IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Cum sa ne alegem un cauciuc, sfaturi, informatii...

This topic is about Cum sa ne alegem un cauciuc, sfaturi, informatii..., the author, meghitz, wrote about: QUOTE (hdi Mar 16 2009, 1204 PM) QUOTE (meghitz Mar 16 2009, 1139 AM) @hdi: merci pt link.. il stiam bineinteles ... ideea e ca la ei e f scump si nu ... To read more just scroll down

13 Pages V  « < 10 11 12 13 >  
Reply to this topicStart new topic
> Cum sa ne alegem un cauciuc, sfaturi, informatii...
meghitz
post Mar 16 2009, 04:25 PM
Post #221


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 11-March 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.487



QUOTE (hdi @ Mar 16 2009, 12:04 PM) *
QUOTE (meghitz @ Mar 16 2009, 11:39 AM) *
@hdi: merci pt link.. il stiam bineinteles ... ideea e ca la ei e f scump si nu stiu nici tara de provenienta.. stiau doar ca sunt din UE
ca idee, mi-au dat pret pt GY F1 536 ron + taxe de transport cred... deci extrem de scump!!
am renuntat la ei


Pai pt EAGLE F1 GS-D3 205/55 R16 91W BSW eu vad un pret de 376.1RON (pe firma vei plati doar 316.05RON pt. ca e achizitie intracomunitara). Pretul mi se pare OK.
Transportul este inclus in pret. Ti le aduce cam in 5-7 zile.
Firma este din Germania insa depozitul de unde le-a adus pe ale mele este in Olanda.
Dupa ce plasezi comanda primesti un link al firmei de curierat prin care monitorizezi pozitia coletelor tale.

da, asa este, ai dreptate... eu am sunat la mai multe firme si am incurcat preturile! rolleyes.gif
tu ce anvelope ai luat de la ei? ce tara de provenienta aveau ?
intre timp am mai sunat inca o data si se pare ca GY F1 GS-D3 sunt fabricate in USA!!


QUOTE (pista @ Mar 16 2009, 12:21 PM) *
P.S. GY EAGLE F1 GS-D3 205/55 R16 91W BSW e mult peste capacitatea masinii tale whistling.gif , dar daca ai deja 2 buc. te inteleg yup.gif .

nu inteleg.. detailiaza putin te rog..

@air_wolf: intotdeuna am mers pe principiul 2 buc si bune decat 4 si proaste (sau mai putin bune - cum vrei sa spui)
ideea e ca daca iau 2 buc anul asta de un anumit tip, la anul poate gasesc altceva care mi se pare mai bun..
acum, dupa cum vezi, incerc sa fiu consecvent si sa-mi iau pt vara inca 2 buc GY F1, pt ca doua am deja.. oricum asta e o anvelopa super ok!
iar in ceea ce priveste NCT5-urile alea din poza, nu le mai am pe masina de 2 ani smile.gif


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 16 2009, 04:48 PM
Post #222


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



GY EAGLE F1 GS-D3 205/55 R16 91W BSW e un cauciuc de inalta performanta, peste Excellence sau Eagle NCT5.
In afara de designul reusit cauciucul permite rularea pana la 270kmph si are rezerve de performanta de care probabil cu Megane nu ai nevoie. Adica bani dati pe ceva pe care nu le poti utiliza complet.
Este o parere, nu o recomandare smile.gif .
http://eu.goodyear.com/de_de/tires/summerperformance/

This post has been edited by pista: Mar 16 2009, 04:53 PM


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 16 2009, 04:49 PM
Post #223


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (meghitz @ Mar 16 2009, 04:25 PM) *
@air_wolf: intotdeuna am mers pe principiul 2 buc si bune decat 4 si proaste (sau mai putin bune - cum vrei sa spui)
ideea e ca daca iau 2 buc anul asta de un anumit tip, la anul poate gasesc altceva care mi se pare mai bun..
acum, dupa cum vezi, incerc sa fiu consecvent si sa-mi iau pt vara inca 2 buc GY F1, pt ca doua am deja.. oricum asta e o anvelopa super ok!
iar in ceea ce priveste NCT5-urile alea din poza, nu le mai am pe masina de 2 ani smile.gif


am inteles. dar mai bine mergi pe 4 bune, decit 2 foarte bune si 2 bune si am sa-ti explic cum vad eu potentialele probleme: in cazurile de frinare brusca, diferenta de profil poate face ca masina sa traga intr-o anumita directie. apoi, diferenta de uzurua: tu nu poti roti cauciucurile, in plus au si uzuri diferite ceea ce face ca masina sa se comporte aiurea pe drum. diferenta de aderenta face ca masina sa se comporte aiurea si potential incontrolabil: spatele la tine va fi mai uzat si cu un alt profil, ceea ce poate duce la alunecarea lui pe viraje, fata avind aderenta mai buna.
nu, sub nici o forma nu pot fi de acord cu utilizarea cauciucurilor asa cum faci tu. 4 bfg-uri de exemplu te duc la 1200-1300 de lei. stiu ca nu cresc banii in copaci pt ca si eu ma confrunt cu problema asta. dar pentru siguranta familiei fac un efort.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
meghitz
post Mar 16 2009, 05:16 PM
Post #224


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 11-March 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.487



@pista: inteleg ce spui tu... in schimb daca intru intr-o curba f tare fara sa imi dau seama mai bine ma gandesc ca ar face fata un cauciuc f bun care e mult peste ce poate un megane decat un cauciuc mediu, nu crezi ?
iar in ce priveste recomandarea ta GY F1 Asymmetric este disponibil doar incepand cu latimi de 215 mm din cate stiu

@air_wolf: de acord.. insa am o nelamurire.. eu totusi tin anvelopelede acelasi tip pe aceeasi punte.. diferand doar tipul de anvelope intre cele doua punti. ideea e ca nu inteleg in viziunea ta cum poate influenta la o franare brusca diferenta de profil in acest caz si de ce s-ar duce masina intr-o parte


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 16 2009, 05:19 PM
Post #225


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(air_wolf @ Mar 16 2009, 02:04 PM) *
@pista: cauta bf goodrich, sint excelente smile.gif

g-Force Profiler ar fi bun, dar in varianta runflat nu am gasit confused.gif .


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 16 2009, 05:30 PM
Post #226


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



@meghitz
Sunt de acord cu tine ca cauciucul sa fie cat mai performant. Cat de mult performant asta e discutabil.
Daca intri foarte tare intr-o curba in care numai F1 GS-D3 face fata sunt convins ca spatele cu NCT5-uri va aluneca si masina va deveni incontrolabila.
Eu nu caut GY F1 Asymmetric si masina are aproape 200CP/400Nm.

This post has been edited by pista: Mar 16 2009, 05:30 PM


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 16 2009, 05:33 PM
Post #227


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (meghitz @ Mar 16 2009, 04:25 PM) *
da, asa este, ai dreptate... eu am sunat la mai multe firme si am incurcat preturile! rolleyes.gif
tu ce anvelope ai luat de la ei? ce tara de provenienta aveau ?
intre timp am mai sunat inca o data si se pare ca GY F1 GS-D3 sunt fabricate in USA!!

Eu mi-am luat in iarna 4 Nokian WR G2 (si eu credeam pe atunci ca sunt de iarna...) dar in zapada s-au comportat decent si cel mai mult au mers e asfalt. Nu stiu unde sunt fabricate insa eu cred ca ar trebui sa renunti sa le gasesti fabricate musai in Germania ca e greu...Sunt mirat ca cei de la Delti Timisoara au stiut ca sunt fab in USA pentru ca ei sunt doar niste dispeceri de comenzi. Eu am incercat sa le impun sa nu-mi trimita anvelope mai vechi de 6 luni insa n-am avut nicio sansa. Tot ce stiau despre stocurile depozitelor erau cantitatile. In final am avut noroc, anvelopele erau proaspete si 2 cate 2 din acelasi lot.

QUOTE (pista @ Mar 16 2009, 04:48 PM) *
GY EAGLE F1 GS-D3 205/55 R16 91W BSW e un cauciuc de inalta performanta, peste Excellence sau Eagle NCT5.
In afara de designul reusit cauciucul permite rularea pana la 270kmph si are rezerve de performanta de care probabil cu Megane nu ai nevoie. Adica bani dati pe ceva pe care nu le poti utiliza complet.

Asta am incercat sa explic si eu insa n-am avut succes rolleyes.gif Iar eu vorbeam de anvelopele si mai bune decat GS-D3 ... Avand in vedere ca are deja 2, este oricum cel mai ieftin sa-si ia inca 2.

This post has been edited by hdi: Mar 16 2009, 05:35 PM


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
meghitz
post Mar 16 2009, 08:34 PM
Post #228


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 11-March 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.487



gata.. am inteles, GY F1 GS-D3 iau, m-am hotarat.. sunt super ok si sunt la fel ca celelalte doua pe care le am deja
promit ca nu mai fac.. rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Mar 16 2009, 11:02 PM
Post #229


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE (pista @ Mar 16 2009, 04:48 PM) *
GY EAGLE F1 GS-D3 205/55 R16 91W BSW

ce inseamna acest "BSW" ???

This post has been edited by AZAZEL: Mar 16 2009, 11:02 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Mar 17 2009, 03:33 AM
Post #230


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
Iat-ti ce mai ai deja si nu uita: anvelopele de top vor fi apreciate doar pe o masina de top.


In nici un caz, asta e o prostie. Orice masina atinge viteze relativ mari, trebuie frinata repede, trebuie sa mai iei o curba la limita sa eviti ceva etc. Ca ai ai 100 sau 400Cp diferenta intre anvelope bune si proaste tot se simte foarte tare.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Mar 17 2009, 03:45 AM
Post #231


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Cit despre 2 cauciucuri de un fel si doua de un fel e o timpenie, complet de acord cu ce spune air_wolf. Strica tinuta de drum, tind sa roteasca masina la frinari in jurul puntii mai aderente si cind ai facut 15-20,000 km cu ele si trebuie sa le rotesti cum faci? .... daca nu le rotesti se tocesc repede si sint bani aruncati. Decit sa iei 2 gume si sa le tii 40,000km ca s-au tocit mai bine iei 4 si le tii 80,000. Daca le rotesti o sa ajungi cu alea proaste pe puntea pe care le vroiai pe alea bune, si atunci degeaba ai bune.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Mar 17 2009, 03:52 AM
Post #232


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
In afara de designul reusit cauciucul permite rularea pana la 270kmph


Iti dai seama ce de-a oameni cumpara gume de R16 si inguste ca sa mearga cu 270 pe drumuri... mai crede cineva balivernele astea? E o guma cu ceva mai mult metal in ea ca sa tina la "centrifugare", si asta e bine ca e mai rezistenta in general... faptul ca e sigura pina la 270 nu inseamna ca a mers cineva cu viteza asta cu ea. Pai atunci de ce se vind all season cu diametre de 15-16", inguste, cu limite de viteza la ~250 in USA unde se merge cu aprox. ~130kmh? Sa nu-mi spui ca te duci cu all season de 15 pe circuit.... (lasind la o parte ca pe nici un circuit nu prinzi nici pe departe viteze din astea cu masini cit de cit normale, inclusiv sport).


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 17 2009, 08:49 AM
Post #233


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



cauciucurile de circuit sint speciale. majoritatea nu-s radiale ci bias-ply. pe strada sint inutile si periculoase. pe ploaie sint imposibile, acvaplanezi si la 40 la ora cu asa ceva. am avut si nu-mi mai trebuie.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 17 2009, 09:21 AM
Post #234


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (ozz86651 @ Mar 17 2009, 03:33 AM) *
In nici un caz, asta e o prostie.


@ozz86651
Ai scris 3 posturi consecutive (de ce nu unul singur???).
In primul m-ai facut pe mine prost, in al 2-le ai facut pe altcineva tampit iar in al 3-lea ai trimis pe altul in randul credulilor. Sunt convins ca reusesti sa te exprimi in limba romana si fara sa ne jignesti.
De ex. in loc de "Cit despre 2 cauciucuri de un fel si doua de un fel e o timpenie" ai putea sa incerci un "nu este recomandat sa ai cauciucuri diferite pe cele 2 punti deoarece...."
Hai ca poti, sunt convins. In fond iti exprimi un punct de vedere care cantareste fix cat oricare altul, nu dai verdicte.
Nici eu nu o fac, asa ca nu-ti voi da o replica desi continui sa cred ca pt. un Megane sunt suficiente anvelopele GY F1 GS-D3 sau ceva din clasa lor; daca vrei sa cheltui mai mult e OK dar sunt bani aruncati pe fereastra.

PS: ai mers vreodata cu un Megane?; stii despre ce vorbim aici?


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
meghitz
post Mar 17 2009, 10:20 AM
Post #235


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 11-March 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.487



QUOTE (ozz86651 @ Mar 17 2009, 03:45 AM) *
Cit despre 2 cauciucuri de un fel si doua de un fel e o timpenie, complet de acord cu ce spune air_wolf. Strica tinuta de drum, tind sa roteasca masina la frinari in jurul puntii mai aderente si cind ai facut 15-20,000 km cu ele si trebuie sa le rotesti cum faci? .... daca nu le rotesti se tocesc repede si sint bani aruncati. Decit sa iei 2 gume si sa le tii 40,000km ca s-au tocit mai bine iei 4 si le tii 80,000. Daca le rotesti o sa ajungi cu alea proaste pe puntea pe care le vroiai pe alea bune, si atunci degeaba ai bune.


de rotit le mai rotesti primavara si toamna cand schimbi pe jante pe alea de iarna cu vara si invers..


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
meghitz
post Mar 17 2009, 10:31 AM
Post #236


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 11-March 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.487



iar in legatura cu ceea ce denumesti tu "tampenie"(!!!)... nu trebuie sa mai punctezi.. ce nu prea se intelege este ca eu am luat anvelopele doua cate doua din anumite considerente... pe langa multi alti bani pe care ii papa o masina una e sa te duci la sefi ca sa decontezi la firma 800 ron pe anvelope si cu totul altceva e sa decontezi 1600 ron odata... sper ca am fost mai explicit acum!!!

off topic: ce nu imi place la forumul asta este ca daca vrei sa dai edit ai f putin timp la dispozitie ca sa corectezi ceea ce ai scris (nu stiu din ce considerente e setat asa).. daca a expirat timpul nu o mai poti face decat eventual printr-un post nou


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Mar 17 2009, 10:18 PM
Post #237


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Am scris 3 mesaje ca pe masura ce citeam mai gaseam ceva, si nu poti sa dai edit.
Nu inteleg pe cine am facut timpit, se pare ca avem o problema de comunicare. O idee, o actiune, o propozitie sint sau nu timpenii, omul din spatele lor poa sa fie si Einstein. Nu vad corelatia.

O recomdare e ceva in genul "nu e recomdat sa maninic prune cu iaurt ca faci diaree", daca insa risti sa crapi sau ii omori pe altii e timpenie.
Aspectele financiare nu le discutam. Parerea mea e ca cauciucul e mult mai ieftin decit sicriul , spitalul, sau chiar tinichigeria. Evident exista o limita de calitate dincolo de care deja e o ori prea scump ori foarte nepractic sa treci, dar un cauciuc de calitate buna eu il vad ca foarte necesar si se gaseste la preturi ok.

QUOTE
un Megane sunt suficiente anvelopele GY F1 GS-D3 sau ceva din clasa lor; daca vrei sa cheltui mai mult e OK dar sunt bani aruncati pe fereastra.


Nu sint sigur ce anvelope sint alea, poate sint deja foarte bune (ce se gaseste pe aici in gama GY F1 sint cauciucuri bune si foarte bune)... da IN GENERAL orice crestere de calitate a cauciucului se va simti fara gres pe ORICE masina, ca e dacia, megane sau M3. Da, masinile mai puternice "trag" mult mai tare de cauciucuri dar si Dacia merge cu 120 si trebuie sa puna o frina neprevazuta sau sa ia o curba mai tare pe ud sau sa treaca cu 120 printr-o balta aparuta brusc samd.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 19 2009, 02:13 PM
Post #238


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Suficient cu cearta. In timp ce OZZ putea sa aiba o exprimare la fel de plastica dar mai politicoasa observ faptul ca HDI ia personal orice discutie in contradictoriu la fel ca in celelalte discutii (cu si despre Subaru).

Afirmatia despre cauciucul performant care nu va fi apreciat decit pe o masina performanta este... demna de premiul Subaru Boxer Diesel. Iar cauciucurile trebuiesc rotite mai des decit ciclul primavara-toamna - de fapt trebuiesc rotite in functie de cit conduci, ceva intre 5 si 10 mii de km, in functie de mai multi parametri. Eu le rotesc pe ale mele la cca 2 schimburi de ulei (6,000 de mile=10,000 km).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
meghitz
post Mar 19 2009, 04:10 PM
Post #239


sofer
***

Group: Membri
Posts: 55
Joined: 11-March 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.487



vad ca voi faceti totul la masini cu superprecizie!!! pt mine masina este doar un mijloc de transport cu care sa merg zilnic intre doua puncte si cam atat


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 19 2009, 10:24 PM
Post #240


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (ozz86651 @ Mar 17 2009, 10:18 PM) *
Nu sint sigur ce anvelope sint alea, poate sint deja foarte bune (ce se gaseste pe aici in gama GY F1 sint cauciucuri bune si foarte bune)


Sunt bune-bune. Imi inchipui ca GY F1 GS-D3 sunt aceleasi anvelope peste tot in lume. Uite un review luat la intamplare: http://www.consumersearch.com/tires/goodyear-eagle-f1-gs-d3
Dincolo de ele (sau poate chiar inainte) am considerat eu ca incepe acea limita despre care vorbesti si tu.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pages V  « < 10 11 12 13 >
Reply to this topicStart new topic
Tags

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 09:25 PM