Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mitsubishi Lancer
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
EvoX
Salut!
1. Ma interesa daca ai probleme cu ea, ca am mai citit cum se vaieta unul ca pe la 23.000 km i s-a facut Lanceru' terci, cu toate ca l-a tratat cu maxima delicatete, ca pe ghiocel. M-a surprins sa citesc asemenea grozavii (nici la Daciile de productie 1990-'94 nu am auzit asa ceva) si ma interesam daca si la altii le-au aparut probeleme gen: franele au cazut de tot, "suspensia spate rage la trecerea peste o denivelare" citez din explicatiile individului, la tampoanele de cuciuc de la capacul portbagajului i-a aparut rugina, in masina canta greierii in cor etc.; la altul citeam ca s-au ovalizat discurile de frana dupa numai 1500 km, insa asta birjerea un Lancer de firma.
Vreau sa spun ca masinuta mea are 16000 km si nu am absolut niciun fel de probleme tehnice, nici macar rugina nu a aparut, iar masina asta are vreo 4000 km de drum forestier si... culmea, nu rage nicio suspensie, ba nici macar nu tuseste. Ba inca nu am gasit o masina cu motor de 1,6l care sa ma atraga mai mult.
2. Marirea puterii motorului este o chestiune delicata. Efectiv trebuie schimbat setul motor dupa ce ii montezi un compresor mecanic sau o turbina. Tijele pistoanelor la MAS aspirate sunt de regula prelucrate prin turnare, in timp ce la motoarele turbo sunt forjate si au o rezistenta mai mare la presiuni ridicate. Apoi franele trebuie si ele adaptate la o asemenea masina: discuri mai mari, etrieri mai mari, placute frana mai mari etc. Ca sa nu ai mari batai de cap poti sa-ti "vitaminizezi" motorul din admisie si evacuare, insa costa ceva banuti, iar rezultatul nu e pe masura efortului. Sunt unii care remapeaza motoare pe benzina aspirate, insa nu cunosc conditiile de garantie.
Numai bine!
mani07
hai sa spun ...din cei 20000 km in jur de 16000 sunt facuti numai in oras...sunt adeptul condusului sportiv(de aceea fac revizia la fiecare 10000 km)...cand plec la drum merg constant 170 -180 km/h uneori cu 200 pana face hernie cate un capos frustrat( stiu foarte bine si limitele masinii pe care o conduc),..fiindca e singura masina care o am cand ma duc la piata car la greu..pana acum motorul nu mananca pic de ulei iar greierasi (daca dai muzica tare am observat ca iti temura oglinzile retrovizoare,probabil de la vibratii incep greierii sa apara) ,placute ,amortizoare bla bla nu este cazul....probabil depinde cum nimeresti masina...cat despre cresterea puterii ,se poate face ,dar dupa aia nu stiu cat de sigur mai poti tine masina pe asfalt...succes in continuare
EvoX
Ma gandeam ca in afara de varianta cu nimeritu' masinii mai e si cea cu mecanicii de Romania; tipul a avut-o de cateva ori prin Service, nu i-au facut-o cum trebuie de prima data, s-a dus iar peste ei... tziganeli, maimutzareli etc. E posibil sa-i fi umblat putin si la alte piese, in functie de "comenzi de la preteni".
Multam fain! Multa bafta si tie si sa auzim numai de bine.
mogul1001
buna ziua ... o sa radeti dar asta e .... mi-am luat un mitsubihi lancer clasic cu motor de 1.6 la oferta cu ochii inchisi...fara test drive fara analize compartive ... erau banii pe care ii aveam momentan pentru ca eram constrans sa plec in concediu urgent si nu aveam masina ...acum suna intrebarea stupida ... am luat o masina buna ???? si daca da datimi cateva sfaturi ca dupa un pic de cearta cu directorul de vanzari de dealerul mit din cta ...(care nu are nici o treaba cu vanzarile apropro l-as da afara de la firma mea in 2 zile) imi vine in 2 zile dupa plata integrala .plus as dori cateva sfaturi pentru rodaj ... si cateva ponturi pentru exploatarea masinii in mod corect ... va multumesc
Diesel
pentru rodaj: nu tine motorul la turatii constante timp indelungat, nu apasa acceleratia la podea, accelereaza progresiv, nu forta motorul cand e rece, primii 500km franeaza usor, lasa mult spatiu de manevra. Nu impune limite de turatie, cum ar fi maxim 3000rpm, foloseste toata plaja de turatii dar avanseaza incet spre turatiile ridicate.

in general toti dealerii din CT sunt praf facuti gramada, greu gasesti un consilier care stie ce face.

Despre masina... depinde cat ai dat pe ea laugh.gif in Constanta dealerul Mitsu nu are un service stralucit, dar nu prea sunt cu informatiile la zi.
mogul1001
este oferta lancer la 9600 fara TVA cu dotarea A81 ... eu sunt din Tulcea ...baiatul de acolo s-a chinuit 2 ore sa repare ce a stricat directorul de vanzari din Cta ca eram hotarat sa imi iau skoda ... pana la ce turatie sa ii dau ?...eu plec acum in concediu deci la drum lung .... sper sa fi nimerit o masina buna .... multumesc de sfaturi
Diesel
E o afacere in sensul ca pare binisor dotata dar design-ul si motorul sunt vechi. E un fel de achizitie sh cu garantie completa si fara griji in legatura cu proprietarii anteriori. Acum au 109cp din motor de 1.5 si tu ai 98cp din motor de 1.6 la 5000rpm. Pe site-ul oficial vad doar "Kit pregatire sistem audio (antena exterioara, cabluri de legatura, 6 incinte acustice)" sper ca ti-au facut vreun cadou ceva in legatura cu asta smile.gif

Impune-ti niste limite de turatie cum ar fi: primii 300km nu depasesti 3000rpm, urmatorii 300km nu depasesti 4000rpm si apoi pana la 1500km te porti bland cu ea. Cel mai important e sa nu fortezi motorul cand e rece. Orice depasire sau acceleratia serioasa trebuie sa o incepi retrogradand, motorul sa fie la cel putin 3000rpm.

Distractie placuta in concediu. Cand te intorci sa ne povestesti impresiile aici sau deschizi un topic la http://masini.ro/forum/category/88/Totul-despre-masina-mea/ Eu sunt curios de confort si cum raspunde in viraje.
mani07
intr-adevar ...dealerii din CT sunt facuti gramada...imi amintesc ca atunci cand am cumparat-o pur si simplu mai aveam putin si imi scoteam singur masina din show room...si dupa toate peripetiile aferente dealerul ma intreaba ,cu tupeu,daca m-am suparat pe el ,iar eu bineinteles ca i-am raspuns sa nu se supraestimeze...cat despre service ,intr-adevar si acolo sunt slabuti,stiu asta ptr ca am fost acolo...ptr rodaj si exploatarea masinii poti gasi in manualul de utilizare , pe care ,ar fi trebuit sa fie dat cu livrarea masinii...eu,l-am luat din Bucuresti ptr ca din nou cei din CT nu au fost in stare sa asigure nici asta..te asteptam cu impresii despre masina..eu cred ca e o afacere buna achizitionare modelului de lancer classic....
mogul1001
m-am intors dupa primii 1500 km ai masinii .... cred fara sa exagerez ca e cel mai complet drive test facut pe aceasta masina .... lancerul a rulat pe urmatoarele categorii de drumuri : autostrada (toti cei 200 ai Romaniei ..) drumuri europene E 60 , E 81 etc ... drumuri nationale (si bune si mai putin bune ) , serpentine ...drumuri neasfaltate (piatra , pamant ) ...drumuri forestiere ... desi e masina mea incerc sa fiu obiectiv

sa incepem cu lucrurile bune care mi-au ramas ... comportament f bun in viraje , transmisie precisa... fara rateuri , comfort la volan peste clasa ei ... sistemul de directie corobat cu cel de franare si transmie bine gandit ... voluminoasa... garda inalta se comporta bine pe drumurile de tara sau cele forestiere

lucrurile mai putin bune : aspect cam inestetic ...motor slab (trepideaza la relantiu cu tot cu masina , cei doar 98 de cai sunt putini nu te ajuta in depasiri , masina "da in nas" la schimbarea vitezelor ) , blocul de lumini imperfect ( un real pericol si va sugerez sa luati aminte ... pe timp de zi daca mergi cu luminile aprinse stopurile de pe frana sunt aproape imposibil de distins ...era sa fiu luat de vreo 4 ori din spate ..unul m-a evitat prin lateral de s-a oprit la jumatea masinii) , pe drumul de tara se pare ca a cedat ceva (un zgomot enervant la roti o protectie sau nu stiu ma voi duce in service...) , consum exagerat in jur de 8-9 suta in conditii in care am evitat pe cat am putut aglomeratiile si nu am turat-o ,

Ca si impresii generale ale masinii ... masina se comporta ok daca nu ai pretentii d ela ea ... m-a impresionat comportamentul pe serpentine si pe traseul de pe valea oltului (unul din cele mai dificile pentru cei care stiu zona ) masina nu a scartait in curbe , nu a dar impresia ca derapeaza (desi am luat unele curbe mai tare masina e f stabila) , pe autostrada si pe nationale masina nu se clatina cand trec tirurile pe langa tine apropo de stabilitate ... franele raspund bine ... aerul conditionat este de asemenea de remarcat ... am mers cu clima tot timpul si nu m-a durut capul ..raceste f bine si e bine gandit pe automat ...sitemul audio kenwood cu care este dotata masina este ok ...

cam atat astept intrebari si pe masura ce imi mai aduc aminte va mai povestesc ...
EvoX
QUOTE (mogul1001 @ Aug 25 2009, 07:51 PM) *
lucrurile mai putin bune : aspect cam inestetic ...motor slab (trepideaza la relantiu cu tot cu masina , cei doar 98 de cai sunt putini nu te ajuta in depasiri , masina "da in nas" la schimbarea vitezelor ) , blocul de lumini imperfect ( un real pericol si va sugerez sa luati aminte ... pe timp de zi daca mergi cu luminile aprinse stopurile de pe frana sunt aproape imposibil de distins ...era sa fiu luat de vreo 4 ori din spate ..unul m-a evitat prin lateral de s-a oprit la jumatea masinii) , pe drumul de tara se pare ca a cedat ceva (un zgomot enervant la roti o protectie sau nu stiu ma voi duce in service...) , consum exagerat in jur de 8-9 suta in conditii in care am evitat pe cat am putut aglomeratiile si nu am turat-o ,


Salut,
In primul rand da-mi voie sa-ti urez la cat mai multe zeci de mii de km fara probleme.

Nu te supara, insa am cateva nedumeriri:

- aspect cam inestetic... aici cred ca e vorba de gust, insa ce ma intriga e faptul ca te plangi de aspect dupa ce ai cumparat-o. Nu ai stiut cum arata masina pana sa ti-o aduca dealerul?! Apoi, este un model care nu prea se mai fabrica, de aia este asa de ieftin, insa ai ca avantaj faptul ca masina a trecut de bolile copilariei si daca era un esec, ori nu o mai lua nimeni, ori o faceau astia de la Mitsu la cca 7-8000Euro, ori nu o mai produceau deloc. In Israrel sunt pline strazile de ele; acolo au 115 CP, insa la noi au intervenit normele de poluare.
- motorul e slab... Eu as zice ca se incadreaza in limitele capacitatii cilindrice de 1.6l (Ford-100CP, Opel, VW si Skoda-102CP). Nu stiu la ce te asteptai de la un motor de 1.6l. De ajutat in depasiri te ajuta cuplul, nu caii putere, iar aici este peste multe motoare pe benzina cu ciliindree pana la 1600cc. Mai mult, turatiile la care se ating cuplul si puterea, de 4000rpm respectiv 5000rpm constituie un usor avantaj. Cutia de viteze este etajata scurt, fapt pentru care nu ai un top speed foarte mare, insa masina trage f bine pentru un 1.6l, exact asa cum ai sesizat pe Valea Oltului. Am vazut altele foarte cacacioase, cerede-ma.

Hai sa-ti vand un pont... Mie mi s-a parut ca treapta a III-a face minuniatunci cand e vorba de depasiri. Motorul suporta peste 4000rpm fara sa sughita, as spune ca pe acolo ii place cel mai mult. Specialistii spun ca randamentul privind dinamica masinii se obtine in plaja de turatii cuprinsa intre curba de cuplu si curba de putere, adica intre 4000-5000rpm in cazul Lancerului 1.6 SDN /Classic.

- consumul este f mare, nu e normal sa fie asa ridicat. Ia un carnetel si incearca sa intocmesti o statistica a consumului. Aici e bine s-o faci cam de la aceeasi pompa, cam la aceeasi temperatura exterioara si in niciun caz sa nu dai sprituri la pompa de benzina ca sa vezi benzina in gura rezervorului; la asemenea manevre contorul pompei ne da teapa, iregistreaza mai mult decat baga in rezervor. Nu stiu sa va dau detalii insa mi-au spus si mie mai multi de treaba asta. O alta cauza poate fi tipul de benzina. Eu folosesc MOL cu CO95, iar la ultima realimentare mi-a iesit un consum de 6,81%, in conditiile in care am parcurs cam 100km in Craiova, iar pana la 550km in exterior, pe itinerarul: Craiova-Alexandria-Bucuresti si retur, cu viteze de pana la 140km/h.

Cutia de viteze este etajata diferit fata de europene. ML 1.6 SDN nu se conduce in 2000rpm. Efectiv, in oras, nu ai motiv sa-i dai trepta a IV-a daca mergi cu viteza legala: 50-55km/h. Poate asta e un motiv pentru care ai un consum asa de ridicat. Oricum, 10% e rezonabil intr-un oras cu o circulatie jenanta, dezordonata, cum e in Craiova, iar vara, cu AC-ul pornit, se duce chiar spre 11%; cel mai mult mi-a luat 10.9%, insa nu a fost 11. teehee.gif Dar afara, te scoti, frate. Pai eu daca scad cei 10l aferenti celor 100km parcursi inainte sa plec la Bucale, imi rezulta un consum (extern) de 27.57l la 450km, adica fix 6.12%, fara sa o menajez.

Am scris toate acestea pentru ca te vad un pic dezamagit. Eu unul sunt f multumit de masina.

Multa bafta!
mogul1001
multumesc Evo X pt timpul acordat...

da poate am fost un pic cam dur cu masina ....e prima japoneza condusa de mine si fara sa o vad sau sa fac test cu ea... am avut pana la ea vw , audi si bmw ... este si sun implresia circumstantelor ...prafii de dealeri pe care ii dadeam afara in 24 de ore daca lucrau la firma mea ... plus ca mi-a facut figuri la 800 km parcursi cu zgomotul acele stupid la roata apropo de bolile copilariei ...chiar nimeni nu si-a dat seama ca pocneste de zici ca ti se rupe roata la o masina noua ???? nu e posibil asa ceva ...plus faptul ca am apelat la MAP si m-au tot plimbat ..nu raspundeau la service ...am vrut sa ma duc la cel din pitesti ca era cel mai aproape si erau nr gresite sau nu raspundeau ...
nu a fost un debut prea fericit ....

dupa inca un drum de 1000 km legat am vazut si lucrurile bune la un condus sportiv...motorul stie intr-adevar dupa 3500 ture ...in a 4-a la 120 se simte f bine .... am fost si singur la drum si am facut un mic test cu cateva masini zic eu comparabile un a3 un 320d si un passat ... m-am tinut dupa ele bara la bara ..sau dupa caz a alergat 320d dupa mine e drept pe traseu combinat de a gafait .... cu a3 si passatul (generatie noua amandoua) ori soferii erau slabi ori lanceru e cel putin comparabil cu ele ... thumbsup.gif

referitor la consum eu pun numai efix 95 de la rompetrol deci se misca bine afara ...in oras sare de 9 dar asta e viata .... masina e comfortabila se misca extraordinar pe traseu combinat .... va spune unul care a condus numai masini germane de clasa medie timp de 5-6 ani ..se cunaoste ca masina are tenta sport ... poate daca prindeam varianta de 2.0 era si mai bine dar asta e .... inca o data mentionez punctele tari expuse in postul anterior ... nu cred ca o sa ma intorc la germane ... eventual un motor mai putenic si noul lancer vor face diferenta .... multumesc de atentie whistling.gif

mani07
salutare

nu a mai scris nimeni in ultimul timp impresii despre lancer...asa ca o sa mai spun ,ca am 32000 km la bord si inca nu am nici o problema ,masina este ca noua,in afara de obisnuitele zgarieturi ici si colo,sunt multumit de ea..
teo_TM
QUOTE (mani07 @ Apr 28 2010, 02:26 PM) *
salutare

nu a mai scris nimeni in ultimul timp impresii despre lancer...asa ca o sa mai spun ,ca am 32000 km la bord si inca nu am nici o problema ,masina este ca noua,in afara de obisnuitele zgarieturi ici si colo,sunt multumit de ea..


Intr-adevar, nu a mai scris de multa vreme nimeni despre Mitsubishi Lancer Classic! Probabil si din cauza faptului ca beneficiind (la vremea respectiva) de o reclama foarte redusa, practic inexistenta, vanzarile au fost pe masura. Si pretul initial cu care a fost vanduta in Romania a facut aceasta masina foarte putin atractiva.
Eu am cumparat un model Lancer Classic Invite de 1,6 cu 98 CP la data de 08 Octombrie 2007. Este fabricat in Iulie 2007 si sunt primul lui proprietar. Pana in prezent am parcurs cu el 30 000 Km si sunt deosebit de multumit! La pretul pe care l-am platit pe aceasta masina (13 000 Euro cu TVA inclusa) isi merita toti banii. Ofera confort si o siguranta deosebita in exploatare si in afara de faptul ca i-am facut reviziile corect si la timp, la reprezentanta din Timisoara, alte cheltuieli nu am avut cu aceasta masina.
Sunt la a 6-a masina in viata mea, iar prin natura serviciului am condus autoturisme cam de toate marcile uzuale, pe trasee care poate ca ar face invidios si un taximetrist, asa ca am acumulat suficienta experienta ca sa pot aprecia obiectiv un autoturism.
Am cativa prieteni care au autoturisme Mitsubishi de diferite modele, cumparate de 20 de ani. Este drept, ca nu le-au lovit niciodata! Toate au caroseria impecabila, iar reparatiile mecanice au fost nesemnificative. Conteaza enorm de mult si modul in care iti tratezi si respecti masina! Daca o conduci cu atentie, eviti pe cat posibil traseele cu gropi si nu fortezi motorul inutil, daca schimbi la timp uleiul si nu te zgarcesti la calitatea acestuia, la fel si a benzinei, ... aceste masini sunt la fel ca un japonez: fidele si ascultatoare, slujindu-te cu credinta toata viata!
Dar, .... despre credinciosul "samurai" cu siguranta vom mai discuta!....
piri57
Mai multe comentarii ,noutati, intilniri ... gasesti pe www.google.ro thumbsup.gif



Fara reclama, da?
alecsus27
salutare, intr-adevar cam putine comentarii aici in ultimii 2 ani...oare de ce?
sunt din iasi si am facut si eu azi un test drive cu un lancer de 1,6 pe benzina, impresiile sunt bune (pt cei care au modelul mai demult: mi s-a parut mie sau masina cam 'danseaza' in curbe? - cel putin comparativ cu un golf 5 pe care il conduc de aproape 5 ani).
modelul insa e unu deja cam invechit (2007), oare e bine sa mai astept poate apare un nou lancer? as vrea totusi sa profit acum de oferta remat.
ce nu imi convine este ca la modelul inclus pt oferta remat nu are si alarma, tre s-o cumpar separat si e cam scumpa.
in rest, ce sa zic, de la mitsubisi am ceva asteptari, sper sa nu fiu dezamagit. oricum, cat am mers 20-30 minute mai mult prin oras (dar si un pic pe o sosea laturalnica unde am prins si 110 km/h) tinuta de drum pare foarte buna, insonorizarea e ok (sigur, pe la 100 km/h motorul isi facea simtita fonic prezenta), de asemenea si amortizarea (din pacate nu prea am mers pe portiuni cu denivelari si am citit pe forumuri ca, dat fiind suspensia cam rigida, se simt cam tare - asa e?)
inca o data, comparativ cu golf 5(pe motorina), e o oarecare impresie de 'navigare cu barca' - 'ecoul' suspensiei in viraje imi pare cam larg.
peste 2 zile am programare la un test drive cu noul elantra de la hyundai (acelasi pret la remat ca lancer-ul si tot 1,6 pe benzina) si voi reveni eventual cu o comparatie intre cele doua.
alecsus27
am facut azi drive testul cu noua elantra si impresiile sunt bune, insa la suspensie este clar sub lancer: se simteau neplacut de tare toate denivelarile. insa parca sta mai bine pe sosea (nu exista leganare la curbe in viteza/franare).
am mai citit pe forumuri si vad ca soferii de lancer se plang de zgomotul ridicat la viteze mari, iar unii chiar isi antifoneaza masinile ca sa il reduca.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.