Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avensis 2,2 D-4D sau Passat Comfortline 2,0 TDI 4motion?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
asarban
VREAAAU!
Dar tre sa sap mai in diagonala sa imi racordez bateria de la bucatarie la conducta petrom...
Ca la cat papa ala...imi schimb numele in Al Asar Ban
G e o r g e
esti pe calea cea buna fiule
Mihai63349
Iti pui un gaz de vreo mie de euro si gata. Este in Buc. o firma de pus gazuri despre care am auzit numai de bine.
G e o r g e
QUOTE(Mihai63349)
Iti pui un gaz de vreo mie de euro si gata. Este in Buc. o firma de pus gazuri despre care am auzit numai de bine.


si asta este foarte adevarat .

dar subaru + GPL blink.gif
HalbaSus
eu am un vecin cu un 520i gpl ... si am vazut odata un A6 de prin 2002-2003 care intra la statia de GPL... blink.gif
asarban
o fi fost patronu......
Iulian HondaFan
daca ai 40-50k pentru un serie5 sau A6 ce dreaq te mai scumpesti la benzina? inteleg diesel ca are cuplu,etc... da' sa umbli cu butelia in portbagaj. blush.gif
HalbaSus
520-ul ala e de pe la inceputul anilor 90 si nu valoreaza mai mult de 5000 de euro cu gpl cu tot... a6-le si ala era probabil cumparat sh... oricum si pe mine m-a mirat...
Xalanx
Merge cu butelia in portbagaj... da' sa scrie NOS pe ea.
G a B o S
ma scuzati ca intervin asa dar oameni buni nu credeti ca ati depasit limita cat de cat??? adica totusi am impresia ca s a plecat de la o comparatie intre 2 masini de max 25mii ddp si s a ajuns la a vb de passat de 38mii.
nu sunt de acord cu voi pana la urma pt ca :

1. nu cred ca ar fi foarte multi dispusi sa dea 38 mii sa mearga cu un passat pe care eu mi l iau varianta cea mai eftina cu 16 mii maxim si e penibil pt ca pe sosea sunt aceleasi masini.

2. de ce se compara 4wd cu fwd ??? si nu era mai simplu sa se intre pe site la unu din producatori se facea varianta dorita si dup aia pe site la celalalt se facea aceeasi masina si gata. NU MAI CITATI DIN PRIETENII PRIETENILOR NEPOTILOR VERILOR ETC. pt ca omu ala o sa fie total dezorientat.

3. deja multi vorbesc de sume pe care nu si le pot permite si nu mai se mai gandesc cat de cat la realitate. totusi sa dai 38 mii pe o masina si s o lasi la indemana hotilor din romania mi se pare absurd.

PS Nissan Pathfinder - 34 mii ddp full option si v ati luat o adevarata masina 4x4. fiindca sa fim seriosi acum un 4motion e mai mult de fite. adica degeaba ai 4wd cand tu ai garda la sol de cat 13 cm maxim. totusi sa fim seriosi. (oricum pe troienile care sunt spre exemplu acum in japonia nu faceti nimic nici cu fwd nici cu 4wd smile.gif) )

Passat pt : design, comfort, motor bun
avensis pt : motor extraordinar , servis bun , aspect placut (desi nu baga spaima in oameni, are un design stilat specific unei adevarate limuzine chiar daca nu face parte din acea clasa).
Ramane doar o impresie si imi pare rau daca am suparat pe cineva beer.gif
Mihai63349
Un 4wd nu se cumpara doar pt. troiene sau off-road. Sunt si alte motive, chiar obiective, nu fitze.
DORU
Exact, cum ar fi stabilitatea in viraje sau in conducerea sportiva, resp tinuta neutra in comparatie cu FWD sau RWD. arigato.gif
asarban
Si de 30 de zile e Passat 2.0 TDI 4motion.

Iata senzatiile dupa 5000 km ca veni vorba de drive test
2.0 TDi 4motion
140 cp si 320 cuplu

In tr 1 si 2 pana pe la 200o rot te rogi de ea sa se urneasca, ca inca nu are suficiente gaze pt turbina..
dupa 2500 pur si simplu SE ARUNCA INAINTE! te baga in scaun..misto senzatia dar rapoartele sunt cam scurte si se termina repede senzatia
treapta a 6-a e de moft, sau de autostrada la peste 140...in rest...consuma mai mult la 120 in a 6.a decat 120 in a 5-a
Are servo electro-mecanica asa ca volanu se misca ff usor.
Fiind asistata la viteza mare tragi greu de el ceea ce e bine
Pe rotile din fabrica adica 205 sta cam pe varfuri
Pe 215 e mai ok, dar neamtu se jura ca 235/55/17 sunt optime si are dreptate..merge ca pe sine...
urca repejor in ture si viteza, sta pe drum ca lipit, nu topaie
Intri in curbe, nu serpentine la 180 ci curbe normale, cam tot ce gasesti pe Buc-Buzau de exemplu cu cat vrea muschiu tau...eu nu am reusit inca sa fac sa intre esp-ul
Franeaza ciudat...daca apesi uuusor parca zici ca ai fadding chestie care te face sa apesi tare ca ghiolbanu moment in care intra asistenta la franare si apai opreste de zici ca a scos parasuta si a aruncat si gheara...faza asta e de obicei urmata de "da mergi dragaaaaa mai incet!"
Consumu...
In oras cu ac on consuma cam 12 pe bc si cam 11 pe plin plin.
Afara cu ac on consuma cam 6-6juma la mers tiptil de tot 100...7 la mers mai smucit si mai spre 130.
La 180 pe autostrada, conform bc consuma 10,3
EG: Buc-Bv-Buc-2MAi-Buc facuti in aceeasi zi in conditiile in care:
Buc-Bv 2 ore si 15
Sinaia Buc: 1:30 ore
Buc: 2 mai 3 h
2 mai Buc 3 h
in total 980 km facuti cu fix 80 de litri motorina adica 8,3.
La o masina de o tona juma cu tractiune 4x4 (de la 160 in sus tractiunea e 50-50) eu zic ca e super ok.
Daca voiam sa imi consume putintel imi luam opel corsa dizel d'ala de ii fac reclama
Interiorul e ok, nu sunt plastice proaste, are piele, are bordul din 1 bucata deci nu prea are ce sa scartaie...
Nu greierasi..nu se aude ca e diesel, antifonata muuuuult mai bine decat octavia 1.

Cui nu-i place..treaba lui...ma doare in basca..
Am testat cu propriul meu fund si Opel Vectra (puah!) si Toyota Avensis (sucks big time!) si Ford Mondeo (kkmaka!) si Rino Laguna (pisvaser!) si Pijoc 407 (de ce dracu nu se limiteaza astia la design si motoare?) si C5 (interesant pe afara..un vax de bord pe dinauntru)
Plus ca bordul luminat rosu cu albastru e bestial noaptea..
Asta e...
cand m-or da banii afara din casa rau de tot o sa imi iau un masserati! Care am inteles ca haleste cam 25 in oras si 35 afara...la 260 km/h
Pana atunci...asta e...
_Constantin_
Nene s-o stapanesti sanatos si sa pui si niste poze s-o vedem si noi.
Am citit de abia azi cele 6 pagini de raspunsuri si tipic romaneste ati cam batut campii, si aia cu toyota si aia cu restul.
Cand o exista Passat 2.0 tdi comfortline la 20.000 il mananc, bordul de la avensis e intradevar anost si exteriorul e foarte comun, banuiesc ca nici nu incearca altceva.
Acum sincer puteam sa-mi iau si eu Passat dar as fi luat ceva foarte slab si parca nu se merita. Difernta intre a mea si una de 2.2 D4d erau jante, motor si doua butoane. tongue.gif.
In schimb la tine daca alegeai un Passat troca mai bine mergeai pe jos. Asta e faza cu masinile astea, daca nu ai banii sa iei ceva de top mai bine nu iei.
Tu i-ai avut si te-ai ales cu o masina pe cinste. Multi km fara incidente.
Lucian_BV
QUOTE(asarban)
Si de 30 de zile e Passat 2.0 TDI 4motion.

Iata senzatiile dupa 5000 km ca veni vorba de drive test
2.0 TDi 4motion
140 cp si 320 cuplu

In tr 1 si 2 pana pe la 200o rot te rogi de ea sa se urneasca, ca inca nu are suficiente gaze pt turbina..
dupa 2500 pur si simplu SE ARUNCA INAINTE! te baga in scaun..misto senzatia dar rapoartele sunt cam scurte si se termina repede senzatia
treapta a 6-a e de moft, sau de autostrada la peste 140...in rest...
.........
Am testat cu propriul meu fund si Opel Vectra (puah!) si Toyota Avensis (sucks big time!) si Ford Mondeo (kkmaka!) si Rino Laguna (pisvaser!) si Pijoc 407 (de ce dracu nu se limiteaza astia la design si motoare?) si C5 (interesant pe afara..un vax de bord pe dinauntru)
Plus ca bordul luminat rosu cu albastru e bestial noaptea..
Asta e...
cand m-or da banii afara din casa rau de tot o sa imi iau un masserati! Care am inteles ca haleste cam 25 in oras si 35 afara...la 260 km/h
Pana atunci...asta e...


@Asarban,s-o stapanesti sanatos.
Am fost si eu in aceeasi dilema cu singura deosebire ca eu comparam Avensisul 2.2 cu Passat Comfortline 2.0 tdi(fara 4motion) cu ceva optionale,adica tot cam la 20-21000 CIP.
A ramas Avensisul pana la urma. E puturoasa si asta la plecare,cei 150 de cai nu se prea simt,insa da-mi voie sa-ti spun(si daca ai facut testul o stii) ca dintr-a 2-a te baga in scaun daca scapi talpa pe pedala.Si tot asa...
E adevarat ca a 6-a e mai mult pentru autostrada.
Nu stiu exact ce te-a facut sa spui ca Avensisul '' sucks big time'',dar as fi curios sa aflu!!!!!
Salut si numai bine. :wave:
G e o r g e
si a mea cu doar 226 cuplu maxim te baga in scaun in a doua ... andrei dar la consum ma asteptam mai subtire sa fie wink.gif
Mihai63349
Pai n-ai vazut ce i-a "facut"? Cand am facut si eu pe grozavu, a trebuit sa mut calculatorul de pe consumul instantaneu, ca-mi pierea tot cheful de distractie...
Daca cu TDI-ul a scos 8 si ceva, eu n-am iesit sub 10.
E drept, la mine nu e 50-50, ci 25-25-25-25 ... biggrin.gif
Mojito
Tot n-am inteles.
Esti din Bucuresti.
Faci drumuri Buc.Bv.Litoral pe autostrazi,DN si DJ.
Unde e gheseftul 4 motion.
Ma refer la utilitate /pret ?
Adica unul in Passat FWD la aceasi motorizare se simte deprimat fata de unul la bordul unui Passat 4m ?

S-o stapinesti sanatos fara nici un fel de evenimente pe toata durata posesiei ei.
G e o r g e
pai diferenta apare in alea cateva ori pe an cand ai nevoie , gen , ipotetic si economic vorbind , vrei sa mergi si tu la furnica , e zapada si gheata pe drum , toate FWD urile nu trec de jumatatea pantei si tu ajungi sus la cabana sa te ghiftuiesti cu niste fripturi wink.gif
James Kilowatt
Da, insa cu conditia ca drumul sa nu fie blocat de un fwd care nu mai poate sa mearga mai departe si sa nu se faca o coloana de 1km in spatele lui. Pe strazi cu trafic mare e aproape imposibil sa nu se intample asa ceva.
Mai degraba cred ca awd-ul e bun ca sa iesi de pe straduta sau parcarea retrasa unde ai rezidenta, si pe unde nu trece dezapezirea din prima. Pe strazi cu trafic redus e bun awd-ul, iar pe cele cu trafic ridicat trebuie dezapezire, altfel oricum blocheaza cineva drumul.
Dan52141
Hai sa asteptam noul Avensis ... se spune ca o sa fie si o versiune 4x 4 smile.gif si atunci sa facem comparatie cu passatul
Mihai63349
Vreau sa apara in acelasi timp. O sa inaintez un protest - unde oare?! - :bash:
Ce fain ar fi sa apara, de ex. 3-serie, A4 si C-klasse in aceeasi luna! blink.gif
Am avea 8 ani vreme sa tot discutam! biggrin.gif
S O R I N
QUOTE(Dan52141)
Hai sa asteptam noul Avensis ... se spune ca o sa fie si o versiune 4x 4 smile.gif si atunci sa facem comparatie cu passatul


Pai nu prea e bine.Atunci cand va aparea noua t. avensis la passat va fi

maxim face lift la modelul actual.Atat.

Acum normal noul passat pare la prima vedere mai avansat o idee

decat avensisul actual.

Si atunci se va inversa situatia.
Cristian67280
offtopic.gif referitor la ce a spus HalbaSus "eu am un vecin cu un 520i gpl ... si am vazut odata un A6 de prin 2002-2003 care intra la statia de GPL..." : am vz de vanzare X5 4.4 din 2004 cu instalatie GPL
HalbaSus
Si un prieten vrea sa isi cumpere un A8 4.2 si sa-i puna instalatie GPL... nu e chiar asa ciudat pe cat am crede noi... eu am vazut CLS diesel... asa ca decat ala mai bine un X5 GPL...
asarban
QUOTE(Mojito)
Tot n-am inteles.
Esti din Bucuresti.
Faci drumuri Buc.Bv.Litoral pe autostrazi,DN si DJ.
Unde e gheseftul 4 motion.
Ma refer la utilitate /pret ?
Adica unul in Passat FWD la aceasi motorizare se simte deprimat fata de unul la bordul unui Passat 4m ?

S-o stapinesti sanatos fara nici un fel de evenimente pe toata durata posesiei ei.

Multam dar uite unde e @gheseftul@
Se intampla sa mergi si tu ca omu cu 110-120 (asta pt nevasta..in realitate cu 150 pe portiunea de dupa A2 spre Constanta..si sa vrei sa depasesti un TIR care merge cu 100...
Si pui semnal din vremeee..si depasesti din vreeemee..si nimic nu vine din fata....doar ca nenea tiristu NU TE-A VAZUT si trage ca ghiolbanu stanga de volan ca sa ocoleasca o musca...sau uarever...asta cand tu esti pe la jumatatea tirului si BRUSC ii vezi cabina in fata ta..asa ca tragi stanga de volan si iesi cu 2 roti cam pe santul din stanga...moment in care iti face bordul ca pomu de craciun si simti FIZIC cum masina se smuceste si se chinuie sa se tina dreapta atunci cand ba o roata..ba doua sunt cam in ...aer......si trece tiru..si te bagi la loc...si opresti pe dreapta..iesi din masina...te duci si te pisi de ce a mai ramas si nu te-ai pe tine....apoi injuri..apoi pupi masina si pe ala de a inventat 4 motion si pleci iar...
Andrei55037
QUOTE("asarban)
Si pui semnal din vremeee..si depasesti din vreeemee..si nimic nu vine din fata....doar ca nenea tiristu NU TE-A VAZUT si trage ca ghiolbanu stanga de volan ca sa ocoleasca o musca...sau uarever...asta cand tu esti pe la jumatatea tirului si BRUSC ii vezi cabina in fata ta..asa ca tragi stanga de volan si iesi cu 2 roti cam pe santul din stanga...moment in care iti face bordul ca pomu de craciun si simti FIZIC cum masina se smuceste si se chinuie sa se tina dreapta atunci cand ba o roata..ba doua sunt cam in ...aer......si trece tiru..si te bagi la loc...si opresti pe dreapta..iesi din masina...te duci si te pisi de ce a mai ramas si nu te-ai pe tine....apoi injuri..apoi pupi masina si pe ala de a inventat 4 motion si pleci iar...

SF-uri din astea sa le spui la altii parerea mea.
Alin100888
QUOTE(AZAZEL)
QUOTE(Dan52141)
Am un prieten care maine isi ridica noul passat cu tractiune integrala, se pleaca de la 24.000 Euro CIP cu dotarile de baza iar cu toate accesoriile (piele, jante mai mari, navigatie, 10 boxe) a ajuns la 32.000 Euro CIP ... asa ca judecati si voi


cunosc lista de pretri de la passat pe dinafara. orice ai pune pe masina asta, este aproape imposibil sa treca de 30.000 cip. iar ceea ce ai enumerat tu, si multe multe altele insumate nu au cum sa treaca de 5-6000 euro.
inca un lucru : 4 motion este pe 2 motoare :
2.0tdi cu 140 cp, in configuratie highline costa 22883 euro, si
2.0fsi cu 150cp highline costa 21797 euro

oricum nu sunt 24.000 euro cip ai tai. probabil amicul tau se mai lauda ca sa arate cati bani are, dar cum spunea cineva pe aici , de 32.000 euro isi lua un premium.

revenind la subiect, un passat 2.0tdi 4 motion comfortline costa 20.790 euro. avensis 2.2 d-4d costa 20.500 sol plus. din punct de vedere al dotarilor, la acest nivel de echipare, toyota este peste VW. passat in dotare comfortline ar trebui sa il aduci la 22.000 cip cu optionale incluse ca sa aiba aceleasi dotari cu avensis.
avensis este mult mai silentios, si consuma combustibil mai putin. passat cu 4motion este galagios si consuma cat o masina pe benzina cu tractiune fata. insa daca ai de facut drumuri grele si nu numai , tractiunea integrala se va simti.

ideea este ca in acest topic nu se compara mere cu mere si pere cu pere.

eu daca ar fi sa aleg intre passat 2.0tdi comfortline cu tractiune fata si dotari optionale pana la 20.500 euro(masina pleaca de la vreo 19.500 euo), si avensis sol plus 2.2 d-4d la 20.500 euro as alege : passat pt ca este masina noua si aratoasa. daca as avea bani sa sustin si consumul de combustibil al unui 4 motion nu as mai sta pe ganduri. chiar daca perfomantele dinamice vor fi mult su avensis(demaraje, si viteza de varf).
atentie un 2.0tdi 4 motion nu coboara la consum in oras sub 10% indiferent ce zice cartea tehnica.

Al meu Passat a trecut a trecut cu brio de pretul asta. A costat 42500 DDP:D. Stiu ca puteam sa imi iau A6 si Tuareg aproape la banii astia dar am preferat una full decat una cheala chiar daca a fost in detrimentul modelului.
eddie
@Alin,ai uitat sa ne spui ca Passat-ul ala al tau e 4motion,altfel iti spun si eu ca nu sare de 30.000 de euro un Highline cu mai toate dotarile !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.