Help - Search - Members - Calendar
Full Version: achizitie
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4
James Kilowatt
Daca n-are probleme de caroserie sau tapiterie merita luata smile.gif E mk2 sau mk2.5 (facelift)? Se spune ca mk2.5 are probleme mai mari de caroserie.

Are careva idee cum se poate verifica la MX5 de 1.6 care are LSD? Cele de 1.8 au toate, seria 10th anniversary cu cutia in 6 au toate torsen, insa cele de 1.6 din cate inteleg au doar unele... stie cineva care?
solmar
E oficial. Nu mai vrea SX4. Vrea Mini SH. biggrin.gif
Diesel
36182451.gif
36182451.gif
36182451.gif
36182451.gif
36182451.gif36182451.gif36182451.gif
solmar
Vreau niste contre la Subaru Trezia. Varianta mai cheala, la care am o oferta, de fapt o superoferta. Subaru m-a asigurat ca nu mai sunt probleme cu piesele. Azi m-am urcat intr-unul de 2 ani si cca 60kkm care mergea f rotund/ok. Am facut un test tot azi cu Mitsu Space Star - bleah.
solmar
De la optiunea initiala am vazut Fiat 500L, Mini iese din discutie, Mitsu Space Star - asa cum spuneam mai sus - bleah. Probabil ca lupta se va da intre Trezia (la un pret imbatabil) si Honda Jazz ca asa e mai usor de ales. Ori, ori. Prima e pe la 11 k, cealalta pe la 15-16 k.

Aprepeu - poate modifica cineva in topicul "in loc de vreau sx4" - nu stiu ce vreau.
James Kilowatt
4 în linie, fwd... Ești sigur că-i subaru?
solmar
E o subyota...
HalbaSus
Intrebarea e: de ce a iesit din discutie mini-ul SH ?
solmar
N-a iesit Miniul. Va fi urmatoarea masina si va fi noua nu SH. Trezia vs Jazz e ieftin/chiftea + robust/spartan vs mai scump + confort. Posibil sa castige Trezia.
solmar
Doru, ce stii de Skoda Citigo?
DORU
O parere neasteptat de buna, sa stii ! thumbsup.gif

Citeste aici: http://www.skoda-club.ro/index.php?topic=9585.0

Si nu doar inceputul, ci si review-ul de pe pagina a 2-a, l-am condus peste 1800 km in toate conditiile posibile de drum, mai putin pe zapada.

Mi l-as lua si mie in alte conditii, asa mult mi-o placut cum se comporta !
James Kilowatt
Uite un copy-paste cu reviewul meu facut pe 9 Iunie 2012, tot pe forumul ala a lui Doru smile.gif

Azi am facut un drivetest cu Citigo, 1.0L 60CP cu cutie manuala in 5 trepte. Skoda a deschis un nou dealership in Bruxelles si a trimis invitatii la lume, au dat o prajitura, un drivetest si un spalat masina gratis la amatori. Frumos din partea lor, mai ales ca prajitura chiar a fost buna, nu era din aia de supermarket vanduta la juma' de pret ca expira biggrin.gif
Pe mine m-a tentat drivetestul cu Citigo, fiind singura cu care n-am mai mers. Plus ca n-am ai condus o masina de 60CP de peste 10 ani biggrin.gif

Testul a fost pe 30km, jumatate urban (insa trafic lejer de sambata) si jumatate autostrada.

Prima impresie a fost ca masina o sa fie groaznic de inceata, si ca o sa-mi fie frica sa intru in intersectie cu ea de teama ca pana ies apare TGV-ul. In realitate insa, impresia asta de lentoare e datorata felului in care accelereaza cand e pe liber. Bagi acceleratia la fund iar turatia urca de parca ar fi intr-a 5-a cu vantul din fata. Asta te impiedica sa ii torturezi ambreiajul la plecarea de pe loc. Insa odata plecat, cu ambreiajul ridicat, se tureaza si trage normal (ca o masina de 60CP). E o chestie ciudata, insa cu care te obisnuiesti.

La viteze normale zgomotul nu e foarte ridicat, desi are pneuri hankook (de care se plang forumurile ca-s proaste) si nici nu pare foarte antifonata, de exemplu oalele rotilor din spate, care sunt in portbagaj, sunt tabla chioasa (ultima foto). La relenti cam trepideaza, insa in mers e relativ OK.
Motorul trage destul de liniar de la turatii foarte joasa pana la redline, nu are momente de ezitare nici la 1400 nici la 5500rpm, insa nici nu trebuie sa se astepte cineva sa castige o cursa de dragstere.

Cutia de viteze e imoral de lunga pentru un motor atat de mic, daca o calci ajungi la 90 cu a 2-a, iar intr-a 5-a la 3000rpm ai cam 110km/h, adica cam ca la petrolierul meu care are putere mai mult decat tripla. Mi se pare ca agata nitel in prima treapta, insa poate e vorba de obisnuinta, oricum in mers schimbarile de viteza mi s-au parut OK.

Vizibilitatea e foarte buna in toate directiile. Pozitia la volan e nitel inalta, insa pe mine nu m-a deranjat, si nici nu am stat sa ma joc cu toate reglajele scaunului. In fata se sta OK, in spate spatiul e cam la limita. Eu am 177 si cu scaunul pus confortabil in fata am intrat la limita si in spate, insa nu era chiar confortul de pe lume.
Comenzile sunt OK, stergatoarele bune (m-a si plouat), radioul merge OK si sunetul curat.

Pe autostrada se poate merge destul de normal, atata doar ca e bine sa uiti sa schimbi viteza pana cand ajungi la viteza de croaziera. totusi, cu AC si in treapta a 5-a inca reuseste sa accelereze, in reluare, in timpi geologici, insa accelereaza. Insa e lunga cutia... masina ajunge la 120 chiar si intr-a 3-a. Si tot pe autostrada e destul de sensibila la vant lateral, care azi a suflat destul de tare. In zonele fara vant la 120 nu are probleme de stabilitate.

La mine surpriza placuta a fost consumul. In prima parte (urban, trafic lejer) inainte de intrarea pe autostrada aveam un consum de 4.9 desi bagasem doua redlineuri sa vad cum trage. Dupa ce am mers pe autostrada (intre 100 si 120, insa nu constant ci cu niste teste de acceleratie) ajunsese la 5.3, iar apoi am revenit la drumul prin oras si pana am ajuns inapoi la dealer consumul a ajuns la 5.0, cu o viteza medie de 40km/h. Pe autostrada probabil consumul nu e deosebit, insa in oras cred ca se pot scoate consumuri incredibile.

Pedala de frana tare si cursa scurta (chestie care mie imi place). E dozabila totusi, nu te arunca cu nasul in geam la primul cm de pedala, insa o poate face daca o apesi mai tare. Pe mine ma enerveaza genul de frane la care primul cm te da in geam si urmatorii 10 nu se intampla nimic nou.

Ce nu-mi place insa e felul in care ridica nasul la acceleratie sau schimbare smuncita de viteze, sau il da in pamant la franare mai violenta. E scurta si inalta, mama ei, si se pare ca nu incalca legile mecanicii. PRobabil ca are un transfer de mase cat china, sunt curios cum ar fi si pe circuit biggrin.gif

Varianta cu DSG n-au bagat-o inca, cica e pe vine. Sa vedem.

Din pacate nu am condus C1/Aygo sau alta piticanie din asta ca sa am cu ce sa o compar. Masina mea anterioara a fost Hyundai Getz, tot una mica, insa totusi in alta clasa, mica insa nu chiar atat de mica, dubla ca putere, asa ca ar fi incorect sa o compar cu hyundaiul. Am condus Fiat Panda 1.2 care insa e mai "masina", nu ridica nasul sau fundul asa de tare la fiecare apasare de pedala.
Am facut un drivetest mai de mult cu Kia Picanto 1.1diesel de 75CP, in care am incaput (inghesuit) 5 adulti! Si de miscat mi s-a parut ca se misca comparabil, desi avea 4 persoane suplimentare.

Cred totusi ca pentru mers la birou e o optiune interesanta, mai ales ca e economica, si interesanta si fiscal, are motor mic, taxe mici, asigurare mica, etc. Adica eu daca mi-as lua o masina de facut 20km/zi urban, as lua un benzinar de 1L. Dieselul nu prea mi se pare o alegere inspirata pt oras datorita DPF-ului.
Mi-ar placea sa testez si Spark, tot cu motor de 1L insa in 4 cilindri. Piticaniile sunt o clasa unde intra tare si chinejii astia de prin Corea


Privind putin retrospectiv, fata de piticania mea e mai bine antifonata si are portbagajul ceva mai mare. Iar versiunea de 75CP e probabil si mai iute. Nu e o masina rea, acum depinde si de cat iti cere pe ea.
HalbaSus
QUOTE (solmar @ Oct 6 2013, 01:03 PM) *
N-a iesit Miniul. Va fi urmatoarea masina si va fi noua nu SH. Trezia vs Jazz e ieftin/chiftea + robust/spartan vs mai scump + confort. Posibil sa castige Trezia.

Pai si de ce se exclud cele doua reciproc ? mini SH acum, dupa ce il faceti chisalita (ca am inteles ca asta e planul) luati mini nou.

solmar
Cam am eu ceva impotriva SH-urilor. Am avut un Volvo care m-a secat nervos mai ales.
La Citigo - motorul de 75CP cu cutie automata.
La momentul asta cursa e stransa: Trezia, Citigo 75 CP cutie automata, Fiat 500L, Honda Jazz 1.4 Comfort CVT (automata).
James Kilowatt
Trezia e pocita iar Fiat 500L uncool smile.gif

Un Swift nu ti-ar placea? Daca vrei mini e poate the next best thing.
James Kilowatt
Pffff...
...de fapt, ce spun eu aici... bat campiii, am ramas fara cafea si e luni dimineata, nu ma baga in seama...

Deci tu Trezia si 500L ramane cum am stabilit.

Insa daca vrei mini, the next best thing e Alfa Mito. As spune chiar ca la majoritatea capitolelor e peste Mini, interiorul e mai misto, stai mai comod, are scaune dementiale, motoarele sunt interesante, spre deosebire de Mini dupa parerea mea are un singur motor care sa merite, cel de 1.6 turbo.
solmar
La Suzuki ne-am uitat la vechiul SX4 care a picat din varii motive (mai toata lumea a spus ca topaie, e prea rigida) . Noul SX4 Cross in schimb e belea. Dar e prea scump. Apoi ne-am uitat la Splash - care trebuie sa recunoasteti ca e un nume nasol - Suzuki Fleosc. Reconsideram si Swiftul.
Diesel
Eu as cauta un Mini Cooper d-ala cu motorul pe la ~120cp in stare buna. In actualul context economic mi se pare foarte avantajos sa cumperi masini SH. (cu conditia sa fie in stare buna)
James Kilowatt
Mini vine cu o cutie automata gen CVT, de care unii sunt foarte incantati insa am inteles ca trebuie intretinuta la fiecare 30kkm.
Alfa Mito Selespeed vine cu cutie mecanica robotizata. Cred ca trebuie vazut care iti place mai mult, pana la urma e chestie de gust.

La motoare, as zice ca multiairul de pe alfa e cel mai avansat benzinar de acum si e deja de cativa ani disponibil incat probabil e deja disponibil la SH.
HalbaSus
QUOTE
Cam am eu ceva impotriva SH-urilor. Am avut un Volvo care m-a secat nervos mai ales.

Eu am avut multe experiente dureroase care au implicat diverse bauturi alcoolice, asta nu e un motiv sa te lasi de baut.

Cam la fel si cu masinile SH, doar pentru ca ai luat odata de mult un cazan care te-a terminat nervos nu inseamna ca trebuie sa spurci toata idea de SH. Mai ales daca e vorba de o masina care e planificata pentru un uz temporar eu zic ca SH iz za way to go. Sa cumperi o masina noua si sa o vinzi peste 3 ani e foarte nerentabil.
In plus, sa stii ca nici masinile noi nu sunt scutite de defecte. Deci eu zic ca nu are rost sa iei ceva cutie anosta cu gandul la mini, ca apoi sa vinzi cutia anosta la jumat de pret fata de cat ai luat-o si apoi sa cumperi un mini... mai ales ca toate mini-urile arata cam la fel si 90% vor arata la fel si in viitor deci probabil daca te superi pe ea vei putea sa o vinzi cu o valoare asemanatoare cu cea cu care ai luat-o...
Cumperi un mini SH, poate nici nu o sa-i placa mini-ul, si atunci macar stii ca nu are rost sa cumperi mini nou, iar daca ii place, si singura problema e ca e SH... cumperi altul nou peste ceva vreme.

James Kilowatt
Daca ar fi s-o iei strict ca rentabilitate, probabil Sandero pe GPL n-are rival. rolleyes.gif
solmar
Si daca cumpar Trezia, inoculez microbul Subaru si urmatoarea va fi un WRX!!! You didn't see this coming!

Termenul de folosire va fi de 5 ani. Cutia de preferat mestecabila, mai ales ca Anca n-a condus. Invata si la urmatoarea poate sa aleaga ce cutie vrea. Daca trece direct pe cutie auto atunci peste 5 ani nu va mai sti sa conduca manuala. 11 K eur sunt mai usor de suportat ca 15 k eur.
nicu2013
QUOTE (HalbaSus @ Oct 7 2013, 01:11 PM) *
QUOTE
Cam am eu ceva impotriva SH-urilor. Am avut un Volvo care m-a secat nervos mai ales.

Eu am avut multe experiente dureroase care au implicat diverse bauturi alcoolice, asta nu e un motiv sa te lasi de baut.

Cam la fel si cu masinile SH, doar pentru ca ai luat odata de mult un cazan care te-a terminat nervos nu inseamna ca trebuie sa spurci toata idea de SH. Mai ales daca e vorba de o masina care e planificata pentru un uz temporar eu zic ca SH iz za way to go. Sa cumperi o masina noua si sa o vinzi peste 3 ani e foarte nerentabil.
In plus, sa stii ca nici masinile noi nu sunt scutite de defecte. Deci eu zic ca nu are rost sa iei ceva cutie anosta cu gandul la mini, ca apoi sa vinzi cutia anosta la jumat de pret fata de cat ai luat-o si apoi sa cumperi un mini... mai ales ca toate mini-urile arata cam la fel si 90% vor arata la fel si in viitor deci probabil daca te superi pe ea vei putea sa o vinzi cu o valoare asemanatoare cu cea cu care ai luat-o...
Cumperi un mini SH, poate nici nu o sa-i placa mini-ul, si atunci macar stii ca nu are rost sa cumperi mini nou, iar daca ii place, si singura problema e ca e SH... cumperi altul nou peste ceva vreme.

Da, dar de unde stii ca este un SH planificat pt uz temporar? Poate doar daca il stii bine pe proprietar si mergi pe incredere.
James Kilowatt
QUOTE (solmar @ Oct 7 2013, 02:44 PM) *
Si daca cumpar Trezia, inoculez microbul Subaru si urmatoarea va fi un WRX!!! You didn't see this coming!
...


Crezi ca o sa reusesti sa o urci pe Anca in aia?
fii atent, ca iti asumi un risc: Daca reusesti s-o urci in Trezia, inseamna ca are gusturi ciudate. Si cu toate astea s-a maritat cu tine. Do you see where I'm coming from?
solmar
Faza. La dealerul din Ctza nu exista Trezia de test. Probabil ca sunt doar vreo 3-4 exemplare de vanzare in toata reteaua Subaru... Asa ca din cand in cand apeleaza la o tipa care a cumparat una acum doi ani. Tipa arata foarte bine si foarte incantata de masina. Eu/noi ne-am simtit stingheri de aranjament... dar am dat curs imboldului de a vedea masina. Anca a facut o tura cu tipa la volan. (era prea mult sa facem si o tura cu masina noi la volan).

Cert este ca masina arata bine, incapatoare pentru ce ne trebuie si tapana - 99 CP, cutia ok, fara zgomote la mers, directia buna - nimic de reprosat. Cam spartana dar asta e stilul caracteristic. "Masina de test" avea 2 ani si 4 luni si aproape 60 k km - cam cat am si eu cu Padurarul (in 2 ani si 2 luni). Consum decent - un rezervor (42 l) o tinea doua drumuri Ctza/Bucuresti dus-intors adica cca 900 km.

E clar Mini daca vorbim de gusturi. Daca alegem rational intre un Mini SH si Trezia noua (gust vs practic) sau intre Jazz si Trezia (confort vs buget) atunci Trezia castiga. Peste 5 ani stim de pe acum ca a doua masina va fi Mini. Si probabil vom avea si un Trezia greu vandabil. smile.gif
HalbaSus
QUOTE
E clar Mini daca vorbim de gusturi. Daca alegem rational intre un Mini SH si Trezia noua (gust vs practic) sau intre Jazz si Trezia (confort vs buget) atunci Trezia castiga. Peste 5 ani stim de pe acum ca a doua masina va fi Mini. Si probabil vom avea si un Trezia greu vandabil. smile.gif

Deci trezia aia... care e la fel de subaru ca si masina maro a lui Diesel, costa vreo 10k euro... peste 5 ani o vei putea vinde teoretic cu vreo 5000, cu diferenta majora ca nu o va cumpara nimeni, ca nu sunt cumparatori pentru asa ceva.
Un mini cooper S (din constanta ca sa nu trebuiasca sa te deplasezi prea departe, cu 80.000 km la bord costa 8900 euro neogicabil ), nu stiu daca e fix cel mai bun mini cooper de pe piata ca eu am dat o cautare rapida dupa mini-uri cooper din constanta smile.gif. Peste 5 ani vei putea sa o vinzi probabil tot cu 5000 euro, cu diferenta majora ca pe asta chiar vei putea sa o vinzi, ca va exista mereu clientela pentru mini.

Si acum vine surpriza... eu nici macar nu cred ca pentru ce vrei tu acum e potrivit Mini-ul... sincer cred ca cea mai potrivita masina pentru treaba asta ar fi un E200cdi din generatia trecuta, eventual un citroen C5 (nu stiu cum ar rezista suspensia), dar sunt ferm convins ca nu veti lua asa ceva asa ca nu o sa insist. Mini (la fel ca toate celelalte masini enumerate pana acum) sunt total nepotrivite navetei extraurbane, mini cooper S e singura potrivita cat de cat (are putere dar nu are comfortul necesar pentru o masina cu care sa faci zilnici 60-70 de km si cateva sute ocazional). Trezia, Jazz si alte piticanii sunt concepute sa te fatai cu ele de acasa pana la serviciu, scoala, hypermarket, nu sa le bagi pe "B roads" (asa ar numi britanicii reteaua noastra de sosele europene).

Deci parerea mea despre ce ar trebui sa iei: ceva mare, SH, cu suspensii moi.
Parerea mea despre masina care nu ar fi o greseala foarte mare: mini SH, va place mini-ul, rentabila financiar, poti accepta mai usor lucrurile nasoale care provin de la o masina care iti place decat de la una care nu iti place... e ca la femei, daca e urata si nu stie sa gateasca te enervezi crunt, daca e frumoasa si nu stie sa gateasca o scoti la restaurant ce naiba...
Alegeri total gresite: trezia si jazz
solmar
De ce as lasa o masina de 175 CP pe mana unei incepatoare? Eu consider riscant pana si gandul. Imi place ca anuntul specifica 80k km reali, reali, reali, verificabili ... O masina din 2007, din Germania, care in 6-7 ani s-a tarat cate 10-13 kkm pe an. Masina ideala! Eu n-as vinde-o!

Acum daca ar fi sa duc alegerea mai departe nou SX4 Cross mi se pare belea. Dar e prea scump. Fapt divers: un dealer mi-a sugerat sa uit de o anumita masina din gama lor si mi-a sugerat altele doua. Una dintr-o gama imediat urmatoare si o alta de la concurenta. Coooool.

Oarecum suntem si impinsi de la spate sa cumparam masina... adica nu e deloc convenabil momentul. Pe de-o parte eu am plan prioritar sa ne mutam asa ca vreau sa limitez si bugetul. Preferam sa dau 10 k eur in plus pe casa/apt decat pe masina...
HalbaSus
QUOTE
De ce as lasa o masina de 175 CP pe mana unei incepatoare?

Vezi, aici cred ca e o problema de perceptie. Lumea vede o relatie directa intre experienta si numarul cailor putere si un pericol iminent atunci cand sunt multi cai putere si experienta mica.... si intr-o masura sunt si eu de acord cu treaba asta. Pana si Clarkson spunea ca peste 700 de cp e greu sa conduci o masina repede... pentru ca ai prea multi cai putere si e greu sa-i pui pe toti pe asfalt fara sa o iei in diverse parti... evident ca si o masina de 700 cp e usor de condus cu viteze legale, dar vom presupune ca lumea se mai grabeste uneori... deci sa batem in cuie o treaba: FARA MASINI DE PESTE 700 CP PENTRU INCEPATORI.

In rest toata treaba aia cu "e incepator/incepatoare, daca ii dai pe mana o masina de x sute cp atunci o sa se mucifice in primul copac" e un mit. Lipsa cailor putere (mai ales pe drumurile din romania) eu o consider multi mai periculoasa decat prezenta lor. Evident ca daca esti un teribilist de 18 ani ai sanse mari sa te incovoiezi in jurul unui copac, dar treaba asta poti sa o faci cu succes si cu 75 cp si cu 175 cp... nu cred ca doctorii vor zice "oh, uite plamanii sunt aproape intacti, iar rinichiul poate e bun de donat la cineva... noroc ca a intrat in copac cu o masina de 75 cp, ca daca avea una de 175 cp atunci era nasol".

Referitor la mini-ul S cooper de 80.000 km... sincer, eu il cred... si daca te uiti pe anunturile cu mini-uri o sa vezi ca au in general kilometraje decente... nu o sa vezi nici un mini cu 500k km la bord... in primul rand cand iti cumperi mini cooper S 90% nu e singura masina din familie... altfel iti iei opel vectra cu aceiasi bani. In al doilea rand cu mini nu te apuci sa faci ture europene (chiar daca stai in germania) decat daca esti mazochist... e o masina care merge pe distante scurte... daca vii cu mini-ul pana la euroring o sa ai nevoie de 2 ore de masaj ca sa iti revii... Cunosc o familie in care exista un mini cooper si un seria 1... si seria 1 e masina "comfortabila de drum lung".

In locul tau eu as face un drivetest si cu mini-ul ala (sau altul, ca nu sunt prieten cu vanzatorul)... daca nu iti place il poti vinde si nu pierzi mult, e un beneficiu pe care nu prea il ai la o masina noua.

P.S: Apropo, A3-ul, care pentru mine are regim de "mini" a trecut recent de 50k km... si e din 2005. Omul ala cu mini-ul de 80k km din 2007 e un globetrotter eroic... cum mama masii sa mergi asa mult in asa putin timp cu o masina atat de mica ?

P.S.2: Daca apare un copil in ecuatie mini-ul va fi exclus o bucata luuunga de timp (cam 18 ani asa)... eu zic ca ACUM e momentul pentru mini. Probabil nu e bun pentru ce vreti voi, ca nu e o masina cu care sa faci naveta... dar fuck that shit... daca nu acum atunci cand ?
solmar
Cum ar fi sa aiba sotia o masina mai puternica decat sotul!? tongue.gif Ori suntem misogini ori nu mai suntem. Pai cum?
HalbaSus
1. Adica tu trebuie sa iti arati superioritatea prin cai putere ? Esti superior prin faptul ca esti barbat... nu prin faptul ca ai mai multi cai putere....
2. Eu prefer sa conduc A3-ul in oras, pentru ca e mult mai fun chiar daca are cam jumatate din caii mertzului... Ok, asta e un exemplu prost, mini-ul va fi mult mai distractiv chiar daca ii mai pui 200 cp la paduret... daaaar... poti sa-l ciordesti si sa-i lasi paduretul.
3. Gandeste-te la semnatura de pe masini.ro, cum arata acolo subuaru forester si mini cooper s sau subaru forester si jazz/trezia/alta chinezarie pitica
4. Financiar vorbind o masina noua are sens doar daca ai de gand sa o tii in productie multa vreme, si doar daca e dacia logan chel
former_ozz
Nevsta-mea are vreo 60cp in plus si inainte avea 80... ca daca mergi mult trebuie masina mai economica, asa ca ea are privilegiul sa foloseasca masina mai puternica.
Daca ar fi o problema cu caii putere americanii n-ar mai invata niciodata sa conduca, dat fiind ca masina stadard e de ~150-200CP.
Diesel
Diferenta intre Cooper si Cooper S este data de turbina. Ceea ce inseamna ca poti regla puterea aia. Poti sa te duci la un service de incredere care sa umble la ECU si sa ai doar 140-150cp in loc de 175. Altfel, masina aia este o platforma tehnica foarte buna. Iar din punctul de vedere al sigurantei, e pe departe cel mai bun hatchback in care poti folosi 175cp, cam singurul in care ii poti controla.

A mea are 81 000km si am luat-o la sfarsitul lui 2007. Din pacate anuntul gasit de Halba nu e chiar cel mai bun, pentru ca numarul ala de telefon mai apare si la un Passat si la un X5 si la un notar public biggrin.gif

https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine...re_turbocharged motorul THP175 are overboost in treptele 3-5 biggrin.gif Asta e cam singura chestie care imi place la Citroenul familiei.
HalbaSus
QUOTE
Iar din punctul de vedere al sigurantei, e pe departe cel mai bun hatchback in care poti folosi 175cp, cam singurul in care ii poti controla.


Vezi ca lumea normala prin "il poti controla" nu intelege "pot sa merg cu piciorul infipt in acceleratie in apex" (defapt nici tu nu cred ca te gandesti chiar la asta, dar e bine de mentionat ca daca nu vrei sa mergi la limitele tehnice ale masinii atunci orice hatchback de sub 700 cp (hai 300 cp daca vorbim de cele cu tractiune fata) e usor controlabil de oricine a terminat cursurile scolii de soferi. Sa nu inteleaga cumva lumea ca iti trebuie licenta de pilot profesionist ca sa mergi cu regulamentar cu 50/100/130 km/h intr-un Golf R de 300 cp.
Diesel
Eu ma gandeam la faptul ca raspunde cel mai bine la comenzi, e agila, dinamica si in general placut de condus.
James Kilowatt
E aproape la fel de mișto ca alfa mito smile.gif
solmar
La alfa mito chiar nu m-am uitat. Posibil sa am eu ceva impotriva masinilor italiene. Apropos - am vazut o caruta de Dustere si Loganuri in Italia. Iar la inchirieri plusau cu Fiatul 500L. Dar cel mai mult mi-au placut Fiaturile 500 vechi (parca Topolino), alea mici, mici de tot, care sunt din ce in ce mai rare. Bijuterii!
James Kilowatt
Alea la cat sunt de mici, au totusi 4 locuri si portbagaj. Masini, nu gluma.

Eu zic macar de curiozitate sa te uiti si la Mito, mie la capitolul confort (adica pozitie la volan si forma scaunelor, nu insonorizare sau gadgeturi) mi se pare peste mini.
solmar
Daca lui Clarkson nu-i place MiTo nici Anca nu se da in vant... punct. smile.gif
former_ozz
Vad relativ des miniurile alea vechi originale parcate linga astea noi... astea noi arata ca un SUV in comparatie... si nu ma refer la coutryman sau ce aberatie au mai scos astia la mini in ulmii ani care chiar sint un fel de SUV.
adrian_r5
QUOTE (solmar @ Oct 8 2013, 03:49 PM) *
Fiaturile 500 vechi (parca Topolino), alea mici, mici de tot

Masina din poza pusa de tine nu e Topolino ... este un Fiat 500 wink.gif



solmar
Stiu... dar n-am mai apucat sa modific. A expirat timpul de editare.
Diesel
QUOTE (solmar @ Oct 8 2013, 11:36 PM) *
Daca lui Clarkson nu-i place MiTo nici Anca nu se da in vant... punct. smile.gif


Ar trebui s-o lasi sa aleaga singura biggrin.gif
solmar
Pai o cam las. Am agitat dealerii, am luat oferte, astept feedback. Acum verifica ea ce oferte de finantare obtine. Ieri ceruse si de la Mini - a primit ceva pe la 14k + TVA - masina de drive test (a picat din lipsa de buget).
HalbaSus
Daca vrea mini eu zic sa faci o tura la SH-urile pe care le gasesti in zona. Pentru ca indiferent de ce vei alege (sau chiar daca va alege ea) va fi vina ta ca nu are mini ci [insereaza numele masinii care nu e mini].
14k + TVA pentru un mini (care probabil nu e cooper S) e absurd de mult pentru un mini de teste.
solmar
Eu vreau sa ma mut. Nu vreau alta cheltuiala!

PS Daca ar fi dupa mine, in garaj, langa Subaru ar sta un WRX, un Jaguar, un Defender si doua Miniuri - culori diferite. Din pacate nu-mi ies si pace 6 numere la loto pe aceeasi varianta. Sau cand vor iesi, castigul se va imparti la 40 si va fi ceva minuscul... Iar nigerienii nu sunt de incredere - trimit unu, doua emailuri si pastreaza milioanele pentru ei. Niste bulangii.
HalbaSus
Pai un mini poti gasi la 7000 de euro... mai ieftin decat toate celelalte (SH, e drept, si probabil daca tot te uiti la SH-uri poti gasi competitorii mini-ului la maxim 5000, samd).
solmar
Ma duc la piscina...
Cand ma intorc aflu si eu care sunt noutatile. Au trecut 24 de ore de ieri seara si nu mai stiu nici eu la ce s-a oprit (pe moment).
solmar
Tot la Mini...
HalbaSus
Deci dupa cum ziceam, pune mana si verifica ce gasesti pe piata SH. Stai sa pun si o poza ca sa intelegi cum functioneaza piata SH:

Diesel
E scump pentru ca merita. Inginerie britanica si calitate nemteasca. Daca gasesti vreun SH in Constanta, incerc sa il conving pe Mike sa ii gaseasca toate defectele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.