Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avensis 2,2 D-4D sau Passat Comfortline 2,0 TDI 4motion?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
DragosV
Cred ca a vrut sa zica ca nu se poate si 4motion si dsg. Pe aceiasi masina.
Iulian HondaFan
yeah, my bad! blush.gif
DORU
LA MULTI ANI, FORUMISTI !

Pt Tuca Show: da, de motorul de 1.8 turbo de 192 CP de la Honda vorbeam...mi-ar placea sa vad ce poate (sigur il pot compara cu RS-ul de 180 si cu berlina mea 1.8 T tunata la 200 CP).

Pt Iulian Honda Fan: desigur, modelele enumerate de tine sunt poate din clasa Octaviei, insa au alt grup tinta. Sunt sportive declarate spre deosebire de "familiala" Octavia. Insa motorul 1.8 T echipeaza si Audi TT Quattro cu 225 CP. Era mai normal sa-l compari cu el...Revin: la clasa ei de masina (berlina de familie), motorul de 1.8 T este in top 3 - asta pt ca nu stiu inca puterile unei Honda 192CP. arigato.gif
Paul62970
intre cele doua... Toyota Avensis D4-D clar! Dar selectia ar trebui facuta din mai multe marci si modele... :bash:

mie noul passat mi se pare uratzel... nici avensisu nu e tocmai atragator... dar mie unul imi displac indivizii care isi aleg masini/modele pentru pietoni... nu pietonii o conduc si o intretin... iar passat-urile nu stau tocmai bine la capitolul fiabilitate, acolo unde toyota este lider!
Iulian HondaFan
QUOTE(DORU)
Pt Tuca Show: da, de motorul de 1.8 turbo de 192 CP de la Honda vorbeam...mi-ar placea sa vad ce poate (sigur il pot compara cu RS-ul de 180 si cu berlina mea 1.8 T tunata la 200 CP).

Pt Iulian Honda Fan: desigur, modelele enumerate de tine sunt poate din clasa Octaviei, insa au alt grup tinta. Sunt sportive declarate spre deosebire de "familiala" Octavia. Insa motorul 1.8 T echipeaza si Audi TT Quattro cu 225 CP. Era mai normal sa-l compari cu el...Revin: la clasa ei de masina (berlina de familie), motorul de 1.8 T este in top 3 - asta pt ca nu stiu inca puterile unei Honda 192CP. arigato.gif


nu exista motor turbo benzina la Honda (stock). Batranul Honda a incercat ceva motoare turbo in F1 dar a renuntat la ele el fiind un fundamentalist al benzinarelor normal aspirate pe care le-a impins pana la limite neatinse de alti producatori.

Audi TT Quattro ( cea mai performanta e varianta cu 1.8T 240CP/320Nm face suta in 5.9sec) si se compara cu Honda S2000 ( 2.0l iVTEC 237CP/220Nm si e normal aspirat biggrin.gif ; 0-100km/h in 6.0 sec), Z4 al BMW ( care e mai rapid decat cele de mai sus numai in varianta in 6cilindri in linie de 3.0l), etc. S2000 e insa mult mai ieftina decat TT sau Z4.

motorizarea 1.8T la Octavia, Golf4, Leon era rezervata variantelor sportive. deci se compara cu:

Civic type R (2.0l iVTEC = normal aspirat 200CP/196Nm; 0-100km/h, 6.6 sec 0-100km/h);

AstraH OPC (2.0T 240CP/320Nm; 6.4 sec suta);

Megane2 RenaultSport ( 2.0T 225CP/300Nm; 6.5 sec suta).

Cel mai performant model 1.8T din clasa compact a fost Leon Cupra R dotat cu varianta de 225CP/280Nm a lui 1.8T care obtine suta in 6.6sec.
DORU
Iulian, mersi pentru clarificari...Octavia sport cu motor de 1.8T este exclusiv versiunea RS (atat la O1 cu 180 CP cat si actuala O2 insa cu 2.0 TFSI la 200 CP). Acestea sunt singurele masini Octavia cu care poti compara eventual modelele enumerate de tine. berlina FWD de 150 CP nu are ce cauta la sportive, poate doar printre modelele normale. arigato.gif
Iulian HondaFan
you have a point then biggrin.gif . deci excluzand modelele sportive Octavia este singurul model d pe piata uropeana cu un motor de 150CP. Asta pentru ca nu aveti mazda3 si focus cu 2.3l 160CP.

exista cumva Astra cu Ecotecul de 2.2 care este tot pe la 150CP ( Cobalt, veisoara americana a Astrei vine cu motorul asta la baza)?
DORU
Acelasi motor turbo 1.8 de 150 CP echipeaza si alte modele VAG de aceeasi clasa (Golf IV GTI sau Leon VT)...
Mai exista motoare "tari" precum Mazda 6 2.3 l la 165 CP dar nu in clasa Octaviei, adevarat.

Astra vine in 2 versiuni sport: 2.0 T cu 170 si 200 CP. arigato.gif
G e o r g e
sa vedem , este vorba de motorizari diesel si tractiuni integrale .

cam asta doreste andrei . voi ce discutati aici ?
Dan52141
Revin la passatul 4motion al prietenului de care v-am povestit, l-am vazut astazi, echiparea este full, cam tot ce se poate pune pe el, motorizare 2.0 TDI 4Motion ... pret DDP ~ 38.000 Euro

Din punct de vedere al comparatiei cu Avensis sunt curios cand o sa apara in Romania si la ce pret Avensisul 2.2 D-CAT 180CP, 400 Nm cuplu intre 2000-2600, consum combinat 6.1%, 0-100 8.6s. Se pare ca la aceasta clasa este cel mai bun disel, din toate punctele de vedere (excluzand comparatia cu modelele sport).
In acest caz pentru mine nu ar mai exista nici un dubiu, as alege Avensis fara sa clipesc smile.gif
Legionaru'
Nu cred ca o sa ajunga vreodata in Romania modelul 2.2 D-CAT si asta datorita calitatii motorinei din tara noastra.
Informativ pt pret poti arunca o privire aici:http://servicios.toyota.es/precios_claros/3.pdf
Dan52141
QUOTE(Tuca Show)
Nu cred ca o sa ajunga vreodata in Romania modelul 2.2 D-CAT si asta datorita calitatii motorinei din tara noastra.
Informativ pt pret poti arunca o privire aici:http://servicios.toyota.es/precios_claros/3.pdf


Pacat, ar trebui totusi si motorina de la noi sa fie ok, este doar si in romania OMV, MOL .... banuiesc cu aceiasi calitate a produselor.
Oricum sper ca in doi ani sa pot sa fac upgrade de la corolla mea 1.6 la acest avensis ... sau cine stie ce modele or sa apara pana atunci smile.gif
peet
La acelasi pret Avensis e mai dotata decat Passat, masinile fiind comparabile, fiind greu de luat o decizie.
Bafta. :scratchchin:
M A R I U S
Aurel ai motorul de 2.2?
Legionaru'
Masina lui Aurel e din 2004,varianta Sol, atunci inca nu aparuse 2.2 care e disponibil in varianta Sol Plus!
blush.gif
asarban
QUOTE(Dan52141)
Revin la passatul 4motion al prietenului de care v-am povestit, l-am vazut astazi, echiparea este full, cam tot ce se poate pune pe el, motorizare 2.0 TDI 4Motion ... pret DDP ~ 38.000 Euro

Din punct de vedere al comparatiei cu Avensis sunt curios cand o sa apara in Romania si la ce pret Avensisul 2.2 D-CAT 180CP, 400 Nm cuplu intre 2000-2600, consum combinat 6.1%, 0-100 8.6s. Se pare ca la aceasta clasa este cel mai bun disel, din toate punctele de vedere (excluzand comparatia cu modelele sport).
In acest caz pentru mine nu ar mai exista nici un dubiu, as alege Avensis fara sa clipesc smile.gif


Domnu...si cum e..are DSG sau nu?
Iar daca e DDP 38000 atunci cipul e undeva in jurul a 28 000 da?
Adica again..NU CRED!
Dan52141
QUOTE(asarban)
QUOTE(Dan52141)
Revin la passatul 4motion al prietenului de care v-am povestit, l-am vazut astazi, echiparea este full, cam tot ce se poate pune pe el, motorizare 2.0 TDI 4Motion ... pret DDP ~ 38.000 Euro

Din punct de vedere al comparatiei cu Avensis sunt curios cand o sa apara in Romania si la ce pret Avensisul 2.2 D-CAT 180CP, 400 Nm cuplu intre 2000-2600, consum combinat 6.1%, 0-100 8.6s. Se pare ca la aceasta clasa este cel mai bun disel, din toate punctele de vedere (excluzand comparatia cu modelele sport).
In acest caz pentru mine nu ar mai exista nici un dubiu, as alege Avensis fara sa clipesc smile.gif


Domnu...si cum e..are DSG sau nu?
Iar daca e DDP 38000 atunci cipul e undeva in jurul a 28 000 da?
Adica again..NU CRED!


Ce nu inteleg este de ce nu se poate crede ca cineva chiar din romania a cumparat un passat cu toate gadget-urile pe care nu prea mai ai ce optionale sa pui. O sa-l rog sa-mi arate factura desi omul nu minte.
Daca mergeti pe siteul vw.ro si configurati un 2.0 TDI 4Motion cu accesorii de genul sistem de navigatie si sistem audio cu 10 boxe, bluetooth, telefon si alte chestii ajungi cu usurinta la 33.000 Euro CIP.
Haideti sa nu mai fim asa sceptici si sa ne bucuram pentru el. Sincer daca nu m-as gandi la fiabilitate m-ar tenta un passat in aceasta echipare fata de Avensis dar .... nu este la fel de fiabil si nici nu am atati bani sa dau pe o masina sad.gif asa ca raman la Avensis smile.gif
asarban
Domnu..am postat mai sus>
Am configurat al mai smecher passat care exista pe lumea asta, cu lemn de soi, cu navigatie cu ce vrea muschiul lu matale!
Surprizaaa!

UITE CUM ARATA UN ASTFEL DE PASSAT!



Oferta 06.01.2006

Passat Highline
3C234M06

Foto

Tipul motorizarii 2.0l Diesel Motor
Putere 103 kW / 140 CP
Capacitate cilindrica 1.968 ccm
Cutia de viteze manuala, 6 viteze
Tractiune Tractiune integrala
Numar usi 4
Caracteristici
058 ** Se produce de la sfarsitul anului
2005

055 *Tapiterie standard: puteti alege piele
neagra, classic grey, latte macchiato
sau pure beige (in cazul in care nu ati
ales alt pachet de tapiterie)
001 Aer conditionat "Climatronic" cu reglaj
al temperaturii pe 2 zone si ventilatie
indirecta
002 Airbag sofer si pasager, cu
posibilitatea dezactivarii airbag-ului
pasager
003 Airbag-uri cap pentru toate locurile si
airbag-uri laterale fata
057 Antena diversity
004 Avertizare optico-acustica la decuplare
centuri de siguranta fata
005 Bancheta spate rabatabila asimetric, cu
cotiera centrala integrata
006 Bandouri laterale / spate cromate
007 Bare de protectie si bandouri fata in
culoarea caroseriei
008 Bordcomputer "Midline"
009 Cadru grila radiator cromat
010 Capitonaj usi din piele
011 Centuri de siguranta in trei puncte
pentru toate locurile cu reglaj pe
inaltime si sistem de pretensionare
pentru cele din fata
013 Cotiera centrala fata cu spatiu de
depozitare
014 Covorase textile fata / spate
015 Decor din aluminiu pe consola centrala
si plansa de bord
016 Duze instalatie spalare parbriz
incalzite
017 Frana de stationare electronica
018 Frane discuri fata ventilate / spate
019 Functie "Coming home" si "Leaving home"
020 Geamuri fata / spate actionate electric
021 Geamuri laterale si spate termoizolante,
in tenta verde
022 Grila radiator cromata
023 Iluminare habitaclu fata / spate
024 Inchidere centralizata cu telecomanda si
functie confort de pornire "Press &
Drive" pe plansa de bord
025 Jante aliaj usor "Adelaide" 7 J x 16 cu
anvelope 215/55 R16 si suruburi antifurt
026 Lampi semnalizare cu sticla clara alba
integrate in bara fata
027 Levier schimbator de viteze imbracat in
piele
028 Lumini ceata spate
029 Lumini pentru citit fata / spate cu
ornamente cromate si lumini in usi fata
/ spate
030 Lumini spate cu tehnologie LED
031 Lumini spatiu picioare fata (2)
012 Modul ID cu imobilizator electronic
032 Oglinda interioara cu reglaj automat
antiorbire
033 Oglinzi make-up stanga / dreapta
iluminate, stanga integrata in parasolar
dublu, detasabil
034 Oglinzi retrovizoare exterioare
reglabile electric si incalzite separat
035 Ornamente cromate la geamurile laterale
036 Pregatire Isofix pentru 2 scaune copil
pe bancheta din spate
056 Priza 12V spate/portbagaj
038 Reglaj lombar electric scaun sofer
respectiv manual scaun pasager
039 Scaune sport fata cu reglaj pe inaltime,
incalzite
040 Senzor de ploaie
041 Servodirectie electromecanica, reglabila
in functie de viteza
042 Set de pana Tyre Mobility inclusiv
compresor de 12 V si lichid de
vulcanizare
043 Sistem de deschidere automata capota
portbagaj si alimentare
044 Sistem de mentinere a stabilitatii
masinii -ESP (inclusiv asistent de
franare, sistem de antiblocare a rotilor
-ABS, sistem de 'blocare electronica' a
diferentialului - EDS, sistem de
reglare a fortei de tractiune - ASR)
045 Sistem de reglare automata a razei de
actiune a farurilor
046 Sistem radio "RCD-300" cu CD-player; 8
incinte acustice (4 fata , 4 spate)
047 Spatii de depozitare (2) integrate in
plansa de bord
048 Spatiu de depozitare in bancheta spate
pentru sac de schi
049 Spatiu depozitare umbrela in usa sofer
050 Stergatoare parbriz cu control
intermitent
051 Suport pahare (2) fata
052 Tempomat (dispozitiv pentru reglarea
automat a vitezei)
053 Triunghi reflectorizant integrat in
hayon
054 Volan imbracat in piele (3 spite)
Pret CIP:
EUR 22.883,-

Culoare si tapiterie
Culoare exterioara
W9W9
albastru (bluegraphit pearleffect)
EUR 393,-
Tapiterie scaun
ZX
Scaun: Piele
Culoarea tapiteriei: classic grey
Podea: classic grey
Consola: gri
Plansa de bord: classic grey
EUR 0,-

Dotari optionale

Airbag lateral pt locurile din spate

PAH
inclusiv pretensionare centuri de
siguranta spate
EUR 248,-

Alarma antifurt "Plus"

WD2
- cu imobilizator electronic
- supraveghere interioara a habitaclului
- sirena back-up
- deschiderea individuala a usilor
EUR 271,-

Auto-hold

UH2

EUR 39,-

Capitonaj portbagaj cauciuc-stofa

6SJ

EUR 40,-

Carlig de remorcare detasabil, cu

PAK
incuietoare
- functie Auto-Hold
EUR 565,-

CD changer pt. 6 CD in torpedou

7A2

EUR 268,-

Faruri bi-xenon cu iluminare dinamica in

PXE
curbe, inclusiv instalatie de spalare
faruri
EUR 944,-

Faruri de ceata

8WD

EUR 165,-

Geamuri laterale spate si luneta in

4KF
tenta fumurie, cu pana la 65% absorbtie
a luminii
EUR 237,-

Incalzire stationara cu telecomanda

PW9

EUR 1.061,-

Indicator calitativ presiune pneuri

P30
prin senzorii aflati in roata,
avertizeaza din primul moment al
scaderii presiunii
EUR 160,-

Jaluzea luneta actionata electric

3Y5
- si jaluzele laterale spate actionate
manual
EUR 279,-

Jante "Chicago" Volkswagen Individual

WJG
4 jante din aliaj usor 8Jx 18 antracit
cu anvelope 235/40 R18 si suruburi
antifurt, numai in combinatie cu
suspensii sport Volkswgen Individual
EUR 1.016,-

Lumini si vizibilitate II

P16
- Functie "Coming Home"
- iluminare habitaclu
- oglinda retrovizoare interioara cu
reglaj automat antiorbire
- senzor de ploaie
- lampi pentru citit cu ornamente
cromate fata/spate
- oglinzi make-up iluminate
- parasolare detasabila
- oglinzi exterioare reglabile electric
cu reglaj automat antiorbire, incalzite
automat
EUR 192,-

Parbriz cu protectie la radiatiile

4GY
solare
- confort climatic ridicat, datorita
reflectiilor infrarosii
- doar in combinatie cu lumini si
vizibilitate (P15, P16, P17), nu in
combinatie cu scaune incalzite
EUR 137,-

Piele "Nappa" cu scaune sport fata

WL7
- negru, classic grey, latte macchiato,
pure beige
- scaune, usi, cotiera, tetiere, levier
schimbator de viteze imbracate in piele
- scaune fata incalzite (serie la
Highline)
- duze instalatie spalare incalzite
- covorase fata / spate
- volan din piele in 3 spite
EUR 524,-

Pilot de parcare

7X2
-avertizare acustica la parcare
fata/spate
EUR 388,-

Plasa portbagaj

6M3

EUR 61,-

Pregatire de telefon cu Bluetooth

WTP

EUR 640,-

Priza spate 140A / 230V

PV1
- pentru Trendline, inclusa cotiera
centrala fata
EUR 80,-

Radio sistem de navigatie "RNS MFD DVD

RNH
Dynaudio Sound"
- display multifunctional color
- bordcomputer "Plus"
- sistem Volkswagen Individual Sound 600
W, 10 incinte acustice
EUR 2.385,-

Roata de rezerva din otel

1G2
- nu in combinatie cu jante 17"
EUR 46,-

Sac ski si snowboard

3X1

EUR 94,-

Suspensii sport Volkswagen Individual

PSI
- pentru jante "18, garda la sol
coborata cu cca. 15 mm
EUR 23,-

Telecomanda usa garaj integrata in

PHL
parasolar sofer, programabila
EUR 151,-

Trapa solara actionata electric

PS5
- inclusiv aer conditionat "Climatronic"
EUR 1.139,-

Volan multifunctional piele 3 spite

PM1
- comenzi radio, telefon si bordcomputer
- levier schimbator de viteze imbracat
in piele
- bordcomputer "Plus"
EUR 183,-


Total:
EUR 34.612,-





Are passatul prietenului tau ASA CEVA? NU CRED!
PT CA LA BANII ASTIA ITI IEI AUDI A6!
Dan52141
QUOTE(asarban)
Are passatul prietenului tau ASA CEVA? NU CRED!
PT CA LA BANII ASTIA ITI IEI AUDI A6!


In primul rand pretul dat de el este undeva aproape de 32.000 Euro CIP, pana la cele ~35.000 spuse de tine sunt ~3000 de Euro adica destul de mult.
Din moment ce aceste optiuni exista ce te face sa crezi ca nu le-a cumparat, chiar nu inteleg lucrul asta, fiecare face ce vrea cu banii lui.
Iar despre Audi A6 ... cel mai basic A6 quattro (www.audi.ro):
Audi A6 C6 2.4 quattro
benzina / 130 kW / 177 CP/ M6
Pret CIP:
EUR 34.391,-

Sincer, eu as prefera passatul diseal super accesorizat fata de acest Audi in configuratie basic. (sa nu mai vorbim de consum si costul intretinerii).
Asa ca haide sa inchidem subiectul asta cu pretul passatului, din moment ce accesoriile exista acestea pot fi cumparate. Daca cumparatorul era un manelist plin de bani atunci sigur ai fi crezut ... oricum un personaj de genul asta si-ar lua BMW ... cel putin pentru imagine smile.gif
Mihai63349
Este absurd sa dai atatia bain pe o masina din clasa asta. Avensis si Passat merita cel mult 25000 DDP. Nu zic ca nu sunt unii care daca vor, pot sa dea si 35000. Dar, nu-i inteleg. Si eu cunosc pe unul care a "reusit" sa ia o Octavia II 4x4 FSI cu nu mai putin de 26000 CIP, adica in jur de 34000 DDP.
Eu mi-am comandat un Outback 2,5 cu automata si trapa dubla care, daca as face leasing pe un an, ar costa 28000 DDP. Si e altceva, nu?
Dan52141
QUOTE(Mihai63349)
Este absurd sa dai atatia bain pe o masina din clasa asta. Avensis si Passat merita cel mult 25000 DDP. Nu zic ca nu sunt unii care daca vor, pot sa dea si 35000. Dar, nu-i inteleg. Si eu cunosc pe unul care a "reusit" sa ia o Octavia II 4x4 FSI cu nu mai putin de 26000 CIP, adica in jur de 34000 DDP.
Eu mi-am comandat un Outback 2,5 cu automata si trapa dubla care, daca as face leasing pe un an, ar costa 28000 DDP. Si e altceva, nu?


Este adevarat ce spui dar fiecare cu piticii lui smile.gif , nu ar trebui sa conteze ce parere au pietonii despre masina ta ci important este cum te simti tu in ea.
DORU
De acord cu Mihai, masinile din gama Passat/ Avensis nu prea merita mai mult de 25-28.000 euro DDP. E destul... mai pui un pic si iei clasa urmatoare.
Dan52141
am si eu o nelamurire ... cat de mare poate fi diferenta de comfort pentru 2 persoane care calatoresc regulamentar pe distanta Bucuresti - Sinaia cu unul dintre aceste modele:
- Noul Passat 2.0 TDI
- Avensis 2.2
- Audi A4
- Audi A6

toate masinile stau foarte bine pe sosea, dispun de comfortul necesar, la nevoie in cazul unei depasiri pot demara corespunzator, toate modelele pot circula la 100 Km/h fara zgomot in habitaclu, dispun de aer conditionat dual zone, CD cu MP3 player, ABS, EBD, controlul tractiunii si toate sistemele de siguranta.
Atunci va intreb eu unde este diferenta ... cea simtita de pasageri ? POate ca pietonii o sa spuna ... ia uite ala are Audi, are bani ... ne incalzeste cu ceva asta daca comfortul calatoriei este acelasi si distanta este strabatuta in acelasi timp.
M-am referit strict la aceste modele ... sa nu spuneti ca si dacia te duce la sinaia in acelasi timp.

In cazul in care ati avea bani sa va achizitionati oricare din aceste modele ce ati alege si mai ales daca puteti sa va argumentati alegerea din punct de vedere al comfortului pasagerilor...
G e o r g e
pentru 2 persoane poti lua si GTC ca stai bine . diferenta intre clase se face cand :

1. ai peste inaltimea si greutatea medie
2. ai de transportat de la 3 persoane in sus
3. ai de transportat bagaje voluminoase

oricare din cele enumerate mai sus pot duce la a opta pentru o clasa superioara de dimensiuni .

apoi intervin, pe rand , aleatoriu :

- pozitia la volan
- designul scaunului( intra oarecum in pozitia la volan )
- pozitia soferului
- designul comenzilor )cat de ergonomice sunt acestea)
- zgomote la rulare (e da , astea apar si daca ai A4 (spre ex) si a venit cu niste gume nasoale)
...

eu zic ca sunt multe multe diferente ce pot sa apara
G e o r g e
QUOTE(Mihai63349)
Este absurd sa dai atatia bain pe o masina din clasa asta. Avensis si Passat merita cel mult 25000 DDP. Nu zic ca nu sunt unii care daca vor, pot sa dea si 35000. Dar, nu-i inteleg. Si eu cunosc pe unul care a "reusit" sa ia o Octavia II 4x4 FSI cu nu mai putin de 26000 CIP, adica in jur de 34000 DDP.
Eu mi-am comandat un Outback 2,5 cu automata si trapa dubla care, daca as face leasing pe un an, ar costa 28000 DDP. Si e altceva, nu?


sunt absolut de acord cu tine biggrin.gif
madalina
Scuza-ma, dar doua persoane pot calatori confortabil si in Yarisul meu. Cand merg 4 persoane e mai dificil.

In plus conteaza dimensiunile fizice.

Strict intre cele 4 optiuni, as lua avensis, insa in aceeasi clasa m-as duce catre accord sau mazda6 pentru diesel.
DragosS
Dintre A4,A6,Avensis si Passat ai alege Avensis?Ma gandeam ca te referi la raportul calitate/pret,desi nici acolo nu ti-as da dreptate.Dar apoi ai zis de Accord si Mazda 6.Prima este scumpa,iar Mazda este slabuta,scumpa si intretinerea iti va da multe batai de cap.Nu vad de ce te-ar entuziasma dieselul de pe Mazda.Se si vede in vanzari acest lucru,Mazda 6 si Accord sunt printre cele mai slab vandute masini la clasa medie.
madalina
Dragos, eu VAG nu imi voi cumpara niciodata atat timp cat importatorul este Porsche si isi trateaza clientii cum si-i trateaza.

In plus, pretuirle mi se par prea mari la produsele VAG.

Mazda 6 - mai slab motor decat pe mazduta mea nu poate fi. Iar despre service, cred ca voi vizita mai des ungaria, austria biggrin.gif

Accord - exista si reduceri, as urmari cand ar aparea una. In plus in situatioa ipotetica data se presupune ca am bani de a6. Asa ca am si de accord. biggrin.gif
Dan52141
QUOTE(G e o r g e)
pentru 2 persoane poti lua si GTC ca stai bine . diferenta intre clase se face cand :

1. ai peste inaltimea si greutatea medie
2. ai de transportat de la 3 persoane in sus
3. ai de transportat bagaje voluminoase

oricare din cele enumerate mai sus pot duce la a opta pentru o clasa superioara de dimensiuni .

apoi intervin, pe rand , aleatoriu :

- pozitia la volan
- designul scaunului( intra oarecum in pozitia la volan )
- pozitia soferului
- designul comenzilor )cat de ergonomice sunt acestea)
- zgomote la rulare (e da , astea apar si daca ai A4 (spre ex) si a venit cu niste gume nasoale)
...

eu zic ca sunt multe multe diferente ce pot sa apara


parerea mea este ca ... chiar pentru patru persoane nu vad mare diferenta intre cele patru modele (dpdv comfort), am mers cu toate mai putin audi A6 care intr-adevar are spatiu mult mai mare si banuiesc ca pentru 4 persoane sunt mai usor de parcurs distantele mari ... altfel sunt chestii de nuanta ... cam toate au scaune comode, pozitia la volan ti-o poti regla cum vrei, ergonomia ... aici as merge pe mana japonezilor asa ca in concluzie diferente foarte mari nu pot sa fie (ma refer la masinile de serie) in rest cred este o chestie mentala care tine de personalitatea fiecaruia ... pentru ca toate cele 4 modele isi fac traba foarte bine ..... parerea mea smile.gif
G e o r g e
pai eu ce am zis mai sus ... tine de fiecare , deci este subiectiva alegereae , nu ' ?
_Titus_
Avensis pe langa A6 pare mica si saraca . Nu le poti compara . Nici macar cu A4 cu care imparte clasa de dimensiuni .
Deci raman Passat-ul si Avensis . Passat pare parca prea umflata dar totusi e o aparitie. Avensis are avantajul service-ului si probabil al fiabilitatii , am zis probabil pt ca noul Passat inca nu l-am vazut prin clasamente de acest gen ,dar arata foarte sters , aproape nu-l remarci . Eu unul cand l-am vazut prima data am crezut ca e un Vectra. Apropo , Vectra dupa face-lift arata bine si cred ca se poate lupta cu cei doi .
Dan52141
QUOTE(G e o r g e)
pai eu ce am zis mai sus ... tine de fiecare , deci este subiectiva alegereae , nu ' ?


corect ...
eu as alege Avensis 2.2, 177CP, 400NMm smile.gif
......... iar daca as avea mult mai multii bani .... Audi A6 quattro smile.gif
Dan52141
QUOTE(CRISTIAN28078)
Avensis pe langa A6 pare mica si saraca . Nu le poti compara . Nici macar cu A4 cu care imparte clasa de dimensiuni .
Deci raman Passat-ul si Avensis . Passat pare parca prea umflata dar totusi e o aparitie. Avensis are avantajul service-ului si probabil al fiabilitatii , am zis probabil pt ca noul Passat inca nu l-am vazut prin clasamente de acest gen ,dar arata foarte sters , aproape nu-l remarci . Eu unul cand l-am vazut prima data am crezut ca e un Vectra. Apropo , Vectra dupa face-lift arata bine si cred ca se poate lupta cu cei doi .


nu stiu ce vedeti la acest Audi A4, interiorul este super anost, ca spatiu intern as spune ca echivaleaza cu Corolla mea (sincer) ... ca are finisari de calitate sa zicem dar avensis sa-l compari cu un A4 ca spatiu intern si comoditate pe distante lungi ... hmm este putin fortat.
Daca A4 ma lasa rece A6 este o bijuterie atat intern cat si extern ... as spune ... este adevarata smile.gif
Mihai63349
La A4 interiorul PARE anost. Poate, pentru unii este. La fel de anost este, poate si la un 3-serie. Interiorul nu este grozav ca dimensiuni, pentru ca nu asta s-a vrut. A4 s-a proiectat sa concureze cu BMW 3 si Mercedes C (si, prin extensie, eventual cu Alfa 156 si Volvo S40), cu care se compara la spatiu interior. Sunt masini pentru care foarte important este cum se simte soferul (eventual si pasagerul). Si se simte foarte bine.
Acum cativa ani, m-am dat in aceeasi zi cu un A4 si cu un Passat. Eram cu un prieten care nu intelegea de ce sa dea 6-7000 in plus, cand, zicea el, e vorba de aceeasi masina. Ei bine, NU E!
Nu stiu ce anume are in plus, dar e cert ca te simti mai bine intr-un A4. Ori tocmai chestia asta, pe unii, ii face sa plateasca.
DragosS
Deci A4 nu incearca sa fie mai comfortabil ca Avensis,Vectra sau Passat.El este mai sportiv,sta mai bine pe sosea si este mai placut de condus.
Dan52141
QUOTE(DragosS)
Deci A4 nu incearca sa fie mai comfortabil ca Avensis,Vectra sau Passat.El este mai sportiv,sta mai bine pe sosea si este mai placut de condus.

Dragos, sportivitatea este data de motor, suspensii, caroserie .... nu cred ca un Audi A4 "de larg consum" 1.9 TDI este mai sportiv decat un Avensis 2.2 D-CAT sau D4D (tot de larg consum) si de asemeni nu cred sub nici o forma ca poate sta mai bine pe sosea decat un avensis, la aceiasi garda la sol avensisul este mai lat si cred eu solutia suspensiilor imprumutata de la sportiva celica ii dau o stabilitate mai mare, de fapt daca urmaresti reactiile din forum toata lumea spune ca avensisul se lipeste practic de sosea. Iar cu placerea condusului .... asta chiar este o chestie subiectiva.
DragosS
Iti garantez ca A4 1,9TDI 105cp este mai sportiv decat Avensis 2.0D-4D si va sta mult mai bine pe sosea.Eu nu contest faptul ca Avensis sta bine pe sosea,dar sunt multe alte masini din clasa medie care stau mai bine decat avensis.

Si sportivitatea nu este data numai de motor.Motorul este numai unul dintre elementele care contribuie la sportivitatea unei masini.

Placerea condusului este clar o treaba subiectiva,dar cred ca ti-ar place foarte mult daca ai face un drive-test cu un A4 sau A6 sa vezi exact cum sta treaba.Eu am mers cu aceste modele,si am mers si cu Avensis,deci stiu ce vorbesc.
AZAZEL
am mers si eu cu un Audi A4 2.0tdi 140cp. motorul ce-i drept vibreaza si este galagios.
insa avea o forta si un demaraj super. i-am dat trepta a 6-a la 60km/h masina avea cred vre-o mie de ture. a tremurat un pic pana la 70 km/h dar apio a luat-o din loc.
alta faza: avea jante de 17 cu anvelope late de 235. cu 50 m inainte de o curba unde era un pic de praf pe jos aveam 40km/h si eram in trepta a 2-a. am calcat acceleratia la fund, am luat curba care era la 90 de grade cu pedala la fund si la iesire din curba aveam 80 km/h. soeaua era relativ lata. pot spune ca masina a fost lipita de asfalt. nu a derapat deloc. bineinteles ca a intrat si ESP-ul. ceea ce sunt sigur este ca nici un passat si nici o avensis nu poate face asa ceva fara sa intri in sant cu masina.

exact ce spunea dragos ca sportivitatea unei masini nu este data doar de cp ci sunt multe altele. va dau exemplu un link cu un test ca sa vedeti ce insemna un angrenaj motor si cutie elastica:

uitati-va si voi ce rezultate obtine Audi A4 fata de competitie la elasticitate 80-120km/h in ultima treapta a cutiei cu toate ca mai era doar o singura masina cu motor mai slab ca al ei peugeot 407 hdi cu 136cp.

passat cu toate ca are teoretic acelasi motor cu A4 obtine un rezultat cu 2 secunde mai slab. deci nu este numai motorul care da sportivitatea unei masini. sunt multe altele....

http://www.auto-motor-und-sport.de/d/94990...st_wertung_cars
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/94990...s_vtest_techdat

se poate spune ca testele au fost fabricate de nemti pt a iesi masinile lor in fata, totusi...
Dan52141
QUOTE(maryuskkk)
exact ce spunea dragos ca sportivitatea unei masini nu este data doar de cp ci sunt multe altele.

deci nu este numai motorul care da sportivitatea unei masini. sunt multe altele....
...

Categorig, nici eu nu am spus ca este doar motorul, mai sunt multe altele dar ceea ce vreau eu sa subliniez este ca din punct de vedere al unui sofat normal (fara prea multe fortari si abordari de curbe la 90 de grade cu 100 km/h) nu cred ca sunt diferente evidente intre cele 4 modele ... fie haide sa scoatem A6-ele pentru ca este deja o limuzina ... dar altfel ramane sa decida personalitatea si afinitatile fiecaruia pentru ca rularea este la fel de confortabila cu toate modelele enumerate.
Mihai63349
Avensis mai lat ca A4?
DragosS
In cazul unui sofat normal este evident faptul ca nu sportivitatea va iesi in evidenta.Mai degraba comfortul,unde avensis sta bine.Are destul spatiu interior si finisaje bunicele.Totusi,asa cum ai zis si tu in postul precedent, cu A6 nu se compara.In A6 te simti excelent chiar daca mergi si cu 20km/h in parcare. blush.gif
cosmin45741
QUOTE(Dan52141)
nu cred ca sunt diferente evidente intre cele 4 modele ... fie haide sa scoatem A6-ele pentru ca este deja o limuzina ... dar altfel ramane sa decida personalitatea si afinitatile fiecaruia pentru ca rularea este la fel de confortabila cu toate modelele enumerate.


da, hai sa punem una langa alta a6 si avensis si daca ne gandim mai bine si corolla, ca tot aia e...si daca mergi cu 90/h si ai 1.50 ar putea intra si o yaris in comparatie..."categorig" sunt toate la fel de "confortabile" pt. ca sunt toate masini, nu?
hotii aia de la audi care cer atatia bani pe o porcarie, denumita masina, denumita a6, care este, si numai sigla e de capul ei :bash:
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Dan52141
QUOTE(cosmin45741)
QUOTE(Dan52141)

nu cred ca sunt diferente evidente intre cele 4 modele ... fie haide sa scoatem A6-ele pentru ca este deja o limuzina ... dar altfel ramane sa decida personalitatea si afinitatile fiecaruia pentru ca rularea este la fel de confortabila cu toate modelele enumerate.


da, hai sa punem una langa alta a6 si avensis si daca ne gandim mai bine si corolla, ca tot aia e...si daca mergi cu 90/h si ai 1.50 ar putea intra si o yaris in comparatie..."categorig" sunt toate la fel de "confortabile" pt. ca sunt toate masini, nu?
hotii aia de la audi care cer atatia bani pe o porcarie, denumita masina, denumita a6, care este, si numai sigla e de capul ei :bash:
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Cosmin ... sa nu exageram stii si tu ca uneori banii dati in plus sunt pentru marca (nu numai la masini). Aici era vorba strict despre A4, Avensis, Passat - A6 l-am scos pentru ca este altceva smile.gif (a se citi masina adevarata smile.gif ). Drept sa-ti spun am mers si eu cu toate modelele de mai sus mai putin A6 si mari diferente in tinuta de drum nu am vazut, banuiesc ca diferentele enumerate de voi le pot sesiza mai putin de 5% dintre soferii neprofesionisti (obisnuiti) ... pentru restul as spune ca alegerea unuia dintre aceste modele este numai o chestiune de statut social.
HalbaSus
De acord cu Mihai, DragosS si marius... A4 chiar si cu cea mai slaba motorizare (btw: nu exista A4 1.9 105 cp... doar A4 1.9 115 cp... ) este mai sportiv decat Avensis sau passat... dupa cum au zis si ceilalti sportivitatea nu sta doar in numarul de cp si demarajul 0-100, e vorba de cum "simti" masina... ML-ul lui maica-mea face suta in 9.5 secunde (pe hartie) dar opelul meu de 83 de cp pare de sute de ori mai sportiv... Am mai zis de diferentele de cutie, suspensie, si alte reglari pe care sincer nu le cunosc dar odata ce ai condus un passat si un A4 iti dai seama de diferente. A4 este extrem de confortabil pentru pasagerii din fata... cei din spate... well... statistic vorbind in 90% din timp locurile din spate nu sunt folosite deci spatiul pt picioarele pasagerilor din spate este cu cativa mm mai mic decat cel din A3 SB wink.gif. Daca vrei sa transporti constant 4 persoane adulte la drumuri lungi atunci cu siguranta un A4 este un pic inghesuit... pentru asta exista A6... A8... Q7, etc...

Interiorul din A4 anost ? doar daca cuvantul "anost" e sinonim cu "bine facut" cred ca e unul din interioarele cele mai echilibrate, fara sa dea impresia de simplitate spartana ca un bmw, de "mobila" ca un mercedes sau de avion demodat ca un volvo sau saab...
DragosS
Interiorul lui A4 este si pe gustul meu.Ca si in cazul Vectrei, interiorul este sobru.Dar imbinarile si materialele folosite sunt excelente.
cosmin45741
audi are, dupa parerea mea, unul dintre cele mai faine interioare la ora actuala, chiar mai fain decat la bmw (uff, am zis-o si pe asta!!! blush.gif ) sau chiar decat mercedes (care e prea clasic pt gustul meu-dar calitativ e comparabil)...
sa afirmi ca iti place mai mult un interior de toyota, hmm, ori esti necinstit si ai o atitudine gen: ce am eu e cel mai bun, cel mai frumos si cel mai cel mai, ori nu ai fost vreodata intr-un audi...
a6 fata de orice model toyota (nu stiu lexus si nu ma pronunt) e OZN din toate punctele de vedere si din pacate si financiar...am mers suficient cu acest model ca sa am o parere obiectiva, cel mai recent acum de Revelion cu niste prieteni si in ciuda faptului ca era motorizat cu 2.0 tdi de 140 de cai, masina avea un caracter dinamic exceptional, extraordinar de bine insonorizata , in ciuda controversatului diesel PD si cu o tinuta de drum sportiva (m-a frapat faptul ca nu avea suspensie de "balenuta")...

a4 am condus si am mers si mai mult...e un a6 mai micut si cu comportament mai sportiv...indiferent daca era diesel de 130 de cai sau 1.8 t de 192, masina arata si se comporta impecabil...

passat-ul nu m-a impresionat prea tare...are un interior de buna calitate, provenit din "familie" si se comporta dinamic binisor...nu am condus decat un amarat de diesel de 100 de cai, puturos ca o caruta si colac peste pupaza, desi era nou, avea niste greierasi in bord, la unirea cu parbrizul...

avensis-ul e o masina care arata anost atat interior si exterior, cu o calitate medie a fabricatiei...nu m-a impresionat dinamic (bine-era un benzinar de 1.8), sta binisor si atata tot...e fiabila si are un raport calitate-pret bun...

oricum, intre passat si avensis, daca nu ar conta cateva mii de euro, as alege passat-ul pt. ca pur si simplu arata mai bine...in rest sunt comparabile...
Dan52141
QUOTE(cosmin45741)
audi are, dupa parerea mea, unul dintre cele mai faine interioare la ora actuala, chiar mai fain decat la bmw (uff, am zis-o si pe asta!!! blush.gif ) sau chiar decat mercedes (care e prea clasic pt gustul meu-dar calitativ e comparabil)...
sa afirmi ca iti place mai mult un interior de toyota, hmm, ori esti necinstit si ai o atitudine gen: ce am eu e cel mai bun, cel mai frumos si cel mai cel mai, ori nu ai fost vreodata intr-un audi...

gusturile nu se discuta ... masinile germane dupa parerea mea au un design interior mult prea rece ... lipsit de creativitate as spune ... cel mai urat bord il gasesti la BMW (parerea mea), A4 ... design comun (ca sa nu spun mai mult) dar bine finisat.
Imi place fff mult interiorul de la A6 (superb), E-classe iarasi frumos facut, Avensis - putin mai mult decat comun, Passat blink.gif uratel la interior. Asa ca dragi forumisti dupa mine dpdv al designului interior ar fi cam asa:
1. A6
2. E-classe
3. Avensis
4. A4
5. Opel
6. Passat
7. Mazda
8. BMW
atat ca sa nu lungesc lista prea mult. smile.gif si sper sa nu supar pe nimeni, este doar parerea mea pe care puteti sa o ignorati smile.gif
asarban
QUOTE(cosmin45741)
audi are, dupa parerea mea, unul dintre cele mai faine interioare la ora actuala, chiar mai fain decat la bmw (uff, am zis-o si pe asta!!! blush.gif ) sau chiar decat mercedes (care e prea clasic pt gustul meu-dar calitativ e comparabil)...
sa afirmi ca iti place mai mult un interior de toyota, hmm, ori esti necinstit si ai o atitudine gen: ce am eu e cel mai bun, cel mai frumos si cel mai cel mai, ori nu ai fost vreodata intr-un audi...
a6 fata de orice model toyota (nu stiu lexus si nu ma pronunt) e OZN din toate punctele de vedere si din pacate si financiar...am mers suficient cu acest model ca sa am o parere obiectiva, cel mai recent acum de Revelion cu niste prieteni si in ciuda faptului ca era motorizat cu 2.0 tdi de 140 de cai, masina avea un caracter dinamic exceptional, extraordinar de bine insonorizata , in ciuda controversatului diesel PD si cu o tinuta de drum sportiva (m-a frapat faptul ca nu avea suspensie de "balenuta")...

a4 am condus si am mers si mai mult...e un a6 mai micut si cu comportament mai sportiv...indiferent daca era diesel de 130 de cai sau 1.8 t de 192, masina arata si se comporta impecabil...

passat-ul nu m-a impresionat prea tare...are un interior de buna calitate, provenit din "familie" si se comporta dinamic binisor...nu am condus decat un amarat de diesel de 100 de cai, puturos ca o caruta si colac peste pupaza, desi era nou, avea niste greierasi in bord, la unirea cu parbrizul...

avensis-ul e o masina care arata anost atat interior si exterior, cu o calitate medie a fabricatiei...nu m-a impresionat dinamic (bine-era un benzinar de 1.8), sta binisor si atata tot...e fiabila si are un raport calitate-pret bun...

oricum, intre passat si avensis, daca nu ar conta cateva mii de euro, as alege passat-ul pt. ca pur si simplu arata mai bine...in rest sunt comparabile...


Jos palaria!
Mihai63349
In concluzie, iti vei cumpara un Accord! biggrin.gif :wave:
G e o r g e
asarban nu vrea sa auda de accord .

dar in schimb vrea sa auda de legacy wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.