Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce aveti in portbagaj ?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Pages: 1, 2, 3
mihai58026
@ CRG
de ce te mira?!?!
erau ocupati cu inregistratul fraierilor care au accelerat putin..
zi mersica nu erau acolo/.. ai mai fi primit vreo amenda ca cine stie ce dracu ai mai facut... incurcat traficul sau ceva...
Vlad60979
Am si eu o intrebare pentru Dany58389 din Montreal:

Spuneai mai devreme ca ai un DVD in prtbagaj. Cum l-ai fixat in portbagaj si de ce? Care este ideea fixarii in portbagaj? Pentru ca Lexus nu este hatchback ci sedan. Din cate stiu eu, ES 250 2.5 s-a fabricat din 1990 pana in 1996 nu exista varianta hatchback.
De cate ori doresti sa schimbi filmul te opresti si te duci la portbagaj?
Ai playerul in portbagaj si ecranul in masina? Altfel nu imi explic cum te uiti la el...
Cele care sunt montate in portbagaj se adreseaza gamei de masini hatchback sau tot-teren al caror hayon se deschide larg si poti viziona un film la iarba verde.
Cu exceptia DVD-urilor montate de catre fabricant majoritatea DVD-urilor de pe piata sunt "monobloc" playerul si ecranul fiind in aceeasi unitate. Se elimina astfel si interferentele.
Pe de alta parte in acelasi portbagaj ai si doua amplificatoare si un sub. Subwooferul cu DVD-ul in acelasi loc?
Daca sunt separate, ce cabluri ai folosit pentru eliminarea pierderilor de semnal audio-video inerente si mai ales pentru evitarea interferentelor tinand cont ca ai doua amplificatoare -clasa A banuiesc- si un sub in acelasi loc?
Amplificatoarele auto mananca foarte mult curent si in afara de aceasta trebuie sa ai un foarte bun system de deparazitare.
Ce putere au si cat curent absorb cele doua amplificatoare ?(DVD-ul este nesemnificativ)
Daca folosesti doua amplificatoare inseamna ca ai modificat si sistemul audio. Fiecare canal este coordonat de un amplificator banuiesc. Daca da, ce folosesti ca unitate centrala de comanda pentru cele doua? Radio Cass-ul original al masinii? Lexus ES este model mai vechi si nu are cd player.
Din moment ce ai un subwoofer inseamna ca exista si o iesire audio pentru acesta deci ai schimbat si Radio-Cass-ul masinii. Doar daca nu folosesti aiurea vreunul dintre canale ca sursa de semnal.
Daca tot ai schimbat systemul audio de ce nu ai pus un DVD player in fata pentru ca mai toate citesc cd-urile inclusiv MP3-uri?
Folosesti alternatorul original?
Sau ai DVD-ul in Aveo - in cazul in care Aveo este Hatchback-?
Ai putea sa ne pui aici si o poza sa ne luminam?
bogdanM
Pentru cei care nu stiu cum se numeste "scula aceea cu care a scos taranul masina din noroi", aflati ca se numeste VINCI (pe la noi, pe la tara) si WINCH la mama lui.

dictionar si imagine:

mike.omega
De fapt se numeste troliu si mai nou este electric biggrin.gif
Vinci se foloseste la nave :angel:
bogdanM
uite ce inseamna troliu , aici se zice de ceva in sens VERTICAL. cit despre vinci, e adevarat, termenul de dictionar e de vapoare, dar pe la tara wink.gif este cel explicat din engleza la cuvintul winch.

Oricum, amindoi avem dreptate laugh.gif
Iulian HondaFan
QUOTE(bogdanM)
Pentru cei care nu stiu cum se numeste "scula aceea cu care a scos taranul masina din noroi", aflati ca se numeste VINCI (pe la noi, pe la tara) si WINCH la mama lui.


you're kiddin' me? ii zice vinci?

de fapt a zis F1anatic winch mai inainte dar nu ma gandeam ca avem si noi cuvantul asta...
James Kilowatt
In ingineria navala se spune vinci, nu stiu daca se foloseste termenul si in alte domenii. Oricum, e un termen oficial si nu jargon de inginer.
La masini si in alte domenii se cheama troliu.

La Nubira: in portbagaj am rezervorul de gaz... toroidal, 57L, in locul rotii de rezerva. E mai mare decat roata de rezerva si din cauza lui am pierdut destul de mult spatiu in portbagaj, pentru a mi-au ridicat podeaua portbagajului cu totul cam 10cm. In plus, mai am roata de rezerva + cheie de roti si cric. In rest, mici accesorii care incap in gaura "covrigului" sau in spatiul mort de sub podeaua portbagajului: lichid de sters geamuri, un spray pentru plastice, niste carpe, o dracie din aia de dat jos gheata de pe geamuri, una pentru sters geamurile, 3 becuri si niste manusi de sudor sa nu ma murdaresc daca am vre-o pana, o vesta reflectorizanta, care a devenit obligatorie in cateva tari, o trusa medicala, tot obligatorie. In torpedou am niste harti, actele, un briceag si o lanterna. Sub scaunul din dreapta fata un stingator de incendiu (obligatoriu)

La seat: Pe langa cele de mai sus, o trusa micuta cu scule. Cand am cumparat-o aveam si un spray lacrimogen, insa am renuntat la el. Am vazut pe unii care s-au busit prosteste, si si-au strans mainile, au glumit in timp ce completau constatarea de accident, au schimbat carti de vizita etc. Niste tipe s-au si pupat.

Off Topic: Cu spray-ul asta lacrimogen am urcat din pura greseala in avion, de doua ori in aceeasi zi, la Nice si la Milano... era uitat in gentuta pe care am luat-o la bagaje de mana si cu toate alertele si "securitatea sporita" si planul "vigipirate" al fostului si actualului ministru de interne francez, Sarko, nu mi l-a confiscat nimeni... Asta dupa ce la televizor au au aratat cum un reporter a intrat cu o grenada in avion, ascunsa intr-o cutie de coca cola falsa pe care a cumparat-o din magazinele de suveniruri olandeze (si proiectata pentru transportat marijuana, si nu bombe biggrin.gif )
HalbaSus
De winch stiam si eu... la fel si de troliu... unii zic ca are acelasi principiu de functionare... dar toate pozele care le vad arata ca o undita supradimensionata... de a carei forta nu sunt convins... chestia asta era o combinatie dintre roata dintata si cheile tubulare care se intorc "in gol" ca sa zic asa (sunt convins ca au un nume si ele, dar eu stiu doar cum arata si cum sa le folosesc, habar n-am cu le zice)....


QUOTE
HalbaSus a scris:
vre-o 80 km de oradea.......vre-o 4000 de forinti....


scrie "vre-o" fara liniuta bash ....pliiiiizzzz blush ....bosmeg.... biggrin


Scuze pentru greseala blush.gif Bazd meg (asa se scrie corect btw biggrin.gif
Iulian HondaFan
ce-i aia bazd meg? banuiesc ca e pe ungureste...
HalbaSus
inseamna "f*ck it"... e o expresie vulgara care se foloseste extre de des in limbajul "de slang" maghiar... cam cu se foloseste de catre unii "p... mea" in romaneste... sunt persoane care folosesc expresia asta in loc de virgula, punct, si in general dupa fiecare propozitie, devenind un fel de tic verbal pentru unii... cea mai haioasa folosire a acestei expresii am auzit-o de la o cunostinta a tatalui meu care i-a zis:
"Here's my wife, f*ck it"
James Kilowatt
Vinciurile navale (si nu troliile biggrin.gif) folosesc uneori un angrenaj melc-roata melcata, cam ca acordajele de la chitara. Poti obtine asa o forta considerabila, si in plus daca scapi (sau rupi biggrin.gif) manivela aia raman blocate, nu iti cade ancora la fund sau masina inapoi noroi, ca angrenajul asta se autofraneaza, adica transmite puterea numai intr-un singur sens. Daca si asta are acelasi tip de angrenaj, cred ca poate fi folosit sa scoti din noroi si cu camion, cu conditia sa ai de ce sa-l agati...
Vlad6
La mine in portbagaj se regasesc : Triunchi reflectorizant, trusa medicala, Extinctor, 2x truse scule ( niciodata nu sti de ce ai nevoie smile.gif ), cabluri curent ( pana acum am salvat 2 persoane ), bara tratat ( si cu asta am salvat pe cineva asta iarna), Subwoofer, lichid parbriz
Dany_s
QUOTE(Vlad60979)
Am si eu o intrebare pentru Dany58389 din Montreal:

Spuneai mai devreme ca ai un DVD in prtbagaj. Cum l-ai fixat in portbagaj si de ce? Care este ideea fixarii in portbagaj? Pentru ca Lexus nu este hatchback ci sedan. Din cate stiu eu, ES 250 2.5 s-a fabricat din 1990 pana in 1996 nu exista varianta hatchback.
De cate ori doresti sa schimbi filmul te opresti si te duci la portbagaj?
Ai playerul in portbagaj si ecranul in masina? Altfel nu imi explic cum te uiti la el...
Cele care sunt montate in portbagaj se adreseaza gamei de masini hatchback sau tot-teren al caror hayon se deschide larg si poti viziona un film la iarba verde.
Cu exceptia DVD-urilor montate de catre fabricant majoritatea DVD-urilor de pe piata sunt "monobloc" playerul si ecranul fiind in aceeasi unitate. Se elimina astfel si interferentele.
Pe de alta parte in acelasi portbagaj ai si doua amplificatoare si un sub. Subwooferul cu DVD-ul in acelasi loc?
Daca sunt separate, ce cabluri ai folosit pentru eliminarea pierderilor de semnal audio-video inerente si mai ales pentru evitarea interferentelor tinand cont ca ai doua amplificatoare -clasa A banuiesc- si un sub in acelasi loc?
Amplificatoarele auto mananca foarte mult curent si in afara de aceasta trebuie sa ai un foarte bun system de deparazitare.
Ce putere au si cat curent absorb cele doua amplificatoare ?(DVD-ul este nesemnificativ)
Daca folosesti doua amplificatoare inseamna ca ai modificat si sistemul audio. Fiecare canal este coordonat de un amplificator banuiesc. Daca da, ce folosesti ca unitate centrala de comanda pentru cele doua? Radio Cass-ul original al masinii? Lexus ES este model mai vechi si nu are cd player.
Din moment ce ai un subwoofer inseamna ca exista si o iesire audio pentru acesta deci ai schimbat si Radio-Cass-ul masinii. Doar daca nu folosesti aiurea vreunul dintre canale ca sursa de semnal.
Daca tot ai schimbat systemul audio de ce nu ai pus un DVD player in fata pentru ca mai toate citesc cd-urile inclusiv MP3-uri?
Folosesti alternatorul original?
Sau ai DVD-ul in Aveo - in cazul in care Aveo este Hatchback-?
Ai putea sa ne pui aici si o poza sa ne luminam?



Asa, n-am mai venit pe acest thread de asta nu ti-am vazut postul, domnule Vlad din Bucuresti, (sa precizezi locul e la moda acum cand te adresezi cuiva sau are alte intelesuri in acest context?) dar iti raspund acum

hai sa incepem cu greselile din postul tau:
ES250 s-a fabricat din 90 pana in 91. A mea e din 91.Din 92 incepe ES300. Seria ES se fabrica cu succes in continuare cu modelul ES330.
ES250 avea optional CD player si al meu este echipat cu asa ceva. CD-player cu casetofon (dublu din), 6 boxe (2 fatza, 2 spate + 2 tweetere separate in fatza) si un mic amplificator. Toate astea sunt stock si au fost facute pt Lexus de catre Pioneer, seria Premier. Asa era el in 91. Sunt multe masini noi noutze la care nici macar nu se apropie sistemul de sunet de cel care era stock pe masina (cum e cel de pe Aveo care e jenant de exemplu, si Aveo e masina relativ ieftina, am auzit masini mult mai scumpe in care se auzea mai slab.Pt Aveo am cumparat acum boxe aftermarket pt ca ma enervam cand ii dadeam drumu).

Acum cu explicatiile:
De ce in portbagaj?

mai multe motive pe care le-am avut atunci:
1. Stiam ca dvd-ul nu-l voi utiliza f des, avand in vedere ca am un uz normal pt masina de mers la lucru, la cumparaturi etc, de cele mai multe ori singur. De fiecare data cand l-am utilizat, faptul e in portbagaj nu a fost o problema.

2. In ciuda la ce s-ar putea crede, montrealul are o mare problema cu hotii de masini si spartul masinilor. Personal mi-a fost sparta masina de 3 ori de cand o am (si nu vrei sa stii cand costa sa schimbi un geam). Asa ca, am vrut ca playerul sa nu fie la vedere. Puteam sa-l pun in bord, intr-un din cele doua intrari DIN dar playerul nu are fatza detasabila. Puteam sa-l pun sub scaun dar trebuiau facute ceva modificari si gaurit covorul ceea ce nu vroiam. Puteam sa-l pun in torpedou dar din pacate acesta e facut prea mic ca sa incapa in lungime playerul fara sa dau gaura. Am vrut sa-l pun in compartimentul din cotiera (da , are cotiera cu compartiment standard, accesorie optional pe seria 5 2006 in Ro) dar iarasi aceasta nu era destul e adanca si trebuia data gaura asa ca n-am vrut. Asa ca portbagajul a ramas cea mai viabila solutie.

Cum e fixat?

Playerul a venit cu niste suporti pt orice gen de instalare. O sa pun o poza (pe care tre s-o gasesc) cu locul unde e amplasat.

Unde e ecranul?

Ecranul e de tip portabil si sta f frumos fixat pe bord. E detasabil astfel pe bord nu ramane decat suportul lui si ecranul pot sa-l iau cu mine(iarasi, problema cu hotzii). Nu e o metoda practica neaparat, dar repet, stiam ca n-o sa-l folosesc toata ziua buna ziua, deci e ok.

De ce nu unitate all-in-one?

Trei motive:
Masina e automata. Schimbatorul, in pozitia P e destul de aproape de consola centrala si cele doua DIN-uri sunt amplasate jos. Astfel, daca luam o unitate all-in-one ar fi trebuit sa scot tot timpul din P ca sa poata iesii ecranul. De asemenea, ar fi fost greu de vizionat ecranul dat fiind pozitia intrarii din. Bordul e clar ca n-a fost deloc gandit pt asa ceva.

Alt motiv ar fi faptul ca unitatile all in one cu ecran motorizat, cele existente la acea vreme, acu 3 ani, aveau o reputatie proasta in ceea ce priveste fiabilitatea motorasului care scoate ecranul. Astfel riscand sa raman fara muzica daca ceva se intampla cu acest motoras. Stiind ca in marea majoritate a timpului nu-mi va trebui ecranul pt ca voi asculta doar muzica, nu vroiam ceva la care sa iasa ecranul tot timpul pt un simplu mp3.

Si alt motiv a fost bineinteles costul. Unitatile all-in-one erau mult, mult mai scumpe decat 2 unitati separate cum am luat eu. Dat fiind faptul ca stiam ca-l voi folosi relativ rar nu am considerat ca se justifica sa bag atatia bani in asa ceva, mai ales stiind toate celelalte inconveniente.

Sub-ul si DVD-ul in acelasi loc?

Da, si n-am avut nici o problema. Trebuie insa tinut cont ca n-am dat subul la maxim ci doar la un volum normal. Nu mi-am luat sub ca sa ma auda oamenii de la 3 km, ci pt mine.

Am schimbat HU?

Da, normal. Avea stock Cd-player dar era totusi Cd-player din 91. Am vrut ceva modern care sa citeasca si MP3/Wma. HU e aftermarket si are 3 (sau 4) iesiri pt amplificatoare.

Cum ai tras firele?

F frumos. Am fost la un magazin specializat in car audio, le-am zis ce vreau si mi-au instalat profesional tot. A costat destul de mult dar stiam asta dinainte.

Ce se intampla cu interferentele?
Interferente din pacate am avut. Un amp e pt sub si cu asta n-am avut nici o problema. Celalalt amp era pt 2 boxe, pt spate si ele schimbate de mine cu ceva aftermarket. Din pacate, dupa instalare in boxele din spate se auzea un "bazait" al carui volum crestea cu turatia motorului. Dupa aceasta constatare am intrebat si mi s-au dat mai multe variante dar nimic concret. Insa am asteptat prea mult si m-am decis ca n-are rost sa ma mai complic, asa ca am debransat acel amp si am legat boxele inapoi direct la HU cum erau inainte (Hu l-am luat mult inainte de sub si amp-uri).

Amplificatoarele si alternatorul
Amp-ul pt boxe e destul de mic (2 X 45 RMS) dar sugea destul de mult curent.
Ampul pt sub insa sugea mult mai mult curent ( 2X 150 RMS) si am avut ocazia sa vad ce se intanpla cand au mers toate in acelasi timp cu motorul oprit. S-a dus bateria mult mai repede ca normal.
Alternatorul e cel standard, 80A si pana acum n-am avut probleme, insa la un test recent s-a aratat ca alternatorul a fost afectat de sistemul de sunet si numai incarca perfect. Dar merge destul incat sa n-am probleme cu pornirea sau tot restul de accesorii electrice din masina. Sistemul de sunet e deja debransat si urmeaza sa fie scos din portbagaj pt ca vreau sa-l vand (ca si masina de altfel), probabil ca daca as continua sa-l folosesc zilnic alternatorul ar muri in maxim 3 luni (dar am deja componentele de peste 1 an).

Dupa toata aventura asta am tras niste concluzii si stiu ce sa fac si ce sa nu mai fac pe viitor in ceea ce priveste sistemele de sunet aftermarket.

Sper sa fi fost destul de edificator acest raspuns, domnule Vlad.[/i]
Vlad60979
Merci de raspuns. Totusi ai distanta mare de la portbagaj pana la bord in fata. Ce spuneam eu este ca nu inteleg rostul acestei alegeri. Exista si varianta portabila daca tot te temi asa de hoti. Se ataseaza la bricheta masinii sau la priza suplimentara din spate(in cazul in acre masina are asa ceva). Mai ales ca spui ca ecranul il iei cu tine.
Nu a fost intentia de a te jigni dar mie personal mi se pare ca te-ai scarpinat cu mana dreapta la urechea stanga. Adica te-ai angrenat intr-o lucrare care necesita cabluri si componente de calitate plus o manopera costisitoare. Asta era ideea. Se stie ca, cu cat cablurile sunt mai scurte sau nu exista (monobloc) cu atat calitatea semnalului este mai buna.
In plus iarna este aproape inutilizabil Masina este in trei volume, in portbagaj este foarte rece (mai esti si in Montreal).Daca il pornesti se va produce in scurt timp o pelicula de condens pe laser deci va fi incapabil sa citeasca discul pana cand temperatura din prtbagaj nu atinge aceeasi cota cu cea a playerului.
Si asa, in interior, pe timp de iarna multe cd-playere nu sunt capabile sa citeasca discul in primele minute.
Componentele elctronice au o viata destul de grea in asemenea conditii. Dar banuiesc ca ti-au explicat deja aceste lucruri.
Situatia sta total diferit intr-o masina in doua volume, Hatchback, tot teren, al caror portbagaj face parte din habitaclu.

Dany a scris:
"Asa, n-am mai venit pe acest thread de asta nu ti-am vazut postul, domnule Vlad din Bucuresti, (sa precizezi locul e la moda acum cand te adresezi cuiva sau are alte intelesuri in acest context?) dar iti raspund acum "
Nu inteleg aluzia... locul nu este precizat nicaieri in respectivul context iar completarea campului respectiv in profil este regula forumului nu a mea.
Dupa logica enuntata de tine eu ce concluzie ar trebuie sa trag dupa locatia ta? Ca tu esti la Montreal, eu ...nu conteaza, si ca -asa cum spuneai pe versus- eu nu stiu nimic despre preturi si viata de acolo?
Eu nu am nici un complex de inferioritate. As-tu?

"ES250 s-a fabricat din 90 pana in 91. A mea e din 91.Din 92 incepe ES300. Seria ES se fabrica cu succes in continuare cu modelul ES330."
Dupa cum ti-am spus eu stiu altceva:
http://auto.consumerguide.com/Auto/Used/re...carreviewspecs/
Probabil insa ca ai dreptate.
Despre optionala CD player nu stiam. Din tot ce am citit despre automobilul respectiv stiam doar de Cass.
Indiferent ce aveai trebuia actualizat ca sa poti comanda unitatile prezente.
Raman inca curios cu poza...
Dany_s
Exact pe websitul pe care tu il dai ca exemplu, daca citeai textul de la "Powertrain options and availability" scrie:

"The Lexus ES 250 made its 1990 debut with a 24-valve, DOHC, fuel-injected V6 engine. This was the optional powerplant for the Toyota Camry, and became the only engine offered in the ES 250. It delivered 156 horsepower at 5600 rpm and 160 pound-feet of torque at 4400 rpm. ES 250 buyers could choose from either a 5-speed manual or 4-speed automatic transmission with standard electronic shift controls. With all-new body styling for the ES 300 in 1992 ...."

Ceea ce confirma spusele mele.


Am explicat motivele pt care l-am amplasat in portbagaj.

Varianta dvd-player portabil era mult mai ieftina dar am vrut ceva fix pe masina. Un dvd-player portabil inseamna sa-l car si pe el dupa mine (de parca nu era de ajuns ecranul), de aseamnea nu aveam unde sa-l pun (inafara de in brate) si am vrut sa fie cat mai putine fire la vedere. Unul portabil insemna ca toate firele, inclusiv cele pt alimentare, sa fie afara.

"Adica te-ai angrenat intr-o lucrare care necesita cabluri si componente de calitate... "

Nu necesita neaparat. La capitol cabluri nu am folosit decat ce a venit in ambalajul original al playerului. Calitatea imaginii a fost multumitoare pt asteptarile mele. Nu am luat asa ceva ca sa particip la concursuri multimedia din show-uri de tuning. Asa cum am explicat de mai multe ori in postul anterior, stiam ca il voi folosi f rar deci nu m-a interesat ca imaginea sa aiba cea mai buna calitate posibila.
manopera a fost 3 ore in loc de 1 cat ar fi fost la un player 1-din cu ecran motorizat.

"In plus iarna este aproape inutilizabil... "
In orice masina e inutilizabil iarna. Adica, se poate utiliza dupa ce se incalzeste masina dar iarna, ultimul lucru la care m-as gandi cand merg undeva cu masina e sa ma uit la vre-un film sau videoclipuri.La -30, -40 tot ce vrei e sa ajungi unde vrei si sa stai in interior. Asta e un alt motiv pt care am vrut sa evit unitate 1-din cu ecran motorizat. In felul asta, dvd-ul hiberneaza frumos la locul lui si eu pot sa folosesc f bine si frumos HU-ul pt muzica.


"Dupa logica enuntata de tine eu ce concluzie ar trebuie sa trag dupa locatia ta? Ca tu esti la Montreal, eu ...nu conteaza, si ca -asa cum spuneai pe versus- eu nu stiu nimic despre preturi si viata de acolo?
Eu nu am nici un complex de inferioritate. As-tu?"


locatia mea e scrisa sub nick si avatar. Ce nu inteleg e de ce ai folosit exprimarea "dany din montreal". Suna ca si cum eu am pus acolo locatia ca sa ma laud sau ceva si tu , adresandu-te asa imi faci oarecum observatie. Tind sa cred ca am dreptate avand in vedere ca pe celelalt thread ai incheiat postul cu "...si ca nu este o declaratie "de impresie"... ", probabil te-ai lovit des de genul asta de romani plecati, eu nu-s unul din ei.

Cand am zis eu ca nu stii tu cum e viatza aici? Da citat din ce reiese asta.
Daca ai fost aici sau nu, sau chiar esti acum, e relativ irelevant. Sunt oameni care au trait toata viatza in orasul(localnici, chinezi, pakistanezi, rusi sau orice natie) asta si nu stiu anumite lucruri.

Legat de preturi am zis ca ori nu stii cat costau Dvd-urile si ecranele acum 3 ani, ori valoarea de piatza al unui Lexus comparabil.
Am zis asta bazandu-ma pe urmatoarea fraza:
"Un sistem care este constituit din doua subansamble separate cere componente de calitate, cabluri optice, etc si cu pretul respectiv isi mai cumpara o Acura ca aceea."
Lasand la o parte ca ai scris Acura in loc de Lexus, ai scris clar ca cu aceeasi bani poti sa cumperi o masina identica. In primul rand, ti-as ura succes sa gasesti "o Acura ca aceea", avand in vedere ca s-au vandut doar 250 de bucati in cei 2 ani cand s-a vandut modelul. Zici ca stii pretzurile la Dvd-uri. Atunci ai stii ca un ansamble DVD-ecran, unitati separate, acum 3 ani, costa , in $ CDN, cu taxe incluse, intre 300$ pt ce se gasea mai ieftin, si ~ 800$ pt ceva de firma f buna Alpine sau Eclipse cu ecran portabil, sau ~ 1500$ pt ceva Alpine dar cu ecran in-dash motorizat. Presupunand ca tu te-ai gandit ca eu as fi luat absolut ce era mai bun (la momentul ala eu nu raspunsesem deci nu stiai ce tip de ecran e) inseamna ca ai presupus ca am cheltuit ~ 1500$. Spunand dupa ca, cu aceeasi bani luam "inca o Acura de aceea" insemna ca ea avea atunci (acu 3 ani)valoarea de piatza 1500$. Lucru care nu numai ca e gresit, e chiar o gluma, deci in concluzie, aratand ca , presupunand ca stii preturile la DVD-ecrane, nu stii preturile la masini (sau cel putin nu la a mea).
Daca plecam de la premiza ca stii preturile la masini, facand aceleasi calcule, ar fi insemnat ca nu stii preturile la DVD-ecran.
Vlad60979
Deci am cazut de acord ca masina ar avea un pret de 4000 CAD, da?
Un DVD -doua componente - de calitate , un sub cu cutia aferenta, doua ampl, cabluri etc am zis ca ajungi pe la 3000 la o calitate decenta.
Eu nu aveam de unde sa stiu ca le-ai pus acum trei ani sau ieri. deci am calculat un "ieri".
Cum pretul la un Lexus de "ieri" "azi" este pe aproape de 4000 CAD am zis ca nu merita.
Oricum ideea era nu sa iti iasa calculul exact, ci ca nu prea merita investitia.
petre 1
La mine e cam asa
1 bucata roata rezerva +cheia si cric,solutie de curatat geamuri si o imitatie de piele tot pentru geamuri .Cam atat pentru ca nu imi place sa am fel de fel de maruntisuri care sa zdrangane pe acolo,si nu le vad rostul avandin vedere ca nu am iesiri prea dese din oras.Totusi lucrurile se vor schimba putin avand in vedere ca azi a nins pentru prima oara in acest an biggrin.gif .
Dany_s
QUOTE(Vlad60979)
Deci am cazut de acord ca masina ar avea un pret de 4000 CAD, da?
Un DVD -doua componente - de calitate , un sub cu cutia aferenta, doua ampl, cabluri etc am zis ca ajungi pe la 3000 la o calitate decenta.
Eu nu aveam de unde sa stiu ca le-ai pus acum trei ani sau ieri. deci am calculat un "ieri".
Cum pretul la un Lexus de "ieri" "azi" este pe aproape de 4000 CAD am zis ca nu merita.
Oricum ideea era nu sa iti iasa calculul exact, ci ca nu prea merita investitia.


Pai una la mana ai gresit prin a face presupuneri si afirmatii de genul ala inainte sa intrebi despre ce e vorba.

Apoi , din textul tau nu reiese ca te refereai si la celelalte componente audio, ci strict la ansamblul DVD-ecran. Asta reiese din faptul ca in acelasi context precizezi ca e un setup complicat, care nu-i practic si cu manopera costisitoare, deci nu puteai sa vorbesti de restul sistemului avand in vedere ca setup-ul e perfect normal.
Oricum, la capitol sub & amp poti sa ajungi sa cheltui rapid 5-6 000$ pt ceva extrem de puternic si de firma renumita. In acelasi timp poti sa cheltui 200$. Daca te referi la tot sistemul am dat cu totul ~ 2000$, inafara de Hu si boxe care le-am luat peste medie, restul am luat medii sau putin sub, fiind in functie de cata valoarea am pus eu pe fiecare componenta (respectiv DVD-ul stiam ca nu-l voi folosi prea mult, iar Sub si amp iarasi vroiam doar putin bass, si a fost chiar si asa prea mult, nu-s fan de bass extrem in masina).

Am dar 7000 pe masina acu 4 ani, am bagat 5000 in modificari/accesorii acu 3 ani(ca sa nu zic tuning, ca n-am facut nimic la motor). E mult, e putin, fiecare decide. sunt unii care-si iau masini de 2000 de $ si mai baga 10 000 in ele. Sunt unii care i-au masini noi de 20 000$ si baga inca 40 000 in ele. Sunt si din astia ca mine care baga inca 50-80% din valoarea masinii, sunt altii care baga mai putin si cei care nu baga nimic.Fiecare cum crede dupa preferintele personale.
Gabriel.T.
ce nu inteleg eu la treaba cu DVD-urile de masina este ca;
1.ce faceti cu ele in masina?
2.in canada nu sunt cinematografe?
3.nu aveti cablu?
si apoi cum va descurcati in trafic?
nu e cam greu sa conduci,sa fii atent la trafic si sa vizionezi si un horror,ceva?
Dany_s
1. Trimite un e-mail la Bmw, MB, Jag si toti ceilalti producatori care ehipeaza anumite modele cu dvd in masina si pt locurile din fatza si vezi ce zic.

2. Nu, din fericire Hollywood Multiplex si cu al sau partener, Guvernul Roman, au inceput un proiect de investitie si ajutor, asa ca in vara lui 2006 se va deschide primul cinema din Canada.

3. Nu, sunt 5 canale locale care se prin cu antena televizorului. In urmatorii 2 ani sunt cateva companii interesate sa inceapa sa ofere servicii de cablu in marile orase.

4. este ilegal sa te uiti la Tv in timpul condusului, insa nu e ilegal ca pasagerul sa o faca, de asemenea cand masina sta pe loc nu e nici o problema.
TLS-09
Sint in urma fata de locul in care a ajuns discutia dar am in portbagaj asa:
- evident roata de rezerva
-cric, manivela
-trusa de scule
-lanterna, chibrituri
-cablu de remorcare
-cabluri de curent
-extinctor
-trusa medicala
-2 veste reflectorizante
-trinughi reflectorizant
-plasa fixare bagaje
-cateva corzi elastice
-set becuri rezerva
-set sigurante rezerva
-iarna lanturi antiderapante, lopata de zapada
Evident este doar minumul necesar si legal dar posibilitatile sunt multiple si fiecare apreciaza daca merita in plus cat ceva. Evident anumite masini (functie de model si vechime) necesita o serie intraga de alte chestii mergand de la ????? pana la un motor de rezerva. In mod normal si in conditii normale consider ca am tot ce trebuie. Pentru conditii exceptionale adesea realizezi ca orice ai avea nu esti niciodata 100% pregatit.
lucian14
credeam ca numai raperii negrii au dvd uri in masina smile.gif
adevarul e ca si daciotzii au neoane statii si woofere montate pe :"masina" de stau sa le sara tablele de pe sasiu cand baga cate o manea la maxim :bash:
si costa mai mult decat masina instalatiile alea !
De ce sa nu aiba voie omu in Montreal sa-si instaleze si el sistem home cinema in masina? biggrin.gif
Mariustom
În portbagaj am tot timpul o geantă luată de la Plus, ca trusă de prim-ajutor pt diverse intervenții (nu medicale), ce conține printre altele: cheie de roți, funie de remorcare, compresor auto, becuri de rezervă, cabluri de curent, șurubelnițe, cheie reglabilă, patent, etc.
Roata de rezervă și cricul, precum și un ... topor biggrin.gif, nu se află în portbagaj ci sub, în locașul respectiv. Sau, tot portbagaj o fi și acolo ? laugh.gif
FAR EASTERN
Ori ai facut sapaturi pe forum azi... ori nu. biggrin.gif

Si eu cam tot asa... plus niste accesorii de intretinere(lavete, bureti, racleta cu burete si flacon, manusi de protectie, solutie de curatat gaze si gainat), minus topor dar plus o bata de-aia artizanala... Iar la drumuri lungi iau si robotzelu cu mine. Ah, si mai am o umbrela d-aia de plaja si o plasa elastica pentru fixat bagajele plimbarete....
Mariustom
CITAT(FAR EASTERN @ Jul 26 2009, 12:39 AM) *
Ori ai facut sapaturi pe forum azi... ori nu. biggrin.gif

Si eu cam tot asa... minus topor dar plus o bata de-aia artizanala... Iar la drumuri lungi iau si robotzelu cu mine. ...

Trebuie să recuperez aproape 2 săptămâni de absență, nu ???
Toporul e util la ieșirile la iarbă verde wink.gif Despre ce roboțel vorbești ?
FAR EASTERN
Care 2 saptamani, ca topicul asta-i "intact" din 2006... 36182451.gif

Robotzelu' care baga aer in roti, "jump start"-eaza masinile si alimenteaza aparate electrice de puteri mici(laptop, radio, etc.)
RUE
palete badminton si fluturasi,
setul first aid, set becuri si cu triunghiul in ceva geanta data de dealerul ungur la masina.
roata de rezerva sub covor
briceag multifunctional cu 10 ron de la plus
cheie reglabila pana la 19 (10 ron la plus) si surubelnita cu 2 capete.
uleiul ramas de la revizie... dacia oil!!! promit ca la ultia revizie in garantie ma duc cu cel mai bun ulei pt mpi si asa nu mai am multa garantie pana in 6 noiembrie.
parasolare de alea metalizate.
jucarii de nisip.


pt discutia veche cu dvd ul toate marcile mari pun dvd cu ecran multifinctional in bord dar filmele nu se pot viziona peste 5 km/h si chiar la pda ul meu cu igo e o setare in care poti sa faca s a nu mai permita operarea cand masina e in miscare.
klm
Portbagaj: roata de rezerva, cric, o chestie care arata ca o cheie tubulara, triunghi, trusa +, un stingator mic si (cica) a dracu', lichid parbriz, 1l de ulei (nu stiu de ce nu-l arunc pentru ca nu l-am folosit niciodata).
Torpedou: cartea tehnica, vreo 5-6 pachete de servetele, un pix, un carnetel, chitante benzina.
Portiere: 3 pachete goale de tigari si o sticla (tot goala) de suc (am uitat sa le arunc saptamana trecuta).
HalbaSus
Portbagaj:
- carucior
- solutie de curatat bordul, laveta pentru sters
- cartea tehnica, trusa sanitara
Torpedou:
- detector de radar
- PDA
- bricheta, pachet de tigari
- briceag (folosit in special pentru deschis sticle de bere)
- servetele umede pentru curatat pielea/bordul
Bancheta spate/habitaclu:
- suport pentru scaunul de copil
- perna
- sticla de apa
FAR EASTERN
In spatiul pentru ochelari - ochelari
In rezervor - benzina
In anvelope - azot & stuff(oxigen, chronologie, les champs magnetiques, etc.)
In becuri - filamente
..................................................
ninja.gif
klm
CITAT(HalbaSus @ Oct 30 2005, 07:11 PM) *
- Subwoofer (for obvious reasons biggrin.gif )
[...]
Stiu ca ar trebui sa am dar NU am (desi am tot zis ca o sa cumpar):
- stingator
- trusa medicala
- triunghi reflectorizant.

CITAT(HalbaSus @ Jul 27 2009, 10:16 AM) *
Portbagaj:
- carucior
[...]
- trusa sanitara
Torpedou:
[...]
- suport pentru scaunul de copil
- perna
- sticla de apa

Ce-ai fost si ce-ai ajuns, Halba! 36182451.gif
FAR EASTERN
Lasa klm, sa fie sanatos si sa ajunga si altii ca el, nu dam nume cine wink.gif ...
HalbaSus
Ahhh... in prezent am si stingator (legat sub scaunul fata) si triunghi reflectorizant... Dar astea le aveam si la audi (mai putin extinctor, nu am luat pentru ca nu aveam unde sa-l ancorez... si nu aveam chef sa imi umple portbagajul de spuma).
krondet
pai...in afara de obligativitati (stingator + trusa medicala + triunghi) si cele care se afla in roata de rezerva, fac galagie in timpul mersului:
1 carpa + bidon cu lichid pentru sters geamurile
1 minitrusa de scule
altminteri, portbagajul este mereu disponibil pentru cumparaturi ninja.gif
uneori mai ramane uitat cate 1 bax de apa (2 bidoane x 5l)
air_wolf
sufe, ocheti, diverse lazi, scule, uleuri si alte lichide, sticle, haine, piese, ceva gunoi, fire, o mocheta si cam atit... whistling.gif si e gol saracul, adica peste astea vin cumparaturile sau biclele sau parchet si diverse alte chestii... intra destule in masina biggrin.gif
klm
In R5?! blink.gif teehee.gif
HalbaSus
Pai si R5-ul unde crezi ca il tine ? In portbagajul LC-ului evident tongue.gif
air_wolf
QUOTE (HalbaSus @ Jul 27 2009, 03:24 PM) *
Pai si R5-ul unde crezi ca il tine ? In portbagajul LC-ului evident tongue.gif


ca sa nu ocup loc de parcare in plus biggrin.gif
20krpm
in subaru am un fel de patura croita sa se muleze pe carucioarele de alimentara (pe aia sta copilul in magazin) - aia e cam tot ce se vede. nu purtam nici carucior cu noi pentru ca nu stim niciodata pe care vrem sa-l luam. (evident ca pe oricare il luam, in cele din urma tot mai bun era altul.) tot in portbagaj, in cutiile care stau acoperite de podeaua aia sau cum naiba ii zice, mai am citeva sticle de apa de baut, bungee cords, tie wraps si o foarfeca (urasc cind incep toate alea sa-mi alerge prin portbagaj), un parasolar reflectorizant pentru parbriz (e bun cind chiar nu gasesc un loc umbrit de parcare), si de-o vreme-ncoace cabluri de baterie, pentru ca am avut probleme cu bateria si-am uitat sa le pun la loc. pazit bine de caldura - un netbook, in caz ca nu mi-am luat notebook-ul cu mine si e vreo urgenta.

in hondutza - apa, doua pulovere, sepci, sunscreen, un netbook, o cutie cu cd-uri (cd unit-ul nu accepta decit un cd).

in amindoua am flares (bastonase din alea care fac lumina) si cite-o pungutza cu band-aid, algocalmine si chestii d-astea (nevasta-mea stie ce-i in alea). nu port scule, amindoua masinile au roadside assistance, si cred ca nu m-as apuca nici macar sa schimb un cauciuc, dac-ar fi nevoie.
RUE
eu sugerez o poza bord, portbagaj, eventual portiere fara sa facem ordine inainte.
e mult mai simplu si complet.
eventual o sa ne intrebam reciproc ce e una alta, mai invatam anumite chestii utile in mod vizual.
DRAGOS
pai...in portbagaj: pe langa cele care vin by default: roata de rezerva, cric, cheie de roti, carlig, stingator, trusa medicala, triunghiuri, mai am o surubelnita cu cap drept(tre' sa fac rost si de una in cruce laugh.gif ), un set de imbusuri, vreo 3 carpe +lichid de spalat geamuri, un bidon cu lichid de parbriz, o minge de fotbal si deseori am racheta de tenis+mingii, o minge de baschet, uneori role...diverse smile.gif urmeaza cat de curand subwoofer-ul si statia...le am in casa momentan, tre' sa le montez smile.gif

in torpedou am o harta a romaniei (inca n-am gps, si in plus nu se stie niciodata), o sticla de apa(acum nu mai e ca s-a terminat si am uitat sa pun alta), ceva pungi de cumparaturi, un pachet mare de servetele, un pachet mic de servetele umede, ceva acte, un pic, un carnetel...si cam atat smile.gif

in rest mai am prin cotiera cd-uri, o groaza de monede pe unde nu te astepti, bonuri de benzina, agrafe de birou, incarcator de telefon si altele.
AZAZEL
eu am mai nimic.
exceptand roata de rezerva, trusa medicala samd, mai am o cheie pt antifurtul de la roti si doua carpe.

nu suport portbagajele murdare, cu lucruri care nu sunt folosite, lucruri uitate pe acolo samd.
Alex-F1
De acord cu Azazel.....chiar asta vroiam sa scriu si io: cam dezordonati unii domni de p-acilea..... tongue.gif Buna ideea consateanului meu, cu poza! thumbsup.gif O poza f. recenta a portbagajului meu puteti gasi in topicul cu masina mea.... whistling.gif
air_wolf
va amendeaza sanepidul cu poza, stati cuminiti. biggrin.gif
krondet
QUOTE (air_wolf @ Jul 28 2009, 05:08 AM) *
va amendeaza sanepidul cu poza, stati cuminiti. biggrin.gif


ce sanepid, nene? unele portbagajuri, par a fi lampa lui Alladin....numa canapeaua cu socru privind la tv lipseste ninja.gif
air_wolf
QUOTE (krondet @ Jul 28 2009, 09:38 AM) *
QUOTE (air_wolf @ Jul 28 2009, 05:08 AM) *
va amendeaza sanepidul cu poza, stati cuminiti. biggrin.gif


ce sanepid, nene? unele portbagajuri, par a fi lampa lui Alladin....numa canapeaua cu socru privind la tv lipseste ninja.gif


vorbeste in numele tau, eu am si cadine si bara biggrin.gif
StefanVVTi
La Yaris portbagajul are 2 "etaje". In cel inferior sunt chestiile alea..triunghi, prim-ajutor si ce-o mai fi, iar in cel superior nu tin nimic, cu exceptia drumurilor mai lungi. Ahh, dar mi-am adus aminte, puteam sa-l folosesc, asta pana sa pun bara de rigidizare..acum mai intra geanta cu laptopul, si 2-3 rucsaci micuti pe sub bara! 36182451.gif

Uitasem, mai am o surubelnita, 2 chei si un patent! biggrin.gif
Watcher
S-a potrivit sa se reactiveze topicul asta dupa ce m-am uitat in portbagaj la Nissan in weekend asta:
- racleta
- perie
- lichid parbriz + apa geamuri
- 1 bax apa potabila
- sufe
- ocheti
- hilift
- lopata (cazma)
- compresor
- 2 perechi manusi protectie
- snatch-block (scripete pt troliat)
- patent
- niste chei (sigur insuficiente)
- 0.5Litri benzina, carpa si bricheta pt dejantari (doamne fereste)
- cric, triunghi, vesta, extinctor

Ce am constatat ca imi lipseste : topor / drujba :-(
Rebel
Eu unul nu tin nimic in portbagaj; ma refer deasupra placii care acopera roata de rezerva, cric, etc.
In masina am doar o pungulita mica in care se afla doua carpe intotdeauna curate si o piele de sters masina.
In consola centrala tin doar cutia cd-ului pe care il ascult in ziua respectiva si tocul ochelarilor de soare care contine si el o mica piele de caprioara de sters ochelarii iar intr-unul dintre cup-holdere tin un hand-sanitizer. Nu suport sticle si alte pet-uri in masina. In torpedo-ul fiecarei masini am o pereche de manusi de condus si cate o harta. Atat.

Nu suport , chei, agrafe, monezi, hartii, biletele, absolut nimic.

Am uitat sa va spun, aici nu se cere nici triunghi (unele masini au ele, de ex. BMW-ul), nici vesta si nici stingator.
AZAZEL
da,
nici eu nu tin nimic in habitaclu. doamne fereste sa-mi zornaie ceva !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.