IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !

This topic is about Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !, the author, cosmin45741, wrote about: asta daca tii cont numai de criteriul pret... ... To read more just scroll down

6 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !
cosmin45741
post Sep 8 2006, 11:29 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



asta daca tii cont numai de criteriul pret...


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 8 2006, 11:37 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



nu numai... pretul inseamna ( intr-o piata auto care este relativ libera si cu o mare diversitate de oferta) si calitate si/sau imagine.

unele masini ajung la acel pret avand o platforma tehnica de baza mai modesta dar incarcate de optiuni, altele cu o platforma buna si optiuni mai slabe ( ex. Corvette - sa nu-mi spuneti ca nu e premium ) altele cu un pic sau mai mult din ambele.

pentru unii conteaza mai mult una sau alta, pentru altii ambele. fiecare are dreptul sa decida pe banii lui.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Sep 8 2006, 11:43 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Premium:

Imagine de marca - Mercedes, BMW, Audi, firme cu traditii si istorii grele in spate nu hoti de design si tehnologie gen Lexus si altii.

Tehnologie premium - firma care investeste in tehnologie, vine in fiecare an cu inventii si inovatii ce sunt implementate pe noile masini. tehnologie care sa imi usureze viata dar sa transorme condusul intr-o placere gen ActiveSteering, Automatic Air Recirculation, Air Quantity Regulation, Active Cruise Control, Dynamic drive, sisteme F.I.R.S.T (BMW), Active seats capabile sa inlature tensiunea musculara si sa imi protejeze corpul, Adaptive Headlights, Anti-submarining protection, GPS, Virtual display, etc.

Materiale:
Materiale de calitate- piele de calitate sortata cu grija nu doar piele (ca exista si geci de piele cu 100 ROn - de ce nu va cumparati din alea?)
Plasticuri de calitate nu care se zgarie si raman asa forever gen Toyota, Honda and japan Co. Pielea cu caracteristici speciale gen SunReflective Technology de la BMW a carei pigmentare speciala este capabila sa reflecte caldura emisa de soare fara sa imi ard picioarele sau mainile dupa ce am lasat masina in soare; in special modelele Cabrio.
Materiale care miros frumos (gen Mercedes, BMW, Audi) nu care put ordinar mai ales cand se incing la soare. Fac pariu ca putin stiu ce baga fabricantii germani in plasticuri si cum sunt concepute.
Aluminiu finisat la nivel superior cu diverse finitii care sa dea un aer distins mai sport sau aristocratic masinii nu plastic vopsit cu vopsea de burlane si ala prost finisat. Lemn de trandafir, cires, etc, adevarate bijuterii care sporesc aspectul masinii si viata la bord.
Materialele din interiorul scaunului (nu burete ordinar) capabile sa mentina forma scaunului in timp nu sa arate ca o sa de bicicleta dupa 3 ani.
Sistem de ventilatie foarte silentios impartit pe zone, capabil sa distribuie separat, sa filtreze si sa recircule aerul.
Sticla de calitate la parbriz, luneta, etc, nu sticla care deformeaza sau nu este in stare se respinga anumite componente (vezi raze UV la Mercedes, BMW). Parbrize cu senzori si construite din sticla cu particularitati speciale capabile sa disipe rapid caldura cand apesibutonul de degivrare. Ati observat vreodata "bucatile" diferite la culoare existente in parbrizele si lunetele germane?
Geamurile sa fie perfecte nu valurite ca la japonezele moderne 2006 (lasa ca pun si poze).
Oglinzi de calitate nu de la geamgiu care nu stiu sa se inchida la nuanta cand vine un prost cu faruri defecte in spate. Oglinda interioara cu grade de luminozitate sensibile la fascicol de lumina.

Un sasiu bine sau perfect echilibrat gen BMW cu un tratament anticoroziv bun si cu o vopsea de calitate, finitii de exceptie si lufturi egale. Finitii care sa nu denote lipsa de preocupare. japonezele sunt facute dupa sloganul "masina se vine oricum ca are motor bun si merge forever ". O fi mergand la altii ca la mine nu. Elemente ale caroseriei care cad pefect (masca, farurile cu aripile) etc. nu ca la Honda unde masca este unica la fiecare model (chiar eu am ajustat-o pe a mea ulterior) sau unde portbagajul are lufturi diferite intre aripi! blink.gif

Viata la bord:
Spatiu, desfatare, scaune bine gandite care sa te sustina perfect lateral dar sa iti confere si un confort deosbit. Incalzire, masaj, ventilatie, acestea zac in masini cu pretentii. Bord ergonomic bine gandit, citirea lizibila a cadranelor existente, reglajele multiple al e scaunului si volanului.
Comenzi vocale, telefon, bluetooth, DVD, TV, altimetru, computer de bord capabil sa imi confere o atmosfera unica in masina de la lumini pana la ambient muzical.
Sistem audio performant capabil sa imi reproduca cat mai fidel un CD inregistrat in 5.1 7.1 etc.

O paleta larga de culori exterioare si interioare, accesorii sau receptivitatea firmei de a fabrica masina asa cum doresc eu nu cinci culori exterioare si doua interioare din care daca aleg piele raman doar cu negru.
Luati ca exemplu programul BMW individual:
http://www.bmw.com/generic/de/de/products/...dual/index.html

O firma capabila sa ma trateze cu onoare si respect nu ca la Honda unde daca am o plangere sau o nemultumire mi se spune "Ity's just a car!" :bash: Alo! daca nu esti pregatit sa ai clientela pretentioasa lasa-te de meserie mai orez! Nu de alta dar nu ma mai prinzi prin zona!
Atunci cand merg in service BMW-ul imi da intotdeauna o masina intr-o stare impecabila si care sa nu fie mai prejos ca modelul meu (sunt foarte atenti cu imaginea clientului!) si sa imi continui activitatea zilnica nu ca Toyota sau Honda care in cel mai bun caz te duc cu un minivan pe o ruta stabilita cu alti clienti. De ce trebuie eu sa "impartasesc" mirosurile altora?

Service oriunde si cu asigurarea ca mi se vor plati inclusiv hotelul daca totusi am parte de o neplacere. Chiar si pana de benzina este acoperita in sensul ca cineva de la cel mai apropiat dealership imi va aduce benzina.
Unicitatea perceperii clientului si grija pentru acesta. Nu are rost se detailez aici. Am explicat anul trecut cum la lansarea noilor modele BMW a adus 40 de masini si a invitat 30 de persoane pentru 4 ore si cum Toyota (aka Lexus) a invitat lume ca la circ si te plimbai 5 minute. Nu mai reamintesc de o prezentare video, prezentarea tehnologiei, o atentie o maslina, ceva care sa te faca sa te simti apreciat, deosebit.

Sunt multe de spus si ce anume este premium.
Ideea este ca o masina premium inspira calitatea si dovedeste grija fata de client prin toti porii, la cumparare, exploatare, servisare, etc lucru pe care nu il vezi la o japoneza!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 8 2006, 11:47 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



ma rog, mai sunt si persoanele care ar trebui sa fie pe neuroleptice dar nu sunt. :angel: It's a free wonderful world.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 9 2006, 08:33 AM
Post #25


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Toate marcile fura tehnologie smile.gif De la aviatie, marina, transport feroviar, aerospatial etc. Prin urmare, cf definitiei lui impulse nu exista marci premium biggrin.gif
Si de cand si unul din putinele laboratoare de cercetare care mai exista si anume F1 o sa fie obligat prin regulament sa nu mai scoata noutati, cu atat mai mult se duce naibii cercetarea in domeniul auto care si asa nu era foarte sustinuta.
Ma duc si eu sa-mi iau neurolepticul ala :doctor:


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 9 2006, 09:02 AM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Domnule Impulse,
M-am inscris pe acest forum impresionat fiind de nivelul dumneavoastra tehnic si intelectual. Calitatea argumentatiei si a discutiilor purtate nu au nici un rival.
Sper sa invat cit mai multe de la dumneavostra despre aceasta marca minunata care este bmw si despre care sinteti atit de documentat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 9 2006, 09:14 AM
Post #27


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Materiale care miros frumos (gen Mercedes, BMW, Audi) nu care put ordinar mai ales cand se incing la soare. Fac pariu ca putin stiu ce baga fabricantii germani in plasticuri si cum sunt concepute.


Eu stiu biggrin.gif nu stiu ce baga dar o ruda de-a mea lucra in belgia la o fabrica de materiale plastice care facea borduri si diverse componente de plastic pentru masini, lucrau pentru o groaza de marci, toyota, lexus, mercedes, etc. El zicea ca plasticul folosit era ACELASI... nu faceau un amestec special pentru lexus si unul pentru mercedes... din acelasi plastic era facut si una si alta... singurele diferente putea proveni de la vopsire sau operatii ulterioare. E drept ca exista producatori cu plastice execrabile... dar acestia provin in special de pe continentul european: francezii, italienii, ford... desi si aici sunt exceptii.

Despre "aluminiul" din plastic am aceasi parere ca si tine :puke: dar asta o sa gasesti si la VW passat full option. Nu ca ar fi premium, dar totusi nu e un atribut exclusiv japonez. Pana acum cel mai tare m-a deranjat "aluminiul" dintr-un ford mondeo


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 9 2006, 09:31 AM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Lemn de plastic e pe E classe... normal, nu se respecta ca bmw.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 9 2006, 10:40 AM
Post #29


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE(ozz86651)
Lemn de plastic e pe E classe... normal, nu se respecta ca bmw.


Si pe ML e lemn de plastic... deh... marca populara, pentru nepretentiosi. Oricum, nu toate mercedesurile au lemn de plastic, o parte din lemnul care se pune pe mercedesuri e "made in romania", de altfel Mercedes are contracte cu mai multe firme romanesti.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 9 2006, 11:15 AM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(ozz86651)
Domnule Impulse,
M-am inscris pe acest forum impresionat fiind de nivelul dumneavoastra tehnic si intelectual. Calitatea argumentatiei si a discutiilor purtate nu au nici un rival.
Sper sa invat cit mai multe de la dumneavostra despre aceasta marca minunata care este bmw si despre care sinteti atit de documentat.


biggrin.gif


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MotorHead
post Sep 9 2006, 11:33 AM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 600
Joined: 25-June 06
Member No.: 80.834



Asa e.
Eu nu "M-am inscris pe acest forum impresionat fiind de nivelul dumneavoastra tehnic si intelectual", dar sunteti pe cale sa deveniti, pentru mine, un adevarat model. :wave: Nu ma pricep prea tare la masini, cu toate acestea pot sa recunosc "clasa" din stilul dumneavoastra.


--------------------
GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 9 2006, 11:41 AM
Post #32


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Impulse are un fan declarat. smile.gif

Ontopic: Pana la urma as concluziona ca "premium" inseamna imagina deosebita, pentru ca daca Dacia ar pune gadgeturile tehnice pe care le are seria 3 pe viitorul Logan, nu va face din modelul asta un premium. Comparatia cu C6, VelSatis si 607 este foarte corecta.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MotorHead
post Sep 9 2006, 10:43 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 600
Joined: 25-June 06
Member No.: 80.834



Huh, da, s-ar putea ca ozz86651 sa fi scris la modul serios... Eu am crezut ca-i ironie biggrin.gif


--------------------
GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicolae30758
post Sep 9 2006, 11:28 PM
Post #34


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 170
Joined: 13-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 30.751



A aparut Impulse. Mutati-o pe Combat Zone. biggrin.gif O sa curga sange.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Sep 9 2006, 11:44 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Se pare ca unii nu sunt prezenti acolo unde ar trebui sa isi sustina afirmatiile sau unde s-au dedat la glume proaste fara sa stie nimic despre produsul respectiv. E drept ca unii nu pot iar altii nu cunosc...
Atitudinea de haita glumeata cu limbaj de gradinita si jargon de cartier nu denota deloc inteligenta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 10 2006, 02:55 AM
Post #36


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(ozz86651)
Domnule Impulse,
M-am inscris pe acest forum impresionat fiind de nivelul dumneavoastra tehnic si intelectual. Calitatea argumentatiei si a discutiilor purtate nu au nici un rival.
Sper sa invat cit mai multe de la dumneavostra despre aceasta marca minunata care este bmw si despre care sinteti atit de documentat.


He he ... biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Sep 10 2006, 03:10 AM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Tocmai ce spuneam... biggrin.gif
Mai lipsesc cativa musterii ale caror orizonturi sunt identice in dimensiuni... blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 10 2006, 03:49 AM
Post #38


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(impulse)
Mai lipsesc cativa musterii ale caror orizonturi sunt identice in dimensiuni... blush.gif


Pai hop ai aparut tu ! Dintr-o data din nici unul, ne-am inmultzit si sintem destui !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Otto73
post Sep 10 2006, 05:09 AM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



Eu spun ca marcile nu sunt premium ci numai anumite modele ale firmelor respective sunt premium.
Niciodata nu poti compare un seria 1 de la BMW cu un Audi A8 sau A klasse de la Mercedes cu Lexus LS sau un A2 cu un BMW seria 7.
Exemple ar mai fi.
Toate marcile se orienteaza spre cerere.
Cel mai important factor este pretul.
Vreau sa dau un exemplu: toate marcile care au facut numai masini exclusiviste si scumpe au dat faliment si au fost cumparate de alte firme.
In termeni financiari BMW-ul nu este reprezentat de seria 7 sau 6 ci de "banalul" 3. Asta le aduce lor profitul. Si imaginea e reprezentata de modelele de lux seria 7 si 6
Asa e la toate marcile care vor sa fie reprezentate in "premium" prin anumite modele.
Daca o marca de masini are o istorie bogata nu e obligatoriu sa fie marca "premium"
Sunt si firme care fac masini de serie limitata cu o vechime de max 20 ani si modelele sunt toate premium si exclusiviste.
Astea niciodata nu vor ajunge giganti mondiali.
Inca odata o spun marcile sunt reprezentate de modelele de varf dar profitul il aduc modelele ieftine.

Si apropo de ce spun unii mai sus:
-lemn de trandafir gasesti numai in rolls-royce, bentley si maybach
-satisfactia clientului difera de la dealer la dealer (vorbesc de dealeri ce reprezinta aceeasi marca)


--------------------
The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 10 2006, 10:08 AM
Post #40


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Si totusi nu cred ca poti alatura Seria 3 cu Laguna sau Vectra. Conform teoriei tale, ar trebui sa se gaseasca toate in aceeasi mare familie a modelelor de clasa medie. Si atunci de unde diferenta de pret si pana la urma si nivelul de vanzari si tehnologie? Refuz sa cred ca eu, cumparand o seria 3 de la BMW de fapt imi dicteaza subconstientul ca am achizitionat o serie 7. smile.gif Si ca asta m-ar face multumit.

Si mai am o intrebare "ajutatoare"... Phaeton este premium? Am conchis cu totii ca VW este un wannabe al clasei premium. Si atunci... masina asta senzationala sa nu fie? Hai ca am incurcat si mai rau treburile pe aici. smile.gif

Cred ca de fapt toata chestia asta cu premium - non-premium este in capul fiecaruia diferita, si conteaza doar ca insumare exectiva de preceptii, la BMW fiind mai multi care o considera asa, la VW mai putini, si tot asa... smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 11:02 PM