Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda vs. Bmw (masina second, aprox. 10.000 eur)
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
Titi1988
Halba sa fim seriosi....
solmar
Atentie, ca astia serioooosi sunt cei mai cautati in parnaie.....
HalbaSus
Titi, ideea era ca pe piata SH majoritatea vanzatorilor si majoritatea cumparatorilor sunt persoane fizice care nu percep (si nici nu deduc) TVA-ul. Deci pretul masinii e "ala care este" fie el cu sau fara TVA, in cazul vanzatorilor persoane juridice acestea intr-adevar percep TVA insa o persoana fizica, fiind consumatorul final, nu are cum sa-l deduca. Achizitionarea pe o firma nu e nici ea avantajoasa din acest punct de vedere, avand in vedere ca TVA-ul nu este deductibil decat pentru anumite firme.

Ma rog, daca iei masina prin leasing atunci ratele le poti deduce si doar valoarea reziduala (care poate fi infima) este purtatoare de tva nedeductibil.
former_ozz
E prima oara cind au de schimbarea asa deasa a uleiului din cutie la manuale. Aici se spune ca ar trebui schimbat la 150-160k, adica o data in viata masinii dar putina lume cred ca chiar il schimba.
OCTAN_95
CITAT(mojorisin @ Aug 22 2011, 08:10 AM) *
Discutia ia o turnura savuroasa,dar ma tem ca ne vor opri moderatorii cand vom fi mai in verva. Asa ca l-as intreba pe Tudor despre costurile de intretinere la Honda:
- ulei motor,
- ulei cutie
- frāne
- tren de rulare (amortizoare,bucse, capete de bara,bielete,etc)

Cat costa si cat de frecvent trebuie schimbate ?

Costurile de intretinere sunt cat se poate de rezonabile, iei filtru k&n si ai uitat de costul pt el, placute am schimbat 2 seturi pana acum (138000 km/3 ani), bucsaraie si restul absolut nimic
Ulei cutie Dragos????, hai mai barbate chiar asa?
La Tudor, ulei se pune dublu !!!! rolleyes.gif
Din ac pct de ved intretinerea este mai rezonabila decat la BMW
mojorisin
Despre uleiul cutiei automate, probabil ca producatorul specifica o perioada de 60 k cand ar trebui schimbat filtrul. Dar pentru ca se schimba f. greu, citeam pe un forum ca s-a decis un schimb mai des al uleiului si doar al uleiului. Astfel filtru se mai curata cu ocazia uleiului,desi mi se pare o prostie sa cureti filtrul cu ulei si nu uleiul cu filtrul. Baiatul respectiv zicea ca s-a decis sa schimbe la 30. In prima faza, schimbul de ulei a fost necesar din cauza schimburilor mai greoaie din cutie. (probabil ca era si o parte imaginara a problemei)...
T u d o r
Colegii au raspuns deja despre costurile Accordului. Precizez ca eu nu prea pot sa-ti dau detalii despre piese ca n-am schimbat nimic. Ulei pui de care vrei dar sa fie full sintetic si mai subtire, motorul fiind de turatie. Filtre iei tot aftermarket, nu merita banii dati pe filtrele lor (scrie Honda pe ele dar n-am auzit niciodata ca Honda sa produca astfel de chestii). La mine mai trebuie cam un litru de ulei intre schimburi din motive foarte dubioase, banuiesc ca e un japonez mic in motor care din cand in cand mai bea din el. biggrin.gif
Despre mai multe aspecte legate de Accordul >2008 cred ca-l poti intreba mai bine pe Octan, el avand acest model. Mie mi-a placut enorm si singurul motiv pentru care nu l-am cumparat a fost ca la vremea respectiva aveam vreo 30 kg in plus si ma cam strangea scaunul. biggrin.gif
DRAGOS
QUOTE (OCTAN_95 @ Aug 22 2011, 05:53 PM) *
Ulei cutie Dragos????, hai mai barbate chiar asa?


Daca vrei iti fac un scan din cartea service, uleiul in cutie se schimba la 60k km. Nu stiu exact cum e la accord dar ar trebui sa fie la fel.
mojorisin
Am vrut sa adaug in comparativ si Rav4 (de ultima generatie caci cea de dinainte stiu ca are cutie auto in 4 trepte), chiar daca e cu vreo 2000 mai scumpa. Mi se pare o masina acceptabila si in plus e 4x4. Dar ,dizgratie ! si modelul nou are cutie automata tot in 4 trepte. In ritmul asta, urmatorul model va avea 3 + overdrive. (Da,stiu,daca e valabil overdrive-ul dupa fiecare treapta, teoretic ai 6 viteze, dar nu are rost sa il folosesti decat ca scadere de turatie,deci nu compenseaza pt rapoartele lungi din primele trepte smile.gif )
OCTAN_95
RAV 4 e altceva, nu pot fi comparate Accord-ul cu RAV-ul.
Anterior Hondei am avut Toyota Avensis 2004, pot spune cu mana pe suflet ca Accordul 2007 este mult peste.
Nu au fost necesare nici un fel de piese pt a fi schimbata, totul se rezuma la benzina, ulei, filtre, anvelope si placute de frana.
Dragos are un Civic mai special, din acest motiv consider ca la el au fost necesare atatea "toaletari"
Daca chiar doresti mai multe inf poti sa-mi trimiti un PM
Titi1988
Honda vs bmw si apare rav4... C'mon!!!! Eu zic sa te axezi pe honda si gata. Cea mai buna alegere wink.gif
mojorisin
Topicul meu, masinile mele smile.gif Odata cu inaintarea in varsta, se mai schimba criteriile de alegere a unei masini. Probabil ca Bmw-ul e o reminescenta a tineretii adolescentine, tractiunea integrala vine o data cu nevoia de siguranta iar spatiul si confortul sunt venite odata cu "socoteala". Honda corespunde,intr-adevar criteriilor. Dar daca Ravul avea o treapta in plus, era destul de strans.
Titi1988
Eu nu inteleg in ce zona stai sau pe ce drumuri mergi in Cluj de ai nevoie de 4x4 ? Inteleg ca la bmw rwd ii dificil de condus si de aceea 4x4 ar ajuta mult la siguranta.. Cu meganeul ai avut probleme iarna (derapari, alunecari) cu cauciucuri de iarna? Parerea mea este ca odata cu inaintarea in varsta ai nevoie de o masina sigura confortabila si fiabila( care sa nu te lase in drum) Si cred ca honda satisface toatE criteriile.. That's all
navajo
Unul dintre cele mai amuzante topicuri. teehee.gif

Pt siguranta recomand Stalowa Wola!
OCTAN_95
Hai sa nu aruncam in derizoriu acest topic, e pacat sa aruncam aici cu Wole.
mojorisin
Am lucrat in demolari si prin urmare imi sunt familiare atat volele cat si foarfecele hidraulice. Foarte buna performanta 4x4 insa consum la ora smile.gif
mojorisin
Un fapt ciudat regasit in cifre:

Toyota Avensis 1365kg auto 4 viteze 147cp 196Nm 0-60mph 9.3 sec
Honda Accord 1434kg auto 5 viteze 155cp 190Nm 0-60mph 10.4 sec (dupa facelift, 10.1)

De ce ?
DORU
Diferenta de greutate nu a fost anulata de teapta in plus de la CVA, chiar daca avem cativa cai in plus, cuplul este putin mai mic...
mojorisin
Sa introducem Toyota Avensis in carti ?
OCTAN_95
Avensis e mai slab decat Accord, vb in totala cunostiinta de cauza. (comparand masini din ac generatie)
Stabilitatea si tinuta la drum a hondei este mult superioara toyitei. (recunosc ca a mea este SE, roti de 17, gume 225/45/17, suspensie sport) toyota facea ca o barca pe un drum cu serpentine iar hondaca se lipeste de sosea. (o mica corectura la Accord, masa este de 1421 kg nu 1434, nu comparati masinile din ultima generatie).
De vei gasi un Accord la 10000 eur din generatia anterioara este o afacere OK.
dinpoplaca
Acu vreo 3 zile am fost undeva si am vazut un accord intr-o paracare, si mi se parea mie ca arata cam vechi , asa ca am mers sa vad cat are la bord.... peste 800.000 mile, aia e peste 1.200.000 km biggrin.gif .
OCTAN_95
asta intareste cele postate mai sus

http://news.discovery.com/autos/honda-owne...les-110617.html

oare sa fie intamplator???
dinpoplaca
Cred ca era acelasi model. Batea soarele pe geamul soferului si nu mi-au iesit pozele cu telefonu la kilometraj oricat m-am chinuit.

Click to view attachment
OCTAN_95
DA, este cat se poate e tentanta pentru dieselisti, arata bine nu as schimba-o cu a mea, insa rolleyes.gif
mojorisin
QUOTE (habibi @ Aug 24 2011, 05:55 PM) *
sorry
whistling.gif [url="http://www.depozitauto.ro/vand-honda-accord-second-hand-2007-vaslui-id116064.html"]http://www.depozitauto.ro/vand-honda-accor...i-id116064.html[/u
rl]


Caut o masina automata ! Si chiar daca ar fi fost automat dizelul, tot as fi preferat benzina: cilindree mai mica, putere mai mare. Si chiar daca impozitul ar fi fost egal, tot benzina as fi preferat-o: mai fiabila, mai potrivita regimului de drumuri scurte (si intense), se incalzeste mai repede iarna pe aceleasi rute scurte din oras. N-am nimic cu dizelu,dar rostul lui e altul.
James Kilowatt
QUOTE (mojorisin @ Aug 25 2011, 06:18 AM) *
...N-am nimic cu dizelu,dar rostul lui e altul.


.. generarea de curent, propulsie navala, feroviara, compresoare pneumatice sau pompe hidraulice, etc biggrin.gif

Pe mine automata de la Accord nu m-a dat deloc pe spate. Mie mi s-a parut una foarte banala, acceptabila in general insa in unele momente enervanta.
Daca vrei o automata tare nu neglija grupul VAG...
Titi1988
1.8+DSG pe ce modele este? Passat A4?
James Kilowatt
Passat, A4, Exeo, Superb, Octavia, cam pe toate. Si 1.8t "clasic" ca a lui Doru, care vine stock intre 150 si 225CP, si TSI-ul cu injectie directa si DSG7.

PS
De 4A nu sunt sigur ca vine cu DSG. Avand in vedere cum moteaza astia motoarele, sunt aproape convins ca nu vine cu DSG ci cu alta automata, n-am investigat problema.
HalbaSus
Dupa cum ziceam mai devreme daca vrei automata buna, si nu esti dispus sa iei o masina de minim 200 cp atunci trebuie sa te uiti la DSG... si cam atat... (7-gtronic si cutia de 8 trepte de la bmw nu cred ca intra in buget... in plus nu cred ca mercedes pune 7-gtronic pe motoare sub 2.0).
mojorisin
Nu am sa imi iau SDG,mai mult , am sa imi iau Honda cea automata si un suport de camera pt masina si am sa filmez variate situatii reale de trafic ca sa ne lamurim daca a fost sau n-a fost.

PS1. Am sa testez masina (si cutia) inainte sa o cumpar,
PS2. Eroarea este intentionata
T u d o r
Si bine ai sa faci. smile.gif Eu am mers cu Accordul nou 2.0 AT si in afara de faptul ca e mai lenta la plecare decat una manuala (condusa in stilul liniuta) n-are probleme. Ok, schimba mai lent si cu un mic hop decat DSG dar nici pe departe nu poate fi numita lenta. Oricum nu in comparatie cu mine cand conduc normal prin oras sau afara. Ia-ti automata, eu inca suspin ca in marea mea prostie de acum 3 ani ma visam un Sumahar autohton care schimba cu o mana si cu cealalta dadea din pedale. Masina mea daca ar fi fost AT as fi pastrat-o pana cadea sub mine de batranete. smile.gif Asa iar trebuie sa fac calcule peste 2-3 ani. teehee.gif
HalbaSus
QUOTE
Masina mea daca ar fi fost AT as fi pastrat-o pana cadea sub mine de batranete.

Siguuuur ca daaa, si marmota invelea ciocolata in staniol....
T u d o r
Mai, nu-i chiar asa. Am batut recordul longevivitatii si ce-i mai grav e ca imi place la fel de mult s-o am si s-o conduc. Am imbatranit... rolleyes.gif Iar 2 ani o voi mai pastra cu siguranta, am alte lucruri mai importante de facut cu banii in urmatorii doi ani. wink.gif
James Kilowatt
Dada, si la urmatoarea editie de Euroring iar o injuri ca are nasu' greu si subvireaza si are cauciucurile din plastic cu o dimensiunea care nu egzista in magazin. Ce ti-e si cu uamenii astia biggrin.gif

Si masina mea e la fel, e cea mai buna din lume, pana ajunge pe Euroring si isi ia portia de injuraturi si de amenintari c-o schimb la anul biggrin.gif
T u d o r
Bai te rog, cauciucuri de plastic nu mai are. biggrin.gif In rest ar fi cam cum zici tu.

Nasul il are greu si e destul de barca pe circuit dar pe sosea e superba. V-am povestit ca mergand in coloana pana la Maramu' si inapoi am reusit un consum cu 1 litru/100km mai mic decat o Insignia 1.8? biggrin.gif Doar cu petrolierul tau nu ma pot pune la consum, pot sa stau si-n maini si-n cap. unsure.gif
mojorisin
Initial am vrut sa va spun ca se vede ca n-aveti bani.Apoi am reconsiderat si am sa va spun doar ca nu sunteti "descurcareti" smile.gif Pt Euroring exista pisicute si cinciari din 92 ! Pt inmatriculari exista platforme si atat honda cat si skoda s-ar pricepe de minune sa va duca in confort pana la poarta circuitului smile.gif
James Kilowatt
In ceea ce ma priveste, am ajuns la alta solutie. Pentru ajuns confortabil la Budapesta am avion... iar pentru circuit, exista masini inchiriate. Orice, da' RWD sa fie wink.gif
T u d o r
Ia baga un link de la o firma de inchirieri care are si altceva decat Megane si alte de-astea. De preferat din Budapesta si tot de preferat nu la preturi de Porsche. Adica daca imi dau un Porsche pentru 2 zile ma descurc eu cu banii. biggrin.gif

Mojorisin vezi ca exista un topic dedicat circuitului pe forum, ia pune tu mana si aplica acolo daca esti asa de "jmecher". biggrin.gif
mojorisin
a doua zi dupa ce imi iau masina, ii trag o dunga alba la megane si atunci sa va ascundeti. Pe fata imi trebe niste arcuri tari, pe spate nu imi trebuie ca n-are arcuri si daca ii scot si bancheta si gunoiu din portbagaj ma duc spre 200 de cai pe tona si atunci sa vezi tu caracter neutru !
HalbaSus
Variantele cu ursuleti, pisicute si alte animale cu tractiune spate au fost analizate in lung si in lat (daca mai tii minte episodul din seinfeld cand Kramer si cu Newman analizeaza daca nu ar fi rentabila colectarea cutiilor de suc goale si reciclarea lor in alt stat unde se platea cu cativa centi in plus pentru cutie)... Pana acum nu am gasit nicio solutie viabila pentru a lua o "masina de circuit", desigur ca nu am exclus-o inca, doar ca nu prea e fezabila.
In plus pana si Tudor cu accord cu pneuri de plastic (da, da, stim ca nu le mai ai) si J. Kw. cu petrolier cu pneuri de plastic unse cu vazelina ca sa fie cat mai eco s-au simtit bine pe circuit, sau daca nu pe circuit macar la carciuma biggrin.gif.

Revenind la treaba cu cutiile automate, automatele sunt bune, chiar si cea mai lenta automata (voi da detalia mai incolo) este o binecuvantare in oras si pe autostrada. Pentru multi dintre noi drumurile extraurbane in care sa ne si grabim sunt o chestie exotica (cum e si circuitul de altfel) insa din pacate in romania nu exista autostrazi asa ca "mersul sportiv" tinde sa fie o necesitate daca vrei sa ajungi in timp util dintr-un oras in altul, si acum sa revin la cea mai lenta automata pe care am condus-o vreodata (care nici macar nu este cea mai lenta automata din lume): cea mai lenta automata condusa de mine (pe mai multi km cel putin) a fost pe un ML320 din 98 pe care il au ai mei, are 218 cp dar pe langa faptul ca trebuie sa care dupa ea 2 tone de fier mai are si o cutie care automata care lucreaza in timpi geologici, ca sa o conduci "rapid" trebuie sa ai puteri semi-paranormale... Sa dau exemple:
- ca sa depasesti o masina trebuie sa stii macar cu 500 de metri inainte de a efectua depasirea ca vrei (si poti) sa depasesti, pentru ca procesul depasirii e urmatorul: apesi acceleratia la podea (kick down)... pare ca nu se intampla nimic, apoi masina pare "scoasa din viteza" (deci ii scade viteza, deci practic ramai in urma fata de masina pe care vrei sa o depasesti) apoi cutia isi da seama ca defapt ea e o cutie de viteze, si ca ar trebui sa schimbe vitezele, retrogradeaza si abia atunci face masina "vrooom" si depasesti (daca in tot timpul asta nu vine vreo curba sau o masina de pe contrasens).
- daca vrei sa mergi un picut mai repede pe un drum virajat vei intampina o problema ciudata, accelerezi cu piciorul infipt in podea pe linie dreapta, se apropie curba, si franezi... iei piciorul de pe acceleratie... masina trece intr-o treapta superioara, treci de viraj... intrii in linie dreapta si iti infigi din nou piciorul in acceleratie... surpriza... nimic... apoi masina face din nou vroom si accelereaza dar deja te apropii de urmatorul viraj si trebuie sa franezi... asa ca procedura corecta (ma rog, cea de nostradamus defapt) este urmatoarea: accelerezi in linie dreapta, apoi apesi frana pana ajungi la o viteza cu care sa poti lua virajul (dar inca nu ai intrat in viraj), apoi inainte de a intra in viraj apesi din nou acceleratia ca disperatul... mergi inceeet prin viraj (dar cu pedala de acceleratie la podea)... apoi exact pe iesirea din viraj... vroooooom... biggrin.gif

Ce vroiam sa spun cu treaba asta (oricum automata de pe accord va fi ceva mai buna, si oricum accordul va fi mai rapid decat ML-ul) este faptul ca o automata, mai ales pe o masina care nu e "supra-motorizata" (daca exista asa ceva ?) se va comporta oarecum dezamagitor pe un drum "european" romanesc (care e compus dintr-un numar nesfarsit de depasiri), pana si automatele de ulitma generatie, cu dublu ambreaj, au o mica "ezitare" inainte de depasire, si asta le face usor enervante in anumite situatii, desigur sunt geniale in oras (orice automata e geniala in oras), dar pot fi extrem de enervante pe drumurile noastre fara autostrada. Daca vrei neaparat honda mai analizeaza varianta 2.4, mai ales daca ai de facut drumuri prin tara si nu vrei sa te enervezi.
T u d o r
Ma tu ai auzit ca unele cutii automate au si mod sport? Accordul nu schimba in treapta superioara pe modul sport nici la 5000 rpm. Verificat personal, pastra turatia si treapta pe viraje superb. Pe modul auto insa facea fix cum spui tu. biggrin.gif
mojorisin
Nu sunt mare fan al drumurilor prin tara. Am de facut 2 drumuri de Moldova pe an (prin Tihuta, un traseu si un peisaj cel putin elvetian) unde asfaltul e regesc si iarna reuseam sa fac 350 de km in 4.5 h (asta cand nu ningea). In rest, ies din oras doar ca sa ajung la mol smile.gif Daca ma mai gasiti iesit din oras, inseamna ca sigur ma indrept inspre vest. Si nu ma duc pe Oradea-Bors ci am eu un traseu secret (scurt, drept si gol). Deci imi asum si posibilitatea ca automata sa fie mai de rahat ca mine (desi io am stricat 2 cutii,deci tre sa fie mama cutiilor de Meleu sa ma bata pe mine)

In tot cazul, mai pastrez meganele in cazul in care Accordul nu se descurca pe interjudetene smile.gif
DORU
QUOTE (mojorisin @ Aug 26 2011, 07:27 AM) *
Si nu ma duc pe Oradea-Bors ci am eu un traseu secret (scurt, drept si gol).


Poti detalia ? In fct de cat de "secret" este, aici sau in privat cu PM. Multam.
HalbaSus
M-ai facut extrem de curios cu traseul tau secret, nu de alta dar am convingerea ca traseul Oradea-Cluj este cel mai aglomerat traseu din tara... deci ar fi misto daca s-ar putea evita.
James Kilowatt
Eu sunt partial de acord cu Halba privind avantajele unei automate in oras, insa pe autostrada nu le vad. PE autostrada de fapt nu vad interesul unei cutii de viteze in general, o singura treapta ajunge, ca la Pegas biggrin.gif

In ceea ce ma priveste am experienta putina cu automatele sau robotizatele, si din motivul asta pot pe alocuri au reusit sa ma enerveaze chiar si daca sunt puse pe un Ferrari de +500CP. Am povestit despre asta si pe alt topic. Creierul meu era "cablat" sa apas ambreiajul-mestecat in mamaliga - eliberat ambreiajul si accelerat pe circuit fara probleme. Cand eram tanar prima mea masina avea o problema cu sincroanele treptei a 2-a, cand retrogradam pentru o depasire trebuia sa fac dubla -debraiere: apasat ambreiaj - scos din viteze - eliberat ambreiaj - sprit de acceleratie - calcat abreiaj - bagat a 2-a - eliberat ambreiaj - reaccelerat, si nu mi se parea ca ma impiedica sa conduc sau sa fac o depasire ori sa-mi mai fac de cap in viraje (masina era rwd biggrin.gif).

Insa sa apas clapa aia la volan la Ferrari in primele 3 tururi am facut-o prost, era frustrant, o faceam la momente inoportune uneori fix cand n-aveam nevoie sa pierd tractiunea, si asta nu pentru ca e mai dificil sau pentru ca e proasta cutia ci pentru ca neuronu' meu nu era inca setat cum trebuie. Insa e uimitor cat de repede se adapteaza neuronul, in cateva tururi deja era alta treaba. Daca as fi fost obisnuit deja cu automatele/robotizatele probabil altul ar fi fost feelingul din primul tur.

Sunt deci constient ca doi oameni pot avea doua pareri complet opuse despre aceeasi cutie, si ca ambii pot avea dreptate.

DSG-ul e cutia pe care am reusit cel mai rar sa o prind pe picior gresit, desi daca sunt chitibusar gasesc si la ea metode s-o fac sa ezite perceptibil (putin, dar perceptibil).
Iar cea mai naspa mi s-a parut aia de pe smart. Nici cutia in 5 trepte de la Volvo, (modelul anterior de S60 de ex) nu mi s-ar parut stralucita. Iar aia de la Honda e tot cam ca aia de la Volvo. Insa repet, asta e doar feeling personal al cuiva obisnuit sa mestece in mamaliga, probabil daca as merge 2 zile la rand cu o automata din aia nu i-as mai observa defectele.
HalbaSus
La depasiri toate automatele oricat de rapide ar fi ti se vor parea ezitante, tocmai din cauza neuronului... tu cand vrei sa depasesti o masina retrogradezi INAINTE de a incepe manevra, cutia automata (oricat de performanta ar fi ea) nu are cum sa ghiceasca ca tu vrei sa depasesti si retrogradeaza DUPA ce incepi manevra de depasire (daca retrogradarea se face rapid, atunci nu e asa grav, daca retrogradarea se face lent (ca la multe automate) atunci e mai naspa). Dupa un timp de acomodare (as zice ca la mine a durat cateva mii bune de km) reusesti sa rezolvi problema facand kick-down inainte de a incepe manevra de depasire, doar dureaza putin pana iti obisnuiesti neuronul ca e OK sa apesi pedala la fund chiar daca in fata ta ai un camion iar pe contrasens vine altul..

DRAGOS
Eu am condus recent civic identic cu al meu, dar automat, cutia identica cu cea de pe accord 2.0 modelul anterior, fara mod sport, doar cu P R N D D3. Face suta in 10.2(fata de a mea cu 8.9), practic e exact aceeasi diferenta intre civic 1.8MT si AT ca intre accord 2.0MT si AT.
La kick-down retrogradeaza fara probleme 2-3 trepte, iar dupa ce te inveti timpul ala mort chiar nu mai e deranjant, e sub o jumatate de secunda intarziere dupa parerea mea. Singura problema a cutiei e faptul ca are treptele mai lungi, fiind doar 5 in loc de 6 si este intr-adevar putin penalizata, dar nu senzational. Personal nu cred ca mi-as lua pentru ca eu sunt mai smucit de fel, dar masina nu este in niciun sens inceata sau lenesa, e doar chestie de obisnuinta.

Pe accord 2.4 generatia anterioara exista si mod sport, pe cea 2.0 nu. Doar la modelul actual exista sport si la 2.0.

Per total, daca nevoile tale sunt cele pe care le-ai scris, ia accord 2.0 AT fara retineri, e foarte in regula masina.
James Kilowatt
DSG-ul se prinde... nu ezita, daca inainte de depasire de ex ai avut 1s de frana de motor. ADica sa zicem ca vii mai repede, si apoi incetinesti in spatele "victimei" asteptand sa se elibereze. E preselectata treapta inferioara, cand o calci retrogradeaza fara sa simti.
O simti (in mod normal, nu sport) cand accelerezi incet, si brusc bagi talpa. Dureaza o fractiune de secunda perceptibila pana schimba, insa macar fata de alte automate, chiar si in fractiunea aia masina accelereaza o perioada, momentul de accelerare 0 sau decelerare e foarte foarte scurt. Chiar si cea mai pacatoasa situatie la DSG tot e mai rapida decat cea mai buna de la unele cutii gen Volvo.

Cu anticiparea, e clar, si cand am trecut de la benzina la diesel turbo (si tunat, la care lag-ul a devenit si mai perceptibil) e acelasi fenomen. E drept ca lagul dureaza mai putin decat un kick-down, insa nu apare intotdeauna, uneori turbina e deja "amorsata" si nu are lag, alteori are, depinzand de "istoricul" ultimilor secunde si nu de turatia instantanee. Insa dupa un numar de km, piciorul tau stie cand va avea lag si trebuie sa accelereze cu jumatate de secunda mai devreme, sau cand nu va avea. Spune ca stie "piciorul" pentru ca tu nu esti constient de asta, e mai inteligenta talpa decat cortexu' biggrin.gif
HalbaSus
J.Kw. la DSG sunt 7 viteze, si treapta inferioara e tot timpul selectata, doar ca fiind 7 si nu 5 ca la o masina, foarte rar ajunge sa retrogradezi o singura treapta, trebuie retrogradate 2... si prima retrogradare o face natural, a doua dupa un pic de gandire, e oricum muuuuult mai repede decat o fac cutiile automate "clasice".
La 7-gtronic schimbarile se fac parca ceva mai incet (nu stiu daca incet e cuvantul potrivit, ideea e ca le simti, la DSG nu prea le simti), insa la kickdown retrogradeaza 2 trepte odata deci recupereaza in felul asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.