IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
rafaello5 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
rafaello5
sofer profesionist
33 years old
Male
Bucuresti
Born Sep-16-1984
Interests
No Information
Statistics
Joined: 30-June 04
Profile Views: 368*
Last Seen: 26th November 2010 - 08:11 PM
Local Time: Nov 25 2017, 01:43 AM
125 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo rafaello5@yahoo.com
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

rafaello5

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
7 May 2007
Se pare ca va fi prezentat in ianuarie 2008 pentru publicul larg si imediat dupa va ajunge si in show-room-uri.Inca nu se stie cum se va numi dar motorizarile vor fi 2.0 TFSI 200 cp si 3,2 V6 250 cp si poate un diesel.Performantele dinamice se vor apropia de cele ale passat-ului dar se pare ca va avea o suspensie revizuita.
11 Apr 2007
De mult ma intreb ce face o masina 4x4 mai buna ca alta.Ne luand in considerare unghiurile de atac ale unei masini ma intereseaza pur si simplu ce inseamana un sistem de distributie 4x4(mecanica) fara motor.Adica ce inseamna sa fie bun in off-road un sistem mai bun ca altu.Ca am vazut ca sunt diferite sisteme 4x4 dar nu ma convins nici unu ca asta ar fi cel mai bun.Sunt diferentiale Torsen, Haldex, de la Subaru, Mitsu, etc si fiecare face cam acelasi lucru: nu lasa sa se invarta o roata in gol si da putere la roata care are aderenta.Pai atunci nu mai conteaza firma ci sa fie 4x4.Atunci de ce se tot bat astia prin campionate DAKAR, si altele care nu imi vin acum in minte ca sa iasa primii.Asa ca fiabilitate ne dam singuri seama dupa cum e facuta masina si dupa cum au avut altii probleme cu ea inainte, ca oricum masinile de serie difera de cele de competitie.
Astept raspunsuri!
11 Apr 2007
Iata poze cu masina in diferite ipostaze SPY SHOT.
8 Dec 2006
Am montat un casetofon LG 4x50W si mi se tot arde siguranta a 3 de sus in jos, de la panoul de sigurante.Dacie break din 97 cu 10 sigurante.Nu am nici un scurt ca am verificat si cand il scot nu am nici o problema cu siguranta.Atunci cand il leg e beleaua.L-am legat +permanent la +permanent al masinii si celalalt + la contact.Inainte am avut aceeasi problema cand am conectat +permanent si la contact al casului la +permanent la masinii.Nu pot sa imi dau seama care ar putea fi problema.Daca nu o rezolv am sa ii pun sarma la siguranta ca altfel ma enervez degeaba.Siguranta e de 15 A.poate fi vreo problema daca montez o siguranta mai mare de vreo 30 A ca sunt cam multi consumatori pusi pe accesorii.Multumesc anticipat.
10 Apr 2006
As vrea sa stiu si eu care motor da randament mai mare: cel in V sau cel in linie.Din cate stiu eu cei de la BMW au motoare cu 6 cilindri in linie care au performante la fel cu cele de arhiutectura in V 6.Tot din cate mai stiu eu s-a inventat motorul cu arhitectura in V din lipsa de loc ptr pozitionarea motorului in partea din fata, si nu din nevoie de performante sporite fata de cel cu arhitectura in linie.As vrea sa stiu parerile voastre cu privire la care este mai bun din punct de vedere al randamentului si al performantelor.
Last Visitors


16 Sep 2009 - 10:28


16 Sep 2008 - 11:28


5 Oct 2007 - 18:21

Comments
Other users have left no comments for rafaello5.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th November 2017 - 07:43 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here