IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Subaru vs. Restul Lumii

This topic is about Subaru vs. Restul Lumii, the author, G e o r g e, wrote about: QUOTE (Mircea104901 Feb 19 2009, 0745 PM) QUOTE (GLC120 Feb 19 2009, 1142 AM) George, cu indicatia de consum mediu de la CB si cu distanta parcursa de ... To read more just scroll down

105 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Subaru vs. Restul Lumii
G e o r g e
post Feb 19 2009, 05:49 PM
Post #81


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 07:45 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 11:42 AM) *
George, cu indicatia de consum mediu de la CB si cu distanta parcursa de la ultimul plin stiu destul de exact care e situatia. Vorbesc de Diesel. Autonomia de la CB este doar o confirmare.

Si vad ca se vorbeste de Klasse C 3000 diesel, Range Rover, X5 si alte nebunii. referitor la masina perfecta:

- care din ele ati luat-o cu 19900 fara TVA ?
- cu care mergi mai repede, mai confortabil si mai economic pe soselele patriei?
- consuma vreuna 5L/100?


discutam de principiu. pana una-alta am Forester. Si sunt foarte multumit. Urmatoarea cred ca va fi XT ninja.gif
Sau, cum zicea si Pista, diesel daca pun bi-turbo.

nu o sa vezi biturbo de fabrica prea repede smile.gif

sa nu te superi pe mine dar e ori C-KLASSE (in germana) , ori Clasa C (in romana) . Klasse C nu exista smile.gif

eu am luat C320 avantgarde cu dotari multe. si nu e 19 900 fara tva ca poate 19 900 nu costa nici toata tabla de pe ea daca ma intelegi .

dai bani in plus la un MB pe chestii pe care nici consultantii de vanzari nu le stiu, gen , echipe de sute de oameni care au "desenat" scaunul soferului. de cati n forta e nevoie sa apesi un buton in habitaclu, samd.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 19 2009, 05:57 PM
Post #82


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



cat despre offroad cu subaru smile.gif uite poza
Attached File(s)
Attached File  moto_0086.JPG ( 1.22MB ) Number of downloads: 23
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 19 2009, 05:58 PM
Post #83


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 12:40 PM) *
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia.
pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?!

pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


off-road-ul isi cere tributul Crezi RR-ul putin modificat nu ar fi capabil de extrem? Nu merita, dar nu ca nu e bun. Aia da. Cu banii cu care iei un RR stock, iei un Samurai si-l modifici si mai raman bani de excursii pentru un an smile.gif
Trebuie recunoscuta valoarea Samuraiului la offroad extrem. E usor, ieftin, robust si suporta multe modificari.

Si ce spune George are un sambure de adevar, greutatea nu e prea buna in off-road extrem. Dar, totusi, G-ul smile.gif)....


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Feb 19 2009, 06:04 PM
Post #84


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 05:58 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 12:40 PM) *
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia.
pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?!

pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


off-road-ul isi cere tributul Crezi RR-ul putin modificat nu ar fi capabil de extrem? Nu merita, dar nu ca nu e bun. Aia da. Cu banii cu care iei un RR stock, iei un Samurai si-l modifici si mai raman bani de excursii pentru un an smile.gif
Trebuie recunoscuta valoarea Samuraiului la offroad extrem. E usor, ieftin, robust si suporta multe modificari.

Si ce spune George are un sambure de adevar, greutatea nu e prea buna in off-road extrem. Dar, totusi, G-ul smile.gif)....

veverita e alta treaba biggrin.gif aia da.
eu cu a mea am ramas pe un drum judetean, undeva prin arges. noroi de tractor. dansam ca naiba. gume stock. brrr, e fun, dar nu tocmai, daca intelegi biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V_I_C_T_O_R
post Feb 19 2009, 06:04 PM
Post #85


specialist
******

Group: Membri
Posts: 590
Joined: 5-December 08
From: ARAD, ROMANIA
Member No.: 118.699



@f1anatic

Te rog sa fii obiectiv si sa nu citesti printre randuri. Ai facut exact cum fac aia la stiri, dau pe post numa partea care le convine lor. Nu gasesc postul tau in care ziceai ca-ti place sa fii dictatorial...


--------------------


BMW 530XD MY2007
BMW 320i MY 2006
Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09
Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006

Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 19 2009, 06:05 PM
Post #86


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 07:58 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 12:40 PM) *
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia.
pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?!

pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


off-road-ul isi cere tributul Crezi RR-ul putin modificat nu ar fi capabil de extrem? Nu merita, dar nu ca nu e bun. Aia da. Cu banii cu care iei un RR stock, iei un Samurai si-l modifici si mai raman bani de excursii pentru un an smile.gif
Trebuie recunoscuta valoarea Samuraiului la offroad extrem. E usor, ieftin, robust si suporta multe modificari.

Si ce spune George are un sambure de adevar, greutatea nu e prea buna in off-road extrem. Dar, totusi, G-ul smile.gif)....

caut poza facuta la glk & friends anul trecut , sa va arat cum stau rotile de la un G ... numai drepte nu , in sensul bun wink.gif pt o masina offroad


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Feb 19 2009, 06:14 PM
Post #87


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Combat zone? Pacat! Eu am vrut sa fie o discutie deschisa, obiectiva, fara patima. O discutie Subaru .... Deschisa tuturor, un mediu bun de dezbatere pentru cei care s-au suit intr-un Subaru dar in acelasi timp si un thread placut pt. a fi citit pentru cei care n-au facut-o, pentru cei care cred ca boxer e ori un motor diesel ori o rasa de caine....

Altii au vrut inca de la inceput sa devina o discutie de "Combat zone". De ce? Asa au vrut ei. Ca subaristii aia se cred mai cu mot. Nu participa la intalniri, nu discuta pe alte arii, stau cu nasul pe sus. Se cred l'ombelico del mondo. Ce daca nu stiu nimic despre Seat? Sa-si dea cu parerea, ceeee, noi le stim pe toate? Nu le stim da' ce, nu putem sa ne dam cu parerea asa, la misto? Las' ca le-aratam noi.
S-au straduit sa o transforme intr-un topic non-Subaru, genul de topic unde se simt bine. Sa creeze situatii pentru a-si exprima parinteasca preocupare, pentru a urechea cu blandete pe bietii nestiutori, pentru a lua jucaria micutului cu care s-ar fi putut rani. Si dupa ei o intreaga suita de "laudatori". Au reusit? Nu stiu pt. nici macar nu aveau nevoie....au mutat-o oricum aici. Statea in puterea lor sa o faca.

Eu speram sa iasa mai bine... dar poate lucrurile vor reveni la normal dupa ce unora le va trece pofta de "sange". Nu pot sa cred ca "subaristii" sunt amatori de combaturi fara substanta. Sper sa-i lase pe cei care cauta combatul de dragul combatului sa vorbeasca singuri.
Si mai cred ca mutare topicului in Combat zone este contrara dorintei de a avea o discutie cu substanta. Daca mai vrea si altcineva, in afara de mine, sa o readucem la ideea initiala cred ca primul pas in directia corecta ar fi mutarea acestui topic inapoi, in Aria Subaru.

@Tudor, multumesc pt. aprecieri.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Feb 19 2009, 06:24 PM
Post #88


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 05:40 PM) *
pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


Bine ca s-a mutat la combat zone. Este incredibil cat de variate sunt parerile. De mai multe ori am "vazut" ca Forester este aproape imparabil, trece peste tot. Acum LC100 este un biet copil mai trebuie jde mii de euro sa bagi in ea. De ce? pentru ca nu mai are punte rigida pe fata? Nu mai e buna de trial masina de fabrica?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 19 2009, 06:27 PM
Post #89


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 08:24 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 05:40 PM) *
pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


Bine ca s-a mutat la combat zone. Este incredibil cat de variate sunt parerile. De mai multe ori am "vazut" ca Forester este aproape imparabil, trece peste tot. Acum LC100 este un biet copil mai trebuie jde mii de euro sa bagi in ea. De ce? pentru ca nu mai are punte rigida pe fata? Nu mai e buna de trial masina de fabrica?

GLC120 , tu si guerilla aveti viziuni diferita in ceea ce priveste termenul "offroad" , poate daca G ne arata niste poze pe unde se da el cu masina o sa fie mai clar pentru toata lumea .

PS : eu sunt de acord cu G , RR si X5 sunt masini de mers cu ele prin dorobanti smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Feb 19 2009, 06:43 PM
Post #90


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Scuze ca n-am scris C-Klasse corect. Promit sa nu mai poluez aici cu greseli de ortografie.

Daca voi luati juma de ora avans pe Transfagarasan, aveti masini cu tabla care costa cat masina mea "perfecta" si va dati in off-road pe unde n-a vazut nimeni si LC100 e vai steaua lui, e clar ca suntem in alta liga....

Ma duc sa ma joc cu lopetica pe topicurile Subaru.

Auzi, si de unde ati rasarit brusc, astazi, atatia super specialisti? Vi se parea ca e prea civilizat si non-combat la Subaru?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 19 2009, 07:06 PM
Post #91


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



teehee.gif

"Vrabia malai viseaza..."


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 19 2009, 07:15 PM
Post #92


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 12:27 PM) *
PS : eu sunt de acord cu G , RR si X5 sunt masini de mers cu ele prin dorobanti smile.gif


De la o posta se vede ca esti malitios. Corect este: "..si prin Dorobanti". Sa fim obiectivi.
Daca e prea rafinata inseamna ca nu e capabila, sau cum? Daca n-am "io", nu e bun pt nimeni?
De LC100 (sau LCv8 acum) nu stiu de ce s-a adus vorba in modul profan.
BTW: si asta (LCv8) e rafinata, tot de Dorobanti e??



--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 19 2009, 07:17 PM
Post #93


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pai nu e un combat "Subaru vs restu' lumii"? biggrin.gif Uite ca a sarit "restu' lumii", ce credeati voi, ca sunteti singuri p-aici? teehee.gif

Serios acum, o masina e doar o masina, nu merita sa ne consumam energiile si nervii degeaba. Haideti sa-i redam nota de gluma pe care initiatorul topicului a inspirat-o prin postul lui. Uite, spre exemplu ioooo.... IOOOOO... am facut un Subaru azi. Muci l-am facut. S-a straduit el ce s-a straduit, dar tot l-am facut. Va dati seama ce-i faceam daca eram si cu fatza? Cred ca era dizal de-ala flat, ca nu mai stiu cum ii zice. rolleyes.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 19 2009, 07:38 PM
Post #94


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 12:17 PM) *
Uite, spre exemplu ioooo.... IOOOOO... am facut un Subaru azi. Muci l-am facut. S-a straduit el ce s-a straduit, dar tot l-am facut. Va dati seama ce-i faceam daca eram si cu fatza? Cred ca era dizal de-ala flat, ca nu mai stiu cum ii zice. rolleyes.gif


Sa-ti fie foarte rusine pen' ca crezi ca ai facut muci o supermasina. Omul de la volan era evident preocupat de alte probleme: nu stia ce flori sa ii cumpere sotiei.

QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 10:43 AM) *
Daca voi luati juma de ora avans pe Transfagarasan, aveti masini cu tabla care costa cat masina mea "perfecta" si va dati in off-road pe unde n-a vazut nimeni si LC100 e vai steaua lui, e clar ca suntem in alta liga....


Eu recunosc cinstit ca juma de ora avans e o exagerare. Totusi. Nordschleife parca are vreo 22 km. Un Impreza STI a fost masurat la 8min24sec si nu stiu ce alt Subaru cu 8:37. Sa zicem 8:30 in medie. Imi e greu sa gasesc o masina similara cu un Subaru NA sau TD. Dar uitindu-ne la performante, vad ca in coada listei gasim un Nissan 200SX si un VW Polo GTi care sint cele mai apropiate de un 2.5 NA. Banuiesc ca mai putin de 9min30 sec nu vor scoate. Un minut la fiecare 20 km; in conditiile in care urci in altitudine si va favoriza motorul turbo (cel putin comparat cu NA) ; mi se pare realist un avans de 5 -10 minute reali pe distanta si traseul "spus". Problema cu diesel este top end. Pe acelasi traseu, vad un 2.5T > 2.0T > 2.0TD > 3.0NA > 2.5NA. Parerea mea neavizata.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Feb 19 2009, 07:43 PM
Post #95


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



au mama... 5 pagini in 2 zile rolleyes.gif
nu faceti confuzie intre mercedes G si GL(K); sint 3 masini diferite. G-ul are 3 blocante si e o masina beton in off-road, GL-ul e un autobuz si GLK-ul e un autobuz mai mic.



--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 19 2009, 07:52 PM
Post #96


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



2.0D > 3.0? unsure.gif Pai nu e cam mare diferenta de cai? Plus ca din putinele mele cunostinte despre Subaru parca imi suna acum in cap ceva legat de o inginerie pe la suspensii pe care o are 3.0 in plus fata de celelalte (europene).


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 19 2009, 08:01 PM
Post #97


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 12:52 PM) *
2.0D > 3.0? unsure.gif Pai nu e cam mare diferenta de cai? Plus ca din putinele mele cunostinte despre Subaru parca imi suna acum in cap ceva legat de o inginerie pe la suspensii pe care o are 3.0 in plus fata de celelalte (europene).


Sefu, am zis sus pe munte. Nu uitam, unul NA va gifii !
Asta vara am urcat cu carutza mea pina pe la 2000 de metroi in Great Smokey Mts si am avut in fata un Corvette si amindoi erau mai zglobii. Nu m-a pierdut; se distanta doar in curbele strinse. V8 si dubla capacitate, la ses ma face muci, sus pe munte turbetele egaleaza. De aceea as zice sus pe munte, TD-ul se va impune. Asa cred.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Feb 19 2009, 08:38 PM
Post #98


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Jeeez!
Am ajuns sa comparam Legacy cu C320CDI si tot asa?! hai mai oameni buni! N-am lipsit decat 6-7 ore si voi va faceti de cap in halul asta?

In primul rand hai sa lamurim o chestie biggrin.gif
1. Subaru ar avea ZERO vanzari daca nu ar avea AWD. Motoare boxer au mai facut si altii.
2. Sa te apuci sa ridici in slavi un Subaru care pana la urma e o masina MEDIE e deja fanatism, sper ca Rebel n-a ajuns etalon in materie de fanatism tongue.gif
3. Mertzu ala a lu George e o masina atat de naspa incat eu in primele 15 minute petrecute la volan am avut un ranjet din ala de pusti tampit! Punct si de la capat smile.gif
Faruri cu xenon adaptive dupa curba si dupa viteza masinii. Am mers noaptea pe camp cu faza lunga si proiectoarele aprinse, era ca o fotografie supraexpusa cu minim 1 pas laugh.gif
4. Ca idee, cand un motor de Subaru(STI este exclus) se plafoneaza, dracovenia aia de V6 diesel mai schimba o treapta pentru inca o repriza de acceleratie. Si stiti ce e misto? Ca 7G-ul schimba 2 trepte in jos la nevoie whistling.gif

Trecand la discutia despre capacitatile in offroad. Oricat de destept ar fi sistemul de tractiune integrala, daca nu ai MT-uri, si daca nu poti bloca diferentialele dupa cum gandesti TU, esti zero!
Offroad-ul a capatat o conotatie foarte larga, multi cred ca daca au coborat dupa asfalt, gata e offroad! Nu domnilor, offroadu e ala in care treci prin vaduri de apa, in care iesi cu ajutorul troliului din mlastina si te cateri pe pietre dupa indicatiile navigatorului. Orice altceva este offroad soft sau deloc smile.gif

De ce nu X5 in offroad? pentru ca la masina nu ai control asupra tractiunii! De ce RR(adica Range Rover) nu este preferat in offroad? Pentru ca are un cost de achizitie (foarte) mare si pentru ca orice piesa strica aduce dupa sine un credit tongue.gif Si pentru ca de cand cu Terrain Response totul este computerizat si daca nu se strica computatoru te ia valu(la propiu) cand tu cauti prin setari ceva....

Sunt destul modele Discovery modificate pentru offroad dar cu niste costuri mari, prea mari chiar! Si aici nu vorbim de un kit de inaltare si un troliu, aici vorbim de liste luungi de piese schimbate.

Am mers si cu GLK, tot prin intermediul lui George, din pacate nu am apucat sa-l conduc, insa i-am dus pe oameni pe un pamant galben pe care aluneci de nu te vezi si masina s-a descurcat, era stock biggrin.gif

Inchei cu o intrebare: care mai e scopul acestei discutii??? Ca mie mi s-a pare ca s-a pierdut undeva pe drum si face offroad tongue.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Feb 19 2009, 08:39 PM
Post #99


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Io cred ca ala cu corvetele nu prea stia sa conduca. Si aici apare marea smecherie: pentru populatie (adica cei care nu se dau sapatminal pe circuit si nu au luat ore de pilotaj) nu masina e limita ci soferul, si asta chiar la masini nu prea grozave.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Feb 19 2009, 08:39 PM
Post #100


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



QUOTE (air_wolf @ Feb 19 2009, 07:43 PM) *
au mama... 5 pagini in 2 zile rolleyes.gif


22 de ore! Nu doua zile! Aia cu Toyota mici copii, anemici! Deh, Toyota e actionar minoritar whistling.gif
Nu am inteles multe, dar aia cu d(D)orobantiul a fost de mare senzatie.
Sper sa continue, ca miine imi iau seminte pentru lectura...


--------------------
I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai'
Go to the top of the page
 
+Quote Post

105 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd May 2024 - 02:18 PM