IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

garda la sol

This topic is about garda la sol, the author, Virgil28674, wrote about: Incearca si un Opel Frontera.Doar o parere. :cheers: ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> garda la sol
rafaello5
post Aug 31 2004, 11:25 PM
Post #21


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 125
Joined: 30-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.667



Incearca si un Opel Frontera.Doar o parere. :cheers:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Sep 1 2004, 08:10 AM
Post #22


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



Opel Frontera a avut f multe probleme de fiabilitate, este un model deja invechit. De la Opel se merita Monterey, care e facut in colaborare cu Isuzu dar atat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Sep 1 2004, 08:10 AM
Post #23


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



Opel Frontera a avut f multe probleme de fiabilitate, este un model deja invechit. De la Opel se merita Monterey, care e facut in colaborare cu Isuzu dar atat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Sep 1 2004, 08:24 AM
Post #24


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



Opel Frontera a avut f multe probleme de fiabilitate, este un model deja invechit. De la Opel se merita Monterey, care e facut in colaborare cu Isuzu dar atat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Sep 1 2004, 08:24 AM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



Opel Frontera a avut f multe probleme de fiabilitate, este un model deja invechit. De la Opel se merita Monterey, care e facut in colaborare cu Isuzu dar atat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 1 2004, 10:36 AM
Post #26


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Dar de modelele Suzuki ce se spune? Vitara, Samurai sau chiar Jimmy... poate omul nu are nevoie de o masina prea mare, avand in vedere ca din cate am inteles merge singur cand trece peste calea aia ferata?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Sep 1 2004, 11:46 AM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



Sau Ignis....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin31461
post Sep 1 2004, 07:04 PM
Post #28


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 27-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.454



Multumiri pentru sfaturi !
Ma documentez acum despre Suzuki. Nu-mi dau seama insa daca are garda la sol corespunzatoare. Pana acum dintre cei care au venit la mine, toti au dat cu fundul de calea ferata, exceptand un Pajero si culmea culmilor ofrticii, o Dacie 1300 veche de prin 70.
Ma mira foarte tare preturile foarte bune de la Suzuki. Sau nu le credeti bune ? E adevarat ca merg mai mult singur, dar trebuie sa merg si cu familia, asa ca ma voi orienta spre un model sigur cu 4 usi si cat de cat incapator pentru toti. Ideea cu Suzuki a fost minunata !
Va multumesc din suflet tuturor si va astept si cu alte sfaturi !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 2 2004, 05:46 AM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



suzuki vitara este de fapt modelul dupa care kia a facut sportage si chevrolet tracker-ul ( cum cielo a fost facut dupa kadett). deci ai aceeasi conceptie si poate si ceva componente.

cred ca ne-am orientat prea mult la off-road. florine, in afara de calea asta ferata buclucasa mai sunt si alte chestii off road la care vrei sa iti supui masina? poate e mai bine sa te uiti la ceva de genul Subaru Forester, Honda CR-V si Toyota RAV-4, care desi nu sunt off-road cu grija ar putea fi trecute Scylla si in plus ar avea calitati incomparabil mai bune pe asfalt...

ah, si Nissan Xtrail/Xterra ar fi o alta alegere buna, desi este cam batran in conceptie, dar e f apropiat ca performnate de Cherokee/Liberty si cu fiabilitate mai buna...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Sep 2 2004, 08:02 AM
Post #30


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



Suzuki sunt toate f mici si cred ca o sa fii cam dezamagit trecand de la passat la asa ceva. Plus in afara de Ignis sunt toate f vechi ca si conceptie. Nu o vad ca o idee f buna. Iar ignis, parerea mea, este un fel de Matiz 4x4 si un pic mai ridicat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R.V.28389
post Sep 3 2004, 12:17 AM
Post #31


novice
**

Group: Membri
Posts: 35
Joined: 25-June 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 28.382



Despre Ignis:
Tocmai conduc unul de 2 luni. Este 4x4, are ABS, EBD, totul la 10500 CIP. Nu este extraordinar de incapator, dar este cert mai mult ca un matiz- portbagaj cca 250 litri, incapatoare pt 4 persoane.
Cu exceptia service-ului, despre care nu am date (am doar 3900 km), in rest e OK- pentru pretul acesta.
Mai multe mai tarziu, la iarna, cand voi testa ABS, EBD, oglinzi degivrante, si 4x4.

PS garda la sol este de 170 cm, uneori suspensia e un pic mai tare (cica are un limitator care impiedica sa coboare sub 150 mm- nu stiu nu sunt specialist.)

Alte opinii?
R.V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Sep 3 2004, 08:27 AM
Post #32


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



QUOTE(R.V.28389)
Despre Ignis:
Tocmai conduc unul de 2 luni. Este 4x4, are ABS, EBD, totul la 10500 CIP. Nu este extraordinar de incapator, dar este cert mai mult ca un matiz- portbagaj cca 250 litri, incapatoare pt 4 persoane.
PS garda la sol este de 170 cm, uneori suspensia e un pic mai tare (cica are un limitator care impiedica sa coboare sub 150 mm- nu stiu nu sunt specialist.)

Alte opinii?
R.V.

Daca ai garda la masina de 170cm esti un fericit, insemna cu treci cu totul peste ceilalti participanti la trafic, daca ai doar 170 mm, si care inteleg ca poate sa coboare la 150 mm, nu prea se preteaza la ce avea nevoie omul nostru. Cu asa garda nu prea treci calea ferata. Si sa te lauzi cu un portbagaj de 250l? cam slabutz sincer sa fiu. Nu prea se compara cu masinile de care s-a vorbit inainte. La banii astia poti gasi o masina mai serioasa, chiar daca sh. Oricum e alegerea fiecaruia si iti doresc sa te bucuri de ea
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 3 2004, 01:22 PM
Post #33


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Marius-Iulian)
de nissan terrano nu stiu mult. aici nu exista nici un model similar.
chiulasa de fonta nu mi se pare un plus, cele din aluminiu sunt mai scumpe si mai usoare eliminand greutate moarta.

Nissan Xtrail ( aici i se zice xterra) nu e o masina grozava fata de altele din clasa, mie mi se pare sub Jeep Cherokee ca pachet la aprox. acelasi pret. plus ca modelul este relativ vechi.

Nissan Patrol ( aici este numit Pathfinder) este insa printre cele mai bune in clasa lui dar cred ca intram intr-o zona de pret dubla. plus consumul o sa fie pe masura.


Credeam ca Pathfinder este Terrano in Europa. In general oamenii trebuie sa-si ia ce au ei pe acolo si gasesc piese de skimb pe acolo. Si pe Diesel.

Care e echivalentul lui Montero Sport acolo ? Pajero = Montero ala mare... dar Montero Sport este ceva mai micutz, cu o alta caroserie dar aceeasi motorizare ?

Iar Kia este intr-adevar Sportage este o nenorocire. Parca acum au iesit cu o noua versiune...dar nu prea se vinde. KIA asta este o companie fara directie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 3 2004, 02:03 PM
Post #34


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(R.V.28389)
Despre Ignis:
Tocmai conduc unul de 2 luni. Este 4x4, are ABS, EBD, totul la 10500 CIP.
R.V.


In franta cu toate taxele incluse e 10.900; modelul 2004. Cat a fost in Ro cu toate taxele incluse? Mie mi se pare o optiune interesanta pentru Romania, unde din cand in cand mai este si polei, si zapada....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 3 2004, 02:31 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(f1anatic)
Credeam ca Pathfinder este Terrano in Europa.


terrano e mai mic, patrol e cel mai mare acolo, iar xtrail e intre din cate am vazut eu. cineva din Ro sa ma corecteze daca sunt pe miriste...

vad si ca toate nissan off road sunt diesel, imi lasa gura apa dupa unul de mers pe drumurile forestiere din bucegi sau pe alte coclauri pitoresti ale Ro. si chestia asta cu asfalt pana in varful fmuntelui de aici sucks pe undeva...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gociu75
post Sep 3 2004, 02:53 PM
Post #36


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 177
Joined: 1-June 04
From: Galati
Member No.: 26.767



QUOTE(Marius-Iulian)
QUOTE(f1anatic)
Credeam ca Pathfinder este Terrano in Europa.


terrano e mai mic, patrol e cel mai mare acolo, iar xtrail e intre din cate am vazut eu. cineva din Ro sa ma corecteze daca sunt pe miriste...

vad si ca toate nissan off road sunt diesel, imi lasa gura apa dupa unul de mers pe drumurile forestiere din bucegi sau pe alte coclauri pitoresti ale Ro. si chestia asta cu asfalt pana in varful fmuntelui de aici sucks pe undeva...

Patrol e cel mai mare, Terrano e urmatorul iar X-trail e cel mai mic. Patrol si Terrano sun off-oroadere iar X-trail e inspre SUV, din aceeasi clasa cu Rav4. Montero sport, e Pajero sport, si e facut pe baza lui L200 si urmeaza sa fie inlocuit la anul din cate stiu eu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 4 2004, 02:01 AM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



inseamna ca terrano se pupa cu Xterra care aici este tot in principal offroader. definitiile sunt diferite intre noi. aici SUV este tot ce arata a offroad pe dinafara chiar daca nu sunt. intre SUV-uri exista clasa crossover-urilor= masini care arata a off-road, dar sunt facute pe platforme de sedan: ex. forester pe cea de impreza, RAV4 pe cea de corolla, CR-V pe cea de civic. sunt mai inalte si toate au AWD cel putin optional.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R.V.28389
post Sep 4 2004, 09:20 AM
Post #38


novice
**

Group: Membri
Posts: 35
Joined: 25-June 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 28.382



QUOTE(MR28673)
QUOTE(R.V.28389)
Despre Ignis:
Tocmai conduc unul de 2 luni. Este 4x4, are ABS, EBD, totul la 10500 CIP.
R.V.


In franta cu toate taxele incluse e 10.900; modelul 2004. Cat a fost in Ro cu toate taxele incluse? Mie mi se pare o optiune interesanta pentru Romania, unde din cand in cand mai este si polei, si zapada....


Nu stiu daca este 10900 DDT in Franta modelul 4x4. La noi este atat (si nu 10500, mea culpa) in CIP, iar DDP 13000. Garda este bineinteles 170 mm, era tarziu cand am scris si dormitam...

R.V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 4 2004, 08:49 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



iata vesti despre kia sportage de pe autonews.com:

The Kia Sportage's first redesign in 11 years will debut in September at the Paris auto show.

It will go on sale in Europe in November and reach US showrooms in December.

The 2005 Sportage SUV was developed on a unibody platform that is shared with the 2005 Hyundai Tucson.

The previous-generation Sportage was a body-on-frame-design. Kia is a subsidiary of Hyundai.

iar despre tucson:

The Tucson is a small SUV designed to compete with the Honda CR-V and Toyota RAV4. Based on the Elantra sedan, the Tucson goes on sale this summer and is smaller than the Santa Fe SUV. Power comes from a standard 2.0-liter, 140-hp four-cylinder engine with a five-speed manual or optional four-speed automatic. A 2.7-liter, 173-hp V6 is available with a four-speed automatic. Front- and all-wheel-drive models will be available. Antilock brakes and traction control are optional. Side- and head-protection air bags are standard. pret aici 17500-22500$.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin31461
post Sep 10 2004, 07:26 PM
Post #40


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 27-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.454



Dragi prieteni necunoscuti !
Multumesc din nou pentru competenta si amabilitatea sfaturilor voastre !
Intre timp am vazut Suzuki, imi place, dar e prea micut pentru ce-mi trebuie.
De Kia am spus ca nu vreau sa mai aud nimic.
Cred ca aria de cautare s-a restrans drastic, asa ca la banii mei cred ca am numai optiunea Terrano. Deja caut variante, daca ma incadrez si gasesc ceva, in mod cert va voi cere din nou sfatul si ajutorul.
Tuturor va doresc tot binele din lume si sa va bucurati de familiile si masinile voastre !
Cu mii de multumiri si multa prietenie,
Florin
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 03:33 AM