IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Avensis vs. Passat

This topic is about Avensis vs. Passat , the author, HalbaSus, wrote about: care moderator are afinitati cu VAG ? Ii cunosc pe toti si cred ca e vorba de mine, fiind singurul care are masini din grupul VAG... dar eu nu tin min ... To read more just scroll down

14 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Avensis vs. Passat
HalbaSus
post Feb 15 2009, 09:30 AM
Post #81


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



care moderator are afinitati cu VAG ? Ii cunosc pe toti si cred ca e vorba de mine, fiind singurul care are masini din grupul VAG... dar eu nu tin minte sa fi comentat prea mult pe topicul asta.

Referitor la titlul topicului... passat cc vs avensis ??? are you mad... nu sunt in aceasi clasa. Passatul CC e o berlina medie cu look de coupe a la CLS. Lumea va cumpara passatul CC in special pentru aspectul sportiv. Avensisul a fost intotdeauna o masina de familie "serioasa" adica renumita pentru spatiu interior, fiabilitate, "value for money" in nici un caz aspect sau sportivitate. Sincer nu cred ca cineva sta pe ganduri daca sa-si ia una sau alta... decat daca e foarte, foarte nehotarat.

Vreti parerea mea despre castigatorul acestui versus ? Nu, nu o vreti, pt ca sunt moderator si se pare ca nu am dreptul la o opinie. Dar o sa ignor acest aspect si o sa o spun: passatul cc e mai bun, iar daca el costa doar cu 10% in plus atunci e o afacere foarte buna pentru ca e macar cu 20% mai bun. Am condus passat CC si am condus Avensis (modelul anterior)... nu se compara... ca sa nu mai vorbim de aspect. Passatul CC poate fi acuzat de plagiat...de lipsa de originalitate... de copiere a CLS-ului... Dar asta e ca si cum ai spune ca nu iti place o tipa pentru ca seamana cu Carmen Electra sau Angelina Jolie.

Avensisul arata... ca un avensis... adica plictisitor, la fel ca si passatul "normal"... Acolo da, exista competitie, ambele sunt fade, plictisitoare si lipsite de personalitate. Passatul e mai agil, e disponibil cu motorizari mai puternice, performante dinamice mai bune, multe optiuni de configurare (inclusiv motoare mari si tractiune integrala) dar e scump ca naiba (daca iei dotari de varf ajungi la pret de masina premium), fiabilitatea nu e punctul ei forte iar in romania are maginea de rahat (masina de pietar). Avensisul nu are motorizari puternice sau tractiune integrala, tinuta de drum e adaptata perfect conducatorilor octogenari dar raportul pret-dotari e mult mai bun, variantele bine dotate sunt semnificativ mai ieftine, probabil nu se va strica niciodata si in Romania vei avea imagine de intelectual.

Un versus interesant... fara un castigator clar, avand in vedere ca necestatile sau pretentiile fiecaruia pot fi diferite. Daca vrei o masina cinstita de familie, cu un motor diesel mic, nu iti place viteza si preferi sa mergi incet si in siguranta atunci probabil ca Avensisul e o alegere mai buna. Daca ti-ai dori o masina mai sportiva, dar ai deja o familie si spatiul interior e obligatoriu, nu iti permiti o berlina cu adevarat sportiva (spre exemplu un BMW) dar totusi vrei cai putere cat mai multi si tinuta dinamica cat mai buna la un pret cat mai mic... passatul poate deveni o optiune interesanta.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 15 2009, 09:37 AM
Post #82


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Adica spun mai sus ca un amic l-a avut perioada lunga si acum ma intrebi daca m-am urcat in el? unsure.gif
Ai noroc ca nu-s Adrian Despot... smile.gif

Intamplarea face ca anul trecut am inchiriat in Europa un Passat pentru o saptamana deci stiu ce vinde. Din punct de vedere feeling VW este superioara, manevrabilitatea este placuta, din punct de vedere stabilitate in curbe Passatul o intrece pe Toyota lejer. Interiorul? Nu exista comparatie.

1.2 submotorizate? Incearca o Corolla de 1.6 sau noul model american de 1.8! Sa vezi acolo barca si submotorizare! Nu iti mai spun de zgomotul masinii. Eu am fost cu o ruda nu cu mult timp in urma (cateva luni) sa cumparam o Toyota. Dar nu stiu cum sa iti zic, aproape decisi. Ma rog, a auzit ea ca e buna, eu unul nu ma bag sa influentez persoana sa ma injure pe mine... s-a convins singura. smile.gif

VW vinde imagine? Si Toyota ce vinde? Ne tinem de parodii verbale?

In ceea ce priveste feelingul din service sa avem pardon: ce-are sula cu Prefectura?

This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 09:39 AM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 15 2009, 09:56 AM
Post #83


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Horia, ma bucur ca incepem sa ne intelegem. Mie nu-mi plac acuzatiile de nici un fel, mai ales cand sunt nefondate, ci doar bazate pe propria impresie. Majoritatea prietenilor mei de aici, de pe forum, au Toyota. Mai glumim, mai radem (btw, cate mistouri nu am primit eu cu "Hyundai-ul alb"). Mie forumul asta, spre deosebire de altele, mi se pare un loc destul de familiar membrilor, suntem majoritatea vechi aici si ne place. Chit ca nu-mi place Toyota, imi plac posesorii ei si mi-e de ajuns. Si cred ca si lor, din moment ce-si mai doresc sa se intalneasca cu mine. biggrin.gif

Masina e un consumabil. E bine ca chiar si asa creeaza pasiuni atat de mari, dar sa nu uitam de unde plecam. Nu merita sa ne dusmanim din pricina unui fier. Fie el cu sigla Toyota sau VW sau Rolls.

Daca tot ni s-a permis sa mai postam aici (traiasca scoala franceza, stiam eu de ce am ales Peugeot biggrin.gif), as vrea sa continuam.

Motoarele VW au fost jalnice pana acum cativa ani. 1.2 mpi, 1.4 mpi, 1.6 mpi, 2.0 mpi... verze, depasite din toate punctele de vedere de concurenta. Singurul care tinea stindardul sus a fost 1.8 turbo. Ei bine, acum putem sa mai spunem asta? 1.4 cu pana la 170 cai, 1.8 cu 160, 2.0 cu 200. Cifre foarte bune, obtinute cu solutii tehnice diferite. Fiabilitatea lor deocamdata nu o discut, decat daca avem date concrete si eu n-am. Despre cutii... sa spun despre DSG? Asta e etalonul la ora asta in domeniu, toate automatele noi produse sunt raportate la ea. Clasa compacta cum mai e numita? Nu cumva "clasa Golf"? Nu ne intrebam de ce, nu-i asa? Ei bine, eu m-am intrebat, inainte de a cumpara 307-le am condus tot ce se putea conduce in Valcea in clasa asta. Crede-ma ca, in ciuda faptului ca era TDi (si prin urmare zgomotos, cu vibratii imense si badaran), G5 avea de departe cea mai buna directie si cel mai bun tren de rulare dintre toate. Sau exista varianta sa nu ma pricep. biggrin.gif Nu sunt fan VW. Chiar nu-mi place marca asta si nici cei mai multi dintre posesori. Adica genul "incuiati" pentru care altceva nu mai exista, decat superioritatea germana, bla bla bla. Dar nu pot sa nu recunosc valoarea acolo unde ea exista. Iar VW face masini bune, unele dintre cele mai bune din gama asta de preturi. Pentru 2000 euro in minus am ales insa 307-le. Nici nu-i aveam la vremea respectiva, dar eu eram setat pe diesel si in acest domeniu hdi >>> tdi. Insa in afara de motor si de interiorul mai placut, 307-le era clar sub Golf.

Ok, Toyota acum. Producatorul nr 1 al lumii, un gigant care activeaza pe toate pietele. Motoare simple si fiabile. Cutii simple si fiabile. Trenuri de rulare simple si fiabile. Cred ca pot continua asa pana termin toate elementele componente. biggrin.gif E alta filosofie despre masini.

Unora le plac unele , altora le plac altele. E ca la femei, ca-mi amintesc ca s-a mai facut paralela asta, legata de Alfa.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Feb 15 2009, 10:14 AM
Post #84


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Rebel, am zis ca si Toyota vinde imagine, nu ma pune sa imi citez singur posturile ca iar se ia lumea de mine confused.gif
Corolla barca? Hehe, tu n-ai condus masini cu adevarat ieftine inseamna! tongue.gif Iar eu te-am intrebat daca te-ai urcat in altceva decat Passat wink.gif

PS: eu am fugit(la figurat) de niste dealeri din oras cand a fost vorba de o masina noua in familie tocmai din cauza service-ului!


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Feb 15 2009, 11:28 AM
Post #85


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



QUOTE ( T u d o r @ Feb 15 2009, 09:56 AM) *
Nu sunt fan VW. Chiar nu-mi place marca asta si nici cei mai multi dintre posesori. Adica genul "incuiati" pentru care altceva nu mai exista, decat superioritatea germana, bla bla bla.


Ce frisoane ar produce fraza asta lu' Hitler whistling.gif

De altfel un post marca-Tudor - gustos si bine condimentat smile.gif


--------------------
I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Feb 15 2009, 12:58 PM
Post #86


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Pun si eu paie pe foc: atat Avensis cat si Passat sunt alegeri rationale, corecte, lipsite de fantezie, adica masini care sa te duca din pct. A in pct. B si gata. Sa te duca in mod absolut plictisitor. Daca vrei sa te si distrezi intre A si B te orientezi la altceva.
Aaa, ca dupa ce iti cumepri una dintre ele incerci tu sa te convingi pe tine insuti ca parca are si un pic de "cuore sportivo", ca parca in curbe sta destul de "Think. Feel. Drive", ca parca peste 4000rpm motorul suna a "i-VTEC", ca din spate dreapta, cand bate soarele din stanga-fata, seamana un pic cu "The Ultimate Driving Machine" sau mai stiu eu ce elucubratii, e fix problema ta; nimeni nu te va putea impiedica (si nici nu ar avea vreun drept sa o faca) sa ai fanteziile tale. Dar poate ca ar fi cazul sa fii mai rezervat in a incerca sa le impui si altora; nu de alta dar si cel vizat are fanteziile lui proprii.

Oricum, este de remarcat extravaganta semantica inovativa ()a alaturarii subsantivului comun "feeling" de numele proprii "Avensis" si "Passat".


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OvidiuH
post Feb 15 2009, 01:28 PM
Post #87


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.659
Joined: 7-January 08
From: Bucuresti
Member No.: 115.994



QUOTE (Rebel @ Feb 15 2009, 01:47 AM) *
Nu in ultimul rand VW vinde un feeling, specific cand il conduci, o trasatura aparte, o Toyota... nu. De aceea unii platesc 10% mai mult. Si iata, sunt de 6 ori mai multi "orbi" si "prosti" decat "luminatii" ce cumpara Toyota. whistling.gif
Nu imi plac masinile fara personalitate iar Toyota este una dintre ele. Si da, am avut Toyota si mi-a ajuns !

Poþi sã spui ce vrei despre VW, însã nu poþi spune cã e o marcã ce are personalitate. E din aceeaºi zonã "neutrã" cu Toyota & co.

This post has been edited by OvidiuH: Feb 15 2009, 01:28 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 15 2009, 01:53 PM
Post #88


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Personalitate au putine marci. Poti spune despre Lotus, despre Bentley, despre Jaguar, despre Bugatti. Nici o marca din clasa de preturi populara nu poate avea personalitate. Aaa, ca sunt modele ale acestor marci care sunt deosebite, charismatice, chiar pline de personalitate... asta da! Toyota a facut candva MR2, a facut Supra, astea da! Poti spune ca Beetle (cea originala) este o masinuta cu un spirit deosebit, ca vechiul Transporter (nu mai stiu cum ii zicea, masina aia flower-power cu roata de rezerva pe capota motorului) reprezinta ceva la nivel emotional... Dar modelele de serie mare... Se observa in ziua de azi ca tot mai putine masini vin in gama asta "emo". VW incearca ceva cu Scirocco, dar e o reeditare cu look modern a vechiului model.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin94962
post Feb 15 2009, 02:45 PM
Post #89


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 254
Joined: 15-December 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 94.955



Interesante discutii! Pasiuni dezlantuite... Doamne, ce pot sa faca din noi masinile ....


--------------------
AVENSIS 1.6 SOL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Feb 15 2009, 02:46 PM
Post #90


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



QUOTE (Rebel @ Feb 15 2009, 01:47 AM) *
Si iata, sunt de 6 ori mai multi "orbi" si "prosti" decat "luminatii" ce cumpara Toyota. whistling.gif


Fii corect si citeaza sursa. Ca e destula prostime care cumpara statistici-gunoi din Libertarea/Click&Co.
Raport de 1 la 6 nici macar in romanica nu iese. Unde "vw frate" e imediat dupa biserica wink.gif
Potrivit apia, pe 2008, raportul se aprope de 1(Toyota) la 5(vw+skoda+seat).
Dar poate tu ai informatii mai bune si te rog sa le impartasesti si cu noi. Oricum plec de la presupunerea ca vorbesti de batrina-Europa, ca la nivel global situatia e cunoscuta si nu esti genul sa vorbesti ca sa nu taci.

Si bag iarasi disclaimer-ul: vw face masini, chiar si super-masini (Golf GTI si R32), dar nu mi-as lua asa ceva in romanica atita timp cit tratamentul e de batjocura in "marile" service-uri PBx.


--------------------
I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 15 2009, 03:43 PM
Post #91


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



CITAT
Si bag iarasi disclaimer-ul: vw face masini, chiar si super-masini (Golf GTI si R32), dar nu mi-as lua asa ceva in romanica atita timp cit tratamentul e de batjocura in "marile" service-uri PBx.


Cel mai corect explicat. thumbsup.gif Si eu am fugit cat m-au tinut picioarele de service-ul VW. In Valcea e mare, firma e puternica, dar practica niste tarife de-ti vine sa-ti iei campii. Si nici multumirea nu e cine stie ce referitor la calitate, am prieteni care s-au plans de probleme in continuare dupa intoarcerea din service si usurarea de niste bani buni.

Nu stiu cum e in restul Europei, dar aici VW nu lucreaza pentru clientii sai. Nimic nu ma poate indemna sa ma apropii macar de un model al lor atata timp cat service-ul e la asa standarde joase si comportamentul fata de clienti e cum e. Ca sa nu mai vorbim de calitatea destul de indoielnica a tipologiei posesorului, dar cu asta as putea trai, ca nu e treaba mea cum sunt altii.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Feb 15 2009, 04:13 PM
Post #92


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE ( T u d o r @ Feb 15 2009, 03:43 PM) *
Ca sa nu mai vorbim de calitatea destul de indoielnica a tipologiei posesorului, dar cu asta as putea trai, ca nu e treaba mea cum sunt altii.


Nu stiu daca este corect sa pui etichete. E drept ca acele persoane la care te referi tu au mai ales masini germane insa nu reprezinta majoritatea cumparatorilor de VW. Nici macar de BMW. De fapt ei sunt o minoritate din orice punct de vedere. Cumparatorii de VW nu-ti sunt inferiori; sunt poate mai putin pasionati de masini, nu-i intereseaza cum suna Honda la 7000rpm pentru ca nu vor tura in viata lor un motor mai mult de 4500rpm, nu vor sa piloteze ci sa conduca, nu incearca sa fie originali. Ii face asta inferiori tie? Ma indoiesc.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 15 2009, 06:52 PM
Post #93


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (drabisan @ Feb 15 2009, 10:46 AM) *
QUOTE (Rebel @ Feb 15 2009, 01:47 AM) *
Si iata, sunt de 6 ori mai multi "orbi" si "prosti" decat "luminatii" ce cumpara Toyota. whistling.gif


Fii corect si citeaza sursa. Ca e destula prostime care cumpara statistici-gunoi din Libertarea/Click&Co.
Raport de 1 la 6 nici macar in romanica nu iese. Unde "vw frate" e imediat dupa biserica wink.gif
Potrivit apia, pe 2008, raportul se aprope de 1(Toyota) la 5(vw+skoda+seat).
Dar poate tu ai informatii mai bune si te rog sa le impartasesti si cu noi. Oricum plec de la presupunerea ca vorbesti de batrina-Europa, ca la nivel global situatia e cunoscuta si nu esti genul sa vorbesti ca sa nu taci.

Si bag iarasi disclaimer-ul: vw face masini, chiar si super-masini (Golf GTI si R32), dar nu mi-as lua asa ceva in romanica atita timp cit tratamentul e de batjocura in "marile" service-uri PBx.


Constat din nou ca sunt citit "pe sarite". Sursa este EXACT deasupra textului cu pricina! In fapt, am citit cateva rapoarte oficiale pe anul trecut prin Ianuarie. Golful a fost cea mai vanduta masina din Germania. Uite, am si gasit ceva:
http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,4/...ales-chart.html

Un alt articol care mentoneaza caderea vanzarilor Toyota cu 27% in Germania anului 2008:
http://www.autoincar.com/german-car-sales-...ota-leads-drop/

Iata vanzarile pe 2007
http://internationaltrade.suite101.com/art...in_germany_2007

_____________________________________________________________________


The 10 best selling cars in Germany

#1 VW Golf
The most popular engines
1.9 TDI / 105hp (30%)
1.4 / 90 hp (28%)
1.6 / 102 hp (13%)

The most popular trim level
Trendline

The most popular color
Black


#2 VW Passat
The most popular engines
2.0 TDI / 140hp (55%)
2.0 TDI / 170hp (20%)
1.9 TDI / 105hp (13%)

The most popular trim level
Comfortline

The most popular color
Black


#3 BMW 3er
The most popular engines
320d
318i
318d

The most popular color
Black


#4 Audi A4
The most popular engines
2.0 TDI / 140hp (41.3%)
2.0 TDI / 170hp (16.6%)
1.9 TDI / 115hp (10.6%)
2.7 TDI / 180hp (6.4%)
2.0i / 130hp (6%)
1.8 Turbo / 164hp (4.9%)

The most popular option
Front armrest (95.5%)

The most popular color
Black


#5 Opel Astra
The most popular body style
Wagon (55%)
Hatch (30%)
GTC (15%)

The most popular engines
1.7 CDTi / 110hp
1.6 Twinport / 115hp

The most popular trim level
Edition

The most popular color
Silver


#6 Opel Corsa
The most popular body style
3-door (58%)

The most popular engines
1.2i / 80hp (50%)

The most popular trim level
Edition


#7 Mercedes C-Klasse
The most popular engines
C220 CDI (40%)
C200 Kompressor (25%)
C180 Kompressor (15%)
C200 CDI (10%)
C320 CDI (5%)

The most popular trim level
Avantgarde

The most popular colors
Black and Silver


#8 VW Polo
The most popular engines
1.4i / 80hp (27%)
55 hp (24%)
65 hp (18%)

The most popular trim level
Trendline


#9 VW Touran

The most popular engines
1.9 TDI / 105hp (37%)
2.0 TDI / 140hp (29%)
2.0 TSI / 140hp (11%)

The most popular trim level
Trendline

The most popular color
Black


#10 Audi A3
The most popular engines
TDI (66%)
1.6i / 102hp (17%) or 115hp (5.9%)

The most popular colors
Black, Grey and Silver

http://www.autobild.de/artikel/die-elf-bes...olf_525124.html
_________________________________________________________________________

Si mai cauta si tu ca nu trebuie sa ma crezi pe mine.

Si acum o mentionare: cei cu care am mai avut discutii anterioare stiu pasunea mea pentru Volkswagen: NONE! ZERO!
Si asta nu pentru ca masinile lor nu ar fi bune (unele dintre ele) ci pentru ca nu mi se adreseaza mie ca stil si personalitate. Imi plc in schimb Golfurile lor si Rabbitul pe care il consider o masina buna la un pret fair daca nu putin mai mult.

Voiam insa sa subliniez cat de mare este diferenta dintre ele din moment ce am reusit sa gasesc prezenta unui oarecare "feeling" la volanul unui Passat in comparatie cu o Toyota care este FADA din toate punctele de vedere. In ceea ce priveste tinuta de drum, imi sustin ferm parerea, nu exista comparatie intre ele. Dupa cu mentionam, daca VW are atributii care sunt superioare Toyotei, atunci nu pot sa nu i le recunosc. Deci nu este nici pe departe vorba de o "extravaganta semantica".

Am observat insa ca propagam ideea "Think. Feel. Drive".
Nu stiu cum sa iti spun, dar nu avea ce cauta in acelasi context cu The Ultimate Driving Machine. Te citez deci: "nimeni nu te va putea impiedica sa ai fanteziile tale." biggrin.gif

This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 06:55 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Feb 15 2009, 07:37 PM
Post #94


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Die elf Besten der Nation=The eleven best ones of the nation= Cele mai bune unsprezece masini germane.wink.gif

Restul e ok. Uite si statistica pe 2008 http://internationaltrade.suite101.com/art...in_germany_2008
Te-a cam luat valul, ca puteai gasi informatii de actualitate si mai corecte biggrin.gif



--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 15 2009, 07:42 PM
Post #95


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Stimabile, citeste-mi postarea de pe pagina anterioara. Exact ce mentionam lui drabisan ai sarit si tu din schema. Vezi pe cine a luat valul. smile.gif
Si daca Toyota a vandul 96000 si VW 615000, de cate ori a vandut mai mult VW? Intrebare de clasa a a4-a.



This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 07:45 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 15 2009, 07:44 PM
Post #96


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



CITAT(hdi @ Feb 15 2009, 04:13 PM) *
CITAT( T u d o r @ Feb 15 2009, 03:43 PM) *
Ca sa nu mai vorbim de calitatea destul de indoielnica a tipologiei posesorului, dar cu asta as putea trai, ca nu e treaba mea cum sunt altii.


Nu stiu daca este corect sa pui etichete. E drept ca acele persoane la care te referi tu au mai ales masini germane insa nu reprezinta majoritatea cumparatorilor de VW. Nici macar de BMW. De fapt ei sunt o minoritate din orice punct de vedere. Cumparatorii de VW nu-ti sunt inferiori; sunt poate mai putin pasionati de masini, nu-i intereseaza cum suna Honda la 7000rpm pentru ca nu vor tura in viata lor un motor mai mult de 4500rpm, nu vor sa piloteze ci sa conduca, nu incearca sa fie originali. Ii face asta inferiori tie? Ma indoiesc.


Cred ca ai dreptate. Totusi as vrea sa ma disculp putin, in sensul ca as putea incerca sa explic mai clar la ce am facut referire. De fapt, am explicat mai inainte cu un post sau doua, era vorba de genul "incuiat" care "stie" el ce e mai bun. In principiu, e vorba de persoane peste o anumita varsta, sunt convins ca am auzit cu totii genul de expresii "calitate nemteasca", "lucru nemtesc", etc. Sunt soferii de diesele care schimba la 2000 rpm viteza... in fine, poate imi lipsesc acum cuvintele potrivite, dar cred ca ai/ati inteles ce am vrut sa spun. Nu m-am referit la "cefe" si nici la "Armani pe burta". Aia sunt o alta categorie, ce-i drept tot atrasi de germane, dar premium. De fapt, sunt atrasi de orice ii poate ridica dpdv al imaginii in ochii celorlalti. Dar ei nu mai au VW de mult. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 15 2009, 07:56 PM
Post #97


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (FAR EASTERN @ Feb 15 2009, 03:37 PM) *
Die elf Besten der Nation=The eleven best ones of the nation= Cele mai bune unsprezece masini germane.wink.gif

Restul e ok. Uite si statistica pe 2008 http://internationaltrade.suite101.com/art...in_germany_2008
Te-a cam luat valul, ca puteai gasi informatii de actualitate si mai corecte biggrin.gif


Eu zic sa te uiti putin si la slideshow inainte... nu cumva observi si ceva "negerman"? si aici te-a cam luat valul. biggrin.gif

This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 08:00 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Feb 15 2009, 07:59 PM
Post #98


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



eu am zis de numeroase ori ce imi place in mod special la o masina: sa fie masina pe care vreau eu sa o cumpar si nu cea pe care vrea producatorul sa mi-o vanda.

exista in vreo tara de pe lumea asta posibilitatea sa cumperi o masina japoneza cu jante de 16 de tabla, tapiserie de piele, geamuri manuale pe spate, piele, fara cruise control si cu aproape 200cp? poate asta este damblaua mea. cand japonezii vor fi in stare sa vanda o masina exact asa cum o vrea clientul atunci poate o sa-mi schimb parerea despre ei.

deocamdata ei ofera doua-trei nivele de echipare si daca nu-ti place, asta este, iar din punctul meu de vedere asta este bataie de joc. am impresia ca nici pe un amarat de lexus, nu ai posibilitatea sa-ti cumperi masina asa cum o vrei ci , din pacate, trebuie sa te multumesti cu ce gasesti in show room sau in mintile lor bolnave care decid pt cumparator ce dotari ar trebui sa aiba o masina.

This post has been edited by AZAZEL: Feb 15 2009, 08:00 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Feb 15 2009, 07:59 PM
Post #99


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



QUOTE (Rebel @ Feb 15 2009, 08:42 PM) *
Stimabile, citeste-mi postarea de pe pagina anterioara. Exact ce mentionam lui drabisan ai sarit si tu din schema. Vezi pe cine a luat valul. smile.gif
Si daca Toyota a vandul 96000 si VW 615000, de cate ori a vandut mai mult VW? Intrebare de clasa a a4-a.


Da... stimabile, ai dreptate. Sincer, n-as fi intrat nici pe celelate(mai proaspete) link-uri postate de tine, daca nu-mi atragea atentia textul link-ului care face referire doar la masinile producatorilor germani... unde bineinteles, nu putea intra nici pe ultimul loc wink.gif un producator strain.biggrin.gif


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 15 2009, 08:02 PM
Post #100


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



In fine, nu ma mai repet. Fie cum zici tu.

This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 08:05 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 04:54 PM