Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cel mai bun motor diesel intre 100-150cp?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2
eddie
La amandoua diesel-urile schimb vitezele la 2000-2500 rpm,mi se pare cel mai bine si pentru motor si pentru ureche....si pentru buzunar.Astept viteza a V-a sa le dau turatii cat pot duce motoarele...
G e o r g e
dar nu este bine si pentru masina wink.gif
eddie
Pai daca nu e motor de tutatie,ce rost are sa-l turez mai mult?Turam motorul la Oltcit,ca asa era ala facut,daca nu il turai consuma mai mult.Turatiile de la diesel sunt mult mai mici,daca la 180 km/h aveam cu Clio 4000-4200 de ture?!
G e o r g e
eu stiu ca ai turometru gradat pana la 7000 dar mai mult de 4500 nu prinde biggrin.gif

si mai mergea un pic doar la vale wink.gif

eu zic ca regimul optim de schimbat treptele la diesel este la 3000 rpm in conditiile in care puterea maxima este la 4000.

si eu asta sustin !
Impuls
Parerea mea este sa mergi pe Honda. Putere mai mult decat suficienta, silentioasa, calitatea lucrarii aproape desavarsita, reputatie buna, materiale calitative, sta foarte bine la capitolul design, motoare fara moarte, consum excelent. Eu am o benzina care imediat implineste 20 de ani si 260.000 si nu are nici o problema. Sau BMW....

Succes
Gica-6
QUOTE(MR28673)
La Clio dCI 65 scrie cam acelasi lucru. .


Pai dCI de 65 are turbina ? Cine stie sa raspunda la intrebarea asta, ca pana acum am auzit numai pareri contradictorii ?
G e o r g e
da are . diferentele de la 65 la 80 sunt injectoarele si turbina cu geometrie variabila. de la 80 la 100, turbina mai puternica + injectoare .
CRG
eu stiu ca geometrie variabila au doar turbinele montate pe 1.9 dci, nu si pe cele de 1.5. Cel putin nu este detaliat in specificatiile tehnice. Cred ca s-ar fi laudat imediat daca ar fi avut geometrie variabila pe motoarele mai mici.
cosmin45741
QUOTE(Impuls)
Parerea mea este sa mergi pe Honda. Putere mai mult decat suficienta, silentioasa, calitatea lucrarii aproape desavarsita, reputatie buna, materiale calitative, sta foarte bine la capitolul design, motoare fara moarte, consum excelent. Eu am o benzina care imediat implineste 20 de ani si 260.000 si nu are nici o problema. Sau BMW....

Succes


din cate stiu eu, pana anul trecut, honda nu avea propriile motoare diesel, asa ca, eu m-as mai gandi la alegerea unui diesel de la honda, indiferent cat de promitator si performant pare....asa ca mai bine mergi la sigur cu unii care au deja o traditie in aceste motoare, mai ales, ca se stie f bine, ca diesel-ul e un pic mai pretentios si mai sensibil....
cat despre bmw, e cu totul altceva, bani sa ai blush.gif
cosmin45741
iar pt cei care tot peroreaza despre puteri si cupluri, chiar nu stiti ca totul se face din electronica, ca un cip de cateva sute de euro iti da pana la 30-40 de cai???
credeti ca diesel-urile de la vw-audi (in toata gama de la 100 la 130 de cai) sunt asa de diferite intre ele sau pur si simplu au un alt regim de lucru?
la un diesel cel mai important lucru e fiabilitatea, iar puterea se castiga in detrimentul acesteia (vorbind de acelasi motor)........
G e o r g e
dieselurile de la VAG sunt diferite! tehnic nu doar soft biggrin.gif

la dci urile de 1.5 sunt turbine cu geo variabila . de asemenea difera puterea turbinei .

vezi ca pentru info detaliate exista vocea clientului @ renault .
CRG
[quote="G e o r g e"]la dci urile de 1.5 sunt turbine cu geo variabila . de asemenea difera puterea turbinei .
quote]

gata, am gasit:

http://www.renault.com/datamedia/doc/media...s_Geneve_FR.pdf


dar pe site-ul oficial tot nu scrie nimic de asta, m-am uitat inca o data.
G e o r g e
cine stie cunoaste blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.