Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Volkswagen Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta 1.8 T 235 CP E5 Quadrifoglio Verde
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
ozz86651
Ba, asta parca e forumul culinar. Voi vorbiti de 3 pagini si 3 zile care masini sint frumoase? Hai ca nevasta-mea are criteriul asta de baza, dar voi? Cui ii pasa cit de frumoasa e o masina? Eu stau inauntru si mai uit pe geam in fata, voi ce dracu faceti cu masina? Ii pipaiti bordul, va dati jos si va invititi in jurul ei? Da cind mai si conduceti frate?
Nu stiu unde parcati voi, da la mine nu-s piedestale. O bag intre alte doua masini, o vad numai cind ajung la 2m si atunci vad numai spatele sau fata. 2 secunde, pina ma apropii la 1m. Ma urc in ea, nu-mi place interiorul cam... 1 secunda? pina bag cheia. Dupa aia habar nu mai am cum arata inauntru si pe afara.
Acestea fiind spuse, alfa asta chiar e oribila laugh.gif plus ca GTI e probabil cel mai reusit VW. Tre sa fii nebun sa cumperi alfa.
Lucian107416
Punct!
Henry90720
QUOTE ( T u d o r @ Dec 20 2010, 03:32 PM) *
Pai de ce ai limitat decizia doar la cele doua? Lista nu mai poate fi largita? Adica daca ne dai pretul maxim si niste cerinte ale tale de la viitoarea masina nu putem veni si cu alte sugestii? smile.gif



Nu eu am limitat decizia doar la cele 2 modele, nicidecum. Insa, intrucat masina va fi a ... sotiei ... ea a avut in vedere, in prima faza, GTI-ul si Giulietta. Asata nu inseamna ca alegerea va fi facuta strict doar intre cele 2 modele. smile.gif

In principiu, suma maxima ar fi de 30.000, inclusiv TVA.
AZAZEL
golf gti, fara discutie si obligatoriu cu dsg:

http://www.youtube.com/watch?v=lRwfvnDt7BA

acest versus chiar nu-si are rostul, daca ne limitam doar la cele doua masini din discutie.
HalbaSus
Scirocco 2.0 TSI 210 cp cu DSG ? tot un golf DSG doar ca are un look mai interesant (daca tot am dat-o pe partea estetica a lucrurilor smile.gif )

saaau... Mitsubishi Lancer Ralliart 240 cp, awd si cutie automata biggrin.gif
Henry90720
Mitsubishi Lancer pacatuieste prin mediocra sau chiar submediocra calitate a finisarilor, in special interioare, si a plasticelor utilizate, care dau senzatia de ieftin, chiar kitsch. In rest, da, cred ca ar fi o masina de luat in calcul.
T u d o r
Henry, sotia ta e racer? Interesant mod de a vedea o masina pentru o femeie, nu pot decat sa te felicit pentru gusturile ei. Deci nu SUV "ca e mai sigur draga"... ?! Inca o data felicitari. biggrin.gif

Ok, in cazul in care cei 200 cai nu sunt un must have, poti sa astepti pana apare si noul Lexus de clasa compacta, CT200h. Probabil va fi in jur de 30000 si vei mai recupera putin si la taxa de inmatriculare. Clar nu intra in categoria hot-hatch dar pe de alta parte e mai luxos, mai bine dotat, mai economic in traficul din Bucuresti, va avea cu siguranta 3 ani garantie bumper-to-bumper si e Lexus, adica fiabilitatea e aproape garantata.
Henry90720
T u d o r, cele 2 masini ale familiei, in acest moment, sunt o Honda Accord si un Lexus RX 350. Crede-ma, nici macar nu o intereseaza SUV-ul. Nu stiu daca l-a sofat de mai mult de 2-3 ori. Modelele expuse in versus au fost cele pe care mi le-a prezentat ca interesante ( se pare ca Golful ii face cu ochiul smile.gif ), insa cum achizitia nu va avea loc anul asta, ci in primele luni ale anului viitor, mai are destul timp sa se hotarasca.
Diesel
Am vazut Giulietta expusa intr-un mall. Arata mai bine decat in poze, chiar si alba. Rosie ar fi fost pornografie.

Discutam despre aspect pentru ca e vorba de Alfa Romeo. Aspectul e suficient de important la o Alfa Romeo smile.gif
ozz86651
QUOTE
Henry, sotia ta e racer? Interesant mod de a vedea o masina pentru o femeie,


Hai ma daca la 200CP esti racer, la 400 ce esti?
Nevasta-mea nici nu vrea sa auda de masini sub 200CP. Conduce Civicul meu de citeva zile si se plinge tot timpul ce slaba e. Bine, stiu, ea vrea cuplu de fapt.


QUOTE
Aspectul e suficient de important la o Alfa Romeo smile.gif


De ce, chiar nu ofera nimic altceva? biggrin.gif
Rebel
QUOTE (getodac @ Dec 21 2010, 09:31 AM) *
...urat cu crengi este X6,

Auzi, radem glumim dar pana la X6. biggrin.gif
X6 este musculoasa, frumoasa, solida, proportionata, un hatch in alta clasa, si probabil ca este singurul fund rubensian care imi face cu ochiul wink.gif
Imi place foarte mult. Daca BMW nu oferea seria 3 Coupe sau un seria 5, X6 scria pe mine. Nu-i nimic, daca ma ajuta Cel de Sus, data viitoare imi iau garaj cu casa nu casa cu garaj ...

QUOTE (HalbaSus @ Dec 21 2010, 03:46 PM) *
Scirocco 2.0 TSI 210 cp cu DSG ? tot un golf DSG doar ca are un look mai interesant (daca tot am dat-o pe partea estetica a lucrurilor smile.gif )

Ioi, aia da masina. Scirocco este SUPERBA! Si eu vreau una; deja am ceva idei cum sa o personalizez... rolleyes.gif

QUOTE (Diesel @ Dec 22 2010, 03:29 AM) *
Am vazut Giulietta expusa intr-un mall. Arata mai bine decat in poze, chiar si alba. Rosie ar fi fost pornografie.
Discutam despre aspect pentru ca e vorba de Alfa Romeo. Aspectul e suficient de important la o Alfa Romeo smile.gif


E suficient pe naiba; ia stai la -20 langa ea si fa cu mana sa vezi cum iti schimbi perceptia despre arta mediocra.

QUOTE (ozz86651 @ Dec 22 2010, 03:57 AM) *
QUOTE
Henry, sotia ta e racer? Interesant mod de a vedea o masina pentru o femeie,


Hai ma daca la 200CP esti racer, la 400 ce esti?
Nevasta-mea nici nu vrea sa auda de masini sub 200CP. Conduce Civicul meu de citeva zile si se plinge tot timpul ce slaba e. Bine, stiu, ea vrea cuplu de fapt.

Si a mea la fel zice. Personal nu mi-as lua nimic sub 200 si asta nu din grandomanie ci pentru ca pur si simplu nu-s deajuns.
T u d o r
Bai, voi sunteti in alta lume. Acolo "decent" inseamna peste 200 cai, aici in Europa decenta se masoara altfel. 140-150 cai sunt decenti, chiar buni.

Rebel, gusturile tale ne ingrijoreaza baby. Sa intelegem ca idealul tau feminin e un fel de Brumhilda cu cozi de-alea impletite, la 1.80 si 'fo nouaj' de kile care poate sa doboare taurul luandu-l de coarne? laugh.gif
Rebel
Prefer supletea, X6 este o masina cu un design atletic. Fundul ala o fi asa, mai mare si bombat dar e sexy rau; Cam asa ca JLo..smile.gif

Perversule...
Titi1988
stupid.gif dar totusi s-a ajuns cu discutia la un nivel...interesant. Pai zi asa ca e masina pentru doamna. whistling.gif ai eliminat leon-ul sau TT-ul sau scirocco?
Henry90720
Leonul este aproape de finalul generatiei. Ar fi ok dar are o problema legata de interior: calitatea materialelor folosite il face destul de auster.

Intre Scirocco si Golf - prefera in m od evident Golf-ul (chestie strict de gust).

TT-ul de 2 litri TFSI ar fi destul de OK, dar depaseste un pic bugetul. Totusi este de luat in calcul. Cand a inceput fabricatia motorul era Euro 4. Sper ca acum este Euro 5 (trebuie sa verific).
HalbaSus
TT-ul de doi litrii deja concureaza ca si pret cu seria 1 coupe (printre putinele bmw-uri care arata bine) si SLK... deci e intr-o pozitie foarte nasoala, e mult mai scump decat un hot hatch, si e doar cu putin mai ieftin decat un coupe RWD.

Daca din surorile Leon/Scirocco/Golf cel mai mult ii place Golf-ul... eu zic ca problema e rezolvata. Mai ales ca golful pare si cea mai rationala alegere.

Daca insista sa ia alfa, atunci indrumo spre brera...

L.E: Acum vad ca brera nu se mai vinde, sau cel putin nu mai e pe site... defapt cand am intrat pe site-ul lor m-am speriat, 3 poze, giulietta, 159 si mito... era ca si carmen electra si drew barymore intre iliescu si basescu... o imagine de-a dreptul tulburatoare.
ozz86651
Femeile astea pe care le enumerati voi aici mie nu-mi plac deloc (drew barrymore dar mai ales jlo care mi se pare sub orice critica, macar drew stie sa faca ceva in afara de aspect, dar cucoana asta in afara ca arata ridicol nici sa cinte sau sa joace nu poate) ... nu ca aveti nevoie de opinia mea, dar asa, for the record. biggrin.gif
HalbaSus
J.ho nici mie nu imi spune nimic... si nici nu sunt mare fan al lui drew barymore, doar ca daca am folosit odata analogia asta am zis sa raman la ea, sa nu schimb personajele... dar esti liber sa iti aduci contributia si sa ne spui cu cine trebuia sa compar alfa 159 smile.gif
Lucian107416
QUOTE (HalbaSus @ Dec 22 2010, 10:20 PM) *
Daca insista sa ia alfa, atunci indrumo spre brera...
L.E: Acum vad ca brera nu se mai vinde, sau cel putin nu mai e pe site...

Noroc ca nu se mai vinde. Singurele Alfa care arata bine sunt 8C Spyder ( nr 1 all-time), 159, GT parerea mea. Iar fetele de care pomeniti voi mie nu-mi spun nimic. Faptul ca stiu sa joace sau sa cante are zero relevanta. Totusi, la alegerea fundului votez cu JLo, dar nu-mi place X6 biggrin.gif
ozz86651
Pai mie analogia cu JLo mi se pare asa: si nasoala e si nici nimic bine nu face. Cred ca e cel mai rau lucru care se poate spune despre o masina.
RD-Woo
Drive test: Alfa Romeo Giulietta 1750 TBI
Titi1988
Clar supraapreciata!!
Baby Blues
Si eu zic ca daca ne-am lua masini dupa review-urile lor, cred c-am fim in mare dificultate. Oricum, cine-si ia masini dupa ce scriu unii sau altii in reviste? biggrin.gif
xamez
QUOTE (Baby Blues @ Dec 24 2010, 08:27 PM) *
Si eu zic ca daca ne-am lua masini dupa review-urile lor, cred c-am fim in mare dificultate. Oricum, cine-si ia masini dupa ce scriu unii sau altii in reviste? biggrin.gif

vw golf gti mi se pare varianta cea mai buna .vw are traditie in fabricarea gti .parerea mea este go golf gti
James Kilowatt
Da, iar Alfa s-a apucat de facut masini sport alaltaieri biggrin.gif

Motoarele de la fiat sunt super, iar mie pe hartie imi place Giulietta. Nu stiu cum naiba, insa in showroom arata mai bine decat in poze, la multe masini e invers, iar confortul in scaune e comparabil cu cel de la Audi. Sper sa fac si un drivetest, sa vedem ce stie.

Cutia DSG e un avantaj pt Golf, insa in mesajul initial se vorbea de manuale. In plus, pentru placerea condusului, unii inca prefera mestecatul in mamaliga indiferent cat de perfectionate sunt acum cutiile robotizate.

Marea majoritate a articolelor care ridica in slavi GTI-ul il lauda (pe buna dreptate) ca fiind un allrounder. Insa unii nu asta cauta smile.gif Mie de exemplu nu mi-a trebuit un allrounder cand mi-am luat masina, puteau fi 500 articole care sa explice ca un monovolum dizal era mai bun, tot nu m-ar fi convins.

Chiar si Mito care e injurata pe aici are unele calitati, cu asta m-am dat si eu cu versiunea initiala de 150CP si cea mai noua multiair de 135CP, (ambele 1.4 turbo, insa generatii diferite, iar cea de 170CP nu era disponibila cand am incercat). Motorizarea e faina, feelingul sportiv, iar varianta noua e foarte incisiva (dealtfel a batut l-a batut pe Mini pe un circuit de kart). Problema cu ea e ca m i s-a parut zgomotoa sa, e fain ca sa te distrezi o ora, insa cred ca e obositor sa stai o zi in masina. De potentialul de tuning nu mai vorbesc, motorul de 1.4 ajunge usor la 200CP si a fost dus deja si la 270CP. Din cel de 1.7 imi imaginez asa, macar un 300-350CP...

La mine Alfa da 5 ani garantie, VW da 3.

In concluzie, trebuie testate amandoua, trebuie negociat cu dealerii, si apoi ales dupa feeling, nu dupa ce spunem noi p-aici sau tot felul de reviste auto. Cand iei un hot-hatch feelingul e determinant, daca vrei ratiune, ia un TDI.
mariusdruta
QUOTE (James Kilowatt @ Dec 29 2010, 10:49 PM) *
Da, iar Alfa s-a apucat de facut masini sport alaltaieri biggrin.gif

Motoarele de la fiat sunt super, iar mie pe hartie imi place Giulietta. Nu stiu cum naiba, insa in showroom arata mai bine decat in poze, la multe masini e invers, iar confortul in scaune e comparabil cu cel de la Audi. Sper sa fac si un drivetest, sa vedem ce stie.

Cutia DSG e un avantaj pt Golf, insa in mesajul initial se vorbea de manuale. In plus, pentru placerea condusului, unii inca prefera mestecatul in mamaliga indiferent cat de perfectionate sunt acum cutiile robotizate.

Marea majoritate a articolelor care ridica in slavi GTI-ul il lauda (pe buna dreptate) ca fiind un allrounder. Insa unii nu asta cauta smile.gif Mie de exemplu nu mi-a trebuit un allrounder cand mi-am luat masina, puteau fi 500 articole care sa explice ca un monovolum dizal era mai bun, tot nu m-ar fi convins.

Chiar si Mito care e injurata pe aici are unele calitati, cu asta m-am dat si eu cu versiunea initiala de 150CP si cea mai noua multiair de 135CP, (ambele 1.4 turbo, insa generatii diferite, iar cea de 170CP nu era disponibila cand am incercat). Motorizarea e faina, feelingul sportiv, iar varianta noua e foarte incisiva (dealtfel a batut l-a batut pe Mini pe un circuit de kart). Problema cu ea e ca m i s-a parut zgomotoa sa, e fain ca sa te distrezi o ora, insa cred ca e obositor sa stai o zi in masina. De potentialul de tuning nu mai vorbesc, motorul de 1.4 ajunge usor la 200CP si a fost dus deja si la 270CP. Din cel de 1.7 imi imaginez asa, macar un 300-350CP...

La mine Alfa da 5 ani garantie, VW da 3.

In concluzie, trebuie testate amandoua, trebuie negociat cu dealerii, si apoi ales dupa feeling, nu dupa ce spunem noi p-aici sau tot felul de reviste auto. Cand iei un hot-hatch feelingul e determinant, daca vrei ratiune, ia un TDI.


Alfa nu mai are de mult nimic in comun cu masinile sport pe care le-a facut odata, in afara de imagine. GTI-ul continua sa fie o legenda vie, perpetuata si perfectionata din generatie in generatie si tocmai aceast lucru face diferenta fata de concurenta si ii da statutul de referinta.

Apropos, comparatiile serioase si imaginea de allarounder sunt raportate la hothatch-uri serioasa, gen Focus RS... pentru ca Alfa de care vorbim e doar un tren de rulare sub mediocru de Bravo (la mediocru as incadra mai degraba un Ceed), cu un motor super impins, o directie de doi bani, o cutie slaba si o pozitie de condus pentru doamne. A... si cu scaune la fel de confortabile ca la Audi, daca zici tu... sincer, oricat m-am chinuit, nu am inteles sensul comparatiei?

Inca ceva, motoare puternice si suspensii tari poate face toata lumea, motoare rafinate si tinuta de drum sportiva mai greu. Asa ca pentru "toata lumea" s-a nascut "tiuningu" din fata blocului sau mai nou de pe internet: cipuri, filtre peste filtre, bare peste bare stabilizatoare, schimbat harcuri, amortizoare, etc... la noi e o vorba, a face din rahat bici)

Alfa e doar o masina frumoasa la modul ostentativ si doar atat, GTI-ul e o masina care se adreseaza celor ce iubesc masinile si nu celor ce iubesc sa priveasca sau sa fie priviti in masina. Am zis "se adreseaza", in practica nu e universal valabil, dar asta nu ma va face niciodata sa iau o masina mai proasta doar ca sa par cunoscator, diferit sau macar interesant. Prefer oricand sa ma bucur de o masina cu adevarat buna in anonimat sau purtand orice eticheta pusa de altii (la nivelul carora nu ma cobor si de care nu-mi pasa de altfel nici cat negru sub unghie)

Off: arata-ne si noua te rog unde a batut MiTo Mini? In ce a constat feelingul sportiv in MiTo? In ce sens e incisiva? Glumesti sper smile.gif
Lucian107416
descrie-ne si noua te rog(daca e cazul) ce Alfa ai condus si cam cum era feeling-ul. Mai e vorba si de costuri, de ex. Un Mito de 155CP bata un Cooper la acelasi pret.
James Kilowatt
@Lucian
Pt cine e intrebarea ta?


In ceea ce ma priveste, cu Giulietta n-am mers, asa ca nu am idee cum e cu trenul de rulare de Bravo, doar m-am urcat in ea la showroom si interiorul e fain, sustinerea laterala faina, iar designul mi se pare mai reusit decat in poze si reviste, iar cifrele pe hartie sunt peste G6 GTI. Evident, chestie de gusturi.

Nici cu G6 GTI n-am mers, asa ca nici despre asta nu stiu cat e genial . Am mers insa cu G4 GTI, si mi s-a parut mediocru la tinuta de drum, si cu G5 GTI, care mi s-a parut OK, insa nimic mai mult, o serie 1 destul de entry-level mi se pare peste la capitolul asta.
De fapt si timpii pe circuit o confirma. G6 pare sa fie un pas mare inainte, insa nu am experienta la prima mana.

De la alfa am mers cu prima MiTo, cu motor 1.4 150CP. Tinuta de drum OK, insa nimic mai mult. Apoi am mers cu varianta mai noua, cu motorul 1.4 135CP multiair. Tinuta de drum a fost imbunatatita sensibil fata de prima, cine si-a facut o idee dupa un drivetest cu prima, ar trebui sa o incerce si pe a doua.

Pe asta cu "motoarele impinse" n-o comentez, am auzit-o de atatea ori fara sa se aduca o justificare tehnica incat ma oboseste. Un motor italian de 1.4 si 170CP e impins, unul german de 1.4 si 170CP e o minune a tehnicii. Sau 2L si 260CP de pe Leon Cupra e tot "impins"? Are cam aceeasi putere/litru ca un 1.8 235CP.
Lucian107416
Intrebarea era pentru mariusdruta. Discursul lui mi s-a parut a fi unilateral, tipic pro VW.
James Kilowatt
Eu nu sunt anti VW, daca stau sa mai gandesc 50% din masinile mele de pana acum au fost din grupul VAG biggrin.gif

Insa mai sunt si altii care stiu sa faca masini sau motoare, si cel putin la capitolul motoare Fiat sunt foarte buni si de multe ori au avut avans fata de restul lumii. De fapt multair-ul lor e un concept foarte interesant care reduce din neajunsurile MAS-urilor si pe care deocamdata restul lumii (inclusiv VW) nu l-au adoptat.

Pe de alta parte sunt de acord ca Alfa a lasat-o moale de tot cu sportivitate, majoritatea modelelor n-a sportiv decat cel mult designul.
mariusdruta
QUOTE (Lucian107416 @ Dec 30 2010, 12:23 PM) *
Intrebarea era pentru mariusdruta. Discursul lui mi s-a parut a fi unilateral, tipic pro VW.


In primul rand nu crezi ca ar fi mai bine pentru armonia topicului sa ne limitam la subiectul punctual si mai putin la o persoana anume? De altfel, ti-am explicat deja parerea si atitudinea mea fata de cei ce pun etichete gratuite wink.gif

Despre pret, ai perfecta dreptate, MiTo de exemplu bate Mini fara discutie. Ca si majoritatea celorlalte masini din segmentul respectiv de altfel, asta nu schimba cu nimic faptul ca sunt niste masini mai proaste. Ma rog, banuiesc ca nu criza economica din Romania va ajuta la depasirea unor mentalitati, din contra...

In rest, din respect pentru alti participanti la discutie, ma voi abtine sa adaog ceva in plus referitor la feelingul in modelele Alfa mentionate, mai ales in contextul comparatiilor care au fost avansate si care creeaza o neta situatie de inegalitate. As preciza de asemenea ca vehementa unui discurs poate varia in functie de nivelul interlocutorilor si nu reflecta neaparat un punct de vedere radical in conditii normale si avand aceleasi standarde in domeniu (ceea ce am vaga banuiala ca nu e cazul smile.gif )

Va salut cu respect wink.gif
Lucian107416
QUOTE (mariusdruta @ Dec 30 2010, 01:17 PM) *
QUOTE (Lucian107416 @ Dec 30 2010, 12:23 PM) *
Intrebarea era pentru mariusdruta. Discursul lui mi s-a parut a fi unilateral, tipic pro VW.

In primul rand nu crezi ca ar fi mai bine pentru armonia topicului sa ne limitam la subiectul punctual si mai putin la o persoana anume? De altfel, ti-am explicat deja parerea si atitudinea mea fata de cei ce pun etichete gratuite wink.gif

Nu te-am jignit cu nimic, cel putin n-am avut intentia. Ma refeream la replica respectiva, nu la persoana. O replica poate sa sune cumva, nu inseamna ca e definitorie pentru autor. Nu stiu ce mi-ai explicat deja, poate ma ajuti cu un link. Oricum, eu nu te-am "etichetat".
Ontopic: Giulietta e cea mai reusita Alfa dpdv dinamic, cu tot ADN-ul de rahat(Bravo) pe care il are. Eu cred ca arata rau pentru o Alfa, dar tehnic e reusita, chiar daca majoritatea considera ca e totusi sub Golf
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.