Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Logan Diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2, 3, 4
Andrei Suzuki
Eu nu inteleg de ce nimeni nu a zis nimic cand motorul asta a fost bagat pe Clio,iar acum,cand l-au bagat si pe Logan,toti sar ca nu e bun.Oare pt ca e pus pe o Dacie? blink.gif
ncristi
QUOTE
cand l-au bagat si pe Logan,toti sar ca nu e bun


Cei care spun ca nu este bun habar nu au despre ce vorbesc...

Sg meu dubiu este daca l-au adaptat pt motorina nasoala de la noi (si anumite guri spun ca "da" si ca da'aia la noi s-ar vinde doar cu 65hP pt ca s-au facut anumite compromisuri pt carburantul de slaba caliate--in occident motorul are 70hP)...stiu ca pe clio a avut anumite probleme cu injectia din cauza carburantului...

Motorul este facut in spania la palencia.
branianu57793
Sunt "nou" si.......putin nedumerit.Am citit peste tot ce se spune despre bietul Logan dci,unii ok unii...vor avion.
Inca mai am rabdare ceva vreme,desi de un an astept ca sa-mi iau prima mea masina noua....da am asteptat Loganul diesel, poate pt unii e o gluma buna eu ..in 2 sapt tre sa merg cu avansu.
Am fost la test,dar e ambigu...ce poti testa in 2km? mai nimic...desi unii au tras mii de concluzii.
Nedumerirea mea e la consum...in Cj la test drive (IATSA2)nu a fost versiunea cu computer de bord asa ca nu am putut urmari...prin alte parti se pare ca a fost disponibila. Pe forum la "acasa.ro" directionat din google am aflat de urmatoarele valori. La 90 km/h4,3l asa zice si cartea. La 120km/h 6l iar bara la bara 10 l.....atunci ma intreb unde o fi marele atu (cu exceptia comfortului si ca e masina noua)fata de mica mea berlina cu GPL? 10l in oras???? iar la 120 -6?? intreb pe cei ce au testat versinea cu computer...orcum sapt viit voi incerca sa obtin permisiunea pt un test pe ceva mai multisori km..premergator achizitionarii.
Daca mai e pe undeva tema asta mii de scuze macar indrumati-ma pe unde sa mai caut. de 2 zile doar net/logan........
Valorile consumului date de constructor sa fie oare reale? desi pe Clio se respecta destul de bine aici se pare ca sunt variabile.....
Damian53219
branianu57793 , consumul depinde de cat de "grea" ai talpa.
si consum 10% bara la bara mi se pare normal. de ce? pt ca masinile in general consuma aprox. 9-10 l pe ora. depinde de capacitatea motorului.

partea buna la diesel, este ca pe timp de iarna cam razi de cei cu benzina :angel:

si mai este inca un aspect, gandeste-te bine unde vei folosi mai mult masina. in oras sau in afara!
pt "afara" (drum european etc.) ti-as sugera varianta de 1.6 ! mai "nervoasa" ! pt oras 1.4 sau 1.5dci este Arhi-Suficient!

acum sunt banii tai, gusturile tale, si placerile tale (in materie de gonit) !

oricum cel mai multumit si la Solenza si la Logan sunt de : faruri, claxon , si frane! ..... cred ca mai mult de claxon (asta la Solenza..... cel de pe Logan este un pic mai slab... cam cu 10db)

ce sa-ti zic.... Curaj ! :romania:
branianu57793
ce-i drept sum cam mare in talpa,...dar nu apas eu pana "crapa".
De mers .....mai multisor oras,am si facut deja comanda la Dci sunt maniac diesel,doar aici m-am putut incadra...decat un SH mult mai bine Loganel Dci. Imi place masina,atat nu-mi place de Injinerii de la Dacia ca socotesc principalul lor stapan "bou" .Auzi si tu unde s-au gandit ei sa faca diferenta.....la Iluminarea cutiei de bord care la dci e valabila numa pt Laureate.Poi aia care au vers de baza ....? nu au voie sa vada actele noaptea sau...sa cumpere lanterna????? Am comandat Preference....abia astept sa vina sa-mi montez un becusor de 20.000 ca de.........nu au avut cu ce umple foaia la optiuni. Scumpa optiune intradevar.......,apoi ma mai jeneaza protectiile de noroi de sub aripi cam slabut dotata....dar nu-i nimic si la varianta de baza din 1978,am asteptat ceva anisori pan i-a trecut cuiva prin cap sa le faca ca de ...coroziune service piese de sch....etc Am deschis un sub pe tema asta..mie mi se pare destul de importanta protectia impotriva coroziunii...in afara tratamentelor CEE etc. sau sunt eu de moda veche?
Orcum merg pe mana lor ca la banii astia nu pot tine pe altii de mana. Consumul sper sa fie ok....cumnatu are Clio dci si tare de treaba....
Damian53219
OK!
atunci asteptam sa ne faci un test drive cu Loganul tau Dci biggrin.gif

asteptam un reply la topic sa ne spui parerile!

Eu si Gasca :punk:
florin55503
[quote="Damian53219"]branianu57793 , consumul depinde de cat de "grea" ai talpa.
si consum 10% bara la bara mi se pare normal. de ce? pt ca masinile in general consuma aprox. 9-10 l pe ora. depinde de capacitatea motorului.

o masina consuma atat de mult daca sta pe loc cu motorul la relanti? eu stiam ca in jur de 1 litru pe ora. eu stiam ca plusul in consum vine de la plecarile si opririle nenumarate cauzate de aglomeratie.

10% mi se pare mult in condtiile in care cu un 1.9tdi sau 2.0 dti nu sare de 8 in oras in aglomeratie infernala intre romana si universitatii la ora de varf. doar 2.0 hdi sare pe la 9-10
branianu57793
Imediat ce soseste va spun si parerile.....pan atunci mai ..stresez si eu omu un pic.
Mda Florin a venit cu o intrebare tare
buna care si eu mi-am pus-o insa din -pacate nu pe forum- chiar atat sa manance o masina 10l/h la relanty???? dac ma duc mai departe cu gandul un tracor de 45 CP in sarcina cam pe"acolo se intinde si el....ma refer cand se deplaseaza pe sosea.
Sunt curios sa vad comportamentul Dci-ului de pe Logan....am mai intrebat cate una alta la voceaclientului@daciagroup.ro acum astept sa vad ce v-or zice. Gandul despre coroziune ma cam macina.........
florin55503
am lasat motorul la pejo 307 2.0 hdi sa mearga 45 de min in seara asta , cat am stat de vorba cu niste prieteni, iar acul de la motorina nu s-a miscat. chiar am vrut sa testez chestia asta
BandiT
consumul la relanti , indiferent ca e benzina sau diesel nu prea are cum sa treaca de 1,5 litri pe ora la un autoturism...
un buldozer care are motor imens are consum in sarcina 9.1 litri/ora , conform normelor de consum de la societatea unde lucrez.
am avut un fiat diesel , cu motor de 1.9 fara turbo , si in 30 minute de relanti a papat cam 600 grame de motorina ( aveam turul si returul intr-un bidon...faceam experimente de consum..
florin55503
m-am uitat si pe computerul de bord la astra si imi arata un consum de 1%
florin55503
m-am uitat si pe computerul de bord la astra si imi arata un consum de 1%
AlexTM
Si mie la relanti imi oscileaza intre 0.6-0.7 litri pe ora sau 0.9-1 cu clima.
(afisajul consumului instantaneu se schimba din l/100km la l/h, daca stai)
X5
Cine vrea sa vada un drive-test cu un Logan Diesel 1.5 dCi click AICI
pretorian
eram curios dar dupa 10 min. de stat sa se incarce pagina recomandata de X5 sa vedem un test drive am renuntat blush.gif
X5
QUOTE(pretorian)
eram curios dar dupa 10 min. de stat sa se incarce pagina recomandata de X5 sa vedem un test drive am renuntat blush.gif

Asta pentru ca nu te pricepi...pe link-ul unde scrie "AICI" dai click dreapta si din meniul contextual care apare alegi Save Target As apoi alegi locatia din computer-ul tau unde vrei sa salvezi filmul(Exemplu...partitia C sau D sau E...etc)...apoi astepti sa se transfere filmul el avand vreo 5.87 MB...cu o conexiune normala Cablu...ADSL in cel mult 10 minute l-ai transferat.
Mihai52522
QUOTE(X5)
Cine vrea sa vada un drive-test cu un Logan Diesel 1.5 dCi click AICI



Am vazut acest film si am doua nelamuriri: testul de viraje s-a facut cu 30 km/h (frica sa nu se rastoarne?) si la 110 km/h turatia motorului era de 3500 rpm (era in treapta a patra?). Poate stie careva dintre voi ceva despre astea...
pretorian
da ai dreptate X5, nu sunt prea priceput cu calculatorul, am reusit sa-l dau dau jos (apropo multumesc pt. explicatii), din pacate nu am vazut ceva prea interesant acolo, fara detalii.
Ion
Citesc ce s-a scris aici si ma minunez un pic

Lucrurile nu sunt deloc complicate

La noi se monteaza un motor 1,5 DCI 65 CP dintr-un motiv foarte simplu. In afara de clio turcesc simbol nu mai au unde si pe ce sa il puna. Euro 3 - e vechi pentru piata de vest

Pentru piata de vest se pune 1,5 DCI 70 CP si Euro 4. Nu pun motoare de puteri mai mari - vezi clio 1,5 la 80 sau 100 CP ca sa nu se calce pe bataturi cu modele Renault.

In plus pe piata de vest, vin cu alte amvelope si inca ceva dotari in plus, ca sa nu mai vorbim de 3 ani garantie. La noi - "stupid people" - inghite orice - mai ales daca ne gandim ca in Germania Loganul va fi ceva mai ieftin decat la noi - in ciuda celor scrise mai sus, plus drumul pana in Germania care si ala costa.

Pentru cine merge in mod curent cu o masina diesel - nu e mare chestie ca are 65 sau 70 CP. Nu e motor pe benzina. E alt stil de condus si are cuplu motor mai mare decat pe benzina. Adica la 80 in a 5-a trage mai bine decat benzinarul la aceeasi viteza si respectiva treapta. E altceva.

Cred ca ar fi interesant sa cumparam peste 2 - 3 ani Loganuri second-hand din Germania smile.gif)))))))
X5
Cu un full la rezervor adica 50 L se parcurg pe drum extraurban cu viteze 90-100 Km/h circa 1150km.
Nu va mai luati dupa ce se zice ca loganul diesel ar avea consum mediu 7.5 sau alte balarii.
Asa cum este el motorul mic de 65CP are un consum mic de 4.3L extraurban la viteze de 90-100Km/h.
florin55503
nici eu nu cred sa aiba consumul prea mare la un motor de 1.5 . eu la 2.0 nu imi sare de 8 in oras. asa ca loganul probabil are un consum in jur de 7%. probabil consumul de 4.5% in afara nu il vei obtine niciodata pt ca suntem in romania tot trebuie sa franezi la o caruta, la o groapa,apoi accelerezi mai sunt munti, dealuri de urcat, si tot asa. dupa cum nu poti sa mergi tot timpul cu o viteza de 90. consumul acela se obtine in conditii ideale.
Andrei37244
Citesc si ma minunez ! De unde scoateti fratii mei consumuri de 7-8% la Logan Diesel? Eu pricep ca se da omul cu parerea, da cat pot sa o dai in balarii pentru ca sa afirmi ca producatorul da 4,8% mediu si tu sa crezi ca nu, de fapt ia cam 8. Ce-i cu marja asta de 100% taica?
Acum din experienta proprie. Eu am stat in dreapta, n-am condus.

Logan Diesel Preferance, 550 km la bord

Focsani-Suceava - 250km, decembrie 2005, partial drum usor alunecos - 3 persoane in masina si 150kg. in portbagaj.

CONSUM:
11l-11,5l / 250km.
Calculati si voi cat iese. Eu zic ca exact cat da producatorul in carte, 4,3/100km. Si masina inca in rodaj.
Asa ca No comment !


Astept si opiniile altor posesori de Golan Diesel !
T u d o r
Andrei, uita-te si la alte marci la consumuri, sunt marje mari intre consumuri, asta depinde de "talpa" fiecaruia, de cat de aglomerat a fost drumul, in fine, de multi factori. Cu toate astea nici mie nu-mi vine sa cred ca loganul diesel consuma mult mai mult decat clio cu acelasi motor.
eddie
Pacat de o masina in rodaj cu 3 oameni si cu portbagajul plin.....! Unul e consumul urban,altul e cel extraurban,altul e cel mediu,nu le incurca.Indiferent la care te referi,nu se face pe distante mici,eroarea poate fi mare,in plus sau in minus.Extraurban probabil ca are un consum de 4,7-4,8,iar urban o consuma spre 8 l,ceea ce inseamna la prima vedere aproape dublu.Deci nu trebuie sa te superi pe nimeni pentru asta.
G e o r g e
in rodaj masinile consuma mai mult .

iarna masinile consuma mai mult .

iarna pe drumuri scurte masinile consuma si mai mult .

la un 4.5 - 5.0 este ok . la un 8 in oras iarasi este ok . dar daca ma gandesc ca un clio scoate mai bine blush.gif
florin55503
probabil din cauza coeficientului aerodinamic
DORU
Cel mai sigur din diferenta de masa intre cele doua modele. Si mai probabil din setarile diferite ale computerului bord. Ca motorul si CV sunt identice. :wave:
T u d o r
Cutia Logan-ului are rapoartele mai lungi, asta e diferenta. De aici si demarajele mai lente si, ciudat, si consumul mai mare.
T u d o r
Cutia Logan-ului are rapoartele mai lungi, asta e diferenta. De aici si demarajele mai lente si, ciudat, si consumul mai mare. Diferenta nu este deloc intre masele masinilor, intre cele 2 masini fiind cateva kg diferenta.
La viteze mari intervine si coeficientul aerodinamic, semnificativ mai mare la Logan. Nu au publicat o valoare oficiala a acestuia, dar prin simpla impresie este mai mare al Loganului.
Vasilescu64144
Nu vreau sa fiu rau,dar multi dintre voi,vorbiti in necunostinta de cauza!Motorul de 1,5 Dci,al lui Reno,ink detine record de consum la clasa lui!Eu am lucrat la IPSO (reno),2ani,pe asistenta si am vazut ce-nseamna defecte la RENO!Sunt bune masinile lor!Pe langa asta,studiez din pasiune,de vreo 15 ani fiabilitatea pe toate marcile si de vreo 6 luni ,lucrez la AAA Auto,unde credeti-ma,am ocazia sa probez multe marci S.H si am ramas SURPRINS ,sa vad ca un motor de Reno,are motorul perf la 250.000km si passat-ul la doar 150.000 e dat deja pe ulei! DAR,dak vreti cea mai fiabila masina din lume,cump.LEXUS!!!
Logan-ul Dci,este chiar mai bun decat multe Clio Dci,PT. K,beneficiaza de experienta lui Clio,kr intre 2003-2004,a avut pompe Common-rail,facute de LUCAS si au fost GRESITE,Acum def.s-a remediat si Logan-ul este O.k
C Z R
ce sa mai spun si repet logan rullez, daca vrei o masina buna insa cumpara lexus dadada, si daca vrei una si mai buna trabant sau lastun extrem de ieftine si fiabile biggrin.gif
eddie
QUOTE(Vasilescu64144)
Logan-ul Dci,este chiar mai bun decat multe Clio Dci,PT. K,beneficiaza de experienta lui Clio,kr intre 2003-2004,a avut pompe Common-rail,facute de LUCAS si au fost GRESITE,Acum def.s-a remediat si Logan-ul este O.k


Really?
Gresit,Clio nu a avut probleme,Symbolul da...numai la motorul de 65 c.p.si numai la anii de fabricatie 2002-2003.La noi a fost seria Alizee,care a avut cele mai mari probleme.Nu vad de ce un Clio sau Symbol nou(65 c.p.) ar fi inferior unul Logan Dci 65 cp. ?La Logan s-a rezolvat problema,dar la Renault nu ? biggrin.gif
Oricum Renault are Dci-ul de 1,5 cu 80 de c.p. de pe Symbol care va ramane un vis pentru Dacia. :angel:
florin55503
QUOTE(Vasilescu64144)
am ramas SURPRINS ,sa vad ca un motor de Reno,are motorul perf la 250.000km si passat-ul la doar 150.000 e dat deja pe ulei! DAR,dak vreti cea mai fiabila masina din lume,cump.LEXUS!!!



deja vedem sf-uri. daca vrei stiu si un mercedes 220 cdi cu motorul rupt de proprietar in 3 luni de zile. deci sa nu generalizam. daca vrei rupi un motor in 2 sapt . depinde cum mergi. sa compari passatul cu clio sau logan (motoarele lor) nu prea e ok. passatul batranului are aproape 200.000 km acum si merge ireprosabil. iar eu i-o mai iau din and in cand si o rup.
cioaba
am testat personal loganul disel si nu mi-a placut. chiar il cumparam daca nu-i faceam testul. nu intetionez sa fac pe cineva sa se razgandeasca, dar va sfatuiesc sa-l testati inainte. unora le place , altora nu. nu e pentru toti.
personal mi s-a parut lenta si instabila (nu la modul testelor facute de nemti,dar imi amintea de 1310).
Andrei37244
Ei, iacata in sfarsit si versiunea Ambition pentru Golan Diesel.
9570 Euro pentru "ABS, CD Player, Jante Aluminiu si geamuri electrice spate" in plus fata de Laureate (8850 E). Iar cu culoare metalizata si garantie extinsa la 3 ani Ambition Diesel ajunge la 10090 E. Practic cel mai scump posibil model Logan.

Ce parere aveti, merita?
cioaba
a aparut deja? zii de motor: tot 65cp sau au pus 80-ul? la banii astia iei symbol de 80cp (1,5 dci fidji)
C Z R
parca se spunea ca-i ieftina si ca ofera mult???!!! la banii astia mai putin si-ti iei o "masina", nu dacia golan, caci orice ar face ramane dacia, poate sa scrie si porsche pe ea biggrin.gif
Andrei37244
QUOTE(m62949)
a aparut deja? zii de motor: tot 65cp sau au pus 80-ul? la banii astia iei symbol de 80cp (1,5 dci fidji)


Cucoane, stai sa ne intelegem. Renault Clio Symbol, 1,5 dci, in versiunea Fidji, echivalentul versiunii Ambition de la Logan Diesel costa cu toate toate 11.500 E. Mai documenteaza-te. Apoi sa fim seriosi... In Symbol, daca ai pe cineva in dreapta, n-ai loc nici sa schimbi viteza, e ca-n autobuz. Si sincer, calitatea materialelor de bord de la Clio e si mai mizera, cu plasticul ala galben infect peste tot. Parca la Logan bordul, cu negrul acela al materialului, mai aduce o bruma de decenta. Parerea mea, conducand ambele modele (Logan 1,5dci 65cp - Symbol 1,5dci 65cp) ca Loganul este peste Symbol, si unde mai pui ca e si cu 1500E mai ieftin !
T u d o r
Alex, tot mai urasti Dacia? biggrin.gif Credeam ca ti-a mai trecu odata cu noul an.
Dar vreau sa fiu fair-play si sa admit ca Loganul s-a urcat cam sus cu preturile. 10000 euro e un pret destul de "frumusel", eu il consider un prag psihologic, peste care e greu de trecut. Si sunt convins ca timpul imi va da dreptate.
Fidji e mai scump, e mai "tacut" la motor, amortizarea e mai silentioasa. Portbagaj la fel, spatiu interior incomparabil in favoarea Loganului. Calitatea de fabricatie... eu as indrazni sa zic comparabila, dar Clio are materiale mai bune calitativ. Acum, din cate stiu eu, nu va mai exista un Clio in 3 volume, acest rol revenindu-i Loganului. Deci...

Revenind, ar cam trebui sa puna si pe Dacia motorul de 80 cai, eu cred ca ar fi o alegere buna din toate punctele de vedere. Si sa-i insonorizeze mai bine habitaclul, economia de materiale trebuie sa aiba si ea o limita, nu?
florin55503
tocmai am mers cu un fidji si pot sa spun ca loganul mi s-a parut mai silentios materialele sunt cam aceleasi. dar pretul e urias iti poti lua o compacta aproape noua.
T u d o r
Ma surprinde ca ti s-a parut asa, eu am fost de alta parere. Poate de la lansare au mai adaugat un strat fonoabsorbant, cine stie? biggrin.gif
Chiar mi s-a parut ca se zguduia toata masina la relanti, nu prea mi-a placut. In rest, tragea destul de "multumitor", ca sa zic asa... Fara nici o veleitate sportiva, dar pana la urma sunt clienti care prefera si un condus mai lent si mai ieftin. :angel:
C Z R
QUOTE(Tudor57991)
Alex, tot mai urasti Dacia? biggrin.gif Credeam ca ti-a mai trecu odata cu noul an.



Tudor eu nu urasc nici pe Dacia nici pe altcineva, insa 1. am avut extrem de multe experiente urate cu aceasta asa-zisa marca de masini si 2. repet am avut multe probleme cu cu cei care conduc logan si mi s-a cam urat de tot si era sa uit 3. la banii astia logan nu mai e deloc ieftina si mai pui ceva si iti iei masina cu prestigiu.
florin55503
desi masina avea vreo 4000 de km mototrul cam huruia materialele sunt aproape identice un mic plus pt clio. la clio nu treura masina dar nici la logan nu mi s-a parut ca tremura la relati. sunetul in interior mi s-a parut mai mic la logan decat la clio
Andrei37244
la banii astia logan nu mai e deloc ieftina si mai pui ceva si iti iei masina cu prestigiu.[/quote]

Nu ca e ieftina, e super ieftina ! Stii doar ca majoritatea posesorilor de Logan vin tot de pe Dacii, mai vechi normal. Si, la fel ca si tine, si ei au avut extrem de multe experiente neplacute cu Dacia. Si atunci intrebarea de ce dracu o mai cumpara? Pai e simplu. Pute de ieftina ce e. Unde mai gasesti matale motor diesel sa-ti ia 5.7 in oras sub 12.000 E? Golanul diesel e 8800E la Preferance, versiunea medie. Cat sa mai pui pentru alt diesel - 3500-4000-5000E? Pai asta inseamna peste 50% din pretul Daciei. Asa ca Loganul diesel tot al naibii de ieftin ramane pentru segmentul sau !
T u d o r
Florin, ok. Am spus ca asta a fost impresia mea. Se prea poate sa mi se fi parut, desi era vara, motorul cald... Ce-i drept, nu mai stiu cati km avea la bord, era masina de teste a dealerului. Poate si din cauza diferentei de silentiozitate dintre motorul pe benzina si cel diesel, eu nefiind obisnuit cu cel din urma, si nici prea "fan" al acestuia. smile.gif

Alex, glumisem cu chesta cu "uratul". Si totusi, daca ne intoarcem sa vorbim serios, ai partial dreptate. Adica nu te contrazic in ceea ce priveste experientele cu masina neamului. Ma refer la modelele anterioare Solenzei. De la Solenza incoace, eu nu am mai avut probleme, saltul parandu-mi-se imens de la model la model. Desigur ca nu se pot face toate dintr-o data, dar eu am rabdare si incredere. Cred ca asta e de fapt diferenta dintre noi doi, de incredere. smile.gif

Nu stiu ce probleme ai avut tu cu cei cu Logan, dar cu mine nu cred ca ai putea avea, decat daca ma provoci tu. Si chiar nu am vazut vreodata ceva asemanator cu ce zici tu. Adica nu mi s-a parut vreodata ca loganistii s-ar comporta altfel, desigur neprovocati. Asa pot spune si eu ca si pe mine m-au suparat diversi sh-isti, care te trateaza de sus pentru ca ei au "masina straina" iar tu doar Dacia... Desi masinile lor poate nu valoreaza decat 1/2 ca bani din masina ta, te trateaza ca pe un sarantoc. biggrin.gif

Asa ca... mentalitati sunt de toate felurile, doar ca nu trebuie sa-i bagi in seama.

Referindu-ne la pretul Loganului, sunt de acord cu tine, a cam sarit calul. Doar ca oferte comparabile ar fi cam putine, si pe asta se bazeaza si Dacia. Adica, daca se vinde, de ce sa-l ieftineasca? Si asa fac fata cu greu comenzilor. Asta e legea pietei, se aplica la toti, fie ei Rolls Royce sau Trabant. biggrin.gif
C Z R
tudor eu chiar n-am nimic cu nimeni, crede-ma pe cuvant, si ma refer inclusiv si la cei cu logan, insa repet au un complex, o frustrare, o mahnire ca nu li se recunoaste valoarea masinii lor, pentru ca trebuie sa fi fan "ca sa recunosti" ca-i buna logan, pe de alta parte odata cu aparitia acestui motor diesel pe logan iti dai seama ce "zarva" se produce in sufletul oamenilor care o poseda?, daca le spui ca nu e chiar buna masina asta din cateva considerente clare unele tinand de productie, una in raport cu asemanarea cu fratele ei clio si toate celelalte discutate si rasdiscutate deja, omul sau oamenii aceia vor fi in stare sa te linseze, e ca atunci cand cazi din cel mai inalt varf posibil in cel mai adanc loc ... intelegi unde duce increderea prea mare in "ceva"???
T u d o r
Nu stiu, iti dai seama ca nici eu nu am ceva cu altul... Dar vezi, tu pleci de la ideea (eu zic..preconceputa smile.gif) ca trebuie sa fii fan Dacia pentru a sustine ca este masina buna. Adica, cumva, ca trebuie sa fii orb... biggrin.gif Aici nu prea sunt de acord cu tine, este o masina care se compara dpdv al pretului cu Seicento, C1, Aygo sau mai stiu ce buburuza. Cu aste trebuie sa o comparam, iar in fata lor are marele avantaj al spatiului, motorizarii, chiar si al dotarilor. Ca si materiale si calitate a lor...sufera. Dar asamblarea este buna, eu am peste 16000 km si nu imi zdrangane nimic in masina.
Am mai purtat discutia asta pe acest forum, chiar si cu tine, mai demult. Am depasit cu totii masura atunci din pricina pasiunilor si a "contrapasiunilor", dar acum, judecand la rece, poate reusim sa facem o radiografie mai corecta a Loganului.
Iar comparatia cu Clio este cumva fratricida in sanul concernului Renault, poate ar fi interesant de vazut vanzarile Clio inainte si dupa aparitia Loganului, mai ales cel diesel. La asta s-au gandit deja cei in drept de la Renault, iar o noua generatie de symbol nu va mai exista. Asta, pentru a nu ne mai da noua posibilitatea de a mai face comparatii. biggrin.gif
ncristi
La un institut la care colaborez s-au luat loganuri dci (7 daca nu ma insel) . Toate au trecut de 20k fara nici ce-a mai mica problema tehnica. Masinile sunt super alergate.

Inca nu inteleg de ce se creaza o imagine total defavorabila acestei masini.
T u d o r
Pai eu zic ca este mentalitatea cu care venim cu totii din spate...ce de Dacia... aia pe care o reparam prin parcari, la care "suflam" sitele sa mai porneasca inca o data, la care reglam carburatorul cu urechea... Marturisesc sincer ca si eu am suferit de aceasta ... amintire neplacuta, si mi-a trebuit ceva vreme sa mi-o schimb.
Nu am vazut pe cineva pe aici sa zica ceva despre lipsa de fiabilitate a Loganului. Sincer... biggrin.gif
Daca ar fi fost probleme, fii sigur Cristi ca le auzeam si ras-auzeam de mii de ori. Cand ceva este bine la Dacia, nu mai zice nimeni nimic despre acel lucru. Asta ma nemultumeste pe mine, ca spiritul critic nu se manifesta decat intr-un sens cand vine vorba de Logan.
C Z R
tudor, ca sa vezi ca nu am nimic cu logan, repet am mers cu logan si ca pasager si ca sofer si parerea mea este asa masina merge bine, silentioasa, franarea fara abs e acceptabila, sunetul in interior de la cas, radio este acceptabil, cand este masina noua este chiar frumoasa si atragatoare, insa eu nu m-am referit la asta si deja iar ma repet la cele spuse cu alta ocazie, de mentionat eu am mers cu 1,4 logan laureate, fara culoare metalizata, cu anvelope kormoran de 15, nu am mers cu 1,6 nici cu 1,5 dci, asa ca nu ma pot pronunta, insa atunci cand aveam dsn, iar repet m-am intrecut cu un logan 1,6 la demaraj si viteza si eram in masina cu sotia si cu o prietena de familie, iar ei trei baieti navalnici, si ne-am fortat masinile pana la refuz si trebuie sa mentionez ca i-am facut praf la demaraj am crezut ca a lor a stat pe loc, iar la viteza no comment, nu vreau sa iei asta ca o rautate, sti ce cred eu, asta ca sa vezi ca sunt obiectiv, eu cred ca soferul acela este de vina, caci diferenta de 15 cp se simte bine de tot, mai ales la viteza, mergeam cu acul dat peste cap si nici nu m-a ajuns biggrin.gif

Nota: ceea ce am facut este inconstienta si mentionez ca am facut-o doar ca sa-i arat ca dsn este o masina iute, atat!, apoi am redus la 90 km/h!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.