IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

GPL

This topic is about GPL, the author, costinel, wrote about: stie cineva ceva despre instalatia de gaz de pe cielo executive? cum functioneaza? care este consumul (real nu cel pe care-l dau ei)? ... To read more just scroll down

> GPL
costinel
post Dec 31 2002, 02:25 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 30-December 02
From: Bucuresti
Member No.: 8.745



stie cineva ceva despre instalatia de gaz de pe cielo executive? cum functioneaza? care este consumul (real nu cel pe care-l dau ei)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16 Pages V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Start new topic
Replies (180 - 199)
James Kilowatt
post Dec 1 2005, 04:03 PM
Post #181


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Am trimis un e-mail la koltec-necam olanda insa deocamdata nu au raspuns... :evil: Nici ca mi-l dau, nici ca nu mi-l dau.

Inainte sa trimit astora din Olanda, am trimis la importatorul belgian. Asta mi-a raspuns si mi-a spus ca respectiva documentatie e rezervata exclusiv retelei lor de garaje si m-au trimis la plimbare ... :evil:


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Dec 9 2005, 03:19 PM
Post #182


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



Insista la telefon ca asa pe mail nu prea te baga in seama ...


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Penca
post Dec 28 2005, 10:44 PM
Post #183


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 123
Joined: 26-February 04
From: Bucuresti
Member No.: 21.632



Eu am montat acum 3 ani GPL pe Jeep Cherokee. Merge super. consuma cu 1 l mai mult decit benzina, dar nu are rost sa discutam de economii.

Referitor la putere, intr-adevar, avea de unde sa ia (4000 cmc...), dar vreau sa va zic ca am tupeu sa o bag si la arat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Jan 2 2006, 09:39 PM
Post #184


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Daca nu va suparati, as avea si eu o intrebare:

Exista diferenta de consum la GPL raportat la anotimp?
Adica vara mai putin si iarna mai mult? Cam care sunt diferentele?

Multumesc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Jan 2 2006, 11:14 PM
Post #185


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



QUOTE(Felix60549)
Daca nu va suparati, as avea si eu o intrebare:

Exista diferenta de consum la GPL raportat la anotimp?
Adica vara mai putin si iarna mai mult? Cam care sunt diferentele?

Multumesc!


Exista diferente! cam de 15% dar dece nu citesti toate raspunsurile la acest subiect??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Jan 3 2006, 06:33 PM
Post #186


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



exista diferente in plus de consum la orice combustibil ... in functie de anotimpuri.
Nu conteaza masina sau puterea motorului. Daca afara e gheata tot cu a doua o sa mearga toate masinile smile.gif si la fel de greu se va incalzi motoru pana la parametrii normali daca afara sunt -20gr.C


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 4 2006, 11:12 AM
Post #187


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Diferentele sunt si functie de cat de lungi sunt drumurile. ASta e valabil si vara, insa iarna e si mai accentuat. DAca faci 500km n-o sa observi mare diferenta, insa daca faci 500km/luna din drumuri scurte zilnice, atunci s-ar putea sa te sperie consumul.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad71286
post Mar 20 2006, 08:31 PM
Post #188


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 20-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.279



Ceva este putred in Danemarca cu GPL-ul asta.

Daca este atat de bun cum spun unii, de ce firme auto respectabile, precum BMW, Mercedes, Audi, Volvo, samd. care ar face orice pt. o idee noua, cu care sa vina pe piata, nu au scos modele pe GPL?
(sau poate ei n-au auzit inca de GPL!)

Parerea mea este ca GPL-ul este o optiune a soferilor tarilor din lumea a treia, vezi India, China, Romania, pentru a economisi cat mai multi $ fara a se gandi la consecinte.

Sincer, am mai mare incredere in inginerii firmelor mai sus pomenite. Dupa ce o sa vad un Mercedes 600S de fabrica pe GPL, o sa-mi pun si eu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen OmegaFan
post Mar 21 2006, 07:45 PM
Post #189


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 14-December 04
From: Oradea
Member No.: 37.174



Salut,
Imi pare rau dar te contrazic. Chiar acum 2 saptamani pe Discovery a prezentat un film despre GPL si acolo arata ca si conservatorii de la Mercedes au agreeat acest combustibil alternativ. In prezent se monteaza pe Mercedes, pe BMW si pe Volvo. Atentie, se monteaza in alte tari decat cele din lumea a treia. Dupa cate stiu eu Olanda, Germania, Italia nu fac parte din aceasta categorie.
Daca urmaresti la Discovery in mod sigur se va da in reluare acel documentar despre GPL, si cred ca poti sa-ti pui instalatie GPL pt ca vei vedea montata si pe Mercedes 600S
Succes :wave:


--------------------
ex Opel Omega 2000 cm3, 121 caluti zapaciti!!!
ex Opel Omega B, 136 CP seriosi!!!
Opel Omega B Facelift, 145 CP puternici!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad71286
post Mar 22 2006, 10:22 AM
Post #190


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 20-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.279



Mltumesc pentru informatii, normal ca Olanda, Germania, Italia nu fac parte din lumea a treia. Pe Discovery inca nu am am vazut emisiunea respectiva (se pare ca am pierdut-o, chiar am sa urmaresc), dar pe siturile mercedes-benz.com, volvo.com, inca nu au aparut modelele pe GPL.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 22 2006, 11:02 AM
Post #191


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Volvo fac sigur modele pe GPL, chiar daca instalatiile lor sunt olandeze. In plus, au inceput sa faca si modele pe rachiu smile.gif Am vazut un reportaj despre asta de curand.

Problema cu GPL-ul este ca nu prea e promovat, mai ales de cei care ofera si diesel. Si Volvo si Mertz au modele diesel, si nu sunt interesati sa si le concureze singuri cu GPL-ul. Celor de la protectia mediului le arata modelele pe GPL, iar clientilor, pe cele diesel ca alea sunt scumpe si costa mult reviziile.
Si Reno are modele pe GPL, insa nu apar in nici o brosura. Iar daca te duci si insisti ca vrei GPL, iti spune ca ai de asteptat 3 luni doar doar de te razgandesti si ei un dCI.

@Eugen
Germania si Austria sunt cam la furat in materie de GPL. Stau mai prost in statistici si decat Romania. Insa in Benelux,Italia si chiar Anglia e foarte raspandit, in tarile nordice (probabil acolo dieselul nu porneste biggrin.gifsmile.gif si intra din ce in ce mai mult si in Franta, si chiar si in Germania. In Germania e inca la inceput, e cam scump si cam nu e foarte tentant. Insa s-ar putea sa devina, daca vor schimba politica de taxe pe poluare.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Mar 22 2006, 02:39 PM
Post #192


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



nu cred ca GPL-ul va deveni important in Europa.

mai intai statele europene nu l-au trecut inca pe lista carburantilor ( asa cum sunt benzina si motorina care sunt taxate la greu). GPL nu ofera avantaje de randamanet termic/CO2 emissions, desi este mai putin poluant la restul categoriilor de emisii. odatat ce baza de impozitare pe benzina si motorina se va subtia, GPL-ul va intra probabil in colimator.

al doilea motiv este ca intreaga Europa (mai putin Norvegia si partial UK) este dependenta pentru gaz de Rusia. dupa fitzele facute de rusi iarna asta, europenii nu cred ca vor sa isi sporeasca dependenta energetica fata de " Marele Prieten de la Rasarit" biggrin.gif . de aceea e bine sa fii vecin cu Canada biggrin.gif blush.gif .


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 22 2006, 02:54 PM
Post #193


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



GPL-ul mai are o problema: MAsinile pe GPL sunt de fapt masini pe benzina convertite. Un motor gandit direct pentru GPL (raport de compresie mai inalt, ar raport intre cursa si alezaj, alta diagrama distributie) ar putea fi si mai interesant.
Chiar si asa, cu exceptia CO2 e mai mult curat fata de diesel si benzina. Nu contine sulf, particule si alte prostii. La CO2 sunt comparabile pentru ca orice arde da CO2 (cu exceptia hidrogenului )

Rusii au nevoie de euroi la fel de tare cum au europenii nevoie de gaz... nu cred sa fie asta problema
_________________


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Mar 22 2006, 03:09 PM
Post #194


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



tot Honda biggrin.gif vine in ajutor si aici beer.gif .

Civic GX ( gen7=cea precedenta) vine cu un motor ( cel de 1.7l) ajustat si la rap de compresie pentru GPL ( este crescut la 12.5/1 fata de 9.9/1 cat e cel pe benzina). acest motor nu are insa VTEC si are o putere de numai 100CP ( fata de 127cel pe benzina cu VTEC) iar cuplul maxim este de asemenea mai mic ( 133Nm@4000rpm fata de 154Nm@4800rpm ).


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 22 2006, 03:33 PM
Post #195


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Da, dar daca o consuma 5-6/100km pe gaz, ar bate la economie orice diesel...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valter-2
post Apr 9 2006, 09:40 PM
Post #196


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 21-March 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 22.739



Faci motorul dupa 4 ani ptr ca iti permiti sa mergi mai multi km .Altfel l-ai fi facut la 7 ani.Mi se pare normal.Daca faci o comparatie fa-o in km.Dar din sursa sigura nu din auzite.Unii zic ca ai bomba in portbagaj, dar de cind au inventat taximetristii mersul cu butelia de aragaz in portbagaj si pina azi eu nu am auzit sa fie un accident auto incare butelia de gaz sa aiba vreo cauza sau macar sa intre in discutie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 10 2006, 08:38 AM
Post #197


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Au existat, prin 96 sau 97 cateva accidente care se pare ca au fost agravate datorita buteliei de gaz. Totusi, unii experti spun ca la respectivele accidente oricum pasagerii nu ar fi scapat si oricum ar fi luat foc si rezervorul clasic de benzina. De cand s-a introdus valva de siguranta nu mai exista nici un incident documentat legat de bomba din portbagaj. Ideea care se vantura e ca un accident capabil sa arunce in aer rezervorul oricum e mult prea violent ca sa mai scapi, cu sau fara bomba.
In ce priveste fiabilitatea, nu exista nici o dovada ca ar scurta viata motorului, dimpotriva, se pare ca o prelungeste datorita faptului ca GPL-ul nu contamineaza uleiul asa cum o face benzina, si nu depune calamina.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircea85507
post Aug 25 2006, 10:08 PM
Post #198


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 24-August 06
From: Buftea, ILfov
Member No.: 85.500



Alex, ce spui tu e cum se poate mai neadevarat! :spam1: La motoarele de generatie noua, concepute pentru benzina fp, nu mai apare nici o problema privind distrugerea treptata a ghidurilor de supape, ramase fara ungere. Iar teoriile privind arderea uscata sunt basme. Sa-mi arate si mie cinva o ardere umeda...smile.gif)


--------------------
Coreeana. Cel mai bun raport calitate/pret!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircea85507
post Aug 25 2006, 10:09 PM
Post #199


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 24-August 06
From: Buftea, ILfov
Member No.: 85.500



Alex, ce spui tu e cum se poate mai neadevarat! :spam1: La motoarele de generatie noua, concepute pentru benzina fp, nu mai apare nici o problema privind distrugerea treptata a ghidurilor de supape, ramase fara ungere. Iar teoriile privind arderea uscata sunt basme. Sa-mi arate si mie cinva o ardere umeda...smile.gif)


--------------------
Coreeana. Cel mai bun raport calitate/pret!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Aug 28 2006, 09:21 AM
Post #200


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



QUOTE(Iulian HondaFan)
nu cred ca GPL-ul va deveni important in Europa.

mai intai statele europene nu l-au trecut inca pe lista carburantilor ( asa cum sunt benzina si motorina care sunt taxate la greu). GPL nu ofera avantaje de randamanet termic/CO2 emissions, desi este mai putin poluant la restul categoriilor de emisii. odatat ce baza de impozitare pe benzina si motorina se va subtia, GPL-ul va intra probabil in colimator.

al doilea motiv este ca intreaga Europa (mai putin Norvegia si partial UK) este dependenta pentru gaz de Rusia. dupa fitzele facute de rusi iarna asta, europenii nu cred ca vor sa isi sporeasca dependenta energetica fata de " Marele Prieten de la Rasarit" biggrin.gif . de aceea e bine sa fii vecin cu Canada biggrin.gif blush.gif .

Se face aici o mare confuzie...GPL ul nu provine din gazul natural (metan)...ci din gaz petrolier (in urma proceselor de distilare a petrolului).
Gazul Petrolier Lichefiat este pe toate listele care le vreti voi si se vinde f. bine in toata Europa... deja a devenit un bussines f. mare!
In Belgia spre exemplu stiam ca motoarele cu GPL sunt deja mult mai cautate decat cele cu combustibil clasic...Astept confirmarea lui MR.


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

16 Pages V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
 GPL

8 User(s) are reading this topic (8 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 06:45 PM