Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avensis 2,2 D-4D sau Passat Comfortline 2,0 TDI 4motion?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
asarban
E..aici e aici..
Cam pe aici imi bubuie mintea...

PS Georgica..stiu..Accord!
madalina
Si cu Legacy-ul ce s-a intamplat?
Mihai80
Salut!

Tocmai am intrat pe situl VW din Romania si nu iti poti selecta Passatul Comfortline cu tractiune integrala si motor diesel de 140 CP.

Ne poti da mai multe detalii: echipare, pret... etc.

Mihai
G e o r g e
chiar asa nu ti-a placut legacy ul ? :angel:
Mihai63349
Vrei sa compari Avensis D4-D doar cu Vw 4 motion? Sunt undeva pe la ac elasi pret? Sau merge si 2wd?
Si e musai diesel? biggrin.gif
HalbaSus
dar cu restu' sedanurilor medii ce s-a intamplat ? Mazda6, Vectra, Primera, laguna, 407, etc ?
madalina
Este p discutie mai veche, eu cunoscandu-l pe asarban. :angel:

De frantuzesti nu vrea sa auda, pana acum o luna nu vroia sa auda nici de japoneze, existau doar cele germane...
G e o r g e
asta pana a condus legacy ul :angel:
gabi63320
Eu nu am vazut oferta pentru Passat 2.0 tdi cu tractiune integrala. Nici la Octavia II la motorul de 2.0 nu este (la reprezentanta au spus ca doar 1.9 e adaptat transmisiei integrale)
Mihai63349
OctaviaII 4x4 cu motor 2000 FSI costa 19250 CIP.
Mihai63349
Si ca doar motorul 1,9 e adaptat transmisiei integrale... Scrie pe topicul despre incompetenta oamenilor de vanzari...
asarban
Sunt oarecum la aceeasi bani si avensisul si passatul.
Adica in jur de 25500 ddp.
ca exista comfortline 4motion de 140 cp e clar, este specificat in brosurile de la PoRo.
Ca nu apare pe site...asta e alta mancare de peste.

Georgica...Legacy-ul e un vis frumos care insa momentan nu e prea accesibil.
Adica imi doresc sa il am, am banii sa il am, dar dupa aceea costurile "halelii" nu ma fac prea fericit.
Nu vreau sa ajung sa am Legacy si sa merg cu metro-ul ca nu am bani de benzina....
Este o optiune inca deschisa, depinde fff mult de ce se mai intampla cu nivelul veniturilor...repet, nu e o "tradare" ci o calcare pe suflet, ca deh..acuma am responsabilitati... :inlove:

Aspectul la avensis este fff anost.
In principiu ma plictisesc de o masina in mai putin de 2 ani...de bordul lu avensis sunt deja plictisit..si gandul de a tine masina asta 5 ani ma deprima.
Au vrut sa o faca atat de mult pe gustul nemtilor incat au iesit cu ceva de :puke: si nemtii....
Passatul arata..altfel...call me snob si tampit....are ceva...
Singurele argumente in favoare avensisului sunt> fiabiltate, garantie mai mare, timp de livrare mai scurt, dotari mai multe si SERVICE NORMAL LA CAP!
Gandul de a ma duce cu masina la PoRo ma infioara!
HalbaSus
QUOTE
In principiu ma plictisesc de o masina in mai putin de 2 ani...de bordul lu avensis sunt deja plictisit..si gandul de a tine masina asta 5 ani ma deprima.


Si nici macar nu are decenta sa moara ca sa ai motive sa o schimbi... va functiona perfect la nesfarsit plictisindu-te de moarte biggrin.gif ... nu e complet original asta a zis-o cineva intr-o emisiune auto...

Revenind la topic:
Mazda6 si vectra ce au ?
Vectra are un motor foarte reusit de 150 cp... nu e cea mai frumoasa dar arata mai impunator decat avensisul iar spatele e la nivelul passatului... Nu e chiar "masina saracului" e chiar o masina buna.
Mazda6 mi se pare frumoasa... fiabila (ca mai toate japonezele)... si relativ ieftina...
cosmin45741
sedane medii diesel care sa se incadreze pana in 25000: accord si mazda 6 numai daca le iei in leasing, desi mazda 6 facelift nu mai e asa de rentabila (au scumpit-o in draci: 2-3000 la pretul cip) si passat
asarban
Accord..neeee...am fost la reprezentanta....
Dificil cu piese, service, alea alea...plus ca nu simt nici o chestie...neee
Plus ca e scumpa cu draci! 23500 CIP!!!!!
Opel...mdeaaa...a fost o varianta exclusa rapid dupa consultarea cu George.
Frantuzesti? Adica citroen, pejo si reno? Brrrrr! Poate cand o sa am bani de C6...
Visul meu de'o viata e nu, nu femeia cu mustata ci un Saab...pe benzina..un motor turbo...eeeehhhhh....
DORU
La preturi apropiate, votez fara nici o ezitare Passat 4-motion.

Tractiunea integrala RULES ! arigato.gif
Dan52141
QUOTE(DORU)
La preturi apropiate, votez fara nici o ezitare Passat 4-motion.

Tractiunea integrala RULES ! arigato.gif


Eu as vota pentru Octavia II 4x4 daca se doreste 4x4 la un pret rezonabil. Passatul 4 motion este undeva pe la 30.000 si ... deci nu exista comparatie de pret cu Avensisul, dar ca parere personala bordul acestui passat parca este facut cu toporul, nu mi se pare normal ca la o masina din clasa asta bordul sa fie asa grosolan facut cu tabla aceea de aluminiu si marginile de la cadrane asa butucanoase ... brrrr urat .... avensisul ... alta poveste parca iti mai vine sa conduci la bordul ei !
In schimb la exterior parca noul passat are mai multa distinctie decat avensisul, emana mai multa forta ...
cosmin45741
QUOTE(Dan52141)
dar ca parere personala bordul acestui passat parca este facut cu toporul, nu mi se pare normal ca la o masina din clasa asta bordul sa fie asa grosolan facut cu tabla aceea de aluminiu si marginile de la cadrane asa butucanoase ... brrrr urat .... avensisul ... alta poveste parca iti mai vine sa conduci la bordul ei !


pai tocmai aici e diferenta cer-pamant intre cele 2...passat-ul se apropie ca materiale folosite de masinile din clasa premium, iar "tabla" aia e de fapt aluminiu, in timp ce avensis-ul foloseste plasticaraie tampita, ca toate japonezele de altfel, care vrea sa imite aluminiu...as da bani sa am aluminiu in loc de imitatie din plastic...dar in fine, degustibus, poate unora le place si bordul de lada mai mult ca la mercedes
Dan52141
QUOTE(cosmin45741)
QUOTE(Dan52141)
dar ca parere personala bordul acestui passat parca este facut cu toporul, nu mi se pare normal ca la o masina din clasa asta bordul sa fie asa grosolan facut cu tabla aceea de aluminiu si marginile de la cadrane asa butucanoase ... brrrr urat .... avensisul ... alta poveste parca iti mai vine sa conduci la bordul ei !


pai tocmai aici e diferenta cer-pamant intre cele 2...passat-ul se apropie ca materiale folosite de masinile din clasa premium, iar "tabla" aia e de fapt aluminiu, in timp ce avensis-ul foloseste plasticaraie tampita, ca toate japonezele de altfel, care vrea sa imite aluminiu...as da bani sa am aluminiu in loc de imitatie din plastic...dar in fine, degustibus, poate unora le place si bordul de lada mai mult ca la mercedes


Ca sa te citez "De gustibus non est disputandum" ... hai sa vedem insa partea functionala, ce conteaza ca este aluminiu daca este urat, nu stiu cum nemtii astia sunt asa lipsiti de imaginatie, in marea majoritate bordurile masinilor lor sunt asa de spartane ... nici un pic de personalitate ... nimic, hai sa ne uitam la un rover, alfa de ce nu mazda sau toyota ultimele modele, parca sunt mai primitoare mai calde. Sincer pentru mine interiorul conteaza foarte mult, iar personal din acest punct de vedere intre noul passat si avensis as alege fara ezitare avensis.

Toate cele bune !
S O R I N
QUOTE(cosmin45741)
pai tocmai aici e diferenta cer-pamant intre cele 2...passat-ul se apropie ca materiale folosite de masinile din clasa premium, iar "tabla" aia e de fapt aluminiu, in timp ce avensis-ul foloseste plasticaraie tampita, ca toate japonezele de altfel, care vrea sa imite aluminiu...as da bani sa am aluminiu in loc de imitatie din plastic...dar in fine, degustibus, poate unora le place si bordul de lada mai mult ca la mercedes


Cosmine,nu stiu unde ai vazut tu plastice tampite in avensis,dar asa sa ca parere personala,eu cand m am suit in mazda 6 sa fac drive test ,primul lucru care mi a atras atentia a fost bordul destul de simplut,nu spun mai multe... blush.gif Cat despre passat versus avensis,singurul lucru care l are passat si nu prea avensis ( e vb si de gusturi,aici) este lookul care este mai agresiv,atat..restul dupa mine este poveste....ia le pe toate la rand: pret,garantie,service,etc blush.gif
Iara bordul la avensis mie sincer mi se pare super finisat,in comparatie cu alte modele concurente,si m am suit in destule masini ca sa pot face o comparatie obiectiva... :angel:
CRG
nu vreau sa incep nush' ce discutie, pana la urma e o chestie de gust. Eu inteleg filozofia Mazda, aceea de a furniza cel mai bun raport utilitate (sau mai bine zis valoare) / pret clientilor sai. Intre a avea un bord "simplist" (vorba vine, cine vrea mai multe butoane, se gasesc si la raionul "Jucarii") si a furniza un sasiu dintre cele mai dinamice la clasa sa, oare ce-as alege?

later edit: mie imi place mai putin bordul avensis, de exemplu, chiar daca la un moment dat ma gandeam serios sa-mi iau una.

exista postate poze cu bordul alei mele la sectiunea "Masina mea".
G e o r g e
mazda 6 e o masina excelenta . service ul o strica angry.gif
S O R I N
QUOTE(CRG)
. Intre a avea un bord "simplist" (vorba vine, cine vrea mai multe butoane, se gasesc si la raionul "Jucarii") si a furniza un sasiu dintre cele mai dinamice la clasa sa, oare ce-as alege?


Mersi,Crg,chiar acum vin de la raionul jucarii de unde am mai cumparat cateva butonase..... laugh.gif ,si sa stii ca se si aprind... :harhar:

Acum lasand gluma la o parte,de ce sa nu spunem ca avensis are un bord super,parerea mea peste al concurentelor (depinde din ce punct de vedere privesti problema),bine inchegat,fara lufturi sau alte chestii de genul asta.Altele sunt "bube" ale avensisului blush.gif
Dan52141
QUOTE
Altele sunt "bube" ale avensisului blush.gif


Si mie imi place bordul avensisului si finisarea din habitaclu.
Sunt curios care sunt "bubele" de care vorbesti smile.gif


Dan
DORU
Special nu am insinuat Octavia 4x4, ca atunci as fi fost apostrofat ca imi laud masina....insa e evident ca decat Passat 4-Motion, mai bine Octavia 4x4 la aceeasi echipare si motorizare...la pret sensibil mai mic. arigato.gif
Iulian HondaFan
bordul si interiorul e chestie de gust personal... Pe mine bordul de la noua Jetta si noul Passat ma lasa rece... nici cele de la Audi A3 si A4 nu ma impresioneaza...

interior care mi-a placut din prima a fost la fosta generatie A4, cele de la Volvo V80 si celle din Lexus IS si Infiniti G35! din fericire eu pot trai cu multe borduri (mi-a placut si ala de la Accent '01 biggrin.gif ), dar m-a uscat la suflet sasiul si suspensia de 2 lei a Golf4 GTI.

acu' mie mi se pare ca un Passat diesel 4x4 consuma cat un benzinar de peste 150CP care e si semnificativ mai rapid.

How about Alfa 156 cu 1.9JTD... it's beautiful & fun... si vad ca preturile CIP sunt raison: 22K euro.
S O R I N
QUOTE(Dan52141)
QUOTE
Altele sunt "bube" ale avensisului blush.gif


Si mie imi place bordul avensisului si finisarea din habitaclu.
Sunt curios care sunt "bubele" de care vorbesti smile.gif


Dan


Cea mai mare "bubita" mi se pare acel zgomot produs de oglinda/cheder,la viteze de peste 160 km /ora.Acum, ca nu e bine sa mergi cu asa viteza ,asta e alta mancare de peste,dar cert este ca nu tre sa existe acel zgomot.
cosmin45741
uitati ce spune clarkson (topgear):
Volkswagen Passat (A car built to luxury standards but at normal family saloon prices)
http://www.topgear.com/drives/E8/A4/new/
Toyota Avensis (The Toyota's an impressive family package, but it fails to ignite the imagination)
http://www.topgear.com/drives/E6/C5/new/

si asta cred si eu, toyota nu are nimic incitant

offtopic pt sorin:
Mazda 6 (A sophisticated vehicle combining great value with an excellent drive. We like it a lot)
http://www.topgear.com/drives/C6/C1/new/
Dan52141
stiti cum se spune ... nu este frumos ce este frumos .... este frumos ce-mi place mie ... iar mie imi place mai mult Avensisul.
Cu referire la pret nu exista dubiu ... un avensis full echipat este cu mult mai ieftin decat passatul 4 motion. Am un prieten care maine isi ridica noul passat cu tractiune integrala, se pleaca de la 24.000 Euro CIP cu dotarile de baza iar cu toate accesoriile (piele, jante mai mari, navigatie, 10 boxe) a ajuns la 32.000 Euro CIP ... asa ca judecati si voi
S O R I N
Asa am gandit si eu...mi a placut avensis,am luat avensis.Imi placea mazda ,luam mazda,la fel si passat.Acu ca nu e la fel de aspectuoasa ca celelalte....tine f mult de ce vrei de la masina,gusturi etc....un factor destul de important,este pretul.La 32 mii cip pai deja ma gandesc la "adevaratele" premium,nu la cele care tind.Si eu tind sa mi i au ferrari,dar....... blush.gif
asarban
MA scuzati....
Lasand la o parte mazda si alte alea...
Puteti sa-mi dati un sfat intre Avensis si Passat Comfortline 4motion?
DORU
Eu mi-am dat deja cu parerea: Passat 4-Motion. Sau Octavia 4x4 la pret sensibil mai mic la aceeasi motorizare si dotari. arigato.gif
Legionaru'
Eu as alege Avensis pt:
-motor mult mai silentios;
-performante dinamice reale mai bune;
-garantie mai mare;
-revizii mai ieftine;
-nu in ultimul rand pretul de achizitie mai mic(la acelasi nivel de echipare la ambele masini).
asarban
Mdea..cu voi..alege omu....
Noroc cu nevasta...
Avensis ramane...
S O R I N
QUOTE(asarban)
Mdea..cu voi..alege omu....
Noroc cu nevasta...
Avensis ramane...


Am zis sa nu mai intervin,pt nu a fi considerat subiectiv,eu avand avensis...am vazut ca pe aici se practica politica,am masina x ,luati o fratilor si voi ca e buna,cea mai buna...nu conteaza ca are costuri mai mari de intretinere,ca e mai scumpa ,ca e mai putin fiabila,ca,ca,ca,ca.....daca noi am ajuns sa consideram skoda peste toyota,inseamna ca e grav.... :disgust:
DORU
Nu vreau sa intru in polemica, dar era vorba de o FWD contra AWD. Asa ca alegerea e f. clara - Passatul. Daca erau amandoua cu acelasi tip de tractiune, alegeam dieselul nipon, superior de altfel.

Off-Topic: nu exista vreun motor pe benzina in clasa Skodei Octavia care sa fie superior lui 1.8 T (doar nou lansatul TFSI il depaseste), nici ca performanta nici ca origine (provine de la Audi Sport in anii '90).
Am o retinere doar in privinta celui de 192 CP de pe Honda Accord, pe care n-am avut onoarea sa-l simt sub talpa. arigato.gif
Legionaru'
De Corolla 1.8 VVTL-i de 192 cp ce zici?
AZAZEL
QUOTE(Dan52141)
Am un prieten care maine isi ridica noul passat cu tractiune integrala, se pleaca de la 24.000 Euro CIP cu dotarile de baza iar cu toate accesoriile (piele, jante mai mari, navigatie, 10 boxe) a ajuns la 32.000 Euro CIP ... asa ca judecati si voi


cunosc lista de pretri de la passat pe dinafara. orice ai pune pe masina asta, este aproape imposibil sa treca de 30.000 cip. iar ceea ce ai enumerat tu, si multe multe altele insumate nu au cum sa treaca de 5-6000 euro.
inca un lucru : 4 motion este pe 2 motoare :
2.0tdi cu 140 cp, in configuratie highline costa 22883 euro, si
2.0fsi cu 150cp highline costa 21797 euro

oricum nu sunt 24.000 euro cip ai tai. probabil amicul tau se mai lauda ca sa arate cati bani are, dar cum spunea cineva pe aici , de 32.000 euro isi lua un premium.

revenind la subiect, un passat 2.0tdi 4 motion comfortline costa 20.790 euro. avensis 2.2 d-4d costa 20.500 sol plus. din punct de vedere al dotarilor, la acest nivel de echipare, toyota este peste VW. passat in dotare comfortline ar trebui sa il aduci la 22.000 cip cu optionale incluse ca sa aiba aceleasi dotari cu avensis.
avensis este mult mai silentios, si consuma combustibil mai putin. passat cu 4motion este galagios si consuma cat o masina pe benzina cu tractiune fata. insa daca ai de facut drumuri grele si nu numai , tractiunea integrala se va simti.

ideea este ca in acest topic nu se compara mere cu mere si pere cu pere.

eu daca ar fi sa aleg intre passat 2.0tdi comfortline cu tractiune fata si dotari optionale pana la 20.500 euro(masina pleaca de la vreo 19.500 euo), si avensis sol plus 2.2 d-4d la 20.500 euro as alege : passat pt ca este masina noua si aratoasa. daca as avea bani sa sustin si consumul de combustibil al unui 4 motion nu as mai sta pe ganduri. chiar daca perfomantele dinamice vor fi mult su avensis(demaraje, si viteza de varf).
atentie un 2.0tdi 4 motion nu coboara la consum in oras sub 10% indiferent ce zice cartea tehnica.
Iulian HondaFan
QUOTE(DORU)
Off-Topic: nu exista vreun motor pe benzina in clasa Skodei Octavia care sa fie superior lui 1.8 T (doar nou lansatul TFSI il depaseste), nici ca performanta nici ca origine (provine de la Audi Sport in anii '90).
Am o retinere doar in privinta celui de 192 CP de pe Honda Accord, pe care n-am avut onoarea sa-l simt sub talpa. arigato.gif


la clasa Octaviei (compacta adica) ai cativa "zmei" cel putin la fel de reusiti:

2.0Tboxer al Imprezei cu 2 incarnari de 225-230CP si 280-285CP;

2.0iVTEC al Civic typeR 200CP

2.0T al Astra 200CP


fost posesor de 1.8T 180CP.
Legionaru'
QUOTE(maryuskkk)
eu daca ar fi sa aleg intre passat 2.0tdi comfortline cu tractiune fata si dotari optionale pana la 20.500 euro(masina pleaca de la vreo 19.500 euo), si avensis sol plus 2.2 d-4d la 20.500 euro as alege : passat pt ca este masina noua si aratoasa. daca as avea bani sa sustin si consumul de combustibil al unui 4 motion nu as mai sta pe ganduri. chiar daca perfomantele dinamice vor fi mult su avensis(demaraje, si viteza de varf).
atentie un 2.0tdi 4 motion nu coboara la consum in oras sub 10% indiferent ce zice cartea tehnica.



1.Nu cred ca de cei 1000 € poti pune optionale incat sa ajungi la nivelul de echipare al Avensis-ului Sol Plus :scratchchin:

2.Dai 26-27000€ pe masina si nu poti suporta un consum mai mare cu 10 ron/ 100km blush.gif
AZAZEL
[quote="Tuca Show"][quote=maryuskkk]

1.Nu cred ca de cei 1000 € poti pune optionale incat sa ajungi la nivelul de echipare al Avensis-ului Sol Plus :scratchchin:

2.Dai 26-27000€ pe masina si nu poti suporta un consum mai mare cu 10 ron/ 100km blush.gif[/quote]

passat comfortline mai are nevoie de :

jante de aliaj: 250
computer de bord 200
pachetul comng leavig home si cu senzor de ploaie: 200
faruri in spoiler 150
climatronic 250 .
instalatie audoi cu 8 boxe 100

ps: preturile sunt orientative

teoretic ar mai fi farurile cu xenon, insa cele de la passat sunt net superioare: bixenon adaptive. cred ca cele de la avensis ar costa maxim 400 in plus: total 1450 euro+19450 euro passat comfortline= 20900.
avensis costa 20.500 cip insa are accize 4%=820 euro.
passat accize 2,5%=522 euro. ar iesi passa tcu vreo 100 euro mai scump. acesti bani nu au importanta.

am luat in calcul si acciza la pretul cip pt ca este foarte importanta. aceasta taxa nbu este deductibila nici pe firma. toata lumea spune ca passat este mai scump, dar uite 300 euro platiti de pomana la avensis.

privind consumul: cand cineva isi cumpara un apartament de 4 camere si da 70 000 euro, nu cred ca sta toata ziua cu apa calda deschisa si cu toti consumatorii electrici deschisi.

tractiunea integrala consuma aproximativ 1,5% in plus fata de una pe puntea fata, daca ai acelasi motor.
un calcul simplu: 30000 km pe an, insemna 450 litri de motorina in plus. la pretul de 33500 pe litru insemna 15 milioane pe an. 400 euro.

de cate ori te ajuta tractiunea integrala pe an??? de foarte putine ori.am fost asta iarna la munte. masina mea are 65 cp este diesel sia are tractiune fata si un set de anvelope michelin alpin. craciunul acesta am fost la tara. zapezi fratilor si in unele locuri gheta. merge masina fara probleme. tractiunea integrala este un moft aproape.
daca ar fi doar pretul de achizitie mai mare (la passat aproximativ 1300 euro) nu as sta pe ganduri. insa mai este si consumul ulterior de combustibil cu care nu prea ma impac.
asta este parerea mea. plus ca tractiunea 4 motion este mai scumpa la intretinere. fereasca dumneseu sa ai vreo defectiune. platesti de nu stii ce-i cu tine.

insa daca cineva are nevoie de 4 motion atunci sa-si cumpere.
Legionaru'
Scuze pt. post dublu
Legionaru'
QUOTE(maryuskkk)
privind consumul: cand cineva isi cumpara un apartament de 4 camere si da 70 000 euro, nu cred ca sta toata ziua cu apa calda deschisa si cu toti consumatorii electrici deschisi..


Cam fortata comparatia! unsure.gif
Uite una mai aproape de realitate:
Casatorit, 2 copii, apartament 2 camere, am 70000€ dar nu iau unul cu 4 camere pt. ca o sa platesc intretinerea mai mare decat la cel cu 2 camere!
Tu vrei sa fii si popa si hot!
Imi pare rau dar nu se poate, il maniem pe D-zeu!
Dan52141
QUOTE(maryuskkk)
QUOTE(Dan52141)
Am un prieten care maine isi ridica noul passat cu tractiune integrala, se pleaca de la 24.000 Euro CIP cu dotarile de baza iar cu toate accesoriile (piele, jante mai mari, navigatie, 10 boxe) a ajuns la 32.000 Euro CIP ... asa ca judecati si voi


cunosc lista de pretri de la passat pe dinafara. orice ai pune pe masina asta, este aproape imposibil sa treca de 30.000 cip. iar ceea ce ai enumerat tu, si multe multe altele insumate nu au cum sa treaca de 5-6000 euro.
inca un lucru : 4 motion este pe 2 motoare :
2.0tdi cu 140 cp, in configuratie highline costa 22883 euro, si
2.0fsi cu 150cp highline costa 21797 euro

oricum nu sunt 24.000 euro cip ai tai. probabil amicul tau se mai lauda ca sa arate cati bani are, dar cum spunea cineva pe aici , de 32.000 euro isi lua un premium.



Te contrazic, mergi pe site la vw.ro si alege de exemplu:
Passat Highline
Diesel / 2.0 litri TDI/ 140 CP / Cutie DSG - 6 viteze / 4 usi -->
Pret CIP:
EUR 23.324,- adica ceea ce spuneam pret de pornire undeva la 24.000 Euro CIP.
Acum adauga cateva optionale, ajungi la 29.000 CIP lejer, fara sa mai pun si sistemul de navigatie, asa ca tind sa-l cred pe prietenul meu care a luat 4motion cu aproape toate dotarile la ~ 32.000 CIP



Toate cele bune si anul care vine (a venit) sa va aduca masina dorita smile.gif
asarban
Maestre...scuze dar bateti campii cu gratie!
NU EXISTA PASSAT 4MOTION CU CUTIE AUTOMATA DSG!
DOAR CU CUTIE MANUALA CU 6 TREPTE!
Passat Highline
Tipul motorizarii 2.0l Diesel Motor
Putere 103 kW / 140 CP
Capacitate cilindrica 1.968 ccm
Cutia de viteze manuala, 6 viteze
Tractiune Tractiune integrala
Numar usi 4
DOTARI STANDARD!
058 ** Se produce de la sfarsitul anului
2005
055 *Tapiterie standard: puteti alege piele
neagra, classic grey, latte macchiato
sau pure beige (in cazul in care nu ati
ales alt pachet de tapiterie)
001 Aer conditionat "Climatronic" cu reglaj
al temperaturii pe 2 zone si ventilatie
indirecta
002 Airbag sofer si pasager, cu
posibilitatea dezactivarii airbag-ului
pasager
003 Airbag-uri cap pentru toate locurile si
airbag-uri laterale fata
057 Antena diversity
004 Avertizare optico-acustica la decuplare
centuri de siguranta fata
005 Bancheta spate rabatabila asimetric, cu
cotiera centrala integrata
006 Bandouri laterale / spate cromate
007 Bare de protectie si bandouri fata in
culoarea caroseriei
008 Bordcomputer "Midline"
009 Cadru grila radiator cromat
010 Capitonaj usi din piele
011 Centuri de siguranta in trei puncte
pentru toate locurile cu reglaj pe
inaltime si sistem de pretensionare
pentru cele din fata
013 Cotiera centrala fata cu spatiu de
depozitare
014 Covorase textile fata / spate
015 Decor din aluminiu pe consola centrala
si plansa de bord
016 Duze instalatie spalare parbriz
incalzite
017 Frana de stationare electronica
018 Frane discuri fata ventilate / spate
019 Functie "Coming home" si "Leaving home"
020 Geamuri fata / spate actionate electric
021 Geamuri laterale si spate termoizolante,
in tenta verde
022 Grila radiator cromata
023 Iluminare habitaclu fata / spate
024 Inchidere centralizata cu telecomanda si
functie confort de pornire "Press &
Drive" pe plansa de bord
025 Jante aliaj usor "Adelaide" 7 J x 16 cu
anvelope 215/55 R16 si suruburi antifurt
026 Lampi semnalizare cu sticla clara alba
integrate in bara fata
027 Levier schimbator de viteze imbracat in
piele
028 Lumini ceata spate
029 Lumini pentru citit fata / spate cu
ornamente cromate si lumini in usi fata
/ spate
030 Lumini spate cu tehnologie LED
031 Lumini spatiu picioare fata (2)
012 Modul ID cu imobilizator electronic
032 Oglinda interioara cu reglaj automat
antiorbire
033 Oglinzi make-up stanga / dreapta
iluminate, stanga integrata in parasolar
dublu, detasabil
034 Oglinzi retrovizoare exterioare
reglabile electric si incalzite separat
035 Ornamente cromate la geamurile laterale
036 Pregatire Isofix pentru 2 scaune copil
pe bancheta din spate
056 Priza 12V spate/portbagaj
038 Reglaj lombar electric scaun sofer
respectiv manual scaun pasager
039 Scaune sport fata cu reglaj pe inaltime,
incalzite
040 Senzor de ploaie
041 Servodirectie electromecanica, reglabila
in functie de viteza
042 Set de pana Tyre Mobility inclusiv
compresor de 12 V si lichid de
vulcanizare
043 Sistem de deschidere automata capota
portbagaj si alimentare
044 Sistem de mentinere a stabilitatii
masinii -ESP (inclusiv asistent de
franare, sistem de antiblocare a rotilor
-ABS, sistem de 'blocare electronica' a
diferentialului - EDS, sistem de
reglare a fortei de tractiune - ASR)
045 Sistem de reglare automata a razei de
actiune a farurilor
046 Sistem radio "RCD-300" cu CD-player; 8
incinte acustice (4 fata , 4 spate)
047 Spatii de depozitare (2) integrate in
plansa de bord
048 Spatiu de depozitare in bancheta spate
pentru sac de schi
049 Spatiu depozitare umbrela in usa sofer
050 Stergatoare parbriz cu control
intermitent
051 Suport pahare (2) fata
052 Tempomat (dispozitiv pentru reglarea
automat a vitezei)
053 Triunghi reflectorizant integrat in
hayon
054 Volan imbracat in piele (3 spite)
Pret CIP:
EUR 22.883,-

Culoare si tapiterie
Culoare exterioara
3Q3Q
antracit (mocca anthracite pearleffect)
EUR 393,-
Tapiterie scaun
VD
Scaun: Piele
Culoarea tapiteriei: latte macchiato
Podea: latte macchiato
Consola: gri
Plansa de bord: latte macchiato
EUR 0,-

OPTIONALE!!!
Airbag lateral pt locurile din spate
inclusiv pretensionare centuri de
siguranta spate
EUR 248,-

Alarma antifurt "Plus"
imobilizator electronic
- senzor de supraveghere interioara
- inchidere confort
- back-up horn
EUR 271,-
Auto-hold
EUR 39,-
Capitonaj portbagaj cauciuc-stofa
EUR 40,-
CD changer pt. 6 CD in torpedou
EUR 268,-
Faruri bi-xenon cu iluminare dinamica in
curbe, inclusiv instalatie de spalare
faruri
EUR 944,-
Indicator cantitativ presiune pneuri
prin senzorii ABS, avertizeaza in
momentul scaderii la minim a presiunii
EUR 40,-

Lumini si vizibilitate II
- Functie "Coming Home"
- iluminare habitaclu
- oglinda retrovizoare interioara cu
reglaj automat antiorbire
- senzor de ploaie
- lampi pentru citit cu ornamente
cromate fata/spate
- oglinzi make-up iluminate
- parasolare detasabila
- oglinzi exterioare reglabile electric
cu reglaj automat antiorbire, incalzite
automat
EUR 192,-

Piele "Nappa" cu scaune sport fata
- negru, classic grey, latte macchiato,
pure beige
- scaune, usi, cotiera, tetiere, levier
schimbator de viteze imbracate in piele
- scaune fata incalzite (serie la
Highline)
- duze instalatie spalare incalzite
- covorase fata / spate
- volan din piele in 3 spite
EUR 524,-

Pilot de parcare
-avertizare acustica la parcare
fata/spate
EUR 388,-

Pregatire de telefon cu hands free
pentru GSM 900/1800 MHz
- cablaje, inclusiv sursa de curent
EUR 353,-

Priza spate 140A / 230V
- pentru Trendline, inclusa cotiera
centrala fata
EUR 80,-

Radio sistem de navigatie "RNS MFD DVD
Dynaudio Sound"
- display multifunctional color
- bordcomputer "Plus"
- sistem Volkswagen Individual Sound 600
W, 10 incinte acustice
EUR 2.385,-

Sac ski si snowboard
EUR 94,-

Scaune fata incalzite, parbriz incalzit
- scaune fata incalzite
- duze instalatie spalare parbriz
incalzite
- parbriz incalzit
EUR 143,-

Sport "Westwood"
- 4 jante aliaj usor "Westwood" 7 1/2J X
17 cu anvelope 235/45 R17
- faruri de ceata, geamuri laterale
spate si luneta in tenta fumurie, cu
pana la 65% absorbtie a luminii
- garda la sol coborata cu cca 15 mm
EUR 825,-

Suspensie drumuri grele
EUR 480,-

Volan multifunctional piele 3 spite
- comenzi radio, telefon si bordcomputer
- levier schimbator de viteze imbracat
in piele
- bordcomputer "Plus"
EUR 183,-


Total:
EUR 30.773,-


EU NU CRED CA PRIETENUL TAU A COMANDAT ASA CEVA![color=red][/color]
DragosV
Din pacate pe multe topice de versus se vorbeste din auzite, prieteni si alte surse. Daca se poate spune ceva cu siguranta despre topic foarte bine, dar daca nu, atunci mai bine sa nu se mai zica, ca se induc oameni in eroare care chiar au nevoie de sfaturi.
Dan52141
[quote]Te contrazic, mergi pe site la vw.ro si alege de exemplu:
Passat Highline
Diesel / 2.0 litri TDI/ 140 CP / Cutie DSG - 6 viteze / 4 usi -->
Pret CIP:
EUR 23.324,- adica ceea ce spuneam pret de pornire undeva la 24.000 Euro CIP.
Acum adauga cateva optionale, ajungi la 29.000 CIP lejer[/quote]

Exemplul ales de mine a fost de pe siteul www.vw.ro, am ales la intamplare un model, nu neaparat 4motion pentru a arata ca intradevar se pleaca de undeva de la 24.000, iar despre ce si-a cumparat cunostinta mea tind sa-l cred pentru ca nu a cumparat una ci doua in echipare full, inclusiv optiunea de navigare (la ce i-o folosi in romania nu stiu). Evident sunt cumparate pentru firma.
Banuiesc ca si exemplul tau este de pe siteul vw.ro si dovedeste ceea ce am spus ... ca daca adaugi optionale la acest passat poti ajunge la preturi de genul 30.000 Euro CIP. Nu discutam daca echiparea full a passatului este echivalenta cu SOL-ul de la Avensis, probabil ca este cu mult peste ... dar si pretul este corespunzator, asta este ceea ce am vrut sa arat.

Toate cele bune.



[/quote]
Iulian HondaFan
QUOTE(asarban)
Maestre...scuze dar bateti campii cu gratie!
NU EXISTA PASSAT 4MOTION CU CUTIE AUTOMATA DSG!
DOAR CU CUTIE MANUALA CU 6 TREPTE!


exista Passat 4 motion DSG: 3.2l V6 FSI, si 2.0TDI ( 140 si 170CP).

VW Deutschland
Valentin50014
Passat-ul cu pricina a fost anuntat oficial la sfarsitul lui octombrie si se gaseste pe situl german de la inceputul lui noiembrie pentru comenzi. Desi a fost prezent la Frankfurt, nu s-a dat o data clara a lansarii.

Motorul de 3,2l are standard 4motion si DSG, insa ma cam indoiesc ca exista vreun fericit posesor in Germania, cu atat mai putin in Romania. In Romania a fost anuntat prin decembrie, insa nu stiu de ce Porsche nu-l aminteste pe site, pentru comenzi. Pretul CIP de pornire este in jur de 25.000 Euro.

Oricum, exemplul ales se referea la 2.0 TDI si Romania, asa ca ceea ce a spus asarban este in continuare de actualitate.
Iulian HondaFan
pai, vad ca si TDI-ul de 2.0l are 4motion si DSG disponibile?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.