IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Aveo Platinum Automatic

This topic is about Aveo Platinum Automatic, the author, Iulian74637, wrote about: Relaxarea de care vorbesti la mine se intampla si cand stau pe loc, in viteze si cu piciorul pe frana. Nu cred ca sunt diferite. Cea de pe Aveo cred c ... To read more just scroll down

6 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aveo Platinum Automatic
chevy
post Mar 23 2007, 06:15 PM
Post #21


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Relaxarea de care vorbesti la mine se intampla si cand stau pe loc, in viteze si cu piciorul pe frana.
Nu cred ca sunt diferite. Cea de pe Aveo cred ca este mai noua ca si tehnologie.
Totusi din discutiile cu multi posesori de Aveo, am ajuns la concluzia intre Kalos si Aveo sunt ceva diferente. Eu am Kalos din prima generatie (2004), model care pana anul trecut s-a vandut si in America. Pe bateria ta scrie Made in Detroit, USA?

Am sa pun si eu poze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian101433
post Mar 24 2007, 04:43 PM
Post #22


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 11-March 07
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 101.426



Nu stiu ce natie e bateria mea, dar aproape sigur nu e facuta in USA. Marca e ceva cu D, parca Delkor...
Cu vremea asta n-am apucat sa fac poze la motor, dar sper sa se incalzeasca in curand si sa ies la o sedinta foto... wink.gif


--------------------
Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 25 2007, 08:06 AM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Bateria Delkor este coreana.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Mar 26 2007, 01:04 PM
Post #24


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Adrian te-am intrebat pentru ca am impresia ca cei de la Chevy au mai umblat la calitatea pieselor cand au scos Aveo.
Mi se pare mai ieftinuta decat Kalos-ul de la inceput.
Kalos-ul meu (din 2004) s-a vandut 3 ani in America (sau alte state, in afara de Europa) fara nicio modificare de design.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian101433
post Mar 26 2007, 01:56 PM
Post #25


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 11-March 07
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 101.426



Si eu am aceeasi impresie... De aceea te intrebasem daca schimbatorul tau automat e in piele sau nu...
Initial Kalosurile de aici erau identice cu cele vandute in US (la ei se numeau Aveo de pe atunci), acum Aveo de aici e mult diferit fata de ce e acolo... De ex. semnalizarile de pe faruri (nu sunt rotunde), stopurile (la ei sunt clare), mai multe elemente de crom pe caroserie, eleronul diferit, spoilere, tapiterie de piele bej, trapa electrica, cruise control, cd-changer cu mp3, lumini de zi etc. Unele sunt optionale, dar figureaza in oferta. Dar au si cateva chestii lipsa. De ex. la ei nu e disponibila nici macar optional climatizarea automata si nici volanul in piele... Iar CD-playerul, chiar daca e tot cu mp3 e diferit si mi se pare mai nasol al lor.
Una peste alta, am vazut pe net cateva poze cu compartimentul motor de la Aveo 2007 din US. Si e exact aceeasi cutie de viteze, aceeasi baterie, sunt multe elemente sunt identice. Doar motorul e de 1.6 in loc de 1.4.


--------------------
Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Theo_
post Mar 26 2007, 09:13 PM
Post #26


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 362
Joined: 24-July 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 83.114



mi se pare normal sa ofere optiunile astea in SUA. daca ar baga piele, trapa, crom mai mult etc pe Aveo la noi si ar ajunge la 16 000 de euro ti l-ai mai lua?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian101433
post Mar 26 2007, 11:50 PM
Post #27


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 11-March 07
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 101.426



QUOTE(Theodor83121)
mi se pare normal sa ofere optiunile astea in SUA. daca ar baga piele, trapa, crom mai mult etc pe Aveo la noi si ar ajunge la 16 000 de euro ti l-ai mai lua?


Sincer, pentru trapa si tapiseria aceea de piele bej, as fi fost dispus sa mai dau 1000 euro in plus. Chiar am intrebat daca e disponibila trapa pe acest model si mi s-a spus ca nu... blink.gif
Am preferat sa-mi iau masina full options, chiar daca stiam ca la banii astia gaseam o masina mai bine evaluata de piata (gen megane 2, cordoba, astra classic, corsa, octavia tour etc.), dar cu dotari minuscule in comparatie cu a mea... Ca sa nu mai zic de cutia automata... In plus dintre toate, Aveo imi place cel mai mult ca look interior si exterior.

Atasez cateva linkuri cu poze de la modelul american:
Interior
Exterior fata
Exterior spate
Compartiment motor
Personal imi plac mai mult la cel din US urmatoarele:
- semnalizarile din faruri
- stopurile clare si bara de crom care se prelungeste intre ele
- interiorul cu tapiterie de piele bej si insertii imitatie de mahon
- pilotul automat
- trapa
- reglaj lombar la scaunul soferului
Si mi se par mai aiurea:
- lipsa volanului imbracat in piele
- lipsa comenzilor audio pe volan
- cd-playerul
- eleronul


--------------------
Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Mar 27 2007, 04:08 PM
Post #28


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Misto pozele Adrian. Vreau sa-ti spun ca la interior arata senzational. Se vede clar calitatea materialellor mult mai buna. Deja cred ca nu mai este vorba despre o masina "low-cost".
In privinta compartimentului motor, al meu de pe Kalos este identic. Motorul din poza este cel de 1.4 16V si nu de 1.6 16V. Are deasemenea cutie automata, iar bateria este cea despre care iti vorbeam: alba cu negru si autocolant cu galben.
Personal imiplace foarte mult cum arata, mai ales interiorul.
Comenziile audio sunt pe volan, asa cum reiese din fotografie.
Sa inteleg ca sunt norocosul posesor al unui Kalos pentru piata americana?
Nu ma dau mare, dar sa stii ca sunt foarte multumit de masina. Gandeste-te ca am 71.000 de km si uzura placutelor si a discurilor este la jumatate? Nici mecanicilor din service nu le vine sa creada.
Insa, cred ca starea foarte proasta a drumurilor noastre incepe sa-si spuna cuvantul: am un mic joc in caseta de directie (stabilit luni cand am fost in service).

Am uitat sa te intreb: iti place senzatia cu pedala de acceleratie? Ai observat ca in momentul cand apesi mai mult pedala, cutia trece automat intr-o treapta de viteza inferioara si astfel beneficiezi de mai multa putere. Suna extraordinar motorul, iar senzatia este faina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian101433
post Mar 27 2007, 05:47 PM
Post #29


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 11-March 07
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 101.426



QUOTE(Iulian74637)
Deja cred ca nu mai este vorba despre o masina "low-cost".

Varianta full ajunge la $16000... blink.gif

QUOTE(Iulian74637)
In privinta compartimentului motor, al meu de pe Kalos este identic. Motorul din poza este cel de 1.4 16V si nu de 1.6 16V. Are deasemenea cutie automata, iar bateria este cea despre care iti vorbeam: alba cu negru si autocolant cu galben.

"Pare" identic, dar nu e... Si al meu e la fel, dar doar pare. Motorul e de 1.6 nu 1.4, dar arata la fel in partea frontala. In US nu mai e disponibil deloc 1.4 pe Aveo. Cutia si la mine e la fel (inclusiv schimbatorul). Bateria e diferita insa.

QUOTE(Iulian74637)
Comenziile audio sunt pe volan, asa cum reiese din fotografie.

Nope, alea sunt comenzile pentru cruise control. Daca te uiti cu atentie se observa simbolurile de pe ele. Comenzile audio ar trebui sa fie in partea stanga.

QUOTE(Iulian74637)
Am uitat sa te intreb: iti place senzatia cu pedala de acceleratie? Ai observat ca in momentul cand apesi mai mult pedala, cutia trece automat intr-o treapta de viteza inferioara si astfel beneficiezi de mai multa putere. Suna extraordinar motorul, iar senzatia este faina.

Sincer nu prea am avut ocazia sa-i dau talpa si sa retrogradeze. N-am mers prea mult cu ea de cand o am (1 luna), mai mult din lipsa de timp. Si oricum sunt in rodaj si nu vreau sa depasesc 3500 rpm. In schimb imi place "adaptabilitatea" cutiei la stilul de mers. Daca mergi lejer schimba jos si asa se comporta cativa Km. Daca mergi mai sportiv schimba la 3500 (atata am apucat sa vad pana acum) si pe urma chiar daca o lasi mai usor, o perioada scurta schimba tot sus pana se reobisnuieste cu stilul de mers (cam 5-10Km).

O chestie vroiam sa te intreb... Am observat un lag de aproape 2 secunde din momentul in care trec din N in D si pana se simte cuplarea efectiva a cutiei. Din N in R parca cupleaza mai rapid... E normal? "Asa face toate?" smile.gif

In rest nu pot sa spun decat ca esti un norocos cu masina ta. Cred ca e si chestie de noroc cu nimeresti o masina, chiar si noua daca o iei. Iti doresc sa faci cati mai multi Km si sa te bucuri cu ea!


--------------------
Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Mar 28 2007, 10:51 AM
Post #30


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Referitor la trecerea din N in D este normal. Si la mine se simte. Mai intai scade turatia motorului, dupa care se pune in miscare. Treaba este din cate am citit sa nu o lasi de multe ori sa-si faca de cap. Cum ai trecut-o in D trebuie sa accelerezi. Nu tare, dar trebuie sa accelerezi. scrie pe undeva prin carte.

Sa stii ca chiar sunt norocos. biggrin.gif

Chestia cu pedala se simte si cand urci o panta. La un moment dat cand simti ca moare si trebuie sa-i dai mai multa forta, calci acceleratia si cutia retrogradeaza intr-o treapta inferioara. Cam cu 2500-3000 de turatii urci fara probleme orice panta si chiar in viteza. Ma refer la pantele din oras (40-50 km/h).

Varianta "low cost" din Europa. In America este alta treaba. Chevrolet are o traditie si nu au nevoie de publicitate sau de preturi mici ca sa vanda masini. Chevrolet Aveo este cea mai bine vanduta masina din America. Asa zic ei. Oricum chevrolet este un producator "de masa". Masini acceptabile ca pret, raport calitate/pret foarte bun.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian101433
post Mar 28 2007, 09:28 PM
Post #31


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 11-March 07
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 101.426



Ma refeream ca varinta full ajunge la $16000 in US, care dupa spusele unora de pe acolo, nu e chiar "low cost". Oricum mie mi se pare OK pretul asta pentru ce ofera masina.
Pana una alta, GM a avut un profit semnificativ dupa achizitionarea Daewoo. Se spune ca Daewoo le-a salvat pielea americanilor de la GM in ceea ce priveste piata din Europa. Desi controversata initial, achizitionarea Daewoo a fost unul din cele mai bune lucruri pe care GM putea sa le faca pentru a iesi din impasul financiar.

Da, ai dreptate, si la urcarea in panta retrogradeaza. Am fost la Campina saptamana trecuta si am urcat dealul ala de la intrarea in oras si a retrogradat in 2 din 3. Viteza era constanta, undeva la 50-60Km/h. Asta dovedeste ca schimbarea treptelor nu se face numai dupa turatie si stilul de mers ci si dupa sarcina.

Mi s-a parut ciudat faptul ca se cupleaza in D mai repede decat in R... Asta nu stiam daca e normal.
Cum adica sa nu o las sa-si faca de cap? Pai nu isi face... Pur si simplu dupa ce schimb in N din D, sta 2 secunde dupa care se simte un soc foarte usor si turatia scade putin (cam 50-100 rpm). In R se manifesta la fel, doar ca in loc de 2 secunde ii ia cam 1 secunda. In rest nu se mai intampla nimic. La mine in carte nu scrie nimic de asta... Si am citit sectiunea pentru cutie automata de vreo 5 ori... wacko.gif Scrie doar ceva de genul ca IN TIMP ce schimbi in R sau D sa NU accelerezi. Mi se pare normal intrucatva pentru ca ii dauneaza convertizorului hidraulic.
Ca stil de mers, eu cand plec incalzesc motorul 1 min. cu ea pe P sau N, dupa care pun pe D si asa merg cu ea pana stationez sau parchez. Decat daca prind bariera sau se schimba semaforul in fata mea pe rosu, atunci mut pe N, altfel o tin numai in D. Asa cum spuneai pe alt topic, decat daca stationarea depaseste 2-3 min. o scot pe N, altfel o las "in viteza".


--------------------
Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Mar 29 2007, 01:11 PM
Post #32


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Hai sa-i lasam in pace pe americani, Gm si Daewoo. Sa vorbim de ale noastre (de masinile noastre).

In topicul anterior (nu ultimul) vorbeai de trecerea din N in D. In ultimul te referi de mutarea inversa, D in N. Nu mai inteleg. Ce pot sa-ti spun este urmatorul fapt: cand treci din N in D, turatia motorului scade de la 1000 la aproape 700 (vorbesc de prima pornire si tot dupa ce o las 1 minut) dupa care se pune in miscare. Exact cele 2 secunde. Treaba este ca dupa ce scade turatia motorului sa accelerezi. Daca o lasi pe ea sa meraga din inertie (singura), fara se accelerezi, inseamna UZURA. Este acelasi lucru cu statul in panta, fara piciorul pe frana, doar din cuplarea cutiei. Intelegi? Folosesti cuplul oferit de cutie, fara sa accelerezi, doar dupa ce s-a incalzit motorul si mergi in coloana. Ca sa te deplasezi 2-3 metri. Din N in R nu se mai simte acea pauza, pentru ca in R cuplul motorului este mai mare si actioneaza masina mai repede. Sper ca m-am exprimat corect si ai inteles.

Te sfatuiesc sa tii maneta tot in pozitia D si la stop sau semafor. Pare absurd, dar uzura este mai mica. Daca o tot scoti uzezi contactorii de care iti vorbeam. Asa in pozitia D si cu piciorul pe frana, nu se intampla nimic. Nu mai ai ambreiaj uscat. Toata componentele cutiei stau in ulei, asa ca uzura este foarte mica (minima). Tatal meu este sofer profesionist si a condus multe masini cu automata. Mi-a spus ca cel mai repede pica contactorii. Bine si astia, dupa 200.000 de km. De aceea este bine sa nu muti foarte mult maneta. In rest nu prea are ce sa se uzeze. Cunosc multe cazuri de masini cu automata care au facut peste 400.000 de km fara nicio problema. O venica are un Cielo coreean de prin anii 96-97, cu automata. Ca sa nu uzeze foarte mult cutia o lasa in parcare cu frana de man trasa si in pozitia N. Evita astfel de fiecare data 2 pozitii: P si R.

Ia spune: ai folosit butonul "HOLD"? Care este faza cu el? Trebuie sa recunosc ca nu prea imi este clar ce face.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian101433
post Mar 29 2007, 10:47 PM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 11-March 07
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 101.426



Scuze, de obosit ce eram aseara am tastat aiurea... Ma refeream intradevar la trecerea din N in D. Am corectat acum greseala...
Am inteles acum la ce te referai cu "sa o lasi sa-si faca de cap". Adica sa nu plece la ralanti de pe loc in D fara sa turezi, decat daca motorul e incalzit si pe distante scurte.

In carte scrie ca desi motorul poate fi pornit in pozitiile P sau N, nu e recomandat sa faci asta in N decat in stuatii de urgenta cand cutia se blocheaza si nu poate fi scoasa din P dupa pornirea motorului. De aceea prefer sa o las tot timpul in P cand opresc motorul.
Inca o chestiune: Daca opresc accidental motorul cu ea in D, pe urma realizez asta si o mut in P (sau N) cu motorul oprit, are ceva? Ii dauneaza cumva in sensul ca motorul e oprit si eu deplasez maneta cu motorul oprit? (ma refer daca e vreo problema de ungere sau ceva, avand in vedere ca mai nimic pe acolo nu se mai alimenteaza) Am facut asta o data pentru ca uitasem sa o trec in P inainte sa opresc motorul si o lasasem in D. A mers fara probleme sa o pun pe P cu cheia scoasa din contact, dar evident nu se mai poate scoate de acolo decat cu cheia pe pozitia ON si frana apasata. Vroiam doar sa stiu daca uzeaza suplimentar cutia o astfel de manevra cu motorul oprit.

N-am avut ocazia sa folosesc functia Hold pana acum. De fiecare data am tot fost presat de timp si nu am avut cum sa experimentez. Am zis ca intr-un weekend cand ies la plimbare sa incerc si functia asta sa vad cum se manifesta si cum ma impac cu ea. De asemenea as vrea sa incerc si treptele 2 si 1 in conditii de panta/rampa, sa-mi dau seama cam ce frana de motor face si cum urca la deal. Stiu ca in mod normal poti merge cu 2 si prin oras... Cutia schimba automat doar intre 1 si 2, insa pentru 40-50 km/h cred ca e OK treapta 2 (ajunge cam la 3000 rpm cred in treapta 2 la 50 Km/h).

Functia Hold iti mentine treapta curenta si impiedica schimbarea automata a altei trepte. Practic poti sa mergi cu masina in orice regim de turatii daca apesi pe Hold pentru ca ea nu mai schimba automat treapta de viteza si o mentine pe cea care este selectata la momentul respectiv. Daca apesi inca o data pe Hold, cutia revine la regimul automat. In plus, daca apesi pe Hold inainte sa pleci de pe loc si cutia e in D, se selecteaza automat de la inceput viteza 3, aceasta manevra fiind de folos iarna pe drum alunecos pentru ca iti reduce mult cuplul la roti si nu mai derapeaza. Te poate ajuta cand ramai inzapezit.


--------------------
Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Mar 30 2007, 10:57 AM
Post #34


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



In primul rand ai inteles bine la ce ma referam. Chestia cu plecatul de pe loc si cu accelerarea.

Ti-am dat exemplu vecina. Nu am zis ca eu fac asa. Nu vreau sa fiu rautacios, dar am in parcare doua soferite care nu vor sa parcheze cu spatele niciodata. biggrin.gif Nu cred ca are ce sa se strice daca o lasi in N (teoretic, nu-ti recomand sa incerci), doar ca nu ai rotile blocate si daca nu ai frana de mana buna "o ia la vale".

Daca uiti maneta in D, bagi cheia in contact si o pozitionezi pe ON. La tine nu se aude ca un "bazait", semn ca se distribuie curent la toata instalatia. Ca sa fi sigur verifici sa mearga geamul. Dupa care cu piciorul pe frana, obligatoriu, schimbi maneta in pozitia P sau N. Vezi ca frana apasata are un rol fatal in schimbarea treptelor. Nu este doar pentru a stapani masina pe loc.

Nu te sfatuiesc sa mergi prin oras cu treapta 2. Uzezi masina degeaba. Iar in al doilea rand la 3000 de ture consuma de rupe (peste 10%). Dupa ce ajung la 50 km/h turatia motorului se mentine undeva la 1500. Adica, la jumatate. La 3000 de ture am pe autostrada 120 km/h. De fapt in carte se recomanda utilizarea pozitiei D pe cat de mult posibil.

Cred ca am inteles care este faza cu HOLD. Daca te afli in D si apesi Hold, treapta se transforma in a 3. Cred ca se foloseste mai mult la situatii dificile. Frane de motor. Seamana a "pilot automat". biggrin.gif

Te sfatuiesc sa nu folosesti prea des pozitiile 1 si 2. Lasa deoparte curiozitatea. Motovul: uzura contactorilor. Asta daca vrei sa pastrezi mai mult timp masina (peste 5 ani).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian101433
post Mar 30 2007, 10:15 PM
Post #35


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 11-March 07
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 101.426



Stiu ca e importanta frana. Masina are BTSI (brake transaxle shift interlock). Chestia asta se observa cel mai usor cand vrei sa scoti din P si butonul de deblocare nu se apasa pana nu se apasa si frana. In momentul in care apesi frana chiar se aude un usor click in interiorul manetei si butonul de pe ea se poate apasa.

Chestia cu pozitia 2 era mai mult ca idee... Nu cred oricum ca as avea curaj sa merg cu ea in 2 prin oras. As vrea insa sa incerc o data pozitia 2 (si eventual 1) cand urc pe serpentine abrupte la munte sau cand cobor o panta si o sa am nevoie de frana de motor. E bine sa stii la ce sa te astepti de la masina si ce rezerve are pentru situatii mai dificile. In rest, doar D, frana si R... wink.gif

Ai inteles partial chestia cu Hold. In D, cutia schimba in treapta 3 cand apesi pe Hold doar daca masina nu se deplaseaza. Daca masina se deplaseaza, atunci cutia pastreaza treapta curenta (oricare ar fi ea 1-4) si nu mai schimba pana nu apesi din nou pe Hold. Nu prea seamana a pilot automat, e mai mult un fel de mod manual de a schimba vitezele. Sper ca m-ai inteles, daca nu mai revin cu explicatii.

P.S. Daca nu se intampla nimic rau si totul merge bine intentionez sa pastrez masina mai mult de 5 ani... Altfel mi-as fi luat un opel sau un vw care au valoare de revanzare sh mai mare, desi sunt mai scumpe si mai slab dotate.


--------------------
Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Apr 2 2007, 04:23 PM
Post #36


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Parerea mea este ca daca ai grija de masinuta, zece ani nu ai probleme majore cu ea. Si cei de la Chevrolet fac masini fiabile. In plus nici nu se merita sa o vinzi, pentru ca se devalorizeaza foarte mult (momentan). Macar pana se prind romanii ce inseamna Chevrolet.

Merita sa o tii pana "isi scoate banii" dupa care o dai cu cat mai poti. Nu foarte mult. Cine stie intre timp se mai imbunateste si chestia cu buy-back-ul, dar si dobanzile vor mai scadea la banci. Si eu vreau sa o tin cel putin 5 ani. Daca ar fi sa o dau dupa 2 ani si inca in garantie nu iau mai mult de 7000 de euro, iar prin sistem buy-back ti se ofera 5500-6000 de euro. Tu ai da-o la banii astia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian101433
post Apr 3 2007, 10:41 AM
Post #37


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 11-March 07
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 101.426



QUOTE(Iulian74637)
prin sistem buy-back ti se ofera 5500-6000 de euro. Tu ai da-o la banii astia?


Da... Dar fara cutie de viteze pe care o pastrez ca amintire... biggrin.gif


--------------------
Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Apr 3 2007, 02:10 PM
Post #38


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Mi-a placut raspunsul! Eu le-as da doar caroseria.

Ei, cum este? Cati km. ai facut? Te-ai obisnuit cu mersul lejer, relaxant?

Auzi!? Treaba cu Hold nu prea am inteles-o, dar nu mai conteaza. O intrebare: cand apesi HOLD se mentine turatia motorului constanta chiar daca apesi pe acceleratie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian101433
post Apr 4 2007, 06:59 AM
Post #39


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 11-March 07
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 101.426



Spre rusinea mea n-am facut decat vreo 500Km... N-am avut nici cand si nici unde. Iar ultimii 100 au fost mai mult fatait prin oras. Dar vreau, poate saptamana asta, sa fac un drum intins mai lung (vreo 600-700Km) ca sa-si mai dea drumul masina ca imi pare cu cat merg mai mult prin oras cu atat merge mai prost... Ceva tacaneli pe la motor la rece dimineata, se mai aude si un fasait din cutie in P si N, dar asta se intampla in schimb dupa ce se incalzeste. Sau poate sunt eu doar paranoic... unsure.gif

Holdul nu mentine turatia si nici viteza. Mentine doar treapta. Nu lucreaza decat cu cutia. Pur si simplu nu o mai lasa sa schimbe automat treptele.
Ex: cutia e in D si Holdul nu e activat, pleci de pe loc (cutia e in 1), te deplasezi, turatia creste, cutia schimba automat 2, apesi Hold, cutia ramane in 2, indiferent cat mai accelerezi sau decelerezi. Daca mai apesi o data schimba din nou automat treapta conform cu turatia/sarcina.
Nu stiu daca acum ai inteles... E dimineata sunt adormit si poate nici eu nu explic prea clar... blink.gif Daca mai ai neclaritati, spune-mi, ca nu ma deranjeaza.


--------------------
Chevrolet Aveo Platinum A/T 4D 2007 - B4XB47J
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Apr 4 2007, 02:41 PM
Post #40


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Cred ca chestia cu Hold-ul am inteles-o de data asta. Merci!

Referitor la zgomote, nu stiu ce sa zic. Poate ca nu este rodata masina. Trebuie sa ai rabdare. Oricum nici tu nu te-ai obisnuit cu ea. Sa vezi la 71.000 de km ca n-o sa ti se mai para nimic. biggrin.gif
Dimineata este normal sa auzi un "tacanic" mic la motor. Si la mine se aude din cand in cand, mai ales daca este mai frig peste noapte. Porneste mai turata, dar dupa cateva secunde se regleaza singura. La mine pleaca cu 1700 de turatii, iar dupa un minut scade la 1000, moment in care demarez de pe loc. La cutie nu aud nimic. Si nici tu nu ar trebui sa auzi.

Am sa revin cu poze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 05:30 PM