Vreau masina noua, clasa mica, C1 vs i10 vs Alto vs Panda |
This topic is about Vreau masina noua, clasa mica, the author, laurentiu, wrote about: Ai facut drive test cu vreun triplet? ... To read more just scroll down
Vreau masina noua, clasa mica, C1 vs i10 vs Alto vs Panda |
Jan 5 2011, 08:28 PM
Post
#121
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jan 5 2011, 08:52 PM
Post
#122
|
|
specialist Group: Membri Posts: 545 Joined: 14-May 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 46.840 |
Salut Luciane,
La banii astia nu vei gasi o masina care sa-ti ofere in acelasi timp si spatiu, sa fie si fun to drive, sa arate si bine, sa stea bine pe viraje si sa nu te rupa suspensia la rinichi. Este ca in bancul ala cu restaurantul care avea un banner mare pe care scria " Aici se mananca Bine, Repede si Ieftin. Alegeti doua dintre ele" Cea mai corecta masina la banii astia este Loganul, indiferent de motorizarea aleasa. Cu cat mai puternica cu atat mai bine, in functie de banii pe care-i ai. Plusuri: Noi avem la firma cateva loganuri Diesel pe care le consideram extraordinare. (Chiar daca Halba zice ca nu-i asa) Loganul diesel de 70 de cai trage suficient de bine, sta pe sosea destul de bine si este gandit pentru drumurile noastre, crede-ma. Avem in familie destule masini cu diferite suspensii si nici una nu bate loganul pe drumurile cu gropi, sine de tramvai, samd. De consum nu mai vorbim, oricum ai merge cu ea nu scoti mai mult de 6% in oras, indiferent de ora. Recordul personal este de 3,9% in Constanta, cu loganul diesel. Toate masinile de la firma sunt pe la 80-90-100k km si in afara de revizii nu am schimbat mare lucru. Se mai ard becurile de la faruri din cand in cand, dar sunt ieftine si usor de schimbat. Din punctul de vedere al spatiului interior si portbagaj, din nou castigator este loganul. Ai fi uimit cat de multe intra in spate. Este tanc, intrii pe oriunde cu el.. in special iarna daca ai cauciucuri de iarna bune singura metoda prin care poti ramane blocat este sa ramai pe burta. Garda la sol este destul de mare totusi si tre sa fii un pic prea aventurier ca sa o pui pe burta. Minusuri: Este foarte galagios la viteza, dupa 130km/h ai impresia ca e un geam deschis pe undeva. Dar tu ai zis ca mergi doar in oras, deci asta cade. Nu cred ca se poate pune ESP si alte dotari din astea de siguranta ( nu sunt sigur dar nu cred ca poti pune,cand am luat noi loganurile le-am luat full si nu era disponibil), dar din nou, mergi doar in oras. Marele minus este intr-adevar aspectul.. arata ca naiba, dar cred ca plusurile adunate sunt mai multe decat minusurile. -------------------- Multe masini cu multe turbine
|
|
|
Jan 5 2011, 09:49 PM
Post
#123
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Motivul pentru care nu imi place mie loganul diesel este acelasi pentru care nu imi place nicio masina mica cu motor mic diesel... Le lipseste raspunsul instantaneu al unui benzinar iar mai ales pentru o masina de oras treaba asta e vitala. In plus scurta mea experienta cu loganul diesel a fost traumatizanta: e galagios rau (si in perioada aia aveam 2 TDI-uri, deci eram antrenant pentru sunetul de dizal la maxim) iar pedala de acceleratie nu parea legata sub nicio forma de miscarea rotilor, parea un potentiometru pentru volumul motorului, cu cat apasai mai tare cu atat se auzea mai tare... de mers mergea cam la fel. Loganul 1.4 MPI mi s-a parut mult mai fasnet iar prin comparatie cel de 1.6 90 cp mi s-a parut muscle-car .
In plus la sub 10.000 km/an nu se justifica diesel... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 5 2011, 10:09 PM
Post
#124
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jan 14 2011, 06:17 PM
Post
#125
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
This post has been edited by Lucian107416: Jan 14 2011, 06:17 PM |
|
|
Jan 15 2011, 07:41 PM
Post
#126
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Informatii: - anuntul de vanzare ( de altfel si pozele sunt tot de acolo )
2006; 78 000 KM; 1 400 CMC; 94 CP; BENZINA DOTARI: Siguranta DUBLU AIRBAG; CENTURI PRETENSIONATE; ABS; IMOBILIZATOR MOTOR Interior AER CONDITIONAT; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE; RADIOCD MP3; Exterior JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; ELERON SPATE; Poze: img_530_mare1mare.jpg ( 281.22K ) Number of downloads: 13 img_530_mare3mare.jpg ( 270.83K ) Number of downloads: 11 img_530_mare5mare.jpg ( 198.7K ) Number of downloads: 16 img_530_mare7mare.jpg ( 198.42K ) Number of downloads: 9 img_530_mare8mare.jpg ( 194.81K ) Number of downloads: 7 Anvelopele sunt praf, trebuiesc inlocuite urgent si trebuie sa-i fac o revizie la care trebuie schimbata si distributia ( si eventuale alte surprize). Estimez costul final la 4500 Euro. This post has been edited by Lucian107416: Jan 15 2011, 07:43 PM |
|
|
Jan 15 2011, 07:47 PM
Post
#127
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
S-o laergi sanatos! Cum am zis si mai sus, un SH mi se pare mult mai potrivit pentru ce ai tu nevoie!
-------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jan 15 2011, 11:27 PM
Post
#128
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
merci,
a fost o alegere facuta cu mintea, nu cu inima. Ca prime impresii : motorul e prea puternic pentru sasiul pe care il are. Demarajul e bun. Suspensiile sunt moi, ruliu mare. Am intrat intr-un viraj la viteza obisnuita pentru Tico si am ramas perplex cand am realizat o tendinta de SUPRA-virare. E acolo un transfer de mase foarte neliniar, mai vad eu pe parcurs ce se intampla. Directia pare foarte imprecisa in jurul centrului, dar astept sa-i montez noile anvelope pentru a ma pronunta. Astea sunt varza si am ales Hankook Optimo 4S( e masina de oras). Oricum, nu e driver's car, asta e clar. Sotia e multumita ca n-o scutura la gropi si nici nu mai am tendinta s-o dau cu capul de geam . This post has been edited by Lucian107416: Jan 15 2011, 11:29 PM |
|
|
Jan 16 2011, 12:05 AM
Post
#129
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Asfalt uscat iti doresc si sa te bucuri de ea.
Nu vreau sa fiu carcotas, as fi curios sa stiu ce consum ai si daca distributia a fost schimbata. Totusi mie pretul mi se pare un pic cam mare, mai ales ca mai trebuie sa bagi niste bani. E doar parerea mea. Dar daca masina a fost intretinuta cum trebuie poate merita. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jan 16 2011, 12:08 AM
Post
#130
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
poate ai inteles gresit. Am dat 3650 si estimez ca voi ajunge la 4500 cu anvelope noi, distributie schimbata si revizie completa, plus alte mici necazuri( estimate la 500 RON). merci de urari. consumul nu l-am facut ca abia vineri am luat masina
This post has been edited by Lucian107416: Jan 16 2011, 12:10 AM |
|
|
Jan 16 2011, 01:15 PM
Post
#131
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
supravirarea la fwd e absolut binevenita o corectezi din volan si treci mai departe
s-o conduci cu placere!! -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Jan 16 2011, 03:12 PM
Post
#132
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Felicitari. Sa va bucurati de ea.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 17 2011, 09:11 AM
Post
#133
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
consumul nu l-am facut ca abia vineri am luat masina Sunt curios de consum; eu am reusit cu un Aveo (sasiu identic), motor de 1.2l un consum de 14l/100km in conditii de iarna. In rest, sa va poarte sanatoasa mult timp! -------------------- |
|
|
Jan 25 2011, 11:25 PM
Post
#134
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
primul consum, pe 150 km a fost de 13.2. Eu zic ca am mers lejer pentru ca n-aveam anvelope, n-apucasem sa schimb distributia si nu puteam sta linistit etc. Ingrijorator, dar macar imi place cum accelereaza.Vineri m-am programat pt montare GPL, dar ma mai documentez si ma mai gandesc. Ma hotarasem pt Tomasetto 300+, dar citind mai multe m-am schimbat pe 300 Premium, dar al carui pret nu-l cunosc si-l voi afla abia maine. Daca e prea mare, renunt. Voi ce parere aveti de GPL? Pe forum am citit ca cineva si-a ars o supapa la Subaru din cauza amestecului sarac
This post has been edited by Lucian107416: Jan 25 2011, 11:27 PM |
|
|
Jan 25 2011, 11:42 PM
Post
#135
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Ce misto! Bine ai venit in clubul motoarelor daewoo care consuma mult
Motorul de 1.4 16v de pe Kalos/Aveo este o versiune micsorata a motorului de 1.6 16v de pe Nubira. Si asta se vede de la o posta prin asemanarea de componente si dispunerea accesoriilor in compartimentul motor Si totusi consumul e mare! Sigur ai calculat bine?! Ar trebui sa te opresti pe la 10-11% cu consumul. Eu consum 12-12.5% cu vaporu. Cat despre GPL, nu stiu care ar fi diferenta intre STAG 300+ si Premium, stiu doar ca STAG 200 in carcasa de metal cum am eu cica ar fi de fapt STAG 300. Naiba sa-i mai inteleaga. Costul instalatiei este de vreo 2200-2400RON + 100ron trecerea in C.I. la RAR. La banii astia primesti rezervor toroidal de 36L in locul rotii de rezerva sau mai mare in portbagaj dar asta ar insemna sa ramai fara spatiu. Rampa de injectoare pt gaz originala, la mine a cedat anul trecut prin primavara(dupa 2 ani). Una noua cu tot cu manopera si filtre m-a costat 600ron. Aia veche avea injectoare albastre, asta noua are injectoare rosii si nu stiu care e provenienta ei. Daca faci drumuri scurte in oras NU se merita sa-i pui GPL. In mod normal ei seteaza ECU-ul de la GPL sa intre in functiune cand temp. motorului atinge 30 de grade. Iarna este prea PUTIN, ar trebui minim 50 de grade, altfel masina da in nas si se comporta ciudat pana se mai incalzeste.Fa un test dimineata si vezi in cat timp/distanta iti urca acul de la temperatura pana la prima liniuta. Cam atunci ar trece motorul pe GPL. Eu spre exemplu, din drumul zilnic de 10km, ceva mai putin de 3km ii fac pe benzina si restul pe GPL. Daca n-am fi locuit asa departe n-aveam nici masina si cred ca n-aveam nici GPL Distributia e ieftina, eu am dat pe un kit facut de INA(germany) 370 ron, la care mai adaugi vreo 100 ron pt pompa de apa si vreo 30 ron pt cureaua de accesorii. This post has been edited by mike.omega: Jan 25 2011, 11:43 PM -------------------- |
|
|
Jan 26 2011, 12:01 AM
Post
#136
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
n-am calculat gresit. Si nici nu prea circul cand e aglomeratia mare. Si fac si aproape 30km zilnic. Nu retin insa exact cat l-am lasat pe fiu-miu(2.5 ani) sa conduca. Il mai las cu motorul pornit, el mai calca acceleratie si se face ca conduce. Totusi, la Tico in acelasi stil scoteam 8.5 in ultima vreme.
Distributia am schimbat-o deja. M-a costat vreo 800RON cu tot cu manopera. Cureaua de accesotii n-am schimbat-o. Am omis sa le cer si asta. STAG Premium are un algoritm bun(cel mai bun) de autocorectie pentru timpii de injectie si se adapteaza mai bine la schimbarile GPL-benzina. E un fel de plug and drive. Se autoregleaza. Am senzatia ca la mine urca mai greu temperatura/ Prima liniuta dinre C si H? Apropos, cine stie unde vad ce norma de poluare indeplineste masina? This post has been edited by Lucian107416: Jan 26 2011, 12:03 AM |
|
|
Jan 26 2011, 07:37 AM
Post
#137
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Da dintre C si H. Prima dupa C, insa asta e in cazul meu. Poate nu fac toate asa
Motorul este Euro3 din cate stiu. E interesanta chestia cu algoritmu optimizarii si alte alea. In mod normal cand trece pe GPL trebuie sa se auda un mic click(electrovalva de la rezervor) si sa nu se simta nimic. Poate un mic lag daca fix in momentul ala accelerezi si vrei totul de la motor PS: cel mai bine/repede motorul se incalzeste in mers. Acuma iarna a mea trece pe GPL dupa 15 min de stat pe loc. Imi creste barba alba daca o astept de fiecare data atat. This post has been edited by mike.omega: Jan 26 2011, 07:43 AM -------------------- |
|
|
Jan 26 2011, 09:04 AM
Post
#138
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
In primul rand sa aveti parte de ea fara evenimente neplacute!
In al doilea rand, consumul mi se pare nensimtit de mare. Eu scoteam consumul ala iarna la -40 , AWD, si masina mare si grea din clasa medie. De asemenea la Tico, nu am reusit niciodata sa scot peste 6%, nu stiu cum ai reusit tu 8. Oricum, Tico e pe carburator si daca nu ai meserias la ea nu m- as mira, desi din cate imi amintesc chiar in cartea lui scria sa nu se umble vreodata la carburator. Cred ca ar trebui sa o duci sa iti faca un test mai amanuntit, inca nu am auzit de asa consum la o asa buburuza. Am un V6 FWD si papa 11 % in oras in conditii stresante, nici Xi-ul cu motor mare vorba aia si nu trece de 13... E bine ca ai putere dar uneori corelata cu consumul chestia asta e un semn ca bea parea multa benzina... Nubira lui Mike, inteleg, aia e grea si e alta masina dar la buburuza asta ar trebui sa fi... pe la jumatate..? -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Jan 26 2011, 09:51 AM
Post
#139
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Nu te lua dupa Mike ca nu stie Motoarele Daewoo nu consuma mult, decat unele Trebuie sa va obisnuiti unul cu celalalt. Mie nubira cu motor de 2L lua 10-12 pe gaz (si intra si extraurban), pe benzina lua chiar foarte decent, peste 8.5 n-am masurat niciodata. (e drept ca nu am masurat in oras). Insa am "prins-o" la consumuri sub 7 uneori.
La mine pe GPL trecerea se facea la 35 grade, temperatura la care ajungea foarte repede, si mergea OK chiar si iarna imediat ce trecea de 35 grade. Insa are drepatate cu incalzitul pe loc, in mers e mult mai rapid, in 2km cel mult era pe gaz. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 26 2011, 12:08 PM
Post
#140
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Da dintre C si H. Prima dupa C, insa asta e in cazul meu. Poate nu fac toate asa intre C si H la mine sunt 3 liniute, adica 4 segmente. Motorul este Euro3 din cate stiu. Codul motorului in talon e F14D3. N-am gasit rapit pe internet ce euro e dar banuiesc ca 3. E interesanta chestia cu algoritmu optimizarii si alte alea. In mod normal cand trece pe GPL trebuie sa se auda un mic click(electrovalva de la rezervor) si sa nu se simta nimic. Poate un mic lag daca fix in momentul ala accelerezi si vrei totul de la motor Nu ma refeream la momentul trecerii pe gaz, ci la faptul ca treptat se deregleaza timpii de injectie si ajunge sa mearga prost pe benzina( amestec prea bogat). oricum costa cu 800 RON in plus ( adica 3300 RON) varianta STAG 300 Premium. PS: cel mai bine/repede motorul se incalzeste in mers. Acuma iarna a mea trece pe GPL dupa 15 min de stat pe loc. Imi creste barba alba daca o astept de fiecare data atat. Evident, dar eu stateam cu fiu-meu sa se joace si sa deszapezesc masina. In primul rand sa aveti parte de ea fara evenimente neplacute! In al doilea rand, consumul mi se pare nensimtit de mare. Eu scoteam consumul ala iarna la -40 , AWD, si masina mare si grea din clasa medie. De asemenea la Tico, nu am reusit niciodata sa scot peste 6%, nu stiu cum ai reusit tu 8. Oricum, Tico e pe carburator si daca nu ai meserias la ea nu m- as mira, desi din cate imi amintesc chiar in cartea lui scria sa nu se umble vreodata la carburator. Merci Rebel, eu am reusit si 12l/100km. Am facut 243km cu un plin de benzina. Am ramas in drum ca nu-mi merge indicatorul de combustibil . Una peste alta, toate masinile mele au consumat mult, deci ma gandesc ca as putea fi eu de vina. La mine pe GPL trecerea se facea la 35 grade, temperatura la care ajungea foarte repede, si mergea OK chiar si iarna imediat ce trecea de 35 grade. Insa are drepatate cu incalzitul pe loc, in mers e mult mai rapid, in 2km cel mult era pe gaz. JK, n-ai avut niciodata probleme cu amestecul prea sarac la GPL? Cati km ai facut cu masina? Cred ca-mi voi pune gaz pentru a nu lasa economia sa ma impiedica sa ma bucur de masina. Niciodata pana acum nu m-a interesat consumul, dar a inceput sa ma intereseze cand am facut un calcul la cati bani dau zilnic pe benzina. Si nu-mi mai vine sa calc acceleratia. BTW , in ultima zi mi-a inghetat (sper ) lichidul de stropit parbrizul, am fost tractat afara din parcare de un Focus, la iesirea din parcare un cauciuc era aproape pe janta si asa am mers cu el pana acasa, unde m-au impins acasa in parcare 4 baieti. azi dimineata a trebuit umflu cauciucurile si sa montez lanturile ca sa pot pleca etc. Am crezut ca-i dau foc masinii de nervi. Toate astea pentru ca baietii de la cauciucuridirect.ro nu mi-au trecut telefonul pe colet si nu mi-am putut receptiona luni anvelopele. Azi trebuie sa-mi vina. Abia astept. This post has been edited by Lucian107416: Jan 26 2011, 12:10 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 06:48 PM |