soferi ciudati |
This topic is about soferi ciudati, the author, Sebastian27003, wrote about: Eu cred ca avea omul un tic la mina dreapta /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> ... To read more just scroll down
soferi ciudati |
Jun 6 2004, 12:41 AM
Post
#21
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-June 04 Member No.: 26.996 |
|
|
|
Jun 6 2004, 01:57 AM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 283 Joined: 3-May 04 From: Romania Member No.: 24.584 |
liviu8. punct mort+140km/h+frana+cere totusi indemanare soferului
happy_Maker e mai bine cu masina ambreiata daca se presupune ca voi umbla si la cutia de viteza IOn26498 corecta ideea ta cu scosul din viteza si diferentele de rotatii in cutie Alex26444 ma gandesc la frana in caz de urgenta! |
|
|
Jun 9 2004, 09:09 PM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 177 Joined: 1-June 04 From: Galati Member No.: 26.767 |
apropo de sectiune,
va propun un mic experiment: puneti pe masina cu care mergeti semnele de incepator(traditionala lamaie) sa vedeti cum reactioneaza partenerii la trafic Eu am circulat o vreme cu aceste lamaii puse, deoarece soata mea e incepatoare si imi era lene sa le scot de fiecare data. Daca in mod normal nu am nici o problema, cand cei din spate vedeau lamaie parca innebuneau. Vreo cativa mi-au taiat fata ceva de speriat. Ma gandesc, daca era cineva incepator la volan, ce sanse avea sa ii fereasca? :shock: Cred ca spune destul de mult despre civilizatia soferasului mioritic |
|
|
Jun 10 2004, 06:42 AM
Post
#24
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 23-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.826 |
QUOTE(Alex26444) @gabi4: nu cred ca ti-ai dori sa te ciocnesti cu 70 pe ora frontal cu alta masina care are si ea 70 pe ora..... :blackeye: Chiar si cu airbag ar fi cam naspa, dar fara airbag nu cred ca ti-ar fi totuna! :!:
Daca te ciocnesti la 70kmh cu o masina care vine din sens opus cu aceeasi viteza (70kmh) sau cu un zid, e fix acelasi lucru. Vorbim aici de o masina cu aceeasi masa ca si masina ta. -Newton |
|
|
Jun 12 2004, 08:56 PM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 283 Joined: 3-May 04 From: Romania Member No.: 24.584 |
QUOTE(gica26774) .. sa vedeti cum reactioneaza partenerii la trafic...
E valabil si cand soferii observa masini conduse de femei! In caz de incident in fata politistului soferii asa-zis profesionisti vor avea prezumtie de nevinovatie versus incepatori si femei! "El s-a bagat, el nu a fost atent, el nu s-a asigurat s.a.m.d." Succese! |
|
|
Jun 23 2004, 09:40 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Am dat si io de un sofer dasta....nebun.Ma intorceam de la mare..si inainte sa intru in buc...am prins o bucata de drum unde era putin ma aglomerat si am dat tot de un mos...cam pe la 50-60 de ani..zic eu..cu o scule de Jeep care facea ce facea...accelera..si punea frana...da asa scurt..adica..nu ca sa opreasca sau altceva.Ce era mai nasol ca frana si cand te bagai sa il depasesti sau cand intra el in depasire...depasea masina..se baga pe banda lui..si punea frana.Criminal omu.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jan 15 2006, 11:14 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Draga griffonu daca formula F= M x V unde F=forta, M=masa, V=viteza , a ramas neschimbata pana in prezent ( personal cred ca legile fizicii nu le da Parlamentul asa ca nu s-au schimbat recent si nici nu se vor schimba) gresesti profund, nicodata impactul intre doua corpuri de masa egala si cu viteze egala nu este echivalent asupra oricaruia dintre ele cu impactul dintre acestea si un corp fix (zidul).
Asta nu insemana ca eu merg cu 70 la ora. Dar asta-i alta poveste. In cazul masinilor teoria ta este gresita. |
|
|
Jan 16 2006, 12:07 AM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
Erm... F=m*a, din cate stiu eu. a=lim(T->0) din (v-v0)/T, iarasi, din putina fizica pe care o stiu.
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Jan 16 2006, 12:12 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 247 Joined: 10-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.276 |
Daca doua masini care au viteza de 70km/h se ciocnesc e ca si cum un din ele ar intra cu 140km/h intr-un zid.
-------------------- Mercedes Citaro si Daf(783) :lol: Renault Megane II 1.6 16v 115CP (cand il lasa tata pe acasa)
|
|
|
Jan 16 2006, 02:28 PM
Post
#30
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 19-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.618 |
QUOTE(Gociu75) ...
puneti pe masina cu care mergeti semnele de incepator(traditionala lamaie) sa vedeti cum reactioneaza partenerii la trafic Eu am circulat o vreme cu aceste lamaii puse, deoarece soata mea e incepatoare si imi era lene sa le scot de fiecare data. Daca in mod normal nu am nici o problema, cand cei din spate vedeau lamaie parca innebuneau. Vreo cativa mi-au taiat fata ceva de speriat. Ma gandesc, daca era cineva incepator la volan, ce sanse avea sa ii fereasca? :shock: Cred ca spune destul de mult despre civilizatia soferasului mioritic Prezent! Incepator, conduc in Bucuresti cu lamaile puse de prin mai, si inca n-am avut probleme. Inca ma simt chiar in siguranta cu lamaile puse, dar nici nu fac prostii in trafic si ma asigur de mai multe ori inainte sa fac o manevra. Si ciudat, nu prea mi se taie calea, nu-mi iau claxoane la semafoare, nici in circulatie :angel: Or fi oamenii mai civilizati in zona in care conduc eu? Posibil. Oricum, mie mi se pare ca daca ceilalti participanti la trafic vad semnele de incepator, sunt mai atenti la mine. Si daca incearca sa-mi taie calea, de obicei nu-i las. Ii las doar pe cei care semnalizeaza si se comporta ok. Si ii mai las si pe nebuni -------------------- |
|
|
Jan 16 2006, 02:36 PM
Post
#31
|
|
pilot Group: Membri Posts: 279 Joined: 30-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.583 |
nu e chiar asa cu ciocnitul.
1. sa zicem ca sunt 2 masini identice si se ciocnesc "perfect frontal". Atunci fiecare masina va trebui sa disipe energia m*v^2/2. 2. daca masinile se ciocnesc "real", adica numai jumate (partea soferului sau locul mortului) din masina participa la coliziune, energia de disipat e mai mica, pt ca o parte din energie ramane cinetica (masinile se vor invarti, samd.). totusi, deformarea cred ca ar trebui sa fie mai mare in locul coliziunii fata de cazul 1. 3. daca masinile au mase diferite, e destul de evident ca e mai bine sa te afli in aia mai grea. aici intervine si conservarea impulsului nu numai a energiei. astea fiind spuse, trebuie sa nu ignoram faptul ca stelutele de siguranta, inseamna zone deformabile ce absorb parte din aceasta energie. Orice formule am gasi pe net sau in alta literatura de specialitate, nu se vor potrivi de la o masina la alta. CONCLUZIE: Conduceti prudent si fara evenimente!!! -------------------- |
|
|
Oct 28 2006, 07:34 AM
Post
#32
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 26-October 06 From: Orsova (Mehedinti) Member No.: 90.800 |
QUOTE(gabi4) ... accelera vreo 10 secunde pana la 130 km/h apoi o lasa sa mearga in punct mort pana la 100km/h. si iar accelera si iar o lasa in punct mort. si asta tot drumul. 100km!!!
pe mine cel putin m-a bulversat. daca ati mai intalnit asa soferi spuneti-mi si mie. sau poate exista si printre voi. eu nu imi dau seama ce rost are sa o scoti din viteza din 10 in 10 secunde. Postul e din 2004, dar cum am ajuns eu la el, poate vor ajunge si altii. Mosulica al tau stia ce face, stia fizica: P=M x V Adica impulsul e egal cu masa ori viteza. Nu-ti face griji, cutia de viteze, motorul sau altceva nu patesc nimic. Am condus in stiul asta 9 ani Dacie 1310, motor 1400, 5 trepte (viteze 60-90 km la ora) si nu am avut nici un eveniment si am ajuns la un consum de 5,7% intre orase. Eu mergeam mai mult, cam 2-4 minute pe liber, dupa care iar acceleram pana la 90. |
|
|
Nov 4 2006, 10:35 PM
Post
#33
|
|
novice Group: Membri Posts: 35 Joined: 19-August 06 From: Constanta Member No.: 85.030 |
Prin '90 am facut autostopul sa ajung in Baia Mare. Distanta, vreo 60 km. Trage langa noi(eram 4 colegi) o duduie cu un "cotet", ne intreaba unde mergem, negociem, urcam si plecam la drum. Urca dealul dupa care oprea motorul si mergea pe liber pana cand mai-mai sa ne oprim....si tot asa de la capat. Cred ca jumatate din drum sau poate chiar mai mult, l-a facut cu motorul oprit. Aia de economie ! Aia da inconstienta in fata eventualelor pericole ! Nu va mai descriu ce drum, curbe etc,etc.
-------------------- __________________________________________-
O 2; 1,9 TDI 105, SomnOLENZA 1,4 MPI |
|
|
Nov 5 2006, 01:54 AM
Post
#34
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 23-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.826 |
QUOTE(Alex26444) @gabi4: nu cred ca ti-ai dori sa te ciocnesti cu 70 pe ora frontal cu alta masina care are si ea 70 pe ora..... :blackeye: Chiar si cu airbag ar fi cam naspa, dar fara airbag nu cred ca ti-ar fi totuna!
In situatia asta e ca si cum te-ai ciocni cu un zid, la 70 kmh. Asta presupunand ca masina care vine din sens opus e la fel cu a ata, ca gabarit. Legat de consum, la motoarele moderne, in momentul in care ai ridicat piciorul de pe acceleratie si masina merge din inertie, din ce stiu eu injectoarele nu mai trimit combustibil in cilindri, chiar daca turatia motorului e ridicata. Practic rotile invart motorul si nu invers. Nu are nici un sens sa fii la punctul mort. Nu castigi nimic la consum si pe deasupra pierzi la siguranta. -Octane |
|
|
Nov 5 2006, 02:24 PM
Post
#35
|
|
pilot Group: Membri Posts: 362 Joined: 24-July 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 83.114 |
cei de la brainiac au facut un test...cu o anumita cantitate de benzina sa faca niste tururi de pista...
mersul cu viteza de 50km/h park le-a facut vreo 17-18 tururi apoi au accelerat pana pe la 90km/h si au scos masina din viteza si tot asa - 13 tururi deci nu faci economie mai bine mergi incet |
|
|
Nov 5 2006, 02:24 PM
Post
#36
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
QUOTE(griffonu) Legat de consum, la motoarele moderne, in momentul in care ai ridicat piciorul de pe acceleratie si masina merge din inertie, din ce stiu eu injectoarele nu mai trimit combustibil in cilindri, chiar daca turatia motorului e ridicata. Practic rotile invart motorul si nu invers. Nu are nici un sens sa fii la punctul mort. Nu castigi nimic la consum si pe deasupra pierzi la siguranta.
Asteptam inca o parere avizata despre ce este scris mai sus. Interesant! -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Nov 6 2006, 12:14 PM
Post
#37
|
|
Boier Group: Membri Posts: 580 Joined: 12-January 06 From: Buc Member No.: 65.131 |
Pai ... s-a vorbit ceva pe tema asta. O discutie aprinsa cu MR sta marturie. Declar in fata colectivului ca desi am vazut de cateva ori computer de bord pe care scrie "0" ... mi-e foarte greu sa cred.
MR e un sustinator foarte aprig al acestei teorii. -------------------- Astra Caravan 1.8i 16v
|
|
|
Nov 6 2006, 01:37 PM
Post
#38
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 15-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.297 |
Daca vrei iti dau link catre 1-2 forumuri (unu parca era tot asta) unde s-a discutat la greu despre asta.
-------------------- service ford suckz.
|
|
|
Nov 6 2006, 02:10 PM
Post
#39
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
in frana de motor, la motoarele pe injectie, consumul este 0 .
tinand cont de faptul ca injectoarele se deschid de cateva ori pe secunda reluarea alimentarii cu combustibil a motorului se face fara ca soferul sa-si dea seama . -------------------- |
|
|
Nov 6 2006, 06:32 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Consumul e perfect 0 daca nu scazi sub turatia de ralanti, dar ca metoda de econoisisre e o timpenie, randamentul motoarelor in regimuri tranzitoriii find foarte prost...
In plus pt aceeasi viteza medie trebuie sa livrezi aceeasi cantitate de e energie dar viteza ta maxima va fi peste deci frecarea cu aerul va fi mai mare. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 11:56 AM |