Aveo Platinum Automatic |
This topic is about Aveo Platinum Automatic, the author, Adrian101433, wrote about: Zgomotul din cutie nu e chiar zgomot... E mai mult un fasait asemanator cu cel al curelelor de transmisie (sau ca sunetul unui receptor radio neacorda ... To read more just scroll down
Aveo Platinum Automatic |
Apr 5 2007, 11:47 PM
Post
#41
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 11-March 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 101.426 |
In rest nu are nici un simptom suspect. Dupa ce am postat ultima data si am zis ca dupa mers la drum intins masina se comporta mai bine decat dupa fataiala prin oras, in acea dupa-amiaza am mai facut un drum de vreo 60Km in afara cu viteza intre 100 si 140Km/h. Cand am ajuns acasa cu masina, parca mergea altfel... Asa ca revin a ceea ce am spus atunci si confirm... Dupa un mers in afara merge mai bine... In rest astept cu interes poze cu masinutza ta (interior, exterior, compartiment motor, etc.) si iti doresc sarbatori fericite! Cand ai drum prin Ploiesti poate le facem cunostinta si schimbam impresii live... La un pahar, evident de ceva fara alcool :cheers: -------------------- Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
|
|
|
Apr 6 2007, 09:12 AM
Post
#42
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
SARBATORI FERICITE!
Vorbim dupa Paste. Sa ne auzim cu bine! |
|
|
Apr 16 2007, 12:01 PM
Post
#43
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
Cum se pune o poza?
|
|
|
Apr 21 2007, 12:36 AM
Post
#44
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 11-March 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 101.426 |
Am facut un drum doar de "amorul artei" Ploiesti-Fetesti si retur pe DN1+A2. Viteza medie ~120, maxim 160. Am observat cu aceasta ocazie si cum e etajata cutia... La 120 am fix 3000rpm, la 140Km/h 3500rpm si la 160 am 4000rpm. Mai mult nu am dus-o ca nu vreau sa depasesc 4000rpm in primii 2000Km. Consumul la acest drum mi-a iesit de 7.2% (am facut plinul inainte de plecare si la intoarcere). Ma declar multumit de consum considerand viteza, vantul puternic de pe autostrada, cutia automata si motorul "nelasat". Masina trage bine si la 160, dar e FOARTE sensibila la vant lateral si la cea mai mica atingere a directiei. Practic la viteza mai mare de 120 m-am simtit fortat sa tin volanul strans cu ambele maini. Ce-i drept si vantul pe Baragan era destul de puternic si masina era neincarcata (doar 2 oameni subtirei la bord si rezervorul plin de benzina). Iulian, foloseste butonul "Browse" din pagina de reply. Vezi sa nu depasesti dimensiunea de 100KB. Din pacate forumul nu permite atasarea mai multor imagini in acelasi mesaj, dar poti posta succesiv. -------------------- Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
|
|
|
Apr 22 2007, 02:45 PM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
|
|
|
May 5 2007, 10:57 PM
Post
#46
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 11-March 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 101.426 |
Imi place mult modelul de Kalos cu semnalizatoare sabii Jedi. Nu degeaba e "designed by Pininfarina". :wave:
Vad ca si tu ai functie de Hold la cutie. Am testat-o putin saptamana trecuta intr-un drum la munte si functioneaza dupa asteptari. Te lasa sa atingi orice turatie intr-o treapta si nu mai schimba automat. Bine, nu am depasit 5000rpm oricum. Dar a fost mai mult din curiozitate pentru ca in D4 masina urca foarte bine si lejer pantele de pe Valea Prahovei (si cu 5 persoane la bord). Daca o treceam in 2 ajungeam la turatii prea mari si nu avea rost sa o fortez. Am vazut necesitatea folosirii pozitiei "2" doar la vale cand se simte mult mai zdravana frana de motor si iti protejezi astfel franele (care mie mi se cam incalzisera la un moment dat). In plus vad ca ai exact modelul de dispunere a treptelor asa cum mi-l doream eu (in scarita). Dar asta e, m-am obisnuit si cu cel liniar al meu. Dar nici tu nu ai schimbatorul imbracat in piele... Deh, am si o eu o dambla... :bounce: -------------------- Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
|
|
|
May 6 2007, 08:46 AM
Post
#47
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
O precizare: Kalos-ul este desenat de Giugiaro. Lacetti este marca Pininfarina. De fapt, mai mult ca o parere personala, sa stii ca se cunoaste mana celor doi designeri (case de design). Si ma refer mai ales la interior, care mi se pare mai bine partajat (mai spatios, nu neaparat mai frumos - vezi Aveo). Sau poate m-am obisnuit eu. Oricum cu bordul lat al lui aveo nu am sa ma obisnuiesc vreodata.
Cutia cred ca este aceeasi numai ca s-a schimbat ca si design. Este foarte bine partajata. Nu degeaba AISIN este No. 1. Consum bun si forta motorului. |
|
|
May 6 2007, 01:37 PM
Post
#48
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 11-March 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 101.426 |
QUOTE(Iulian74637) O precizare: Kalos-ul este desenat de Giugiaro. Lacetti este marca Pininfarina.
Sorry, am incurcat borcanele... -------------------- Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
|
|
|
May 7 2007, 09:47 AM
Post
#49
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-March 07 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 101.178 |
Cum am spus am luat masina sambata. Am exact 137 Km la bord. So far so good. Singura problema e ca nu prea imi vine sa cobor din masina
Am si eu o alta problema: Nu prea im place alarma cu care vine masina. Adica este prea simplut in sensul ca se activeaza numai la deschiderea usilor (+ capota si portbagaj). Iar eu in ultima vreme nu prea gasesc loc de parcare unde sa si vad masina. Din cauza asta m-am gandit la una cu pager. Am intrebat de la service daca se poate monta alta. Da se poate cu numai 900 RON Da? Si ce face pentru pretul acesta? Face si paine prajita si te scoala de dimineta? A, nu are in plus ceva senzor de soc. Pager are? Nu, nu are. Dar e singura alarma agreata de service asa ca se poate umfla pretul cat doresti :bash: Stiti voi ceva ce eu nu? A montat cineva alarma pe un Chevi nou astfel incat sa nu piarda garantia? |
|
|
May 8 2007, 01:05 PM
Post
#50
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 11-March 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 101.426 |
Sa te plimbe sanatos, cat mai multi km!
Lasa mai bine alarma originala a masinii... Parerea mea. Pe langa faptul ca alarma lor e foarte scumpa si daca iti pui alta pierzi garantia, oricat de meseriasi ar fi oamenii care ti-o monteaza, sa te apuci la o masina noua sa umbli la instalatia electrica nu e chiar cel mai indicat lucru. Mai ales ca e destul de complicata. In plus si asa masina asta are prostul renume de a aduna cat mai multi greieri din cauza plasticelor ieftine, daca mai desfaci si bordul o sa ai mai tarziu un concert pe cinste de scartaieli in masina. In plus nu sunt adeptul improvizatiilor sau modificarilor de nici un fel. In rest ce parere ai de cutia automata? Ai aceeasi varianta ca a mea (vezi pozele de pe prima pagina a topicului) sau au schimbat iar designul schimbatorului? Pune si tu poze sa admiram si noi noua achizitie... -------------------- Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
|
|
|
May 8 2007, 04:08 PM
Post
#51
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-March 07 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 101.178 |
Mersi de urari.
Cu alarma nu am nimic numai ca de obicei nu gasesc loc de parcare in apropriere ca sa si vad masina. De mine poate sa urle alarma toata noaptea ca nu-l aud. Cat despre greierasi am auzit deja de doua ori ceva zgomote izolate la usile din fata, un fel de tacanit, dar cred ca se aseaza tabla sau ceva de genul asta. Scimbatorul e acelasi. Imi place la nebunie insa mai "pedalez" din cand in cand. Altfel are el avantajele sale bine meritate si se comporta bine atat in oras cat si pe drum intins. Azi am vorbit cu dealerul si se pare ca o sa aduca un Aveo automat pentru showroom dupa ce au vazut pe a mea Ciudat ca dupa un an de la aparitie si-au dat seama ca au de vanzare cutie automata... Despre poze ce sa zic. De doua zile ploua iar praful de pe sosele s-a depus pe masina astfel incat arata jalnic Poate ca la sfarsit de saptamana fac un drum de dragul condusului si fac si niste poze. |
|
|
May 9 2007, 06:13 PM
Post
#52
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
Este posibil sa ai dreptate cu "greierasii". Si la mine s-a intamplat, caz des semnalat de catre posesorii de Kalos/Aveo, dar dupa un timp au disparut. Se mai intampla sa auzi si din bord, in dreptul airbag-ului pasagerului dreapta, dar si asta dispare. Asa ca nu va speriati!
|
|
|
May 10 2007, 03:36 PM
Post
#53
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-March 07 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 101.178 |
Nu m-am speriat
|
|
|
May 10 2007, 07:59 PM
Post
#54
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
Stiti de ce trebuie sa va speriati: drumurile proaste din Romania. Si anume daca nu aveti jenti din aliaj o sa patiti ca mine cu toate patru ovalizate. Credeti-ma ca nu stiu cum am reusit. Chiar sunt foarte atent. Sa fie oare calitatea proasta a materialelor?
Cred ca o contributie majora o au si suspensiile rigide, care astfel nu absorb de loc din soc. Asadar, un sfat pentru viitori posesori de Aveo: luati-va jenti din aluminiu! |
|
|
May 10 2007, 08:08 PM
Post
#55
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 11-March 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 101.426 |
QUOTE(Andras101185) Scimbatorul e acelasi. Imi place la nebunie insa mai "pedalez" din cand in cand. Altfel are el avantajele sale bine meritate si se comporta bine atat in oras cat si pe drum intins.
O sa te obisnuiesti repede si nu o sa vrei sa mai conduci masina cu cutie manuala ever... :wave: In plus consumul nu creste asa mult cum ma asteptam. Eu pe serpentinele abrupte de pe Valea Prahovei si Rucar-Bran, cu masina destul de incarcata si mers relativ forjat (3000-4000 rpm si uneori mai mult) am scos consum de 7.7%. Sunt multumit. Si nici nu am motorul lasat inca (are doar 1600Km). In plus trage foarte bine chiar si in D4. Ma refer la demaraj si la urcatul pantelor. Frana de motor este putin cam slaba in D4, dar poti sa folosesti pentru asta pozitia 2 si o sa vezi o mare diferenta. Ca sa nu mai zic de 1... QUOTE Despre poze ce sa zic. De doua zile ploua iar praful de pe sosele s-a depus pe masina astfel incat arata jalnic Poate ca la sfarsit de saptamana fac un drum de dragul condusului si fac si niste poze.
Spal-o cat mai des cu jet de apa si evita pe cat poti frecarea cu carpa/bureti/perii. E bine daca ai deja o spalatorie auto in care ai incredere. Vopseaua e destul de firava si se zgarie usor. Daca lasi sa se depuna mult praf pe ea cresc sansele sa o zgarii cand o speli. Asteptam in continuare poze... Btw, ai la interior, pe fata portierelor, finisaj de imitatie aluminiu in prelungirea clantelor (similar cu cel de pe bord)? Ca in poza de mai jos, in partea stanga a clantei. -------------------- Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
|
|
|
May 11 2007, 07:54 AM
Post
#56
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-March 07 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 101.178 |
QUOTE(Iulian74637) Stiti de ce trebuie sa va speriati: drumurile proaste din Romania. Si anume daca nu aveti jenti din aliaj o sa patiti ca mine cu toate patru ovalizate. Credeti-ma ca nu stiu cum am reusit. Chiar sunt foarte atent. Sa fie oare calitatea proasta a materialelor?
Cred ca o contributie majora o au si suspensiile rigide, care astfel nu absorb de loc din soc. Asadar, un sfat pentru viitori posesori de Aveo: luati-va jenti din aluminiu! La mine fiind vorba de Platinium nu s-a pus problema jentilor de aliaj De altfel cu Dacia umblam in fiecare saptamana la vulcanizare din cauza ovalitatii desi incerc totdeauna sa nu intru in gropi sa nu urc pe borduri mai inalte de 10 cm etc. |
|
|
May 11 2007, 08:56 AM
Post
#57
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-March 07 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 101.178 |
QUOTE(Adrian101433) QUOTE(Andras101185) Scimbatorul e acelasi. Imi place la nebunie insa mai "pedalez" din cand in cand. Altfel are el avantajele sale bine meritate si se comporta bine atat in oras cat si pe drum intins.
O sa te obisnuiesti repede si nu o sa vrei sa mai conduci masina cu cutie manuala ever... :wave: In plus consumul nu creste asa mult cum ma asteptam. Eu pe serpentinele abrupte de pe Valea Prahovei si Rucar-Bran, cu masina destul de incarcata si mers relativ forjat (3000-4000 rpm si uneori mai mult) am scos consum de 7.7%. Sunt multumit. Si nici nu am motorul lasat inca (are doar 1600Km). In plus trage foarte bine chiar si in D4. Ma refer la demaraj si la urcatul pantelor. Frana de motor este putin cam slaba in D4, dar poti sa folosesti pentru asta pozitia 2 si o sa vezi o mare diferenta. Ca sa nu mai zic de 1... QUOTE Despre poze ce sa zic. De doua zile ploua iar praful de pe sosele s-a depus pe masina astfel incat arata jalnic Poate ca la sfarsit de saptamana fac un drum de dragul condusului si fac si niste poze.
Spal-o cat mai des cu jet de apa si evita pe cat poti frecarea cu carpa/bureti/perii. E bine daca ai deja o spalatorie auto in care ai incredere. Vopseaua e destul de firava si se zgarie usor. Daca lasi sa se depuna mult praf pe ea cresc sansele sa o zgarii cand o speli. Asteptam in continuare poze... Btw, ai la interior, pe fata portierelor, finisaj de imitatie aluminiu in prelungirea clantelor (similar cu cel de pe bord)? Ca in poza de mai jos, in partea stanga a clantei. Deja m-am obisnuit :coolspeak: Consumul insa dupa 200 si ceva de Km este undeva la 10% daca acul indicatorului de deplaseaza linear (ceea ce nu cred, numai in cazul in care rezervorul are forma dreptunghiulara). Ornamentele din interior sunt la fel. Plastic vopsit in camp electric rezultand ceva asemanator cu aluminiul. Sper sa vin cu poze la sfarsit de saptamana. |
|
|
May 11 2007, 10:53 AM
Post
#58
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 11-March 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 101.426 |
Nu e liniar. Calculeaza-ti consumul prin metoda plin-plin, de preferat la aceeasi pompa, la primul declick al pompei (nu mai insista la pompa dupa prima declansare). Si eu am avut impresia prima oara ca imi consuma 12% luandu-ma dupa indicatorul de nivel. Pe urma am alimentat din nou full si am facut calculul la ce benzina a mai intrat si cati Km am parcurs si am avut o surpriza placuta...
-------------------- Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
|
|
|
May 11 2007, 11:06 AM
Post
#59
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 11-March 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 101.426 |
Am mutat discutia cu presurile aici, ca m-ai facut curios...
QUOTE Presurile erau in jur de 85 RON dar nu le-am vazut ca depozitul nu era deschis sambata.
QUOTE Presuri am luat de la METRO la pret aproape dubla fata de dealer dar macar imi place :angel:
Adica vrei sa spui ca ai dat in jur de 170 RON pe presuri din Metro? :wtf: Cand ii faci poze sa tragi un cadru si cu presurile sa vad si eu ce stiu sa faca presurile alea... -------------------- Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
|
|
|
May 11 2007, 01:27 PM
Post
#60
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 8-March 07 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 101.178 |
Presurile la METRO au costat 118 RON + TVA =~ 140 RON. Nu-i mare lucru: presuri de cauciuc cu insertie textila cu niste dungi rosii care se asorteza cu culoarea masinii. De facut nu stiu sa faca mai nimic in afara faptului ca se murdaresc |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 04:00 PM |