IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

garda la sol

This topic is about garda la sol, the author, James Kilowatt, wrote about: QUOTE(R.V.28389) [ Nu stiu daca este 10900 DDT in Franta modelul 4x4. La noi este atat (si nu 10500, mea culpa) in CIP, iar DDP 13000. Garda este bine ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> garda la sol
James Kilowatt
post Sep 13 2004, 08:42 AM
Post #41


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(R.V.28389)
[

Nu stiu daca este 10900 DDT in Franta modelul 4x4. La noi este atat (si nu 10500, mea culpa) in CIP, iar DDP 13000. Garda este bineinteles 170 mm, era tarziu cand am scris si dormitam...

R.V.



PE cuvantul meu laugh.gif N-ar fi singura masina mai ieftina aici decat in Ro. Pretul ala include o promotie de 14% (adica scazut tva-ul de la 19 la 5%) insa pe mine ca si cumparator final putin imi pasa... atata timp cat cu 10900 ar fi la mine in garaj, cu tot cu inscriere si toate celelalte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ion
post Sep 17 2004, 09:03 AM
Post #42


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 142
Joined: 6-November 02
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 7.653



Salut!

Nu mi-e foarte clar ce fel de masina iti trebuie?

Vad ca nu a pomenit nimeni aici de Renault Scenic - varianta aia cu garda la sol marita sau chiar cea 4X4

Iar daca ai nevoie doar cu de o masina cu care sa te misti de colo colo, Dacia Papuc in 4 usi, cu motor diesel. Sigur are garda la sol cat iti trebuie tie si ai motor diesel nou Renault. Sper sa nu spui ca fac misto de tine, insa nu stiu exact la ce iti trebuie masina. Daca e vorba de Dacie, ramane problema confortului, iar papucul de care vorbesc nu e reusit deloc la scaune si mai ales la canapeaua spate. Se pot gasi insa unele mai bune de la dezmembrari.

Si apropos de confort. M-am suit in Logan. Cred ca cei de la Renault au o problema in a realiza o bancheta spate cat de cat confortabila... Oare chiar o fi atat de greu. Ma mir ca nu au pus o bancuta de lemn.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 17 2004, 09:22 AM
Post #43


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(Ion)
Salut!

Si apropos de confort. M-am suit in Logan. Cred ca cei de la Renault au o problema in a realiza o bancheta spate cat de cat confortabila... Oare chiar o fi atat de greu. Ma mir ca nu au pus o bancuta de lemn.



Nici clio nu-i mai breaz la capitoulul asta... Probabil ca face parte din specificul firmei, ca sa-i dea individualitate laugh.gif
Omul vrea o masina care sa poata treaca peste o anume cale ferata, sa nu se faca de ras cu ea la serviciu si sa poata merge si in vacanta cu familia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Nov 19 2009, 10:43 PM
Post #44


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



stiu ca nu are legatura cu garda la sol insa e tot vorba de o dimensiune a masinii:
are cineva idee unde pot sa gasesc dimensiunea ce se numeste "front overhang" pt ford focusul meu. ford nu o dau pe site.

m-ar interesa dimensiunea asta la cat mai multe masini.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Nov 20 2009, 12:37 AM
Post #45


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Intamplator am gasit pentru Focus aici.

consola fata = 871;
consola spate = 831;

Din pacate la alte masini nu sunt trecute dimensiunile consolelor.

This post has been edited by Seri: Nov 20 2009, 12:38 AM


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 20 2009, 08:59 PM
Post #46


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



La ce foloseste informatia asta?


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Nov 21 2009, 01:01 PM
Post #47


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



nu-mi foloseste la nimic. e vorba doar de aspectul masinii. masinile compacte si medii cu front overhang sub 850mm arata chiar bine.
clasa mare si lux arata bine cu fornt overhang pe la 900 mm.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hoinar
post Nov 21 2009, 01:40 PM
Post #48


membru vesel
******

Group: Membri
Posts: 1.829
Joined: 7-January 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 96.184



QUOTE (AZAZEL @ Nov 21 2009, 01:01 PM) *
nu-mi foloseste la nimic. e vorba doar de aspectul masinii. masinile compacte si medii cu front overhang sub 850mm arata chiar bine.
clasa mare si lux arata bine cu fornt overhang pe la 900 mm.

Si daca e asa de greu de gasit informatia asta...cine crezi ca o foloseste?
La cum arata o masina fiecare isi foloseste ochii..nu cifrele smile.gif.


--------------------
Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!"
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 21 2009, 10:57 PM) *
Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Nov 23 2009, 02:36 PM
Post #49


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE (AZAZEL @ Nov 19 2009, 04:43 PM) *
are cineva idee unde pot sa gasesc dimensiunea ce se numeste "front overhang" pt ford focusul meu


Ca tare greu era sa iei o ruleta si sa masori..... tongue.gif Uite, io am fost acuma si am masurat la Passat-ul meu: ~ 920 mm! ninja.gif Intr-adevar cele 2 dimensiuni (front si rear overhang) afecteaza, pe langa aspectul optic general al masinii si performantele acesteia (manevrabilitate, stabilitate etc). Io dintre cele mai mici front overhang-uri pe care le-am vazut sunt cele de la BMW.....asta va spune ceva? whistling.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 23 2009, 07:30 PM
Post #50


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE (Alex-F1 @ Nov 23 2009, 08:36 AM) *
.... Intr-adevar cele 2 dimensiuni (front si rear overhang) afecteaza, pe langa aspectul optic general al masinii si performantele acesteia (manevrabilitate, stabilitate etc). Io dintre cele mai mici front overhang-uri pe care le-am vazut sunt cele de la BMW.....asta va spune ceva? whistling.gif


Da, imi aminteste de o discutie in contradictoriu despre mecanica, marketing si adevaruri fundamentale inceputa aici
http://masini.ro/forum/index.php?s=&sh...st&p=317488
si prelungita vre-o cateva zile smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 07:10 PM