Subaru vs. Restul Lumii |
This topic is about Subaru vs. Restul Lumii, the author, G e o r g e, wrote about: QUOTE (Mircea104901 Feb 19 2009, 0745 PM) QUOTE (GLC120 Feb 19 2009, 1142 AM) George, cu indicatia de consum mediu de la CB si cu distanta parcursa de ... To read more just scroll down
Subaru vs. Restul Lumii |
Feb 19 2009, 05:49 PM
Post
#81
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
George, cu indicatia de consum mediu de la CB si cu distanta parcursa de la ultimul plin stiu destul de exact care e situatia. Vorbesc de Diesel. Autonomia de la CB este doar o confirmare. Si vad ca se vorbeste de Klasse C 3000 diesel, Range Rover, X5 si alte nebunii. referitor la masina perfecta: - care din ele ati luat-o cu 19900 fara TVA ? - cu care mergi mai repede, mai confortabil si mai economic pe soselele patriei? - consuma vreuna 5L/100? discutam de principiu. pana una-alta am Forester. Si sunt foarte multumit. Urmatoarea cred ca va fi XT Sau, cum zicea si Pista, diesel daca pun bi-turbo. nu o sa vezi biturbo de fabrica prea repede sa nu te superi pe mine dar e ori C-KLASSE (in germana) , ori Clasa C (in romana) . Klasse C nu exista eu am luat C320 avantgarde cu dotari multe. si nu e 19 900 fara tva ca poate 19 900 nu costa nici toata tabla de pe ea daca ma intelegi . dai bani in plus la un MB pe chestii pe care nici consultantii de vanzari nu le stiu, gen , echipe de sute de oameni care au "desenat" scaunul soferului. de cati n forta e nevoie sa apesi un buton in habitaclu, samd. -------------------- |
|
|
Feb 19 2009, 05:57 PM
Post
#82
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
cat despre offroad cu subaru uite poza
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Feb 19 2009, 05:58 PM
Post
#83
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia. pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?! pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii. RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok. off-road-ul isi cere tributul Crezi RR-ul putin modificat nu ar fi capabil de extrem? Nu merita, dar nu ca nu e bun. Aia da. Cu banii cu care iei un RR stock, iei un Samurai si-l modifici si mai raman bani de excursii pentru un an Trebuie recunoscuta valoarea Samuraiului la offroad extrem. E usor, ieftin, robust si suporta multe modificari. Si ce spune George are un sambure de adevar, greutatea nu e prea buna in off-road extrem. Dar, totusi, G-ul ).... -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 19 2009, 06:04 PM
Post
#84
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia. pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?! pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii. RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok. off-road-ul isi cere tributul Crezi RR-ul putin modificat nu ar fi capabil de extrem? Nu merita, dar nu ca nu e bun. Aia da. Cu banii cu care iei un RR stock, iei un Samurai si-l modifici si mai raman bani de excursii pentru un an Trebuie recunoscuta valoarea Samuraiului la offroad extrem. E usor, ieftin, robust si suporta multe modificari. Si ce spune George are un sambure de adevar, greutatea nu e prea buna in off-road extrem. Dar, totusi, G-ul ).... veverita e alta treaba aia da. eu cu a mea am ramas pe un drum judetean, undeva prin arges. noroi de tractor. dansam ca naiba. gume stock. brrr, e fun, dar nu tocmai, daca intelegi -------------------- |
|
|
Feb 19 2009, 06:04 PM
Post
#85
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Te rog sa fii obiectiv si sa nu citesti printre randuri. Ai facut exact cum fac aia la stiri, dau pe post numa partea care le convine lor. Nu gasesc postul tau in care ziceai ca-ti place sa fii dictatorial... -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Feb 19 2009, 06:05 PM
Post
#86
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia. pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?! pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii. RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok. off-road-ul isi cere tributul Crezi RR-ul putin modificat nu ar fi capabil de extrem? Nu merita, dar nu ca nu e bun. Aia da. Cu banii cu care iei un RR stock, iei un Samurai si-l modifici si mai raman bani de excursii pentru un an Trebuie recunoscuta valoarea Samuraiului la offroad extrem. E usor, ieftin, robust si suporta multe modificari. Si ce spune George are un sambure de adevar, greutatea nu e prea buna in off-road extrem. Dar, totusi, G-ul ).... caut poza facuta la glk & friends anul trecut , sa va arat cum stau rotile de la un G ... numai drepte nu , in sensul bun pt o masina offroad -------------------- |
|
|
Feb 19 2009, 06:14 PM
Post
#87
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Combat zone? Pacat! Eu am vrut sa fie o discutie deschisa, obiectiva, fara patima. O discutie Subaru .... Deschisa tuturor, un mediu bun de dezbatere pentru cei care s-au suit intr-un Subaru dar in acelasi timp si un thread placut pt. a fi citit pentru cei care n-au facut-o, pentru cei care cred ca boxer e ori un motor diesel ori o rasa de caine....
Altii au vrut inca de la inceput sa devina o discutie de "Combat zone". De ce? Asa au vrut ei. Ca subaristii aia se cred mai cu mot. Nu participa la intalniri, nu discuta pe alte arii, stau cu nasul pe sus. Se cred l'ombelico del mondo. Ce daca nu stiu nimic despre Seat? Sa-si dea cu parerea, ceeee, noi le stim pe toate? Nu le stim da' ce, nu putem sa ne dam cu parerea asa, la misto? Las' ca le-aratam noi. S-au straduit sa o transforme intr-un topic non-Subaru, genul de topic unde se simt bine. Sa creeze situatii pentru a-si exprima parinteasca preocupare, pentru a urechea cu blandete pe bietii nestiutori, pentru a lua jucaria micutului cu care s-ar fi putut rani. Si dupa ei o intreaga suita de "laudatori". Au reusit? Nu stiu pt. nici macar nu aveau nevoie....au mutat-o oricum aici. Statea in puterea lor sa o faca. Eu speram sa iasa mai bine... dar poate lucrurile vor reveni la normal dupa ce unora le va trece pofta de "sange". Nu pot sa cred ca "subaristii" sunt amatori de combaturi fara substanta. Sper sa-i lase pe cei care cauta combatul de dragul combatului sa vorbeasca singuri. Si mai cred ca mutare topicului in Combat zone este contrara dorintei de a avea o discutie cu substanta. Daca mai vrea si altcineva, in afara de mine, sa o readucem la ideea initiala cred ca primul pas in directia corecta ar fi mutarea acestui topic inapoi, in Aria Subaru. @Tudor, multumesc pt. aprecieri. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 19 2009, 06:24 PM
Post
#88
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii. RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok. Bine ca s-a mutat la combat zone. Este incredibil cat de variate sunt parerile. De mai multe ori am "vazut" ca Forester este aproape imparabil, trece peste tot. Acum LC100 este un biet copil mai trebuie jde mii de euro sa bagi in ea. De ce? pentru ca nu mai are punte rigida pe fata? Nu mai e buna de trial masina de fabrica? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 19 2009, 06:27 PM
Post
#89
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii. RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok. Bine ca s-a mutat la combat zone. Este incredibil cat de variate sunt parerile. De mai multe ori am "vazut" ca Forester este aproape imparabil, trece peste tot. Acum LC100 este un biet copil mai trebuie jde mii de euro sa bagi in ea. De ce? pentru ca nu mai are punte rigida pe fata? Nu mai e buna de trial masina de fabrica? GLC120 , tu si guerilla aveti viziuni diferita in ceea ce priveste termenul "offroad" , poate daca G ne arata niste poze pe unde se da el cu masina o sa fie mai clar pentru toata lumea . PS : eu sunt de acord cu G , RR si X5 sunt masini de mers cu ele prin dorobanti -------------------- |
|
|
Feb 19 2009, 06:43 PM
Post
#90
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Scuze ca n-am scris C-Klasse corect. Promit sa nu mai poluez aici cu greseli de ortografie.
Daca voi luati juma de ora avans pe Transfagarasan, aveti masini cu tabla care costa cat masina mea "perfecta" si va dati in off-road pe unde n-a vazut nimeni si LC100 e vai steaua lui, e clar ca suntem in alta liga.... Ma duc sa ma joc cu lopetica pe topicurile Subaru. Auzi, si de unde ati rasarit brusc, astazi, atatia super specialisti? Vi se parea ca e prea civilizat si non-combat la Subaru? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 19 2009, 07:06 PM
Post
#91
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
"Vrabia malai viseaza..." -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 19 2009, 07:15 PM
Post
#92
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
PS : eu sunt de acord cu G , RR si X5 sunt masini de mers cu ele prin dorobanti De la o posta se vede ca esti malitios. Corect este: "..si prin Dorobanti". Sa fim obiectivi. Daca e prea rafinata inseamna ca nu e capabila, sau cum? Daca n-am "io", nu e bun pt nimeni? De LC100 (sau LCv8 acum) nu stiu de ce s-a adus vorba in modul profan. BTW: si asta (LCv8) e rafinata, tot de Dorobanti e?? -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 19 2009, 07:17 PM
Post
#93
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Pai nu e un combat "Subaru vs restu' lumii"? Uite ca a sarit "restu' lumii", ce credeati voi, ca sunteti singuri p-aici?
Serios acum, o masina e doar o masina, nu merita sa ne consumam energiile si nervii degeaba. Haideti sa-i redam nota de gluma pe care initiatorul topicului a inspirat-o prin postul lui. Uite, spre exemplu ioooo.... IOOOOO... am facut un Subaru azi. Muci l-am facut. S-a straduit el ce s-a straduit, dar tot l-am facut. Va dati seama ce-i faceam daca eram si cu fatza? Cred ca era dizal de-ala flat, ca nu mai stiu cum ii zice. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 19 2009, 07:38 PM
Post
#94
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Uite, spre exemplu ioooo.... IOOOOO... am facut un Subaru azi. Muci l-am facut. S-a straduit el ce s-a straduit, dar tot l-am facut. Va dati seama ce-i faceam daca eram si cu fatza? Cred ca era dizal de-ala flat, ca nu mai stiu cum ii zice. Sa-ti fie foarte rusine pen' ca crezi ca ai facut muci o supermasina. Omul de la volan era evident preocupat de alte probleme: nu stia ce flori sa ii cumpere sotiei. Daca voi luati juma de ora avans pe Transfagarasan, aveti masini cu tabla care costa cat masina mea "perfecta" si va dati in off-road pe unde n-a vazut nimeni si LC100 e vai steaua lui, e clar ca suntem in alta liga.... Eu recunosc cinstit ca juma de ora avans e o exagerare. Totusi. Nordschleife parca are vreo 22 km. Un Impreza STI a fost masurat la 8min24sec si nu stiu ce alt Subaru cu 8:37. Sa zicem 8:30 in medie. Imi e greu sa gasesc o masina similara cu un Subaru NA sau TD. Dar uitindu-ne la performante, vad ca in coada listei gasim un Nissan 200SX si un VW Polo GTi care sint cele mai apropiate de un 2.5 NA. Banuiesc ca mai putin de 9min30 sec nu vor scoate. Un minut la fiecare 20 km; in conditiile in care urci in altitudine si va favoriza motorul turbo (cel putin comparat cu NA) ; mi se pare realist un avans de 5 -10 minute reali pe distanta si traseul "spus". Problema cu diesel este top end. Pe acelasi traseu, vad un 2.5T > 2.0T > 2.0TD > 3.0NA > 2.5NA. Parerea mea neavizata. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 19 2009, 07:43 PM
Post
#95
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
au mama... 5 pagini in 2 zile
nu faceti confuzie intre mercedes G si GL(K); sint 3 masini diferite. G-ul are 3 blocante si e o masina beton in off-road, GL-ul e un autobuz si GLK-ul e un autobuz mai mic. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Feb 19 2009, 07:52 PM
Post
#96
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
2.0D > 3.0? Pai nu e cam mare diferenta de cai? Plus ca din putinele mele cunostinte despre Subaru parca imi suna acum in cap ceva legat de o inginerie pe la suspensii pe care o are 3.0 in plus fata de celelalte (europene).
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 19 2009, 08:01 PM
Post
#97
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
2.0D > 3.0? Pai nu e cam mare diferenta de cai? Plus ca din putinele mele cunostinte despre Subaru parca imi suna acum in cap ceva legat de o inginerie pe la suspensii pe care o are 3.0 in plus fata de celelalte (europene). Sefu, am zis sus pe munte. Nu uitam, unul NA va gifii ! Asta vara am urcat cu carutza mea pina pe la 2000 de metroi in Great Smokey Mts si am avut in fata un Corvette si amindoi erau mai zglobii. Nu m-a pierdut; se distanta doar in curbele strinse. V8 si dubla capacitate, la ses ma face muci, sus pe munte turbetele egaleaza. De aceea as zice sus pe munte, TD-ul se va impune. Asa cred. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 19 2009, 08:38 PM
Post
#98
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Jeeez!
Am ajuns sa comparam Legacy cu C320CDI si tot asa?! hai mai oameni buni! N-am lipsit decat 6-7 ore si voi va faceti de cap in halul asta? In primul rand hai sa lamurim o chestie 1. Subaru ar avea ZERO vanzari daca nu ar avea AWD. Motoare boxer au mai facut si altii. 2. Sa te apuci sa ridici in slavi un Subaru care pana la urma e o masina MEDIE e deja fanatism, sper ca Rebel n-a ajuns etalon in materie de fanatism 3. Mertzu ala a lu George e o masina atat de naspa incat eu in primele 15 minute petrecute la volan am avut un ranjet din ala de pusti tampit! Punct si de la capat Faruri cu xenon adaptive dupa curba si dupa viteza masinii. Am mers noaptea pe camp cu faza lunga si proiectoarele aprinse, era ca o fotografie supraexpusa cu minim 1 pas 4. Ca idee, cand un motor de Subaru(STI este exclus) se plafoneaza, dracovenia aia de V6 diesel mai schimba o treapta pentru inca o repriza de acceleratie. Si stiti ce e misto? Ca 7G-ul schimba 2 trepte in jos la nevoie Trecand la discutia despre capacitatile in offroad. Oricat de destept ar fi sistemul de tractiune integrala, daca nu ai MT-uri, si daca nu poti bloca diferentialele dupa cum gandesti TU, esti zero! Offroad-ul a capatat o conotatie foarte larga, multi cred ca daca au coborat dupa asfalt, gata e offroad! Nu domnilor, offroadu e ala in care treci prin vaduri de apa, in care iesi cu ajutorul troliului din mlastina si te cateri pe pietre dupa indicatiile navigatorului. Orice altceva este offroad soft sau deloc De ce nu X5 in offroad? pentru ca la masina nu ai control asupra tractiunii! De ce RR(adica Range Rover) nu este preferat in offroad? Pentru ca are un cost de achizitie (foarte) mare si pentru ca orice piesa strica aduce dupa sine un credit Si pentru ca de cand cu Terrain Response totul este computerizat si daca nu se strica computatoru te ia valu(la propiu) cand tu cauti prin setari ceva.... Sunt destul modele Discovery modificate pentru offroad dar cu niste costuri mari, prea mari chiar! Si aici nu vorbim de un kit de inaltare si un troliu, aici vorbim de liste luungi de piese schimbate. Am mers si cu GLK, tot prin intermediul lui George, din pacate nu am apucat sa-l conduc, insa i-am dus pe oameni pe un pamant galben pe care aluneci de nu te vezi si masina s-a descurcat, era stock Inchei cu o intrebare: care mai e scopul acestei discutii??? Ca mie mi s-a pare ca s-a pierdut undeva pe drum si face offroad -------------------- |
|
|
Feb 19 2009, 08:39 PM
Post
#99
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Io cred ca ala cu corvetele nu prea stia sa conduca. Si aici apare marea smecherie: pentru populatie (adica cei care nu se dau sapatminal pe circuit si nu au luat ore de pilotaj) nu masina e limita ci soferul, si asta chiar la masini nu prea grozave.
-------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Feb 19 2009, 08:39 PM
Post
#100
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
au mama... 5 pagini in 2 zile 22 de ore! Nu doua zile! Aia cu Toyota mici copii, anemici! Deh, Toyota e actionar minoritar Nu am inteles multe, dar aia cu d(D)orobantiul a fost de mare senzatie. Sper sa continue, ca miine imi iau seminte pentru lectura... -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd May 2024 - 02:18 PM |