Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cum sa ne alegem un cauciuc, sfaturi, informatii...
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Cauciucuri/Roti
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
gogu25920
E in franceza dar va descurcati sper sa fie de folos impresii etc

http://www.tcs.ch/tcs.html?/webtcs/TCSPubl...amp;language=fr

PS: Apropos de linkul de mai sus, va duce in pagina home, ca ajungeti unde trebuie dupa ce il descarcati (cineva spunea ca nu merge , merge nu stiu de c nu ti-a mers) ii dati cautare (colt dreapta sus) si scrieti "pneus" apoi e simplu. Va da informatii despre cauciucuri de vara , iarna si multe altele, exista un top al cauciucurilor pe dimensiuni si marci...recaomandate si care nu..
Emanoel-Adrian
:cry:OK ! pagina nu se incarca dar oricum topicul este interesant, iata ce mi s-a intamplat acum vreo 4 ani:
imi luasem un Daewoo Cielo si baiat pretentios fiind am hotarat sa-i schimb jentile si cum se intampla deobicei si cauciucurile mai apoi. Ei bine!, am hotarat sa-mi pun PIRELLI P 3000 si le-am pus! numai ca la primul drum lung de pe la 90 km/h incepea si se amplifica odata cu viteza un uruit ff. puternic.Nu mi-a luat mult sa imi dau seama ca e de la cauciucuri.M-am dus la firma de la care le-am cumparat (serioasa dealtfel) si dupa multe parlamentari cu directorul comercial l-am luat cu mine la o plimbare.Urmarea a fost ca mi-a schimbat imediat toate patru anvelope cu altele pe care inainte de a mi le vinde le-a cantarit si mi-a spus ca niciodata sa nu mai cumpar anvelope necantarite
f1anatic
In general stiu ca aici cauciucurile au 3 parametrii dupa care te potzi ghida la cumparare (trecem peste potrivirea ca dimensiuni). Aceste date sint inscriptionate pe marginea anvelopei (sidewall).

TREADWEAR adica cit de repede se uzeaza
NOISE adica zgomot
TRACTION adica aderentza la sol.

E clar ca cauciucurile mai moi se tocesc mai repede dar furnizeaza tractiune mai buna. Si cele cu un profil mai ingust furnizeaza mai mare stabilitate (mai putina miscare laterala din cauza flexibilitatzii cauciucului).

Eu am GoodYear Viva Touring ... pe care le-am cumparat cu asigurare (vreo 9 dolari extra) si uite ca in ultimul an (calendaristic) mi-am tras doua cauciucuri noi pentru ca cele originale: unul facuse o gilma, celalalt pierdea presiune. Si mersesem cu ele vreo 20 de mii de kilometri. Nu am platit nimic.
G e o r g e
incercati NOKIAN !

nokian NRZi pentru masinile de 200+ km/h tongue.gif
gogu25920
voi ce stiti de cauciucurile Montana . Cica vor echipa Loganul si ar fi facute de fabrica MIchelin de la noi.
Gociu75
cauciucurile Montana sunt dintre cele mai proaste din grupa celor ieftine. Sunt calitativ sub Debica, care sunt parerea mea cele mai bune din grupa lor, Sawa sau Matador. Montana echipeaza toate Daciile, nu numai Logan
Kaiten
ce parere aveti despre continental?
Echo
Conti OK, parerea, mea laugh.gif Tocmai mi-am cumparat 4 Barum Bravuris, adica Conti pentru oameni saraci. 2 ani garantie, profil frumos inca nu le-am montat (pana nu-mi reglez unghiurile la directie si schimb un telescop). Experienta mea cu Conti SportContact a fost buna, s-au uzat cam repede dupa mine.
James Kilowatt
Eu am Barum 155/80 R13 si sunt foarte multumit de ele. Inainte am avut unele poloneze (Polar sau cam asa ceva) mai scumpe care de la o frana puternica s-au deformat si pana nu le-am schimbat am avut vibratii, cu toate incercarile de echilibraj. Cu Barum nu am probleme, desi n-am avut cum sa le testez la mai mult de 170 ca nu ma duce obiectul.
Silviu31014
la a mea (Punto1) am luat-o cu Michelin MXT 155/70R13 si mi se par excelente vara (si pt. ca sunt de 155 sunt bunicele si pe ploaie). Pt iarna am incaltat-o cu Sava Eskimo 165/70R13 si desi nu ma asteptam la mare lucru, vreau sa zic ca sunt excelente pt o masina de tipul asta. Iarna, pt ca am masina usoara+ cauciucuri subtiri+cuplu mic sa nu rupa aderenta, la plecarea de pe loc iau cam tot mai putin 4x4!
Atentie pt. cei care inca nu stiu:
iarna e bine sa ai pneuri mai inguste, de iarna daca-ti permiti si cu spike-uri daca esti maniac si ai si voie.
vara, merg late, da atentie nu exagerati. Multi habar n-au ca apar probleme la articulatie si suspensie si pun cauciuc pe juma' din latimea masinii laugh.gif Nu mai vorbesc de acvaplanare si consum.
Cred ca mai bune sunt cele cu sens de rotatie, profil asimetric si sant de evacuare apa median, da' sa ai si motor capabil, nu ca al meu smile.gif
Daca vrei aderenta pe uscat, n-ai decat sa-ti iei slick-uri si dupa fiecare tura sa stai sa scoti pietricelele care intra in gume :joker:
Cu diametrul mare la jante sunt de acord (arate si bine!)
Da de ce nu se fac acum roti cu diametre mari si inguste cum erau pe vremuri la masinile de curse poate sa-mi zica cineva? Ca desi erau inguste suportau pana la 500CP si tehnologia la pneuri nu era ca astazi!
Silviu31014
la a mea (Punto1) am luat-o cu Michelin MXT 155/70R13 si mi se par excelente vara (si pt. ca sunt de 155 sunt bunicele si pe ploaie). Pt iarna am incaltat-o cu Sava Eskimo 165/70R13 si desi nu ma asteptam la mare lucru, vreau sa zic ca sunt excelente pt o masina de tipul asta. Iarna, pt ca am masina usoara+ cauciucuri subtiri+cuplu mic sa nu rupa aderenta, la plecarea de pe loc iau cam tot mai putin 4x4!
Atentie pt. cei care inca nu stiu:
iarna e bine sa ai pneuri mai inguste, de iarna daca-ti permiti si cu spike-uri daca esti maniac si ai si voie.
vara, merg late, da atentie nu exagerati. Multi habar n-au ca apar probleme la articulatie si suspensie si pun cauciuc pe juma' din latimea masinii laugh.gif Nu mai vorbesc de acvaplanare si consum.
Cred ca mai bune sunt cele cu sens de rotatie, profil asimetric si sant de evacuare apa median, da' sa ai si motor capabil, nu ca al meu smile.gif
Daca vrei aderenta pe uscat, n-ai decat sa-ti iei slick-uri si dupa fiecare tura sa stai sa scoti pietricelele care intra in gume :joker:
Cu diametrul mare la jante sunt de acord (arate si bine!)
Da de ce nu se fac acum roti cu diametre mari si inguste cum erau pe vremuri la masinile de curse poate sa-mi zica cineva? Ca desi erau inguste suportau pana la 500CP si tehnologia la pneuri nu era ca astazi!
Gociu75
Continental mi se par dintre cele mai bune cauciucuri existente pe piata. Nu degeaba echipeaza cam toate modelele de Mercedes, Bmw. Fac si curele jos palaria, chiar daca sunt mai scumpe. Michelin e bun, atata vreme cat e made in France, ca altfel sunt cam naspa. Am vazut Michelin de iarna la lucru, Avalanche parca, cu ceva silicon in compozitie si sunt super tari, in rest din clasa de sus a cauciucurilor nu prea am incercat. Astept si alte impresii
James Kilowatt
Michelin Energy au faima de cauciucuri bune. Si Pirelli, Bridgestone, Goodyear. De fapt cam toate numele mari fac pneuri bune, cu conditia sa nu fie contrafacute.
Catalin29886
la a mea (Punto1) am luat-o cu Michelin MXT 155/70R13 si mi se par excelente vara (si pt. ca sunt de 155 sunt bunicele si pe ploaie).



de ce daca sunt de 155 sunt bune si pe ploaie? 155 nu este inaltimea?
Iulian HondaFan
cauciucurile sunt cel mai important lucru pt. handling si franare: poti sa ai super ABS fara galosi buni tot degeaba... de asemenea niste cauciucuri cu rezistenta la rulare optima iti pot scutiti pana la 0.5l% la consum.

bazat pe tipul lor, iata cateva recomandari pe care le-am preluat de pe CR pt. voi (astea sunt cauciucuri de turisme, daca intereseaza pe cineva va pot zice si pt. SUV-uri). din pacate accesul pe site este prin subscriptie si link-urile care le-am pus pe forum in trecut nu merg:

Cauciucuri de performanta ( nu sunt recomandate iarna):

1)Goodyear Eagles F1 135$ bucata ( toate preturile sunt la marimea medie aici 195/65/R15)-sunt oleaca mai proaste la handling mai ales pe ud dar franeaza excelent

2)Toyo proxes T1-S 190$ bucata - au handling f. bun si pe uscat si pe ud dar mai proaste la franare o idee, recomandate pt. entuziasti

3)Conti(nental)SportContact-170$buc, pe ud franeaza mai bine dar au handling mai prost decat goodyear, cei mai confortabili sosoni ( de aceea MB si BM le folosesc) si cu zgomot de rulare mic.

4)Michelin Pilot Sport- 180$ buc, au handling si franeaza mai prost pe uscat dar un pic mai bun pe ud, dar una peste alta sunt semnificativ mai putin performante decat cele 3 de mai sus

5)Dunlop SP Sport 9000-140$ bucata, la fel de bune ca Michelinurile dar mai ieftine

cauciucuri all season:

1) Falken ( producatorul este un subsidiar american al concernului japonez Sumitomo) Ziex ZE 512, 60$ buc, f. bune all-around

2)Bridgestone Turanza LS-H, 100$ bucata, mai proaste la capitolul hidroplanare, rezistenta la rotire pe asfalt si comfort decat cele de mai sus

3)Bridgestone Potenza RE-950, 85$buc, mult mai bune vara decat cele de mai sus, dar slabute iarna cu cea mai prosta tractiune pe zapada, recomandate mai alesdaca ai un al doilea set de cauciucuri de iarna

4)Michelin Energy MXV4 plus, 120$buc, de astea are Golful nostru din dotare din fabrica, la fel de bune ca Nr.1 cu 2 diferente: distantele de franare mai mari dar rezistenta la rulare cea mai mica ( astea sunt dupa CR cauciucurile cele mai "economice" dpdv al consumului de carburant)

5)Dunlop SP Sport A2 65$ bucata, bune si astea dar au rezistenta la rulare mare si mai zgomotoase

cauciucuri de iarna:

1) Dunlop Winter Sport M2, 120$ buc, H rated, ( de viteza, i.e. viteza maxima recomandata de 210km/h)

2) Kumho ( producator coreean) Izen Stud KW11, 55$ buc, Q rated ( viteza maxima recomandata 160km/h)

nu uitati cand schimbati cauciucurile cu alta marca sa verificati daca indexul de sarcina ( load rating) corespunde cu recomandarile producatorului...
James Kilowatt
QUOTE(Catalin29886)
la a mea (Punto1) am luat-o cu Michelin MXT 155/70R13 si mi se par excelente vara (si pt. ca sunt de 155 sunt bunicele si pe ploaie).



de ce daca sunt de 155 sunt bune si pe ploaie? 155 nu este inaltimea?


155 e latimea, 70 e inaltimea balonului si 13 diametrul jentii.
Pentru ploaie important e profilul, daca nu ajunge sa evacueze apa de sub pneu mai repede decat intra, atunci acvaplaneaza... se formeaza o pelicula de apa intre cauciuc si asfalt mult mai alunecoasa decat gheata. Daca mergi repede pe ploaie si simti ca incepe sa ti se inmoaie volanul, te cam apropii de limita....
CRG
N-am deschis un topic nou (era deja asta), sa nu ma luati cu arheologia, incerc sa respect "ze regulament".

Pentru iarna asta vreau sa-mi iau niste gume bune. Am gasit un survey

pe tirerack.com dupa cum urmeaza:

http://www.tirerack.com/tires/surveyresult...mp;sortValue=16

personal ma gandesc la Dunlop Winter Sport M3 sau Michelin Pilot Alpin PA2, dar s-ar putea sa am surpriza sa nu le gasesc in tzara. Stiu sigur ca se gasesc Pirelli Winter 210 SnowSport (locul 7 in clasament).

doresc recomandari din partea celor care au "purtat" astfel de incaltzari, dar si de la cei care au sapat in adancuri si au gasit informatii suplimentare de "importanta nationala".

mercic
Iulian HondaFan
eu am luat Bridgestone Blizzak WS-50 (nr. 2 pe lista celor exclusiv de iarna, anul trecut nu am stiut si de celelalte variante) plecand de la premiza ca oricum nevasta-mea care le-a purtat pe Civic iarna trecuta nu vrea sa conduca sportiv pe zapada. a fost multumita de ele. sunt un pic mai zgomotoase pe uscat, dar pe zapada masina se comporta muuult mai bine decat Golful meu care a ramas cu "all season"...

dupa cum vezi in ceea ce priveste tractiunea pe zapada si gheata blizzak-urile sunt cele mai bune.

vezi ca e si un topic dedicat exclusiv cauciucurilor de iarna:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p=26255#26255
guerilla
blizzak e pe locul 5 in testele ADAC.
in ordine sunt:
goodyear ultra grip 6
michelin alpin a2
dunlop sp wintersport
maloya cresta 200
bridgestone blizzak
continental contiwinter
vredestein snowtrac
etc etc

teste pentru 195/65/R15
HalbaSus
Legat de iarna (gosh i hate winter)... Eu pana acum mergeam cu cauciucuri 195/60/R15 Allweather iarna (Semperit DirectionGrip) - aveau un comportament rutier decent si pe uscat si pe zapada, le-am luat pt talonul mai inalt care imi folosea si primavara (nu stiu la altii cum e dar la noi primavara dupa ce se dezgheata apar toate gropile/craterele/etc). Iar vara folosesc Michelin Pilot 195/50/R15. Toate bune si frumoase... maream talonul si pastram jantele de aluminiu (oricum sunt SH-uri obosite, nu-i o paguba foarte mare daca le ranesc).
Problema e ca la A3 o sa am jante de 17" cu cauciucuri de vara (masina de teste era echipata cu Michelin Pilot, dar a zis ca poate veni ori cu Michelin ori cu Pirelli). De marit talonul nu pot foarte mult... deci ma gandesc sa schimb si jantele cu unele de otel (sau poate gasesc ceva SH... pt ca nu ma prea pot impaca cu ideea de jante de otel)... revenind la cauciucuri:
Avand in vedere ca zona in care ne vom muta e in rampa... si dezapezirea nu functioneaza prompt... ma gandeam sa trec la cauciucuri de iarna (in loc de cele allweather)... dar nici nu vreau sa huruie prea puternic cand merg pe uscat (de bine de rau, si la noi exista dezapezire). Are cineva idei ?
CRG
Stiu celalalt topic, Iulian, dar in afara de ale tale pneuri, nu mi-au mai ramas in minte alte comentarii. Speram ca dupa un an de zile sa se fi acumulat ceva experienta si cu alte modele, in special cele care potrivit acelui site (cine stie cine-i plateste si pe aia) sunt cele mai bune.

intre timp m-am interesat si am gasit dunlopurile (winter sport m3) pe amiauto, la un pret de 87 de iepuroi (nu stiu daca fara sau cu TVA, ma interesez azi).

totusi as vrea sa mai astept, poate apar ceva promotii. tocmai de aceea, orice recomandare suplimentara imi este de ajutor.

many 10x. :peacefingers:

ps: HalbaSus, se pare ca dunlopurile si michelin sunt cele mai silentioase. sincer sa fiu si eu asta cautam.
C Z R
dar ce te faci cand pe masina cumparata in loc sa ai goodyear cum au alte masini decente si normale ai marca lassa mirratta(iete ce spune la ea in prezentare: MIRATTA – o anvelopa echilibrata.

CONFORT, SIGURANTA, ECONOMIE

Cele trei canale de-a lungul caii de rulare au ca efect o rapida dispersie a apei, reducand astfel riscul aparitiei fenomenului de aquaplanare.

Geometria speciala a canalelor reduce zgomotul la rulare si imbunatateste aderenta anvelopei.

Canale in forma de Z – asigura o excelenta tinuta de drum si un confort superior.

Proiectarea caii de rulare si simularea comportamentului acesteia pe computer au demonstrat un contact mare cu suprafata de rulare pe toate tipurile de vreme – pentru o franare eficienta. )
C Z R
ei in cazul asta ce te faci? marca asta de anvelope nu exista in nici un top nici cele de vara adica mirratta si nici cele de iarna soways I si II sau grand slam s.a.m.d. ei cica sunt produse de BRISA BRIDGESTONE SABANCI TYRE MANUFACTURING & TRADING INC. adica ce sa zic asta e unii "e" norocosi! biggrin.gif
CRG
am gasit Dunlop Winter Sport M3 la dimensiunile mele cu 233 RON bucata. nu spun unde, ca mai sunt patru bucatzi :angel:

pb e ca inca mai negociez cu d-na... blush.gif
HalbaSus
Chiar nu vreau sa fiu rau si off-topic, si nicidecum nu vreau sa o jignesc pe sotia ta... dar mi-am adus aminte de un banc si cred ca o sa fac ulcer daca nu il spun smile.gif.

"Sotia: ai dat o gramada de bani pe cauciucuri noi cand tu ai o rabla de masina !?!
Sotul: De ce ? Am zis eu ceva cand tu ti-ai cumparat sutien nou ?"

biggrin.gif biggrin.gif
Scuzati pt off-topic dar sincer nu m-am putut abtine... hai ca imi dau singur un avertisment :ban:
Andrei Suzuki
Merita luate cauciucuri de iarna Fulda?Stiu ca nu sunt cine stie ce marca,da merg acolo 2-3 luni.Sau nu?
CRG
LOL :clapping: :clapping:
CRG
pai cat costa fuldele, Andrei? ca daca salvezi 30-40 RON pe bucata, nu cred ca se merita..

anul trecut am luat neshte dayton pentru masina de atunci (un megane II) si am dat 280 RON pe bucata !!!

daca vrei pneuri la preturi bune, da-mi un pm si-ti zic firma, da' sa nu care cumva sa-mi iei puisorii aia patru (winter sport m3-urile), ca fac moarte de om! :boxing:
Andrei Suzuki
Eu intrebam pt ca imi vinde un prieten 4 bucati,pe 14 cu 400 RON.
HalbaSus
QUOTE(Andrei Suzuki)
Eu intrebam pt ca imi vinde un prieten 4 bucati,pe 14 cu 400 RON.


adica 100 RON bucata ? sunt noi ? daca sunt noi atunci inseamna ca sunt la pret foarte mic... daca sunt SH atunci pretul e discutabil...
Andrei Suzuki
Sunt noi.Cel care mi le vinde e vara-miu,deci nu se pune problema de teapa.
HalbaSus
Cred ca pretul e imbatabil... Go for it ! Eu anul trecut am dat 800.000/bucata pe niste Semperit allweather de 15" SH (dar erau in stare buna), si a cerut 1 milion initial.
CRG
pai alea costa 200 RON cu ochii inchisi, chiar si alea de vara..
Forbes49937
Am pe opel Astra Clasic din fabrica Dunlop SP Sport 2020E 195/60/R15 ALLWHEATHER .Idee e ar merita sa le schimb pt iarna cu unele speciale doar de iarna? si daca da inteleg din ce am citi mai sus ca sa le iau mai inguste si din ce am citit in carte pe R15 nu pot sa mai pun decat 185/65 ....Ce parere aveti?
CRG
cred ca merge si profilul de allweather. iti recomand oricum sa pui de iarna, nu se compara controlul pe care-l vei avea..
CRG
gata mi-am luat gume:

Michelin Alpin A2, de la Auto Soft (www.auto-soft.ro) cu 278 RON bucata.

Cu tot cu montaj si incarcare cu azot, m-au ajuns fix 1,150 RON 4 bucatzi (195 65 R15 T).

sunt mult mai silentioase decat Bridgestone-urile B390, si sunt incantat de ele. va tin la curent cum se vor comporta la iarna...

:wave:
HalbaSus
Cool... dar nu e cam devreme pt cauciucuri de iarna ? Oricum felicitari pt alegere... (btw: exact dimensiunile astea le port si eu iarna... doar ca eu am allweather... )

Ah... si pana la iarna poti sa ne spui cum se comporta pe asfalt... eu am retineri in folosirea cauciucurilor de iarna... pe uscat..
CRG
pai se comporta f bine, adica nu fac zgomote ciudate, tin bine la frane, aderenta superioara la namol ( blink.gif ).

Nu stiu cum sunt la viteza, nu am iesit inca din oras (o sa fac asta in week-end). Din experienta anterioara, astea de iarna au ceva pb la curbe in viteza (peste 140). e normal, bucata de "pulpa" a pneului fiind mai groasa. Dar ce am mai avut inainte poate nici nu se compara (niste Dayton, aceleasi dimensiuni).

later edit: a nu se confunda cu pilot alpin PA2 (cele cu indice de viteza H sau V), ceva mai bune si mai scumpe, chiar daca acest lucru (ca-s mai bune) nu reiese din site-ul oficial michelin.
AlexTM
Dar despre cele resapate de la Practiker ce ziceti ?
(ma refer la cele iarna; de vara nu mi-as lua resapate)
CRG
nu stiu cat costa. cred ca e putina loterie, ca si cu o masina la mana a doua.

personal, daca n-as vrea sa dau bani multi pe un pneu, as lua mai degraba doua de iarna noi pe fatza, decat patru resapate pe toate rotile.
Iulian HondaFan
@CRG:

nu e cam devreme sa le pui pe cele de iarna? astea de iarna au striuri mai multe si se tocesc pe uscat mai repede decat cele all-season.
CRG
stiu, dar mizez pe o racire destul de prematura a vremii...

e adevarat ca le-am pus mai repede, dar azi dimineatza cand am rulat mai tare (pe A1 cu 140 la ora) erau 8 grade afara, deci cu putin peste temperatura indicata pneurilor de iarna (zub 7 grade).

cred ca era mai bine sa le pun peste 2 sapt, dar le-am gasit pe stoc si am zis sa-mi iau de-o grija si sa evit aglomeratia.. biggrin.gif

ps: oricum in oras nu se incing (si automat sa se uzeze), la ce viteze se ruleaza in Buc..
AlexTM
Las' ca nu e chiar ca la farmacie, cu temperatura ;-)
Ideea era ca ele se uzeaza mai tare pe asfalt decit cele de vara (chiar si sub 7 grade)
CRG
da, dar are si de unde sa se uzeze, fiind mai groasa pulpa decat la cele de vara.. ce-i drept, nu prea mai am tupeu sa schimb benzile brusc cum faceam cu cele de vara.. se simte..
guerilla
azi mi-am luat si eu papuci de iarna biggrin.gif
VREDESTEIN Snowtrac 2
Dimensiuni:195/60 R15 T.
Pret: 79eur (tva inclus)
Furnizor APCO
Viorel5
Ce-mi recomanda-ti dintre urmatoarele:

- TOYO TIRES Snowprox S 940 / S 941
- SEMPERIT Winter Grip
- GOODYEAR Ultra Grip UG6

Acestea sunt pneurile la care m-am oprit eu pt a-mi "incalata" Cielo de iarna.

Ma surprinde pe undeva pretul destul de scazut al anvelopelor Semperit apoximativ 30 EURO / buc.
Dintre cele mentionate mai sus Goodyear este la un pret aproape dublu fata de Semperit.
TOYO se incadreaza intre cele doua mai sus mentionate.
Astept sfaturi de la voi!
guerilla
eu n-am vazut decat goodyear-urile in actiune. si faceau fata cu brio pe un golf.
eddie
Pentru lunile de iarna,am incaltat Renault-ul.Am luat 4 jante de tabla de la dezmembrari,italienesti.Problema ca alea noi te rup la bani,costa 2.400.000 ROL,cat o janta de magneziu in Metro.Altele cu masura aia intre prezoane nu gasesti.Le-am pus la punct,curatat,roluit,vopsit si am luat 4 cauciucuri de iarna,cred ca cele mai ieftine posibile.Se numesc B&P Pneus,am cautat despre ele pe google si am aflat ca sunt resapate,facute la Radauti-Suceava,printr-o tehnologie germana.Arata foarte bine,au garantie,sunt facute pe scheletul a 4 sau 5 modele de cauciucuri de firma ,alese cu grija,cu carne pe ele si perfect echilibrate.Costa 950.000 bucata la masura 175/65/14.Pana si cei cu Land Cruiser si alte masini scumpe au montat Pneus pe masina pentru iarna....Pentru cateva luni sa platesti o gramada de bani ?Am scapat cu 6 milione in loc de 20 !
Zetics40545
Eu voi fi iarna asta la prima experienta cu gume de iarna.

Am luat si eu inca 4 jante noi, de tabla (de Cielo, ca la Hyundai e 80-90E una!!!) cu 60 lei bucata, si 4 cauciucuri Dayton DW500. Arata bine zic eu, sint facute sub Bridgestone, si in plus le-am luat la oferta 3+1 de la carrefour, asa ca in total, cu 510 (gumele) + 240 (jantele) = 750 lei am al doilea set de roti, pentru iarna.
CRG
Zetics, am mers o iarna cu Dayton DW500 si am fost placut surprins de ele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.