GPL |
This topic is about GPL, the author, costinel, wrote about: stie cineva ceva despre instalatia de gaz de pe cielo executive? cum functioneaza? care este consumul (real nu cel pe care-l dau ei)? ... To read more just scroll down
GPL |
Dec 31 2002, 02:25 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 30-December 02 From: Bucuresti Member No.: 8.745 |
|
|
|
Dec 1 2005, 04:03 PM
Post
#181
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Inainte sa trimit astora din Olanda, am trimis la importatorul belgian. Asta mi-a raspuns si mi-a spus ca respectiva documentatie e rezervata exclusiv retelei lor de garaje si m-au trimis la plimbare ... :evil: -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 9 2005, 03:19 PM
Post
#182
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Insista la telefon ca asa pe mail nu prea te baga in seama ...
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Dec 28 2005, 10:44 PM
Post
#183
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 123 Joined: 26-February 04 From: Bucuresti Member No.: 21.632 |
Eu am montat acum 3 ani GPL pe Jeep Cherokee. Merge super. consuma cu 1 l mai mult decit benzina, dar nu are rost sa discutam de economii.
Referitor la putere, intr-adevar, avea de unde sa ia (4000 cmc...), dar vreau sa va zic ca am tupeu sa o bag si la arat |
|
|
Jan 2 2006, 09:39 PM
Post
#184
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Exista diferenta de consum la GPL raportat la anotimp? Adica vara mai putin si iarna mai mult? Cam care sunt diferentele? Multumesc! |
|
|
Jan 2 2006, 11:14 PM
Post
#185
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
QUOTE(Felix60549) Daca nu va suparati, as avea si eu o intrebare:
Exista diferenta de consum la GPL raportat la anotimp? Adica vara mai putin si iarna mai mult? Cam care sunt diferentele? Multumesc! Exista diferente! cam de 15% dar dece nu citesti toate raspunsurile la acest subiect?? |
|
|
Jan 3 2006, 06:33 PM
Post
#186
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
exista diferente in plus de consum la orice combustibil ... in functie de anotimpuri.
Nu conteaza masina sau puterea motorului. Daca afara e gheata tot cu a doua o sa mearga toate masinile si la fel de greu se va incalzi motoru pana la parametrii normali daca afara sunt -20gr.C -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Jan 4 2006, 11:12 AM
Post
#187
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Diferentele sunt si functie de cat de lungi sunt drumurile. ASta e valabil si vara, insa iarna e si mai accentuat. DAca faci 500km n-o sa observi mare diferenta, insa daca faci 500km/luna din drumuri scurte zilnice, atunci s-ar putea sa te sperie consumul.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 20 2006, 08:31 PM
Post
#188
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 20-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.279 |
Ceva este putred in Danemarca cu GPL-ul asta.
Daca este atat de bun cum spun unii, de ce firme auto respectabile, precum BMW, Mercedes, Audi, Volvo, samd. care ar face orice pt. o idee noua, cu care sa vina pe piata, nu au scos modele pe GPL? (sau poate ei n-au auzit inca de GPL!) Parerea mea este ca GPL-ul este o optiune a soferilor tarilor din lumea a treia, vezi India, China, Romania, pentru a economisi cat mai multi $ fara a se gandi la consecinte. Sincer, am mai mare incredere in inginerii firmelor mai sus pomenite. Dupa ce o sa vad un Mercedes 600S de fabrica pe GPL, o sa-mi pun si eu. |
|
|
Mar 21 2006, 07:45 PM
Post
#189
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 14-December 04 From: Oradea Member No.: 37.174 |
Salut,
Imi pare rau dar te contrazic. Chiar acum 2 saptamani pe Discovery a prezentat un film despre GPL si acolo arata ca si conservatorii de la Mercedes au agreeat acest combustibil alternativ. In prezent se monteaza pe Mercedes, pe BMW si pe Volvo. Atentie, se monteaza in alte tari decat cele din lumea a treia. Dupa cate stiu eu Olanda, Germania, Italia nu fac parte din aceasta categorie. Daca urmaresti la Discovery in mod sigur se va da in reluare acel documentar despre GPL, si cred ca poti sa-ti pui instalatie GPL pt ca vei vedea montata si pe Mercedes 600S Succes :wave: -------------------- ex Opel Omega 2000 cm3, 121 caluti zapaciti!!!
ex Opel Omega B, 136 CP seriosi!!! Opel Omega B Facelift, 145 CP puternici!!! |
|
|
Mar 22 2006, 10:22 AM
Post
#190
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 20-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.279 |
Mltumesc pentru informatii, normal ca Olanda, Germania, Italia nu fac parte din lumea a treia. Pe Discovery inca nu am am vazut emisiunea respectiva (se pare ca am pierdut-o, chiar am sa urmaresc), dar pe siturile mercedes-benz.com, volvo.com, inca nu au aparut modelele pe GPL.
|
|
|
Mar 22 2006, 11:02 AM
Post
#191
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Volvo fac sigur modele pe GPL, chiar daca instalatiile lor sunt olandeze. In plus, au inceput sa faca si modele pe rachiu Am vazut un reportaj despre asta de curand.
Problema cu GPL-ul este ca nu prea e promovat, mai ales de cei care ofera si diesel. Si Volvo si Mertz au modele diesel, si nu sunt interesati sa si le concureze singuri cu GPL-ul. Celor de la protectia mediului le arata modelele pe GPL, iar clientilor, pe cele diesel ca alea sunt scumpe si costa mult reviziile. Si Reno are modele pe GPL, insa nu apar in nici o brosura. Iar daca te duci si insisti ca vrei GPL, iti spune ca ai de asteptat 3 luni doar doar de te razgandesti si ei un dCI. @Eugen Germania si Austria sunt cam la furat in materie de GPL. Stau mai prost in statistici si decat Romania. Insa in Benelux,Italia si chiar Anglia e foarte raspandit, in tarile nordice (probabil acolo dieselul nu porneste si intra din ce in ce mai mult si in Franta, si chiar si in Germania. In Germania e inca la inceput, e cam scump si cam nu e foarte tentant. Insa s-ar putea sa devina, daca vor schimba politica de taxe pe poluare. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 22 2006, 02:39 PM
Post
#192
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
nu cred ca GPL-ul va deveni important in Europa.
mai intai statele europene nu l-au trecut inca pe lista carburantilor ( asa cum sunt benzina si motorina care sunt taxate la greu). GPL nu ofera avantaje de randamanet termic/CO2 emissions, desi este mai putin poluant la restul categoriilor de emisii. odatat ce baza de impozitare pe benzina si motorina se va subtia, GPL-ul va intra probabil in colimator. al doilea motiv este ca intreaga Europa (mai putin Norvegia si partial UK) este dependenta pentru gaz de Rusia. dupa fitzele facute de rusi iarna asta, europenii nu cred ca vor sa isi sporeasca dependenta energetica fata de " Marele Prieten de la Rasarit" . de aceea e bine sa fii vecin cu Canada . -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 22 2006, 02:54 PM
Post
#193
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
GPL-ul mai are o problema: MAsinile pe GPL sunt de fapt masini pe benzina convertite. Un motor gandit direct pentru GPL (raport de compresie mai inalt, ar raport intre cursa si alezaj, alta diagrama distributie) ar putea fi si mai interesant.
Chiar si asa, cu exceptia CO2 e mai mult curat fata de diesel si benzina. Nu contine sulf, particule si alte prostii. La CO2 sunt comparabile pentru ca orice arde da CO2 (cu exceptia hidrogenului ) Rusii au nevoie de euroi la fel de tare cum au europenii nevoie de gaz... nu cred sa fie asta problema _________________ -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 22 2006, 03:09 PM
Post
#194
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
tot Honda vine in ajutor si aici .
Civic GX ( gen7=cea precedenta) vine cu un motor ( cel de 1.7l) ajustat si la rap de compresie pentru GPL ( este crescut la 12.5/1 fata de 9.9/1 cat e cel pe benzina). acest motor nu are insa VTEC si are o putere de numai 100CP ( fata de 127cel pe benzina cu VTEC) iar cuplul maxim este de asemenea mai mic ( 133Nm@4000rpm fata de 154Nm@4800rpm ). -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 22 2006, 03:33 PM
Post
#195
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Da, dar daca o consuma 5-6/100km pe gaz, ar bate la economie orice diesel...
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 9 2006, 09:40 PM
Post
#196
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 21-March 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 22.739 |
Faci motorul dupa 4 ani ptr ca iti permiti sa mergi mai multi km .Altfel l-ai fi facut la 7 ani.Mi se pare normal.Daca faci o comparatie fa-o in km.Dar din sursa sigura nu din auzite.Unii zic ca ai bomba in portbagaj, dar de cind au inventat taximetristii mersul cu butelia de aragaz in portbagaj si pina azi eu nu am auzit sa fie un accident auto incare butelia de gaz sa aiba vreo cauza sau macar sa intre in discutie.
|
|
|
Apr 10 2006, 08:38 AM
Post
#197
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Au existat, prin 96 sau 97 cateva accidente care se pare ca au fost agravate datorita buteliei de gaz. Totusi, unii experti spun ca la respectivele accidente oricum pasagerii nu ar fi scapat si oricum ar fi luat foc si rezervorul clasic de benzina. De cand s-a introdus valva de siguranta nu mai exista nici un incident documentat legat de bomba din portbagaj. Ideea care se vantura e ca un accident capabil sa arunce in aer rezervorul oricum e mult prea violent ca sa mai scapi, cu sau fara bomba.
In ce priveste fiabilitatea, nu exista nici o dovada ca ar scurta viata motorului, dimpotriva, se pare ca o prelungeste datorita faptului ca GPL-ul nu contamineaza uleiul asa cum o face benzina, si nu depune calamina. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Aug 25 2006, 10:08 PM
Post
#198
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 24-August 06 From: Buftea, ILfov Member No.: 85.500 |
Alex, ce spui tu e cum se poate mai neadevarat! :spam1: La motoarele de generatie noua, concepute pentru benzina fp, nu mai apare nici o problema privind distrugerea treptata a ghidurilor de supape, ramase fara ungere. Iar teoriile privind arderea uscata sunt basme. Sa-mi arate si mie cinva o ardere umeda...)
-------------------- Coreeana. Cel mai bun raport calitate/pret!
|
|
|
Aug 25 2006, 10:09 PM
Post
#199
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 24-August 06 From: Buftea, ILfov Member No.: 85.500 |
Alex, ce spui tu e cum se poate mai neadevarat! :spam1: La motoarele de generatie noua, concepute pentru benzina fp, nu mai apare nici o problema privind distrugerea treptata a ghidurilor de supape, ramase fara ungere. Iar teoriile privind arderea uscata sunt basme. Sa-mi arate si mie cinva o ardere umeda...)
-------------------- Coreeana. Cel mai bun raport calitate/pret!
|
|
|
Aug 28 2006, 09:21 AM
Post
#200
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
QUOTE(Iulian HondaFan) nu cred ca GPL-ul va deveni important in Europa.
mai intai statele europene nu l-au trecut inca pe lista carburantilor ( asa cum sunt benzina si motorina care sunt taxate la greu). GPL nu ofera avantaje de randamanet termic/CO2 emissions, desi este mai putin poluant la restul categoriilor de emisii. odatat ce baza de impozitare pe benzina si motorina se va subtia, GPL-ul va intra probabil in colimator. al doilea motiv este ca intreaga Europa (mai putin Norvegia si partial UK) este dependenta pentru gaz de Rusia. dupa fitzele facute de rusi iarna asta, europenii nu cred ca vor sa isi sporeasca dependenta energetica fata de " Marele Prieten de la Rasarit" . de aceea e bine sa fii vecin cu Canada . Se face aici o mare confuzie...GPL ul nu provine din gazul natural (metan)...ci din gaz petrolier (in urma proceselor de distilare a petrolului). Gazul Petrolier Lichefiat este pe toate listele care le vreti voi si se vinde f. bine in toata Europa... deja a devenit un bussines f. mare! In Belgia spre exemplu stiam ca motoarele cu GPL sunt deja mult mai cautate decat cele cu combustibil clasic...Astept confirmarea lui MR. -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 06:45 PM |