QUOTE (mogul1001 @ Aug 25 2009, 07:51 PM)
lucrurile mai putin bune : aspect cam inestetic ...motor slab (trepideaza la relantiu cu tot cu masina , cei doar 98 de cai sunt putini nu te ajuta in depasiri , masina "da in nas" la schimbarea vitezelor ) , blocul de lumini imperfect ( un real pericol si va sugerez sa luati aminte ... pe timp de zi daca mergi cu luminile aprinse stopurile de pe frana sunt aproape imposibil de distins ...era sa fiu luat de vreo 4 ori din spate ..unul m-a evitat prin lateral de s-a oprit la jumatea masinii) , pe drumul de tara se pare ca a cedat ceva (un zgomot enervant la roti o protectie sau nu stiu ma voi duce in service...) , consum exagerat in jur de 8-9 suta in conditii in care am evitat pe cat am putut aglomeratiile si nu am turat-o ,
Salut,
In primul rand da-mi voie sa-ti urez la cat mai multe zeci de mii de km fara probleme.
Nu te supara, insa am cateva nedumeriri:
-
aspect cam inestetic... aici cred ca e vorba de gust, insa ce ma intriga e faptul ca te plangi de aspect dupa ce ai cumparat-o. Nu ai stiut cum arata masina pana sa ti-o aduca dealerul?! Apoi, este un model care nu prea se mai fabrica, de aia este asa de ieftin, insa ai ca avantaj faptul ca masina a trecut de bolile copilariei si daca era un esec, ori nu o mai lua nimeni, ori o faceau astia de la Mitsu la cca 7-8000Euro, ori nu o mai produceau deloc. In Israrel sunt pline strazile de ele; acolo au 115 CP, insa la noi au intervenit normele de poluare.
-
motorul e slab... Eu as zice ca se incadreaza in limitele capacitatii cilindrice de 1.6l (Ford-100CP, Opel, VW si Skoda-102CP). Nu stiu la ce te asteptai de la un motor de 1.6l. De ajutat in depasiri te ajuta cuplul, nu caii putere, iar aici este peste multe motoare pe benzina cu ciliindree pana la 1600cc. Mai mult, turatiile la care se ating cuplul si puterea, de 4000rpm respectiv 5000rpm constituie un usor avantaj. Cutia de viteze este etajata scurt, fapt pentru care nu ai un top speed foarte mare, insa masina trage f bine pentru un 1.6l, exact asa cum ai sesizat pe Valea Oltului. Am vazut altele foarte cacacioase, cerede-ma.
Hai sa-ti vand un pont... Mie mi s-a parut ca treapta a III-a face minuniatunci cand e vorba de depasiri. Motorul suporta peste 4000rpm fara sa sughita, as spune ca pe acolo ii place cel mai mult. Specialistii spun ca randamentul privind dinamica masinii se obtine in plaja de turatii cuprinsa intre
curba de cuplu si
curba de putere, adica intre 4000-5000rpm in cazul Lancerului 1.6 SDN /Classic.
- consumul este f mare, nu e normal sa fie asa ridicat. Ia un carnetel si incearca sa intocmesti o statistica a consumului. Aici e bine s-o faci cam de la aceeasi pompa, cam la aceeasi temperatura exterioara si in niciun caz sa nu dai sprituri la pompa de benzina ca sa vezi benzina in gura rezervorului; la asemenea manevre contorul pompei ne da teapa, iregistreaza mai mult decat baga in rezervor. Nu stiu sa va dau detalii insa mi-au spus si mie mai multi de treaba asta. O alta cauza poate fi tipul de benzina. Eu folosesc MOL cu CO95, iar la ultima realimentare mi-a iesit un consum de 6,81%, in conditiile in care am parcurs cam 100km in Craiova, iar pana la 550km in exterior, pe itinerarul: Craiova-Alexandria-Bucuresti si retur, cu viteze de pana la 140km/h.
Cutia de viteze este etajata diferit fata de europene. ML 1.6 SDN nu se conduce in 2000rpm. Efectiv, in oras, nu ai motiv sa-i dai trepta a IV-a daca mergi cu viteza legala: 50-55km/h. Poate asta e un motiv pentru care ai un consum asa de ridicat. Oricum, 10% e rezonabil intr-un oras cu o circulatie jenanta, dezordonata, cum e in Craiova, iar vara, cu AC-ul pornit, se duce chiar spre 11%; cel mai mult mi-a luat 10.9%, insa nu a fost 11.
Dar afara, te scoti, frate. Pai eu daca scad cei 10l aferenti celor 100km parcursi inainte sa plec la Bucale, imi rezulta un consum (extern) de 27.57l la 450km, adica fix 6.12%, fara sa o menajez.
Am scris toate acestea pentru ca te vad un pic dezamagit. Eu unul sunt f multumit de masina.
Multa bafta!