IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

soferi ciudati

This topic is about soferi ciudati, the author, Sebastian27003, wrote about: Eu cred ca avea omul un tic la mina dreapta /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> ... To read more just scroll down

5 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> soferi ciudati
Sebastian27003
post Jun 6 2004, 12:41 AM
Post #21


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 3-June 04
Member No.: 26.996



Eu cred ca avea omul un tic la mina dreapta laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristianc
post Jun 6 2004, 01:57 AM
Post #22


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 283
Joined: 3-May 04
From: Romania
Member No.: 24.584



liviu8. punct mort+140km/h+frana+cere totusi indemanare soferului

happy_Maker e mai bine cu masina ambreiata daca se presupune ca voi umbla si la cutia de viteza

IOn26498 corecta ideea ta cu scosul din viteza si diferentele de rotatii in cutie

Alex26444 ma gandesc la frana in caz de urgenta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Jun 9 2004, 09:09 PM
Post #23


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



apropo de sectiune,
va propun un mic experiment:
puneti pe masina cu care mergeti semnele de incepator(traditionala lamaie) sa vedeti cum reactioneaza partenerii la trafic
Eu am circulat o vreme cu aceste lamaii puse, deoarece soata mea e incepatoare si imi era lene sa le scot de fiecare data. Daca in mod normal nu am nici o problema, cand cei din spate vedeau lamaie parca innebuneau. Vreo cativa mi-au taiat fata ceva de speriat. Ma gandesc, daca era cineva incepator la volan, ce sanse avea sa ii fereasca?
:shock:
Cred ca spune destul de mult despre civilizatia soferasului mioritic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
griffonu
post Jun 10 2004, 06:42 AM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 23-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.826



QUOTE(Alex26444)
@gabi4: nu cred ca ti-ai dori sa te ciocnesti cu 70 pe ora frontal cu alta masina care are si ea 70 pe ora..... :blackeye: Chiar si cu airbag ar fi cam naspa, dar fara airbag nu cred ca ti-ar fi totuna! :!:


Daca te ciocnesti la 70kmh cu o masina care vine din sens opus cu aceeasi viteza (70kmh) sau cu un zid, e fix acelasi lucru. Vorbim aici de o masina cu aceeasi masa ca si masina ta.

-Newton
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristianc
post Jun 12 2004, 08:56 PM
Post #25


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 283
Joined: 3-May 04
From: Romania
Member No.: 24.584



QUOTE(gica26774)
.. sa vedeti cum reactioneaza partenerii la trafic...

E valabil si cand soferii observa masini conduse de femei!

In caz de incident in fata politistului soferii asa-zis profesionisti vor avea prezumtie de nevinovatie versus incepatori si femei!
"El s-a bagat, el nu a fost atent, el nu s-a asigurat s.a.m.d."
Succese!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jun 23 2004, 09:40 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Am dat si io de un sofer dasta....nebun.Ma intorceam de la mare..si inainte sa intru in buc...am prins o bucata de drum unde era putin ma aglomerat si am dat tot de un mos...cam pe la 50-60 de ani..zic eu..cu o scule de Jeep care facea ce facea...accelera..si punea frana...da asa scurt..adica..nu ca sa opreasca sau altceva.Ce era mai nasol ca frana si cand te bagai sa il depasesti sau cand intra el in depasire...depasea masina..se baga pe banda lui..si punea frana.Criminal omu.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Jan 15 2006, 11:14 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Draga griffonu daca formula F= M x V unde F=forta, M=masa, V=viteza , a ramas neschimbata pana in prezent ( personal cred ca legile fizicii nu le da Parlamentul asa ca nu s-au schimbat recent si nici nu se vor schimba) gresesti profund, nicodata impactul intre doua corpuri de masa egala si cu viteze egala nu este echivalent asupra oricaruia dintre ele cu impactul dintre acestea si un corp fix (zidul).
Asta nu insemana ca eu merg cu 70 la ora. Dar asta-i alta poveste. In cazul masinilor teoria ta este gresita.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul46623
post Jan 16 2006, 12:07 AM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 11-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.616



Erm... F=m*a, din cate stiu eu. a=lim(T->0) din (v-v0)/T, iarasi, din putina fizica pe care o stiu.


--------------------
Conducator de Pejos momentan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei38283
post Jan 16 2006, 12:12 PM
Post #29


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 247
Joined: 10-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.276



Daca doua masini care au viteza de 70km/h se ciocnesc e ca si cum un din ele ar intra cu 140km/h intr-un zid.


--------------------
Mercedes Citaro si Daf(783) :lol: Renault Megane II 1.6 16v 115CP (cand il lasa tata pe acasa)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sergiutruta
post Jan 16 2006, 02:28 PM
Post #30


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 253
Joined: 19-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.618



QUOTE(Gociu75)
...
puneti pe masina cu care mergeti semnele de incepator(traditionala lamaie) sa vedeti cum reactioneaza partenerii la trafic
Eu am circulat o vreme cu aceste lamaii puse, deoarece soata mea e incepatoare si imi era lene sa le scot de fiecare data. Daca in mod normal nu am nici o problema, cand cei din spate vedeau lamaie parca innebuneau. Vreo cativa mi-au taiat fata ceva de speriat. Ma gandesc, daca era cineva incepator la volan, ce sanse avea sa ii fereasca?
:shock:
Cred ca spune destul de mult despre civilizatia soferasului mioritic

Prezent! Incepator, conduc in Bucuresti cu lamaile puse de prin mai, si inca n-am avut probleme. Inca ma simt chiar in siguranta cu lamaile puse, dar nici nu fac prostii in trafic si ma asigur de mai multe ori inainte sa fac o manevra. Si ciudat, nu prea mi se taie calea, nu-mi iau claxoane la semafoare, nici in circulatie :angel: Or fi oamenii mai civilizati in zona in care conduc eu? Posibil. Oricum, mie mi se pare ca daca ceilalti participanti la trafic vad semnele de incepator, sunt mai atenti la mine. Si daca incearca sa-mi taie calea, de obicei nu-i las. Ii las doar pe cei care semnalizeaza si se comporta ok. Si ii mai las si pe nebuni bicycle.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius43590
post Jan 16 2006, 02:36 PM
Post #31


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 279
Joined: 30-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.583



nu e chiar asa cu ciocnitul.
1. sa zicem ca sunt 2 masini identice si se ciocnesc "perfect frontal". Atunci fiecare masina va trebui sa disipe energia m*v^2/2.
2. daca masinile se ciocnesc "real", adica numai jumate (partea soferului sau locul mortului) din masina participa la coliziune, energia de disipat e mai mica, pt ca o parte din energie ramane cinetica (masinile se vor invarti, samd.). totusi, deformarea cred ca ar trebui sa fie mai mare in locul coliziunii fata de cazul 1.
3. daca masinile au mase diferite, e destul de evident ca e mai bine sa te afli in aia mai grea. aici intervine si conservarea impulsului nu numai a energiei.


astea fiind spuse, trebuie sa nu ignoram faptul ca stelutele de siguranta, inseamna zone deformabile ce absorb parte din aceasta energie. Orice formule am gasi pe net sau in alta literatura de specialitate, nu se vor potrivi de la o masina la alta.

CONCLUZIE: Conduceti prudent si fara evenimente!!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorin90807
post Oct 28 2006, 07:34 AM
Post #32


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 26-October 06
From: Orsova (Mehedinti)
Member No.: 90.800



QUOTE(gabi4)
... accelera vreo 10 secunde pana la 130 km/h apoi o lasa sa mearga in punct mort pana la 100km/h. si iar accelera si iar o lasa in punct mort. si asta tot drumul. 100km!!!

pe mine cel putin m-a bulversat.
daca ati mai intalnit asa soferi spuneti-mi si mie.
sau poate exista si printre voi.

eu nu imi dau seama ce rost are sa o scoti din viteza din 10 in 10 secunde.

Postul e din 2004, dar cum am ajuns eu la el, poate vor ajunge si altii.
Mosulica al tau stia ce face, stia fizica:
P=M x V
Adica impulsul e egal cu masa ori viteza. Nu-ti face griji, cutia de viteze, motorul sau altceva nu patesc nimic. Am condus in stiul asta 9 ani Dacie 1310, motor 1400, 5 trepte (viteze 60-90 km la ora) si nu am avut nici un eveniment si am ajuns la un consum de 5,7% intre orase. Eu mergeam mai mult, cam 2-4 minute pe liber, dupa care iar acceleram pana la 90.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut85037
post Nov 4 2006, 10:35 PM
Post #33


novice
**

Group: Membri
Posts: 35
Joined: 19-August 06
From: Constanta
Member No.: 85.030



Prin '90 am facut autostopul sa ajung in Baia Mare. Distanta, vreo 60 km. Trage langa noi(eram 4 colegi) o duduie cu un "cotet", ne intreaba unde mergem, negociem, urcam si plecam la drum. Urca dealul dupa care oprea motorul si mergea pe liber pana cand mai-mai sa ne oprim....si tot asa de la capat. Cred ca jumatate din drum sau poate chiar mai mult, l-a facut cu motorul oprit. Aia de economie ! Aia da inconstienta in fata eventualelor pericole ! Nu va mai descriu ce drum, curbe etc,etc.


--------------------
__________________________________________-

O 2; 1,9 TDI 105, SomnOLENZA 1,4 MPI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
griffonu
post Nov 5 2006, 01:54 AM
Post #34


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 23-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.826



QUOTE(Alex26444)
@gabi4: nu cred ca ti-ai dori sa te ciocnesti cu 70 pe ora frontal cu alta masina care are si ea 70 pe ora..... :blackeye: Chiar si cu airbag ar fi cam naspa, dar fara airbag nu cred ca ti-ar fi totuna!


In situatia asta e ca si cum te-ai ciocni cu un zid, la 70 kmh. Asta presupunand ca masina care vine din sens opus e la fel cu a ata, ca gabarit.

Legat de consum, la motoarele moderne, in momentul in care ai ridicat piciorul de pe acceleratie si masina merge din inertie, din ce stiu eu injectoarele nu mai trimit combustibil in cilindri, chiar daca turatia motorului e ridicata. Practic rotile invart motorul si nu invers. Nu are nici un sens sa fii la punctul mort. Nu castigi nimic la consum si pe deasupra pierzi la siguranta.

-Octane
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Theo_
post Nov 5 2006, 02:24 PM
Post #35


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 362
Joined: 24-July 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 83.114



cei de la brainiac au facut un test...cu o anumita cantitate de benzina sa faca niste tururi de pista...

mersul cu viteza de 50km/h park le-a facut vreo 17-18 tururi

apoi au accelerat pana pe la 90km/h si au scos masina din viteza si tot asa - 13 tururi

deci nu faci economie biggrin.gif mai bine mergi incet tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Nov 5 2006, 02:24 PM
Post #36


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



QUOTE(griffonu)
Legat de consum, la motoarele moderne, in momentul in care ai ridicat piciorul de pe acceleratie si masina merge din inertie, din ce stiu eu injectoarele nu mai trimit combustibil in cilindri, chiar daca turatia motorului e ridicata. Practic rotile invart motorul si nu invers. Nu are nici un sens sa fii la punctul mort. Nu castigi nimic la consum si pe deasupra pierzi la siguranta.

Asteptam inca o parere avizata despre ce este scris mai sus. Interesant!


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
booneK9
post Nov 6 2006, 12:14 PM
Post #37


Boier
******

Group: Membri
Posts: 580
Joined: 12-January 06
From: Buc
Member No.: 65.131



Pai ... s-a vorbit ceva pe tema asta. O discutie aprinsa cu MR sta marturie. Declar in fata colectivului ca desi am vazut de cateva ori computer de bord pe care scrie "0" ... mi-e foarte greu sa cred.
MR e un sustinator foarte aprig al acestei teorii.


--------------------
Astra Caravan 1.8i 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cornel001
post Nov 6 2006, 01:37 PM
Post #38


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 15-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.297



Daca vrei iti dau link catre 1-2 forumuri (unu parca era tot asta) unde s-a discutat la greu despre asta.


--------------------
service ford suckz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 6 2006, 02:10 PM
Post #39


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



in frana de motor, la motoarele pe injectie, consumul este 0 .

tinand cont de faptul ca injectoarele se deschid de cateva ori pe secunda reluarea alimentarii cu combustibil a motorului se face fara ca soferul sa-si dea seama .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 6 2006, 06:32 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Consumul e perfect 0 daca nu scazi sub turatia de ralanti, dar ca metoda de econoisisre e o timpenie, randamentul motoarelor in regimuri tranzitoriii find foarte prost...
In plus pt aceeasi viteza medie trebuie sa livrezi aceeasi cantitate de e
energie dar viteza ta maxima va fi peste deci frecarea cu aerul va fi mai mare.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 11:56 AM