Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avensis vs. Passat
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
T u d o r
teehee.gif Ma uitam si eu uimit, ca nu-mi recunosteam masina. laugh.gif Dap, 22nst a pus corect.

In alta orcine de idei, cred ca comparatia cu Accord e gresit, a plecat dintr-un versus facut de DAN. Cred ca Toyota se bate in Romania cu VW, nu cu Honda. In primul rand Honda vinde in toata Romania cam cat vinde Toyota la un dealer. biggrin.gif So, concurenta mare e cu invingatorii, nu cu "si altii".

Accord e o masina care prinde mai degraba la pasionati, sa nu spun la pasionatii marcii. Toyota, ca si VW, e un producator "pentru toti". Argumentele mele in favoarea Accordului palesc in fata evidentei, care e favorabila Toyotei. Cifrele de vanzari vorbesc singure, n-are rost sa reiau argumentatia. Crede-ma Costache, Avensis e in competitie cu Passat, nu cu Accord. Iar in aceasta competitie, nici macar pretul nu-l slujeste, pentru ca in rest Passat are atuurile mari ale imaginii in Romania (de fapt, in toata Europa), al posibilitatii incomparabile de configurare si al "TDI-ului nemuritor". Tocmai citeam pe un topic alaturat ca Mondeo e mai ieftin cu 3000 euro la configuratie superioara. Aici e problema de fapt. Si, daca imi e permis, aici e problema si a Accordului. Mult prea scumpe la ora asta, chiar fata de concurenta directa europeana. Adica s-a intors lumea cu fundul in sus.

Daca pot sa fiu subiectiv... mie nici nu mi se pare comparabil bordul Accordului cu al Avensisului. biggrin.gif Dar e doar parerea mea, a unuia care si-a dorit o Honda de cand a citit ceva in domeniul auto. Iertati-ma pentru asta. blush.gif

Hai sa incercam cu asta:
mariusdruta
QUOTE ( T u d o r @ Feb 8 2009, 06:42 PM) *
teehee.gif Ma uitam si eu uimit, ca nu-mi recunosteam masina. laugh.gif Dap, 22nst a pus corect.

In alta orcine de idei, cred ca comparatia cu Accord e gresit, a plecat dintr-un versus facut de DAN. Cred ca Toyota se bate in Romania cu VW, nu cu Honda. In primul rand Honda vinde in toata Romania cam cat vinde Toyota la un dealer. biggrin.gif So, concurenta mare e cu invingatorii, nu cu "si altii".

Accord e o masina care prinde mai degraba la pasionati, sa nu spun la pasionatii marcii. Toyota, ca si VW, e un producator "pentru toti". Argumentele mele in favoarea Accordului palesc in fata evidentei, care e favorabila Toyotei. Cifrele de vanzari vorbesc singure, n-are rost sa reiau argumentatia. Crede-ma Costache, Avensis e in competitie cu Passat, nu cu Accord. Iar in aceasta competitie, nici macar pretul nu-l slujeste, pentru ca in rest Passat are atuurile mari ale imaginii in Romania (de fapt, in toata Europa), al posibilitatii incomparabile de configurare si al "TDI-ului nemuritor". Tocmai citeam pe un topic alaturat ca Mondeo e mai ieftin cu 3000 euro la configuratie superioara. Aici e problema de fapt. Si, daca imi e permis, aici e problema si a Accordului. Mult prea scumpe la ora asta, chiar fata de concurenta directa europeana. Adica s-a intors lumea cu fundul in sus.

Daca pot sa fiu subiectiv... mie nici nu mi se pare comparabil bordul Accordului cu al Avensisului. biggrin.gif Dar e doar parerea mea, a unuia care si-a dorit o Honda de cand a citit ceva in domeniul auto. Iertati-ma pentru asta. blush.gif

Hai sa incercam cu asta:


e buna si varianta de baza, dar echiparea echivalenta e cam asa:

interiorul e o chestiune de gust, dar asta pana la calitatea materialelor si ergonomicitate.

p.s. cam asta inseamna un scaun profilat (ca tot era indignat un fan japo la un momentdat ca ce mai e si asta smile.gif )
_Constantin_
Tudor ... eu nu vorbesc de bord ci de partea din dreapta, pentru mine e la fel de importanta ca si culoarea mochetei din portbagaj. E ceva ce nu ma intereseaza si cred ca sa incepem sa comparam detalii din astea e pierdere de vreme.

Si da ... acel Pasat mi-se pare insipid si fara nici un fel de detaliu extraordinar, la fel ca si Avensis.

Later Edit: Asa arata scaunele la o masina de 100.000 euro. Nu sunt asa profilate ca la Pasat dar ce stiu aia de la Mercedes despre confort.
mariusdruta
QUOTE (_Constantin_ @ Feb 8 2009, 07:45 PM) *
Tudor ... eu nu vorbesc de bord ci de partea din dreapta, pentru mine e la fel de importanta ca si culoarea mochetei din portbagaj. E ceva ce nu ma intereseaza si cred ca sa incepem sa comparam detalii din astea e pierdere de vreme.

Si da ... acel Pasat mi-se pare insipid si fara nici un fel de detaliu extraordinar, la fel ca si Avensis.

Later Edit: Asa arata scaunele la o masina de 100.000 euro. Nu sunt asa profilate ca la Pasat dar ce stiu aia de la Mercedes despre confort.



Pai celor ce vor ajunge sa-si conduca singuri E-ul, S-ul sau de ce nu Maybach-ul si vor avea nevoie de scaune mai profilate pentru locurile din fata, eu le-as sugera sa nu uite sa puna si un filtru sport KN sa fie mai "sport" la liniutele pe soseaua de centura si o bara de rigidizare prin portbagaj, ca sa nu se incline foarte mult in curbele luate cu viteza...

Culmea, argumentul confort pentru Avensis (unul din atuurile acestei masini, de altfel) nu prea l-am auzit pe aici, mai degreaba am aflat cat de sportiva este in comparatie cu concurenta. Dar mai bine sa nu rascolim trecutul si topicurile vechi cu avensis, ca ne-am aduce aminte ce rusine si cat de jenant era sa mergi cu bidonul de ulei in portbagaj. Era, ca mai nou am descoperit ca un bidon cu ulei in portbagaj nu strica nici la Avensis. Mai ales la alea "sport".

Numai bine
Legionaru'
CITAT(mariusdruta @ Feb 8 2009, 09:13 PM) *
Pai celor ce vor ajunge sa-si conduca singuri E-ul, S-ul sau de ce nu Maybach-ul si vor avea nevoie de scaune mai profilate pentru locurile din fata, eu le-as sugera sa nu uite sa puna si un filtru sport KN sa fie mai "sport" la liniutele pe soseaua de centura si o bara de rigidizare prin portbagaj, ca sa nu se incline foarte mult in curbele luate cu viteza...

Culmea, argumentul confort pentru Avensis (unul din atuurile acestei masini, de altfel) nu prea l-am auzit pe aici, mai degreaba am aflat cat de sportiva este in comparatie cu concurenta. Dar mai bine sa nu rascolim trecutul si topicurile vechi cu avensis, ca ne-am aduce aminte ce rusine si cat de jenant era sa mergi cu bidonul de ulei in portbagaj. Era, ca mai nou am descoperit ca un bidon cu ulei in portbagaj nu strica nici la Avensis. Mai ales la alea "sport".

Numai bine


Tampiti astia de la Mercedes!S-au apucat ei sa E 63 AMG si S 65 AMG fara sa-l intrebe pe mariusdruta!

S-a pomenit de confort, poate nu ai citit tu!La puteri egale, Toyota cam depaseste concurenta.
klm
CITAT(M A R I A N @ Feb 7 2009, 09:54 PM) *
CITAT(Dan52141 @ Feb 7 2009, 06:30 AM) *
CITAT(M A R I A N @ Feb 6 2009, 12:14 PM) *
Un prieten foarte bun de-al meu din staff-ul de conducere al unui mare importator (european) mi-a spus saptamana asta ca multi potentiali clienti (inclusiv cei fideli marcii) sunt amagiti...

Daca POTENTIALII clienti se plang ca preturile masinilor dragi care urmeaza sa le cumpere scad atunci s-a intors lumea cu fundul in sus

Ai niste interpretari cel putin ciudate (esti bun de avocat)... huh.gif
[...]
Reformuland si completand, am zis ca actualii clienti (care au deja o masina din brandul respectiv) si potentialii clienti (care si-au exprimat cu putin timp inainte optiunea de a cumpara masina/i de la importatorul respectiv[...]) sunt amagiti de zvonurile din ziare, televiziune, forumuri, gura lumii ca preturile vor scadea in catva timp la jumatate si atunci decid sa nu mai cumpere ACUM si mai sa astepte (pana la vara, pana la toamna, pana anul viitor etc), in ciuda asigurarilor date de importator cum ca in nici un caz nu poate fi vorba de reduceri la jumatate.

Intervin putin: si interpretarile tale sunt cel putin ciudate, Marian; n-ai zis nicio secunda in primul mesaj despre actualii clienti (prin asta inteleg o persoana care a semnat deja un contract de achizitionare a unei masini Toyota); nu s-a vorbit nicaieri de o scadere la jumatate a preturilor, deci si aici faci o pura speculatie iar al 3-lea aspect: chiar crezi ca pana la vara, pana la toamna, pana (hăt, hăt) anul viitor Avensis o sa aiba acelasi preturile astazi?!
CITAT(HORIA100213 @ Feb 8 2009, 09:19 PM) *
Totusi, aici suntem pe un forum serios si nu cred ca ar trebui sa sustii lucruri evident false, doar daca nu ai alte interese. Cand cam toata presa auto europeana, inclusiv online, da note foarte bune interiorului de la noul Avensis, afirmatiile tale sunt cam deplasate.

Una din masinile care mi-a placut la nebunie a fost Mitsubishi Lancer (modelul anterior) pana am intrat in ea si am vazut oribilitatea cu care erau imbinate plasticele proaste cu materialul tapiseriei din care eu nu as face nici macar carpe de sters pe jos; plecand de la experienta asta am fost foarte atent la interioare si am observat la Toyota o imbuntatire insa fara pretentia de a se compara cu omoloagele nemtesti; Toyota arata in interior (dpdv al calitatii materialelor dar si a designului - dar aici nu comentez) cam ca Kia sau Hyundai. Avensis nu mi-a oferit niciun moment impresia unei masini din clasa ei mai ales ca veneam dupa ce am admirat interiorul Passatului CC animat de review-ul lui adi.
Putin imi pasa de presa auto, nu-mi baga ea bani in cont ca sa-mi iau masina asa ca poate fi sanatoasa.
Deci interiorul noului Avensis ma face sa intru si eu in categoria sustinatorilor lucrurilor "evident false"; sigur ca am multe alte interese dar cel mai important dintre ele ar fi ca nu lucrez in domeniul auto deci parerile mele sunt "pura rautate" la adresa Toyotei!
HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 9 2009, 09:37 AM) *
Avensis nu mi-a oferit niciun moment impresia unei masini din clasa ei mai ales ca veneam dupa ce am admirat interiorul Passatului CC animat de review-ul lui adi.



Compari mere cu pere. Un Passat CC echipat cu dotarile de pe Avensis Luxury ajunge la 50.000 de euro. Configuratorul e o unealta utila...

Nu stiu ce varianta de CC ai vazut tu. Eu am condus masina de drive-test de la Oradea, un TDI de 143 CP, cutie DSG. Da, cutia DSG e superba pe modul sport. E tehnologie de tehnologie, dar... pe modul economic toata masina se umplea de o vibratie joasa, fiindca ducea motorul la 1200-1500 rpm. Iar dansul - motorul, adica - era cam tractoras. Cand trecea pe sport DSG-ul, sarea imediat la 2500. Si era OK. In rest, plastice mediocre, greierasi la greu din zona consolei centrale. Nu mai vorbesc de ce se auzea din zona geamurilor. Neavand rama, era jale. Si masina de test nu avea decat circa 12.000 de km. Dar, e sic fara rama, asa ca ce mai conteaza.

Poate ca ai vazut o varianta configurata luxos, cu piele, lemn sau aluminiu etc. Dar toate astea costa mii de euro in plus fata de oricare nivel de echipare. Vrei ornamente de lemn, scoti vreo 500 de euro din buzunar. A, vrei si piele super-fina, mai extragi asa, inca 4.000. Dar sa nu uitam ca bordul CC este preluat de la Passat. Fara nicio modificare.

Nu ni s-a gravat Toyota pe creier. Dar cred ca multi dintre proprietarii de masini Toyota au ajuns la concluzia ca raportul calitate/pret este corect in cazul masinilor japoneze (nu neaparat Toyota), iar la alte marci se cer preturi nejustificat de mari. Dupa ce m-am plimbat anul trecut si anul asta pe la toti dealerii de masini, am ajuns la concluzia ca inca nu am motive suficient de puternice ca sa imi schimb urgent Avensisul. Am acum doi ani si peste 165.000 de km cu masina mea. Dupa ce ajungi si tu la 165.000 cu CC-ul, pe drumurile din Romania, stam de vorba. PA
klm
CITAT(HORIA100213 @ Feb 9 2009, 03:42 PM) *
Compari mere cu pere. Un Passat CC echipat cu dotarile de pe Avensis Luxury ajunge la 50.000 de euro. Configuratorul e o unealta utila...
[...]
Dupa ce ajungi si tu la 165.000 cu CC-ul, pe drumurile din Romania, stam de vorba. PA

Amandoua sunt sedanurii medii (din clasa D) non-premium deci cum sa compar mere cu pere?! Sau comparam numai aspectele care ne convin?! Uite-te ca nu sunt singurul care spune ca aceste 2 masini sunt in competitie deci cum sa nu le comparam?!
Eu nu am si n-o sa am bani in viitorul apropiat ca sa imi cumpar niciuna din ele dar asta nu ma opreste sa le observ; nu m-am bagat in subiecte despre care n-am habar ci am vorbit strict de calitatea interiorului iar aici CC sta mult mai bine. De ce oare se rahatesc unii pe ei ca o masina e mai buna cand realitatea ii contrazice?
Habar n-am ce dotari are Avensis Luxury (doar ca m-am uitat pe masini.ro si in conditiile in care costa cu 3k euro mai mult, dotarile standard sunt de vreo 4 ori mai putine decat cele standard de la CC-ul de 1.8 - motorul cu putere echivalenta).
Iar ultima ta fraza este mai mult decat tendentioasa; asa pot si eu sa te intreb daca mai poti face 500k km cu Avensisul tau sau macar daca ajungi la 500k fara sa umbli la motor; aici nu facem vs ci ne exprimam parerea despre noul Avesnsis comparat cu modelele concurente iar eu exact asta am facut: ramane ca noul Avensis sa demonstreze ca poate ajunge la cei 165k km sau ca nu va scartai dupa 10k km.
Bafta!

HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 10 2009, 10:02 AM) *
 ... Sau comparam numai aspectele care ne convin?! Uite-te ca nu sunt singurul care spune ca aceste 2 masini sunt in competitie deci cum sa nu le comparam?!
...Habar n-am ce dotari are Avensis Luxury (doar ca m-am uitat pe masini.ro si in conditiile in care costa cu 3k euro mai mult, dotarile standard sunt de vreo 4 ori mai putine decat cele standard de la CC-ul de 1.8 ....


Primul aspect este raportul calitate-pret. Te asigur ca imi cumpar maine un Passat (nu CC) daca preturile scad cu macar 6.000 de euro la VW. Atunci, evident ca un Passat ar constitui o afacere mai buna. Dar lucrurile stau exact invers.

Avensis nu concureaza cu CC. Concureaza cu Passat. CC este, din start, mai scump cu circa 3.000 de euro decat Passatul echivalent. CC este un model de nisa, pt. care Toyota nu are omolog.

Observ ca te incapatanezi sa nu folosesti configuratorul. Compara, te rog, un Passat de 2 litri benzina in echipare Highline cu Avensis Luxury de 2 litri Valvematic. Adauga la Passat echipamentele optionale, care sunt standard pe Avensis. Si rezultatul va arata cam asa: 29.000 de euro si un pic - Avensis, 43-45.000 de euro - Passat. Poate ca VW nu se declara marca premium, dar preturile cerute incep sa se inscrie in aceasta zona.

Sigur, e mult marketing la VW. Iti ofera trei modele de navigatie, ultimul fiind "premium". Premium, dar fara touch-screen. Iti ofera nu stiu cate tipuri de piele. Asa e. La 5.000 de euro cred si eu ca ar trebui sa arate bine. Dar, despre ce vorbim?! Despre o maisna populara la 45-50.000 de euro?! Multumesc, nu.

Nici noi, proprietarii de Toyote, nu ne lafaim in bani. Crezi ca nu mi-as cumpara noul seria 7 sau un S-Klasse? Dar nu-mi permit. Asa ca suntem f. atenti la ce se cere si ce se ofera. vW ofera muuulta imagine. Uita-te la afirmatiile tale: interiorul de la CC arata mult mai bine decat interiorul de la Avensis. Pai, toata lumea critica VW pt. ca a preluat neschimbat interiorul de la Passat, plus ca toti se plang de plasticele dure si de o calitate inferioara penultimei generatii, dar romanul spune ca tot Passatul e mai bun. Mai spune romanul ca Passat se poate configura mult mai bine. Spune-mi, te rog, cate Passaturi cu motoare de 3,6 litri si 300 CP ai vazut pe strada? Si cate cu trapa cu celule solare sau cu lemn de nu stiu ce esenta? Cati au platit 5.000 de euro pt. plafon imbracat in piele? Ma gandeam eu ca nu prea multi. Cel putin la mine in urbe, majoritatea sunt TDI sau, in cel mai bun caz, 2.0 TDI. Si nu au cine stie ce optionale pe ele.

Important este insa cum se culca seara romanul. Daca el e fericit ca masina lui germana este cea mai tare din parcarea din fata blocului, cine suntem noi sa-i spunem ca, la aceeasi bani, cumpara ceva japonez, mai fiabil si mai dotat. Important este ca romanul sa aiba somnul usor si sa creada ca tot a lui arata cea mai bine. Chit ca n-are argumente, ci doar pareri.

Inchei aici postarea de opinii pe tema Avensis/alte marci. Promit ca nu ma mai las provocat, Constantin!

Salut, baieti.

HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 10 2009, 10:02 AM) *
 ... Sau comparam numai aspectele care ne convin?! Uite-te ca nu sunt singurul care spune ca aceste 2 masini sunt in competitie deci cum sa nu le comparam?!
...Habar n-am ce dotari are Avensis Luxury (doar ca m-am uitat pe masini.ro si in conditiile in care costa cu 3k euro mai mult, dotarile standard sunt de vreo 4 ori mai putine decat cele standard de la CC-ul de 1.8 ....


Primul aspect este raportul calitate-pret. Te asigur ca imi cumpar maine un Passat (nu CC) daca preturile scad cu macar 6.000 de euro la VW. Atunci, evident ca un Passat ar constitui o afacere mai buna. Dar lucrurile stau exact invers.

Avensis nu concureaza cu CC. Concureaza cu Passat. CC este, din start, mai scump cu circa 3.000 de euro decat Passatul echivalent. CC este un model de nisa, pt. care Toyota nu are omolog.

Observ ca te incapatanezi sa nu folosesti configuratorul. Compara, te rog, un Passat de 2 litri benzina in echipare Highline cu Avensis Luxury de 2 litri Valvematic. Adauga la Passat echipamentele optionale, care sunt standard pe Avensis. Si rezultatul va arata cam asa: 29.000 de euro si un pic - Avensis, peste 40.000 de euro - Passat. Poate ca VW nu se declara marca premium, dar preturile cerute incep sa se inscrie in aceasta zona.

Sigur, e mult marketing la VW. Iti ofera trei modele de navigatie, ultimul fiind "premium". Adica, ce ofera Toyota in standard la nivelul de echipare Luxury. Iti ofera nu stiu cate tipuri de piele. Asa e. La 5.000 de euro cred si eu ca ar trebui sa arate bine. Dar, despre ce vorbim?! Despre o masina populara la 40-50.000 de euro?! Multumesc, nu.

Nici noi, proprietarii de Toyote, nu ne lafaim in bani. Crezi ca nu mi-as cumpara noul seria 7 sau un S-Klasse? Dar nu-mi permit. Asa ca suntem f. atenti la ce se cere si ce se ofera. vW ofera muuulta imagine. Uita-te la afirmatiile tale: interiorul de la CC arata mult mai bine decat interiorul de la Avensis. Pai, toata lumea critica VW pt. ca a preluat neschimbat interiorul de la Passat, plus ca toti se plang de plasticele dure si de o calitate inferioara penultimei generatii, dar romanul spune ca tot Passatul e mai bun. Mai spune romanul ca Passat se poate configura mult mai bine. Spune-mi, te rog, cate Passaturi cu motoare de 3,6 litri si 300 CP ai vazut pe strada? Si cate cu trapa cu celule solare sau cu lemn de nu stiu ce esenta? Cati au platit 5.000 de euro pt. plafon imbracat in piele? Ma gandeam eu ca nu prea multi. Cel putin la mine in urbe, majoritatea sunt TDI sau, in cel mai bun caz, 2.0 TDI. Si nu au cine stie ce optionale pe ele.

Important este insa cum se culca seara romanul. Daca el e fericit ca masina lui germana este cea mai tare din parcarea din fata blocului, cine suntem noi sa-i spunem ca, la aceeasi bani, cumpara ceva japonez, mai fiabil si mai dotat. Important este ca romanul sa aiba somnul usor si sa creada ca tot a lui arata cea mai bine. Chit ca n-are argumente, ci doar pareri.

Inchei aici postarea de opinii pe tema Avensis/alte marci. Promit ca nu ma mai las provocat, Constantin!

Salut, baieti.
klm
Ca sa terminam polemica asta care vad ca nu aduce nimic constructiv o sa mai spun ca un Avensis echivalent CC-ului de 1.8l, 160 cp (22k euro CIP - 26k DDP) ar fi cel de 2l, 152 CP (25k euro CIP - 29k DDP); echivalentul de 2l al nemtilor produce 200 CP iar pentru puterea asta Toyota nu are omolog.
Daca vrei iti trimit pe privat linkul spre test-drive-ul lui adi.mitrea ca sa-ti faci o parere mai larga despre masina.
HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 10 2009, 01:05 PM) *
Ca sa terminam polemica asta care vad ca nu aduce nimic constructiv o sa mai spun ca un Avensis echivalent CC-ului de 1.8l, 160 cp (22k euro CIP - 26k DDP) ar fi cel de 2l, 152 CP (25k euro CIP - 29k DDP); echivalentul de 2l al nemtilor produce 200 CP iar pentru puterea asta Toyota nu are omolog.
Daca vrei iti trimit pe privat linkul spre test-drive-ul lui adi.mitrea ca sa-ti faci o parere mai larga despre masina.


Pretul pe care l-ai dat este in echiparea de baza. Nu?! Pretul la Avensis este in echiparea de varf. Da. Dar am zis ca nu ma mai las provovat...
klm
Astea sunt preturile care se gasesc pe http://masini.ro
Noul Avensis, 2l, 152 CP
Passat CC 1.8l 160 CP
HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 10 2009, 03:54 PM) *



Sunt corecte. Cu amendamentul ca la CC sunt in echiparea de baza. Ce are in plus Avensis Luxury: sistem de navigatie cu HDD (din care 10 GB pt. stocare de muzica etc.), tapiterie piele, scaune electrice fata, coloana directie reglabila electric, faruri bi-xenon adaptive (urmaresc curba), sistem de sunet premium, camera video spate, jante de aliaj de 18. Nu mai amintesc tot felul de senzori, parasolare etc., ca putem cadea in ridicolul de la VW, care iti trece la dotari semnalizatoarele din sticla alba...

Te rog sa calculezi cat costa aceste dotari la CC si vei descoperi ca se invart in jurul sumei de 12-15.000 de euro (inclusiv TVA). Asa ca hai sa nu mai comparam mere cu pere si sa trecem la ceva constructiv. Vorba sa fie. Pa-pa.

Era sa uit. Ai mare grija cand citesti lista de dotari la VW. Vei vedea, spre exemplu, dotarea "senzori presiune roti". Dar, cand te vei duce la lista de optionale, vei vedea ca este in standard doar pentru motorizarea V6. Pentru restul, trebuie sa platesti. Si nu e singura surpriza de la VW...
vio
CITAT(klm @ Feb 10 2009, 01:05 PM) *
Ca sa terminam polemica asta care vad ca nu aduce nimic constructiv o sa mai spun ca un Avensis echivalent CC-ului de 1.8l, 160 cp (22k euro CIP - 26k DDP) ar fi cel de 2l, 152 CP (25k euro CIP - 29k DDP); echivalentul de 2l al nemtilor produce 200 CP iar pentru puterea asta Toyota nu are omolog.
Daca vrei iti trimit pe privat linkul spre test-drive-ul lui adi.mitrea ca sa-ti faci o parere mai larga despre masina.



VW inca nu are echivalentza la unele motoare toyota nici pe departe .. cand toyota avea motor de 1,8 aspirat de 192 cp, nush ce avea VW...oricine poate face motoare turbo si sa zica wow ce puternic este ...CC este si o mashina urata si f scumpa , enorm de scumpa.

si trebuie facuta comparatie corecta si la cilindree 2.0 cu 2.0 nu la CP .
vio
Passat CC 2.0 TSI

benzina / 2.0l / 147 kW/200 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi
Zul.Gesamtgewicht:1950 kg Zuladung: abhängig vom Aufbau
Laderaum-Länge/Breite/Höhe:-/-/-
Consum combustibil: 7.9l/100km
Emisia de CO2 (CO2): 186g/km
Pret fara TVA:
EUR 25.120,-

dupa adaugarea catorva dotari peste standard sa aduca cat de cat a ave iese atat

4cc.config.exchange Total:
EUR 29.484,-


cam fara tva ...... e intradevar mult mai ieftin ca un ave de top .....
drabisan
QUOTE (klm @ Feb 10 2009, 01:05 PM) *
Ca sa terminam polemica asta care vad ca nu aduce nimic constructiv o sa mai spun ca un Avensis echivalent CC-ului de 1.8l, 160 cp (22k euro CIP - 26k DDP) ar fi cel de 2l, 152 CP (25k euro CIP - 29k DDP); echivalentul de 2l al nemtilor produce 200 CP iar pentru puterea asta Toyota nu are omolog.
Daca vrei iti trimit pe privat linkul spre test-drive-ul lui adi.mitrea ca sa-ti faci o parere mai larga despre masina.



T-ul ala....nu inseamna nimic?
De ce nu compari motorul vw tsi din 2008 cu Evo I? Poate poate. Sint doar 25 de ani intre ele...
klm
CITAT(HORIA100213 @ Feb 10 2009, 04:30 PM) *
Sunt corecte. Cu amendamentul ca la CC sunt in echiparea de baza. pai sa vedem daca echiparea de baza n-o fi aproape de echiparea de top a Avensis-ului

sistem de navigatie cu HDD (din care 10 GB pt. stocare de muzica etc.) - trebuie cumparat
tapiterie piele - trebuie cumparat
scaune electrice fata, coloana directie reglabila electric - are
faruri bi-xenon adaptive (urmaresc curba) - are faruri cu halogen deci trebuie cumparat
sistem de sunet premium, camera video spate - fleoshk, oricum e de cumparat
jante de aliaj de 18. - 17

Te rog sa calculezi cat costa aceste dotari la CC si vei descoperi ca se invart in jurul sumei de 12-15.000 de euro (inclusiv TVA).

Adica tu imi zici mie ca o navigatie, o piele si 1 inch de janta costa 12-15k euroi?! Le-am pus pe cele mai scumpe si mi-au iesit 6.500. N-o sa stau sa analizez punctual dotarile si sa vad ce-i lipseste Toyotei ca sa facem o comparatie cat mai aproapiata de realitate pentru ca nu asta e scopul, tot ce am spus in primul mesaj a fost ca interiorul, desi imbunatatit, nu se compara cu alte interioare (adica asta e parerea mea: am intrat intr-una apoi am intrat in cealalta si le-am comparat cu ochiul, nu stiu ce vaca a dat pielea la CC, nu stiu ce vaca si-a dat pielea la Ave), tot la o comparatie cu ochiul as spune ca inclusiv cel de C5 arata mai bine insa am vazut numai masina de prezentare si n-as putea sustine aceasta afirmatie deci ma abtin.
CITAT(vio @ Feb 10 2009, 04:54 PM) *
VW inca nu are echivalentza la unele motoare toyota nici pe departe .. cand toyota avea motor de 1,8 aspirat de 192 cp, nush ce avea VW...oricine poate face motoare turbo si sa zica wow ce puternic este ...CC este si o mashina urata si f scumpa , enorm de scumpa.
si trebuie facuta comparatie corecta si la cilindree 2.0 cu 2.0 nu la CP .

Inseamna ca Toyota nu vrea sa puna "unele motoare" alea... cu toate ca brusli il bate pe vandam; comparam dpdv al performantelor; de ce mi-as lua o masina cu motor de 2l daca pot sa obtin aceleasi performante de la unul de 1.8l?! ce-mi pasa mie ca exista un motor smeker daca eu nu am acces la el?
Deci mi se pare corecta comparatia asa cum am facut-o eu.
Acesta este un topic despre Avensis, in aceste conditii parerea ta despre frumusetea CC-ului devine irelevanta si tendentioasa.
vio
no . nici pe departe ...
vladpo
S-a spus si mai sus: CC-ul nu se vrea sa fie din aceeasi clasa cu Avensis. Pentru Avensis concurentul direct este Passatul.
Cel mai ieftin Passat CC care l-am gasit costa (am dat livrare imediata) 22.777 fara TVA adica 27200 cu TVA. Dar din pacate este foarte prost dotat.
Oricum ca design Passatul CC este superb. IN interior in schimb este Passatul normal care nu m-a impresionat deloc, ba chiar nu imi place (parere personala).
LA VW exista si motorul 2l FSI de 150 de cai care este pe Passat. Si cu dotari aproximativ asemenatatoare, Passatul iese mai scump cam cu 2000 de euro.
Pe de alta parte eu am fost si m-am urcat in Avensisul nou cu o echipare mai chioara si in 2.2 D_CAT full. In echiparea mai slaba imi venea sa fug... urat urat urat!
In echiparea full arata mult mai bine, poate e ciudat dar pare mai ingrijita in interior. Una peste alta eu sunt foarte dezamagit de Avensis si la 32.000 euro cat e un D-CAT sau 30.000 cat e un 2l de 150 de cai (care eu nu l-as cumpara niciodata avand varianta de 1.8 la 147 de cai - mi se pare stupid sa mai scoti motorizarea de 2l care a ramas pe loc din punct de vedere al performantelor), nu mi-as lua niciodata.
La acesti bani deja ma gandesc la alte masini.
klm
E tare de tot un sistem de navigatie : iti umfla pretul masinii cu 2k euro pentru un dispozitiv pe care il folosesti doar cand esti plecat prin tari straine, asta da atu care cantareste in alegerea unei masini!
_Constantin_
Bai fratilor va intreb si eu ceva .... Unde scrie ca Avensisul asta trebuie sa revolutioneze piata? De ce trebuie sa aiba cutare si cutare la un anume pret, etc. Un lucru e cert ... e o evolutie de la modelul anterior si asta nu e discutabil. Ca exista variante mai bune ... exista foarte multe, pentru unii, pentru altii masina asta va reperezenta cea mai buna alegere. Daca pe mine ma face sa zambesc si sa ma bucur de ea ... conteaza?

NU ... pentru ca nimic nu e perfect. Si nici acest model nu incearca asta. Passatul CC este aceiasi Marie cu alta palarie. Iti da ceva ... si iti ia ceva. Sa revenim la ganduri mai bune si sa incetam cu extremele.

Eu sunt curios ... cum e portbagajul. Chiar imi doresc o poza reala cu portbagajul. confused.gif
22nst
portbagaj avensis si passat cc
HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 11 2009, 10:27 AM) *
Adica tu imi zici mie ca o navigatie, o piele si 1 inch de janta costa 12-15k euroi?! Le-am pus pe cele mai scumpe si mi-au iesit 6.500. ...



Tu citesti pe sarite?! Eu am scris si de farurile bi-xenon adaptive, sistem de sunet premium, scaune electrice, camera video spate, volan reglabil electric.

Mai aduna, frate, mai aduna. Este ca se apropie de 12-15.000? Este.

Si nu uita de TVA, frate. De obicei, la VW ti se induce iluzia ca preturile sunt finale. Nu sunt. Pune TVA.
HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 11 2009, 10:27 AM) *
Inseamna ca Toyota nu vrea sa puna "unele motoare" alea... cu toate ca brusli il bate pe vandam; comparam dpdv al performantelor; de ce mi-as lua o masina cu motor de 2l daca pot sa obtin aceleasi performante de la unul de 1.8l?! ....


Iti raspund eu, ca Vio vad ca n-are chef sa scrie. Toyota evita alimentarea turbo pt. ca scade fiabilitatea motorului. Au ei destule probleme cu turbo-dieselurile (ca toata lumea, de altfel) ca sa se mai complice si cu turbo la benzina.

Adevarul este ca un motor turbo pe benzina nu are cum sa fie la fel de fiabil ca un motor aspirat. Din cel putin doua motive: mai multe piese in miscare plus caldura f. mare de la gazele de esapament care actioneaza turbina. Cu efectele binecunoscute.

Daca ti se pare ca VW a dat gaura la macaroane cu TSI-urile, te inseli. E relativ simplu sa supralimentezi un motor pe benzina, dar e mult mai greu sa construiesti un motor pe benzina care sa se bazeze pe distributie variabila, spre exemplu. Si care sa fie fiabil. o cerinta sacrosanta la Toyota. Degeaba are putere daca nu-i fiabil. Stie japonezul de ce. Si unii dintre noi.

Nu te lasa impresionat de premiile pe care le castiga diferiti constructori nemti pt. motoarele lor. Uita-te, mai bine, la indicii de satisfactie a consumatorilor. Degeaba iti face VW un motor care arata super pe hartie si poate chiar la drum, daca iti crapa dupa 30 sau 50 sau 70.000 de km.

Daca vrei ca unii dintre proprietarii de Toyote de pe forum sa devina fani VW, mai trebuie asteptat pana cand germanii intra macar in top 5 la fiabilitate. Unde e VW acum?! Pe 19? Sau pe 29?! Ca nu mai retin exact...
vio
Horia cam asa ... ai dreptate ... ma pricep la asa ceva bine dar nu am chef sa scriu randuri de explicatii catodata ... in general japonezii nu duc motoarele la limita lor care este undeva cu inca 40 % chiar 50 % unele peste cum sunt ele setate ... de aci si fiabilitatea lor ffff buna . si asta e o regula cu cat ai mai multe elemente rotative la un motor cu atat mai multe prb ..
HORIA100213
QUOTE (vio @ Feb 11 2009, 11:39 PM) *
Horia cam asa ... ai dreptate ... ma pricep la asa ceva bine dar nu am chef sa scriu randuri de explicatii catodata ... in general japonezii nu duc motoarele la limita lor care este undeva cu inca 40 % chiar 50 % unele peste cum sunt ele setate ... de aci si fiabilitatea lor ffff buna . si asta e o regula cu cat ai mai multe elemente rotative la un motor cu atat mai multe prb ..


Iarta-ma, chiar n-am vrut sa intru peste tine, dar imi ardea condeiul mai ceva decat arde TSI-ul benzina. Merci.
vio
np ... pe mine ma loveste des sindromu lene -scris:D
klm
CITAT(_Constantin_ @ Feb 11 2009, 11:07 PM) *
Bai fratilor va intreb si eu ceva .... Unde scrie ca Avensisul asta trebuie sa revolutioneze piata? De ce trebuie sa aiba cutare si cutare la un anume pret, etc. Un lucru e cert ... e o evolutie de la modelul anterior si asta nu e discutabil. Ca exista variante mai bune ... exista foarte multe, pentru unii, pentru altii masina asta va reperezenta cea mai buna alegere. Daca pe mine ma face sa zambesc si sa ma bucur de ea ... conteaza?

NU ... pentru ca nimic nu e perfect. Si nici acest model nu incearca asta. Passatul CC este aceiasi Marie cu alta palarie. Iti da ceva ... si iti ia ceva. Sa revenim la ganduri mai bune si sa incetam cu extremele.

Perfect de acord cu tine, Constantin thumbsup.gif !
CITAT(HORIA100213 @ Feb 11 2009, 11:19 PM) *
Tu citesti pe sarite?! Eu am scris si de farurile bi-xenon adaptive, sistem de sunet premium, scaune electrice, camera video spate, volan reglabil electric.

Mai aduna, frate, mai aduna. Este ca se apropie de 12-15.000? Este.

Pe care parte din: "Le-am pus pe cele mai scumpe si mi-au iesit 6.500. ..." n-o intelegi? (2kE navig+audio cu 10 boxe, 2kE piele si alte kkturi, cred ca 1kE xenoanele si restul de bani costa celelalte nebunii de care vorbesti: jante si ce mai erau); n-o sa ma apuc sa compar dotarile standard de la CC (care sunt kilometrice) cu cele standard ale Luxury-ului (care probabil ca sunt la fel de kilometrice) pentru ca nu asta e scopul discutiei si al topicului.
Nu am atacat nicio secunda Toyota si n-am ridicat in slavi VW, doar mi-am spus parerea; la mijlocul lui 2008 am mers cu noul Lancer care sta mult mai bine la interior ca modelul anterior (pe care chiar m-am gandit sa mi-l iau) insa mai are de lucrat pana sa ajunga macar la nivelul Avensisului si oricat de bune ar fi motoarele tot o sa zic ca e mai prost plasticul din Lancer decat cel din CC sau C5.
Cat despre motoare eu am zis sa comparam pretul versiunii cu aceeasi putere, nu am zis nicio secunda care e mai fiabil.
Astea fiind zise daca tot vreti sa ne certam atunci ne certam smile.gif.
OvidiuH
Aceleasi reactii au fost si cand a aparut Aurisul si noua Corolla. Unii au strambat din nas, unii au spus ca e mai buna aia veche, insa, pana la urma, s-a dovedit ca ambele modele reprezinta o evolutie fireasca fata de generatia anterioara si au prins pe piata chiar bine dupa cum o arata cifrele.
HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 12 2009, 10:43 AM) *
Cat despre motoare eu am zis sa comparam pretul versiunii cu aceeasi putere, nu am zis nicio secunda care e mai fiabil.

Astea fiind zise daca tot vreti sa ne certam atunci ne certam smile.gif.


Frate, noi zicem sa comparam si care e mai fiabil, nu doar care are mai multi muschi pe hartie. Intelege si tu ca, in general, proprietarii de japoneze (Toyota, Honda, Subaru) etc. sunt mai bine informati decat proprietarii de VW, spre exemplu. Nu vreau sa zic mai bine educati, ca intram in alte cele.

De aceea nu tin la noi argumente ca alea enumerate de tine: ce motoare tari, ce interioare superbe, ce preturi bune... Astea nu sunt argumente. Sunt pareri. Stiai ca o parere poate sa fie obiectiva? Da, da` nu si la fanii VW.

P.S. Noi nu ne certam, frate. Noi aducem argumente. Tu crezi ca suntem infierbantati si vrem sa impunem adevarul nostru. Nu suntem. Suntem f. calmi pt. ca noi chiar stim care e adevarul in versusul Toyota/nemtesti. Tu ai o problema de apreciere, nu noi.

P.S. 2 Ai adaugat TVA-ul?! thumbsup.gif
klm
CITAT(HORIA100213 @ Feb 12 2009, 03:17 PM) *
CITAT(klm @ Feb 12 2009, 10:43 AM) *
Cat despre motoare eu am zis sa comparam pretul versiunii cu aceeasi putere, nu am zis nicio secunda care e mai fiabil.

Astea fiind zise daca tot vreti sa ne certam atunci ne certam smile.gif .


Frate, noi zicem sa comparam si care e mai fiabil, nu doar care are mai multi muschi pe hartie.

Deci (incep in tromba smile.gif) eu am oferit o parere legata de interior iar tu imi vorbesti de motoare; plecand de la afirmatia ta de mai sus permite-mi sa-ti adresez o intrebare: o masina mai fiabila are in mod obligatoriu interiorul mai bun dpdv calitativ decat una mai putin fiabila?
CITAT(HORIA100213 @ Feb 12 2009, 03:17 PM) *
Intelege si tu ca, in general, proprietarii de japoneze (Toyota, Honda, Subaru) etc. sunt mai bine informati decat proprietarii de VW, spre exemplu. Nu vreau sa zic mai bine educati, ca intram in alte cele.

Da-mi voie sa nu comentez, nu pot fi de acord insa e parerea ta si ti-o respect.
CITAT(HORIA100213 @ Feb 12 2009, 03:17 PM) *
De aceea nu tin la noi argumente ca alea enumerate de tine: ce motoare tari, ce interioare superbe, ce preturi bune... Astea nu sunt argumente. Sunt pareri. Stiai ca o parere poate sa fie obiectiva? Da, da` nu si la fanii VW.

P.S. Noi nu ne certam, frate. Noi aducem argumente. Tu crezi ca suntem infierbantati si vrem sa impunem adevarul nostru. Nu suntem. Suntem f. calmi pt. ca noi chiar stim care e adevarul in versusul Toyota/nemtesti. Tu ai o problema de apreciere, nu noi.

Eu sunt "fan" al italiencelor si pentru ca tot veni vorba de ele mi-am amintit de AR 159 al carei interior este plin de bun gust si de materiale de calitate (asta e tot o apreciere de cateva minute), mai mult decat orice nemteasca si japoneza puse la un loc (desigur ca in clasa ei de pret).
adrian_flavius
Buey, ajungem iarasi la japoneze versus nemtesti, cu adaos de frantuzoaice si italience? drag.gif ... ca acus se iveste si Bavaria/Impulse, si mutam topicul la Combat... devil.gif ...

Stiu ca ma repet, da' mie nu-mi place partea din fata de nici o culoare...indiferent din ce unghi as privi-o, tot a Logan/Nissan Tiida arata...spatele e fain, motorizarile sunt si ele faine, interiorul e ok, spatiul interior a ramas in aceeasi clasa, mai ramane sa fac si un drive-test cu ea, s-o compar cu Totosul personal...
HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 12 2009, 04:06 PM) *
...o masina mai fiabila are in mod obligatoriu interiorul mai bun dpdv calitativ decat una mai putin fiabila?
.......
Eu sunt "fan" al italiencelor si pentru ca tot veni vorba de ele mi-am amintit de AR 159 al carei interior este plin de bun gust si de materiale de calitate (asta e tot o apreciere de cateva minute), mai mult decat orice nemteasca si japoneza puse la un loc (desigur ca in clasa ei de pret).


Da, klm, din punctul meu de vedere, este da. De ce? Pt. ca degeaba are un interior frumos daca se strica repede masina. Cat timp va rezista interiorul in cauza dupa interventii la bord etc.? De ce nu gandesti un pic in perspectiva? Crezi ca in Romania un bord desfacut sau o plansa de usa sau mai stiu eu ce se vor monta la loc fara zgarieturi etc.? Era retorica intrebarea.

Legat de subiect, am avut ocazia sa compar un Audi A6 de doi ani si jumatate si circa 90.000 km cu Toyota mea de doi ani, dar peste 150.000 (la momentul comparatiei). O masina premium de clasa mare cu o masina "generalista" de clasa medie. Surpriza mare la interiorul Audi-ului: pielea de pe volan era cam varza, daca imi ingadui metafora amatoriceasca, bordul era cam ponosit si vedeai cam peste tot zgarieturi si dungi si alte chestiuni putin estetice. Masina era la primul proprietar, care era oricum, numai neglijent nu. Stii ce mi-a spus omul cu amar?! Citez: "Nu rezista". Asta e, klm. Nu toata lumea poate produce la nivel de Bentley sau Rolls-Royce in privinta interioarelor. Nu mai spun in ce hal se prezenta pielea de pe scaune la A6.

Sunt convins ca daca omul platea 5-6.000 de euro pt. o piele de mare lux, altfel stateau lucrurile. Asta e. La inceput, multe masini sunt frumoase si stralucitoare, inclusiv la interior. Dar cum se prezinta dupa 1-2 ani si 50-100.000 de km? Multe sunt cam terminate. Aici se vede calitatea materialelor. La cat de bine rezista in timp. Cand o lasi la soare la 40 de grade la umbra. Ca nu tot timpul cari folia de protectie cu tine. Cand o lasi in ger de -20 de grade. Ca nu ai tot timpul garajul la tine. Da, asta e scenariul pt. Romania. Conditii grele si f. grele de exploatare. Aici se vede frumusetea masinii.
cipicaduh
S-au cam infierbantat spiritele pe aici!
Constantin,fata de care am o simpatie aparte dupa dansul in doi de la Iasi, de la intalnirea Toyota ( nu am resentimente ca am fost dupa Jasmine! teehee.gif ),a subliniat foarte bine esenta. Noul Avensis e un progres clar fata de cel vechi. Poate ca a dezamagit de vis a vis de unele asteptari.
Dar suspensiile sunt mai bune, mentin masina pe sosea mult mai ferm, directia e precisa,desi e destul de grea, timoneria cutiei de viteze e scurta si precisa,farurile par sa bata unde trebuie,mai ales cele Bi xenon adaptive. Rotile din spate vireaza acum cu 7 grade,fata de vechiul model cu ...5 grade?
E prea multa electronica fata de vechiul model ( frana de mana e acum...un buton ). Avand in vedere ca Honda Accord Comfort e acum 19.980 CIP, la banii astia imi iau Avensis Executive 2.0 diesel. Fara sa clipesc.
mariusdruta
@ "Horia si inca niste cifre pe langa"
Pentru cineva pentru care obiectivitatea si echidistanta ar trebui sa fie o a doua natura, nu numai ca esti tendentios ci si rau intentionat as spune.

Avensisul concureaza intr-adevar cu Passatul normal, nu cu CC-ul. Daca ai sa configurezi un Passat 2.0 de 150 de cai Highline, plus de exemplu:

Auto-hold

Computer de bord "Plus" - cu selectare pentru deschiderea individuala a usilor
si functia "Autolock" de la 15 km/h

DVD Europa de Est

Faruri bi-xenon adaptive

Faruri de ceata

Indicator cantitativ presiune pneuri prin senzorii ABS, avertizeaza in momentul scaderii la minim a presiunii

Jante aliaj usor "Le Mans"- 4 aliaj usor 7 1/2J x 17- anvelope
235/45 R17

Kessy (Keyless Entry) cu telecomanda

Lumini "Coming Home"/"Living Home"- inclusiv lumini de drum permanente

Oglinzi exterioare rabatabile si reglabile electric, incalzite

Priza 230 V consola centrala spate

Radio sistem de navigatie "RNS multifunctional TFT cu touchscreen,30-GB hard disk,SD card reader,DVD drive,radio cu functie MP3,putere 300 watt,10 incinte acustice

Volan multifunctional piele 3 spite bordcomputer; levier schimbator de viteze imbracat in piele

Iti va da un pret de 33000 fata de 30000 la Avensisul echivalent (2.0 LUXURY)
Iti garantez ca are mai multe gadgeturi Passatul (navigatie cu touch screen, 30 gb de ex), pentru ca vad ca astea sunt argumentele in favoarea noului Avensis. Jante de 18 nu stiu, tu umblii mai des decat mine pe drumurile din Romania, daca zici ca sunt un atuu te cred pe cuvant wink.gif
In rest... tinuta de drum, directie, pozitie la volan, ergonomicitate net superioare la Passat. Si asta nu spun doar eu ci si consumatorii si toata presa de specialitate din vestul europei.

Am uitat sa-ti mentionez tractiunea integrala, la banii astia ai 4motion. Nu stiu exact cat costa la Avensis intereseaza-te tu poate.
La orice dealer vei avea o reducere de cel putin 3 la suta, se pare ca la Toyota trebuie sa te faci prieten cu baiatul ala de vinde mii de Toyota in Pipera smile.gif

Eu nu zic ca Passatul e mai ieftin sau mai fiabil, ci doar ca e o masina mai buna. Mondeo de exemplu e mai ieftin decat Avensisul cu mult si e si el o masina mai buna. Multe masini frantuzesti din clasa sunt mai mult decat competitive actualmente. Asa ca noul Avensis nu reuseste sa fie o masina mai buna decat modelele mai vechi ale concurentei, nici mai ieftin si nici mai fiabil deocamdata. E doar inca o optiune pe langa multe altele.

Asa ca, daca o sa-ti dai putin silinta, s-ar putea sa constati utilitatea unui configurator de masini in comparatie cu spiritul de turma de "a alege" masina deja configurata de Toyota. Dar in definitiv e alegerea fiecaruia... poate daca ai configurat Dacia 1310 ultima data e o placere sa-ti configurezi noul Avensis smile.gif

Iti urez sa te bucuri de fiabilitatea avensisului cat mai multe sute de mii km smile.gif
pmhoria
Auch .. mama cat acid pe aici. Marius nu stiu ce sa zic de Passatul ala de care zici, dar recent am citit intr-o revista din De (cred autobild, repet cred) in care au testat noul Passat 2TDI timp de 2 ani. Au avut o lista cat o pagina de piese schimbate si vizite in service.... Hai sa asteptam face-liftul la Passat si vedem atunci daca se va apropia de fiabilitatea Passatului 5.5
Concluzia ziaristilor nemti a fost ca nu se merita noul Passat. Repet: test facut pe 2 ani si 100k km

Urmaresc forumurile auto de minim 4 ani si problemele cu avensis au fost in general minore dar marea nemultumire a unor forumisti e legata de calitatea service-ul Toyota din Ro si nu atat de calitatea masinilor. Nu poti spune acelasi lucru si despre VW. Din pacate. Orice forum VW va confirma acest lucru. E adevarat ca sunt mult mai multe VWuri in Europa decat cele Japoneze dar concluzia e ca VW nu e f fiabil. Asta este, nu e capat de lume.
klm
Horia, acum ti-am inteles punctul de vedere care, fara suparare, face parte din cele mai mari prostii pe care le-am auzit; iti atasez mai jos o mica imagine cu pielea unui Golf de 190k km facuti in 5 ani si care a ajuns in servis doar pentru revizii si schimbari normale de piese; daca vrei cu iti trimit pe pm poze cu pielea unor masini care au mult peste 300k km.
Click to view attachment
marius, nu e locul unui vs sau al unor ironii, fiecare vrem sa aflam cat mai multe informatii si asta se face printr-o "cearta" utila wink.gif.
Odata cu aparitia ultimului model de A6 am observat ca au schimbat forma spoilerului fata; aceeasi forma am vazut-o la Mercedes C si mai nou la Avensis. O fi bine, o fi rau? desi arata mai bine eu zic ca se strica mai usor si necesita schimbat in cazul unui impact frontal mai usor decat in cazul formei vechi care permitea "alunecarea" obstacolului (de exemplu un caine mic era impins sub roti pe cand acum si un caine mic se va lovi de muchia aia iesita in exterior si o va rupe).
prima forma este cea veche iar a 2-a este cea noua.
Click to view attachment
DAN
ca sa completez spusele lui pmhoria:

"Toyota si Honda ocupă primele două poziții în clasamentul Auto Bild


Raportul Auto Bild a luat naștere în 2001, începând cu 10 mărci și ajungând la 24 de mărci în 2007 și 22 de mărci în acest an. Noutatea studiului din 2008 este reprezentată de dispariția mărcilor Chevrolet și Alfa Romeo, având în vedere că anul trecut Chevrolet s-a clasat pe poziția a șasea.
Studiul calitativ elaborat de Auto Bild evaluează mai mulți indici: fiabilitatea automobilelor, calitatea acestora în procesul exploatării în timp și gradul de satisfacție al posesorilor de automobile.
Un rol foarte important în acest raport îl constituie studiul anual elaborat de Asociația Germană de Monitorizare Tehnică (TUV) ce conține rapoarte de testări tehnice la peste 194 de modele.
În afara acestor indici, cei de la AutoBild au mai luat în considerație scrisorile și reclamațiile cititorilor precum și numărul de rechemări ale automobilelor în service pentru probleme de garanție.
Toyota primul loc pe podium, Peugeot ultimul loc în clasament

Constructorii niponi Toyota și Honda și-au adjudecat primele poziții de pe podium.La polul opus se află producătorii francezi, care se află într-o cădere liberă, ocupând ultimele locuri.
Mai mult decât atât, la întrebarea ?Cum apreciezi calitatea mărcii automobilului pe care îl conduci, pe o scară de la 1 la 10, posesorii de Toyota au acordat calificativul 9, cel mai mare calificativ primit anul acesta?.

Verdictul AutoBild referitor la Honda

Ziariștii de la Auto Bild felicită marca Honda, ?mașinile sunt fiabile și de calitate, iar posesorii de Honda sunt mulțumiți?.
Specialiștii de la Auto Bild spun că marca Honda are potențial și pe viitor, odată cu lansarea noilor modele, fiind posibil să urce pe prima poziție a podiumului.
Conform chestionarului realizat de cei de la Auto Bild, majoritatea posesorilor de Honda sunt mulțumiți de mașina pe care o conduc și pe viitor, vor alege tot această marcă. Astfel, cei de la Honda au obtinut 8.8 puncte calitative la acest capitol și se situeaza pe locul doi al clasametului. "

sursa: www.autobild.de



articolul complet, insa in limba germana : http://www.toyota.de/Images/AutoBild_42_08...m281-843877.pdf
klm
M-am chinuit (mult) sa gasesc o legatura intre raspunsul tau si noul Avensis: n-am reusit. Poate poti sa ne explici tu.
vio
DAN says : ca sa completez spusele lui pmhoria.....

thumbsup.gif
HORIA100213
QUOTE (mariusdruta @ Feb 12 2009, 11:12 PM) *
Avensisul concureaza intr-adevar cu Passatul normal, nu cu CC-ul. Daca ai sa configurezi un Passat 2.0 de 150 de cai Highline, plus de exemplu:

....Iti va da un pret de 33000 fata de 30000 la Avensisul echivalent (2.0 LUXURY)
Iti garantez ca are mai multe gadgeturi Passatul (navigatie cu touch screen, 30 gb de ex), pentru ca vad ca astea sunt argumentele in favoarea noului Avensis. Jante de 18 nu stiu, tu umblii mai des decat mine pe drumurile din Romania, daca zici ca sunt un atuu te cred pe cuvant

In rest... tinuta de drum, directie, pozitie la volan, ergonomicitate net superioare la Passat. Si asta nu spun doar eu ci si consumatorii si toata presa de specialitate din vestul europei.

Am uitat sa-ti mentionez tractiunea integrala, la banii astia ai 4motion. Nu stiu exact cat costa la Avensis intereseaza-te tu poate.


Pretul indicat de tine este exact. Ai uitat sa aduni cateva detalii (tapiteria de piele, nu Alcantara, tetiere fata active. ESP+, nu simplu, pt. care VW nici nu are echivalent, camera video, bluetooth, senzori de parcare et.). Daca le aduni, sare binisor de 35.000 de euro, fata de 29.100 de euro. Pe romaneste, platesti 6-7.000 de euro in plus pt. tractiunea integrala si imaginea VW... Fara comentarii.

Apropos, toti dealerii de masini din Romania (inclusiv Toyota) mai au de invatat. Nu stiu ce vand, mai exact. La New Avensis, HHD-ul are 40 GB, din care 10 GB sunt pt. stocare de muzica. Ca dealerii Toyota nu stiu exact cum sta treaba, e alta problema. Asta cu GB, daca e asa de important pt. tine.

Dragul meu, eu nu am spus ca jantele de 18 sunt bune pt. Romania. De ce imi pui cuvinte-n pix si-n tastatura?! Am enumerat doar dotarea in cauza si am evidentiat diferentele fata de echiparile VW. Trebuia sa fii corect si sa aduni cu pretul jantelor de 18 si la Passat. Asa, pt. obiectivitate. Pai, tu pui jante de 17, cand Avensis Luxury are 18?! Cele mai ieftine jante de 18 de la Passat costa 1.264 de euro plus TVA! Spune 1.500 rotund.

Da, prietene, matematica e buna. Este ca suntem in zona de 37-38.000 de euro pt. un Passat?! Este. Sa rectificam. Nu platesti 6-7.000 de euro in plus pt. tractiunea integrala si imaginea VW. Platesti minimum 8-9.000 de euro in plus!!! Cine ziceai ca nu e obiectiv?! Mai gandeste-te.

Nu vreau sa comentez afirmatiile tale absolut deplasate vizavi de superioritatea Passatului. Care presa auto din toata Europa?! Care consumatori, frate?! Masina abia a aparut pe piata... Uau, ai uitat asta. Mda...
klm
CITAT(HORIA100213 @ Feb 13 2009, 01:44 PM) *
Cele mai ieftine jante de 18 de la Passat costa 1.264 de euro plus TVA! Spune 1.500 rotund.

"8Jx18 cu anvelope 235/40 R18 - 239 EURO" al 4-lea optional de aici (adica in locul jantelor vechi mai dai - "spun rotund" - 250 euro si iti iei jante de 18).
"Pachet piele Nappa Neagra (ZU); controlul temperaturii pentru scaunele din fata; partea centrala a scaunelor acoperita cu piele Nappa; scaune sport fata incalzite cu functie de control al temperaturii; capitonaj usi cu aspect de piele; duze instalatie spalare parbriz incalzite - 2.225 EURO" tot de aici
Deci de unde scoti, bre, preturile alea?
DAN
Ca sa nu va mai certati voi dragi colegi, am configurat un Passat pe cat posibil identic cu Ave de 2.2 177 CP care e la pretul de 32.140 DDP
Cat a iesit pretul la Passat, se vede in printscreen-ul atasat. Mentionez ca acel pret cu tot cu optionale este fara TVA.
Mai sunt bineinteles mici diferente.
-Ave are 177 Cp fata de 170 CP ai Passatului
-Passat-ul nu are camera video pentru marsarier
-jaluzeaua spate la avensis nu este electrica
-Ave are o boxa in plus.
-Passatul nu are volanul electric
-Ave nu are antifurturi la rosti din fabrica.

Daca am omis ceva va rog sa ma corectati. Si hai sa incheiem discutia asta ca deja e transformata in versus.
HORIA100213
QUOTE (klm @ Feb 13 2009, 02:10 PM) *
QUOTE (HORIA100213 @ Feb 13 2009, 01:44 PM) *
Cele mai ieftine jante de 18 de la Passat costa 1.264 de euro plus TVA! Spune 1.500 rotund.

"8Jx18 cu anvelope 235/40 R18 - 239 EURO" al 4-lea optional de aici (adica in locul jantelor vechi mai dai - "spun rotund" - 250 euro si iti iei jante de 18).
"Pachet piele Nappa Neagra (ZU); controlul temperaturii pentru scaunele din fata; partea centrala a scaunelor acoperita cu piele Nappa; scaune sport fata incalzite cu functie de control al temperaturii; capitonaj usi cu aspect de piele; duze instalatie spalare parbriz incalzite - 2.225 EURO" tot de aici
Deci de unde scoti, bre, preturile alea?


"Bre", am luat preturile de pe configuratorul oficial VW Romania. Daca tu gasesti acolo jante de 18 cu 239 de euro, lumineaza-ne! Ca eu n-am vazut nimic sub 1200 si ceva de euro plus TVA. Lasa preturile de pe alte site-uri. Mergi la sursa, frate, verifica informatia!

Hai, ca deja e penibil. Toata lumea iti calculeaza si iti demonstreaza, cu cifre, ca Passatul e muuult mai scump decat un Avensis echivalent si tu spui ca nu, bazandu-te pe preturi luate de aiurea. Las-o, frate, ca prea transpiri a fan VW. Vino cu argumente, fa un listing cu pret si dotari echivalente.
mike.omega
Va pot aranja un versus intre Avensis si VW in Combat Zone, just say it! smile.gif
klm
CITAT(HORIA100213 @ Feb 13 2009, 03:18 PM) *
Lasa preturile de pe alte site-uri. Mergi la sursa, frate, verifica informatia!

Hai, ca deja e penibil. Toata lumea iti calculeaza si iti demonstreaza, cu cifre, ca Passatul e muuult mai scump decat un Avensis echivalent si tu spui ca nu, bazandu-te pe preturi luate de aiurea. Las-o, frate, ca prea transpiri a fan VW. Vino cu argumente, fa un listing cu pret si dotari echivalente.

Imi pare rau daca tu consideri ca preturile de pe masini.ro sunt luate "de aiurea" (ti-am dat legaturile, nu aveai decat sa le clickuiesti si vedeai sursa) daca nu sunt conforme cu realitatea semnaleaza acest aspect administratorilor portalului wink.gif.
Cum tie nu ti-a convenit ca ti s-au pus "cuvinte-n pix si in tastatura" asa nici mie nu-mi convine: unde am spus eu ca Passat e mai ieftin decat Avensis? Si oricum ce vrei sa demonstrezi cu asta? faptul ca jantele sunt 1500E in loc de 250 sau faptul ca bixenoanele cu flash sunt 2k euroi fac interiorul mai prost calitativ?! wtf, de unde logica asta?
O sa inchei orice discutie din 2 motive:
1. nu este locul ei (daca tii neaparat o continuam in oricare din topicurile de aici);
2. vine uichendul!
Pis!
edit: mike, i-am dat o lista de topicuri pe care se vorbeste despre asta, nu are decat sa aleaga unul si continuam acolo cu cea mai mare placere smile.gif!
Colonelu'
QUOTE (mike.omega @ Feb 13 2009, 03:44 PM) *
Va pot aranja un versus intre Avensis si VW in Combat Zone, just say it! smile.gif

Ce mai stai sa intrebi oamenii? Nu vezi ca deja atmosfera e deja in flacari? ... oase rupte, nasuri sparte, sange pe pereti. Baga repede un topic Passat vs. Avensis sa racorim atmosfera pe aici. whistling.gif beer.gif
FAR EASTERN
QUOTE (mike.omega @ Feb 13 2009, 04:44 PM) *
Va pot aranja un versus intre Avensis si VW in Combat Zone, just say it! smile.gif



Crezi ca Avensis face fata intregii game VW? tongue.gif
mike.omega
Continuati domnilor, continuati!
O singura rugaminte am: nu uitati ca sunteti pe un forum si ca desi am mutat acest topic in Combat Zone, el este supravegheat si cand o sa depasiti bunul simt tot se va lasa cu mustrari smile.gif


FE: Avensis nu face fata multora daca ma intrebi pe mine dar nu ma agit sa schimb parerea nimanui biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.