Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda vs. Bmw (masina second, aprox. 10.000 eur)
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3
mojorisin
Salutari,

Dupa ce am citit ani de zile acest tip de topicuri, iata ca ma vad si eu pus in aceasta situatie.

Doresc sa achizitionez o masina second cu urmatoarele caracteristici:

Am nevoie de o masina sigura. Sigura ca tinuta de drum sau in ... in caz de ceva. La acest capitol tin la sistemele de siguranta cum ar fi ESP. Tot la acest capitol as include si tractiunea integrala daca este posibil, mai ales pentru suprafetele foarte ude si valurite de pe drumurile noastre si pentru cele aproape 6 luni de iarna din tara noastra (mai ales in Cluj).

O cerinta obligatorie este cutia automata: O cutie buna, in minim 5 trepte, fiabila si cu override manual.

M-am saturat pana peste cap de vizitele constante la service datorate problemelor tehnice frecvente pe care le am cu masina curenta, un Renault Megane...

O lista scurta cu posibilele masini ar fi:

325xi (pentru ca nu as fi psihic confortabil cu o tractiune spate simpla, in special iarna)
Avantaje: motor in 6 cilindri, tinuta buna de drum
Dezavantaje: impozit, consum, garda ceva mai mica la sol.

Honda Accord: 2.0 Auto-155 cai, tractiune fata.
Avantaje: fiabilitate, motor bun, taxe mai mici, consum mai mic, tinuta corecta pe drum.
Dezavantaje: foarte putine , poate piesele? service-ul ? (lipsa tractiunii integrale)

Sa zicem si Audi ? motor 2.0 TFSI, quattro
Avantaje: putere, taxe mici, integrala, cutie CVT (o fi fiabila ?)
Dezavantaje: probabil ca e supusa defectiunilor mai frecvent decat in cazul celorlalte doua. Piese scumpe.

Nevoile mele legate de masina sunt:
-fac cam 13.000 km pe an. vreo 4000 in afara si restul in oras.
-nu doresc masina de 5m x 2m pentru ca strazile din Cluj sunt destul de inguste.
-am de transportat un catel pe bancheta din spate in marea majoritate a timpului dar doresc sa pot transporta si 2 adulti in conditii confortabile de calatorie.
-accept sa platesc impozitul (cat o fi), carburantul inerent, revizia normala de ulei, filtre, cauciucuri bune de vara + iarna. DAR nu doresc sa dau mii de euro pe turbine, senzori,etc.
-zapada este o prezenta constanta iarna pe la noi,dar pana acum m-am descurcat si cu tractiunea mea fata (am si garda la sol destul de mare acum)


Accept si alte variante daca exista. Ma intereseaza si o paralela Cost Achiztie - Taxa Inmatriculare (daca e adusa din Germania) vs. Cumparata din Tara - Cost de exploatare

Va multumesc !

http://www.ebursaauto.ro/bmw/325/2005/vanz...rism/65082.html
http://bit.ly/ois7Ku
Titi1988
Eu sunt din Cluj si sincer nu ai nevoie de tractiune integrala iarna, tractiune fata+cauciucuri iarna bune nu ai nicio problema. Maresti inutil consumul si pretul de achizitie. Cauta ceva cu DSG dar nu stiu daca in 10.000 euro gasesti. nu am timp sa s criu mai mult acum.
HalbaSus
QUOTE
-am de transportat un catel pe bancheta din spate in marea majoritate a timpului dar doresc sa pot transporta si 2 adulti in conditii confortabile de calatorie.

Tocmai a picat BMW-ul de pe lista... Seria 3 are spatiu interior comparabil cu megane-ul, poate chiar mai mic, e gandita ca o berlina sportiva si nu vrea sa canibalizeze vanzarile seriei 5, deci NU incap comfortabil 4 adulti in masina... poate doar daca toti au sub 1.75.

Honda ar fi o alegere foarte buna fiind extrem de gadgetizata, dar vai, automata aia e trista rau de tot. In plus Accordul de 2.0 nici macar cu cutie manuala nu se poate compara cu bmw-ul de 325-ul... iar intre 325xi si accord automat e diferenta prea mare ca sa le amintim in cadrul aceluiasi topic.

Desigur fiabilitatea e un atu serios al hondei, dar fiabilitatea (mai ales la masinile SH) e o chestiune foarte relativa, statistic e usor sa demonstrezi ca honda accord e mai fiabila decat audi a4 sau bmw seria 3, ai un esantion de 100 de honde si 100 de audi-uri, numeri incidentele, 10 audi-uri stricate, o singura honda stricata (cifre scoase din burta, in realitate diferentele cred ca sunt ceva mai mici), demonstrezi statistic ca honda e de 10 ori mai fiabila decat audi (din nou cifre din burta), dar daca nimeresti una din cele 90 de audi-uri care nu se strica in timp ce vecinul nimereste singura honda care s-a stricat lucrurile stau altfel biggrin.gif mai ales ca la masinile SH depinde si de cum a fost intretinuta masina, si de noroc, si de o groaza de alti factori. Concluzie: e loterie curata fiabilitatea. Ai sanse de 50% ca in viitorul mai apropiat sau mai indepartat sa ti se strice o piesa importanta, obisnuieste-te cu ideea.


Propunerile mele sunt (in ordine aleatorie, mai ales in functie de starea masinii):
- Subaru Legacy automat (fie 2.0 fie 2.5, ambele sunt relativ lente, dar au tractiune integrala, sunt destul de fiabile, incap comfortabil 4 pasageri)
- VW Passat DSG (preferabil 1.8T dar merg si alte motorizari) - pentru ca are o cutie automata absolut superba (nu se compara cu absolut niciuna din cele amintite pana acum, fiind comparabila doar cu masini mult mai scumpe), are spatiu interior generos
- Audi A4 2.0 T quattro tiptronic/s-tronic... pentru ca e rapid... e la limita cu spatiul dar totusi peste bmw (depinde de ce generatie vorbim, daca vorbim de cea actuala atunci e cu mult mai mare, dar nu cred ca se incadreaza in 10.000 euro)
- Jaguar X-type 2.5 awd automat - in principiu fiind masina englezeasca ar trebui sa se strice des... dar dupa cum ziceam sansele sa se strice masina TA nu tin mereu cont de statistica. Avand depreciere mare le poti gasi la preturi bune, 10.000 euro mi se par cam putini pt oricare din modelele enumerate.
- Skoda octavia DSG - poate cea mai rationala varianta, pentru ca pe asta chiar cred ca o poti gasi la 10.000 euro in mintile ei... un bmw sau un audi automat si cu tractiune integrala la 10.000 de euro sunt greu de gasit si posibil sa aiba probleme... in plus beneficiezi de cutia DSG care e una din cele mai bune automate de pe piata.
mojorisin
QUOTE (HalbaSus @ Aug 19 2011, 12:44 PM) *
Honda ar fi o alegere foarte buna fiind extrem de gadgetizata, dar vai, automata aia e trista rau de tot. In plus Accordul de 2.0 nici macar cu cutie manuala nu se poate compara cu bmw-ul de 325-ul... iar intre 325xi si accord automat e diferenta prea mare ca sa le amintim in cadrul aceluiasi topic.


Cutia de pe Honda e o cutie clasica, cu 5 trepte, din cate am citit de la baieti, suficient de harnica (cunosc cutia auto de pe cinciar) si cred ca nu m-ar dezamagi mai ales ca are si modul manual si modul d3 (frana de motor pana in max treapta 3) Deci, de ce zici ca e trista ? Normal ca nu se compara cu 325-ul , probabil ca type r-ul acela de 2.4 s-ar compara ,dar cu un plus injustificabil de consum in conditiile in care nu aduce macar o tractiune integrala cu el. Pt stilul meu de condus, ma pot descurca onorabil cu 100 de cai pe tona si ceva cuplu....



- Subaru Legacy automat (fie 2.0 fie 2.5, ambele sunt relativ lente, dar au tractiune integrala, sunt destul de fiabile, incap comfortabil 4 pasageri)
e fain subaru,dar are cutie in 4 trepte (nu?) iar service-ul cred ca e cel mai scump...

- VW Passat DSG (preferabil 1.8T dar merg si alte motorizari) - pentru ca are o cutie automata absolut superba (nu se compara cu absolut niciuna din cele amintite pana acum, fiind comparabila doar cu masini mult mai scumpe), are spatiu interior generos
Pana la urma, Passatul are un tren de rulare destul de complex mecanic dar foarte dur ca si confort. Merita DSG-ul atata?

- Audi A4 2.0 T quattro tiptronic/s-tronic... pentru ca e rapid... e la limita cu spatiul dar totusi peste bmw (depinde de ce generatie vorbim, daca vorbim de cea actuala atunci e cu mult mai mare, dar nu cred ca se incadreaza in 10.000 euro).
Audi are o cutie CVT la generatia anterioara si asta e ok,dar se poate sa nu fie cea mai fiabila cutie.Spatiu in spate e decent (la avant e mai mare?) Dar sincer,cred ca nu sunt fiabile Audiurile si au acelasi tren de rulare ca Passatul, multilinkul ce poate ceda pe gropile noastre.

- Jaguar X-type 2.5 awd automat - in principiu fiind masina englezeasca ar trebui sa se strice des... dar dupa cum ziceam sansele sa se strice masina TA nu tin mereu cont de statistica. Avand depreciere mare le poti gasi la preturi bune, 10.000 euro mi se par cam putini pt oricare din modelele enumerate.
Nu,Jaguar,nu smile.gif

- Skoda octavia DSG - poate cea mai rationala varianta, pentru ca pe asta chiar cred ca o poti gasi la 10.000 euro in mintile ei... un bmw sau un audi automat si cu tractiune integrala la 10.000 de euro sunt greu de gasit si posibil sa aiba probleme... in plus beneficiezi de cutia DSG care e una din cele mai bune automate de pe piata.
Skoda este sub ceea ce imi doresc. ca si confort ,imagine, etc. E plin de masini de lux intre 10 si 14 mii de euro, de la seria 5 la audi a4 cu motoare de 2, 2.5 sau 3 litri, benzina sau dizel. Unele sufera la capitolul imagine si de aceea sunt mult mai ieftine (gen Accord) sau altele sufera si de imagine si de inflatie si sunt chiar si mai ieftine (Avensis- care mai are si cutie in 4 viteze...)
Seri
De la VW iti mai ramane si Jetta tot cu DSG. Cel mai usor gasesti 1.9 TDI, dar sunt si 2.0 FSI de 150cp.
mojorisin
BMW 325xi
http://bit.ly/oIlRTq

Honda
http://bit.ly/pzj1MF

Audi 2.0T
http://bit.ly/mP3Kyu
HalbaSus
Audi A4 nu mai imparte platforma comuna cu Passat-ul de pe vremea passatulurilor cu D si I rosu biggrin.gif, platforma de la Passat are mai multe in comun cu platforma golfului V fiind practic un golf V alungit.

Cutiile automate (fie ele hidramate, CVT, cu dublu-ambreaj, etc) sunt ideale in oras, la drum lung insa majoritatea cutiilor de viteza daca sunt asociate unor motoare nu foarte puternice transforma masina intr-una care pare submotorizata, foarte trista in depasiri. La asta ma refeream cand ziceam ca e trista cutia de pe honda accord. Accord-ul 2.0 manual e o masina destul de rapida, insa cu automata pare o masina lenta. Ca sa nu iti dea senzatia de melc ai doua optiuni: cutie clasica si motor puternic (peste 200 cp, gen 325 sau mai bun), motor clasic (adica sunt suficienti si ~150 cp) si cutie rapida (DSG, s-tronic, 7-gtronic, SMG (la limita).

Varianta mai convenabila pe termen lung (raportat la consum, taxe, etc este cea cu motor mai mic si cutie mai performanta) din aceasta cauza DSG-ul este un plus foarte mare, mai ales ca e singura cutie cu dublu ambreaj care se pune si pe modele mai ieftine (passat, octavia, golf, etc).
DORU
Intre BMW si Honda, as alege-o pe ultima.

Daca vorbim despre masini potente cu tractiune integrala si garda la sol buna, atunci eu detin una care este clar peste ceea ce se poate gasi la 10.000 euro la concurenta...putere, sportivitate, consum decent, intretinere si mai decenta, intrgrala... Mie nu-mi spune nimic un BMW 325xi pe care-l las in urma pe asfalt sau pe drum precar...chiar si iarna...
T u d o r
Halba are el o problema cu rapiditatea masinilor pe strazi. biggrin.gif Man, Accord nu o poti numi lenta nici macar in comparatie cu Mertzanul tau. Ok, in cifre absolute e dar pe drumurile din Romania? Poate pe autobahn.

SH eu as merge pe Accord 100%. Iar pe hondafan e un ins care se ocupa cu liniute si alte alea care are un 2.0 automat si se lauda cu realizari impresionante, asta ca discutie paralela.

Acum ontopic. Un 325xi e mai masina decat Accordul 2.0 dar cu niste costuri substantial mai mari. Atat impozite cat si consum. Nu mai vorbim aici de fiabilitate, Accordul model anterior (cel in discutie) fiind cea mai fiabila masina in cam toate topurile de profil ani la rand iar asta poate insemna ceva mai ales la sh. In plus in Romania piata masinilor japoneze e foarte jos si vei putea cumpara un Accord cu mai putini km si mai nou decat un BMW.

Subaru Legacy e o alegere buna si el dar am inteles ca are un consum indecent pe motorizarile benzinare. Probabil ca asta se datoreaza tractiunii integrale permanente.
HalbaSus
Ca sa citez din clasici:
QUOTE (HalbaSus @ Aug 19 2011, 05:00 PM) *
Accord-ul 2.0 manual e o masina destul de rapida, insa cu automata pare o masina lenta.


Deci ca sa fim intelesi: masina e rapida, cutia e lenta biggrin.gif

Iar ca idee:
Honda Accord 2.0 manual - 0-100: 9.0s, viteza maxima: 220
Honda Accord 2.0 automat - 0-100: 10.6, viteza maxima: 216

1.6 secunde pierdute in automata ? e trist... e normal sa se piarda din timpul 0-100 la hidramate, 0.5 s hai 1 sec... ca nu pot porni lansate, dar 1.6 secunde deja denota schimbari lenteeeeee.... si asta in comparatie chiar si cu hidramate clasice, nu cu dsg care e mai rapid pe 0-100 decat cutia manuala. Gandeste-te ce inseamna asta la o depasire, ca si la cutiile smechere ai lag (n-are de unde sa stie cutia cand vrei tu sa depasesti) dar la una la care schimbatul dureaza aproape jumat de secunda ce te faci ? mai ales daca trebuie sa retrogradeze 2 trepte... e lenta fix acolo unde ai nevoie pe drumurile patriei, in depasiri, loc unde accordul manual exceleaza (are performante foarte bune in categoria lui).

Deci daca e honda si automata atunci votez honda accord 2.4 (avea si o echipare super meseriasa cu toate gadgeturile posibile) care are performante aproape identice cu accordul 2.0 manual: 0-100: 9.0s, v max: 227 kmh.

mojorisin
Sa ne intelegem, eu vin de pe un Megane an 1999, 1.6 de 107 cai ,masina cu care nu aveam emotie in depasiri, pentru ca pe de o parte nu ma bag numai de dragul adrenalinei,dar odata ce sunt cu ea intr-a 3-a se duce decent. Bine, nici nu ajungeam cu ea la 160 dupa fiecare depasire cum "pateam" cu un 530d *auto, dar nici nu imi doresc sa ajung prea frecvent la viteze de peste 140 in romania, sa fim seriosi, orice traseu intern cu medie de 70km/h e ceva exceptional. Revenind, caut confort si siguranta.Nu doresc sa ma invart in curbe si nici sa ma fure vreo baltoaca de pe marginea drumului. Cred ca Honda poate sa ofere asta. De aceea ma gandeam la tractiune integrala si am contemplat serios daca sa ma arunc la un seria 5 cu x-drive. Dar pe langa dimensiunile prea generoase pt oras, ma ingrozesc potentialele costuri inerente in service la o asa masina. Da, esti motan cu ea de 2 ori pe an la drum,in rest strangi din buci la fiecare masina care vine din sens opus pe aleile orasului.

Daca tot suntem la capitolul Honda, am gasit ceva ce pare absolut in regula ca pret si dotari si km :

-masina din 2007, cu 65.000 km, Auto, dotare full cu ce are Honda de oferit, xenon, trapa,etc.

link1
link2

Pret: 10.000 eur
Cumparata, rulata si servisata in tara.

Ce parere aveti ? E cumva ,ceva suspect la ea ? asa la prima vedere, bineinteles ca ar urma si o verificare de rigoare.
T u d o r
Halba, Accordul anterior e creditat cu 8,5 sec pana la suta, mai putin decat specificatiile producatorului. biggrin.gif Automata pierde la plecare in rest schimba suficient de repede. Am condus Accordul nou (ca al meu) 2.0 AT si n-am sesizat nimic in neregula. E adevarat ca nu schimba in 103 miimi de secunda ca un DSG dar pentru un sofer normal diferenta e insesizabila. E o automata clasica cu convertizor de cuplu, placuta in exploatare. Din pacate are doar 5 trepte, cam putin pentru un mers relaxat si economic la viteze de croaziera mari. Aceeasi critica o am si pentru manuala, o treapta in plus ar fi fost benefica.

Mojorisin, Accordul iti va parea racheta fata de Megane. Cat despre intorsul in curbe si zburatul de pe sosea de la o baltoaca banuiesc ca glumesti. biggrin.gif Meganul ti-a facut surprize de-astea? Tractiunea integrala nu iti trebuie decat daca iarna pe zapada/gheata ai probleme cu pantele din Cluj. Altfel e un cost in plus si atat.

Pentru review-uri si anunturi safe pentru Accord te sfatuiesc sa vizitezi forumul dedicat marcii, i-am scris numele in postul anterior. Acolo oamenii se cunosc intre ei si nu se dau tepe.
dinpoplaca
Si eu as alege Accord " hands down".
Cat despre cutia automata cred ca o sa schimbe vitezele mai repede tot timpul. Ca sa schimbi vitezele mai repede cu o manuala trebuie sa fi in dispozitie de "Schumacher", care daca mai esti si obosit, sigur nu o sa o ai.
former_ozz
QUOTE
Seria 3 are spatiu interior comparabil cu megane-ul, poate chiar mai mic,
\


Are cam cit A4. In spate locul de picioare e cu 1cm mai mic dar e cu vreo 2cm mai lat la umeri. La cap nu stiu cum e dar eu ma potrivesc desi am 187cm. In fata e irelevant, e destul loc in orice masina. Portbagajul e identic.

Fascinatia asta cu automata e costisitoare. Cutiile automate cad des si foarte des (nu stiu daca in medie, dar frecvent) tin sub 200k pina la refacere. Un ambreiaj tine ct masina si chiar daca se strica e relativ ieftin de schimbat. Ca sa nu mai spun ca la depasirile din Romania o automata lenta devine deja un risc.
former_ozz
QUOTE
in principiu fiind masina englezeasca ar trebui sa se strice des...



E ford, nu masina englezeasca smile.gif. E un ford la suprapret.

Acum am vazut ca vorbim de 10k euro, caz in care sint masini mai vechi si bmwul e mai mic.
Nu o sa inteleg n ruptul capului mentalitatea asta. Daca ai 10,000 de ce sa cumperi audi, bmw? Chiar Honda e cam scumpa in Europa. De banii astia daca nu vrei Logan, apoi ia Skoda domle... e de departe cea mai masina pe care o poti lua. Daca nu si nu, VW.
mojorisin
QUOTE ( T u d o r @ Aug 19 2011, 09:03 PM) *
Mojorisin, Accordul iti va parea racheta fata de Megane. Cat despre intorsul in curbe si zburatul de pe sosea de la o baltoaca banuiesc ca glumesti. biggrin.gif Meganul ti-a facut surprize de-astea? Tractiunea integrala nu iti trebuie decat daca iarna pe zapada/gheata ai probleme cu pantele din Cluj. Altfel e un cost in plus si atat.

Pentru review-uri si anunturi safe pentru Accord te sfatuiesc sa vizitezi forumul dedicat marcii, i-am scris numele in postul anterior. Acolo oamenii se cunosc intre ei si nu se dau tepe.


Da, anuntul postat de mine mai sus este de pe acel forum.
Hehe, Meganul nu este sub nici o forma lent,insa jocurile caroseriei il par sa faca mai instabil si chiar este instabil. La drum lung nu m-a dezamagit in sensul de a-mi face rau. (La ultimul drum s-a blocat cutia in treapta 4-a rolleyes.gif )Apropo de colegul care spunea ca automatele pica si manualele nu. Sunt la a 2-a cutie deja pe masina si nu mai tine 5000 nici asta. Poate e mai puternic motorul decat cutia, sau poate ca socurile ambreierii/debraierii se transmit mult mai dur decat in cazul unei transmisii prin lichid. Daca imi iau un Accord automat chiar nu ma tem sa "pice" cutia.
mojorisin
QUOTE (former_ozz @ Aug 20 2011, 06:11 AM) *
QUOTE
in principiu fiind masina englezeasca ar trebui sa se strice des...



E ford, nu masina englezeasca smile.gif. E un ford la suprapret.

Acum am vazut ca vorbim de 10k euro, caz in care sint masini mai vechi si bmwul e mai mic.
Nu o sa inteleg n ruptul capului mentalitatea asta. Daca ai 10,000 de ce sa cumperi audi, bmw? Chiar Honda e cam scumpa in Europa. De banii astia daca nu vrei Logan, apoi ia Skoda domle... e de departe cea mai masina pe care o poti lua. Daca nu si nu, VW.


Hai sa spunem ca nu imi place Jaguarul,daca imi placea,imi luam Ford.
Din fericire, ne aflam intr-un punct in care piata abunda de masini second ,iar preturile sunt scazute din varii motive, crize, taxe, carburant. Nu e vorba de vanitate aici,dar 10-14.000 de euro chiar iti permit sa Achizitionezi o masina second care noua putea sa coste 40-60.000. Acuma ,daca iti permiti costurile de exploatare, ce om in mintile lui ar lua o skoda sau un golf tedeii (supraevaluat ca pret doar e vw) si nu ar lua o masina din gama premium ? Eu am vazut si am mers cu BMW-uri din 92 sau din 2002 pe care anii trecuti peste ele le-au lasat intacte si solide. Nu exista Forduri Escort care sa reziste asa in timp. Deci nu.
former_ozz
Un BMW la banii aia e vechi. Deci o sa te rupa de bani la intretinere. De exemplu o cutie automata de schimbat/refacut la BMW costa 6000$ aici, si se schimba la multi in jir de 200k.
O Skoda la banii aia e mai noua si are si AWD daca vrei. Si Skoda e foarte fiabila.
mojorisin
QUOTE (former_ozz @ Aug 20 2011, 06:44 AM) *
Un BMW la banii aia e vechi. Deci o sa te rupa de bani la intretinere. De exemplu o cutie automata de schimbat/refacut la BMW costa 6000$ aici, si se schimba la multi in jir de 200k.
O Skoda la banii aia e mai noua si are si AWD daca vrei. Si Skoda e foarte fiabila.


De acord. Dar nu are automata. Sau are ?
James Kilowatt
Are, si are inca una foarte buna, poate cea mai buna de pe piata. Nu stiu insa daca vei gasi la SH skoda cu DSG si AWD, s-ar putea sa trebuiasca sa alegi fie una fie cealalta. Eu as alege cu ochii inchisi DSG, AWD-ul e un moft care in 90% din timp e un dezavantaj (greutate si consum in plus) in loc sa afie un avantaj.
DORU
QUOTE (James Kilowatt @ Aug 20 2011, 10:05 AM) *
Nu stiu insa daca vei gasi la SH skoda cu DSG si AWD, s-ar putea sa trebuiasca sa alegi fie una fie cealalta. Eu as alege cu ochii inchisi DSG, AWD-ul e un moft care in 90% din timp e un dezavantaj (greutate si consum in plus) in loc sa afie un avantaj.


Nu va gasi 4x4 si DSG la pachet, abia de curand s-au lansat aceste variante si putin probabil sa existe una la SH de vanzare.

Am mers cu DSG, am mers si mai mult cu integrala, ce putin la Skoda "dezavantajul" unei integralae nu se cuantifica in "costuri mai mari de intretinere", poate doar "greutate si consum in plus", desi si aici e penibila diferenta...1450 kg si medie de maxim 8% (urban/extraurban) la Blue Flame consideri a fi un dezavantaj ? biggrin.gif

On-topic, nu m-as uita la BMW si Jaguar si Audi, daca tot vrei masina cu istorie in domeniu, cauta un Volvo XC70 wink.gif Nu exista masina mai AWD si mai premium.
mojorisin
Am sa ma interesez si cat ar costa o rata lunara de leasing prin Perfect Leasing, o schema care iti calculeaza rata raportata la rulajul anual al masinii. Daca stie cineva detalii despre acest tip de leasing, va rog sa impartasiti.
mojorisin
Later edit:
Am sa ma interesez si cat ar costa o rata lunara de leasing prin Perfect Leasing, o schema care iti calculeaza rata raportata la rulajul anual al masinii. Daca stie cineva detalii despre acest tip de leasing, va rog sa impartasiti.

O Skoda Octavia 4x4 cu DSG este cam 19.000 fara tva
insa una de 1.8 TSI cu DSG este in jur de 16.000

iar un Yeti 4x4 fara DSG este cam 16.000
un Yeti 2x4 cu DSG este doar model de 1.2 smile.gif deci nu are rost. Hai ca pt un Yeti 4x4 as renunta la auto smile.gif


Am trimis un mail si astept sa vad cat iese rata si care sunt conditiile.
solmar
Da de ce Skoda Octavia si nu Superb? Iar la Superb gasesti cutie automata. Eu am condus cam 120 k (din 130 k) Octavie si masina e fiabila.
solmar
A sunat telefonul si n-am apucat sa termin ideea. Spuneam ca eu sunt multumit de Skoda dupa 130 k. James are Superb iar masina isi merita numele. Nu e cu nimic mai prejos de un Audi. Inteleg ca Octavia trage in jos la imagine dar Superbul e din alta clasa. Vezi topicul lui JK ca sa te convingi.
mojorisin
Hehe, "cunosc" Superbul lui James, citesc forumu asta de vreo 6-7 ani, am si un coleg la servici cu Superb si mergem la masa impreuna. Masina e ok, dar nu imi trebuie ceva asa de mare.
Revenind, am dat o fuga la vecinii de la Skoda si le-am cerut sa imi faca un calcul pe leasing pt un Yeti si o Octavia. Rezultatele au fost absolut amuzante:
-pt un Yeti 2.0TDI cu 4x4 ei finanteaza 15.000 de euro si ajungi dupa 5 ani sa platesti la el 35.000 eur cu tot cu TVA. Si trebuie sa astepti 4 luni dupa el. Ma omule, esti "nuci" ?
-pt o Skoda cu DSG si 1.8TSI, se finanteaza 12.000 de eur si ajungi sa dai dupa 5 ani 30.000 euro.

Eu nu am nimic cu marca. Prima mea masina a fost o Skoda Forman care acuma arata ca o poza de pe cuponu rabla , DAR vorbim de o marca de volum care nici macar in cazul Superb nu are nimic Premium in ea (sa nu ne amagim) Vorbim de premium pentru ca la preturi de 30-40.000 deja intram in segmentul respectiv. Pana la urma, aceste scheme "avantajoase" de leasing sunt inca in era camatariei. Masina nu e cu nimic vinovata,daca ai banii cash sa ii dai pe persoana juridica si sa iti recuperezi TVA-ul ne mai apropiem de limita rezonabilului,dar nu suntem toti firme. Vorbesc de rezonabil pentru ca acu 4 ani am luat pe firma un Opel Astra de 14.500 fara TVA si inca duce cu onoare masinuta. E adevarat ca nu e fabricata de grupul VW ! Dar multe masini mai sunt Inca fabricate si de alte firme.

Deci Skoda noua nici intr-un caz !

Skoda second - am vazut pe autovit, cu DSG, 2.0TDI, la 11.500 inmatriculata in Romania cu 55.000 de km.

Comparand (iata!) Honda Accord din acelasi an (mai ieftina cu 1000eur) cred ca Octavia iese pe locul 2 (minus o clasa si probabil si la fiabilitate)



badimiki
Cumpara masina cea mai ieftine dintre toate si cu cea mai mare putere,restul is povesti si fite!
solmar
Hints!
Un prieten ma ruga ieri sa ma uit pe forum(uri) sa-i spun ce pareri de rau intalnesc despre Ford Fiesta 2.0 TCDI 136 CP, Titanium 2h din 2008. Si nu prea am gasit pareri de rau. La Mazda6 te-ai uitat?
DRAGOS
Daca o compari cu un megane de 1.6, accordul 2.0 automat ti se va parea racheta pe langa el. Chiar daca sunt pe acolo la timpul 0-100, in viata reala, pe sosea, accordul va fi mult mai rapid pe reprize.

Deci singura problema a accordului a fost eliminata. In rest e cea mai fiabila, cea mai dotata, cea mai ieftina(asta doar in ro, pt ca daca te uiti in germania un accord e cu cateva mii de euro mai scump decat un passat echivalent ca motor/dotari/an de fabricatie/rulaj, asta pentru ca e recunoscuta ca o masina foarte fiabila). Ai raspunul la intrebare smile.gif

PS: http://www.hondaauto.ro/#2-go-index.php?id...ductsviewid=252

Ai aici o varianta foarte buna, 2,0 AT, 2007, model executive, 80.000km, vanduta de dealerul din bucuresti. Am vazut masina live, arata foarte bine, o ochisem pt o cunostinta care pana la urma a luat modelul nou.
mojorisin
QUOTE (DRAGOS @ Aug 20 2011, 10:12 AM) *
Ai aici o varianta foarte buna, 2,0 AT, 2007, model executive, 80.000km, vanduta de dealerul din bucuresti. Am vazut masina live, arata foarte bine, o ochisem pt o cunostinta care pana la urma a luat modelul nou.


Mersi de sugestie ! Daca baietii sunt dispusi sa negocieze macar 2000 si la pretul ramas sa ofere si garantie, atunci intra in carti, altfel e cam scumpa fata de ce am gasit deja.
DRAGOS
Daca te referi la cele 2 de vanzare de pe forumul marcii, da ai dreptate. Daca sunt in stare buna(si cred ca sunt, in general nu se dau tepe acolo) atunci merita luate. Asko n-o sa negocieze niciodata atat de mult, probabil in jur de 1000e maxim ar fi ceva realist.

Si eu prospectez piata de accorduri, vreau sa schimb civicul din semnatura cu ceva automat cu performante similare, adica accord 2.4 AT.
dinpoplaca
QUOTE (former_ozz @ Aug 20 2011, 12:56 AM) *
Fascinatia asta cu automata e costisitoare. Cutiile automate cad des si foarte des (nu stiu daca in medie, dar frecvent) tin sub 200k pina la refacere. Un ambreiaj tine ct masina si chiar daca se strica e relativ ieftin de schimbat. Ca sa nu mai spun ca la depasirile din Romania o automata lenta devine deja un risc.



No aici m-ai pierdut mellow.gif la cutiiile manuale tot aud ca pica ambreiaju dar in America 99% din masini sunt cu cutie automata, si nu am auzit niciodata la vre-un vecin, neam, coleg, sa se strice cutia automata.

Daca erau chiar asa slabe as fii auzit de cutie automata stricata macar o data pe saptamana. Se mai strica poate daca nu schimbi uleiul, filtrul, dar si asa, la ale mele nu am schimbat niciodata filltrele si nu am avut nici o problema.

La o automata poti lasa pe oricine sa consuca fara sa-ti fie frica ca baga in viteze si nu a apasat pana jos ambreiaju. whistling.gif

Auzi ... Fascinatia asta cu automata e costisitoare.... ha
mojorisin
E ok fiabilitatea. Eu personal am schimbat ocutie manuala,deci nu am emotii in plus la auto. Mai ales la o masina de 60 mii km. In plus,ar dori si sotia sa o poata conduce.
former_ozz
QUOTE
r in America 99% din masini sunt cu cutie automata, si nu am auzit niciodata la vre-un vecin, neam, coleg, sa se strice cutia automata.


Eu am auzit foarte des (desi vreo jumate din cunoscutii mei au manuale de fapt), de fapt citisem si o statistica undeva pe care nu mai o gasesc. Cred ca te poti astepta cu o probabilitate maricica ca o automata sa o repari sau schimbi o data pe viata masini. Asta nu e groaznic, dar nu as neglija probalema la un BMW. La firme mai ieftine poate ai dreptate, nu merita luat in considerare.
mojorisin
M-am gandit ca n-ar strica sa iau in calcul si Accordul de 2.4 si ca sa le compar la costuri ar fi :

impozit:
2.0 - 180 lei
2.4 - 870 lei

consum

2.0 - 10% in oras 7% afara
2.4 - 11.5% in oras 8% afara ( cu tot cu autostrazi)

deci cam cu 15% mai mult la 2.4 per total, respectiv vreo 6300 lei fata de 7300 lei la motorul mai mare.

pe an rezulta in jur de 2000 de lei numai din exploatare. Ma gandesc ca si piesele sunt mai scumpe,etc.

Merita 2.4 ?
OCTAN_95
Nu stiu de unde ai acele inf ref la consumuri.

La 2.0 linistit poti sa gandesti consun de 8.5-9.5 afara; in oras sub 12 nu ai cum.
Titi1988
La 4000 km / an extraurban de ce ai nevoie de motor de 2.4?!?! 2.0 sau 1.8 este arhisuficient.. Ca si masina Accordul cu 13.000 arata foarte bine. Poti negocia sa zicem 1000 euro si sa faci o smecherie cu o firma sa mai castigi vreo 1000-1500 din TVA. thumbsup.gif
mojorisin
QUOTE (Titi1988 @ Aug 21 2011, 11:22 AM) *
La 4000 km / an extraurban de ce ai nevoie de motor de 2.4?!?! 2.0 sau 1.8 este arhisuficient.. Ca si masina Accordul cu 13.000 arata foarte bine. Poti negocia sa zicem 1000 euro si sa faci o smecherie cu o firma sa mai castigi vreo 1000-1500 din TVA. thumbsup.gif


Ai dreptate, 2.0 mi-ar fi suficient, dar daca nu gasesc ? In fine, daca am vorbi de recuperat tva din 12.000, ar fi vorba de vreo 3000 de euro smile.gif
Titi1988
Cand vorbim de sume de genul asta eu as astepta si cateva luni bune pana sa gasesc masina perfecta... Succes! Si intereseaza-te de firme care au de platit TVA si sunt dispusi sa mai scada din el prin astfel de tranzactii. Mai greu este cum sa treci masina de pe firma respectiva pe numele tau...un prieten a cumparat cu 20.000 (a recuperat 5.000 euro TVA) si a vandut-o dupa un an ca dauna totala cu 1.000 euro la adevaratul proprietar...(care a si condus-o in acest timp) Dar erau buni prieteni si avea incredere unul in celalalt.
HalbaSus
Titi, pe langa faptul ca ceea ce spui tu se incadreaza la evaziune fiscala, si e infractiune pentru care poti sa faci parnaie, mai nou, in afara de firmele de transport/taxi societatile comerciale "normale" nu pot deduce TVA-ul de din cumpararea unei masini (nici noua, nici SH)... In plus, majoritatea vanzatorilor de masini SH sunt persoane fizice, care nu vand cu TVA... deci... pretul masinii e acela "care este". Ma rog, se mai poate apela la leasing, caz in care poti deduce TVA-ul aferent ratelor, dar deja e alta poveste.
dinpoplaca
QUOTE (HalbaSus @ Aug 21 2011, 02:24 PM) *
Titi, pe langa faptul ca ceea ce spui tu se incadreaza la evaziune fiscala, si e infractiune pentru care poti sa faci parnaie, mai nou, in afara de firmele de transport/taxi societatile comerciale "normale" nu pot deduce TVA-ul de din cumpararea unei masini (nici noua, nici SH)... In plus, majoritatea vanzatorilor de masini SH sunt persoane fizice, care nu vand cu TVA... deci... pretul masinii e acela "care este". Ma rog, se mai poate apela la leasing, caz in care poti deduce TVA-ul aferent ratelor, dar deja e alta poveste.


Atunci tot guvernul ar trebuii arestat. thumbsup.gif
T u d o r
De ce ar trebuii arestat guvernul?
solmar
QUOTE ( T u d o r @ Aug 21 2011, 10:44 PM) *
De ce ar trebui arestat guvernul?


Cum adica de ce!? Guvernul trebuie arestat si gata.
mojorisin
arestam guvernul si ii luam masinile. Or fi avand Honda ?
T u d o r
Mai bine... au BMW-uri. biggrin.gif
dinpoplaca
Guvernul fura continu de la voi si copii vostrii, pe fata, de aceea. E chiar asa de complicat? biggrin.gif

Agricultura distrusa, bani de autostrazi bagati in buzunat.. etc mai e si baselu ala, Numai cand te uiti la mutra lui vezi ca locul lui e altundeva.....
T u d o r
Al tau nu te fura? Parca tu postai pe aici o gramada de filme cu teorii ale conspiratiei. Ups... am gresit. Al tau te omoara de-a dreptul. biggrin.gif Te vaccineaza, iti da de mancare... chestii naspa.
mojorisin
Discutia ia o turnura savuroasa,dar ma tem ca ne vor opri moderatorii cand vom fi mai in verva. Asa ca l-as intreba pe Tudor despre costurile de intretinere la Honda:
- ulei motor,
- ulei cutie
- frāne
- tren de rulare (amortizoare,bucse, capete de bara,bielete,etc)

Cat costa si cat de frecvent trebuie schimbate ?
DRAGOS
Reviziile normale(ulei+ filtre) se fac la 20.000 conform cartii. Practic eu n-am ajuns niciodata acolo, am facut reviizle tot timpul undeva intre 13.000 si 15.000 km.

Uleiul in cutie se schimba la 60.000 km. Eu l-am schimbat mai repede, cam la 50.000.

Ca frane, depinde cum mergi. Eu la 80.000 trebuie sa schimb discurile fata, iar pe la 90.000 cele spate. Pana la 65.000 cat am acum am mancat 3 seturi de placute stock(schimbate la 13.000, respectiv 25.000) si acum am un set de placute racing care mai duce inca vreo 15.000 km(ferodo ds2500, de la 37.000km pana acum). Lichidul se schimba la 80.000 km, dar nu sunt foarte sigur, eu oricum l-am schimbat odata cu placutele racing.
La frane depinde foarte mult cum mergi, am auzit de persoane care au placute stock cu 40.000km. La mersul meu nu am reusit sa trec de 12.000km cu ele.

Tren de rulare, cateva date de la civic: amortizor la reprezentanta, 200euro, la magazinele de piese auto, original 550 lei. Bielete antiruliu, 50e perechea la reprezentanta. Mai multe preturi nu stiu sa-ti spun pt ca nu am avut nevoie.
Bieletele antiruliu le-am schimbat in garantie la 60.000km, amortizoarele stock sunt si acum la 65.000 peste 70% toate(adica in stare foarte buna), doar cel de pe dreapta fata este putin indoit si va trebui schimbat candva.
Datele se potrivesc si la accord, preturile sunt similare. La accord s-ar putea sa tina chiar mai bine trenul de rulare, e mult mai confortabil ca civicul.
mojorisin
Multumesc frumos de info, schimburile par rezonabile mai ales pt un rulaj de 13-15.000 pe an si pt un om care a consumat jumatate din placutele de franare in 2 ani. Pe de alta parta, cu un bmw 530d am uzat aproape jumate din placute in 1000 km. Probabil ca la Honda va tine lejer un an jumate - doi. In rest, va trebui probabil sa schimb uleiul din cutia de viteze ceva mai des (undeva la 30.000) caci am inteles nu prea e usor de schimbat filtrul si acesta se "curata" prin inlocuiri succesive de ulei (cantitati partiale).
Apropo de tren de rulare confortabil, intr-adevar , suspensiile moi protejeaza f. bine componentele. Mentionez ca la meganele meu nu am schimbat niciodata nimic la roti. si ne referim la 50.000 de km de hārtoape dure si toata fauna de pe la noi. Deci moale e mai ieftin ! Dar nu mai fun !

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.