IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Adrian101433 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Adrian101433
sofer
Age Unknown
Gender Not Set
Ploiesti (Prahova)
Birthday Unknown
Interests
Macrofotografie
Statistics
Joined: 11-March 07
Profile Views: 291*
Last Seen: 7th September 2007 - 08:44 PM
Local Time: Apr 19 2024, 03:11 PM
83 posts (0.01 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo adiderscanu
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Adrian101433

Membri

***


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
14 May 2007
Pentru ca ultimele zile au fost mai calduroase, am inceput sa folosesc climatizarea la modul serios si nu doar 5 minute pe saptamana pentru "plimbarea" compresorului ca pana acum. Insa am remarcat urmatorul aspect: dupa ce functioneaza vreo 5-6 minute, in habitaclu zgomotul motorului e altul, mai ales la turatii de peste 2000 rpm. E ca si cum as avea cu totul alt motor. Suna mai gros si mai fortat, ca un vajait. La ralanti suna la fel, sau nu am sesizat eu nici o diferenta. Acum nu stiu daca intradevar zgomotul provine de la motor sau de la compresorul AC pentru ca de afara nu se percepe nici o diferenta intre cu si fara AC. As fi zis ca e normal intrucatva pentru ca acel compresor se roteste cu o turatie proportionala cu turatia motorului, dar de ce nu face asa de prima data cand pornesc AC-ul ci doar dupa un timp (ca si cand s-ar incalzi). In primele cateva minute totul e normal, ACul baga aer rece dar nu se simte nici o modificare in sunetul motorului, indiferent de turatie. Dupa un timp insa (timp care am observat ca depinde de cat de cald e afara) se produce ce am spus mai sus. Mentionez ca ieri dupa-amiaza cand erau 27 gr. la umbra, am testat din nou chestia si s-a repetat intocmai. Climatizarea functioneaza in rest OK, am masurat temperatura la gurile de ventilatie cu un termometru de laborator si aveam 6,7 gr.C dupa 5 minute cu ventilatorul pe maxim si climatizarea pe temperatura minima. In acest timp, am turat motorul de cateva ori si "torcea" normal (ca atunci cand AC e oprit). Ulterior a inceput sa sune mai "dogit" cand il turam. Daca opresc AC-ul, sunetul revine la normal. Totusi, acest aspect nu-i afecteaza (inca) functionalitatea, dar ma tem ca pe viitor sa nu apara vreo problema la compresor sau mai stiu eu ce. Am lasat masina in pace cateva ore si mai pe seara am plecat cu ea. Am pornit AC si evident nu mai facea asa. N-am apucat sa-l las mai mult de cateva minute ca am ajuns la destinatie. Pare insa ca face dupa ce se incalzeste compresorul AC, dar ma intreb daca e normal sau nu.
Deci intreb, e normal sa sune motorul altfel cu AC pornit dupa o vreme sau ceva e pe duca la masina mea?

P.S. Inca o chestie... Cand incepe sa "vajaie" altfel motorul, parca si puterea mancata de AC e mai mare, adica se simte la demaraje mai lesinata decat la inceput cand AC-ul functioneaza fara sa modifice zgomotul motorului. Sau poate doar mi se pare mie...
21 Mar 2007
Stie cineva cum se poate demonta perna banchetei spate la un Aveo 4 usi? Ma intereseaza doar perna, nu si spatarul. Mi-am luat niste huse si nu le pot pune ca lumea daca nu leg cordelusele acelea pe sub bancheta. M-am invartit in jurul ei o multime si nu am gasit nici un buton, nici un surub, nimic...
Va multumesc...
12 Mar 2007
Desi va urmaresc forumul din umbra de ceva vreme, inca dinainte sa fiu posesor de Chevrolet, m-am decis sa ma inregistrez si sa ies din anonimat...

In urma cu doua saptamani am luat si eu masina, un Aveo Platinum cu transmisie automata cu care nu am apucat sa fac decat vreo 400Km pana acum.
Am deschis acest topic pentru a impartasi pareri cu ceilalti posesori de Aveo/Kalos cu A/T si nu numai.

Incep prin a posta un review personal al masinii.
In principiu sunt incantat de masina si voi puncta si eu, asemeni altora, partile bune si rele pe care le gasesc la noua mea achizitie...

Incep cu cele bune:
1. Cutia automata este (cel putin la prima impresie) foarte comoda, silentioasa si eficienta. Nemaiconducand pana acum nici o masina cu transmisie automata (am condus vreo 9 ani numai cutii manuale), am fost oarecum sceptic in privinta deciziei de a achizitiona o masina cu A/T, mai ales dupa ce am auzit la unii ca are demaraj prost, consum mare, placere de a conduce redusa... Dar nu e asa. Demarajul e peste asteptari (este chiar mai bine etajata decat cutia manuala de pe Aveo). Consumul inca nu i l-am facut, dar estimativ am condus cam 300Km cu jumatate de rezervor (ce-i drept neforjata si mai mult in afara localitatii). Iar la placerea condusului pot spune ca numai cineva care nu a condus o astfel de masina poate spune ca nu are placerea condusului. Eu cel putin am fost incantat mai ales in oras unde e o placere. Prima impresie si la mine a fost ca nu trage (datorita faptului ca schimba foarte lin vitezele) si aveam tot timpul tendinta sa schimb vitezele si sa caut ambreiajul, dar dupa 100Km am devenit addicted to it...
2. Sistemul audio bun, dar nu excelent. Volumul maxim nu te scoate din masina, dar nici eu nu vreau sa dau discoteca in masina. Pentru mine e OK. Oricum nu ascult muzica in mers decat ocazional si la drum intins.
3. Climatizarea automata e comoda si pe deasupra are si un design fancy... Din motive meteo nu am putut testa eficacitatea sistemului de aer conditionat la racire.
4. Iluminarea plansei de bord (inclusiv a schimbatorului automat) e de nota 10+.
5. Scaune confortabile si interior placut.
6. Diverse gadget-uri care lasa o impresie placuta. Ex. antena radio integrata in dezaburitor luneta, suportul de pahare fata retractabil, suportul de ochelari, finisajul moale al bordului, sistemul de reglare al tetierelor, iluminarea dispozitivului de dezactivare al airbagurilor pasager etc.
7. Motor silentios
8. Spatiu interior suficient, cel putin pentru persoane de talia mea (1.70-1.80m/60-70Kg). De asemenea portbagaj mai mult decat generos.
9. Servodirectie buna, precisa si relativ usor de manevrat.
10. Frane bune si eficace. Totusi nu am avut ocazia sa incerc inca ABS-ul...
Si altele care momentan nu-mi trec prin minte, dar pe care le voi completa ulterior.

Parti negative:
1. Usile se inchid destul de aiurea. Comparativ cu masina din showroom, a mea necesita cel putin un efort dublu la "trantirea" usilor pentru a se inchide bine. Chestia asta ma scoate din minti.
2. Montare si reglare defectuoasa a elementelor caroseriei. De ex. spatiu inegal intre faruri si calandru/aripa. De ex. farul meu stanga are spatiu intre el si masca de aprox 6-7mm pe cand cel din dreapta are doar 3mm. Lucruri care la prima privire nu se observa, dar in timp deranjeaza si lasa un gust amar.
3. Zgomotul suspensiei destul de mare pe drum denivelat. In plus este destul de rigida. La asta insa contribuie si geometria anvelopelor 185x55/15. Inca un lucru rau la acest capitol: initial au fost umflate la 2.8 bar si pana acasa am simtit fiecare pietricica si crapatura din asfalt. Le-am redus presiunea la 2.1 cum scrie in carte, dar tot rigida e suspensia.
4. Cel putin la a mea, schimbatorul automat nu este imbracat in piele, desi in specificatiile de pe site si brosurile lor de prezentare scrie clar: volan si schimbator imbracate in piele. Doar volanul este in piele. De asemenea intreg ansamblul schimbatorului este diferit de cel afisat pe site/brosuri. Aceasta a fost prima dezamagire la primirea masinii. Personal as fi preferat modelul prezentat in reclame pentru ghidajul neliniar al schimbatorului. Al meu este liniar si daca nu esti atent poti foarte usor cand vrei sa scoti din D4 in N sa sari accidental direct in marsarier si sa ai niste probleme la care nici nu vreau sa ma gandesc. Voi atasa o poza cu schimbatorul meu si rog pe ceilalti posesori de Aveo automatic sa-mi confirme daca si al lor este la fel.
5. Finisajul sistemului de climatizare si al sistemului audio foarte firav. Am sters de praf si de urme de amprente cu o piele de caprioara suprafata de plastic lucios a sistemului de climatizare si deja se observa pe ea cateva zgarieturi. Inca un gust amar...
6. Nu se poate asculta muzica fara cheie in contact in pozitia ACC sau ON. Iar daca cheia este in aceste pozitii nu se poate lasa nici o usa deschisa ca piuie de te innebuneste.
7. Unele plastice din interior lasa o impresie de ieftin. Ex. geamul din fata instrumentelor de bord, imitatia de aluminiu de pe bord si usi, plasticul de sub volan si torpedou.
8. Efortul motorului insesizabil la pornirea A/C sau actionarea servodirectiei, in schimb, culmea, se simte la actionarea geamurilor electrice sau aprinderea farurilor. Situatie nemaintalnita de mine pana acum.
9. Lipsa scut motor. Imi place sa am masina curata, inclusiv motorul, dar acesta din pacate fara scut se murdareste dupa 500Km ca altele dupa 5000Km.
10. Stabilitatea cam lasa de dorit in curbe. Dupa ce am fost obisnuit cu Fiat Croma si VW Passat, m-am cam speriat cand am luat o curba in viteza in Aveo.
La fel, mai sunt cu siguranta lucruri care ma nemultumesc, dar pe care nu mi le amintesc. Pe parcurs insa le voi adauga.

Acum sper ca nu v-am plictisit si ati reusit sa cititi pana la capat tot postul meu. Astept in continuare comentarii pro/contra, adaugiri si pareri.
Va multumesc si va doresc cati mai multi Km placuti in masinile dvs.
:wave:
Last Visitors
NGZ


9 May 2011 - 20:50


23 Aug 2009 - 13:13


10 Oct 2008 - 14:06

Comments
Other users have left no comments for Adrian101433.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 09:11 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here