IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Avensis vs. Passat

This topic is about Avensis vs. Passat , the author, vio, wrote about: DAN says : ca sa completez spusele lui pmhoria..... /thumbsup.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":thumbsup:" border="0" alt="thumbsup.gif" /> ... To read more just scroll down

14 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Avensis vs. Passat
vio
post Feb 13 2009, 11:22 AM
Post #41


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



DAN says : ca sa completez spusele lui pmhoria.....

thumbsup.gif


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HORIA100213
post Feb 13 2009, 01:44 PM
Post #42


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 25-February 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 100.206



QUOTE (mariusdruta @ Feb 12 2009, 11:12 PM) *
Avensisul concureaza intr-adevar cu Passatul normal, nu cu CC-ul. Daca ai sa configurezi un Passat 2.0 de 150 de cai Highline, plus de exemplu:

....Iti va da un pret de 33000 fata de 30000 la Avensisul echivalent (2.0 LUXURY)
Iti garantez ca are mai multe gadgeturi Passatul (navigatie cu touch screen, 30 gb de ex), pentru ca vad ca astea sunt argumentele in favoarea noului Avensis. Jante de 18 nu stiu, tu umblii mai des decat mine pe drumurile din Romania, daca zici ca sunt un atuu te cred pe cuvant

In rest... tinuta de drum, directie, pozitie la volan, ergonomicitate net superioare la Passat. Si asta nu spun doar eu ci si consumatorii si toata presa de specialitate din vestul europei.

Am uitat sa-ti mentionez tractiunea integrala, la banii astia ai 4motion. Nu stiu exact cat costa la Avensis intereseaza-te tu poate.


Pretul indicat de tine este exact. Ai uitat sa aduni cateva detalii (tapiteria de piele, nu Alcantara, tetiere fata active. ESP+, nu simplu, pt. care VW nici nu are echivalent, camera video, bluetooth, senzori de parcare et.). Daca le aduni, sare binisor de 35.000 de euro, fata de 29.100 de euro. Pe romaneste, platesti 6-7.000 de euro in plus pt. tractiunea integrala si imaginea VW... Fara comentarii.

Apropos, toti dealerii de masini din Romania (inclusiv Toyota) mai au de invatat. Nu stiu ce vand, mai exact. La New Avensis, HHD-ul are 40 GB, din care 10 GB sunt pt. stocare de muzica. Ca dealerii Toyota nu stiu exact cum sta treaba, e alta problema. Asta cu GB, daca e asa de important pt. tine.

Dragul meu, eu nu am spus ca jantele de 18 sunt bune pt. Romania. De ce imi pui cuvinte-n pix si-n tastatura?! Am enumerat doar dotarea in cauza si am evidentiat diferentele fata de echiparile VW. Trebuia sa fii corect si sa aduni cu pretul jantelor de 18 si la Passat. Asa, pt. obiectivitate. Pai, tu pui jante de 17, cand Avensis Luxury are 18?! Cele mai ieftine jante de 18 de la Passat costa 1.264 de euro plus TVA! Spune 1.500 rotund.

Da, prietene, matematica e buna. Este ca suntem in zona de 37-38.000 de euro pt. un Passat?! Este. Sa rectificam. Nu platesti 6-7.000 de euro in plus pt. tractiunea integrala si imaginea VW. Platesti minimum 8-9.000 de euro in plus!!! Cine ziceai ca nu e obiectiv?! Mai gandeste-te.

Nu vreau sa comentez afirmatiile tale absolut deplasate vizavi de superioritatea Passatului. Care presa auto din toata Europa?! Care consumatori, frate?! Masina abia a aparut pe piata... Uau, ai uitat asta. Mda...


--------------------
Avensis 1.8 VVT-i Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Feb 13 2009, 02:10 PM
Post #43


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(HORIA100213 @ Feb 13 2009, 01:44 PM) *
Cele mai ieftine jante de 18 de la Passat costa 1.264 de euro plus TVA! Spune 1.500 rotund.

"8Jx18 cu anvelope 235/40 R18 - 239 EURO" al 4-lea optional de aici (adica in locul jantelor vechi mai dai - "spun rotund" - 250 euro si iti iei jante de 18).
"Pachet piele Nappa Neagra (ZU); controlul temperaturii pentru scaunele din fata; partea centrala a scaunelor acoperita cu piele Nappa; scaune sport fata incalzite cu functie de control al temperaturii; capitonaj usi cu aspect de piele; duze instalatie spalare parbriz incalzite - 2.225 EURO" tot de aici
Deci de unde scoti, bre, preturile alea?


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DAN
post Feb 13 2009, 02:39 PM
Post #44


TODAY TOMORROW TOYOTA
******

Group: Membri
Posts: 1.120
Joined: 22-February 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 68.957



Ca sa nu va mai certati voi dragi colegi, am configurat un Passat pe cat posibil identic cu Ave de 2.2 177 CP care e la pretul de 32.140 DDP
Cat a iesit pretul la Passat, se vede in printscreen-ul atasat. Mentionez ca acel pret cu tot cu optionale este fara TVA.
Mai sunt bineinteles mici diferente.
-Ave are 177 Cp fata de 170 CP ai Passatului
-Passat-ul nu are camera video pentru marsarier
-jaluzeaua spate la avensis nu este electrica
-Ave are o boxa in plus.
-Passatul nu are volanul electric
-Ave nu are antifurturi la rosti din fabrica.

Daca am omis ceva va rog sa ma corectati. Si hai sa incheiem discutia asta ca deja e transformata in versus.

Attached File(s)
Attached File  passat.jpg ( 163.47K ) Number of downloads: 41
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HORIA100213
post Feb 13 2009, 03:18 PM
Post #45


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 25-February 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 100.206



QUOTE (klm @ Feb 13 2009, 02:10 PM) *
QUOTE (HORIA100213 @ Feb 13 2009, 01:44 PM) *
Cele mai ieftine jante de 18 de la Passat costa 1.264 de euro plus TVA! Spune 1.500 rotund.

"8Jx18 cu anvelope 235/40 R18 - 239 EURO" al 4-lea optional de aici (adica in locul jantelor vechi mai dai - "spun rotund" - 250 euro si iti iei jante de 18).
"Pachet piele Nappa Neagra (ZU); controlul temperaturii pentru scaunele din fata; partea centrala a scaunelor acoperita cu piele Nappa; scaune sport fata incalzite cu functie de control al temperaturii; capitonaj usi cu aspect de piele; duze instalatie spalare parbriz incalzite - 2.225 EURO" tot de aici
Deci de unde scoti, bre, preturile alea?


"Bre", am luat preturile de pe configuratorul oficial VW Romania. Daca tu gasesti acolo jante de 18 cu 239 de euro, lumineaza-ne! Ca eu n-am vazut nimic sub 1200 si ceva de euro plus TVA. Lasa preturile de pe alte site-uri. Mergi la sursa, frate, verifica informatia!

Hai, ca deja e penibil. Toata lumea iti calculeaza si iti demonstreaza, cu cifre, ca Passatul e muuult mai scump decat un Avensis echivalent si tu spui ca nu, bazandu-te pe preturi luate de aiurea. Las-o, frate, ca prea transpiri a fan VW. Vino cu argumente, fa un listing cu pret si dotari echivalente.


--------------------
Avensis 1.8 VVT-i Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Feb 13 2009, 03:44 PM
Post #46


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Va pot aranja un versus intre Avensis si VW in Combat Zone, just say it! smile.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Feb 13 2009, 03:57 PM
Post #47


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(HORIA100213 @ Feb 13 2009, 03:18 PM) *
Lasa preturile de pe alte site-uri. Mergi la sursa, frate, verifica informatia!

Hai, ca deja e penibil. Toata lumea iti calculeaza si iti demonstreaza, cu cifre, ca Passatul e muuult mai scump decat un Avensis echivalent si tu spui ca nu, bazandu-te pe preturi luate de aiurea. Las-o, frate, ca prea transpiri a fan VW. Vino cu argumente, fa un listing cu pret si dotari echivalente.

Imi pare rau daca tu consideri ca preturile de pe masini.ro sunt luate "de aiurea" (ti-am dat legaturile, nu aveai decat sa le clickuiesti si vedeai sursa) daca nu sunt conforme cu realitatea semnaleaza acest aspect administratorilor portalului wink.gif.
Cum tie nu ti-a convenit ca ti s-au pus "cuvinte-n pix si in tastatura" asa nici mie nu-mi convine: unde am spus eu ca Passat e mai ieftin decat Avensis? Si oricum ce vrei sa demonstrezi cu asta? faptul ca jantele sunt 1500E in loc de 250 sau faptul ca bixenoanele cu flash sunt 2k euroi fac interiorul mai prost calitativ?! wtf, de unde logica asta?
O sa inchei orice discutie din 2 motive:
1. nu este locul ei (daca tii neaparat o continuam in oricare din topicurile de aici);
2. vine uichendul!
Pis!
edit: mike, i-am dat o lista de topicuri pe care se vorbeste despre asta, nu are decat sa aleaga unul si continuam acolo cu cea mai mare placere smile.gif!

This post has been edited by klm: Feb 13 2009, 04:00 PM


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Feb 13 2009, 03:58 PM
Post #48


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



QUOTE (mike.omega @ Feb 13 2009, 03:44 PM) *
Va pot aranja un versus intre Avensis si VW in Combat Zone, just say it! smile.gif

Ce mai stai sa intrebi oamenii? Nu vezi ca deja atmosfera e deja in flacari? ... oase rupte, nasuri sparte, sange pe pereti. Baga repede un topic Passat vs. Avensis sa racorim atmosfera pe aici. whistling.gif beer.gif


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Feb 13 2009, 04:04 PM
Post #49


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



QUOTE (mike.omega @ Feb 13 2009, 04:44 PM) *
Va pot aranja un versus intre Avensis si VW in Combat Zone, just say it! smile.gif



Crezi ca Avensis face fata intregii game VW? tongue.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Feb 13 2009, 04:19 PM
Post #50


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Continuati domnilor, continuati!
O singura rugaminte am: nu uitati ca sunteti pe un forum si ca desi am mutat acest topic in Combat Zone, el este supravegheat si cand o sa depasiti bunul simt tot se va lasa cu mustrari smile.gif


FE: Avensis nu face fata multora daca ma intrebi pe mine dar nu ma agit sa schimb parerea nimanui biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Feb 13 2009, 05:47 PM
Post #51


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



QUOTE (mike.omega @ Feb 13 2009, 05:19 PM) *
FE: Avensis nu face fata multora daca ma intrebi pe mine dar nu ma agit sa schimb parerea nimanui biggrin.gif



Cred ca n-ai inteles, mike... dar asa reiesea din propunerea ta de topic: Avensis contra VW si nu Avensis contra Passat, got it? Cred ca te-au inervat carcotasii astia, de nu ai prins gluma teehee.gif laugh.gif .


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HORIA100213
post Feb 13 2009, 06:55 PM
Post #52


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 25-February 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 100.206



QUOTE (klm @ Feb 13 2009, 03:57 PM) *
....ti-am dat legaturile, nu aveai decat sa le clickuiesti si vedeai sursa

......
unde am spus eu ca Passat e mai ieftin decat Avensis?


Pai, de unde crezi ca mi-am dat seama ca ai preturi gresite?! Normal ca am verificat. Nu vreau sa te jignesc, dar presupui prea multe. Poate de aceea gresesti atat de des.

Nu, nu ai spus ca Passat e mai ieftin. Ai spus ca e o masina mai buna la pret comparabil. Nu ai avut argumente pentru niciuna din cele doua afirmatii. Nu e mai buna si nu are pret comparabil.

Oricum, sper ca nu presupui ca sunt suparat pe tine sau ca iti port pica. La varsta ta, e normal sa te mai pripesti. Mai e si orgoliul juvenil... asta e.

Eu nu incerc sa iti impun ce masina sa-ti placa. Vrei Passat, cumpara Passat. Dar te minti pe tine insuti cand sustii ca are tehnologie superioara comparativ cu Avensis, ca este comparabila ca pret si fiabilitate etc. Sunt de acord ca Passat poate oferi mai mult in termeni de putere si configurare, dar asta nu inseamna neaparat superioritate. Toyota se concentreaza pe motoarele "de masa", care constituie grosul vanzarilor. Tare ma tem ca VW isi risipeste fortele in dorinta de a oferi cat mai multe motorizari si posibilitati de configurare inutile.

Hai sa incercam o lectie de istorie auto. Fostul boss VAG (Ferdinand Piech) a ramas in istoria grupului pt. politica platformelor comune. A fost si criticat pentru ca distrugea personalitatea marcilor din grup, dar si foarte laudat de economisti pt. rezultatele financiare. Economiile facute in acea epoca au permis VW sa ofere cele mai configurabile masini "generaliste" de pe planeta. Fara exagerare.

Intre timp, si alti constructori au trecut la politica platormelor comune. Si, peste noapte, VW s-a trezit ca nu mai e competitiv pe piata. Nu crezi? Cam toata lumea stie cate critici a incasat VW pt. ca un Golf, spre exemplu, are nevoie de circa 50 de ore pentru productie. De peste doua ori mai mult decat media pe industrie. Nu in ultimul rand, VAG este pe punctul de a fi preluata de un constructor de 100 de ori mai mic: Porsche. Singurele care se impotrivesc
sunt sindicatele, care au sustinere (deocamdata) guvernamentala. Si care stiu ca primele masuri luate de noul actionar sunt disponibilizarile si reducerile salariale.

Acum ai inteles, sper, de ce e VW atat de scump comparativ cu o Toyota. Atunci cand platesti un Passat, spre exemplu, platesti mai mult decat cumparatorul de Toyota pentru a achita salariile babane din Deutchland, dar si timpii de productie anormal de mari (si scumpi) cumparativ cu productivitatea japoneza, de pilda.

Dar, daca tu poti cumpara o masina care are tapiterie de piele si scaune reglabil manual, inseamna ca poti spui: sunt original. Asa e, dar toate astea se platesc. Cu multe mii de euro in plus.

Cert este ca masinile germane sunt in cadere libera si pe piata romaneasca. Arunca o privire pe statisticile APIA si analizeaza cresterile japonezilor. Incepe sa inteleaga si romanul ca mitul masinii germane e doar un mit. Exista alternative mai bune dpdv calitate/pret.

Pentru mine, a cumpara o masina nu inseamna doar o analiza sumara a listelor cu preturi si dotari. Incerc sa ma informez cat mai mult, sa pricep daca producatorul cere sau nu preturi cinstite pe masina. Ma mai uit si prin istoricul producatorului. Si unde se produce masina. Si cu ce tehnologii. Poti afla multe chestiuni interesante si poti face conexiuni care iti salveaza banii.

Sigur ca marketingul de la VW nu are cum sa fie de acord cu mine. Ei vor sa imprime pe creierii consumatorilor (inclusiv romani) ca tehnologia germana e cea mai tare si singura varianta demna e masina nemteasca. Poate nu o sa-ti vina sa crezi, dar Toyota nu a sustinut niciodata ca produce cele mai bune masini si nici ca are cele mai bune preturi. Nu marketingul Toyota a spus aceste lucruri. Le-au spus consumatorii, proprietarii de Toyote. Clientii au facut din Toyota nr. 1 mondial, in timp ce VW se vrea in top fara a cere si parerea clientelei. Daca intelegi asta, ai facut un mare pas inainte.

Iti doresc toate cele bune.


--------------------
Avensis 1.8 VVT-i Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 13 2009, 09:11 PM
Post #53


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Mie topicul asta imi aminteste foarte tare de "cine bate, Brusli sau Vandam". biggrin.gif Niciunii nu aveti argumente, mie asa imi pare. Masinile astea (desi repet, Avensis e concurenta lui Passat fara CC) sunt adresate unei clientele din aceeasi categorie si mie, relaxat din punctul de vedere emotional fata de ambele modele/marci, imi pare foarte clar ca seamana extraordinar de bine. Sunt boring, foarte eficiente si bune calitativ. Dar in primul rand boring.
Pe ambele le defineste imaginea de soliditate, Haideti sa nu aberam, exemple legate de fiabilitate gasim pretutindeni, atat pozitive cat si negative. Problema se pune doar la nivelul a ceea ce vrem sa demonstram. Daca imaginea fiabilitatii Avensisului s-ar face dupa istoricul masinii lui Costache... heh? Si cu siguranta mai gasim si alte exemple, chiar aici pe forum.
Chestia e ca diferentele dintre Ave si Passat se fac la nivelul configurabilitatii. PE de-o parte, avem Avensis, cu echipari standard specifice japonezilor, cu costuri mai mici, viteza mai mare de executie si preturi mai scazute datorita liniilor de fabricatie standardizate pe un model anume. De cealalta parte e Passat, cu 4 pagini de optionale care ridica pretul de productie si timpul necesar, dar satisface clientul prin posibilitatea configurarii unei masini pe gustul fiecaruia. Sunt filosofii diferite de abordare, dar cred ca e foarte clar pentru toata lumea ca nu vorbim aici de ateliere care fac 3 masini pe an, ci fix de gigantii cu cea mai mare crestere inregistrata in ultimii ani. Asta mie imi spune ca si clientii sunt impartiti intre ei in privinta preferintelor.
Iar diferenta de cifre de vanzari se face la nivelul ariei de acoperire, nu cred ca avantajeaza pe Toyota o comparatie pe Europa cu VW. Individual pe modele sau in general. Aici oamenii au pretentii mai mari si li se potriveste mai bine configurabilitatea producatorilor europeni. Spre exemplu...crede cineva ca mi-am dorit piele si navigatie (degeaba, ca n-are harti pt Romania)? Nu, le-am luat la pachet (a se citi cumparat) impreuna cu multe dotari pe care modelul Executive le avea fata de Comfort si pe care le doream neaparat.

LE: Iata un top pe marginea caruia putem discuta. E un top al fiabilitatii dat publicitatii in 2006 de catre unul dintre cei mai mari asiguratori britanici. Avensis pe locul 32 (wow!) iar Passat nu am gasit. biggrin.gif

This post has been edited by T u d o r : Feb 13 2009, 09:55 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusdruta
post Feb 14 2009, 12:21 AM
Post #54


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 9-February 08
Member No.: 116.331



@Tudor Un post demn de un moderator. Apreciez punctul tau de vedere si evolutia constant crescatoare pe acest forum pe care il citesc din pasiune pentru masini, dar fara a-mi supraestima "calitatea" de profan in acest gen de relatii interumane.

Avensis si Passat sunt doua masini obisnuite, care nu sunt menite sa creeze pasiuni. Simplu fapt ca ele sunt idiolatrizate de atat de multi reflecta nivelul extrem de scazut de dezvoltare din Romania. Si nu ma refer numai la gradul de dezvoltare economica ci si de civilizatie.

La care se adauga anumite frustrari si ipocrizia caracteristica. Care dintre voi ati comanda jante de 18 in Romania, pentru o berlina familiala? Cati ar comanda un GPS fara harta detaliata a Romaniei cand daca ajung o data pe an in vestul europei cu masina respectiva e deja ceva formidabil? Cati dintre voi sunteti dependenti de aceasta originala inovatie a Avensisului care este volanul reglabil electric cuplat la o pozitie mediocra de condus? smile.gif Asa ca domnii mei care insistati sa ne impuneti aceste dotari ca atuuri ale Avensisului, va rog... nu-mi imputati ca fac abstractie de aceste argumente ridicate in numele obiectivitatii. Chiar si daca painea voastra depinde de masina care o veti vinde in plus luna asta. Chiar si daca prestigiul vostru de intelectuali posesori de Totota este in pericol.

Pentru ca undeva departe exista o majoritate de oameni care isi cumpara masini strict pentru nevoile si placerea personala. Fara sa ii intereseze neaparat ce tip de oameni mai cumpara modelul respectiv sau ce vor spune ceilalti. De multe zeci de ani. Care nu au avut timp de mentalitate de turma (sau de doua turme opuse, ma rog) fiind ocupati sa-si vada de viata si pasiunile lor. Care nu au descoperit adevarul absolut in materie de masini nici in urma unei cresteri economice prea bruste pentru o anumita mentalitate si nici in urma unor frustrari de ordin social de exemplu. Ci au doar o viziune cat de cat obiectiva urmarea unei anumite "culturi" automobilistice atat teoretica cat mai ales practica.

Dintre doua masini "boring",

cei care nu isi permit si cei care nu aspira sa depaseasca acest nivel (asta nu e deloc un lucru rau, sunt lucruri mult mai importante dacat o masina, cu atat mai mult pentru cei care nu sunt pasionati de domeniu) si vor sa se bucure de utilitatea acestui obiect numit masina, o vor alege pe cea mai ieftina si eventual mai fiabila. Pentru ca nu pot/nu vor sa-si schimbe masina foarte repede si nici nu isi permit cheltuieli suplimentare.
DAR:O parte sunt atat de diletanti sau ipocriti ca nu o vor recunoaste niciodata.

ceilalti o vor alege pe cea mai putin "boring" cu toate eventualele inconveniente de ordin economic sau practic. Pentru ca sunt pasionati, pentru ca isi permit si pentru ca vor schimba masina mult mai repede decat prima categorie.
DAR:O parte sunt atat de snobi incat vor cumpara masina pentru imagine si orgoliu, fara ca macar sa stie sa se bucure de ea.

Doar o parere.

Numai bine




Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Feb 14 2009, 12:56 AM
Post #55


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



passat si avensis sunt doua masini obisnuite , care nu prea exceleaza in mod deosebit la ceva.

totusi, s-a exagerat pe aici in legatura cu passatul CC. chiar daca masina nu este departe de ceea ce este un passat normal, aduce un plus de atentie si de aer premium in executie la clasa medie, atentie ce nu prea se gaseste in alte parti.

si, no offence, de unde ati scos preturile alea exorbitante la Passat CC ??
un CC cu dotarile unui avensis se opreste la 30000 euro si , sincer, eu as plati cele 5000 euro in plus fata de un avensis si cred ca jumatate din cei ce detin o japoneza ar face treaba asta.

fratilor mai lungiti timpul de editare.


Spunea cineva de cele 50 de ore necesare fabricatii unui golf. pai e normal sa dureze atat de mult din cauza posibilitatilor multiple de configurare pe care clientii le si acceseaza. asta inseamna timp de constructie a masinii mai indelungat ce duce la un pret mai mare , lucru ce este si normal.
stim cu totii ca toyota fabrica masinile pe banda rulanta si ca pe lumea asta sunt cate un milion de corolle identice. de aici rezulta si fiabilitatea superioara a japonezilor si nici intr-un caz din respectul mai mare catre clienti. este mai greu sa dai gres cand faci un milion de exemplare identice pt fiecare nivel de echipare si ai disponibile 4-5 motoare si nu muncesti sa dezvolti 10 motoare ca vw. iar asta se traduce si in costuri. daca toyota ar veni cu o lista de 100 de optionale din care descreieratii de clienti sa aleaga asa cum este VW sa vezi atunci fiabilitate franceza la toyota.

VW este mai scum pt ca asta este pretul lui.

This post has been edited by mike.omega: Feb 14 2009, 11:01 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusdruta
post Feb 14 2009, 03:58 AM
Post #56


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 9-February 08
Member No.: 116.331



QUOTE (HORIA100213 @ Feb 13 2009, 02:44 PM) *
Pretul indicat de tine este exact. Ai uitat sa aduni cateva detalii (tapiteria de piele, nu Alcantara, tetiere fata active. ESP+, nu simplu, pt. care VW nici nu are echivalent, camera video, bluetooth, senzori de parcare et.). Daca le aduni, sare binisor de 35.000 de euro, fata de 29.100 de euro. Pe romaneste, platesti 6-7.000 de euro in plus pt. tractiunea integrala si imaginea VW... Fara comentarii.

Apropos, toti dealerii de masini din Romania (inclusiv Toyota) mai au de invatat. Nu stiu ce vand, mai exact. La New Avensis, HHD-ul are 40 GB, din care 10 GB sunt pt. stocare de muzica. Ca dealerii Toyota nu stiu exact cum sta treaba, e alta problema. Asta cu GB, daca e asa de important pt. tine.

Da, prietene, matematica e buna. Este ca suntem in zona de 37-38.000 de euro pt. un Passat?! Este. Sa rectificam. Nu platesti 6-7.000 de euro in plus pt. tractiunea integrala si imaginea VW. Platesti minimum 8-9.000 de euro in plus!!! Cine ziceai ca nu e obiectiv?! Mai gandeste-te.

Nu vreau sa comentez afirmatiile tale absolut deplasate vizavi de superioritatea Passatului. Care presa auto din toata Europa?! Care consumatori, frate?! Masina abia a aparut pe piata... Uau, ai uitat asta. Mda...


Cateva remarci (n-am sa intru in polemica si cu domnu' care vinde masini pe forum, trebuie sa-si castige si el cumva existenta):

-pretul indicat de mine include si tapiteria de piele nappa, nu am mai listat-o
-ESP plus... deabia au inceput sa puna ESP pe Avensis de vre-o 2 ani si e deja plusssss smile.gif ma lasi? inainte nici controlul tractiunii nu aveau, nu mai zic de alte modele Toyota actuale
-camera video? uau, nu stiu daca te poti descurca numai cu senzorii fata spate la passat (de asemenea inclusi in ce ti-am calculat)
-bluetooth se poate pune si ala,nu-i un capat de tara; sunt destule maruntisuri din astea in plus la passat care te-ai facut ca nu le vezi (senzori de presiune in pneuri, etc.)
-din cate stiu eu hdd-ul la Avensis are 10gb. Poate ma insel, dar am o intrebare pentru tine: daca aia 10 gb sunt pentru muzica, restul de 30gb pentru ce sunt? daca cartografiau si luna si tot le incap hartile pe 5-10gb. restul o fi pentru consum
-despre jantele de 18 am scris in postul de mai sus. Ia tu noul avensis, du-te in targ si vinde jantele de 18, ia niste jante pe 17 si ne zici dupa aia ce scumpe is jantele la passat
-matematica e foarte buna daca stii sa calculezi
-despre ce inseamna o tractiune integrala fata de FWD ma abtin... despre directie, cutie si suspensii la Avensis ar trebui sa stii mai bine
-masina deabia a aparut pe piata... la piata Crangasi poate. In Congo si in Romania a intarziat putin pe drum. In tarile civilizate, a aparut de ceva vreme, suficient ca lumea sa-si faca o parere.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DAN
post Feb 14 2009, 09:49 AM
Post #57


TODAY TOMORROW TOYOTA
******

Group: Membri
Posts: 1.120
Joined: 22-February 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 68.957



QUOTE ( T u d o r @ Feb 13 2009, 09:11 PM) *
LE: Iata un top pe marginea caruia putem discuta. E un top al fiabilitatii dat publicitatii in 2006 de catre unul dintre cei mai mari asiguratori britanici. Avensis pe locul 32 (wow!) iar Passat nu am gasit. biggrin.gif


Daca sapi inca 20 secunde site-ul respectiv vei descoperi ca este vorba de prima genratie avensis..1997-2003


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DAN
post Feb 14 2009, 10:08 AM
Post #58


TODAY TOMORROW TOYOTA
******

Group: Membri
Posts: 1.120
Joined: 22-February 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 68.957



QUOTE (mariusdruta @ Feb 14 2009, 03:58 AM) *
QUOTE (HORIA100213 @ Feb 13 2009, 02:44 PM) *
Pretul indicat de tine este exact. Ai uitat sa aduni cateva detalii (tapiteria de piele, nu Alcantara, tetiere fata active. ESP+, nu simplu, pt. care VW nici nu are echivalent, camera video, bluetooth, senzori de parcare et.). Daca le aduni, sare binisor de 35.000 de euro, fata de 29.100 de euro. Pe romaneste, platesti 6-7.000 de euro in plus pt. tractiunea integrala si imaginea VW... Fara comentarii.

Apropos, toti dealerii de masini din Romania (inclusiv Toyota) mai au de invatat. Nu stiu ce vand, mai exact. La New Avensis, HHD-ul are 40 GB, din care 10 GB sunt pt. stocare de muzica. Ca dealerii Toyota nu stiu exact cum sta treaba, e alta problema. Asta cu GB, daca e asa de important pt. tine.

Da, prietene, matematica e buna. Este ca suntem in zona de 37-38.000 de euro pt. un Passat?! Este. Sa rectificam. Nu platesti 6-7.000 de euro in plus pt. tractiunea integrala si imaginea VW. Platesti minimum 8-9.000 de euro in plus!!! Cine ziceai ca nu e obiectiv?! Mai gandeste-te.

Nu vreau sa comentez afirmatiile tale absolut deplasate vizavi de superioritatea Passatului. Care presa auto din toata Europa?! Care consumatori, frate?! Masina abia a aparut pe piata... Uau, ai uitat asta. Mda...


Cateva remarci (n-am sa intru in polemica si cu domnu' care vinde masini pe forum, trebuie sa-si castige si el cumva existenta):

-pretul indicat de mine include si tapiteria de piele nappa, nu am mai listat-o
-ESP plus... deabia au inceput sa puna ESP pe Avensis de vre-o 2 ani si e deja plusssss smile.gif ma lasi? inainte nici controlul tractiunii nu aveau, nu mai zic de alte modele Toyota actuale
-camera video? uau, nu stiu daca te poti descurca numai cu senzorii fata spate la passat (de asemenea inclusi in ce ti-am calculat)
-bluetooth se poate pune si ala,nu-i un capat de tara; sunt destule maruntisuri din astea in plus la passat care te-ai facut ca nu le vezi (senzori de presiune in pneuri, etc.)
-din cate stiu eu hdd-ul la Avensis are 10gb. Poate ma insel, dar am o intrebare pentru tine: daca aia 10 gb sunt pentru muzica, restul de 30gb pentru ce sunt? daca cartografiau si luna si tot le incap hartile pe 5-10gb. restul o fi pentru consum
-despre jantele de 18 am scris in postul de mai sus. Ia tu noul avensis, du-te in targ si vinde jantele de 18, ia niste jante pe 17 si ne zici dupa aia ce scumpe is jantele la passat
-matematica e foarte buna daca stii sa calculezi
-despre ce inseamna o tractiune integrala fata de FWD ma abtin... despre directie, cutie si suspensii la Avensis ar trebui sa stii mai bine
-masina deabia a aparut pe piata... la piata Crangasi poate. In Congo si in Romania a intarziat putin pe drum. In tarile civilizate, a aparut de ceva vreme, suficient ca lumea sa-si faca o parere.


1. nu imi castig existenta din vanzarea masinilor pe forum. activitatea mea aici se rezuma la informare mai mult si la organziarea a cateva evenimente pentru posesorii de toyota(au fost 2 pana acum)
2. ESP-ul (VSC la Toyota) exista pe avensis din 2003. Faptul ca nu a fost disponibil pe Ave de 1.6 vvt-i e alta mancare de peste.
3. HDD-ul e de 40 GB. 10 Gb pentru Muzica, 30 GB pentru Navigatie ce cuprinde toata europa in cel mai mic detaliu si mai are si spatiu pentru eventualele upgrade-uri ce ar putea aparea....sau....dupa gandirea ta, cand va aparea un upgrade la navigatie va trebui Toyota sa schimbe Avensisul ca nu incap hartile pe HDD.
4. Passatul care l-am comparat cu Avensisul nu este 4motion. este tractiune fata.
5. Asa e, in tarile civilizate, passatul a a aparut de ceva vreme, suficient cat lumea sa isi faca o parere proasta smile.gif).
6. nu stiu unde am gresit la calcule..."-matematica e foarte buna daca stii sa calculezi"
7. nu am zis eu ca sunt scumpe jantele la passat. configuratorul de pe site de la ei spune asta.
8. Daca toyota ar face masini atat de scumpe si de proaste cum sustii tu...si inca niste utillizatori ai acestui forum, nu ar avea vanzarile mondiale la acest nivel.
9. masinile japoneze(toyota, honda, subaru) au inventat multe lucruri bune pentru masini, inclusiv pentru siguranta. Dotari care unii producatori germani nu au fost in stare sa le preia nici pana acum.
10. cand toyota avea clima automata pe supra in anii 80, vw abia avea o servo directie pe golful 2.Cand toyota(in 2003) vindea masini cu 9 airbaguri in standard(inclusiv ptr genunchii soferului), grupul VAG abia dadea 4 airbaguri in standard(nu mai zic de cel pentru genunchii soferului care si acum e n/a). nu mai spun de Land Cruiser care era singurul 4x4 care in ~1955 avea A/C
12. cand toyota se lauda cu peste 30 mil de corolle vandute(care apropos, pentru cultura ta generala care am vazut ca iti cam lipseste, corolla e cea mai vanduta masina din lume), vw se lauda cu 1 milion de passat-uri vandute
13. nu am vazut VW sa castige vreun premiu in WRC, in Formula 1 nici nu exista...au un Touareg in Paris - Dakar dar nu a luat nici un premiu daca nu ma insel.
14. De ce toyota, are un pret de revanzare mai mare in DE fata de volkswagen? ia in considerare ca noi, vw e mai scump ca toyota..wink.gif
15. MULTUMESC!

This post has been edited by DAN: Feb 14 2009, 10:10 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Feb 14 2009, 10:09 AM
Post #59


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Ba, [parca asist la discutii de femei despre rochii si cosmetice. Nimic nu inteleg. Nici macar nu stiu de ce ma bag smile.gif. Listele ala enorme de optionale... scaune electrice, piele, faruri care se intorc dupa curba, camere de luat vederi, gigabiti, o sa luati masinile dupa specificattile procesorului si hddului acum... WTF, tavan tapitat in piele??? am citit bine? Ba, voi ce faceti cu masinile? Nu va tineti de volan si va uitati prin parbriz? va dati peste cap cu ea sa va atingeti de tavaul tapitat? Cine da banii pe asa ceva si DE CE? A, la o masina de lux, sigur, de ce nu, aia auresc si interiorul la cauciucuri si baga 2 diamante inauntru sa se rostogoleasca asa, de sanchi, dar la o masina practica si economica?
Parerea mea e asa:
1. pachetele de optiuni (poate in conjunctie cu citeva optiuni individuale) rule. Vin multe la pachet si mai ieftine decit daca le iei una cite una. Masina e in stoc, ti-o ridici a doua zi si am terminat discutia. Ca doar nu-s femeie care isi cumpara rochie.
2. Voi comparati doua masini echivalente, numai ca una pare binisor mai scumpa. Da, Avensisul o fi putin mai naspa prin interior, ca doar ce face omul cind depaseste in curba oarba pe serpentine cu 120, pipaie bordul. Passatul in schimb e cunoscut ca o oiae breaza pentru sughiturile de fiabilitate. Decit "frumoasa" (vorba vine, interiorul la passat e orice dar nu frumos) si pe marginea drumlui, mai bine cu plastice tari si sa mearga naibii. Lasind la o parte acest aspect, chiar daca masinile ar fi echivalente, de ce sa dau bani in plus pe Passat? Ce ofera el? Merita niste plastic si "ergonomie" (ce dracu o mai fi si aia, ca te intinzi mai putin dupa vreun buton?).
Mentionez ca nu m-am urcat in vreun avensis, dar am mers destul cu passaturi si cu alte modele de toyota ieftine (camry de exemplu) si mie mi se par egal de urite inauntru. Cumva toyotele sint mai oneste, ie-te ma masina ieftina, banii tai sau dus in mecanica si de rest am cumparat bodrul asta care e basic. La passat e impopotonat, dar naspa. Sint sigur ca m-as obinsui. Cu ORICE interior te obisnuiesti, daca nu e ceva groaznic. Sint alte chestii cu care nu te obisnuiesti la o masina (tinuta de drum, putere mica, fiabilitate proasta etc), dar nu interiorul.

This post has been edited by ozz86651: Feb 14 2009, 10:11 AM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 14 2009, 11:02 AM
Post #60


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



CITAT(DAN @ Feb 14 2009, 09:49 AM) *
Daca sapi inca 20 secunde site-ul respectiv vei descoperi ca este vorba de prima genratie avensis..1997-2003


Da, stiu, chestia e ca fiabilitatea si imaginea de fiabilitate nu sunt totdeauna acelasi lucru. Si e vorba acolo si de costuri, ca e important si daca se strica la doar 2 ani odata dar atunci costa cat China. Cum spuneam, Passat nici nu figureaza in top 100, asadar e un plus pentru Avensis topul. Despre fiabilitatea modelului nou ne poate spune cineva ceva? Nu cred, asa ca ne raportam la trecut si speram ca viitorul sa il urmeze.

Ok, haideti sa mai discutam pe marginea versusului. La dotari inalte, japonezii fac legea la preturi, pe motivele expuse de noi mai sus. Anume ca pachetele de dotari ale japonezelor se amortizeaza mai repede, sunt mai eficiente ca si costuri de productie, etc. Foarte corect, si eu am comparat Accordul meu cu un Passat echivalent si dadea cu virgula rau de tot.
Dar, vorba lui Ozz, haideti sa comparam bazele gamelor, pentru ca ele fac vanzarile. Nu cred nici eu ca sunt prea multi cumparatori de Passat cu piele pe tavan si masaj la oo personalizat. Majoritatea sunt basics atat ca motorizare cat si ca echipari. Restul sunt vectori de imagine si atat.

So? Passat 2.0 TDI intr-o echipare medie vs Avensis 2.0 (sau 2.2) diesel intr-o echipare de asemenea medie? Care e mai avantajos?


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 11:58 AM