soferi ciudati |
This topic is about soferi ciudati, the author, gabi4, wrote about: Am avut acum vreo 2 saptamani "ocazia" sa merg cu un nene pe la vreo 60 de ani care, zic eu, avea o mare problema. nenea avea o skoda octavia tdi. pan ... To read more just scroll down
soferi ciudati |
May 26 2004, 11:53 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
nenea avea o skoda octavia tdi. pana aici, nimic anormal. problema apare aici: pe distanta de 100 km (iasi-roman) (cel putin cat am mers eu) accelera vreo 10 secunde pana la 130 km/h apoi o lasa sa mearga in punct mort pana la 100km/h. si iar accelera si iar o lasa in punct mort. si asta tot drumul. 100km!!! pe mine cel putin m-a bulversat. daca ati mai intalnit asa soferi spuneti-mi si mie. sau poate exista si printre voi. eu nu imi dau seama ce rost are sa o scoti din viteza din 10 in 10 secunde. din cunostintele mele poate apare o uzura prematura a pieselor aflate in miscare sau chiar punerea in pericol a celorlalti participanti la trafic(un control mult mai mic al masinii). multumesc pentru atentie |
|
|
May 27 2004, 12:24 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
Eu am intalnit ceva asemanator insa era femeie (no ofence..pure reality)....motivul era nepriceperea...dar nu as baga mana ca asa sta treaba si cu mosul tau...
-------------------- BMW Rulez
|
|
|
May 27 2004, 01:15 AM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 23-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.179 |
pei cre' ca vroia sa faca economie de combustibil... sau nu?
-------------------- Cupra R, T6 si un munte... Peace!!
|
|
|
May 27 2004, 02:35 AM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 65 Joined: 23-February 04 From: Iasi Member No.: 21.501 |
cu siguranta masina era de la o firma adik de undeva d eunde el nu baga nici un ban inafara de motorina si ca sa faca economie ... -------------------- Prea nebun dupa AUdi ... prea nebun dupa A3 !
|
|
|
May 27 2004, 04:14 AM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 283 Joined: 3-May 04 From: Romania Member No.: 24.584 |
|
|
|
May 27 2004, 08:56 AM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 27-May 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 26.437 |
Sincer, e prima oara cand aud asa ceva, dar pe mine deja nu prea ma mai mira nimic, fiindca aproape la tot pasul intalnesti tot felul de tacaniti, care mai de care cu stiluri de condus mai dubashe! Oricum e tare faza cu moshu Ramane doar sa fim atenti si sa-i ferim pe prostii de pe sosele, ca unul de asta te poate omora fara sa stie....... :!:
Hai pa ALEX |
|
|
May 27 2004, 07:31 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 85 Joined: 1-February 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.582 |
Mama mea conduce asa.
|
|
|
May 27 2004, 07:46 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
masina era sigur proprietate personala.
si avea si babuta langa el. eu am stat in spate. sincer nu stiu cum m-am putut abtine sa nu-l intreb de sanatate pe mosulica. dar, in fine mai sunt si ciudati pe soselele patriei |
|
|
May 27 2004, 08:42 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Nasul meu are 65 de ani acum si a luat permisul cand avea 25 de ani si niciodat, indiferent de ce s-a intamplat, indiferent de trafic, nu a depasit 40 km/h in localitate si 70km/h in afara! Din fericire, acum nu mai are masina si nu mai poate incurca pe nimeni! Iar explicatia lui era ca cel care merge mai tare nu se stie daca ajunge la destinatie pe cand el sigur ajunge!
|
|
|
May 27 2004, 09:07 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
in ziua de azi daca te ciocnesti la 70 de km/h ai toate sansele sa scapi fara nici o zgaraietura.
cred nasul tau ar fi foarte fericit sa conduca un megane 2 sau o avensis.sigur n-ar mai trece de 70.sau s-ar limita la 64 km/h(viteza la care se fac testele euroncap). dar oricum bun exemplu. |
|
|
May 27 2004, 10:39 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 94 Joined: 23-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.258 |
Am o intrebare:sunt incepator si m-am obisnuit ca atunci cand ma apropii de o intersectie,sa scot masina din viteza pt ca,daca e nevoie(daca da verde),sa o bag in viteza corespunzatoare si sa continuu drumul, sau sa o opresc,daca nu se schimba culoarea la semafor.Credeti ca gresesc daca obisnuiesc sa conduc asa.Care ar fi problemele?
|
|
|
May 27 2004, 11:03 PM
Post
#12
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
uzura discului de ambreiaj, uzura pinioane cutie de viteza.. lipsa frana de motor in caz de ceva.. si cam atat stiu eu.
acum depinde ce inseamna la tine.. "apropierea de intersectie" - cativa metri, zeci de metri, sute de metri... |
|
|
May 27 2004, 11:03 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
daca opresti motorul la fiecare semafor sa nu te intrebi de ce-ti consuma ca la balamuc, iar ca o scoti la punctul mort e bine... ca nu o mai tii debreata aiurea.
-------------------- always Alfa
|
|
|
May 27 2004, 11:08 PM
Post
#14
|
|
sofer Group: Membri Posts: 94 Joined: 23-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.258 |
E vorba de cativa metri,nu de sute de metri.Ma refer la faptul ca o scot pe liber,nu opresc motorul.Inca ceva,masina e VW.Sau asta nu are importanta?Multumesc!
|
|
|
May 27 2004, 11:12 PM
Post
#15
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
daca sint doar cativa metri nu e problema. asa cum zice si krysty e perfect sa nu stai cu masina ambreiata ca sa nu strezi rulment, placa, disc
nu conteaza marca.. acelasi lucru se intampla la toate masinile ce au cutie manuala |
|
|
May 28 2004, 04:20 AM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 283 Joined: 3-May 04 From: Romania Member No.: 24.584 |
QUOTE(liviu8) Am o intrebare:sunt incepator si m-am obisnuit ca atunci cand ma apropii de o intersectie,sa scot masina din viteza pt ca,daca e nevoie(daca da verde),sa o bag in viteza corespunzatoare si sa continuu drumul, sau sa o opresc,daca nu se schimba culoarea la semafor.Credeti ca gresesc daca obisnuiesc sa conduc asa.Care ar fi problemele?
Omule, cand te apropii de intersectie nu ai poate decat vreo 60-70 km/h. Incearca sa franezi in punctul mort la 140 km/h, presupunad ca ai avea nevoie! |
|
|
May 28 2004, 08:07 PM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 94 Joined: 23-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.258 |
cristianc,imi ceri acum sa inchid ochii si sa ma gandesc ca merg cu 140,ca scot masina la punctul mort si ca ma vad nevoit sa franez?sau ma trimiti pe sosea sa fac astfel de experimente?dupa cum am spus,fac asta doar in oras cand ma apropii de intersectie,cu cativa metri inainte.voiam doar sa stiu daca practica asta dauneaza masinii sau nu!numai bine!
|
|
|
May 28 2004, 10:17 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 184 Joined: 13-April 04 From: Phoenix AZ Member No.: 23.708 |
Nu vad nici o problema daca sti ca urmeaza sa incetinesti sau sa opresti si in prealabil scoti masina din viteza si rulezi asa cateva sute de metrii sau chiar mai mult. Vad o modalitate de a reduce consumul de carburant si atat. Gresesc?
Si tot legat de asta: cum este corect sa franezi: cu masina ambreiata sau debraiata? |
|
|
May 28 2004, 10:48 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 28-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.491 |
Daca franezi cand masina este in viteza si nu apesi ambreiajul te ajuta si frana de motor (iar sistemul de franare nu este solicitat prea mult->uzura mai mica placute, discuri, saboti, etc). Acest mod de a frana este recomandat mai ales iarna daca masina nu este dotata cu ABS. Ambreiajul se apasa cand motorul incepe "sa dea in nas".
Referitor la mersul accelerat - scos pe liber - accelerat cred ca este o "metoda" adoptata de unii ca sa faca economie; in realitate nu cred ca se economiseste nimic, consumi mult ca sa atingi o anumita viteza dupa care rulezi inertial, consum de relanti; cele doua consumuri insumate si mediate s-ar putea chiar sa fie un pic mai mari decat consumul inregistrat la mers constant. Pe de alta parte, la masinile care au cutii de viteza manuale, atunci cand se ruleaza cu viteze relativ ridicate pe liber, arborele primar se invarte cu turatia de relanti (in jur de 800-900 rot/min) iar cel secundar la o turatie corespunzatoare vitezei masinii ceea ce inseamna ca se pot produce gripari sau distrugeri ale inelelor distantiere, etc. Eu unul nu scot din viteza nici inainte de stop (pana cand nu se opreste masina) si nici la coborarea pantelor. Nu se stie niciodata cand ai nevoie de motor ca sa iesi cu bine dintr-o anumita situatie. |
|
|
May 29 2004, 05:23 PM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 27-May 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 26.437 |
Deci, ca sa nu ne-o mai lungim atata, e bine Liviu cum faci tu, asa ca fii fara grija ca practica ta nu dauneaza deloc masinii :cheers:
@cristianc: care-i treaba cu franatul la 140 pe ora in punctul mort? E vreo problema in asta? Te gandeai la oprit de tot masina sau doar la redus viteza? @gabi4: nu cred ca ti-ai dori sa te ciocnesti cu 70 pe ora frontal cu alta masina care are si ea 70 pe ora..... :blackeye: Chiar si cu airbag ar fi cam naspa, dar fara airbag nu cred ca ti-ar fi totuna! :!: @madalina: damn it, bunicutzo, n-as fi banuit ca ai 65 de ani.....ca daca nasul tau are 65 de ani (nu stiu cum draq poate un nas sa conduca masina), inseamna ca si tu ai 65, ca doar nasul s-a nascut odata cu tine, nu? :laughing3: Just joking, banuiesc ca e vorba de NASHUL tau (de botez), asa-i? :salute: Oricum, omul a fost precaut si nu-l poti condamna pt. asta, nu? Pe mine personal nu m-ar incurca cu nimik unul ca el pe sosea, pur si simplu il depasesti si gata, fara probleme! :colors: Hai pa ALEX |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:04 AM |