IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !

This topic is about Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !, the author, Otto73, wrote about: QUOTE( T u d o r ) Si totusi nu cred ca poti alatura Seria 3 cu Laguna sau Vectra. Conform teoriei tale, ar trebui sa se gaseasca toate in aceeasi mar ... To read more just scroll down

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !
Otto73
post Sep 10 2006, 03:05 PM
Post #41


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



QUOTE(> T u d o r <)
Si totusi nu cred ca poti alatura Seria 3 cu Laguna sau Vectra. Conform teoriei tale, ar trebui sa se gaseasca toate in aceeasi mare familie a modelelor de clasa medie. Si atunci de unde diferenta de pret si pana la urma si nivelul de vanzari si tehnologie?
Si mai am o intrebare "ajutatoare"... Phaeton este premium?


Diferentza de tehnologie intre seria 3, laguna sau vecra nu este.
Fiecare are atuurile ei.
Diferentza de pret este renumele castigat de modelele de varf.

Da phaetomul este o masina premium 100% dar din pacate pt. VW vanzarile au fost mult sub asteptari.

Am si eu o intrebare de ce FXX-ul de la ferrari e in jur de 1.5mil$ ca pot sa-mi cumpar o masina mai puternica si manevrabila la maxim 1/2 din pretul ei.
Aici e vorba de marca de renumele marcii si toti banii in plus ii dai pe nume, nu pe tehnologie.

Pe unii ii intereseaza marca mai mult decat produsul. blink.gif blink.gif blink.gif


--------------------
The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 10 2006, 05:48 PM
Post #42


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Eee, nu-i chiar asa, nu pot sa cred ca de la 18000-20000 euro cat costa un Laguna sau Vectra medii ca echipari si motorizari si pana la 30000 cat este un Serie 3 la fel platesti doar marca. Exista diferenta tehnologica, exista diferenta de calitate, si, este normal, platesti si marca.

Ai dreptate cu Phaeton, my mistake. Raspunsul tau este cel corect, nu prea s-au vandut si asta ne duce la gandul ca VW s-a catarat prea sus in copac cu modelul cu pricina si nu a avut imaginea necesara pentru asta. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 11 2006, 11:05 AM
Post #43


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



imi dau si eu cu parerea pt ca am senzatia ca de la mine a inceput discutia asta.

phaeton e locomotiva care trebuia sa poarte VW carte premium. dar vanzarile nu au vrut sa certifice masina ca fiind premium. de aceea in europa care e mult mai conservatoare decat SUA traditia si imaginea care rezulta in urma traditiei sunt atat de importante. cand ma uit la noul S parca eu sincer nu mai vad nici o alta masina. Nu sunt un fan a lui Impulse dar are in mare parte dreptate. chiar daca imparatul japoniei, am vazut la TV, ca se plimba cu Lexus. Colegii nostri de peste oceam trebuie sa priceapa ca in europa unde aa cum am spus traditia e importanta noi vedem lucrurile putin alfel. lucrurile in SUA (tara pragmatismului) se vad poate altfel. dar asa cum am mai zis cumparatorii certifica prin numarul de masini cumparate care e premium si care nu. de aceea e interesant de vazut un clasament cu vanzarile pe japonia, europa si sua pe categoria asta de masini.

in alta ordine de idei in orice clasa de masini sunt unele care ies in fata. oare de ce halba nu si0-a luat un golf si si-a luat audi? si ca imagine (producatorii profita de imaginea unui seria 7 si incearca sa te convinga ca atunci cand cumperi un seria 3 de fapt ai luat un seria 7 mai mic, si dacia face la fel), ca si calitate si la interior si mai ales ca performante. de aceea fiind avand in spate producatori renumiti, materiale peste cele medii, la fel si calitatea executiei si performante asemenea se impun ca premium in categoria respectiva


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 11 2006, 11:09 AM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



QUOTE(> T u d o r <)
Eee, nu-i chiar asa, nu pot sa cred ca de la 18000-20000 euro cat costa un Laguna sau Vectra medii ca echipari si motorizari si pana la 30000 cat este un Serie 3 la fel platesti doar marca. Exista diferenta tehnologica, exista diferenta de calitate, si, este normal, platesti si marca.

Ai dreptate cu Phaeton, my mistake. Raspunsul tau este cel corect, nu prea s-au vandut si asta ne duce la gandul ca VW s-a catarat prea sus in copac cu modelul cu pricina si nu a avut imaginea necesara pentru asta. smile.gif

Exact. Aici intervine imaginea de marca. Cum premium e mai mult in capul omului decit in realitate, VW nu prea au avut sanse cu Phaeton-ul lor.
Masina ESTE premium, in conceptia celor de la VW, dar NU ESTE premium in conceptia cumparatorilor de masini premium.
Deci, vedeti, nu exista o definitie universal valabila.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Sep 11 2006, 01:04 PM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



Phaeton-ul este premium in capul tuturor.
Alta este problema celor de la VW, faptul ca nu sunt multi dispusi sa plateasca o caruta de bani pe o "masina a poporului" indiferent de performantele si luxul care ti le ofera...


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 11 2006, 02:40 PM
Post #46


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Asta am spus si eu.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 12 2006, 06:11 AM
Post #47


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Europa nu e mai conservatoare decit USA, ci exact pe dos. Europa e doar mai snoaba biggrin.gif .

Chestia la premium este ca ajungi in punctul ala de diminished returns. De la o masina buna la una premium ajungi sa platesti foarte mult in plus si nu obtii din pdv practic mai mult de 5% in plus. Ca pina la urma ce face s classe in plus fata de logan? In afara ca se strica mai des biggrin.gif. Nu tot pe 4 roti merge? Nu tot in timpul ala te duce la Gheboia din deal? Zboara, gateste, are pilot automat (visul meu in materie de masini)? A, da, are mai putine lufturi (TM arigato.gif ), e mai liniste in masina, se aude muzica mai bine si te freaca scaunul la fund, dar asta e ca si cum ai face comparatie intre case pe baza mobilei din interior...

Asa ca omul vrea imagine de banii aia ca altceva material nu mai are ce sa cumpere. Ai bmw, striga masina "ba, am bani sa-mi iau asta", ai laguna full option, nimeni nu te afla. Ori daca omul da un ban si nu se justifica practic, el vrea macar psihologic sa iasa ceva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Sep 12 2006, 07:09 AM
Post #48


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



Nu cumva esti si tu un japano-maniac?
Ca nu de alta, dar toti ganditi la fel... Daca ajungi sa faci astfel de comparatii, amice, esti "in the wrong place". Du-te pe alte site-uri cu alte specialitati (carute eventual) blush.gif


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 12 2006, 07:21 AM
Post #49


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



You are not too bright, aren't ya? Comparatia era o figura de stil, evident, putin exagerata. Ce are asta cu japonia? Era un logan acolo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Sep 12 2006, 07:36 AM
Post #50


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



japano-maniac .... clona... blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai34891
post Sep 12 2006, 09:15 AM
Post #51


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 189
Joined: 25-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.884



QUOTE(GhitaTM)
VW nu prea au avut sanse cu Phaeton-ul lor.
Masina ESTE premium, in conceptia celor de la VW, dar NU ESTE premium in conceptia cumparatorilor de masini premium.
Deci, vedeti, nu exista o definitie universal valabila.


Total gresit. Intre numarul de masini vandute si clasificarea ("Premium") nu exista nici o legatura.
Daca s-au definit cateva criterii dupa care o masina poate fi incadrata la categoria "Premium", nu are nici o logica sa se bage si vanzarile in discutie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 12 2006, 09:23 AM
Post #52


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Voi sinteti cu toate piesele acasa? Dintre laguna si logan voi ati inteles japan?

In alta ordine de idei mi se pare incredibil ca oameni peste 14 ani se cearta si se jignesc pe "care masina e mai tare", "care tara e mai tare"... valea la gradinita, mesterilor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 12 2006, 09:40 AM
Post #53


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



QUOTE(Mihai34891)
QUOTE(GhitaTM)

VW nu prea au avut sanse cu Phaeton-ul lor.
Masina ESTE premium, in conceptia celor de la VW, dar NU ESTE premium in conceptia cumparatorilor de masini premium.
Deci, vedeti, nu exista o definitie universal valabila.


Total gresit. Intre numarul de masini vandute si clasificarea ("Premium") nu exista nici o legatura.
Daca s-au definit cateva criterii dupa care o masina poate fi incadrata la categoria "Premium", nu are nici o logica sa se bage si vanzarile in discutie.

Nici nu este legatura. Evident, o masina, cu cit este mai scumpa, cu atit se vind mai putine. Era o comparatie cu altele din categoria ei, sau mai bine zis din categoria in care se dorea a fi.

PS: ozz, Octavia mea e cea mai tare, oricite discutii ar fi aici. Asta sa fie clar.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 12 2006, 01:36 PM
Post #54


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(GhitaTM)
PS: ozz, Octavia mea e cea mai tare, oricite discutii ar fi aici. Asta sa fie clar.


Pina o parchezi linga un BMW 1-series.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 12 2006, 03:21 PM
Post #55


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE
Ca pina la urma ce face s classe in plus fata de logan?

W220, statistic vorbind a fost masina care iti oferea cele mai mari sanse sa scapi cu viata dintr-un accident. Aceeasi statistica de la americani arata ca sansele erau de genul duble fata de alte masini din clasa respectiva (Seria7) darmite fata de Logan.
Nu zic nimic de restulde caracteristici premium, uite una despre care nu se poate problema castigurilor marginale smile.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 12 2006, 03:40 PM
Post #56


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



ca tot a fost vorba de suv-uri premium. audi lanseaza Q7 cu 6000 V12 TDI de 500 de cai care poarta masina de la 0 la 100 in 5,5 s. motorul e o adaptarea a motorului castigator de la Le Mans


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 12 2006, 11:28 PM
Post #57


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



OK, hai sa prespunem ca se fabrica loganul care e la fel de sigur ca S. Schimba asa mult datele problemei? Sint de acord ca merita sa dai banii pe siguranta, dar sint absolut sigur ca gasesti masini foarte sigure la preturi decente.
Vorbind de statistici, pe site-ul nhtsa sau asa ceva e o statistica cu numarul de accidente mortale/100.000 de mile defalcat pe marci de masini. Statistica trebuie luata cu grija pentru ca anumite tipuri de masini atrag anumite tipuri de soferi., si le incurajeaza (sau nu) tendintele si excesele. In orice caz, daca te uiti la numarul de morti, seria 3 si Honda Civic sint tot cam acolo. Deci uite ca banii si siguranta nu sint chiar asa de direct proportionale. Iar daca te uiti la cine le conduce, seria 3 tinde sa aiba soferi mai maturi si educati ca e scumpa, in timp ce civic au toti pustanii si e foarte populara intre "riceri".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Sep 12 2006, 11:58 PM
Post #58


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



"riceri.. "riceri"

probabil in traducere directa orezari... biggrin.gif

engleza asta bat-o vina...

true anyway blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 13 2006, 12:59 AM
Post #59


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Engleza te ajuta sa te integrezi impulse, pune mina pe carte smile.gif. "racer" stie toata lumea ce inseamna, "ricer" se refera la o anumita categorie de pustani cu masini (in general japoneze) cu stickere, tobe zgomotoase, spoilere si eleroane gigantice si in general tuning ridicol si nepotrivit. Modificarile in mare parte erau numai optice. De altfel riceru adevarat foloseste o masina care nu are nimic in comun cu viteza (motoare mici si puteri pina in 100CP). Ei sint in corespondentul celor care in Ro isi fac tuning cu CD in oglinda si spoiler facuit in combinat la Solenza.
Evident, succesul civicului si altora asmenea la pustii astia (mai seriosi sau mai riceri) a fost dat de costurile reduse, abundenta de piese after market si calitatile dinamice excelente ale civicului si alike (CRX, Integra, De Sol).

Jubilarea ta in legatura cu proprietarii de civic e ca si cum ti-as spune eu cine sint clientii bmw in Romania. Ar trebui sa stai departe de subiectul asta
biggrin.gif . Iar sigla extreme power pe o masina de vreo 250CP e FOARTE rice . blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Constantin_
post Sep 13 2006, 01:23 AM
Post #60


Moderator Toyota
******

Group: Moderator
Posts: 4.114
Joined: 1-March 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.568



Nu prea ma pasioneaza discutia asta cu premium dar nu pot sa nu remarc o chestie: seria 3 e cumparata de oameni maturi, educati PENTRU CA e mai scumpa? Hai pardon. E ca si cum ai spune ca doar cei bogati sunt maturi si educati. Sa nu o iei ca pe o jignire dar afirmatia are multa multa aroganta in ea, asta daca am inteles eu bine. De acord ca civic e cumparat de pustani, perfect de acord, nici mie nu imi place generatia asta de raceri cu japoneze tunate dar asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam. Mai ales in Romania civic e o masina foarte scumpa( parerea mea pt ce ofera?).

Daca e sa luam sloganul BMW: driver's car, ne gandim ca ofera placere maxima la volan( si chiar ofera), este un deliciu sa conduci o astfel de masina( perfect de acord) dar se contrazice cu ideea de om matur si educat( un astfel de exemplar cu sange albastru pt ca este matur nu incalca limita de viteza si deci nu se poate bucura de stabilitatea exemplara BMW, si daca este si educat va evita pe cat posibil sa plece cu demaraj de la semafor) deci de ce sa ia un BMW? Nu i-se potriveste decat in ideea de masina fiabila, frumoasa, cu imagine puternica si calitate inalta a fabricatiei, dar mai sunt si alti producatori care ofera asa ceva. Inca un lucru e acceptat ca adevar universal, bmw e marca unui "bad boy", genul de sofer rebel, care nu te lasa sa iesi de pe stradute laterale, care iti arata degetul daca ii tai calea, etc. Din totdeauna bmw a reprezentat asta( cu exceptia seriei 7). Nu vreau raspunsuri la ce am scris, doar sa se noteze si crede-ma, Impulse nu e omul de care sa te iei. AUCH..... :death:


--------------------
2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo
2010 Mercedes C180 Kompressor BE
2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i
2006 Peugeot 206 1.4 HDI

Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 07:23 AM