Calitatea masinilor: germane vs japoneze |
This topic is about Calitatea masinilor: germane vs japoneze, the author, James Kilowatt, wrote about: QUOTE(Valentin50014) Din EU mai fac parte ungurii, "portughejii" etc. Noroc cu intrarea noastra ca scapa de ultimul loc. UE 25 a avut media de crester ... To read more just scroll down
Calitatea masinilor: germane vs japoneze |
Oct 7 2006, 01:37 PM
Post
#81
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(Valentin50014) Din EU mai fac parte ungurii, "portughejii" etc. Noroc cu intrarea noastra ca scapa de ultimul loc.
UE 25 a avut media de crestere economica a ultimului an ~2.5%. Asta in conditiile in care tarile "puternice" si stangiste in frunte cu germania si franta au avut 0.ceva, iar "codasele" din europa de est peste 5%, in frunte cu tarile baltice. Germania se pare ca totusi se relanseaza, renuntand insa la comunism, insa incet si greu. Franta e in continuare comunista si sunt in continuare in kkt... Si asta cel putin in ultimii 5 ani consecutivi, de cand bantui eu prin zona. Asta fie datorita caniculei, a razboiului din Irak, a Katrinei, a introducerii euro, a largirii, de fiecare data au gasit o scuza... katrina se pare a ca afectat mai mult franta decat america... Daca europa vrea sa faca fata chinei, trebuie sa investeasca in domenii in care china nu-i poate concura. In loc de asta Europa "investeste" in agricultura si in "protectia sociala", care consta pe de o parte in a incuraja nemunca, si pe de alta parte protejandu-i excesiv pe cei deja angajati le taie orice speranta celor in cautare sa-si gaseasca ceva.... Ii protejeaza deci pe cei "prosti" care ocupa un loc de munca desi sunt neproductivi si ar trebui concediati si pe cei "lenesi" care nu vor sa munceasca... adica exact pe dos fata de ce spunea Iulian ca ar trebui sa faca daca vor sa reziste... Revenind la lufturi, toyota produce in Franta la Valenciennes si in cehia in uzina comuna cu peugeot. Ingineria se face la Bruxelles, iar designul (de cativa ani) la Nice. Ma intreb deci daca lufturile sunt mai mari decat la reno sau la skoda.... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 7 2006, 03:30 PM
Post
#82
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
QUOTE(cosmin45741) A spus ca tobele in stil SL sunt useless in offroad, dar nu asta-i esenta nu-i asa?
La multe masini germane nu ai echivalent, asta-i realitatea. Sa zicem ca vrei sa "strici" 100k euro pe-o masina, ce japoneza cumperi? Ei, uite de asta ursul n-are coada si oricat de "premium" s-ar da Lexus, Acura samd, cand vine vorba de o comparatie cu un S classe sau cu un SL samd, par a fi doar niste glume proaste a zis si aia. imi iau o accura nsx si sint happy. n-au toti fraierii -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Oct 7 2006, 05:47 PM
Post
#83
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
La cati bani costa NSX si la ce performante are (290CP din 3179 cmc, 224 lb-ft si 90.000 US$) trebuie sa fi chiar fraier sa o cumperi.
Sa nu mai spun ca la bani mai putini cumperi un M5 care are peste 500 CP, un torque sanatos, basca mai are si 5 locuri plus un portbagaj de-a dreptul primitor nu doar loc de un portofel. Plus ingenunchezi oricand aceasta Honda NSX ce are un ordinar V6. M5 este un sedan de lux cu excelente calitati sportive capabil sa ia in ras "n" masini cu pretentii sportive. "The Engine of the Year" iti spune ceva? Si din 3200cmc ei au reusit sa scoata 290CP? WoW! Si asta-i motor pentru o masina de 90.000 de parai si supersportul lor? Vestita NSX? De ani de zile aceasta NSX este aproape neschimbata. So much for that cheap japan car eh? :angel: Pret exorbitant si performante jenante pentru piata actuala. Poate se gaseste cineva sa ne explice ce costa atat de mult la acest junghi ca vorba aia nu platesti nici macar pielea pentru patru scaune la ea. Basca este super-oribila. :puke: De ce pretul acesta? Calitate? Eu sustin ca, calitatea costa si isi are pretul ei dar in cazul acesta pretul depaseste pana si teoria mea intrucat masina este ok si cu nivel de calitate mai ridicat insa nu exceleaza nici la acest capitol care este discutabil si nici la capitolul lux, deci pentru ceea ce ofera este EXORBITANTA. Pana si targovetii de aici care se uita si la ultimul cent ar remarca ca masina nu ofera ceva iesit din comun pentru banii ceruti pe ea. Nici macar performantele nu sunt demne de un asa pret. De unde rezulta ca oricare dintre voi care va tot bateti cu pumnul in piept ca obtineti cat mai mult for the buck ati alege oricand un M5 sau M6 in detrimentul acestei glume japoneze. Nu de alta dar asta va rastoarna teoria japan = cheap. Unde-i cheap? Si btw: este Acura nu Accura |
|
|
Oct 7 2006, 06:45 PM
Post
#84
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
M5-ul(btw , masina la care visez) cred ca este mai mult de 90.000 USD. -------------------- |
|
|
Oct 7 2006, 07:05 PM
Post
#85
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
Acura - 89.000 USD: http://auto.consumerguide.com/auto/new/rev...x.cfm/id/38058/ BMW M5 (vezi lista) - 81.200 USD: http://auto.consumerguide.com/Auto/New/rev...571/Act/Prices/ |
|
|
Oct 7 2006, 07:28 PM
Post
#86
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
In Romania M5-ul trece de 100.000€.
http://www.bmw.ro/download/BMW%20-%20Lista...%20Standard.pdf -------------------- |
|
|
Oct 7 2006, 08:20 PM
Post
#87
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
bai ia luati-va comparatia seria 5, acura si nsx si faceti-va un topic al vostru. aici discutam despre CALITATE !!!
-------------------- |
|
|
Oct 7 2006, 08:59 PM
Post
#88
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 8 2006, 12:36 AM
Post
#89
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 170 Joined: 13-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.751 |
Impulsivule inviasi ??? Ce ma bucur. Acum sa vezi sange pe pereti.
-------------------- |
|
|
Oct 8 2006, 02:04 AM
Post
#90
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Si eu ma bucur .
Pai cum domnilor, sa dati cu mucii in spanac tot la 2 posturi? Ce faci Impulse, ne iei cu argumente de citi CP/ $ sau citi $ costa calul putere... ptiu drace, da astea nu erau argumentele japonezarilor? Pai sa-ti explic eu: NSX e masina de rasa, nu cai puetere ieftini si prosti ca la chinezaria de M5 ... totul se explica prin CALITATE nu cantitate cum va place voua, fanilor BMW . Lasind gluma, NSX avea nevoie de ceva mai multi cai, se putea si mai bine... dar e o masina care se bate de la egal la egal cu masini de 150k. Performanta, domnilor, nu se masoara in CP (cel mult in CP/kg) ci in timpi de circuit. Astept sa scuipati si pe un Lotus Elise cu motor Toyota de 180CP (btw si asta e chinezarie, mai exact malayezian) care nu are ce alege din M5 pe o strada de munte. Si care da calul putere binisor mai scum (jumate la pret dar sub jumate la CP). Sau daca CP sint asa importanti, de ce nu cistiga un Mustang Shelby sau Pontiac GTO care dau 4-500CP la vreo 35.000$? Tot pe rationamentul lui Impulse, Mazda mea 6S cu 220CP da cam ceata la mai toata seria 3 exceptind virful de gama. Cosmin, sint japoneze spre 100k, da nu inteleg care e problema? Pe argumentul tau industriile auto italiene, britanice sau suedeze cam sterg pe jos cu nemtii sau macar sint in aceeasi liga. Si daca luam in considerare ca si Bugatti e frantuzeasca... Eu iti doresc sa ajungi la acele masini de 100k si peste dar pina una alta ai iesi mai bine cu un lexus ... tot te astept sa-mi spui ce exact nu ti-a placut la lexus de zici ca e "asa zis premium"... dar iti dau un sfat. Sa nu te urci in bmw imediat dupa ca nu o ti se mai para la fel de premium -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Oct 8 2006, 08:22 AM
Post
#91
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Pentru mine in foarte mare masura conteaza raportul calitate/pret!
Imi doresc un Lexus IS 350 dar nu am bani de el! Am avut 20.000€ si am luat Avensis. Imi puteti spune voi cei care sustineti masinile germane ce maisna puteam sa imi iau de la voi din curte cu aceleasi performante, dotari etc. -------------------- |
|
|
Oct 8 2006, 02:34 PM
Post
#92
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Octavia :angel:
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Oct 8 2006, 02:58 PM
Post
#93
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
:doh: :coolspeak: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:
foarte sugestiv -------------------- |
|
|
Oct 8 2006, 04:10 PM
Post
#94
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Octavia e de altfel o alegere foarte buna... poate din unele puncte de vedere chiar mai buna decat avensis... are un portbagaj mai mare decat S-class, platforma e mai reusita decat cea a avensisului (din punct de vedere dinamic, al stabilitatii, etc..), in plus skoda ocupa locuri fruntase in clasamentele de fiabilitate si satisfactia clientului (in topgear survey chiar devansand toyota)... Deci daca vrei sa cumperi un avensis dar nu ai nevoie foarte mare de locurile din spate... cumpara o skoda octavia 2
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 8 2006, 06:12 PM
Post
#95
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE(air_wolf) de acord :cheers:
aratati-mi o masina din vag, bmw sau mercedes care rezista la asta Gata, s-a facut... defapt gasisem de ieri filmarile dar a durat ceva pana s-au uploadat Filmarea mea e ceva mai lunga asa ca am impartit-o in 4 parti (am incercat sa le unesc dar erau peste 10 minute si nu permitea youtube-ul): partea 1 partea 2 partea 3 partea 4 -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 8 2006, 06:59 PM
Post
#96
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
de acord. cu o doua exceptii: bita nu e zid iar in poligon ajung toate mi-a placut faza cu grenada
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Oct 8 2006, 07:11 PM
Post
#97
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
Astia au minte multa, da' nu toata-i buna
-------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
Oct 8 2006, 08:29 PM
Post
#98
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Toata reptatia VW si Merc se bazeaza pe modelele din 90 si inainte. Alea nu le contesta nimeni.
De altfel chestiile astea sint for show, nu inseamna nimic.... cea ma dura masina o dezactivezi cu un cablu scos iar in apa toata masinile sint cam la fel.... masinile din zonele inundate ajung pe piata din nou indiferent de marca. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Oct 8 2006, 08:40 PM
Post
#99
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
"At Lexus, we pursue perfection. We are obsessed by attention to detail. Everything has to work together beautifully"
Suguya Fukusato, Chief Engineer Vorbeste prostii! :bash: Doar nemtii reusesc asta! -------------------- |
|
|
Oct 8 2006, 09:57 PM
Post
#100
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Impresionant!!!!!!! Mai ca m-as duce in piata sa -mi iau un Mercedes si sa ma apuc de reconditionat
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 06:18 PM |