golf V in 2004.
iulian_1976
Haide-ti sa va ajut cu cateva probleme semnalate la Golf V.
Este o colectie de probleme de pe GolfV a diferitilor proprietari ai acestei masini:

-Chiulasa schimbata pe la 10000km. Problema: supapa crapata.
-Greierasi in bord ca la orice Golf V.
-scaunul de la sofer nu mai vroia sa culiseze
-temperatura lichidului de racire creste peste 110 grade. (dupa ce se incalzeste motorul, electroventilatoarele pornesc numai in treapta a II-a de turatie)
- martor centura scaun dreapta foarte sensibil, se activeaza si la un pachet de tigari gol.
-"Caraia" cand bagam a 2-a si se manifesta numai cand era motorul cald. Probmema:sincroanele de la treapta a 2-a
- portierele trebuie trantite ca sa se inchida
-plastic ieftin pe portiere
-calitatea geamurilor/parbrizului Saint-Gobain mi se pare slaba comparativ chiar cu Dacia !!! (se zgarie extrem de usor; parbrizul deja s-a crapat si l-am schimbat);
-IMI PLOUA IN MASINA!... am un Golf V, 1.6, cumparat nou in iulie 2006, acum am 15000 km si la ultimele doua ploi mi-a rezoanele de la planetara din dreapta, usa de la sofer nu se mai deschide cand este afara sub 8 grade celsius decat cu cheia, la 55000 a trebuit sa schimb bucsele antiroliu stanga dreapta , si mai nou de 3 zile adica la 65000 km nu mai porneste deintrat apa inauntru, pe undeva pe langa parbriz, in partea de sus pe centru.. picura din compartimntul pt ochelari.Rezovare:Trebuie dat parbrizul jos si relipit
-initial scartaia ceva la volan cand viram de volan spre dreapta, pe loc Verdict: caseta de directie defecta, se schimba pe garantie,Masina are un an si 35 mii km.
-de 2 saptamani sunt si eu posesor de G5 Variant si prima mea nemultumire este RCD 300,Deci problema este ca RCD 300 este praf la receptia radio
-a 2 luni dupa garantie mai exact aveam cam 35.000 km mi-a cazut cutia de viteze , s-a spart diferentialul in ea , am schimbat-o m-a costat 1400 euro.

Din ce se scrie despre Auris pare mai fiabila asteptam posesori de Auris sa ne spuna problemele avute apoi sa facem comparatie.Numai bine. tongue.gif


klm
2007auris, 2006 ceed, 2004 golf 5, 1974 golf.
sorin, inca astept statisticele legate de diferenta de fiabilitate, ca sa iti sustii afirmatia.
iulian, inteleg ca problemele de care vorbesti sunt "a diferitilor proprietari ai acestei masini", initial am crezut ca e vorba de o singura masina si il compatimeam pe posesor, ziceam: "uite, mah, ala si-a luat o masina si urata si proasta!" dar daca e vorba de probleme adunate atunci se schimba datele.
La un g4: pe langa filtrehuil, huile 10w40 mai avem la 80k garn. frein, la 90k courroie distribution, niste liquide de frein, aoleu la 141k collier, biellette (20E), si o bobina de inductie pe la 195k (200lei). Or fi mari problemele astea?!
FAR EASTERN
QUOTE (HalbaSus @ May 18 2008, 02:14 PM) *
FAR EASTERN: cred ca despre asta vorbea James... daca tu te-ai gandit la altceva... sa-ti fie rusine:
QUOTE
Product lifecycle management (PLM) is the process of managing the entire lifecycle of a product from its conception, through design and manufacture, to service and disposal.



Da, da, da. Si marmota invelea.....stai ca i-au schimbat fisa postului. smile.gif
florin55503
golful e o masina superioara aurisului. si din punctul de vedere al tinutei de drum, al materialelor din interior, al pozitiei la condus etc. totusi golful 5, chiar daca nu a avut bubele passatului, a avut probleme de fiabilitate. din ce stiu de la cineva care lucreaza la toyota nici aurisul nu e extraoridnar din acest punct de vedere.


revenind la pozele de la pagina anterioara, individul a supravietuit datorita faptului ca impactul cu copacul a fost pe partea dreapta. daca exista un pasager in momentul respectiv ar fi fost sigur mort. si nu cred ca avea 160.
OvidiuH
QUOTE (florin55503 @ May 20 2008, 02:34 PM) *
golful e o masina superioara aurisului. si din punctul de vedere al tinutei de drum, al materialelor din interior, al pozitiei la condus etc. totusi golful 5, chiar daca nu a avut bubele passatului, a avut probleme de fiabilitate. din ce stiu de la cineva care lucreaza la toyota nici aurisul nu e extraoridnar din acest punct de vedere.

În testele nemților de la AutoBild și nu numai situația a ieșit tocmai invers. De probleme la Auris n-am auzit nimic încă.
iulian_1976
-pozitia de condus inalta este o tendinta a noilor masini din ce stiu
-klm a nu se confunda Golf V cu Golf IV vorbim de doua masini diferite.


Golf V are design si mult mai multe facilitati ,multi o cumpara pentru lucrul asta .
Daca faci un test drive cu Golf V ramane o impresie foarte buna buna .
Dupa un drive test pornesti cu concluzie
Dupa 60 de mii de km incepi altfel sa pui problema.

Ceea ce am pus mai sus este o colectie de defecte a posesorilor de Golf V masini in garantie. Ei la randul lor au fost
impresionati in drive-test thumbsup.gif
Precizare : nu conduc o Toyota ci un Audi tongue.gif pentru a nu fi acuzat de subiectivism.
bebelacus
practic vorbind, cea mai buna varianta este c'eed. dotari exceptionale, garantie de domeniul SF, spatioasa si ca sa fie tacimul complet se conduce si usor. dpv dinamic sta foarte bine si confortul la rulare e la fel. motorizari diesel excelente si cele pe benzina sint decente. nu are o gama variata de motorizari precum golful dar in categoria lor de putere si cilindree sint la fel de bune sau chiar mai bune decit cele de pe golf. adica 1.4 aspirat de pe cee'd este net superior celui de 1.4 de pe golf, iar cel de 1.6 e la felde bun cu cel al golfului. totusi, golful e ceva mai placut de condus si arata mai bine interior/exterior, insa nu cu mult. are avantajul unei palete extrem de variate de motorizari si ai posibilitatea de a pune motoare foarte puternice. adica poti lua un GTI sau un GT sau un diesel de 170 cp. mai aicutii automate, mai ai DSG etc. pozitia la volan e mai buna, cutia de viteze e si ea mai placuta etc. toate astea vin cu un pret pe masura. in schimb primesti cea mai buna compacta.
intrebarea este daca golful e atit de buna incit sa merite atitia bani? cred ca raspunsul e nu daca ne raportam la variantele echivalente motoriare si dotari, unde c'ed invinge. dar daca e cineva care isi doreste o compacta puternica, cu dinamica adaptat motorizarii respective si cu dotari care nu exista la c'eed atunci golful e cea mai buna alegere.
aurisul, personal, il clasez pe ultimul loc. am condus varianta 1.6 luna si nu mi-a placut deloc nici cum se misca, nici cum se conduce, nici cum stai in ea. arat destul de spectaculos la prima vedere, din pozitia soferului dar dupa citiva km descoperi ca nu e ceea ce vrei. mai ales daca ai condus un golf inainte. am 2 toyote dar pe auris nu l-as cumpara daca ar fi sa aleg o compacta. pe deasupra este si foarte scump. ar fi fost buna daca ar fi foat cu vreo 10-15% mai ieftina.
partea cu reviziile s-a mai schimbat si la toyota de cind au inceput sa vinda. in loc sa le mentina la un nivel rezonabil, ca pina acum, le-au scumpit si au ajuns practic la acelasi nivel. tratamnetul in servisurile toyota se schimba si el usor. sper sa nu devina ca in reteaua porsche romania, vestita pt nesimtire. cu toate ca eu ma avut si un golf 4 de 1.6 cu care nu am avut nici o problema, nici tehnica, nici in service.
florin55503
QUOTE (OvidiuH @ May 20 2008, 02:37 PM) *
QUOTE (florin55503 @ May 20 2008, 02:34 PM) *
golful e o masina superioara aurisului. si din punctul de vedere al tinutei de drum, al materialelor din interior, al pozitiei la condus etc. totusi golful 5, chiar daca nu a avut bubele passatului, a avut probleme de fiabilitate. din ce stiu de la cineva care lucreaza la toyota nici aurisul nu e extraoridnar din acest punct de vedere.

În testele nemților de la AutoBild și nu numai situația a ieșit tocmai invers. De probleme la Auris n-am auzit nimic încă.



eu cam in toate articolele care le-am citit era exact pe dos. trebuie doar sa ne gandim ca GV are suspensie independenta pe spate pe cand aurisul nu. toata lumea a criticat la auris urmatoarele lucruri: pozitia inalta la condus (fapt ce o face foarte obositoare la drum lung) si tinuta de drum nu printre cele mai bune. si mai din toate articolele din presa interna si externa reiese faptul ca golful inca e cea mai buna compacta (chiar daca concurenta s-a apropiat destul de tare).

apropo: nu sunt fan al golfului 5.

cineva a mai sus a spus ca tendinta in ceea ce priveste pozitia la condus e ca aceasta sa fie una inalta. masinile germane chiar si cele compacte ofera inca o pozitie la condus joasa. si honda face la fel. de obicei masinile cu pozitie inalta la condus ofera senzatia de foarte mult spatiu. dar eu unul prefer o masina care sa para mai ingramadita dar sa nu stau ca in autocar
T u d o r
Cred ca toti cei cu care am mai impartit forumul asta in ultimii ani stiu ca eu am o aversiune fata de VW. Iar Golf-ul nu face exceptie.

Dar... dar...sa spui ca Auris ii e superior... doar pentru ca e Toyota si automat tot ce face Toyota e cel mai bun... Scuzati-ma, nu o fac cu intentia de a jigni sentimentele nimanui, ma refer la cele automobilistice, dar mi se pare mai mult decat exagerare.

Golf este lider in clasa lui din foarte multe puncte de vedere. Ca si aspect, e anost si searbad, dar in rest...
Poate ca Auris ar putea fi mai fiabil, dar repet...daca e Toyota nu inseamna automat si ca e la fel ca vechile modele.

Iar personal, Auris imi place ca si design, cu pozitia inalta nu am nimic, motorul de 2.0 e ok. Deci nu am ceva cu modelul. Prin comparatie, Corolla mi se pare urata, chestie de gust.
Hoinar
QUOTE ( T u d o r @ May 23 2008, 05:00 PM) *
...
Dar... dar...sa spui ca Auris ii e superior... doar pentru ca e Toyota si automat tot ce face Toyota e cel mai bun... Scuzati-ma, nu o fac cu intentia de a jigni sentimentele nimanui, ma refer la cele automobilistice, dar mi se pare mai mult decat exagerare.
...


Iarta-ma Tudore, da' eu nu vad unde zice cineva aci in topic ca Aurisul e superior....dimpotriva, vad ca inclusiv toyotisti de pe forum au pus Auris-ul mai la coada ba pt una, ba pt alta...deci m-ai prins in off-side...
T u d o r
Pai nu m-am legat de cineva anume... chiar am recitit posturile de la inceput, sa vad daca se putea face referire la cineva, din postul meu. Si nu am gasit. biggrin.gif

Cred ca am fost cam ambiguu in exprimare, ma refeream doar la masini in sine si tocmai de aia am vrut sa evit un flame posibil cu vreun pasionat al marcii. biggrin.gif Cumva, am pus caruta inaintea cailor.

Am vrut doar sa subliniez ca G5 este superior Aurisului.

Si, desi nu e on topic, vreau sa va spun ca m-am urcat in sfarsit in Civic Sedan, cu intentia de a face un test cu el. Si...stupoare... NU AM INCAPUT!!! Nu mi-a venit sa cred. Pur si simplu reglajele scaunului nu sunt suficient de ample pentru mine. Stateam cu volanul pe genunchi si cu genunchii in bord, la modul foarte propriu. Asadar... am renuntat clar si la test si la model. Spre comparatie, in Civic hatch am incaput foarte bine. naiba mai stie si cu japonezoii astia....
Dan52141
@Tutor - incearca un C'eed cu motor de 2. diesel sau 1.6 diesel high power si o sa uiti de golf si de auris smile.gif
OvidiuH
QUOTE ( T u d o r @ May 23 2008, 05:48 PM) *
Am vrut doar sa subliniez ca G5 este superior Aurisului.

Înainte de a cumpăra Aurisul am făcut test drive și cu Golful printre altele. E o mașină bună, însă nu e pentru mine. Suspensia independentă spate mă lasă rece, cel puțin în oraș nu am simțit avantajul acesteia, iar ca ținută de drum Aurisul nu mi-a părut mai prejos, suspensiile acestuia fiind chiar mai reușite pentru drumurile noastre. În rest, deși bine finisat, Golful e mult prea sobru și sec în interior. A mai contat de asemenea și motorizarea și dotările pe care le puteam avea la un Golf până în 19.000 EUR, raportul dotări-motorizare/preț fiind de partea Aurisului în comparație cu Golful. Dacă băgăm și Ceed-ul în discuție situația se schimbă.
Până la urmă mașina se alege în funcție de nevoi, gusturi și posibilități. Dacă ar fi să aleg din nou, tot Auris aș lua. Însă în cazul inițiatorului topicului, după cum am scris și într-un mesaj anterior, alegerea mai bună ar fi Golful, mai ales prin prisma prețului de revânzare.
ivd
asa cum a mai zis cineva totul tine de tine. te duci faci un test driver cu fiecare si o sa vezi ce haina iti vine cel mai bine. chestia cu pretul de revanzare ....... la urma. acum cativa ani cati cumparau toyote? deci piata se schimba. nimeni nu poate sa-ti garanteze ca nu o sa ai probleme cu auris-ul cum nimeni nu poate sa-ti garanteze ca o sa ai probleme cu golful. fiabilitatea auris-ului este legata strict de fiabilitatea toyotei. un neadevar sa nu zic astfel. pretul de achizitie da este mai mic la auris decat la golf dar vezi ca la cel din urma poti obtine un discount frumos si tot acolo ajungi. pretul unei revizii .....sa fim seriosi parca sunt intelesi.
eu am plecat hotarat pe toyota si am ajuns la vw si nu regret nici un moment. pozitia la volan, calitatea materialelor, caracteristicile motoarelor(4 tipuri de motoare la toyota/9 la vw), modalitatea de a-ti configura masina cum vrei, functiile bc-ului si alte cateva sunt net in favoarea celor de la vw. dar nici nu pot spune ca daca o sa alegi toyota ai facut o greseala.
cu cat stai si citesti mai multe pareri cu atat o sa fi mai debusolat.
bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.