Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Logan Diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2, 3, 4
Daniel54096
A auzit careva ceva despre loganu asta diesel. Se merita sa astept pana or sa-l scoata sau sa-mi iau unu pe benzina? Au aparut pe undeva poze cu el, ceva dotari. Am inteles ca o sa fie putintel schimbat si la caroserie. Ce se aude. Un dealer mi-a spus ca o sa apara la jumatatea lui septembrie.
rafaello5
Faza e urmatoarea cu diesel-ul.Are puterea de 65 sau 68 de cai(nu mai stiu sigur) si este acelasi motor care este acum pe Clio(1,5 DCI).Este cam zgomotos fiind unul de conceptie cam veche.Consumul anuntat este cam acelasi ca si pe Clio.Dupa parerea mea la asemenea putere scazuta ma bine iti cumperi un Logan pe benzina care este mai putin zgomotos si care are caracteristici dinamice mai mari.Parerea mea.Oricum am impresia ca nu este nici chiar asa de fiabil asa ca eu cred ca nu se merita.
Florin42855
va fi dieselul de 1.5 65cp cu turbo si commonrail - cel de pe Clio Symbol - intr-adevar un motor care a avut probleme majore la inceputurile sale, in special la partea de turbo - dar s-au rezolvat. Eu daca ar fi sa imi iau Logan as astepta sa apara in octombrie dieselul.
A, si ca echipari - toate variantele actuare cu exceptia lui Ambition care (cel putin in prima "tura" nu va fi disponibil) - preturile vor fi cu pana in 1000e mai mult/varianta, comparat cu 1.4
Damian53219
dar daca aveti "neintelegeri" cu cosumul uneori ridicat, se poate aduga oricand o butelie pe gaz :angel:

consecinta fiind un fund ceva mai lasat si un pic mai mare stabilitate
krysty
clipul de rezentare a Logan diesel
Maff
Azi a fost lansarea Loganului Diesel.Pfui, ce naiba au bagat motorul asta asa de slab..........
Damian53219
slab???? consum mic = putere mica :wave:
adi.mitrea
consum mic=putere mica - zici damian?

Nu! consum mare si putere mica! Asta va oferi noul Logan diesel. Mie mi s-au parut insuficienti 75 cai ce sorb benzina, daraltminteri 65 cai diesel.

Cred ca daca ar fi pus motorul de 80 de cai 1,5 dci ar fi facut o treaba buna!
Damian53219
hai sa nu mai facem pe noi, Logan`u la banii lui ar trebui considerat Mercedes la noi in Romania la ce stie sa faca si in cati bani!

mai stiu eu pe unu, (am citit pe un forum) ca este foarte nemultumit de masina ca ia sarit nu stiu ce de la motor. la care intervine un specialist (de la "reno") si intreaba de ce? si zice ca i-a dat 7000rpm timp de 1-2minute. la care specialistul, in ce oras sunteti, poate o rezolvam. si acel individ zice : sat whatever comuna din vf muntelui!

sa fim seriosi...... sau oameni ce iau curba brusca de 80grade la 100km/h si au tupeul sa ceara si stabilitate de la bietul Logan!
multi zic ca la 8000euro imi iau passat sau alte asemenea SH! dar ce nu inteleg ei este ca nu ai GARANTIE! biggrin.gif nu mai vb de costul pieselor! beer.gif

eu nu vreau sa va jignesc pe voi....... am doar un spirit exagerat de patriotism..... care se aplica putin aici pe topicul acesta!

:wave: [/i]
adi.mitrea
Perfect de acord. Logan ofera un raport foarte bun PRET/CALITATE. Concureaza cu Renault Clio Symbol, Albeea...
E o masina decenta. Nu va place, nu o cumparati!

Am condus-o, si, personal imi place.
marius44031
Garantia pe care o invoca marea majoritate ca principal motiv in a cumpara o asemenea masina, mi se pare tardiva si amagitoare.Personal, sustin cu tarie ca un VAG cumparat de la loc sigur din Germania, si poate avea si 100.000Km, isi va multumi mai mult clientul decat tentativa celor de la Renault, cu toata garantia lor.Nu uitati ca sunt firme mari, care vind masini consacrate si care tot nu-si satisfac clientii, in asa zisa garantie(costuri mari, lipsa pieselor etc.)
In garantia asta, mereu invocata, tre sa faci toate si tot numai la ei.Ori se stie ca de multe ori nu se justifica consumabilele folosite de ei samd.
Un motor VAG, la 100.000, tinut de un neamt adevarat, se poate considera ca are doar rodajul facut.
Nu zic ca nimeni nu tre sa cumpere de la Dacia, insa nici nu tre sa te astepti la mare lucru.Bafta!
James Kilowatt
Ia mai lasa-ne si cu VAG-urile. Daca erau atat de destepti, nu ajungeam ultimii in UE si in SUA in materie de fiabilitate.
Si lasa-ne si cum isi intretin nemtii masina. Daca iti inchipui ca stau toata ziua sa o bibileasca ca sa o tina o viata, ca romanii, te inseli. Trag cu dintii de ea, si dupa aia o vand. In plus, pe autostrada merg cu 180 si in oras cu treapta 1. Cum nu se poate mai bine pentru masina...
marius44031
Daca vrei sa intelegi....nu fiabilitatea o discutam noi aici, caci e de departe motivul pt care s-ar putea discuta de Dacia.Atunci....., si daca ma uit si la masinile "fiabile" pe care le conduci, din nou te inteleg.
Un alt aspect pe care nu l-ai inteles.......cind am spus de o masina care trebuie cumparata de unde trebuie, exact la aspectul pe care il ignori tu, m-am referit eu.Nu am afirmat ca nemtii, in corpore, sunt in aceeasi galeata, asa cum nici romanii nu sunt.Iar dovada o ai de fata....
Nu vreau sa te jignesc, dar vreau sa te intreb daca macar ai fost vreodata pe acolo sau cunosti un neamt de genul de care vorbesc eu???
In plus, m-ai si inteles gresit, eu n-am spus sa nu se cumpere Logan, iar ca argument am sa-ti spun ca tatalui meu i-am recomandat sa-si cumpere Logan Diesel, insa niciodata din motivul din care ai cumpara tu unul.
Bafta frate si vezi ca s-au scos vizele,..... mai ales in cazul in care crezi ca ce-ai vazut tu in fata blocului tau, e pretutindeni in lume!!!!Si asta pt ca nu cred in locatia aia denumita Belgia de tine, sau o fi vreun cartier...????
James Kilowatt
Bai frate, discutia trebuie sa se bazeze pe argumente, nu pe atacuri la persoana.

Logan va concura piata la mana a doua din germania, in ansamblul ei, nu doar VW-ul amicului tau, care poate e ingrijit. In ansamblu, VW sunt in kko in materie de fiabilitate, si asta n*o spun doar eu, din cartierul meu, si tot in ansamblu, nemtii isi birjaresc masinile.
Intamplator, una din masinile mele e VAG, si sunt multumit de fiabilitatea ei. Insa e facuta acum 13 ani, asa ca nu pot trage o concluzie ca VAG sunt fiabile doar ca nu mi-a facut a mea figuri. In plus, la "masina mea" le poti vedea pe amandoua, cu tot cu numerele de inmatriculare din cele doua cartiere unde am locuit.
marius44031
Nu am nimic imoptriva argumentelor, si ca dovada:
-am spus ca garantia nu este un motiv pt a cumpara Logan, la fel cum am spus ca si multe alte firme mari te pun pe dreapta de-ti vine acru pina iti rezolva o problema.Sunt destule topicuri in care se vorbeste de acest aspect ca principal criteriu in a alege o marca de cumparat.Un argument!!
-cind m-am referit la nemti, am spus clar "un neamt adevarat", si nu toata Germania.Asa cum "birjari" sunt peste tot, sunt si acolo(ca doar emigranti si naturalizati sunt destui,nu?), insa explica vinzarile sh ale Germaniei in comparatie cu orice alta tara europeana, ca zici ca esti de prin zona.Alt argument!!!
-am mai spus ca si pe tata l-am sfatuit sa cumpere de la astia, insa nu pt unele motive care figurau in topic. Citeste si mai sus si vezi ce spune Damian53219, discutia fiind in jurul raportului calitate-pret. Si un singur exemplu aici: cei care tre sa se duca sa revopseasca masina DACIA LOGAN!!! pt ca gainatul de cioara este de ajuns ca sa exfolieze vopseaua.Un alt argument!!!
-puteam sa nu exemplific prin VAG, la fel cum sustin un focus de exemplu, dar asa a fost sa fie. Si mai ales ca, si tu tre sa stii si asta fiind din acel cartier...... care au fost vinzarile vag raportate la celelalte grupuri?Un alt argument!!!!
Si toate astea ca sa vezi ca n-am nimic cu o persoana anume sau cu o masina de 13 ani, la care inca se mai asteapta sa se vada daca e fiabila.Apropo, unde a fost fabricata?
James Kilowatt
Spania. E primul model facut in colaborare cu VW.
Insa e off topic asta.
Ideea mea era ca nu intotdeauna un VW sh e mai indicat decat un Logan nou. Si cum nemtii sunt in kk si fara sa-i ajute nimeni, nu prea au nevoie de concurenta, fie ea puternica sau nu...
Chestia cu vopseaua e intr-adevar idiota, insa sper ca e doar un accident, nu ceva generalizat....
Damian53219
DA! dar nimeni nu s-a gandit ca cei de la "reno" biggrin.gif in nebunia lor au gandit bine Loganu` ! sa fie pt drumurile noastre!
cine zice ca un Passat nou este foarte fiabil pt Bucuresti ori se inseala, ori minte!!!!
ca nu poti merge tot timpul prin centru unde drumul este mai bun. si daca te induri si o faci trebuie sa te inarmezi cu multa RABDARE!!!!!!! treaba poate dura ceva ore :angel:
revenind la subiect, din cate am vazut si am condus (modelul de 1.6 biggrin.gif ) este foarte bine echilibrata cu raportul de drumuri ce sunt in Romania.
si inca ceva..... ai frate loc in ea!!!! nu mai vb de portbagaj!
si o masina mare, cosum cat de cat redus (depinde ce ce picior de lemn sau de hartie are soferul biggrin.gif ) minimul de confort si siguranta, nu gasesti la 8000euro! nu mai vb si de faptul ca e masina Noua!

dar ma rog..... depinde de gusturi......

eu am o Dacie din 99 cu care bat orasul ziua (adica cu care imi fac treaba si am un Opel de 180cai biggrin.gif cu care fac drumuri lungi, si trag eventuale rasete pe seama "smecherilor" cu vectra sau calibra prin oras seara :angel: ) , si dupa ce termin cu "deturnatul de fonduri" ma bate tare gandul la un 1.6 full options.....

apropo...... m-am amuzat teribil ...... la versiunea peste 6000euro, tabla e ceva mai "buna" decat la versiunea de 4900euro..... nu vreau sa jignesc pe nimeni.... sau sa fac anti-reclama..... dar asa am observat.... si inca ceva, daca dai un ban, dai sa iei ceva ca lumea! nu?

va las biggrin.gif
o zi cat mai buna si calma in continuare!
blush.gif
Edi45845
Am auzit ca in strainatate loganu diesel va avea 70 de cai si euro 4.Spre deosebire de Romania unde va avea 65 de cai si euro 3.Pana si dacia e diferita la noi si la ei. biggrin.gif
ncristi
QUOTE
Am auzit ca in strainatate loganu diesel va avea 70 de cai si euro 4.Spre deosebire de Romania unde va avea 65 de cai si euro 3.Pana si dacia e diferita la noi si la ei.


Motorul de 1.5 este un motor de ultima generatie cu puterea reala de 70Hp. Pt a putea face fata la calitatea mizerabila a combustibilului de la noi motorul a fost putin "ajustat".

Explicatie data pe un post de radio astazi. Pare destul de reala...
Edi45845
Mi se pare o jignire.Adica cum sa ne dea motoare de tractor ca noi oricum luam motorina de tractor, nu? :evil:
Si tot nu pricep de ce trbuia sa scada euro(ma refer la nivelul de poluare nu la cursul valutar)?Ce romanii poa sa inhaleze cate noxe vor, nu? :evil:
ncristi
QUOTE
Mi se pare o jignire.Adica cum sa ne dea motoare de tractor ca noi oricum luam motorina de tractor, nu?


Nu-i chear motor de tractor. Gandeste-te ca multi din cei care-si cumpara logan se uita si la banii dati pe carburant si probabil ca nu mereu (sau poate niciodata) nu or sa puna numai motorina de la OMV euro diesel...asa ca de cat sa schimbi la un numar considerabil de masini injectoare si turbine mai bine iti iei o precautie.
Edi45845
QUOTE
Gandeste-te ca multi din cei care-si cumpara logan se uita si la banii dati pe carburant si probabil ca nu mereu (sau poate niciodata) nu or sa puna numai motorina de la OMV euro diesel...

In cazul asta ne-au jignit inca o data.S-au gandit ca numai sarntocii cumpara dacia. :bash: De ce sa presupuna ei ca n-am bani de motorina. :evil:
Ca fapt divers noi n-avem OMV la Vaslui biggrin.gif dar oricum intentia conteaza. bicycle.gif
adi.mitrea
Dupa emisiunea Auto Show de pe Realitatea TV, reprezentantii Renault mi-au lasat un gust tare amar. Francezul ala, care reprezinta un constructor roman (nu sunt xenofob), dedea din colt in colt la intrebarile nici pe departe incomode ale moderatorului.

Mi s-a parut de o ipocrizie crasa sa afirme ca Logan dci cu ABS nu "au facut" pentru ca s-au gandit la client -sa nu carecumva sa plateasca prea mult pentru o masina- . Puteau sa considere ca varianta de echipare sau optional ABS-ul (desi nu mi se pare un lux) nu sa il lase pe primavara.

Iarasi cica motorul de 65 de cai reprezinta cea mai buna alegere pentru aceasta masina. Izolare fonica buna, performante dinamice bune, consum bun. Avand in vedere ca fluctuatiile consumului sunt de max 0,5 l/100 km pentru versiunile mai puternice; ca zgomotul ar fi fost acelasi; ca performanele ar fi fost mai bune; iarasi nu vad de ce nu au introdus macar varianta de 80 de cai (macar optional sau standard pentru varianta de top).

Cat despre ce spunea Edi (perioada de proba) mai sus despre micsorarea puterii motorului prin diverse ajustari raportate la calitatea motorinei... mi se pare un lucru bun ca s-au gandit la asta sa nu mai stai cu frica in san cand alimentezi de la o statie necunoscuata. Si nu, OMV sau MOL nu sunt neaparat cele mai bune (cititi topicurile "de unde alimentati" si cele referitoare la carburant in general). E adevarat ca parca ai vrut 5 CP in plus dar parca mai bine asa decat sa schimbi pompa de injectie dupa 60.000 km. Auzi cica 1,5 dci echipeaza si Scenic, Kangoo, Clio, Megane... asa e dar cel putin in cazul lui Megane si Scenic 1,5 dci 65 CP nu exista nici macar pentru variantele de baza.

Referitor la consum... in teste a iesit mai mare decat cele date de constructor. E normal, la orice masina se intampla asta... dar parca valorile alea chiar sunt mici... cred ca un consum just va fi cu circa 0,5l/100 km mai mare decat cel dat. E de asteptat la aerodinamica Loganului si la submotorizare...

In perspectiva celor de la renault urmeaza ABS-ul (prin primavara). Nimic despre un motor mai puternic la asa o masina mare...
eddie
In ziarul de azi scrie ca Logan-ul Dci 1,5, 65 C.P.consuma 4,3 l/100 km.Cand te gandesti ca un Clio bicorp cu acelasi motor consuma 3,7 l/100 km si un Clio Symbol consuma 4 l/100 km..... Avand greutatile apropiate,va dati seama ca aerodinamicitatea isi spune cuvantul acum ?
James Kilowatt
Nu te baza pe ce spun toti ziaristii... unii au convertit 80 bani = 800 rol de vre-o trei ori in acelasi articol.
Care e viteza maxima a Loganului cu motorul diesel? Aici se vede aerodinamicitatea...
In plus, 3.7 ala de la bicorp e marketing. Eu am urmarit intamplator datele de pe un site francez.... era 4.0, apoi a aparut Punto cu 3.9 si in doua saptamani brusc Clio scotea 3.7, exact aceeasi masina si acelasi motor.
In plus, symbolul e mai aerodinamic decat bicorpul (surprinzator, dar real, am vazut intr-un pliant, si are si un km/h in plus la viteza maxima), asa ca daca ar conta doar asta, symbolul ar trebui sa fie mai economic.
eddie
Symbolul nu e mai economic decat bicorpul,la motorul de 80 c.p. spre exemplu,acesta consuma 3,9l/100 km,iar bicorpul 3,6l/100 km ! Asa scrie in carte....,dar sa nu dam in off-topic,era vorba de Logan si ziaristii aia nu au facut decat sa copieze un consum laut probabil din cartea tehnica.Probabil in necunostinta de cauza,le-a sunat destul de bine 4,3 l/100 km !?
James Kilowatt
Pai si eu spun acelasi lucru... Symbol nu e mai economic deca Bicorp, desi e mai aerodinamic. Voiam sa argumentez ca daca Logan nu e nici ea mai economica, s-ar putea sa nu aiba totusi legatura cu aerodinamicitatea...
Si mai voiam sa spun ca 3.7 ala s-ar putea sa fie e tras de par. Daca 3.7 e tras de par, si 4.3 de la Logan e real, atunci nu e chiar asa de tragic.
florin55503
masina asta o sa fie pt oameni batrani sau pt oameni care nu se grabesc niciodata. ei dau 14 s de la0 la 100 probabil vor fi 15-16 s(am incercat sa scot cu un logan de 1.6 11 s cat dau ei dar sub 12 nu am scos)dar probabil ei au scos o asemenea masina gandindu-se la faptul ca cine o cumpara vrea sa se tarasca dintr-un punct in altul cat mai ieftin posibil (sau s-or gandi la binele romanilor si nu ii fac masini mai puternice sa nu pateasca doamne fereste vre-un accident)
eddie
15,5 sec/100 km/h scrie acelasi ziar,probabil au copiat corect din cartea masinii...
florin55503
sicer pt o masina de un asemenea gabarit ar trebui o motorizare incepand de la 90 sau 95 de cai in sus. chiar daca motorul de 1.6 are 90 se pare ca in realitate ar fi doar vreo 86-87. probabil ca la motorina la 90 sau 95 de cai lucrurile ar sta altfel datorita cuplului superior. cu 1.6 90 de cai este submotorizata iar cu 1.5 dci 65 de cai e mult prea putin , e bataie de joc. ei au declarat acest motor ca fiind de ultima generatie dar pe clio nu se mai foloseste. cel de 1.6 la fel nu se mai foloseste (a fost unul dintre cele mai putin fiabile si mai neperformante ). isi cam bat joc francezii de noi bagandu-ne sub nas o masina de ultima generatie zic ei la un pret redus dar de fapt e o masina de conceptie invechita. astfel se explica pretul relativ mic
adi.mitrea
Salut priteni. Tocmai m-am intors de la operatiunea "Porti deschise" initiata de Dacia group Renault. Am ales sa merg (din considerente de distanta) la Adras de pe Str. Brasov (linia lui 41). Lume putina, cateva persoane pentru test drive. Masina expusa in showroom si afara. Nu am avut voie sa fac poze la motor insa am facut... blush.gif

Baietii de la Dacia dau spre vanzare doua variante ale modelului Logan 1,5 dci. Abiance si Preferance. Varianta de top pentru 1,5 dci va fi disponibila prin decembrie cica.

Dealerul nu a stiut sa-mi spuna de ce modelele Ambition vin cu pneuri Michelin in loc de Kormoran...; si de ce celelalte, cu jante din otel vin numai cu Kormoran.

Oamenii par entuziasmati de varianta diesel. Si mi-e mi-a placut... se misca mai bine decat 1,4 benzina. (unii zic ca si decat 1,6 dar pe asta nu l-am condus deci nu stiu).

Tot dealerul, la insistentele mele, m-a asigurat ca se poate chiptuning (in sensul ca iti pun pe masina o turbina cu geometrie variabila in loc de cea existenta) fara ca masina sa-si piarda garantia. Acum eu ma gandesc... singura diferenta dintre 1,5 dci 65 CP si 1,5 dci 80 CP sa fie doar turbina. El mi-a zis ca da (desi nu prea cred) si ca motorul poate fi dus pana la 100 de cai, adica sa-l faca acelsi ca pe cel de Megane 2. Toata afacerea costa cam 700-1000 euro in plus.

Am facut si cateva poze si un filmulet cu zgomotul motorului insa nu stiu daca reusesc sa-l atasez.
adi.mitrea
.....
adi.mitrea
........
adi.mitrea
.....
Ionut45405
OOOAAAAUUUU! E o uzina!
Andrei Suzuki
adi.mitrea,daca poti,trimite-mi si mie filmuletul ala la andignis@yahoo.com plizzzz. :cheers:
adi.mitrea
Andrei... am cam pierdut filmuletul ala... adica l-am sters din greseala. Am mai trimis arhiva cu filmuletul cuiva care nu e online. De indata ce recapat filmul (in seara asta cred) ti-l trimit.

Oricum daca ai timp sa treci pe acolo e chiar misto. In interior nu am filmat, doar afara cu capota ridicata. Asa e galagios normal. In interior se aude foarte putin. Surprinzator de putin pot spune. Cred ca o sa mai ma duc sa filmez si inauntru.

Deci: filmul ti-l dau cat pot de repede!
Andrei Suzuki
Ok.Astept.Merci frumos.
Acum,sunt curios:blana pe capota are,da au pus ceva si intre motor si habitaclu?Adica in spatele motorului?Ai observat?
adi.mitrea
Intr-adevar au pus blana (izolatia aia nu stiu ce-o fi) pe interiorul capotei. Capacul de plastic al motorului este detasabi; usor detasabil chiar. Dealerul a scos capacul in timp ce motorul functiona. Capacul de plastic are pe dedesubt un fel de spuma cauciucata (arata ca cea de izolare in constructii dupa ce pun astia termopane) tare, de culoare galbuie care are rolul de a izola fonic mai bine (si intr-adevar se aude diferenta cand e scos capacul, motorul fiind mai galagios).

Intre motor si habitaclu exista o dubla izolatie. Una pe tabla ce desparte compartimentul motor de habitaclu; si o alta care e ca un fel de perete despartitor cu aceeasi blana ca si la capota + scut termic. In filmulet m-am plimbat cu aparatul foto cam repede pe acolo pe la motor pentru ca vroiam sa captez audio din diferite parti (m-am grabit). Totusi se vede la un moment dat in spatele motorului scutul de care vorbesc si de care ai intrebat si tu.

Inca o data spun... antofonarea este excelenta. Ca sa fac o comparatie cu masini in care am mai mers sau condus... zgomotul este similar ca la Octavia 1 1,9 tdi 90 CP... chiar mai redus.
Andrei55037
Acest motor de 65CP il foloseste Renault pe Modus care are tot atatea kg ca Loganul iar din din punct de vedere aerodinamic cred ca sta mai rau.
adi.mitrea
Asa e, acest motor este montat si pe Modus. La fel si sasiul... este comun pentru Modus, Nissan Micra si Logan.

Renault faca o adevarata traditie din a oferi masini submotorizate... Macar la Modus-ul ala ai ce alege... dci 80 CP, dci 100 CP, 1,6 16V.. blush.gif
eddie
QUOTE(adi.mitrea)
Asa e, acest motor este montat si pe Modus. La fel si sasiul... este comun pentru Modus, Nissan Micra si Logan.

Renault faca o adevarata traditie din a oferi masini submotorizate... Macar la Modus-ul ala ai ce alege... dci 80 CP, dci 100 CP, 1,6 16V.. blush.gif

Da,vorbesti probabil de motoarele care le-au pus pe Logan-uri,ca pe masinile Renault,au ei grija sa le motorizeze suficient.Da-mi un singur exemplu de Renault care are un motor slab,dar nu mai are si alte motorizari mai mari....??? Astept raspunsul....
eddie
QUOTE(Andrei55037)
Acest motor de 65CP il foloseste Renault pe Modus care are tot atatea kg ca Loganul iar din din punct de vedere aerodinamic cred ca sta mai rau.

No comment..... :puke:
adi.mitrea
QUOTE(eddie33)
QUOTE(adi.mitrea)
Asa e, acest motor este montat si pe Modus. La fel si sasiul... este comun pentru Modus, Nissan Micra si Logan.

Renault faca o adevarata traditie din a oferi masini submotorizate... Macar la Modus-ul ala ai ce alege... dci 80 CP, dci 100 CP, 1,6 16V.. blush.gif

Da,vorbesti probabil de motoarele care le-au pus pe Logan-uri,ca pe masinile Renault,au ei grija sa le motorizeze suficient.Da-mi un singur exemplu de Renault care are un motor slab,dar nu mai are si alte motorizari mai mari....??? Astept raspunsul....


Renault Clio bicorp spre exemplu. Singura motorizare diesel este 1,5 dci 65 CP (deci exista) Motor mai puternic (la noi) este 1.4 16 V si 98 de cai, si 2.0 si 182 cai. In Franta mai exista si cel de 1.6 16V si 115 cai.
Prin urmare daca vrei Clio bicorp benzina ai de unde alege.
Daca vrei Clio bicorp diesel nu ai de unde alege.

(Si dacia are motoare mai puternice, vezi cele pe benzina 1.4 si 1.6). Nu ca s-ar putea numi motoare, dar in fine... exista!

Daca mai vrea cineva filmuletul cu motorul 1,5 dci de pe logan sa mi-l ceara. Andreisuzuki mi l-a cerut si acum il are si el.
Andrei Suzuki
Am primit filmuletu.Merci mult.
La prima impresie pare cam galagios motoru...dar in masina sigur nu se aude asa rau.DIn filmulet zici ca-i ala de 1.9D.Face la fel. biggrin.gif
eddie
@adi.mitrea.....nu ai raspuns !!!! Ce ea ce ai scris e complet GRESIT !
Ai mai scris si ingrosat,dupa ce ca e o mare dezinformare....eu am Clio Bicorp 1,5 DCI 80 c.p.,vezi in semnatura.Pentru asta,eu iti recomand sa nu mai scrii pe aici decat unde te pricepi,OK? Tu vinzi castraveti la gradinar?Poate nu mai exista disponibil pentru Romania(conform site-ului www.renault.ro),ca sa nu faca de ras Logan-ul,dar exista,dupa cum vezi....si Symbolul are 80 c.p.,dar Bicorpul a avut primul motorul asta....deci Bicorp cu motor 1,5 DCI CU 80 C.P exista,exista si de 100 C.P.,dar numai in Franta.
adi.mitrea
Eddie33, stiu prea bine ca a existat Clio bicorp 1,5 dci 80 CP. Dar dupa cum spuneam de RENAULT... vrea sa intre in istorie prin a oferi masini submotorizate.
La ora actuala exista clio bicorp dci cu 65 de cai si nici o alta varianta pe motorina. Atat. Nu ma intereseaza din ce motive nu mai ofera dci 80 CP (probabil pentru ca e la sfarsit de generatie si nu se mai fabrica).

LATER EDIT: Pentru Eddie33.
Vina mea, trec in coltul meu. M-am exprimat gresit in ceea ce priveste "sfarsit de generatie". Nu ma refeream la motorul in sine (stiu ca e de ultima generatie) ci la masina: Renault Clio bicorp. Ea nu se va mai fabrica si poate din acest motiv au redus si variantele de motorizare, excluzand 1.5 dci 80 CP.
eddie
Daca nu stii,de ce scrii prostii,una dupa alta? In primul rand nu stii si iti dai cu parerea si in al doilea rand cum sa fie motorul DCI de 80 c.p. la sfarsit de generatie?Atunci de ce il mai astepti pe Logan?Renault-uri Megan II,,Modus,Clio,Clio Symbol au motorizarea de 80 c.p.,care e o motorizare de ultima generatie.
Eu iti propun asa:
1.Daca nu stii exact,nu te mai baga in anumite subiecte
2.Daca o faci intentionat si incerci sa enervezi lumea si sa intrii cu tot din adinsul in polemica,se poate sesiza si un moderator sa ia masuri,chiar e permis tuturor sa scrie neadevaruri si tot ce le trece prin cap ?
James Kilowatt
Una peste alta, submotorizarea loganului este intentionata pentru a nu-si face singuri concurenta celorlalte modele mai scumpe. E o tehnica rasuflata, si Renault nu sunt singurii care inca o aplica. Vezi de exemplu VW Fox.
simpson
Io m-am dat cu Loganu de test drive cu motor de 1,5 dci. Masina avea 123km in momentul cand mi-am lasat piciorul drept pe acceleratia care urca incet dar progresiv in treapta I pana cand atinge 1800 de turatii, moment in care puterea incepe sa fie accesibila in orice conditii de drum, masina va accelera liniar. Eu am pus cuplul la lucru intrand pe o panta abrupta si lunga (Calea Turzii din Cluj) cu viteza 4 la vreo 40km/h si vreo 1500 de ture. In rampa fiind cu ea subturata a inceput sa urce in ture (masina avea 4 insi adulti in ea si inca nu isi facuse rodajul) iar pe la 2000 de ture masina a inceput sa accelereze mai mult decat decent (chiar salbatic pt un Logan) nemaifiind nevoie sa umblu la schimbator. Impresia generala este ca e un motor al carui cuplu il face foarte potrivit pt Logan.

PS e ,totusi, un motor common rail de ultima generatie.

PS2. Cuplul face toti banii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.