Avensis vs. Passat |
This topic is about Avensis vs. Passat , the author, HalbaSus, wrote about: care moderator are afinitati cu VAG ? Ii cunosc pe toti si cred ca e vorba de mine, fiind singurul care are masini din grupul VAG... dar eu nu tin min ... To read more just scroll down
Avensis vs. Passat |
Feb 15 2009, 09:30 AM
Post
#81
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Referitor la titlul topicului... passat cc vs avensis ??? are you mad... nu sunt in aceasi clasa. Passatul CC e o berlina medie cu look de coupe a la CLS. Lumea va cumpara passatul CC in special pentru aspectul sportiv. Avensisul a fost intotdeauna o masina de familie "serioasa" adica renumita pentru spatiu interior, fiabilitate, "value for money" in nici un caz aspect sau sportivitate. Sincer nu cred ca cineva sta pe ganduri daca sa-si ia una sau alta... decat daca e foarte, foarte nehotarat. Vreti parerea mea despre castigatorul acestui versus ? Nu, nu o vreti, pt ca sunt moderator si se pare ca nu am dreptul la o opinie. Dar o sa ignor acest aspect si o sa o spun: passatul cc e mai bun, iar daca el costa doar cu 10% in plus atunci e o afacere foarte buna pentru ca e macar cu 20% mai bun. Am condus passat CC si am condus Avensis (modelul anterior)... nu se compara... ca sa nu mai vorbim de aspect. Passatul CC poate fi acuzat de plagiat...de lipsa de originalitate... de copiere a CLS-ului... Dar asta e ca si cum ai spune ca nu iti place o tipa pentru ca seamana cu Carmen Electra sau Angelina Jolie. Avensisul arata... ca un avensis... adica plictisitor, la fel ca si passatul "normal"... Acolo da, exista competitie, ambele sunt fade, plictisitoare si lipsite de personalitate. Passatul e mai agil, e disponibil cu motorizari mai puternice, performante dinamice mai bune, multe optiuni de configurare (inclusiv motoare mari si tractiune integrala) dar e scump ca naiba (daca iei dotari de varf ajungi la pret de masina premium), fiabilitatea nu e punctul ei forte iar in romania are maginea de rahat (masina de pietar). Avensisul nu are motorizari puternice sau tractiune integrala, tinuta de drum e adaptata perfect conducatorilor octogenari dar raportul pret-dotari e mult mai bun, variantele bine dotate sunt semnificativ mai ieftine, probabil nu se va strica niciodata si in Romania vei avea imagine de intelectual. Un versus interesant... fara un castigator clar, avand in vedere ca necestatile sau pretentiile fiecaruia pot fi diferite. Daca vrei o masina cinstita de familie, cu un motor diesel mic, nu iti place viteza si preferi sa mergi incet si in siguranta atunci probabil ca Avensisul e o alegere mai buna. Daca ti-ai dori o masina mai sportiva, dar ai deja o familie si spatiul interior e obligatoriu, nu iti permiti o berlina cu adevarat sportiva (spre exemplu un BMW) dar totusi vrei cai putere cat mai multi si tinuta dinamica cat mai buna la un pret cat mai mic... passatul poate deveni o optiune interesanta. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Feb 15 2009, 09:37 AM
Post
#82
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Adica spun mai sus ca un amic l-a avut perioada lunga si acum ma intrebi daca m-am urcat in el?
Ai noroc ca nu-s Adrian Despot... Intamplarea face ca anul trecut am inchiriat in Europa un Passat pentru o saptamana deci stiu ce vinde. Din punct de vedere feeling VW este superioara, manevrabilitatea este placuta, din punct de vedere stabilitate in curbe Passatul o intrece pe Toyota lejer. Interiorul? Nu exista comparatie. 1.2 submotorizate? Incearca o Corolla de 1.6 sau noul model american de 1.8! Sa vezi acolo barca si submotorizare! Nu iti mai spun de zgomotul masinii. Eu am fost cu o ruda nu cu mult timp in urma (cateva luni) sa cumparam o Toyota. Dar nu stiu cum sa iti zic, aproape decisi. Ma rog, a auzit ea ca e buna, eu unul nu ma bag sa influentez persoana sa ma injure pe mine... s-a convins singura. VW vinde imagine? Si Toyota ce vinde? Ne tinem de parodii verbale? In ceea ce priveste feelingul din service sa avem pardon: ce-are sula cu Prefectura? This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 09:39 AM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Feb 15 2009, 09:56 AM
Post
#83
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Horia, ma bucur ca incepem sa ne intelegem. Mie nu-mi plac acuzatiile de nici un fel, mai ales cand sunt nefondate, ci doar bazate pe propria impresie. Majoritatea prietenilor mei de aici, de pe forum, au Toyota. Mai glumim, mai radem (btw, cate mistouri nu am primit eu cu "Hyundai-ul alb"). Mie forumul asta, spre deosebire de altele, mi se pare un loc destul de familiar membrilor, suntem majoritatea vechi aici si ne place. Chit ca nu-mi place Toyota, imi plac posesorii ei si mi-e de ajuns. Si cred ca si lor, din moment ce-si mai doresc sa se intalneasca cu mine.
Masina e un consumabil. E bine ca chiar si asa creeaza pasiuni atat de mari, dar sa nu uitam de unde plecam. Nu merita sa ne dusmanim din pricina unui fier. Fie el cu sigla Toyota sau VW sau Rolls. Daca tot ni s-a permis sa mai postam aici (traiasca scoala franceza, stiam eu de ce am ales Peugeot ), as vrea sa continuam. Motoarele VW au fost jalnice pana acum cativa ani. 1.2 mpi, 1.4 mpi, 1.6 mpi, 2.0 mpi... verze, depasite din toate punctele de vedere de concurenta. Singurul care tinea stindardul sus a fost 1.8 turbo. Ei bine, acum putem sa mai spunem asta? 1.4 cu pana la 170 cai, 1.8 cu 160, 2.0 cu 200. Cifre foarte bune, obtinute cu solutii tehnice diferite. Fiabilitatea lor deocamdata nu o discut, decat daca avem date concrete si eu n-am. Despre cutii... sa spun despre DSG? Asta e etalonul la ora asta in domeniu, toate automatele noi produse sunt raportate la ea. Clasa compacta cum mai e numita? Nu cumva "clasa Golf"? Nu ne intrebam de ce, nu-i asa? Ei bine, eu m-am intrebat, inainte de a cumpara 307-le am condus tot ce se putea conduce in Valcea in clasa asta. Crede-ma ca, in ciuda faptului ca era TDi (si prin urmare zgomotos, cu vibratii imense si badaran), G5 avea de departe cea mai buna directie si cel mai bun tren de rulare dintre toate. Sau exista varianta sa nu ma pricep. Nu sunt fan VW. Chiar nu-mi place marca asta si nici cei mai multi dintre posesori. Adica genul "incuiati" pentru care altceva nu mai exista, decat superioritatea germana, bla bla bla. Dar nu pot sa nu recunosc valoarea acolo unde ea exista. Iar VW face masini bune, unele dintre cele mai bune din gama asta de preturi. Pentru 2000 euro in minus am ales insa 307-le. Nici nu-i aveam la vremea respectiva, dar eu eram setat pe diesel si in acest domeniu hdi >>> tdi. Insa in afara de motor si de interiorul mai placut, 307-le era clar sub Golf. Ok, Toyota acum. Producatorul nr 1 al lumii, un gigant care activeaza pe toate pietele. Motoare simple si fiabile. Cutii simple si fiabile. Trenuri de rulare simple si fiabile. Cred ca pot continua asa pana termin toate elementele componente. E alta filosofie despre masini. Unora le plac unele , altora le plac altele. E ca la femei, ca-mi amintesc ca s-a mai facut paralela asta, legata de Alfa. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 15 2009, 10:14 AM
Post
#84
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Corolla barca? Hehe, tu n-ai condus masini cu adevarat ieftine inseamna! Iar eu te-am intrebat daca te-ai urcat in altceva decat Passat PS: eu am fugit(la figurat) de niste dealeri din oras cand a fost vorba de o masina noua in familie tocmai din cauza service-ului! -------------------- |
|
|
Feb 15 2009, 11:28 AM
Post
#85
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Nu sunt fan VW. Chiar nu-mi place marca asta si nici cei mai multi dintre posesori. Adica genul "incuiati" pentru care altceva nu mai exista, decat superioritatea germana, bla bla bla. Ce frisoane ar produce fraza asta lu' Hitler De altfel un post marca-Tudor - gustos si bine condimentat -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Feb 15 2009, 12:58 PM
Post
#86
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Pun si eu paie pe foc: atat Avensis cat si Passat sunt alegeri rationale, corecte, lipsite de fantezie, adica masini care sa te duca din pct. A in pct. B si gata. Sa te duca in mod absolut plictisitor. Daca vrei sa te si distrezi intre A si B te orientezi la altceva.
Aaa, ca dupa ce iti cumepri una dintre ele incerci tu sa te convingi pe tine insuti ca parca are si un pic de "cuore sportivo", ca parca in curbe sta destul de "Think. Feel. Drive", ca parca peste 4000rpm motorul suna a "i-VTEC", ca din spate dreapta, cand bate soarele din stanga-fata, seamana un pic cu "The Ultimate Driving Machine" sau mai stiu eu ce elucubratii, e fix problema ta; nimeni nu te va putea impiedica (si nici nu ar avea vreun drept sa o faca) sa ai fanteziile tale. Dar poate ca ar fi cazul sa fii mai rezervat in a incerca sa le impui si altora; nu de alta dar si cel vizat are fanteziile lui proprii. Oricum, este de remarcat extravaganta semantica inovativa ()a alaturarii subsantivului comun "feeling" de numele proprii "Avensis" si "Passat". -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 15 2009, 01:28 PM
Post
#87
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
Nu in ultimul rand VW vinde un feeling, specific cand il conduci, o trasatura aparte, o Toyota... nu. De aceea unii platesc 10% mai mult. Si iata, sunt de 6 ori mai multi "orbi" si "prosti" decat "luminatii" ce cumpara Toyota. Nu imi plac masinile fara personalitate iar Toyota este una dintre ele. Si da, am avut Toyota si mi-a ajuns ! Poþi sã spui ce vrei despre VW, însã nu poþi spune cã e o marcã ce are personalitate. E din aceeaºi zonã "neutrã" cu Toyota & co. This post has been edited by OvidiuH: Feb 15 2009, 01:28 PM -------------------- |
|
|
Feb 15 2009, 01:53 PM
Post
#88
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Personalitate au putine marci. Poti spune despre Lotus, despre Bentley, despre Jaguar, despre Bugatti. Nici o marca din clasa de preturi populara nu poate avea personalitate. Aaa, ca sunt modele ale acestor marci care sunt deosebite, charismatice, chiar pline de personalitate... asta da! Toyota a facut candva MR2, a facut Supra, astea da! Poti spune ca Beetle (cea originala) este o masinuta cu un spirit deosebit, ca vechiul Transporter (nu mai stiu cum ii zicea, masina aia flower-power cu roata de rezerva pe capota motorului) reprezinta ceva la nivel emotional... Dar modelele de serie mare... Se observa in ziua de azi ca tot mai putine masini vin in gama asta "emo". VW incearca ceva cu Scirocco, dar e o reeditare cu look modern a vechiului model.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 15 2009, 02:45 PM
Post
#89
|
|
pilot Group: Membri Posts: 254 Joined: 15-December 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 94.955 |
Interesante discutii! Pasiuni dezlantuite... Doamne, ce pot sa faca din noi masinile ....
-------------------- AVENSIS 1.6 SOL
|
|
|
Feb 15 2009, 02:46 PM
Post
#90
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Si iata, sunt de 6 ori mai multi "orbi" si "prosti" decat "luminatii" ce cumpara Toyota. Fii corect si citeaza sursa. Ca e destula prostime care cumpara statistici-gunoi din Libertarea/Click&Co. Raport de 1 la 6 nici macar in romanica nu iese. Unde "vw frate" e imediat dupa biserica Potrivit apia, pe 2008, raportul se aprope de 1(Toyota) la 5(vw+skoda+seat). Dar poate tu ai informatii mai bune si te rog sa le impartasesti si cu noi. Oricum plec de la presupunerea ca vorbesti de batrina-Europa, ca la nivel global situatia e cunoscuta si nu esti genul sa vorbesti ca sa nu taci. Si bag iarasi disclaimer-ul: vw face masini, chiar si super-masini (Golf GTI si R32), dar nu mi-as lua asa ceva in romanica atita timp cit tratamentul e de batjocura in "marile" service-uri PBx. -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Feb 15 2009, 03:43 PM
Post
#91
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
CITAT Si bag iarasi disclaimer-ul: vw face masini, chiar si super-masini (Golf GTI si R32), dar nu mi-as lua asa ceva in romanica atita timp cit tratamentul e de batjocura in "marile" service-uri PBx. Cel mai corect explicat. Si eu am fugit cat m-au tinut picioarele de service-ul VW. In Valcea e mare, firma e puternica, dar practica niste tarife de-ti vine sa-ti iei campii. Si nici multumirea nu e cine stie ce referitor la calitate, am prieteni care s-au plans de probleme in continuare dupa intoarcerea din service si usurarea de niste bani buni. Nu stiu cum e in restul Europei, dar aici VW nu lucreaza pentru clientii sai. Nimic nu ma poate indemna sa ma apropii macar de un model al lor atata timp cat service-ul e la asa standarde joase si comportamentul fata de clienti e cum e. Ca sa nu mai vorbim de calitatea destul de indoielnica a tipologiei posesorului, dar cu asta as putea trai, ca nu e treaba mea cum sunt altii. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 15 2009, 04:13 PM
Post
#92
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Ca sa nu mai vorbim de calitatea destul de indoielnica a tipologiei posesorului, dar cu asta as putea trai, ca nu e treaba mea cum sunt altii. Nu stiu daca este corect sa pui etichete. E drept ca acele persoane la care te referi tu au mai ales masini germane insa nu reprezinta majoritatea cumparatorilor de VW. Nici macar de BMW. De fapt ei sunt o minoritate din orice punct de vedere. Cumparatorii de VW nu-ti sunt inferiori; sunt poate mai putin pasionati de masini, nu-i intereseaza cum suna Honda la 7000rpm pentru ca nu vor tura in viata lor un motor mai mult de 4500rpm, nu vor sa piloteze ci sa conduca, nu incearca sa fie originali. Ii face asta inferiori tie? Ma indoiesc. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 15 2009, 06:52 PM
Post
#93
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Si iata, sunt de 6 ori mai multi "orbi" si "prosti" decat "luminatii" ce cumpara Toyota. Fii corect si citeaza sursa. Ca e destula prostime care cumpara statistici-gunoi din Libertarea/Click&Co. Raport de 1 la 6 nici macar in romanica nu iese. Unde "vw frate" e imediat dupa biserica Potrivit apia, pe 2008, raportul se aprope de 1(Toyota) la 5(vw+skoda+seat). Dar poate tu ai informatii mai bune si te rog sa le impartasesti si cu noi. Oricum plec de la presupunerea ca vorbesti de batrina-Europa, ca la nivel global situatia e cunoscuta si nu esti genul sa vorbesti ca sa nu taci. Si bag iarasi disclaimer-ul: vw face masini, chiar si super-masini (Golf GTI si R32), dar nu mi-as lua asa ceva in romanica atita timp cit tratamentul e de batjocura in "marile" service-uri PBx. Constat din nou ca sunt citit "pe sarite". Sursa este EXACT deasupra textului cu pricina! In fapt, am citit cateva rapoarte oficiale pe anul trecut prin Ianuarie. Golful a fost cea mai vanduta masina din Germania. Uite, am si gasit ceva: http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,4/...ales-chart.html Un alt articol care mentoneaza caderea vanzarilor Toyota cu 27% in Germania anului 2008: http://www.autoincar.com/german-car-sales-...ota-leads-drop/ Iata vanzarile pe 2007 http://internationaltrade.suite101.com/art...in_germany_2007 _____________________________________________________________________ The 10 best selling cars in Germany #1 VW Golf The most popular engines 1.9 TDI / 105hp (30%) 1.4 / 90 hp (28%) 1.6 / 102 hp (13%) The most popular trim level Trendline The most popular color Black #2 VW Passat The most popular engines 2.0 TDI / 140hp (55%) 2.0 TDI / 170hp (20%) 1.9 TDI / 105hp (13%) The most popular trim level Comfortline The most popular color Black #3 BMW 3er The most popular engines 320d 318i 318d The most popular color Black #4 Audi A4 The most popular engines 2.0 TDI / 140hp (41.3%) 2.0 TDI / 170hp (16.6%) 1.9 TDI / 115hp (10.6%) 2.7 TDI / 180hp (6.4%) 2.0i / 130hp (6%) 1.8 Turbo / 164hp (4.9%) The most popular option Front armrest (95.5%) The most popular color Black #5 Opel Astra The most popular body style Wagon (55%) Hatch (30%) GTC (15%) The most popular engines 1.7 CDTi / 110hp 1.6 Twinport / 115hp The most popular trim level Edition The most popular color Silver #6 Opel Corsa The most popular body style 3-door (58%) The most popular engines 1.2i / 80hp (50%) The most popular trim level Edition #7 Mercedes C-Klasse The most popular engines C220 CDI (40%) C200 Kompressor (25%) C180 Kompressor (15%) C200 CDI (10%) C320 CDI (5%) The most popular trim level Avantgarde The most popular colors Black and Silver #8 VW Polo The most popular engines 1.4i / 80hp (27%) 55 hp (24%) 65 hp (18%) The most popular trim level Trendline #9 VW Touran The most popular engines 1.9 TDI / 105hp (37%) 2.0 TDI / 140hp (29%) 2.0 TSI / 140hp (11%) The most popular trim level Trendline The most popular color Black #10 Audi A3 The most popular engines TDI (66%) 1.6i / 102hp (17%) or 115hp (5.9%) The most popular colors Black, Grey and Silver http://www.autobild.de/artikel/die-elf-bes...olf_525124.html _________________________________________________________________________ Si mai cauta si tu ca nu trebuie sa ma crezi pe mine. Si acum o mentionare: cei cu care am mai avut discutii anterioare stiu pasunea mea pentru Volkswagen: NONE! ZERO! Si asta nu pentru ca masinile lor nu ar fi bune (unele dintre ele) ci pentru ca nu mi se adreseaza mie ca stil si personalitate. Imi plc in schimb Golfurile lor si Rabbitul pe care il consider o masina buna la un pret fair daca nu putin mai mult. Voiam insa sa subliniez cat de mare este diferenta dintre ele din moment ce am reusit sa gasesc prezenta unui oarecare "feeling" la volanul unui Passat in comparatie cu o Toyota care este FADA din toate punctele de vedere. In ceea ce priveste tinuta de drum, imi sustin ferm parerea, nu exista comparatie intre ele. Dupa cu mentionam, daca VW are atributii care sunt superioare Toyotei, atunci nu pot sa nu i le recunosc. Deci nu este nici pe departe vorba de o "extravaganta semantica". Am observat insa ca propagam ideea "Think. Feel. Drive". Nu stiu cum sa iti spun, dar nu avea ce cauta in acelasi context cu The Ultimate Driving Machine. Te citez deci: "nimeni nu te va putea impiedica sa ai fanteziile tale." This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 06:55 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Feb 15 2009, 07:37 PM
Post
#94
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Die elf Besten der Nation=The eleven best ones of the nation= Cele mai bune unsprezece masini germane.
Restul e ok. Uite si statistica pe 2008 http://internationaltrade.suite101.com/art...in_germany_2008 Te-a cam luat valul, ca puteai gasi informatii de actualitate si mai corecte -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Feb 15 2009, 07:42 PM
Post
#95
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Stimabile, citeste-mi postarea de pe pagina anterioara. Exact ce mentionam lui drabisan ai sarit si tu din schema. Vezi pe cine a luat valul.
Si daca Toyota a vandul 96000 si VW 615000, de cate ori a vandut mai mult VW? Intrebare de clasa a a4-a. This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 07:45 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Feb 15 2009, 07:44 PM
Post
#96
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Ca sa nu mai vorbim de calitatea destul de indoielnica a tipologiei posesorului, dar cu asta as putea trai, ca nu e treaba mea cum sunt altii. Nu stiu daca este corect sa pui etichete. E drept ca acele persoane la care te referi tu au mai ales masini germane insa nu reprezinta majoritatea cumparatorilor de VW. Nici macar de BMW. De fapt ei sunt o minoritate din orice punct de vedere. Cumparatorii de VW nu-ti sunt inferiori; sunt poate mai putin pasionati de masini, nu-i intereseaza cum suna Honda la 7000rpm pentru ca nu vor tura in viata lor un motor mai mult de 4500rpm, nu vor sa piloteze ci sa conduca, nu incearca sa fie originali. Ii face asta inferiori tie? Ma indoiesc. Cred ca ai dreptate. Totusi as vrea sa ma disculp putin, in sensul ca as putea incerca sa explic mai clar la ce am facut referire. De fapt, am explicat mai inainte cu un post sau doua, era vorba de genul "incuiat" care "stie" el ce e mai bun. In principiu, e vorba de persoane peste o anumita varsta, sunt convins ca am auzit cu totii genul de expresii "calitate nemteasca", "lucru nemtesc", etc. Sunt soferii de diesele care schimba la 2000 rpm viteza... in fine, poate imi lipsesc acum cuvintele potrivite, dar cred ca ai/ati inteles ce am vrut sa spun. Nu m-am referit la "cefe" si nici la "Armani pe burta". Aia sunt o alta categorie, ce-i drept tot atrasi de germane, dar premium. De fapt, sunt atrasi de orice ii poate ridica dpdv al imaginii in ochii celorlalti. Dar ei nu mai au VW de mult. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 15 2009, 07:56 PM
Post
#97
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Die elf Besten der Nation=The eleven best ones of the nation= Cele mai bune unsprezece masini germane. Restul e ok. Uite si statistica pe 2008 http://internationaltrade.suite101.com/art...in_germany_2008 Te-a cam luat valul, ca puteai gasi informatii de actualitate si mai corecte Eu zic sa te uiti putin si la slideshow inainte... nu cumva observi si ceva "negerman"? si aici te-a cam luat valul. This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 08:00 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Feb 15 2009, 07:59 PM
Post
#98
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
eu am zis de numeroase ori ce imi place in mod special la o masina: sa fie masina pe care vreau eu sa o cumpar si nu cea pe care vrea producatorul sa mi-o vanda.
exista in vreo tara de pe lumea asta posibilitatea sa cumperi o masina japoneza cu jante de 16 de tabla, tapiserie de piele, geamuri manuale pe spate, piele, fara cruise control si cu aproape 200cp? poate asta este damblaua mea. cand japonezii vor fi in stare sa vanda o masina exact asa cum o vrea clientul atunci poate o sa-mi schimb parerea despre ei. deocamdata ei ofera doua-trei nivele de echipare si daca nu-ti place, asta este, iar din punctul meu de vedere asta este bataie de joc. am impresia ca nici pe un amarat de lexus, nu ai posibilitatea sa-ti cumperi masina asa cum o vrei ci , din pacate, trebuie sa te multumesti cu ce gasesti in show room sau in mintile lor bolnave care decid pt cumparator ce dotari ar trebui sa aiba o masina. This post has been edited by AZAZEL: Feb 15 2009, 08:00 PM -------------------- |
|
|
Feb 15 2009, 07:59 PM
Post
#99
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Stimabile, citeste-mi postarea de pe pagina anterioara. Exact ce mentionam lui drabisan ai sarit si tu din schema. Vezi pe cine a luat valul. Si daca Toyota a vandul 96000 si VW 615000, de cate ori a vandut mai mult VW? Intrebare de clasa a a4-a. Da... stimabile, ai dreptate. Sincer, n-as fi intrat nici pe celelate(mai proaspete) link-uri postate de tine, daca nu-mi atragea atentia textul link-ului care face referire doar la masinile producatorilor germani... unde bineinteles, nu putea intra nici pe ultimul loc un producator strain. -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Feb 15 2009, 08:02 PM
Post
#100
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
In fine, nu ma mai repet. Fie cum zici tu.
This post has been edited by Rebel: Feb 15 2009, 08:05 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 04:54 PM |